Aktuelno

Četvrtak, 04.10.2018.

19:20

Renault ne zna šta da radi sa Scenicom

Izvor: B92

Renault ne zna šta da radi sa Scenicom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 6 godina

Mini ven kupuju ljudi za potrebe porodice. SUV kupuju malogradjani koji nemaju para za pravi dzip, a hteli bi da se prave kao da imaju jedan, pa kupuju imitaciju dzipa. A kad bi imali pravi dzip, ne bi im se ni svideo, jer dzip ne sluzi za voznju po gradu, nego po terenu. SUV kupuju sminkeri, deca bogatih kao prvi auto, ne pravi vozaci. Kako usao u modu, tako ce i izaci jos brze. Kada vidim one sto voze Duster-a sa snagom motora kao spacek i pogonom na prednje tockove, smejem se. Kao fora, stavili mu plasticne obloge na krila sa kola iz filma Robokap iz 1986-te.

Transformer

pre 6 godina

Novi Scenik stvarno dobro izgleda, ali Megane karavan izgleda bolje i bio bi moj izbor. Vozio sam nekad još uvijek aktuelnu Merivu. Imao bebu, stalnu potrebu da nosim kolica i razne druge potrepštine, pa mi je tada auto izgledao kao savršen. I jeste bio dobar za manju porodicu sa bebom... Ali čim je sin malo porastao, prestala potreba da se trpaju sve te stvari, prodao sam je. Kasnije sam imao priliku da vozim novu Astru karavan. Auto je bolji u svakom pogledu od te Merive. Jednostavno, auto iz C segmenta je bolji od MPV, osim po ponudi prostora, ali se karavan verzije približavaju po praktičnosti. Sa druge strane, auto D segmenta je po svemu bolji, a obično ne mnogo skuplji (makar kada govorimo o klasi Scenica). Kada se tome doda da mpv manje atraktivna forma, a SUV nudi sličnu ponudu prostora uz dosta atraktivniji izgled, eto razloga što više skoro nema mpv vozila

Business Ambition komercijalista ...

pre 6 godina

b1321, 5. oktobar 2018 21:14
Slažem se. Bez dileme, Scenic 3 je bio daleko izdašniji sa ponudom unutrašnjeg prostora. Do te mere, da za Scenic 4 može slobodno da se kaže da je "deficitaran" sa time. I za mene je u tom smislu Scenic 4 i danas šok.
Prelep je, jeste, dobro je opremljen, odlično motorizovan, cena je ok, ali, "pao" je na onome što je trebalo da predstavlja njegovu komparativnu prednost u odnosu na druge klase.

Zoran

pre 6 godina

(Sale, 5. oktobar 2018 10:12)

Kada bi na "SUV lipicaner" stavio gume i felne kao na Ladi NIVA, a ne "valjke" bez kranpona, on bi prosao tamo gde NIVA ne bi ni sanjala da moze!

bojan

pre 6 godina

vozim mpv, c4 grand picasso. za porodicu to je veoma praktican auto. ulazak i izlazak je kao iz SUV segmenta, poviseno mesto sedenja i meni licno sjajno resenje sa menjacem koje je u novom pikasu promenjeno i menjac je na podu - glupost. prostora i na klupi i u gepeku ima zaista puno i pametno je resen. 7 sedista, gomila sitnica, 4 zone, sve sta treba porodici. ubacim 2 bajsa u gepek ladno i stane mi gomila torbi. ne znam sta bi suv mogao da mi ponudi. nego u ovom drustvu je sramota biti porodican, treba biti vecno mlad i glup.

b1321

pre 6 godina

Renault je probao da ovim MPVom zadobije ljude koje jednostavno i ne zanima ovaj, na žalost, umirući koncept. Realno prethodnik je bio mnogo bolji u onome što porodici treba, a to su prostor i modularnost, ali... Prethodnik je isuviše ličio na kombi, a narod poludeo za SUV modelima i verovatno su namrštenim izgledom i ogromnim, ničim izazvanim, felnama hteli da otkinu deo kolača. Na žalost zbog tog dizajna vratili su se na manji prostor pozadi i vlasnicima doneli glavobolju oko pneumatika...
Inače slažem se da su SUV vozila prevara. Dovoljno je uporediti cenovnike novih kvazi terenaca i modela koje su zamenili (crossland x i meriva, c3 Picasso i aircross, B-max i eco sport...). Razlog ćete verovatno naći u reklami za Opelov crossland...

reduktor

pre 6 godina

@Zile
To o čemu ti pričaš, zove se marketing (to navođenje vesti ko šta izbacuje/najavljuje), a ovo o čemu ja pričam je lično iskustvo, koje svako (hvala bogu) može lako da proveri, što guglajući po netu egzaktne podatke o prostoru i zapremini svakog pojedinačnog modela, što test vožnjom u većini domaćih salona.

Sve to marketing na kraju ipak ne može da sakrije. BTW, posedujem Vitaru S 2016. godište i Sorento 2010. godište. Znam da ima boljih i bitno modernijih, ali je to dovoljno da imam sasvim solidan uvid u konceptualne razlike i sve ozbiljne mane ovih vozila. Prvi je ženin (njoj se to više sviđa "terenac"), a drugi moj. Kad sam se nedavno vozio u S-Max-u, shvatio sam da sam protraćio ozbiljne pare na veoma skučen auto, premda nemam nikakvih problema sa kvarovima kod Sorenta. Enterijer je malo jadan i deluje da je stariji nego što stvarno jeste, ali to nije ništa spram potrošnje i generalne nesigurnosti koju imam kada se krećem kroz krivine na domaćim putovima. Nema trika da kroz njih prođem tečno kao sa Golfom koji sam ranije vozio. Sport utility my as*

A ti slobodno maštaj o SUV-u... kad ga sam kupiš, možda ćeš se setiti ovoga što sam napisao.

Milan

pre 6 godina

Novi Espace je san snova, vozio sam ga par dana i nemam reci da opisem kako je to dobar osecaj za volanom. Unutra mesta kolikob hocete, tako mocna instrument tabla, kao da ste u nekakvom vozilu iz zvezdanih staza, ma mnogo dobro.
Ovaj jedan sto je dole napisao da izgleda degutanto, taj ozbiljno ima problema sa ukusom.

dubrovnik

pre 6 godina

ovo košta min 20k eurića a malo opremljeniji sa dizelom 30 i više
za taj novac gledaš passata, volva v40 ili audi a3 sportback tako...
ko voli nek izvoli ali meni ne bi bio prvi izbor

reduktor

pre 6 godina

@Zile
Evo ja, sticajem okolnosti, imam 2 SUV-a i ne shvatam šta će to "da shvati kad bude imao jedan"?

Imam manje prostora u kabini, manji gepek, manje udobnosti i stabilnosti u krivinama, a više glavobolja oko parkiranja, veću potrošnju i tek sporadično - mogućnost da negde lakše pregazim ivičnjak. Cene guma uglavnom nenormalne, potrošnja isto, a što se svega ostalog tiče, takvo je da sam jedino siguran da mi sledeći auto 100% neće biti SUV, ali ću ga zato naivnima dobro udati.

Dok nadležni shvate da je SUV prevara (mnogi su, kao i ja, naseli na marketing), proći će godine, a možda i decenije, pa će nam opet otvarati oči sa "mnogo praktičnijim karavanima i monovolumenima, umesto popularnih velikih zagađivača". Industrija očigledno mora da ima cikluse popularnosti, jer jedino tako uspeva da namakne dovoljno profita za alav menadžment.

Najgore je od svega što je u narodu mnogo onih koji poveruju u te žvake (uključujući i mene), a istina je da se na zapadu (a ovo posebno važi za Nemačku, Austriju, UK, Holandiju i Francusku) baš upadljivo mnogo voze monovolumeni. Imao sam priliku da se češće vozim u jednom takvom poslednjih meseci i mogu reći da ću to sigurno sledeće da kupim, ako ih ne zatru, jer im je zarada na "terencima" mnogo veća.

Prevara veka.

Zile

pre 6 godina

(reduktor, 5. oktobar 2018 13:39)
Nemas ti SUV nego mozda suv rezervoar. Da prevara veka, nego je jos niko prozreo nije nego ti i jos par pametnih. Pogledaj malo ostale vesti na sajtu koje sve kompanije planiraju SUV ako ga vec nemaju.

Business Ambition komercijalista ...

pre 6 godina

@Business Ambition komercijalista ..., ODGOVOR

„Ne postoji "mali Scenic" ... I nisi mi bio jasan sa paketom opreme ...“

Svako ko prati tu klasu kola, zna šta u žargonu znači „kratki“ Scenic (nisam rekao „mali“), „kratki“ Picasso“ i/ili „kratki“ Cmaks, jer svi imaju i „dugačke“ verzije („Grand“).

A ako „pratiš“ Scenic IV, onda znaš i za paket opreme „Edition One“(bio je izmedju Intens i Bose) i po čemu se razlikovao. Bio je odličan. Isplativ. Ali je nedavno taj paket „nestao“ i pojavio se (siromašni) Limited.

Ja, kada nešto „pratim“, onda to i znam. Znam, recimo, da zimska guma Good Year UG9 175/70X14 (nosi je fabia TSI95, osim u Style paketu) košta više od istoimene gume u dimenziji 205/55X16 (da, da, skuplja guma od 14“ od 16“ ), a da kod fabije Active TSI 95 doplata za najjeftiniju felnu od 16“ iznosi 1.068 eura ...

igop

pre 6 godina

@Business Ambition komercijalista ..., ODGOVOR

Naravno da postoji "mali scenic". Ti ocigledno uopste ne poznajes ovaj model. "Mali Scenic" ima 5 sedista i ima pozadi potpuno drugaciju karoseriju od Grand Scenica. Ovaj na slici je upravo "mali Scenic".
Veliki "Grand Scenic" se moze uzeti sa 5 ili 7 sedista.

Inace vozim Grand Scenic III Bose Edition (model pre ovog najnovijeg) i vrlo sam zadovoljan. Bio sam u Renoovom salonu, pogledao i sedeo u novom Grand Scenicu (isto Bose Edition) ali nisam previse odusevljen. Spolja je izgled super, unutra mi se ne svidja taj veliki izbaceni display. Ostatak kabine je lepo uradjen ali sam imao utisak da ima manje mesta. Sve je nekako nabudzeno. O motorima necu da pisem, ostali su manje vise isti, dobri, provereni...
Po meni je Renault pokusao da napravi auto izmedju MVP i SUV i verovatno su jedini trenutno sa takvim konceptom. Vreme ce pokazati da li je to bila uspesna formula. Ja cu prilikom sledece kupovine sigurno ponovo uzeti MiniVan i samo se nadam da ce do tada barem Citroen zadrzati svoj C4 Grand Picasso (ili C4 Spacetourer kako se sada zove). Za mene nema korisnijog i prakticnijeg automobila od MVP.

Pozdrav iz Viene ;-)

Miloš

pre 6 godina

Suvovi se prodaju kao novi dobro, ali u Evropi gde ima para. Isti ljudi koji su kupovali MPV, sada kupuju suvove. Kod nas polovno tržište, mpv je super, dosta pada cena tako da je pristupačan za naše uslove,puno lima za malo para, a polovan suv, nema cenu.

Zile

pre 6 godina

"Jel može neko da mi objasni u čemu je fora sa navalom na SUV? Jel ih dele džabe negde a da ja ne znam?
cezar, 4. oktobar 2018 20:10)"

Ces da shvatis kad budes imao jedan.

Sale

pre 6 godina

Ko nije posedovao MPV ne može ni da nasluti koliko je to praktičan i udoban koncept.MPV ne izaziva nikakvu emociju,niti se neko okreće za njim. Samo onaj ko sedi za volanom i oni oko njega mogu da uživaju na pravi način.Moja supruga vozi Merivu staru nepune tri godine.Odemo mi da pogledamo Crossland X,kad me umalo ne lupi tašnom po glavi.Veli da je mnogo nepregledniji,skučeniji i svašta još nešto u odnosu na Merivu,tako da od zamene nema ništa.SUV u gradskim uslovima mi nikada nije bio jasan,osim za prikazivanje.Kome treba terenska vožnja,Lada Niva je zakon.Gde ona može da se popne ne može ni jedan SUV lipicaner.

Dikh tu kava

pre 6 godina

Baš upravo videh novi Espace, sa onim hipertrofiranim gumama izgleda degutantno, kao one dečije lutke sa prenaglašenim očima.. Meni lično je novi Scenic prelep, svakako bih ga pre pazario nego nekog "SUV-og". Nisam ga vozio, te ne znam da li je u minusu sa prostorom. Ako jeste, to je ozbiljna mana, praktično sam sebe eliminiše iz "segmenta". A verovatno jeste, sudeći po zapremini prtljažnika, koji je znatno porastao u odnosu na Scenic II, što će reći, negde su morali da "uštinu", pa je verovatno žrtvovan prostor pozadi, sve i da je porastao u dužinu.. Primera radi, Fordov, C-Max I je od 550 litara spao na 432, kod još uvek aktuelnog. Svojevremeno sam gledao i Scenic II, bio mi je zanimljiv za ženu, uđem, hoću da podesim volan, on samo po visini, sve mi je kod njega bilo u najmanju ruku čudno.. Altea, npr, ima vrlo dobre amplitude po obe ose, i ergonomija joj je bez preterivanja za 2 klase bolja nego kod Scenica, pri čemu iako nominalno neudobnija, na putu je kudikamo zrelija, i prostora na pretek. Da ne zamaram, to su neke sitnice, neki bi rekli Renoovi kaprici, koji verovatno "u konačnici" daju takve prodajne rezultate kakve daju. Eto i ti "avionski" stolići.. Ne živi se od stare slave. Posebno ako cenom duboko zagazite u sveomiljeni "SUV-i" segment..

Business Ambition komercijalista ..., ODGOVOR

pre 6 godina

Sta ti vozis majketi?????
Ne postoji "mali Scenic"
Avio stocici nisu debeli??!!??, nego je los nacin postavljanja u upotrebu.I nisi mi bio jasan sa paketom opreme, IZVINI ali nisam te razumeo.
Ko je jednom seo u Scenic, Picasso, Mazdu 5, Sharan, Galaxy, S max....zna sta je uzivanje u voznji u pravom smislu te reci!

Zlatko

pre 6 godina

Ako je baš dotle došlo da ne znaju šta će, evo ja ću da se žrtvujem i ptihvatim skroman poklon u vidu jednog kao na slici. :) Od mene dosta. :)

Dejan L

pre 6 godina

Evo moje vidjenje, auto ima najmanju gumu od 19 inča, pa su koševi i baloni smanjili mesto za noge u kabini. Cena otišla 1980€ na gore u odnosu na prethodni, a oprema siromašnija na novom.
Gume od 19 inča niskoprofilne za njega koštaju 1000€ (4 komada).
Za 10 godina polovan će koštati 2.500€, a gume 1000€.
Toliko o tome.
A što se SUV modela tiče, otkad je planula SUV manija, emisija C02 se povećala za 6% u gradovima

Aleks

pre 6 godina

A sta ce tek kupci polovnih sebi da rade kad Reno obustavi proizvodnju a Miselin potom prestane da pravi gume zbog male potraznje. Nista gore nego unikatna dimenzija gume.

achitwn

pre 6 godina

Jel može neko da mi objasni u čemu je fora sa navalom na SUV? Jel ih dele džabe negde a da ja ne znam?
(cezar, 04. oktobar 2018 20:10)
Zato sto su prakticni. Ja u svoj ladno stavim moj fuji sst1.0 carbon bike zimi kad idem na trening a leti na hitch stavim bike rack i bog te veselio.

predlog

pre 6 godina

Pa recimo da mu jos vise vise spuste krov pozadi, jos vise smanje preglednost, da mu jos povecaju tockove, i da mu ubace jos koju tipicno francusku glupost.

Само кажем

pre 6 godina

Ванови су закон ! Најпрактичнији аутомобили.Не зна се ко их више воли,породице или хаус мајстори :)

Business Ambition komercijalista ...

pre 6 godina

Za mene, osnovni "problem" G.Scenica je što na zadnjoj klupi Kadjar nudi značajno više mesta od G.Scenica i kao porodično vozilo G.Scenic ima teško uočljive prednosti (ako ih ima).
Da se ja pitam:
- ukinuti kratki Scenic, ne nudi on ništa kolosalno i tog novca vredno (čak i manje);
- kod G.Scenica 3. red prebaciti u opciju (kao kod Espace-a) ili omogućiti da se kupi bez 3. reda uz razumno sniženje cene (a ne kao sada uz "minus 300", za nešto što inače naplaćuju "+1.000" kod Espace ),
- oni avio stočići bi pod hitno bili izbačeni iz kola kao element serijske opreme, jer oduzimaju mnogo prostora za noge putnika pozadi (niko, ali, niko, nema onako debele i loše rešene avio stočiće);
- nasloni za glave putnika pozadi moraju (sa donje strane) nekako da se redizajniraju, jer donji deo naslona udara u ramena visokih putnika i udobnost je na nivou "španske čizme",
- da "vrate" paket Edition One, jer, Scenic je sve stariji i oprema paketa treba da postaje bogatija, a ne siromašnija, a uz rast cena.
Generalno, mislim da su cene "malo bezobrazne", što se jasno vidi i na primeru Espace-a, koji je danas toliko skuplji nego nekada, da bi čovek pomislio da su ga ranije prodavali potpuno bez ikakvog motora.
"Do juče", manje je koštao G.Scenic DCI 130 Edition one (sa FULL LED i uključenom dvobojom metalik karoserijom), nego li danas G. Scenic DCI 120 Intens (sa "halogenkama" i "bez boje").
Preterali su ...

Business Ambition komercijalista ...

pre 6 godina

Za mene, osnovni "problem" G.Scenica je što na zadnjoj klupi Kadjar nudi značajno više mesta od G.Scenica i kao porodično vozilo G.Scenic ima teško uočljive prednosti (ako ih ima).
Da se ja pitam:
- ukinuti kratki Scenic, ne nudi on ništa kolosalno i tog novca vredno (čak i manje);
- kod G.Scenica 3. red prebaciti u opciju (kao kod Espace-a) ili omogućiti da se kupi bez 3. reda uz razumno sniženje cene (a ne kao sada uz "minus 300", za nešto što inače naplaćuju "+1.000" kod Espace ),
- oni avio stočići bi pod hitno bili izbačeni iz kola kao element serijske opreme, jer oduzimaju mnogo prostora za noge putnika pozadi (niko, ali, niko, nema onako debele i loše rešene avio stočiće);
- nasloni za glave putnika pozadi moraju (sa donje strane) nekako da se redizajniraju, jer donji deo naslona udara u ramena visokih putnika i udobnost je na nivou "španske čizme",
- da "vrate" paket Edition One, jer, Scenic je sve stariji i oprema paketa treba da postaje bogatija, a ne siromašnija, a uz rast cena.
Generalno, mislim da su cene "malo bezobrazne", što se jasno vidi i na primeru Espace-a, koji je danas toliko skuplji nego nekada, da bi čovek pomislio da su ga ranije prodavali potpuno bez ikakvog motora.
"Do juče", manje je koštao G.Scenic DCI 130 Edition one (sa FULL LED i uključenom dvobojom metalik karoserijom), nego li danas G. Scenic DCI 120 Intens (sa "halogenkama" i "bez boje").
Preterali su ...

Само кажем

pre 6 godina

Ванови су закон ! Најпрактичнији аутомобили.Не зна се ко их више воли,породице или хаус мајстори :)

predlog

pre 6 godina

Pa recimo da mu jos vise vise spuste krov pozadi, jos vise smanje preglednost, da mu jos povecaju tockove, i da mu ubace jos koju tipicno francusku glupost.

Dejan L

pre 6 godina

Evo moje vidjenje, auto ima najmanju gumu od 19 inča, pa su koševi i baloni smanjili mesto za noge u kabini. Cena otišla 1980€ na gore u odnosu na prethodni, a oprema siromašnija na novom.
Gume od 19 inča niskoprofilne za njega koštaju 1000€ (4 komada).
Za 10 godina polovan će koštati 2.500€, a gume 1000€.
Toliko o tome.
A što se SUV modela tiče, otkad je planula SUV manija, emisija C02 se povećala za 6% u gradovima

Aleks

pre 6 godina

A sta ce tek kupci polovnih sebi da rade kad Reno obustavi proizvodnju a Miselin potom prestane da pravi gume zbog male potraznje. Nista gore nego unikatna dimenzija gume.

reduktor

pre 6 godina

@Zile
Evo ja, sticajem okolnosti, imam 2 SUV-a i ne shvatam šta će to "da shvati kad bude imao jedan"?

Imam manje prostora u kabini, manji gepek, manje udobnosti i stabilnosti u krivinama, a više glavobolja oko parkiranja, veću potrošnju i tek sporadično - mogućnost da negde lakše pregazim ivičnjak. Cene guma uglavnom nenormalne, potrošnja isto, a što se svega ostalog tiče, takvo je da sam jedino siguran da mi sledeći auto 100% neće biti SUV, ali ću ga zato naivnima dobro udati.

Dok nadležni shvate da je SUV prevara (mnogi su, kao i ja, naseli na marketing), proći će godine, a možda i decenije, pa će nam opet otvarati oči sa "mnogo praktičnijim karavanima i monovolumenima, umesto popularnih velikih zagađivača". Industrija očigledno mora da ima cikluse popularnosti, jer jedino tako uspeva da namakne dovoljno profita za alav menadžment.

Najgore je od svega što je u narodu mnogo onih koji poveruju u te žvake (uključujući i mene), a istina je da se na zapadu (a ovo posebno važi za Nemačku, Austriju, UK, Holandiju i Francusku) baš upadljivo mnogo voze monovolumeni. Imao sam priliku da se češće vozim u jednom takvom poslednjih meseci i mogu reći da ću to sigurno sledeće da kupim, ako ih ne zatru, jer im je zarada na "terencima" mnogo veća.

Prevara veka.

Sale

pre 6 godina

Ko nije posedovao MPV ne može ni da nasluti koliko je to praktičan i udoban koncept.MPV ne izaziva nikakvu emociju,niti se neko okreće za njim. Samo onaj ko sedi za volanom i oni oko njega mogu da uživaju na pravi način.Moja supruga vozi Merivu staru nepune tri godine.Odemo mi da pogledamo Crossland X,kad me umalo ne lupi tašnom po glavi.Veli da je mnogo nepregledniji,skučeniji i svašta još nešto u odnosu na Merivu,tako da od zamene nema ništa.SUV u gradskim uslovima mi nikada nije bio jasan,osim za prikazivanje.Kome treba terenska vožnja,Lada Niva je zakon.Gde ona može da se popne ne može ni jedan SUV lipicaner.

Zlatko

pre 6 godina

Ako je baš dotle došlo da ne znaju šta će, evo ja ću da se žrtvujem i ptihvatim skroman poklon u vidu jednog kao na slici. :) Od mene dosta. :)

igop

pre 6 godina

@Business Ambition komercijalista ..., ODGOVOR

Naravno da postoji "mali scenic". Ti ocigledno uopste ne poznajes ovaj model. "Mali Scenic" ima 5 sedista i ima pozadi potpuno drugaciju karoseriju od Grand Scenica. Ovaj na slici je upravo "mali Scenic".
Veliki "Grand Scenic" se moze uzeti sa 5 ili 7 sedista.

Inace vozim Grand Scenic III Bose Edition (model pre ovog najnovijeg) i vrlo sam zadovoljan. Bio sam u Renoovom salonu, pogledao i sedeo u novom Grand Scenicu (isto Bose Edition) ali nisam previse odusevljen. Spolja je izgled super, unutra mi se ne svidja taj veliki izbaceni display. Ostatak kabine je lepo uradjen ali sam imao utisak da ima manje mesta. Sve je nekako nabudzeno. O motorima necu da pisem, ostali su manje vise isti, dobri, provereni...
Po meni je Renault pokusao da napravi auto izmedju MVP i SUV i verovatno su jedini trenutno sa takvim konceptom. Vreme ce pokazati da li je to bila uspesna formula. Ja cu prilikom sledece kupovine sigurno ponovo uzeti MiniVan i samo se nadam da ce do tada barem Citroen zadrzati svoj C4 Grand Picasso (ili C4 Spacetourer kako se sada zove). Za mene nema korisnijog i prakticnijeg automobila od MVP.

Pozdrav iz Viene ;-)

Dikh tu kava

pre 6 godina

Baš upravo videh novi Espace, sa onim hipertrofiranim gumama izgleda degutantno, kao one dečije lutke sa prenaglašenim očima.. Meni lično je novi Scenic prelep, svakako bih ga pre pazario nego nekog "SUV-og". Nisam ga vozio, te ne znam da li je u minusu sa prostorom. Ako jeste, to je ozbiljna mana, praktično sam sebe eliminiše iz "segmenta". A verovatno jeste, sudeći po zapremini prtljažnika, koji je znatno porastao u odnosu na Scenic II, što će reći, negde su morali da "uštinu", pa je verovatno žrtvovan prostor pozadi, sve i da je porastao u dužinu.. Primera radi, Fordov, C-Max I je od 550 litara spao na 432, kod još uvek aktuelnog. Svojevremeno sam gledao i Scenic II, bio mi je zanimljiv za ženu, uđem, hoću da podesim volan, on samo po visini, sve mi je kod njega bilo u najmanju ruku čudno.. Altea, npr, ima vrlo dobre amplitude po obe ose, i ergonomija joj je bez preterivanja za 2 klase bolja nego kod Scenica, pri čemu iako nominalno neudobnija, na putu je kudikamo zrelija, i prostora na pretek. Da ne zamaram, to su neke sitnice, neki bi rekli Renoovi kaprici, koji verovatno "u konačnici" daju takve prodajne rezultate kakve daju. Eto i ti "avionski" stolići.. Ne živi se od stare slave. Posebno ako cenom duboko zagazite u sveomiljeni "SUV-i" segment..

Business Ambition komercijalista ..., ODGOVOR

pre 6 godina

Sta ti vozis majketi?????
Ne postoji "mali Scenic"
Avio stocici nisu debeli??!!??, nego je los nacin postavljanja u upotrebu.I nisi mi bio jasan sa paketom opreme, IZVINI ali nisam te razumeo.
Ko je jednom seo u Scenic, Picasso, Mazdu 5, Sharan, Galaxy, S max....zna sta je uzivanje u voznji u pravom smislu te reci!

Zile

pre 6 godina

"Jel može neko da mi objasni u čemu je fora sa navalom na SUV? Jel ih dele džabe negde a da ja ne znam?
cezar, 4. oktobar 2018 20:10)"

Ces da shvatis kad budes imao jedan.

bojan

pre 6 godina

vozim mpv, c4 grand picasso. za porodicu to je veoma praktican auto. ulazak i izlazak je kao iz SUV segmenta, poviseno mesto sedenja i meni licno sjajno resenje sa menjacem koje je u novom pikasu promenjeno i menjac je na podu - glupost. prostora i na klupi i u gepeku ima zaista puno i pametno je resen. 7 sedista, gomila sitnica, 4 zone, sve sta treba porodici. ubacim 2 bajsa u gepek ladno i stane mi gomila torbi. ne znam sta bi suv mogao da mi ponudi. nego u ovom drustvu je sramota biti porodican, treba biti vecno mlad i glup.

reduktor

pre 6 godina

@Zile
To o čemu ti pričaš, zove se marketing (to navođenje vesti ko šta izbacuje/najavljuje), a ovo o čemu ja pričam je lično iskustvo, koje svako (hvala bogu) može lako da proveri, što guglajući po netu egzaktne podatke o prostoru i zapremini svakog pojedinačnog modela, što test vožnjom u većini domaćih salona.

Sve to marketing na kraju ipak ne može da sakrije. BTW, posedujem Vitaru S 2016. godište i Sorento 2010. godište. Znam da ima boljih i bitno modernijih, ali je to dovoljno da imam sasvim solidan uvid u konceptualne razlike i sve ozbiljne mane ovih vozila. Prvi je ženin (njoj se to više sviđa "terenac"), a drugi moj. Kad sam se nedavno vozio u S-Max-u, shvatio sam da sam protraćio ozbiljne pare na veoma skučen auto, premda nemam nikakvih problema sa kvarovima kod Sorenta. Enterijer je malo jadan i deluje da je stariji nego što stvarno jeste, ali to nije ništa spram potrošnje i generalne nesigurnosti koju imam kada se krećem kroz krivine na domaćim putovima. Nema trika da kroz njih prođem tečno kao sa Golfom koji sam ranije vozio. Sport utility my as*

A ti slobodno maštaj o SUV-u... kad ga sam kupiš, možda ćeš se setiti ovoga što sam napisao.

b1321

pre 6 godina

Renault je probao da ovim MPVom zadobije ljude koje jednostavno i ne zanima ovaj, na žalost, umirući koncept. Realno prethodnik je bio mnogo bolji u onome što porodici treba, a to su prostor i modularnost, ali... Prethodnik je isuviše ličio na kombi, a narod poludeo za SUV modelima i verovatno su namrštenim izgledom i ogromnim, ničim izazvanim, felnama hteli da otkinu deo kolača. Na žalost zbog tog dizajna vratili su se na manji prostor pozadi i vlasnicima doneli glavobolju oko pneumatika...
Inače slažem se da su SUV vozila prevara. Dovoljno je uporediti cenovnike novih kvazi terenaca i modela koje su zamenili (crossland x i meriva, c3 Picasso i aircross, B-max i eco sport...). Razlog ćete verovatno naći u reklami za Opelov crossland...

Milan

pre 6 godina

Novi Espace je san snova, vozio sam ga par dana i nemam reci da opisem kako je to dobar osecaj za volanom. Unutra mesta kolikob hocete, tako mocna instrument tabla, kao da ste u nekakvom vozilu iz zvezdanih staza, ma mnogo dobro.
Ovaj jedan sto je dole napisao da izgleda degutanto, taj ozbiljno ima problema sa ukusom.

achitwn

pre 6 godina

Jel može neko da mi objasni u čemu je fora sa navalom na SUV? Jel ih dele džabe negde a da ja ne znam?
(cezar, 04. oktobar 2018 20:10)
Zato sto su prakticni. Ja u svoj ladno stavim moj fuji sst1.0 carbon bike zimi kad idem na trening a leti na hitch stavim bike rack i bog te veselio.

Business Ambition komercijalista ...

pre 6 godina

@Business Ambition komercijalista ..., ODGOVOR

„Ne postoji "mali Scenic" ... I nisi mi bio jasan sa paketom opreme ...“

Svako ko prati tu klasu kola, zna šta u žargonu znači „kratki“ Scenic (nisam rekao „mali“), „kratki“ Picasso“ i/ili „kratki“ Cmaks, jer svi imaju i „dugačke“ verzije („Grand“).

A ako „pratiš“ Scenic IV, onda znaš i za paket opreme „Edition One“(bio je izmedju Intens i Bose) i po čemu se razlikovao. Bio je odličan. Isplativ. Ali je nedavno taj paket „nestao“ i pojavio se (siromašni) Limited.

Ja, kada nešto „pratim“, onda to i znam. Znam, recimo, da zimska guma Good Year UG9 175/70X14 (nosi je fabia TSI95, osim u Style paketu) košta više od istoimene gume u dimenziji 205/55X16 (da, da, skuplja guma od 14“ od 16“ ), a da kod fabije Active TSI 95 doplata za najjeftiniju felnu od 16“ iznosi 1.068 eura ...

Miloš

pre 6 godina

Suvovi se prodaju kao novi dobro, ali u Evropi gde ima para. Isti ljudi koji su kupovali MPV, sada kupuju suvove. Kod nas polovno tržište, mpv je super, dosta pada cena tako da je pristupačan za naše uslove,puno lima za malo para, a polovan suv, nema cenu.

dubrovnik

pre 6 godina

ovo košta min 20k eurića a malo opremljeniji sa dizelom 30 i više
za taj novac gledaš passata, volva v40 ili audi a3 sportback tako...
ko voli nek izvoli ali meni ne bi bio prvi izbor

Business Ambition komercijalista ...

pre 6 godina

b1321, 5. oktobar 2018 21:14
Slažem se. Bez dileme, Scenic 3 je bio daleko izdašniji sa ponudom unutrašnjeg prostora. Do te mere, da za Scenic 4 može slobodno da se kaže da je "deficitaran" sa time. I za mene je u tom smislu Scenic 4 i danas šok.
Prelep je, jeste, dobro je opremljen, odlično motorizovan, cena je ok, ali, "pao" je na onome što je trebalo da predstavlja njegovu komparativnu prednost u odnosu na druge klase.

Zile

pre 6 godina

(reduktor, 5. oktobar 2018 13:39)
Nemas ti SUV nego mozda suv rezervoar. Da prevara veka, nego je jos niko prozreo nije nego ti i jos par pametnih. Pogledaj malo ostale vesti na sajtu koje sve kompanije planiraju SUV ako ga vec nemaju.

Dragan

pre 6 godina

Mini ven kupuju ljudi za potrebe porodice. SUV kupuju malogradjani koji nemaju para za pravi dzip, a hteli bi da se prave kao da imaju jedan, pa kupuju imitaciju dzipa. A kad bi imali pravi dzip, ne bi im se ni svideo, jer dzip ne sluzi za voznju po gradu, nego po terenu. SUV kupuju sminkeri, deca bogatih kao prvi auto, ne pravi vozaci. Kako usao u modu, tako ce i izaci jos brze. Kada vidim one sto voze Duster-a sa snagom motora kao spacek i pogonom na prednje tockove, smejem se. Kao fora, stavili mu plasticne obloge na krila sa kola iz filma Robokap iz 1986-te.

Zoran

pre 6 godina

(Sale, 5. oktobar 2018 10:12)

Kada bi na "SUV lipicaner" stavio gume i felne kao na Ladi NIVA, a ne "valjke" bez kranpona, on bi prosao tamo gde NIVA ne bi ni sanjala da moze!

Transformer

pre 6 godina

Novi Scenik stvarno dobro izgleda, ali Megane karavan izgleda bolje i bio bi moj izbor. Vozio sam nekad još uvijek aktuelnu Merivu. Imao bebu, stalnu potrebu da nosim kolica i razne druge potrepštine, pa mi je tada auto izgledao kao savršen. I jeste bio dobar za manju porodicu sa bebom... Ali čim je sin malo porastao, prestala potreba da se trpaju sve te stvari, prodao sam je. Kasnije sam imao priliku da vozim novu Astru karavan. Auto je bolji u svakom pogledu od te Merive. Jednostavno, auto iz C segmenta je bolji od MPV, osim po ponudi prostora, ali se karavan verzije približavaju po praktičnosti. Sa druge strane, auto D segmenta je po svemu bolji, a obično ne mnogo skuplji (makar kada govorimo o klasi Scenica). Kada se tome doda da mpv manje atraktivna forma, a SUV nudi sličnu ponudu prostora uz dosta atraktivniji izgled, eto razloga što više skoro nema mpv vozila

achitwn

pre 6 godina

Jel može neko da mi objasni u čemu je fora sa navalom na SUV? Jel ih dele džabe negde a da ja ne znam?
(cezar, 04. oktobar 2018 20:10)
Zato sto su prakticni. Ja u svoj ladno stavim moj fuji sst1.0 carbon bike zimi kad idem na trening a leti na hitch stavim bike rack i bog te veselio.

predlog

pre 6 godina

Pa recimo da mu jos vise vise spuste krov pozadi, jos vise smanje preglednost, da mu jos povecaju tockove, i da mu ubace jos koju tipicno francusku glupost.

Zile

pre 6 godina

"Jel može neko da mi objasni u čemu je fora sa navalom na SUV? Jel ih dele džabe negde a da ja ne znam?
cezar, 4. oktobar 2018 20:10)"

Ces da shvatis kad budes imao jedan.

dubrovnik

pre 6 godina

ovo košta min 20k eurića a malo opremljeniji sa dizelom 30 i više
za taj novac gledaš passata, volva v40 ili audi a3 sportback tako...
ko voli nek izvoli ali meni ne bi bio prvi izbor

Zile

pre 6 godina

(reduktor, 5. oktobar 2018 13:39)
Nemas ti SUV nego mozda suv rezervoar. Da prevara veka, nego je jos niko prozreo nije nego ti i jos par pametnih. Pogledaj malo ostale vesti na sajtu koje sve kompanije planiraju SUV ako ga vec nemaju.

Sale

pre 6 godina

Ko nije posedovao MPV ne može ni da nasluti koliko je to praktičan i udoban koncept.MPV ne izaziva nikakvu emociju,niti se neko okreće za njim. Samo onaj ko sedi za volanom i oni oko njega mogu da uživaju na pravi način.Moja supruga vozi Merivu staru nepune tri godine.Odemo mi da pogledamo Crossland X,kad me umalo ne lupi tašnom po glavi.Veli da je mnogo nepregledniji,skučeniji i svašta još nešto u odnosu na Merivu,tako da od zamene nema ništa.SUV u gradskim uslovima mi nikada nije bio jasan,osim za prikazivanje.Kome treba terenska vožnja,Lada Niva je zakon.Gde ona može da se popne ne može ni jedan SUV lipicaner.

Business Ambition komercijalista ..., ODGOVOR

pre 6 godina

Sta ti vozis majketi?????
Ne postoji "mali Scenic"
Avio stocici nisu debeli??!!??, nego je los nacin postavljanja u upotrebu.I nisi mi bio jasan sa paketom opreme, IZVINI ali nisam te razumeo.
Ko je jednom seo u Scenic, Picasso, Mazdu 5, Sharan, Galaxy, S max....zna sta je uzivanje u voznji u pravom smislu te reci!

Business Ambition komercijalista ...

pre 6 godina

Za mene, osnovni "problem" G.Scenica je što na zadnjoj klupi Kadjar nudi značajno više mesta od G.Scenica i kao porodično vozilo G.Scenic ima teško uočljive prednosti (ako ih ima).
Da se ja pitam:
- ukinuti kratki Scenic, ne nudi on ništa kolosalno i tog novca vredno (čak i manje);
- kod G.Scenica 3. red prebaciti u opciju (kao kod Espace-a) ili omogućiti da se kupi bez 3. reda uz razumno sniženje cene (a ne kao sada uz "minus 300", za nešto što inače naplaćuju "+1.000" kod Espace ),
- oni avio stočići bi pod hitno bili izbačeni iz kola kao element serijske opreme, jer oduzimaju mnogo prostora za noge putnika pozadi (niko, ali, niko, nema onako debele i loše rešene avio stočiće);
- nasloni za glave putnika pozadi moraju (sa donje strane) nekako da se redizajniraju, jer donji deo naslona udara u ramena visokih putnika i udobnost je na nivou "španske čizme",
- da "vrate" paket Edition One, jer, Scenic je sve stariji i oprema paketa treba da postaje bogatija, a ne siromašnija, a uz rast cena.
Generalno, mislim da su cene "malo bezobrazne", što se jasno vidi i na primeru Espace-a, koji je danas toliko skuplji nego nekada, da bi čovek pomislio da su ga ranije prodavali potpuno bez ikakvog motora.
"Do juče", manje je koštao G.Scenic DCI 130 Edition one (sa FULL LED i uključenom dvobojom metalik karoserijom), nego li danas G. Scenic DCI 120 Intens (sa "halogenkama" i "bez boje").
Preterali su ...

reduktor

pre 6 godina

@Zile
Evo ja, sticajem okolnosti, imam 2 SUV-a i ne shvatam šta će to "da shvati kad bude imao jedan"?

Imam manje prostora u kabini, manji gepek, manje udobnosti i stabilnosti u krivinama, a više glavobolja oko parkiranja, veću potrošnju i tek sporadično - mogućnost da negde lakše pregazim ivičnjak. Cene guma uglavnom nenormalne, potrošnja isto, a što se svega ostalog tiče, takvo je da sam jedino siguran da mi sledeći auto 100% neće biti SUV, ali ću ga zato naivnima dobro udati.

Dok nadležni shvate da je SUV prevara (mnogi su, kao i ja, naseli na marketing), proći će godine, a možda i decenije, pa će nam opet otvarati oči sa "mnogo praktičnijim karavanima i monovolumenima, umesto popularnih velikih zagađivača". Industrija očigledno mora da ima cikluse popularnosti, jer jedino tako uspeva da namakne dovoljno profita za alav menadžment.

Najgore je od svega što je u narodu mnogo onih koji poveruju u te žvake (uključujući i mene), a istina je da se na zapadu (a ovo posebno važi za Nemačku, Austriju, UK, Holandiju i Francusku) baš upadljivo mnogo voze monovolumeni. Imao sam priliku da se češće vozim u jednom takvom poslednjih meseci i mogu reći da ću to sigurno sledeće da kupim, ako ih ne zatru, jer im je zarada na "terencima" mnogo veća.

Prevara veka.

Само кажем

pre 6 godina

Ванови су закон ! Најпрактичнији аутомобили.Не зна се ко их више воли,породице или хаус мајстори :)

Dikh tu kava

pre 6 godina

Baš upravo videh novi Espace, sa onim hipertrofiranim gumama izgleda degutantno, kao one dečije lutke sa prenaglašenim očima.. Meni lično je novi Scenic prelep, svakako bih ga pre pazario nego nekog "SUV-og". Nisam ga vozio, te ne znam da li je u minusu sa prostorom. Ako jeste, to je ozbiljna mana, praktično sam sebe eliminiše iz "segmenta". A verovatno jeste, sudeći po zapremini prtljažnika, koji je znatno porastao u odnosu na Scenic II, što će reći, negde su morali da "uštinu", pa je verovatno žrtvovan prostor pozadi, sve i da je porastao u dužinu.. Primera radi, Fordov, C-Max I je od 550 litara spao na 432, kod još uvek aktuelnog. Svojevremeno sam gledao i Scenic II, bio mi je zanimljiv za ženu, uđem, hoću da podesim volan, on samo po visini, sve mi je kod njega bilo u najmanju ruku čudno.. Altea, npr, ima vrlo dobre amplitude po obe ose, i ergonomija joj je bez preterivanja za 2 klase bolja nego kod Scenica, pri čemu iako nominalno neudobnija, na putu je kudikamo zrelija, i prostora na pretek. Da ne zamaram, to su neke sitnice, neki bi rekli Renoovi kaprici, koji verovatno "u konačnici" daju takve prodajne rezultate kakve daju. Eto i ti "avionski" stolići.. Ne živi se od stare slave. Posebno ako cenom duboko zagazite u sveomiljeni "SUV-i" segment..

Zlatko

pre 6 godina

Ako je baš dotle došlo da ne znaju šta će, evo ja ću da se žrtvujem i ptihvatim skroman poklon u vidu jednog kao na slici. :) Od mene dosta. :)

Dejan L

pre 6 godina

Evo moje vidjenje, auto ima najmanju gumu od 19 inča, pa su koševi i baloni smanjili mesto za noge u kabini. Cena otišla 1980€ na gore u odnosu na prethodni, a oprema siromašnija na novom.
Gume od 19 inča niskoprofilne za njega koštaju 1000€ (4 komada).
Za 10 godina polovan će koštati 2.500€, a gume 1000€.
Toliko o tome.
A što se SUV modela tiče, otkad je planula SUV manija, emisija C02 se povećala za 6% u gradovima

Zoran

pre 6 godina

(Sale, 5. oktobar 2018 10:12)

Kada bi na "SUV lipicaner" stavio gume i felne kao na Ladi NIVA, a ne "valjke" bez kranpona, on bi prosao tamo gde NIVA ne bi ni sanjala da moze!

Transformer

pre 6 godina

Novi Scenik stvarno dobro izgleda, ali Megane karavan izgleda bolje i bio bi moj izbor. Vozio sam nekad još uvijek aktuelnu Merivu. Imao bebu, stalnu potrebu da nosim kolica i razne druge potrepštine, pa mi je tada auto izgledao kao savršen. I jeste bio dobar za manju porodicu sa bebom... Ali čim je sin malo porastao, prestala potreba da se trpaju sve te stvari, prodao sam je. Kasnije sam imao priliku da vozim novu Astru karavan. Auto je bolji u svakom pogledu od te Merive. Jednostavno, auto iz C segmenta je bolji od MPV, osim po ponudi prostora, ali se karavan verzije približavaju po praktičnosti. Sa druge strane, auto D segmenta je po svemu bolji, a obično ne mnogo skuplji (makar kada govorimo o klasi Scenica). Kada se tome doda da mpv manje atraktivna forma, a SUV nudi sličnu ponudu prostora uz dosta atraktivniji izgled, eto razloga što više skoro nema mpv vozila

Aleks

pre 6 godina

A sta ce tek kupci polovnih sebi da rade kad Reno obustavi proizvodnju a Miselin potom prestane da pravi gume zbog male potraznje. Nista gore nego unikatna dimenzija gume.

bojan

pre 6 godina

vozim mpv, c4 grand picasso. za porodicu to je veoma praktican auto. ulazak i izlazak je kao iz SUV segmenta, poviseno mesto sedenja i meni licno sjajno resenje sa menjacem koje je u novom pikasu promenjeno i menjac je na podu - glupost. prostora i na klupi i u gepeku ima zaista puno i pametno je resen. 7 sedista, gomila sitnica, 4 zone, sve sta treba porodici. ubacim 2 bajsa u gepek ladno i stane mi gomila torbi. ne znam sta bi suv mogao da mi ponudi. nego u ovom drustvu je sramota biti porodican, treba biti vecno mlad i glup.

Dragan

pre 6 godina

Mini ven kupuju ljudi za potrebe porodice. SUV kupuju malogradjani koji nemaju para za pravi dzip, a hteli bi da se prave kao da imaju jedan, pa kupuju imitaciju dzipa. A kad bi imali pravi dzip, ne bi im se ni svideo, jer dzip ne sluzi za voznju po gradu, nego po terenu. SUV kupuju sminkeri, deca bogatih kao prvi auto, ne pravi vozaci. Kako usao u modu, tako ce i izaci jos brze. Kada vidim one sto voze Duster-a sa snagom motora kao spacek i pogonom na prednje tockove, smejem se. Kao fora, stavili mu plasticne obloge na krila sa kola iz filma Robokap iz 1986-te.

Miloš

pre 6 godina

Suvovi se prodaju kao novi dobro, ali u Evropi gde ima para. Isti ljudi koji su kupovali MPV, sada kupuju suvove. Kod nas polovno tržište, mpv je super, dosta pada cena tako da je pristupačan za naše uslove,puno lima za malo para, a polovan suv, nema cenu.

Business Ambition komercijalista ...

pre 6 godina

@Business Ambition komercijalista ..., ODGOVOR

„Ne postoji "mali Scenic" ... I nisi mi bio jasan sa paketom opreme ...“

Svako ko prati tu klasu kola, zna šta u žargonu znači „kratki“ Scenic (nisam rekao „mali“), „kratki“ Picasso“ i/ili „kratki“ Cmaks, jer svi imaju i „dugačke“ verzije („Grand“).

A ako „pratiš“ Scenic IV, onda znaš i za paket opreme „Edition One“(bio je izmedju Intens i Bose) i po čemu se razlikovao. Bio je odličan. Isplativ. Ali je nedavno taj paket „nestao“ i pojavio se (siromašni) Limited.

Ja, kada nešto „pratim“, onda to i znam. Znam, recimo, da zimska guma Good Year UG9 175/70X14 (nosi je fabia TSI95, osim u Style paketu) košta više od istoimene gume u dimenziji 205/55X16 (da, da, skuplja guma od 14“ od 16“ ), a da kod fabije Active TSI 95 doplata za najjeftiniju felnu od 16“ iznosi 1.068 eura ...

Milan

pre 6 godina

Novi Espace je san snova, vozio sam ga par dana i nemam reci da opisem kako je to dobar osecaj za volanom. Unutra mesta kolikob hocete, tako mocna instrument tabla, kao da ste u nekakvom vozilu iz zvezdanih staza, ma mnogo dobro.
Ovaj jedan sto je dole napisao da izgleda degutanto, taj ozbiljno ima problema sa ukusom.

reduktor

pre 6 godina

@Zile
To o čemu ti pričaš, zove se marketing (to navođenje vesti ko šta izbacuje/najavljuje), a ovo o čemu ja pričam je lično iskustvo, koje svako (hvala bogu) može lako da proveri, što guglajući po netu egzaktne podatke o prostoru i zapremini svakog pojedinačnog modela, što test vožnjom u većini domaćih salona.

Sve to marketing na kraju ipak ne može da sakrije. BTW, posedujem Vitaru S 2016. godište i Sorento 2010. godište. Znam da ima boljih i bitno modernijih, ali je to dovoljno da imam sasvim solidan uvid u konceptualne razlike i sve ozbiljne mane ovih vozila. Prvi je ženin (njoj se to više sviđa "terenac"), a drugi moj. Kad sam se nedavno vozio u S-Max-u, shvatio sam da sam protraćio ozbiljne pare na veoma skučen auto, premda nemam nikakvih problema sa kvarovima kod Sorenta. Enterijer je malo jadan i deluje da je stariji nego što stvarno jeste, ali to nije ništa spram potrošnje i generalne nesigurnosti koju imam kada se krećem kroz krivine na domaćim putovima. Nema trika da kroz njih prođem tečno kao sa Golfom koji sam ranije vozio. Sport utility my as*

A ti slobodno maštaj o SUV-u... kad ga sam kupiš, možda ćeš se setiti ovoga što sam napisao.

b1321

pre 6 godina

Renault je probao da ovim MPVom zadobije ljude koje jednostavno i ne zanima ovaj, na žalost, umirući koncept. Realno prethodnik je bio mnogo bolji u onome što porodici treba, a to su prostor i modularnost, ali... Prethodnik je isuviše ličio na kombi, a narod poludeo za SUV modelima i verovatno su namrštenim izgledom i ogromnim, ničim izazvanim, felnama hteli da otkinu deo kolača. Na žalost zbog tog dizajna vratili su se na manji prostor pozadi i vlasnicima doneli glavobolju oko pneumatika...
Inače slažem se da su SUV vozila prevara. Dovoljno je uporediti cenovnike novih kvazi terenaca i modela koje su zamenili (crossland x i meriva, c3 Picasso i aircross, B-max i eco sport...). Razlog ćete verovatno naći u reklami za Opelov crossland...

igop

pre 6 godina

@Business Ambition komercijalista ..., ODGOVOR

Naravno da postoji "mali scenic". Ti ocigledno uopste ne poznajes ovaj model. "Mali Scenic" ima 5 sedista i ima pozadi potpuno drugaciju karoseriju od Grand Scenica. Ovaj na slici je upravo "mali Scenic".
Veliki "Grand Scenic" se moze uzeti sa 5 ili 7 sedista.

Inace vozim Grand Scenic III Bose Edition (model pre ovog najnovijeg) i vrlo sam zadovoljan. Bio sam u Renoovom salonu, pogledao i sedeo u novom Grand Scenicu (isto Bose Edition) ali nisam previse odusevljen. Spolja je izgled super, unutra mi se ne svidja taj veliki izbaceni display. Ostatak kabine je lepo uradjen ali sam imao utisak da ima manje mesta. Sve je nekako nabudzeno. O motorima necu da pisem, ostali su manje vise isti, dobri, provereni...
Po meni je Renault pokusao da napravi auto izmedju MVP i SUV i verovatno su jedini trenutno sa takvim konceptom. Vreme ce pokazati da li je to bila uspesna formula. Ja cu prilikom sledece kupovine sigurno ponovo uzeti MiniVan i samo se nadam da ce do tada barem Citroen zadrzati svoj C4 Grand Picasso (ili C4 Spacetourer kako se sada zove). Za mene nema korisnijog i prakticnijeg automobila od MVP.

Pozdrav iz Viene ;-)

Business Ambition komercijalista ...

pre 6 godina

b1321, 5. oktobar 2018 21:14
Slažem se. Bez dileme, Scenic 3 je bio daleko izdašniji sa ponudom unutrašnjeg prostora. Do te mere, da za Scenic 4 može slobodno da se kaže da je "deficitaran" sa time. I za mene je u tom smislu Scenic 4 i danas šok.
Prelep je, jeste, dobro je opremljen, odlično motorizovan, cena je ok, ali, "pao" je na onome što je trebalo da predstavlja njegovu komparativnu prednost u odnosu na druge klase.