Aktuelno

Petak, 21.10.2016.

14:56

Kako ćemo u budućnosti izbegavati crveno na semaforu

Izvor: B92

Kako æemo u buduænosti izbegavati crveno na semaforu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

Sasa

pre 8 godina

U NS nisu u stanju da usaglase 2 semafora pa imamo crvrni talas, ali konstantan. Ako puste random funkciju na semafore mislim da je veca verovatnoca za zeleni talas.

sale

pre 8 godina

bio sam u minhenu prošle nedelje, metro železnice su zakon. kolima u centar ne vredi ići , gužva kao i u svakom velikom gradu. efikasni gradski prevoz je za svaku pohvalu!
tako da nama isto tako treba efikasan gradski prevoz.

Nepristrasni sudija

pre 8 godina

Ja u 95% slucajeva krecem na zuto i dok ovi iza krenu ja sam vec na 50-100 metara od njih. Uzasno me nervira to spavanje semaforu, kad sam prvi u koloni gledam u semafor a ne u telefon. Kad nisam prvi onda trubim na milisekundu, vozacu je jedina obaveza da gleda u semafor, gledaj i kreci pa necu trubiti
(Preferisco dirti adio, 22. oktobar 2016 10:05)
----------

Da predpostavim da vozis BMW ili Audi?

A inace, meni bi mogao da trubis do sutra - sto vise trubis to bi ja sporije kretao.
(The Unforgiven, 23. oktobar 2016 08:40)

______________________________________

Audi gerilac VS predrasude, nepismenost (PreTpostavljam) i inat.

Ne znam kome bih dao prednost......

Brane212

pre 8 godina

To ja za Veliku Britaniju.

U Srbiji će u budućnosti biti skoro svi pešaci i biciklisti, pa će reagovati manje-više na klasičan način.

vlada

pre 8 godina

u Americi vec postoje "pametni" semafori koji imaju senzore i ukljucuju zeleno ili crveno u zavisnosti ima li vozila na tom pravcu ili ne. Ja razumem da je uvodjenje takve tahnologije za nas skupo, ali imamo toliko saobracajnih inzenjera (mozda i nezaposlenih) i ne razumem da ministarstvo saobracaja namerno, ili jos gore iz neznanja, "gusi" saobracaj u gradu jer ne mogu 2 raskrnice da sinhronizuju. Godinama se pitam kako u gradskoj vlasti u Beogradu nikome ne smeta ovako losa saobracajna signalizacija. Mozda zaista neko tu zaradjuje i ima interesa da nas drzi na crvenom svetlu?
(Dejan, 22. oktobar 2016 12:24)

Informacije radi takvi semafori kod nas postoje još od 70ih. Naime bočne ulice na Kneza Miloša imaju semafore koje imaju tajmere i fotoćelije. Drži crveno jedno 6-7 minuta ako se niko ne pojavi, i onda se otvori na kratko. Foto ćelija se aktiviri 2 minuta nakon paljenja crvenog svetla i ako se u naredna tri minuta pojavi auto fotoćelija to zabeleži i zeleno svetlo se pali u roku od minut ipo. To je prevashodno uvedeno zbog noćne vožnje, zapravo mislim i da sistem samo i funkcioniše kad noću. Mislim, tako je bilo ranije. ne znam da li su ih reprogramirali a i dugo se nisam vozio tuda da bih to sad mogao da potvrdim... Verovali ili ne i mi smo nekad bili razvijen svet :D

The Unforgiven

pre 8 godina

Ja u 95% slucajeva krecem na zuto i dok ovi iza krenu ja sam vec na 50-100 metara od njih. Uzasno me nervira to spavanje semaforu, kad sam prvi u koloni gledam u semafor a ne u telefon. Kad nisam prvi onda trubim na milisekundu, vozacu je jedina obaveza da gleda u semafor, gledaj i kreci pa necu trubiti
(Preferisco dirti adio, 22. oktobar 2016 10:05)
----------

Da predpostavim da vozis BMW ili Audi?

A inace, meni bi mogao da trubis do sutra - sto vise trubis to bi ja sporije kretao.

...

pre 8 godina

Skoro me uhvatio zeleni talas od etfa, kroz tunel, preko brankovog do siva, ukupno 4 minuta, nekih 14 semafora. Doduše, inače mi tuda treba bar 20 min u isto doba dana.

Mr. Realno

pre 8 godina

Semafori u Jurija Gagarina na Novom Beogradu su tako podešeni da zeleni talas možete uhvatiti samo ako vozite između 70 i 80km na čas. Znači 20-30km više nego što je zakonom dozvoljeno. Slučajnost!? Ne bih rekao.

NS LOL

pre 8 godina

Postaviti kruzne tokove svuda gde je to fizicki izvodljivo i guzve ce biti manje. Svako ko se vozio kroz Rumuniju do Crnog mora zna koliko je to korisno i maksimalno efikasno!
(Chule, 22. oktobar 2016 11:55)

Da, to bi bilo najbolje, samo srbi moraju pre toga da nauce da voze kroz kruzni tok, pogotovu novosadjani...

Zoran

pre 8 godina

"u Americi vec postoje "pametni" semafori koji imaju senzore i ukljucuju zeleno ili crveno u zavisnosti ima li vozila na tom pravcu ili ne. Ja razumem da je uvodjenje takve tahnologije za nas skupo"

Nije to skupo toliko koliko ce ga uniste prvom prilikom.

Zemljoradnik

pre 8 godina

Interesantna ideja. Možda bi jednostavnije bilo da umesto automobila semafori budu međusobno povezani preko Interneta i da razmenjuju informacije. Na osnovu informacija o trenutnoj situaciji u saobraćaju, kretanju i brzini automobila, programirati semafore da obezbede optimalan protok saobraćaja.

Dejan

pre 8 godina

u Americi vec postoje "pametni" semafori koji imaju senzore i ukljucuju zeleno ili crveno u zavisnosti ima li vozila na tom pravcu ili ne. Ja razumem da je uvodjenje takve tahnologije za nas skupo, ali imamo toliko saobracajnih inzenjera (mozda i nezaposlenih) i ne razumem da ministarstvo saobracaja namerno, ili jos gore iz neznanja, "gusi" saobracaj u gradu jer ne mogu 2 raskrnice da sinhronizuju. Godinama se pitam kako u gradskoj vlasti u Beogradu nikome ne smeta ovako losa saobracajna signalizacija. Mozda zaista neko tu zaradjuje i ima interesa da nas drzi na crvenom svetlu?

Chule

pre 8 godina

Postaviti kruzne tokove svuda gde je to fizicki izvodljivo i guzve ce biti manje. Svako ko se vozio kroz Rumuniju do Crnog mora zna koliko je to korisno i maksimalno efikasno!

dexter

pre 8 godina

Ako na ulazu u Zrenjanin iz pravca NS krenete sa prvog semafora i vozite malo ispod 50 mozete proći celu magistralu kroz grad bez zaustavljanja i izaći na put za BG. Deset semafora 6km. Neverovatno a isprobano vise puta. Doduse nema skretanja samo pravo.

Neko iz mase

pre 8 godina

Najefikasniji način za izbegavanje crvenog svetla na semaforima je izbacivanje semafora i izgradnja kružnih tokova. Nema crvenog svetla, nema čekanja, nema zastoja!

Preferisco dirti adio

pre 8 godina

Ja u 95% slucajeva krecem na zuto i dok ovi iza krenu ja sam vec na 50-100 metara od njih. Uzasno me nervira to spavanje semaforu, kad sam prvi u koloni gledam u semafor a ne u telefon. Kad nisam prvi onda trubim na milisekundu, vozacu je jedina obaveza da gleda u semafor, gledaj i kreci pa necu trubiti

rabo

pre 8 godina

Ne znam kako su to kod nas uspeli, verovatno vrhunski strucnjaci, da crveni talas funkcionise besprekorno! A kad nastane neopisiva guzva, onda se u to umesao i saobraćajac.

nothing wrong with me

pre 8 godina

e kad bi na semaforu svi kretali istovremeno.

Ovako krene prvi,kad on odmakne krene 2. pa odmakne,krece 3,...crveno
kad se prebaci na zeleno kolona se krece poput gliste.

Da svi krenu istovremeno vise kola bi proslo kroz zeleno

tulln an der donau

pre 8 godina

taj kompjuter bi eksplodirao kada bi izeo da obradjuje voznju u bg-u i na jos nekim mestima u srbiji.
ja mislim da bi mu ponestalo ram memorije

DonJuan

pre 8 godina

U Srbiji nikako, jer su namerno do detalja podeseni tako da ne mozete da uhvatite ni dva zelena svetla uzastopno, osim ako ne vozite 200 km/h.

lauda

pre 8 godina

Neka probaju to u Novom Sadu. Sve sam vise ubedjen da su regulaciju semafora namerno ovako napravili, da bi se pravila guzva, kao eto nesto se desava, vidite koliko vozila.

only fools and horses

pre 8 godina

A pa nema šanse za tako nešto u Beogradu. Ovde je većina semafora tako programirana, da ne možeš nikako da uhvatiš zeleno na sledećem. Valjda da bi se više goriva trošilo, zbog akciza i budžeta. Ma nemoguće da je to slučajno.
Evo pre 2 dana su promenili semafore u Jurija Gagarina, jedna od retkih gde je postojao zeleni talas.

Bre

pre 8 godina

Oni uvode novu tehnologiju za zeleni talas a kod nas mislim da još uvek nema informacije o tome da li semafori rade nego postoji čovek koji ceo dan vozi kolima kroz grad i zapisuje ako je negde pregorela sijalica. Da ne spominjem koliko su semafori loše sinhronizovani.

tulln an der donau

pre 8 godina

taj kompjuter bi eksplodirao kada bi izeo da obradjuje voznju u bg-u i na jos nekim mestima u srbiji.
ja mislim da bi mu ponestalo ram memorije

nothing wrong with me

pre 8 godina

e kad bi na semaforu svi kretali istovremeno.

Ovako krene prvi,kad on odmakne krene 2. pa odmakne,krece 3,...crveno
kad se prebaci na zeleno kolona se krece poput gliste.

Da svi krenu istovremeno vise kola bi proslo kroz zeleno

DonJuan

pre 8 godina

U Srbiji nikako, jer su namerno do detalja podeseni tako da ne mozete da uhvatite ni dva zelena svetla uzastopno, osim ako ne vozite 200 km/h.

Bre

pre 8 godina

Oni uvode novu tehnologiju za zeleni talas a kod nas mislim da još uvek nema informacije o tome da li semafori rade nego postoji čovek koji ceo dan vozi kolima kroz grad i zapisuje ako je negde pregorela sijalica. Da ne spominjem koliko su semafori loše sinhronizovani.

only fools and horses

pre 8 godina

A pa nema šanse za tako nešto u Beogradu. Ovde je većina semafora tako programirana, da ne možeš nikako da uhvatiš zeleno na sledećem. Valjda da bi se više goriva trošilo, zbog akciza i budžeta. Ma nemoguće da je to slučajno.
Evo pre 2 dana su promenili semafore u Jurija Gagarina, jedna od retkih gde je postojao zeleni talas.

lauda

pre 8 godina

Neka probaju to u Novom Sadu. Sve sam vise ubedjen da su regulaciju semafora namerno ovako napravili, da bi se pravila guzva, kao eto nesto se desava, vidite koliko vozila.

rabo

pre 8 godina

Ne znam kako su to kod nas uspeli, verovatno vrhunski strucnjaci, da crveni talas funkcionise besprekorno! A kad nastane neopisiva guzva, onda se u to umesao i saobraćajac.

Neko iz mase

pre 8 godina

Najefikasniji način za izbegavanje crvenog svetla na semaforima je izbacivanje semafora i izgradnja kružnih tokova. Nema crvenog svetla, nema čekanja, nema zastoja!

Chule

pre 8 godina

Postaviti kruzne tokove svuda gde je to fizicki izvodljivo i guzve ce biti manje. Svako ko se vozio kroz Rumuniju do Crnog mora zna koliko je to korisno i maksimalno efikasno!

The Unforgiven

pre 8 godina

Ja u 95% slucajeva krecem na zuto i dok ovi iza krenu ja sam vec na 50-100 metara od njih. Uzasno me nervira to spavanje semaforu, kad sam prvi u koloni gledam u semafor a ne u telefon. Kad nisam prvi onda trubim na milisekundu, vozacu je jedina obaveza da gleda u semafor, gledaj i kreci pa necu trubiti
(Preferisco dirti adio, 22. oktobar 2016 10:05)
----------

Da predpostavim da vozis BMW ili Audi?

A inace, meni bi mogao da trubis do sutra - sto vise trubis to bi ja sporije kretao.

NS LOL

pre 8 godina

Postaviti kruzne tokove svuda gde je to fizicki izvodljivo i guzve ce biti manje. Svako ko se vozio kroz Rumuniju do Crnog mora zna koliko je to korisno i maksimalno efikasno!
(Chule, 22. oktobar 2016 11:55)

Da, to bi bilo najbolje, samo srbi moraju pre toga da nauce da voze kroz kruzni tok, pogotovu novosadjani...

Dejan

pre 8 godina

u Americi vec postoje "pametni" semafori koji imaju senzore i ukljucuju zeleno ili crveno u zavisnosti ima li vozila na tom pravcu ili ne. Ja razumem da je uvodjenje takve tahnologije za nas skupo, ali imamo toliko saobracajnih inzenjera (mozda i nezaposlenih) i ne razumem da ministarstvo saobracaja namerno, ili jos gore iz neznanja, "gusi" saobracaj u gradu jer ne mogu 2 raskrnice da sinhronizuju. Godinama se pitam kako u gradskoj vlasti u Beogradu nikome ne smeta ovako losa saobracajna signalizacija. Mozda zaista neko tu zaradjuje i ima interesa da nas drzi na crvenom svetlu?

Mr. Realno

pre 8 godina

Semafori u Jurija Gagarina na Novom Beogradu su tako podešeni da zeleni talas možete uhvatiti samo ako vozite između 70 i 80km na čas. Znači 20-30km više nego što je zakonom dozvoljeno. Slučajnost!? Ne bih rekao.

dexter

pre 8 godina

Ako na ulazu u Zrenjanin iz pravca NS krenete sa prvog semafora i vozite malo ispod 50 mozete proći celu magistralu kroz grad bez zaustavljanja i izaći na put za BG. Deset semafora 6km. Neverovatno a isprobano vise puta. Doduse nema skretanja samo pravo.

Preferisco dirti adio

pre 8 godina

Ja u 95% slucajeva krecem na zuto i dok ovi iza krenu ja sam vec na 50-100 metara od njih. Uzasno me nervira to spavanje semaforu, kad sam prvi u koloni gledam u semafor a ne u telefon. Kad nisam prvi onda trubim na milisekundu, vozacu je jedina obaveza da gleda u semafor, gledaj i kreci pa necu trubiti

Zemljoradnik

pre 8 godina

Interesantna ideja. Možda bi jednostavnije bilo da umesto automobila semafori budu međusobno povezani preko Interneta i da razmenjuju informacije. Na osnovu informacija o trenutnoj situaciji u saobraćaju, kretanju i brzini automobila, programirati semafore da obezbede optimalan protok saobraćaja.

...

pre 8 godina

Skoro me uhvatio zeleni talas od etfa, kroz tunel, preko brankovog do siva, ukupno 4 minuta, nekih 14 semafora. Doduše, inače mi tuda treba bar 20 min u isto doba dana.

Nepristrasni sudija

pre 8 godina

Ja u 95% slucajeva krecem na zuto i dok ovi iza krenu ja sam vec na 50-100 metara od njih. Uzasno me nervira to spavanje semaforu, kad sam prvi u koloni gledam u semafor a ne u telefon. Kad nisam prvi onda trubim na milisekundu, vozacu je jedina obaveza da gleda u semafor, gledaj i kreci pa necu trubiti
(Preferisco dirti adio, 22. oktobar 2016 10:05)
----------

Da predpostavim da vozis BMW ili Audi?

A inace, meni bi mogao da trubis do sutra - sto vise trubis to bi ja sporije kretao.
(The Unforgiven, 23. oktobar 2016 08:40)

______________________________________

Audi gerilac VS predrasude, nepismenost (PreTpostavljam) i inat.

Ne znam kome bih dao prednost......

vlada

pre 8 godina

u Americi vec postoje "pametni" semafori koji imaju senzore i ukljucuju zeleno ili crveno u zavisnosti ima li vozila na tom pravcu ili ne. Ja razumem da je uvodjenje takve tahnologije za nas skupo, ali imamo toliko saobracajnih inzenjera (mozda i nezaposlenih) i ne razumem da ministarstvo saobracaja namerno, ili jos gore iz neznanja, "gusi" saobracaj u gradu jer ne mogu 2 raskrnice da sinhronizuju. Godinama se pitam kako u gradskoj vlasti u Beogradu nikome ne smeta ovako losa saobracajna signalizacija. Mozda zaista neko tu zaradjuje i ima interesa da nas drzi na crvenom svetlu?
(Dejan, 22. oktobar 2016 12:24)

Informacije radi takvi semafori kod nas postoje još od 70ih. Naime bočne ulice na Kneza Miloša imaju semafore koje imaju tajmere i fotoćelije. Drži crveno jedno 6-7 minuta ako se niko ne pojavi, i onda se otvori na kratko. Foto ćelija se aktiviri 2 minuta nakon paljenja crvenog svetla i ako se u naredna tri minuta pojavi auto fotoćelija to zabeleži i zeleno svetlo se pali u roku od minut ipo. To je prevashodno uvedeno zbog noćne vožnje, zapravo mislim i da sistem samo i funkcioniše kad noću. Mislim, tako je bilo ranije. ne znam da li su ih reprogramirali a i dugo se nisam vozio tuda da bih to sad mogao da potvrdim... Verovali ili ne i mi smo nekad bili razvijen svet :D

Zoran

pre 8 godina

"u Americi vec postoje "pametni" semafori koji imaju senzore i ukljucuju zeleno ili crveno u zavisnosti ima li vozila na tom pravcu ili ne. Ja razumem da je uvodjenje takve tahnologije za nas skupo"

Nije to skupo toliko koliko ce ga uniste prvom prilikom.

Brane212

pre 8 godina

To ja za Veliku Britaniju.

U Srbiji će u budućnosti biti skoro svi pešaci i biciklisti, pa će reagovati manje-više na klasičan način.

sale

pre 8 godina

bio sam u minhenu prošle nedelje, metro železnice su zakon. kolima u centar ne vredi ići , gužva kao i u svakom velikom gradu. efikasni gradski prevoz je za svaku pohvalu!
tako da nama isto tako treba efikasan gradski prevoz.

Sasa

pre 8 godina

U NS nisu u stanju da usaglase 2 semafora pa imamo crvrni talas, ali konstantan. Ako puste random funkciju na semafore mislim da je veca verovatnoca za zeleni talas.

Preferisco dirti adio

pre 8 godina

Ja u 95% slucajeva krecem na zuto i dok ovi iza krenu ja sam vec na 50-100 metara od njih. Uzasno me nervira to spavanje semaforu, kad sam prvi u koloni gledam u semafor a ne u telefon. Kad nisam prvi onda trubim na milisekundu, vozacu je jedina obaveza da gleda u semafor, gledaj i kreci pa necu trubiti

The Unforgiven

pre 8 godina

Ja u 95% slucajeva krecem na zuto i dok ovi iza krenu ja sam vec na 50-100 metara od njih. Uzasno me nervira to spavanje semaforu, kad sam prvi u koloni gledam u semafor a ne u telefon. Kad nisam prvi onda trubim na milisekundu, vozacu je jedina obaveza da gleda u semafor, gledaj i kreci pa necu trubiti
(Preferisco dirti adio, 22. oktobar 2016 10:05)
----------

Da predpostavim da vozis BMW ili Audi?

A inace, meni bi mogao da trubis do sutra - sto vise trubis to bi ja sporije kretao.

Neko iz mase

pre 8 godina

Najefikasniji način za izbegavanje crvenog svetla na semaforima je izbacivanje semafora i izgradnja kružnih tokova. Nema crvenog svetla, nema čekanja, nema zastoja!

nothing wrong with me

pre 8 godina

e kad bi na semaforu svi kretali istovremeno.

Ovako krene prvi,kad on odmakne krene 2. pa odmakne,krece 3,...crveno
kad se prebaci na zeleno kolona se krece poput gliste.

Da svi krenu istovremeno vise kola bi proslo kroz zeleno

Chule

pre 8 godina

Postaviti kruzne tokove svuda gde je to fizicki izvodljivo i guzve ce biti manje. Svako ko se vozio kroz Rumuniju do Crnog mora zna koliko je to korisno i maksimalno efikasno!

Bre

pre 8 godina

Oni uvode novu tehnologiju za zeleni talas a kod nas mislim da još uvek nema informacije o tome da li semafori rade nego postoji čovek koji ceo dan vozi kolima kroz grad i zapisuje ako je negde pregorela sijalica. Da ne spominjem koliko su semafori loše sinhronizovani.

lauda

pre 8 godina

Neka probaju to u Novom Sadu. Sve sam vise ubedjen da su regulaciju semafora namerno ovako napravili, da bi se pravila guzva, kao eto nesto se desava, vidite koliko vozila.

only fools and horses

pre 8 godina

A pa nema šanse za tako nešto u Beogradu. Ovde je većina semafora tako programirana, da ne možeš nikako da uhvatiš zeleno na sledećem. Valjda da bi se više goriva trošilo, zbog akciza i budžeta. Ma nemoguće da je to slučajno.
Evo pre 2 dana su promenili semafore u Jurija Gagarina, jedna od retkih gde je postojao zeleni talas.

DonJuan

pre 8 godina

U Srbiji nikako, jer su namerno do detalja podeseni tako da ne mozete da uhvatite ni dva zelena svetla uzastopno, osim ako ne vozite 200 km/h.

tulln an der donau

pre 8 godina

taj kompjuter bi eksplodirao kada bi izeo da obradjuje voznju u bg-u i na jos nekim mestima u srbiji.
ja mislim da bi mu ponestalo ram memorije

rabo

pre 8 godina

Ne znam kako su to kod nas uspeli, verovatno vrhunski strucnjaci, da crveni talas funkcionise besprekorno! A kad nastane neopisiva guzva, onda se u to umesao i saobraćajac.

Dejan

pre 8 godina

u Americi vec postoje "pametni" semafori koji imaju senzore i ukljucuju zeleno ili crveno u zavisnosti ima li vozila na tom pravcu ili ne. Ja razumem da je uvodjenje takve tahnologije za nas skupo, ali imamo toliko saobracajnih inzenjera (mozda i nezaposlenih) i ne razumem da ministarstvo saobracaja namerno, ili jos gore iz neznanja, "gusi" saobracaj u gradu jer ne mogu 2 raskrnice da sinhronizuju. Godinama se pitam kako u gradskoj vlasti u Beogradu nikome ne smeta ovako losa saobracajna signalizacija. Mozda zaista neko tu zaradjuje i ima interesa da nas drzi na crvenom svetlu?

NS LOL

pre 8 godina

Postaviti kruzne tokove svuda gde je to fizicki izvodljivo i guzve ce biti manje. Svako ko se vozio kroz Rumuniju do Crnog mora zna koliko je to korisno i maksimalno efikasno!
(Chule, 22. oktobar 2016 11:55)

Da, to bi bilo najbolje, samo srbi moraju pre toga da nauce da voze kroz kruzni tok, pogotovu novosadjani...

dexter

pre 8 godina

Ako na ulazu u Zrenjanin iz pravca NS krenete sa prvog semafora i vozite malo ispod 50 mozete proći celu magistralu kroz grad bez zaustavljanja i izaći na put za BG. Deset semafora 6km. Neverovatno a isprobano vise puta. Doduse nema skretanja samo pravo.

Zemljoradnik

pre 8 godina

Interesantna ideja. Možda bi jednostavnije bilo da umesto automobila semafori budu međusobno povezani preko Interneta i da razmenjuju informacije. Na osnovu informacija o trenutnoj situaciji u saobraćaju, kretanju i brzini automobila, programirati semafore da obezbede optimalan protok saobraćaja.

Nepristrasni sudija

pre 8 godina

Ja u 95% slucajeva krecem na zuto i dok ovi iza krenu ja sam vec na 50-100 metara od njih. Uzasno me nervira to spavanje semaforu, kad sam prvi u koloni gledam u semafor a ne u telefon. Kad nisam prvi onda trubim na milisekundu, vozacu je jedina obaveza da gleda u semafor, gledaj i kreci pa necu trubiti
(Preferisco dirti adio, 22. oktobar 2016 10:05)
----------

Da predpostavim da vozis BMW ili Audi?

A inace, meni bi mogao da trubis do sutra - sto vise trubis to bi ja sporije kretao.
(The Unforgiven, 23. oktobar 2016 08:40)

______________________________________

Audi gerilac VS predrasude, nepismenost (PreTpostavljam) i inat.

Ne znam kome bih dao prednost......

Zoran

pre 8 godina

"u Americi vec postoje "pametni" semafori koji imaju senzore i ukljucuju zeleno ili crveno u zavisnosti ima li vozila na tom pravcu ili ne. Ja razumem da je uvodjenje takve tahnologije za nas skupo"

Nije to skupo toliko koliko ce ga uniste prvom prilikom.

Mr. Realno

pre 8 godina

Semafori u Jurija Gagarina na Novom Beogradu su tako podešeni da zeleni talas možete uhvatiti samo ako vozite između 70 i 80km na čas. Znači 20-30km više nego što je zakonom dozvoljeno. Slučajnost!? Ne bih rekao.

vlada

pre 8 godina

u Americi vec postoje "pametni" semafori koji imaju senzore i ukljucuju zeleno ili crveno u zavisnosti ima li vozila na tom pravcu ili ne. Ja razumem da je uvodjenje takve tahnologije za nas skupo, ali imamo toliko saobracajnih inzenjera (mozda i nezaposlenih) i ne razumem da ministarstvo saobracaja namerno, ili jos gore iz neznanja, "gusi" saobracaj u gradu jer ne mogu 2 raskrnice da sinhronizuju. Godinama se pitam kako u gradskoj vlasti u Beogradu nikome ne smeta ovako losa saobracajna signalizacija. Mozda zaista neko tu zaradjuje i ima interesa da nas drzi na crvenom svetlu?
(Dejan, 22. oktobar 2016 12:24)

Informacije radi takvi semafori kod nas postoje još od 70ih. Naime bočne ulice na Kneza Miloša imaju semafore koje imaju tajmere i fotoćelije. Drži crveno jedno 6-7 minuta ako se niko ne pojavi, i onda se otvori na kratko. Foto ćelija se aktiviri 2 minuta nakon paljenja crvenog svetla i ako se u naredna tri minuta pojavi auto fotoćelija to zabeleži i zeleno svetlo se pali u roku od minut ipo. To je prevashodno uvedeno zbog noćne vožnje, zapravo mislim i da sistem samo i funkcioniše kad noću. Mislim, tako je bilo ranije. ne znam da li su ih reprogramirali a i dugo se nisam vozio tuda da bih to sad mogao da potvrdim... Verovali ili ne i mi smo nekad bili razvijen svet :D

Brane212

pre 8 godina

To ja za Veliku Britaniju.

U Srbiji će u budućnosti biti skoro svi pešaci i biciklisti, pa će reagovati manje-više na klasičan način.

...

pre 8 godina

Skoro me uhvatio zeleni talas od etfa, kroz tunel, preko brankovog do siva, ukupno 4 minuta, nekih 14 semafora. Doduše, inače mi tuda treba bar 20 min u isto doba dana.

sale

pre 8 godina

bio sam u minhenu prošle nedelje, metro železnice su zakon. kolima u centar ne vredi ići , gužva kao i u svakom velikom gradu. efikasni gradski prevoz je za svaku pohvalu!
tako da nama isto tako treba efikasan gradski prevoz.

Sasa

pre 8 godina

U NS nisu u stanju da usaglase 2 semafora pa imamo crvrni talas, ali konstantan. Ako puste random funkciju na semafore mislim da je veca verovatnoca za zeleni talas.