Aktuelno

Nedelja, 20.07.2014.

09:00

Evo kako da ubrzate vaš Android uređaj

Izvor: Izvor: Tportal.hr

Evo kako da ubrzate vaš Android ureðaj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

135 Komentari

Sortiraj po:

Psn

pre 10 godina

@Psn
Prijatelju,ti bolje da nadjes nesto zensko nego sto se zamlacujes ceo dan sa androidom...
(DJokic, 21. jul 2014 23:58) .. Haha, good point :D. Aferim :). Jedino, ne zamlaćujem se Android-om. Koristim fon za sticanje saznanja, komunikaciju i kao hobi. A u braku sam još malo pa dve decenije.. :). Kompjutere koristim i volim tri. Jedino, trenutno posla nema.. pa mi je sve vreme - slobodno. Mada i kada radim - ostatak je on-line (neko čita knjigu, časopise, neko gleda TV, sluša muziku.. ja sve to isto u principu - samo na Smartphone-u (nemam/ne koristim ni jedan drugi uređaj)).

aleksa

pre 10 godina

Pa normalno da android koči kad ima mali milon mogućnosti.Lako je ajfonu da leti kad od programa pokreće štopericu,kalendar i sat.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cr, 20. jul 2014 13:44)

Zasto pricas nesto kad ne znas ? Apple je prvi napravio AppStore (i iBooks, i iTunes kad smo vec kod toga) a onda je Larry Page rekao "Uuuu, vidi ovo sto je dobro, ajd da i mi napravimo nesto slicno" ali ni blizu tako kvalitetno. Svaka ozbiljnija aplikacija i igra je prvo napravljena za iPhone pa tek onda za Android. Zato sto su benefiti za programere mnogo veci, a nema ni fragmetacije (u smislu broja modela i velicina ekrana i sl.)

Psn

pre 10 godina

(legionar, 21. jul 2014 19:10) .. U pravu jesi. Iako provodim 15-20h dnevno screen on, i iako mi je multitasking stalno u upotrebi (homescreen ne viđam satima) u principu ne preterujem. FB app, browser sa 20-30 tab-ova, translate app i Google search.. B92 app I YT u pauzi.. otprilike tako. To "vrtim" u 95% vremena. 5% su apps koje koristim jednom dnevno ili ređe (calculator, gallery, music..). I pet widgets je prisutno, uz mail, SMS i sl. što dolazi - odlazi. U principu nije mnogo u smislu raznovrsno. Igre ne koristim. Jedino što mi smeta je lag - pošto imam 512MB RAM - zatvori mi 3, 4.. ili 5-tu app, pa je pokreće ponovo. Srećom su cached, pa je ne pokreće od starta - bude gde sam stao. Ok, znam - root pa npr. Supercharger script-a, bude bolji RAM menadžment i to.. Ali sam svakako mislio, za kako kažeš - normalnu, umerenu upotrebu - sačeka se taj lag. Bitno da nema crash i sl. dešavanja. A kod mene ih nema. Pozz :)

legionar

pre 10 godina

Psn, 21. jul 2014 12:34)
Naravno,al' ga ti brate ne lomis sa igricama,mesindzerima,FB i ostalim budalastinama ili bar u tome ne preterujes.Naravno da ce sa radi.Ovo je za one sto od nicega hoce mnogo,na njih se odnosi,ne na normalne korisnike.

mile

pre 10 godina

Ne zelim da se hvalim , ali baterija na mojoj staroj Nokiji n-95 i to sa full koriscenjem moze da izdrzi oko sedam hiljada sati bez dopune .
(delirium tremens, 21. jul 2014 07:39)

Bravo za ovaj ociti sarkazam .

yunior

pre 10 godina

7000 sati? Prijatelju pa to je skoro 300 dana... :) Malo si se zeznuo.
(Boca, 21. jul 2014 11:24)

Da li si pomislio da je covek mozda bio sarkastican ?

DaLanik

pre 10 godina

Osim uklanjanja vidzeta ovo ostalo nema veze sa zivotom. Mislim, lepo je iscistiti kes i dalvik ponekad i odstraniti visak nepotrebnih fajlova, ali da ce to ubrzati sistem? Nema teorije. Jedino sto mozete da uradite je da 1) rutujete 2) pretaktujete 3) ne instalirate programe na SD kartu 4) odstranite bloatware... i to je to.

oki

pre 10 godina

Pa normalno da android koči kad ima mali milon mogućnosti.Lako je ajfonu da leti kad od programa pokreće štopericu,kalendar i sat. (cr, 20. jul 2014 13:44)

u da, zeznuto je kad se kesh "zapuni".. jfc (pentago, 20. jul 2014 09:43)

AHAHAHAHAGAHAHA dva najjaca komentara... koji carevi

Psn

pre 10 godina

Ovo su saveti za budzet telefone.Korisni su,ali to nikada nece biti to.Da bi jedan budzet telefon radio solidno,potrebno je da se doradi.Pre svega root,pa cwm,overclock,zatim da se flash-uje drugi rom itd.
(legionar, 21. jul 2014 00:49) .. Bre, ne znam. Koristim fon od 104€ (to valjda ne spada ni u budžet fon, to je entry-level čini mi se). Radi solidno. Radi normalno. Ima laga, nema baga.. ja zadovoljan. Plus, i da hoću, nema npr. CM zvanični za njega. Koristim njegov Google stock JB i kažem - ništa menjao ne bih.

oki

pre 10 godina

al ste mi dali savet...u prva tri saveta je uklanjanje keš memorije sto kod mene i ne pomaze mnogo...skinite clean master, on ima i cache clean i ukidanje nepotrebnih aplikacija koje rade u pozadini, ovi sto kazu da to samo usporava telefon nemaju pojma posto je meni ta app samo ubrzala telefon

delirium tremens

pre 10 godina

Ne zelim da se hvalim , ali baterija na mojoj staroj Nokiji n-95 i to sa full koriscenjem moze da izdrzi oko sedam hiljada sati bez dopune .

bobo

pre 10 godina

bojim se da se ovde poredi neuporedivo... nema sanse da je iphone neuporedivo (cak nimalo) brzi i bolji od top modela nexus, lg, nokia, samsung, htc ili cak i oppo telefona, bez obzira na operativni sistem... a to sto mi mesamo babe i zabe, ko nam kriv... cuj, porediti performanse htc ca ca sa ajfonom 5s ili nekim top modelom nokia brenda...

Gagi

pre 10 godina

@Tivadar

Runtime koriste iskljucivo interpreterski programski jezici, u slucaju Androida radi se o Javi. Razlog zasto Android koristi Javu za razvoj je multiplatformska kompatibilnost. Zato se pod Androidom bez modifikacija ista aplikacija moze vrteti na potpuno razlicitim procesoroma, chipsetovima itd (mada tehnicki se java aplikacija takodje moze iskompalirati za konkretan hardver, ali onda se gubi ova prednost i to niko ne radi). ART runtime jeste poboljsanje u odnosu na DALVIK, ali se i dalje radi o runtime-u tj. dodatnom kodu koji se mora izvrsavati (doduse sada samo pri instalaciji). Drugo postoji problem kompatibilnosti ART runtime-a sa puno postojecih aplikacija. Na Apple uredjajima runtime jednostavno ne postoji jer su iOS aplikacije ciste iskompajlirane objective C aplikacije. To i jeste razlog zasto se iOS aplikacije brze izvrsavaju na slabijem hardveru.
Da ne bude zabune, ja koristim Android i grozim se Apple uredjaja zbog zatvorenosti sistema i ogranicenja koje Apple forsira, ali daleko od toga da sam sa njim zadovoljan. Sa cisto tehnicke strane gledista Android (odnosno Linux na kome se zasniva) je OS koji je zbog svoje zastarele arhitekture zauvek osudjen na mnostvo bagova, ali nazalost kvalitet, elegancija i jos da bude besplatno i otvoreno se ne podnose bas najbolje.

cr

pre 10 godina

nekada nije problem do telefona već do bagovitih aplikacija.eto npr moj note 3 radi savršeno dobro sa svim aplikacijama osim sa deezer-om koji očito ima neku grešku pa se ne slaže sa uredjajom na kitkatu.posle par odslušanih pesama,nestaje ton na celom telefonu i mora se uraditi restart.bagovanja,kočenja telefona se dešavaju na slabijim telefonima.na kraju krajeva svi koristimo windows na računarima pa smo navikli na povremena kočenja.ne znam zašto sada od telefona tražimo da radi radnje koje ni kompjuter nekad ne može da svari.

legionar

pre 10 godina

Ovo su saveti za budzet telefone.Korisni su,ali to nikada nece biti to.Da bi jedan budzet telefon radio solidno,potrebno je da se doradi.Pre svega root,pa cwm,overclock,zatim da se flash-uje drugi rom itd.
Ko zeli da telefon radi bez greske i odrzavanja (android),izdvoji 500-800€.

dzoni

pre 10 godina

Ako hocete da radi brze uninstal facebook i facebook mesanger aplikaciju.. Te dve aplikacije jedu resurse non stop i to u velikim kolicinama... Npr na mom fonu non stop su zauzimale 300 mb rama cak i kad se ne koriste.

Alek

pre 10 godina

Najaci su komentari tipa kako ios ide glatko pa kad android bude takav kupicu ga,to samo pokazuje koliko se razumeju,a ne shvataju da programeri ios prave samo i samo za iphone koji ima svoj procesor i memoriju i sve ostalo i ios je namenjen samo za njega dok android mora da radi i na lg i na samsung i na sve ostale koji imaju razlicite procesore memoriju itd i pored svega toga s5 s4 note 3 i mnogi ostali ubiju i apple i iphone i ios :)

pedjakis

pre 10 godina

ja imam dual core na 1Ghz, i 1 gb rama. verovali ili ne, ne gasim nista. telefon radi super. a imam obican alcatel idol. a cash brisem radi oslobadjanja mesta na sd kartici.

Veritgo

pre 10 godina

@laza mitar ti je dobro rekao...kod mene treba četiri puta da se pritisne...sve zavisi šta imaš..a kad to uradiš, vratiš se korak nazad i videćeš da imaš opcije za programere...

vladimir

pre 10 godina

Izbrisati nepotrebne aplikacije, kao sto su ccliner (svaki telefon ima opciju za brisanje kesa, pa i nije potreban, dok ubrzavanje utedjaja nema nikakvu funkciju jer ih sistem sam ponovo pokrece), antivirsni program....

pjotr

pre 10 godina

polovan nexus 4 za 180e moze da se kupi ocuvan maksimalno. vanila android i dalje nema, najbolje android iskustvo. best buy trenutno. a ako hoces da se patis onda kupi androida za dinar, ali onda treba cutati i trpiti ne moze jare i pare.

AndroidSU

pre 10 godina

@ (new user, 20. jul 2014 13:50)

Prvo uzmeš sa neta i skineš njihov nightly ili bilo koju vrstu roma za tvoj telefon i prebaci ga na sd karticu.

Onda skini gapps tako što zaguglaš i vidiš, i isto ih prebaciš na sd karticu.

Udji u recovery mode i flashuj cyanogenmod.

Upali telefon i onda, kad se bootuje do kraja, ponovo uđi u recovery i flashuj gapps.

I to ti je sva nauka za CyanogenMod ROM.

knele

pre 10 godina

Zalosno je sto u opste moramo da koristimo programe da bi nam telefon radio kako treba..... To pricam kao korisnik Galaxy Note N7000 a moj cale ima S3 i isti slucaj. Telefoni rade kao puzevi ponekad i to obicno kad su najpotrebniji. Moja supruga ima lumiju 520 i nema tih problema i to me veoma ljuti das za tel 50000 i vise a dobijes sklopociju koja radi sporo! Imam i Iphone 4s sa instaliranih 95 aplikacija i radi kao prvog dana. A na androidu ne daj Boze da slucajno imas vise od deset odmah je memorija prepuna i strasno uspori!!! Android nikad vise!!!!

omtw

pre 10 godina

@ Smesno je sto kupujete 'telefončine' koje 'lete', imaju trista giga i 12milijardi jezgara, a onda morate da gasite sve pozadinske aplikacije i servise da bi telefon samo radio ono cemu je i namenjen...
(Nema tu..., 20. jul 2014 15:14)

Izvini molim te, ja na mom telefonu imam 4 jezgra i 2 GB rama, i ne gasim ništa, i sve radi kako treba.

milos

pre 10 godina

Koristim BlackBerry 4god unazad, trenutno je Q10, ja od tad ne znam šta to znači "ubrzati", "očistiti", "ubaciti custom ROM" I još ne znam ni ja šta??? A taj drndroid sam koristio naravno poslednji mi je bio galaxy S2, ubedljivo najgori telefoni, ubedljivo najgori OS ikada, bio I biće! Toliko od mene. :)

samozaposlen

pre 10 godina

lepota androida je u nesavrsenostima koje teraju ljude da njegovu OTVORENOST iskoriste i naprave bolje. Linuks pre Windowsa, Android pre Iosa. U tom gubljenju vremena sa sitnim stelovanjima ucim o novim tehnologijama, na slicne nacine vec 35 godina, a nadam se i u 80oj. Pozz svima i koristite ono sto volite.

Tivadar

pre 10 godina

Nova verzija Androida, koja se ocekuje u Oktobru ove godine, treba znatno da poboljsa brzinu OS-a. Naime, novi android ce da koristi ART runtime, za razliku od Dalvika, koji ce da smanji vreme ucitavanja aplikacija i da poboljsa multitasking, ali ce aplikacije da zauzimaju vise prostora na ROM memoriji. Apple uredjaji vec dugo vremena koriste runtime slican ovome, zato sto programeri aplikacija koji pisu za iOS imaju da vode racuna o malom broju uredjaja na kojima ce one da rade pa mogu da "nauce" aplikaciju na kakvom hardveru radi i samim tim ubrzaju njen rad. ART runtime ce da uradi isto za Android, iako ima neuoporedivo vise uredjaja. Ova vest najvise treba da obraduje vlasnike Nexus uredjaja :)

Rango

pre 10 godina

Testirao sam razvikani Windows Phone Lumia 630 - Inace, čuo sam kako je sve fluidno i glatko :D Ha... Užasno je spor, sve same animacije, koje se sporo odvijaju, a fluidan je samo u Microsoft i Nokia aplikacijama, cim skinete bilo koju od aplikacija sa store-a, ODMAH KRENE DA ZAPINJE i izgubi se fluidnost (naravno i dalje ostaje užasno spor). ja sam ga uporedio sa Moto G, koji je u istom cjenovnom rangu. Moto G je neuporedivo je brzi, i fluidniji. Razlika kao nebi i zemlja. Toliko o win phone. :)

stefab

pre 10 godina

Politika Apple - je da telefon sluzi korisniku a ne da korisnik sluzi telefonu... Zato i sa upaljenih 30aplikacija iOs radi normalno, ali android NE. Kada Androidi to rese kupicu ga... Sad bih jedino presao na Lumiu 930 jer izgledom i kvalitetom moze da parira Iphon-u

Nebojša

pre 10 godina

koristim android zato sto nemam para za windows phone. za iste pare windows phone ima duplo bolji performans. nije multitasking kad ja moram da pazim da ne otvorim vise od 2 app, da se bi ukovao. smesno. moze dobar android za 600e. ne pada mi na pamet da dajem tolike pare da bih zvao, slao poruke, citao vesti . (mladi programer, 20. jul 2014 16:13)

Živo me zanima kakav to android koristiš kada nemaš para bar za lumiu 520 koju ovde hvale i koja košta manje 150 eura verovatno neki no mane brend za 80-100 eura i onda ti čudno što ne valja.

Nebojša

pre 10 godina

Jeste da android ima poneku manu ali svako sa pola možda može da to reši a za ove što pišu kako ios i wp te probleme nemaju možda ali za nedostatke androida ima rešenja a za nedostatke ova druga dva operativna sistema nema leka nisu 75 % korisnika pametnih telefona koji koriste android budale pa da predju na os koji je na svakom koraku na ovaj ili onaj način ograničen a to ios i wp jesu android je svakom novom verzijom jači stabilniji i manje zahtevan uskoro ce preležati bolesti koje ima a onda još više dotući ostala dva marginalna os-a a vi se tešite kako su oni bolji.

mladi programer

pre 10 godina

koristim android zato sto nemam para za windows phone. za iste pare windows phone ima duplo bolji performans. nije multitasking kad ja moram da pazim da ne otvorim vise od 2 app, da se bi ukovao. smesno. moze dobar android za 600e. ne pada mi na pamet da dajem tolike pare da bih zvao, slao poruke, citao vesti .

zoka

pre 10 godina

Ovo je mozda potrebno na nekim kinezima ili starijim telefonima za dinar, ali na svim malo boljim uredjajima koji su vecinom sa min 1gb ram-a i quad core, sa Jb ili kitkat androidoma, ima ih vec za 250+ eu, sve radi glatko i brzo, ostalo su samoi izmisljotine. Jedino zbog baterije, moze odlicna grenify aplikacija koja stavi u hibernaciju aplikacije u pozadini koje smatrate da vam ne koriste, a koje inace nece usporiti telefon, ali ce mozda trositi bateriju. Grenify doduse najbolje radi na rootovanim uredjajima sto nije tesko odraditi ukoliko zelite da iskoristite najbolje potencijale svog androida.

zoka

pre 10 godina

Ovi sto pisu uzmi iPhone i neces imati tih problema isto kao da su napisali uzmi staru nokiu 3310 i radice brzo. S obzirom koliko opcija i mogucnosti nude naravno da ce tako raditi brzo.

Nema tu...

pre 10 godina

Smesno je sto kupujete 'telefončine' koje 'lete', imaju trista giga i 12milijardi jezgara, a onda morate da gasite sve pozadinske aplikacije i servise da bi telefon samo radio ono cemu je i namenjen...

crnifeniks

pre 10 godina

laza,ja mislim da je to od jelly beana pa na dalje,na starijim verzijama je u podesavanjima telefona.tako da ako imas stariju verziju androida samo potrazi u podesavanjima.

Marjan

pre 10 godina

A najbolji savet je da ne kupujete telefone za 1 dinar i onda ocekujete da na njima igrate zahtevne igrice, vrtite 15-tak aplikacija u pozadini i kuckate poruke na viber-u...i sve to dok slusate omiljenu pesmu na youtube. Lepo obratite paznju na hardverske karakteristike prilikom kupovine telefona a ne na izbor maskica i dodatnog pribora.
(zeca, 20. jul 2014 10:22)

Jedan lik je napisao pre par meseci da kupuje telefone samo ako lepo izgledaju , dobio je gomilu pluseva.

PPeca@SER

pre 10 godina

Ovi sto kazu da ako imas iOS, onda nemas problema... lazu. Osnovni problem je jer imas iOS.

Ko god moze, stavis KitKat, ako moze i Cyanogen... i prst u uvo...

iThink

pre 10 godina

Kad budem imao toliko slobodnog vremena za optimizaciju telefona, odmah prelazim na Android! Di ima da se skinu recepti za kuvanje tih romova?

neutralni felsh

pre 10 godina

o, vi pojedini, sa dezurnom mantrom "android je raspad, nikad vise", sta li to toliko radite tim sirotim telefonima pa vam se tako drasticno koce i agonijski umiru u tihim jecajima? kakva li cuda instalirate, kakve li to potrebe imate, i ocekivanja silna, kakve to poetske brzine trazite, sta vas to toliko srdi, koje to faustovske aplikacije koristite pa vam posle dusu srde?
pre bih rekao da ste kupili nekog malog punta, a hocete da juri stradom ko lamborgini...
sent from my idol mini ;)

Laik

pre 10 godina

Za sve one koji imaju problema sa Androidom, evo jedan tip, ali da ne pričate dalje: kupite zglavan telefon.
Manite se izvikanih, skupih modela koji su, kao, fensi i u trendu. Manite se i jeftinih telefona koji, kao, daju puno za uloženo. Kupite nešto iz srednje klase, za 250-300 evra. Dobićete 2 GB radne memorije i dobar procesor sa dobrim ekranom i solidnom kamerom. Niko, ali NIKO, koga poznajem a da ima telefon iz ove klase, recimo Nexus 5 ili Xperia ZR, nema apsolutno NIKAKAV problem. Usporavanje i restartovanje? Ne budite smešni. Za razliku od "jeftinih a dobrih" modela koji jesu jeftini ali ne i dobri, i "vrhunskih" modela koji su vrhunski prva tri meseca (čast izuzecima). Razmišljajte logično kad kupujete.

neutralni felsh

pre 10 godina

Rutujes telefon, otvoris besplatnu aplikaciju Es File Explorer i u App Manager bekapujes i deinstaliras sistemske aplikacije koje su suvisne. Posle toga mozes i da uradis unroot telefona.
(Vesela enciklopedija, 20. jul 2014 13:03)

i pritom garantni list obesis na dud ;)

Владимир

pre 10 godina

Не знам какви су Виндовс телефони... Ја сам бирао између Самсунга и Епла, изабрао први јер је неупоредиво лепши. Перфомансе су готово идентичне.
Има довољно меморије, програми су мали, гасим и укључујем апликације како хоћу... Можда се текст тиче прве генерације самртова, ово сад иде брзо и течно.

Rasta

pre 10 godina

@(Korisnik obe platforme, 20. jul 2014 11:34)

Hahaha, tipican iphone fan, misli da na svetu postoje samo dve platforme. Standard. Informisani samo o jednom telefonu, misle da su popili svu pamet, a koriste samo dve platforme. Javi se kada probas i ostalo, mozda ti bude drugacije misljenje, ali ne verujem, vi slusate samo komercijalu omiljenog brenda.

Južnjak

pre 10 godina

Zato ja koristim iPhone 5s a dete WP Lumia 520. Oba rade savršeno i nema potrebe za optimizivanjem ničega. Pre toga sam imao SG3 djubre koji je lagovao i kočio kao lud.

iskustvo uci

pre 10 godina

Ja sa Note i to onim prvim nemam problema. I to ga koristim za nesto po ceo dan. Vas pc jel formatirate jednom godisnje? Tako i telefon posle izvesnog vremena.

Cosmo

pre 10 godina

Siguran sam da na tehnopolosi bleji maksimum tri korisnika iphona koji menjaju nadimke da izgleda kao da ih je "puno" i po ceo dan sede u kafiću i lupaju pluseve sami sebi a minuse svima koji su protiv, pazite šta sam rekao troje maksimum! Ja nemam probleme na mom nexus 7 2gen tabletu stavio sam neki "clean" rom bez ikakvih šminki i animacija nije zabagovao nikad a telefon ne menjam WP leti na njemu...

nikola87

pre 10 godina

@samozaposlen: kada kazes da je iphone za manje upucene, mislis na ljude koji cene svoje vreme? Koji ne moraju da zavijaju rukave svakih par meseci, ne moraju da gase aplikacije, ne moraju da ciste kesh (ios to sam radi), ne moraju da skidaju widzete... Jedini razlog zasto tvoja tetka ima iphone je jer ima pametnija posla od tracenja zivota na sakacenje telefona koji posle svih tvojih popravki nije ni bolji od feature-fona...

Vesela enciklopedija

pre 10 godina

Sta ako imam 15 aplikacija od tmobile-a koje ne mogu da se obrisu i non-stop su aktivne u pozadini bez obzira na sve? (Neko, 20. jul 2014 10:25)

Rutujes telefon, otvoris besplatnu aplikaciju Es File Explorer i u App Manager bekapujes i deinstaliras sistemske aplikacije koje su suvisne. Posle toga mozes i da uradis unroot telefona.

Nikhil

pre 10 godina

Ovi sto kupuju iPhone ko da je bagatela neka stave prst na celo - postoje i jeftiniji telefoni koji rade isti posao. Ali vama je to smesno, znam, vi ste 'elita'. Thanks, but no thanks.

Djape

pre 10 godina

Glavni problem kod nas je sto ljudi zele da kupe telefon za sto manje para i ocekuju da sve bude fluidno.Obicno su to modeli sa 512 mb ram-a koji je uglavnom usko grlo,bez obzira na takt procesora.Kupite quad core telefon sa 2 gb rama i necete imati nikakvog laga.

AndroidSU

pre 10 godina

Rootovanjem možete prilagoditi ROM koji štedi bateriju, automatski optimizuje telefon itd... A za one koji nisu upućeni u rootovanje, preporučujem prelazak na bapski i klinački iPhone.

Bolero

pre 10 godina

Evo kako da ubrzate android, angazujte lokalnu sluzbenicu iz poste ili opstine da vam udara po telefonu jer to obozava, izdrogirana je time , sve o tome zna i samo to obavlja profesionalno po ceo dan, sto se tice baterije , skinite sa prvog audija kog vidite, ako nemate svoj, okacite naledja i kratko povezite preko kablova sa telefonom, android ce ostati u radnom rezimu cak vise dana , a da negovorimo da cete uvek hodati ispravljeni i sretni sto ste resili sve probleme svog telefona i skoro sve zatucanog drustva.

Aleksandar

pre 10 godina

Ovde se lože na iphone u CH gde iphone samo u dupe što imse ne uvuče pa ga ne koriste toliko i ne hvale. Šta su zaista vaš potrebe? Čemu te igrice na milione šta radite s tim izađete s društvom i dopisujete se preko fb strašno koliko ste se otuđili od prirode

Psn

pre 10 godina

Sta ako imam 15 aplikacija od tmobile-a koje ne mogu da se obrisu i non-stop su aktivne u pozadini bez obzira na sve?
(Neko, 20. jul 2014 10:25) .. Stavi ih na Disable u Apps Manager.

Psn

pre 10 godina

dobro to, nego sta da radimo za bateriju, kako njen vek produziti
(roni, 20. jul 2014 11:13) .. Dopunjuj češće, ponesi rezervnu sa sobom, neki Battery Bank.. i biće to ok. Neke nove tehnologije baterije nećemo videti u upotrebi još godinama. U međuvremenu će biti novih tehnologija za štedljivije ekrane, procesore.. Biće i novih verzija Android-a koje će manje energije trošiti.. Otprilike tako.

Aleksandar

pre 10 godina

Mene zanima kakav debil treba da budeš da bi kupio fon zbog igrice. Ljudi koje to aplikacije koristite ne znate šta će te sa sobom pa onda ovaj je bolji onaj, generalno Android se ovde probio s jeftinim modelima a ljudska svest s pc ija je ostala da budže nešto iako jedva pokreću zadovoljni su. To je svest ovih ljudi.

Psn

pre 10 godina

Kod iPhone toga nema. Nema i ne može da ima zato što je iPhone semi-smartphone ili ti - feauterphone plus. Kod njih nikada tih "problema" nije ni bilo.

samozaposlen

pre 10 godina

samsung note 1 korostim 3cu godinu. posle 1.5 godine morao sam da zavrnem rukave i povedem racuna o brzini. Uradio sam root, koristim "metlicu", greenefy i app2sd, od prvog dana sam na minimumu widgeta, animacije nikada na display, gasim ne koriscene app i radice za mene glatko i brzo jos dugi niz godina. Istina, za manje upucene korisnike ili one kojima nema ko drugi da sredjuje telefon predlazem ios. Ipak je ios za tetke napravljen:)

Ponesto

pre 10 godina

Nemoj koristiti task killer, battery saver i antivirus aplikacije. Live wallpapers izbegvati u sirokom luku. Aplikacije zatvarati regularno, na opciju izlaska (Exit...) ako postoji. Ako ne postoji, izlaziti Back tasterom, nikako Home (sreednjim) dugmetom.

Srdjan

pre 10 godina

Cinjenica je da svaki android telefon koji je u cenovnom rangu 150-250eur sporo radi i to se ne moze promeniti znacajno ovim preporukama jer je os dosta zahtevan i ukoliko telefon ima ispod 1gb rama uvek ce kociti. To je veliki problem androida jer nije optimizovan kao IOS i windows phone. Tako da je moja preporuka ukoliko kupujete telefon za manje od 300 eur onda uzmite windows i necete se pokajati jer ubedljivo ima najbolji odnos cene i kvaliteta. Ja se nisam pokajao. Pozdrav!

laza

pre 10 godina

"Otvorite Settings, pa About Phone/Tablet i izaberite Build Number, sve dok se ne pojavi obaveštenje daje Developer Options uključen."

Ova opcija ne postoji na mom uredjaju a i na ostalim koje sam upravo imao priliku da testiram.

Mala Kataklizmica

pre 10 godina

,,Otvorite Apps, pa Settings, pa aplikacije i odaberite Clear Cache. To će obrisati sve podatke potrebne za logovanje, pa računajte na to da ćete morati ponovno da ih unesete."

Clear cache ne briše podatke. Ta opcija briše samo ,,cache" memoriju, što znači da je jedina posledica malo duže učitavanje aplikacije. Podatke briše opcija ,,Clear data".

Good Earth

pre 10 godina

Niste napomenuli opciju, prodajte Android uredjaj i kupite iOS. Tim bih ste izbegli neporedna svakodnevna podesavanja kao i ucestale probleme.

prevara

pre 10 godina

Koja je to prevara od os-a da korisnik mora da ga optimizuje... Kao otvoreno ovo ono a ugasi se dok pišem poruku? Bolje je imati optimizovan sistem, ograničene otvorenosti koji će da bude pouzdan i to za šta je predviđen da radi. Ovako, od kad kupim android, prvo rutovanje, ubijanje bloatvera, instaliranje moda koji je šio đura i onda ne radi kamera...čemu? Android je kao IKEA evo ti jeftino al sastavi, prevezi, odradi, smisli, napraci sam :) nekompletan proizvod koji naplate kao kompletan a i skuplje, prodaju hardver koji nije lepo iskorišćen...

Psn

pre 10 godina

Pa.. to je to u principu. Jedan instaliran jednostavan Cache Cleaner bi smanjio vreme i trud da se cache "čisti" iz Apps Manager-a app po app. One tap CC..

zeca

pre 10 godina

A najbolji savet je da ne kupujete telefone za 1 dinar i onda ocekujete da na njima igrate zahtevne igrice, vrtite 15-tak aplikacija u pozadini i kuckate poruke na viber-u...i sve to dok slusate omiljenu pesmu na youtube. Lepo obratite paznju na hardverske karakteristike prilikom kupovine telefona a ne na izbor maskica i dodatnog pribora.

mrki

pre 10 godina

Ili,
predjite na windows phone!

Vec duze sam se patio androidom, doduse srednje klase, pozovem i nisam siguran da li je pokrenut razgovor jer mu treba vremena da se odluci .... i slicni "zakoci" problemi. Verujem da je na 500 plus evra uredjajima sve ok. Tri meseca imam uredjaj sa wp sistemom, nijednom nije stucnuo, zakocio, zabagovao. Sve tecno radi. Inace imam slabu Nokiu, ali kod wp nije vazna jacina telefona (hardvera), sve radi isto na svakom telefonu, i onom od 100 i onom od 500 evra.

Raspitajte se malo, procitajte i probajte, necete se pokajati.

Pozdrav :)

Žare

pre 10 godina

"Otvorite Settings, pa About Phone/Tablet i izaberite Build Number, sve dok se ne pojavi obaveštenje daje Developer Options uključen"
Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi...

novosadjan

pre 10 godina

Ili poput mene kupite Lumiu 520 od 100 evra i resite se lag-a. Dakle najulazniji Win phone model od Nokie ne laguje ko sto laguje moj drugi Android telefon koji sam platio, ni manje ni vise, nego 300 evra. Slobodno neka me fanboysi ispljuju, ja nemam predrasude, niti se lozim na OS-eve nesto posebno poput ponekih nolajfera. Kakvi bre CleanMasteri, ni 1gb rama ni quad cpu ne rade posao kao dual-core sa 512mb na windzi.

Rango

pre 10 godina

Ili jednostavno, ako hoćete 100% brz Android koji radi bez ikakvih smetnji, kupite Moto G, Moto X, Nexus 4 ili nexus 5 i riješeno! :) Moto G je jeftin Android uredjaj koji radi BUKVALNO SAVRSENO! O nexusu je bezveze i pričati, on je kategorija za sebe...

Petar

pre 10 godina

Ovo za iskljucivanje aplikacija je glupost, ako je napisana da stoji u ram-u stojace ma koliko puta je iskljucili u podesavanjima trenutno aktivnih aplikacija. Greenify pomaze (primer-facebook app guta dosta rama i na slabijim telefonima, sa 512 mb moze usporiti uredjaj; greenify app je suspenduje (ali ne stizu notifikacije). P.s. Sad kad krenu komentari "to na iOS/wp nije potrebno" :D

zeca

pre 10 godina

A najbolji savet je da ne kupujete telefone za 1 dinar i onda ocekujete da na njima igrate zahtevne igrice, vrtite 15-tak aplikacija u pozadini i kuckate poruke na viber-u...i sve to dok slusate omiljenu pesmu na youtube. Lepo obratite paznju na hardverske karakteristike prilikom kupovine telefona a ne na izbor maskica i dodatnog pribora.

Srdjan

pre 10 godina

Cinjenica je da svaki android telefon koji je u cenovnom rangu 150-250eur sporo radi i to se ne moze promeniti znacajno ovim preporukama jer je os dosta zahtevan i ukoliko telefon ima ispod 1gb rama uvek ce kociti. To je veliki problem androida jer nije optimizovan kao IOS i windows phone. Tako da je moja preporuka ukoliko kupujete telefon za manje od 300 eur onda uzmite windows i necete se pokajati jer ubedljivo ima najbolji odnos cene i kvaliteta. Ja se nisam pokajao. Pozdrav!

Ponesto

pre 10 godina

Nemoj koristiti task killer, battery saver i antivirus aplikacije. Live wallpapers izbegvati u sirokom luku. Aplikacije zatvarati regularno, na opciju izlaska (Exit...) ako postoji. Ako ne postoji, izlaziti Back tasterom, nikako Home (sreednjim) dugmetom.

Rango

pre 10 godina

Ili jednostavno, ako hoćete 100% brz Android koji radi bez ikakvih smetnji, kupite Moto G, Moto X, Nexus 4 ili nexus 5 i riješeno! :) Moto G je jeftin Android uredjaj koji radi BUKVALNO SAVRSENO! O nexusu je bezveze i pričati, on je kategorija za sebe...

Petar

pre 10 godina

Ovo za iskljucivanje aplikacija je glupost, ako je napisana da stoji u ram-u stojace ma koliko puta je iskljucili u podesavanjima trenutno aktivnih aplikacija. Greenify pomaze (primer-facebook app guta dosta rama i na slabijim telefonima, sa 512 mb moze usporiti uredjaj; greenify app je suspenduje (ali ne stizu notifikacije). P.s. Sad kad krenu komentari "to na iOS/wp nije potrebno" :D

Mala Kataklizmica

pre 10 godina

,,Otvorite Apps, pa Settings, pa aplikacije i odaberite Clear Cache. To će obrisati sve podatke potrebne za logovanje, pa računajte na to da ćete morati ponovno da ih unesete."

Clear cache ne briše podatke. Ta opcija briše samo ,,cache" memoriju, što znači da je jedina posledica malo duže učitavanje aplikacije. Podatke briše opcija ,,Clear data".

mrki

pre 10 godina

Ili,
predjite na windows phone!

Vec duze sam se patio androidom, doduse srednje klase, pozovem i nisam siguran da li je pokrenut razgovor jer mu treba vremena da se odluci .... i slicni "zakoci" problemi. Verujem da je na 500 plus evra uredjajima sve ok. Tri meseca imam uredjaj sa wp sistemom, nijednom nije stucnuo, zakocio, zabagovao. Sve tecno radi. Inace imam slabu Nokiu, ali kod wp nije vazna jacina telefona (hardvera), sve radi isto na svakom telefonu, i onom od 100 i onom od 500 evra.

Raspitajte se malo, procitajte i probajte, necete se pokajati.

Pozdrav :)

novosadjan

pre 10 godina

Ili poput mene kupite Lumiu 520 od 100 evra i resite se lag-a. Dakle najulazniji Win phone model od Nokie ne laguje ko sto laguje moj drugi Android telefon koji sam platio, ni manje ni vise, nego 300 evra. Slobodno neka me fanboysi ispljuju, ja nemam predrasude, niti se lozim na OS-eve nesto posebno poput ponekih nolajfera. Kakvi bre CleanMasteri, ni 1gb rama ni quad cpu ne rade posao kao dual-core sa 512mb na windzi.

neutralni felsh

pre 10 godina

o, vi pojedini, sa dezurnom mantrom "android je raspad, nikad vise", sta li to toliko radite tim sirotim telefonima pa vam se tako drasticno koce i agonijski umiru u tihim jecajima? kakva li cuda instalirate, kakve li to potrebe imate, i ocekivanja silna, kakve to poetske brzine trazite, sta vas to toliko srdi, koje to faustovske aplikacije koristite pa vam posle dusu srde?
pre bih rekao da ste kupili nekog malog punta, a hocete da juri stradom ko lamborgini...
sent from my idol mini ;)

Djape

pre 10 godina

Glavni problem kod nas je sto ljudi zele da kupe telefon za sto manje para i ocekuju da sve bude fluidno.Obicno su to modeli sa 512 mb ram-a koji je uglavnom usko grlo,bez obzira na takt procesora.Kupite quad core telefon sa 2 gb rama i necete imati nikakvog laga.

AndroidSU

pre 10 godina

Rootovanjem možete prilagoditi ROM koji štedi bateriju, automatski optimizuje telefon itd... A za one koji nisu upućeni u rootovanje, preporučujem prelazak na bapski i klinački iPhone.

Nikhil

pre 10 godina

Ovi sto kupuju iPhone ko da je bagatela neka stave prst na celo - postoje i jeftiniji telefoni koji rade isti posao. Ali vama je to smesno, znam, vi ste 'elita'. Thanks, but no thanks.

Psn

pre 10 godina

dobro to, nego sta da radimo za bateriju, kako njen vek produziti
(roni, 20. jul 2014 11:13) .. Dopunjuj češće, ponesi rezervnu sa sobom, neki Battery Bank.. i biće to ok. Neke nove tehnologije baterije nećemo videti u upotrebi još godinama. U međuvremenu će biti novih tehnologija za štedljivije ekrane, procesore.. Biće i novih verzija Android-a koje će manje energije trošiti.. Otprilike tako.

prevara

pre 10 godina

Koja je to prevara od os-a da korisnik mora da ga optimizuje... Kao otvoreno ovo ono a ugasi se dok pišem poruku? Bolje je imati optimizovan sistem, ograničene otvorenosti koji će da bude pouzdan i to za šta je predviđen da radi. Ovako, od kad kupim android, prvo rutovanje, ubijanje bloatvera, instaliranje moda koji je šio đura i onda ne radi kamera...čemu? Android je kao IKEA evo ti jeftino al sastavi, prevezi, odradi, smisli, napraci sam :) nekompletan proizvod koji naplate kao kompletan a i skuplje, prodaju hardver koji nije lepo iskorišćen...

Laik

pre 10 godina

Za sve one koji imaju problema sa Androidom, evo jedan tip, ali da ne pričate dalje: kupite zglavan telefon.
Manite se izvikanih, skupih modela koji su, kao, fensi i u trendu. Manite se i jeftinih telefona koji, kao, daju puno za uloženo. Kupite nešto iz srednje klase, za 250-300 evra. Dobićete 2 GB radne memorije i dobar procesor sa dobrim ekranom i solidnom kamerom. Niko, ali NIKO, koga poznajem a da ima telefon iz ove klase, recimo Nexus 5 ili Xperia ZR, nema apsolutno NIKAKAV problem. Usporavanje i restartovanje? Ne budite smešni. Za razliku od "jeftinih a dobrih" modela koji jesu jeftini ali ne i dobri, i "vrhunskih" modela koji su vrhunski prva tri meseca (čast izuzecima). Razmišljajte logično kad kupujete.

Marjan

pre 10 godina

A najbolji savet je da ne kupujete telefone za 1 dinar i onda ocekujete da na njima igrate zahtevne igrice, vrtite 15-tak aplikacija u pozadini i kuckate poruke na viber-u...i sve to dok slusate omiljenu pesmu na youtube. Lepo obratite paznju na hardverske karakteristike prilikom kupovine telefona a ne na izbor maskica i dodatnog pribora.
(zeca, 20. jul 2014 10:22)

Jedan lik je napisao pre par meseci da kupuje telefone samo ako lepo izgledaju , dobio je gomilu pluseva.

Cosmo

pre 10 godina

Siguran sam da na tehnopolosi bleji maksimum tri korisnika iphona koji menjaju nadimke da izgleda kao da ih je "puno" i po ceo dan sede u kafiću i lupaju pluseve sami sebi a minuse svima koji su protiv, pazite šta sam rekao troje maksimum! Ja nemam probleme na mom nexus 7 2gen tabletu stavio sam neki "clean" rom bez ikakvih šminki i animacija nije zabagovao nikad a telefon ne menjam WP leti na njemu...

Aleksandar

pre 10 godina

Ovde se lože na iphone u CH gde iphone samo u dupe što imse ne uvuče pa ga ne koriste toliko i ne hvale. Šta su zaista vaš potrebe? Čemu te igrice na milione šta radite s tim izađete s društvom i dopisujete se preko fb strašno koliko ste se otuđili od prirode

Nebojša

pre 10 godina

Jeste da android ima poneku manu ali svako sa pola možda može da to reši a za ove što pišu kako ios i wp te probleme nemaju možda ali za nedostatke androida ima rešenja a za nedostatke ova druga dva operativna sistema nema leka nisu 75 % korisnika pametnih telefona koji koriste android budale pa da predju na os koji je na svakom koraku na ovaj ili onaj način ograničen a to ios i wp jesu android je svakom novom verzijom jači stabilniji i manje zahtevan uskoro ce preležati bolesti koje ima a onda još više dotući ostala dva marginalna os-a a vi se tešite kako su oni bolji.

samozaposlen

pre 10 godina

lepota androida je u nesavrsenostima koje teraju ljude da njegovu OTVORENOST iskoriste i naprave bolje. Linuks pre Windowsa, Android pre Iosa. U tom gubljenju vremena sa sitnim stelovanjima ucim o novim tehnologijama, na slicne nacine vec 35 godina, a nadam se i u 80oj. Pozz svima i koristite ono sto volite.

laza

pre 10 godina

"Otvorite Settings, pa About Phone/Tablet i izaberite Build Number, sve dok se ne pojavi obaveštenje daje Developer Options uključen."

Ova opcija ne postoji na mom uredjaju a i na ostalim koje sam upravo imao priliku da testiram.

zoka

pre 10 godina

Ovi sto pisu uzmi iPhone i neces imati tih problema isto kao da su napisali uzmi staru nokiu 3310 i radice brzo. S obzirom koliko opcija i mogucnosti nude naravno da ce tako raditi brzo.

zoka

pre 10 godina

Ovo je mozda potrebno na nekim kinezima ili starijim telefonima za dinar, ali na svim malo boljim uredjajima koji su vecinom sa min 1gb ram-a i quad core, sa Jb ili kitkat androidoma, ima ih vec za 250+ eu, sve radi glatko i brzo, ostalo su samoi izmisljotine. Jedino zbog baterije, moze odlicna grenify aplikacija koja stavi u hibernaciju aplikacije u pozadini koje smatrate da vam ne koriste, a koje inace nece usporiti telefon, ali ce mozda trositi bateriju. Grenify doduse najbolje radi na rootovanim uredjajima sto nije tesko odraditi ukoliko zelite da iskoristite najbolje potencijale svog androida.

omtw

pre 10 godina

@ Smesno je sto kupujete 'telefončine' koje 'lete', imaju trista giga i 12milijardi jezgara, a onda morate da gasite sve pozadinske aplikacije i servise da bi telefon samo radio ono cemu je i namenjen...
(Nema tu..., 20. jul 2014 15:14)

Izvini molim te, ja na mom telefonu imam 4 jezgra i 2 GB rama, i ne gasim ništa, i sve radi kako treba.

knele

pre 10 godina

Zalosno je sto u opste moramo da koristimo programe da bi nam telefon radio kako treba..... To pricam kao korisnik Galaxy Note N7000 a moj cale ima S3 i isti slucaj. Telefoni rade kao puzevi ponekad i to obicno kad su najpotrebniji. Moja supruga ima lumiju 520 i nema tih problema i to me veoma ljuti das za tel 50000 i vise a dobijes sklopociju koja radi sporo! Imam i Iphone 4s sa instaliranih 95 aplikacija i radi kao prvog dana. A na androidu ne daj Boze da slucajno imas vise od deset odmah je memorija prepuna i strasno uspori!!! Android nikad vise!!!!

Vesela enciklopedija

pre 10 godina

Sta ako imam 15 aplikacija od tmobile-a koje ne mogu da se obrisu i non-stop su aktivne u pozadini bez obzira na sve? (Neko, 20. jul 2014 10:25)

Rutujes telefon, otvoris besplatnu aplikaciju Es File Explorer i u App Manager bekapujes i deinstaliras sistemske aplikacije koje su suvisne. Posle toga mozes i da uradis unroot telefona.

Psn

pre 10 godina

Sta ako imam 15 aplikacija od tmobile-a koje ne mogu da se obrisu i non-stop su aktivne u pozadini bez obzira na sve?
(Neko, 20. jul 2014 10:25) .. Stavi ih na Disable u Apps Manager.

samozaposlen

pre 10 godina

samsung note 1 korostim 3cu godinu. posle 1.5 godine morao sam da zavrnem rukave i povedem racuna o brzini. Uradio sam root, koristim "metlicu", greenefy i app2sd, od prvog dana sam na minimumu widgeta, animacije nikada na display, gasim ne koriscene app i radice za mene glatko i brzo jos dugi niz godina. Istina, za manje upucene korisnike ili one kojima nema ko drugi da sredjuje telefon predlazem ios. Ipak je ios za tetke napravljen:)

Rango

pre 10 godina

Testirao sam razvikani Windows Phone Lumia 630 - Inace, čuo sam kako je sve fluidno i glatko :D Ha... Užasno je spor, sve same animacije, koje se sporo odvijaju, a fluidan je samo u Microsoft i Nokia aplikacijama, cim skinete bilo koju od aplikacija sa store-a, ODMAH KRENE DA ZAPINJE i izgubi se fluidnost (naravno i dalje ostaje užasno spor). ja sam ga uporedio sa Moto G, koji je u istom cjenovnom rangu. Moto G je neuporedivo je brzi, i fluidniji. Razlika kao nebi i zemlja. Toliko o win phone. :)

Aleksandar

pre 10 godina

Mene zanima kakav debil treba da budeš da bi kupio fon zbog igrice. Ljudi koje to aplikacije koristite ne znate šta će te sa sobom pa onda ovaj je bolji onaj, generalno Android se ovde probio s jeftinim modelima a ljudska svest s pc ija je ostala da budže nešto iako jedva pokreću zadovoljni su. To je svest ovih ljudi.

Žare

pre 10 godina

"Otvorite Settings, pa About Phone/Tablet i izaberite Build Number, sve dok se ne pojavi obaveštenje daje Developer Options uključen"
Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi...

Južnjak

pre 10 godina

Zato ja koristim iPhone 5s a dete WP Lumia 520. Oba rade savršeno i nema potrebe za optimizivanjem ničega. Pre toga sam imao SG3 djubre koji je lagovao i kočio kao lud.

Владимир

pre 10 godina

Не знам какви су Виндовс телефони... Ја сам бирао између Самсунга и Епла, изабрао први јер је неупоредиво лепши. Перфомансе су готово идентичне.
Има довољно меморије, програми су мали, гасим и укључујем апликације како хоћу... Можда се текст тиче прве генерације самртова, ово сад иде брзо и течно.

PPeca@SER

pre 10 godina

Ovi sto kazu da ako imas iOS, onda nemas problema... lazu. Osnovni problem je jer imas iOS.

Ko god moze, stavis KitKat, ako moze i Cyanogen... i prst u uvo...

Tivadar

pre 10 godina

Nova verzija Androida, koja se ocekuje u Oktobru ove godine, treba znatno da poboljsa brzinu OS-a. Naime, novi android ce da koristi ART runtime, za razliku od Dalvika, koji ce da smanji vreme ucitavanja aplikacija i da poboljsa multitasking, ali ce aplikacije da zauzimaju vise prostora na ROM memoriji. Apple uredjaji vec dugo vremena koriste runtime slican ovome, zato sto programeri aplikacija koji pisu za iOS imaju da vode racuna o malom broju uredjaja na kojima ce one da rade pa mogu da "nauce" aplikaciju na kakvom hardveru radi i samim tim ubrzaju njen rad. ART runtime ce da uradi isto za Android, iako ima neuoporedivo vise uredjaja. Ova vest najvise treba da obraduje vlasnike Nexus uredjaja :)

Nebojša

pre 10 godina

koristim android zato sto nemam para za windows phone. za iste pare windows phone ima duplo bolji performans. nije multitasking kad ja moram da pazim da ne otvorim vise od 2 app, da se bi ukovao. smesno. moze dobar android za 600e. ne pada mi na pamet da dajem tolike pare da bih zvao, slao poruke, citao vesti . (mladi programer, 20. jul 2014 16:13)

Živo me zanima kakav to android koristiš kada nemaš para bar za lumiu 520 koju ovde hvale i koja košta manje 150 eura verovatno neki no mane brend za 80-100 eura i onda ti čudno što ne valja.

pedjakis

pre 10 godina

ja imam dual core na 1Ghz, i 1 gb rama. verovali ili ne, ne gasim nista. telefon radi super. a imam obican alcatel idol. a cash brisem radi oslobadjanja mesta na sd kartici.

Psn

pre 10 godina

Pa.. to je to u principu. Jedan instaliran jednostavan Cache Cleaner bi smanjio vreme i trud da se cache "čisti" iz Apps Manager-a app po app. One tap CC..

neutralni felsh

pre 10 godina

Rutujes telefon, otvoris besplatnu aplikaciju Es File Explorer i u App Manager bekapujes i deinstaliras sistemske aplikacije koje su suvisne. Posle toga mozes i da uradis unroot telefona.
(Vesela enciklopedija, 20. jul 2014 13:03)

i pritom garantni list obesis na dud ;)

iskustvo uci

pre 10 godina

Ja sa Note i to onim prvim nemam problema. I to ga koristim za nesto po ceo dan. Vas pc jel formatirate jednom godisnje? Tako i telefon posle izvesnog vremena.

Gagi

pre 10 godina

@Tivadar

Runtime koriste iskljucivo interpreterski programski jezici, u slucaju Androida radi se o Javi. Razlog zasto Android koristi Javu za razvoj je multiplatformska kompatibilnost. Zato se pod Androidom bez modifikacija ista aplikacija moze vrteti na potpuno razlicitim procesoroma, chipsetovima itd (mada tehnicki se java aplikacija takodje moze iskompalirati za konkretan hardver, ali onda se gubi ova prednost i to niko ne radi). ART runtime jeste poboljsanje u odnosu na DALVIK, ali se i dalje radi o runtime-u tj. dodatnom kodu koji se mora izvrsavati (doduse sada samo pri instalaciji). Drugo postoji problem kompatibilnosti ART runtime-a sa puno postojecih aplikacija. Na Apple uredjajima runtime jednostavno ne postoji jer su iOS aplikacije ciste iskompajlirane objective C aplikacije. To i jeste razlog zasto se iOS aplikacije brze izvrsavaju na slabijem hardveru.
Da ne bude zabune, ja koristim Android i grozim se Apple uredjaja zbog zatvorenosti sistema i ogranicenja koje Apple forsira, ali daleko od toga da sam sa njim zadovoljan. Sa cisto tehnicke strane gledista Android (odnosno Linux na kome se zasniva) je OS koji je zbog svoje zastarele arhitekture zauvek osudjen na mnostvo bagova, ali nazalost kvalitet, elegancija i jos da bude besplatno i otvoreno se ne podnose bas najbolje.

Good Earth

pre 10 godina

Niste napomenuli opciju, prodajte Android uredjaj i kupite iOS. Tim bih ste izbegli neporedna svakodnevna podesavanja kao i ucestale probleme.

yunior

pre 10 godina

7000 sati? Prijatelju pa to je skoro 300 dana... :) Malo si se zeznuo.
(Boca, 21. jul 2014 11:24)

Da li si pomislio da je covek mozda bio sarkastican ?

Rasta

pre 10 godina

@(Korisnik obe platforme, 20. jul 2014 11:34)

Hahaha, tipican iphone fan, misli da na svetu postoje samo dve platforme. Standard. Informisani samo o jednom telefonu, misle da su popili svu pamet, a koriste samo dve platforme. Javi se kada probas i ostalo, mozda ti bude drugacije misljenje, ali ne verujem, vi slusate samo komercijalu omiljenog brenda.

stefab

pre 10 godina

Politika Apple - je da telefon sluzi korisniku a ne da korisnik sluzi telefonu... Zato i sa upaljenih 30aplikacija iOs radi normalno, ali android NE. Kada Androidi to rese kupicu ga... Sad bih jedino presao na Lumiu 930 jer izgledom i kvalitetom moze da parira Iphon-u

pjotr

pre 10 godina

polovan nexus 4 za 180e moze da se kupi ocuvan maksimalno. vanila android i dalje nema, najbolje android iskustvo. best buy trenutno. a ako hoces da se patis onda kupi androida za dinar, ali onda treba cutati i trpiti ne moze jare i pare.

Bolero

pre 10 godina

Evo kako da ubrzate android, angazujte lokalnu sluzbenicu iz poste ili opstine da vam udara po telefonu jer to obozava, izdrogirana je time , sve o tome zna i samo to obavlja profesionalno po ceo dan, sto se tice baterije , skinite sa prvog audija kog vidite, ako nemate svoj, okacite naledja i kratko povezite preko kablova sa telefonom, android ce ostati u radnom rezimu cak vise dana , a da negovorimo da cete uvek hodati ispravljeni i sretni sto ste resili sve probleme svog telefona i skoro sve zatucanog drustva.

Nema tu...

pre 10 godina

Smesno je sto kupujete 'telefončine' koje 'lete', imaju trista giga i 12milijardi jezgara, a onda morate da gasite sve pozadinske aplikacije i servise da bi telefon samo radio ono cemu je i namenjen...

mile

pre 10 godina

Ne zelim da se hvalim , ali baterija na mojoj staroj Nokiji n-95 i to sa full koriscenjem moze da izdrzi oko sedam hiljada sati bez dopune .
(delirium tremens, 21. jul 2014 07:39)

Bravo za ovaj ociti sarkazam .

AndroidSU

pre 10 godina

@ (new user, 20. jul 2014 13:50)

Prvo uzmeš sa neta i skineš njihov nightly ili bilo koju vrstu roma za tvoj telefon i prebaci ga na sd karticu.

Onda skini gapps tako što zaguglaš i vidiš, i isto ih prebaciš na sd karticu.

Udji u recovery mode i flashuj cyanogenmod.

Upali telefon i onda, kad se bootuje do kraja, ponovo uđi u recovery i flashuj gapps.

I to ti je sva nauka za CyanogenMod ROM.

oki

pre 10 godina

Pa normalno da android koči kad ima mali milon mogućnosti.Lako je ajfonu da leti kad od programa pokreće štopericu,kalendar i sat. (cr, 20. jul 2014 13:44)

u da, zeznuto je kad se kesh "zapuni".. jfc (pentago, 20. jul 2014 09:43)

AHAHAHAHAGAHAHA dva najjaca komentara... koji carevi

crnifeniks

pre 10 godina

laza,ja mislim da je to od jelly beana pa na dalje,na starijim verzijama je u podesavanjima telefona.tako da ako imas stariju verziju androida samo potrazi u podesavanjima.

dzoni

pre 10 godina

Ako hocete da radi brze uninstal facebook i facebook mesanger aplikaciju.. Te dve aplikacije jedu resurse non stop i to u velikim kolicinama... Npr na mom fonu non stop su zauzimale 300 mb rama cak i kad se ne koriste.

Psn

pre 10 godina

Kod iPhone toga nema. Nema i ne može da ima zato što je iPhone semi-smartphone ili ti - feauterphone plus. Kod njih nikada tih "problema" nije ni bilo.

mladi programer

pre 10 godina

koristim android zato sto nemam para za windows phone. za iste pare windows phone ima duplo bolji performans. nije multitasking kad ja moram da pazim da ne otvorim vise od 2 app, da se bi ukovao. smesno. moze dobar android za 600e. ne pada mi na pamet da dajem tolike pare da bih zvao, slao poruke, citao vesti .

vladimir

pre 10 godina

Izbrisati nepotrebne aplikacije, kao sto su ccliner (svaki telefon ima opciju za brisanje kesa, pa i nije potreban, dok ubrzavanje utedjaja nema nikakvu funkciju jer ih sistem sam ponovo pokrece), antivirsni program....

cr

pre 10 godina

nekada nije problem do telefona već do bagovitih aplikacija.eto npr moj note 3 radi savršeno dobro sa svim aplikacijama osim sa deezer-om koji očito ima neku grešku pa se ne slaže sa uredjajom na kitkatu.posle par odslušanih pesama,nestaje ton na celom telefonu i mora se uraditi restart.bagovanja,kočenja telefona se dešavaju na slabijim telefonima.na kraju krajeva svi koristimo windows na računarima pa smo navikli na povremena kočenja.ne znam zašto sada od telefona tražimo da radi radnje koje ni kompjuter nekad ne može da svari.

Psn

pre 10 godina

@Psn
Prijatelju,ti bolje da nadjes nesto zensko nego sto se zamlacujes ceo dan sa androidom...
(DJokic, 21. jul 2014 23:58) .. Haha, good point :D. Aferim :). Jedino, ne zamlaćujem se Android-om. Koristim fon za sticanje saznanja, komunikaciju i kao hobi. A u braku sam još malo pa dve decenije.. :). Kompjutere koristim i volim tri. Jedino, trenutno posla nema.. pa mi je sve vreme - slobodno. Mada i kada radim - ostatak je on-line (neko čita knjigu, časopise, neko gleda TV, sluša muziku.. ja sve to isto u principu - samo na Smartphone-u (nemam/ne koristim ni jedan drugi uređaj)).

milos

pre 10 godina

Koristim BlackBerry 4god unazad, trenutno je Q10, ja od tad ne znam šta to znači "ubrzati", "očistiti", "ubaciti custom ROM" I još ne znam ni ja šta??? A taj drndroid sam koristio naravno poslednji mi je bio galaxy S2, ubedljivo najgori telefoni, ubedljivo najgori OS ikada, bio I biće! Toliko od mene. :)

bobo

pre 10 godina

bojim se da se ovde poredi neuporedivo... nema sanse da je iphone neuporedivo (cak nimalo) brzi i bolji od top modela nexus, lg, nokia, samsung, htc ili cak i oppo telefona, bez obzira na operativni sistem... a to sto mi mesamo babe i zabe, ko nam kriv... cuj, porediti performanse htc ca ca sa ajfonom 5s ili nekim top modelom nokia brenda...

aleksa

pre 10 godina

Pa normalno da android koči kad ima mali milon mogućnosti.Lako je ajfonu da leti kad od programa pokreće štopericu,kalendar i sat.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cr, 20. jul 2014 13:44)

Zasto pricas nesto kad ne znas ? Apple je prvi napravio AppStore (i iBooks, i iTunes kad smo vec kod toga) a onda je Larry Page rekao "Uuuu, vidi ovo sto je dobro, ajd da i mi napravimo nesto slicno" ali ni blizu tako kvalitetno. Svaka ozbiljnija aplikacija i igra je prvo napravljena za iPhone pa tek onda za Android. Zato sto su benefiti za programere mnogo veci, a nema ni fragmetacije (u smislu broja modela i velicina ekrana i sl.)

delirium tremens

pre 10 godina

Ne zelim da se hvalim , ali baterija na mojoj staroj Nokiji n-95 i to sa full koriscenjem moze da izdrzi oko sedam hiljada sati bez dopune .

Psn

pre 10 godina

Ovo su saveti za budzet telefone.Korisni su,ali to nikada nece biti to.Da bi jedan budzet telefon radio solidno,potrebno je da se doradi.Pre svega root,pa cwm,overclock,zatim da se flash-uje drugi rom itd.
(legionar, 21. jul 2014 00:49) .. Bre, ne znam. Koristim fon od 104€ (to valjda ne spada ni u budžet fon, to je entry-level čini mi se). Radi solidno. Radi normalno. Ima laga, nema baga.. ja zadovoljan. Plus, i da hoću, nema npr. CM zvanični za njega. Koristim njegov Google stock JB i kažem - ništa menjao ne bih.

iThink

pre 10 godina

Kad budem imao toliko slobodnog vremena za optimizaciju telefona, odmah prelazim na Android! Di ima da se skinu recepti za kuvanje tih romova?

DaLanik

pre 10 godina

Osim uklanjanja vidzeta ovo ostalo nema veze sa zivotom. Mislim, lepo je iscistiti kes i dalvik ponekad i odstraniti visak nepotrebnih fajlova, ali da ce to ubrzati sistem? Nema teorije. Jedino sto mozete da uradite je da 1) rutujete 2) pretaktujete 3) ne instalirate programe na SD kartu 4) odstranite bloatware... i to je to.

Veritgo

pre 10 godina

@laza mitar ti je dobro rekao...kod mene treba četiri puta da se pritisne...sve zavisi šta imaš..a kad to uradiš, vratiš se korak nazad i videćeš da imaš opcije za programere...

Alek

pre 10 godina

Najaci su komentari tipa kako ios ide glatko pa kad android bude takav kupicu ga,to samo pokazuje koliko se razumeju,a ne shvataju da programeri ios prave samo i samo za iphone koji ima svoj procesor i memoriju i sve ostalo i ios je namenjen samo za njega dok android mora da radi i na lg i na samsung i na sve ostale koji imaju razlicite procesore memoriju itd i pored svega toga s5 s4 note 3 i mnogi ostali ubiju i apple i iphone i ios :)

oki

pre 10 godina

al ste mi dali savet...u prva tri saveta je uklanjanje keš memorije sto kod mene i ne pomaze mnogo...skinite clean master, on ima i cache clean i ukidanje nepotrebnih aplikacija koje rade u pozadini, ovi sto kazu da to samo usporava telefon nemaju pojma posto je meni ta app samo ubrzala telefon

Psn

pre 10 godina

(legionar, 21. jul 2014 19:10) .. U pravu jesi. Iako provodim 15-20h dnevno screen on, i iako mi je multitasking stalno u upotrebi (homescreen ne viđam satima) u principu ne preterujem. FB app, browser sa 20-30 tab-ova, translate app i Google search.. B92 app I YT u pauzi.. otprilike tako. To "vrtim" u 95% vremena. 5% su apps koje koristim jednom dnevno ili ređe (calculator, gallery, music..). I pet widgets je prisutno, uz mail, SMS i sl. što dolazi - odlazi. U principu nije mnogo u smislu raznovrsno. Igre ne koristim. Jedino što mi smeta je lag - pošto imam 512MB RAM - zatvori mi 3, 4.. ili 5-tu app, pa je pokreće ponovo. Srećom su cached, pa je ne pokreće od starta - bude gde sam stao. Ok, znam - root pa npr. Supercharger script-a, bude bolji RAM menadžment i to.. Ali sam svakako mislio, za kako kažeš - normalnu, umerenu upotrebu - sačeka se taj lag. Bitno da nema crash i sl. dešavanja. A kod mene ih nema. Pozz :)

nikola87

pre 10 godina

@samozaposlen: kada kazes da je iphone za manje upucene, mislis na ljude koji cene svoje vreme? Koji ne moraju da zavijaju rukave svakih par meseci, ne moraju da gase aplikacije, ne moraju da ciste kesh (ios to sam radi), ne moraju da skidaju widzete... Jedini razlog zasto tvoja tetka ima iphone je jer ima pametnija posla od tracenja zivota na sakacenje telefona koji posle svih tvojih popravki nije ni bolji od feature-fona...

legionar

pre 10 godina

Ovo su saveti za budzet telefone.Korisni su,ali to nikada nece biti to.Da bi jedan budzet telefon radio solidno,potrebno je da se doradi.Pre svega root,pa cwm,overclock,zatim da se flash-uje drugi rom itd.
Ko zeli da telefon radi bez greske i odrzavanja (android),izdvoji 500-800€.

legionar

pre 10 godina

Psn, 21. jul 2014 12:34)
Naravno,al' ga ti brate ne lomis sa igricama,mesindzerima,FB i ostalim budalastinama ili bar u tome ne preterujes.Naravno da ce sa radi.Ovo je za one sto od nicega hoce mnogo,na njih se odnosi,ne na normalne korisnike.

Good Earth

pre 10 godina

Niste napomenuli opciju, prodajte Android uredjaj i kupite iOS. Tim bih ste izbegli neporedna svakodnevna podesavanja kao i ucestale probleme.

Južnjak

pre 10 godina

Zato ja koristim iPhone 5s a dete WP Lumia 520. Oba rade savršeno i nema potrebe za optimizivanjem ničega. Pre toga sam imao SG3 djubre koji je lagovao i kočio kao lud.

mladi programer

pre 10 godina

koristim android zato sto nemam para za windows phone. za iste pare windows phone ima duplo bolji performans. nije multitasking kad ja moram da pazim da ne otvorim vise od 2 app, da se bi ukovao. smesno. moze dobar android za 600e. ne pada mi na pamet da dajem tolike pare da bih zvao, slao poruke, citao vesti .

prevara

pre 10 godina

Koja je to prevara od os-a da korisnik mora da ga optimizuje... Kao otvoreno ovo ono a ugasi se dok pišem poruku? Bolje je imati optimizovan sistem, ograničene otvorenosti koji će da bude pouzdan i to za šta je predviđen da radi. Ovako, od kad kupim android, prvo rutovanje, ubijanje bloatvera, instaliranje moda koji je šio đura i onda ne radi kamera...čemu? Android je kao IKEA evo ti jeftino al sastavi, prevezi, odradi, smisli, napraci sam :) nekompletan proizvod koji naplate kao kompletan a i skuplje, prodaju hardver koji nije lepo iskorišćen...

Nema tu...

pre 10 godina

Smesno je sto kupujete 'telefončine' koje 'lete', imaju trista giga i 12milijardi jezgara, a onda morate da gasite sve pozadinske aplikacije i servise da bi telefon samo radio ono cemu je i namenjen...

Psn

pre 10 godina

Kod iPhone toga nema. Nema i ne može da ima zato što je iPhone semi-smartphone ili ti - feauterphone plus. Kod njih nikada tih "problema" nije ni bilo.

knele

pre 10 godina

Zalosno je sto u opste moramo da koristimo programe da bi nam telefon radio kako treba..... To pricam kao korisnik Galaxy Note N7000 a moj cale ima S3 i isti slucaj. Telefoni rade kao puzevi ponekad i to obicno kad su najpotrebniji. Moja supruga ima lumiju 520 i nema tih problema i to me veoma ljuti das za tel 50000 i vise a dobijes sklopociju koja radi sporo! Imam i Iphone 4s sa instaliranih 95 aplikacija i radi kao prvog dana. A na androidu ne daj Boze da slucajno imas vise od deset odmah je memorija prepuna i strasno uspori!!! Android nikad vise!!!!

milos

pre 10 godina

Koristim BlackBerry 4god unazad, trenutno je Q10, ja od tad ne znam šta to znači "ubrzati", "očistiti", "ubaciti custom ROM" I još ne znam ni ja šta??? A taj drndroid sam koristio naravno poslednji mi je bio galaxy S2, ubedljivo najgori telefoni, ubedljivo najgori OS ikada, bio I biće! Toliko od mene. :)

mrki

pre 10 godina

Ili,
predjite na windows phone!

Vec duze sam se patio androidom, doduse srednje klase, pozovem i nisam siguran da li je pokrenut razgovor jer mu treba vremena da se odluci .... i slicni "zakoci" problemi. Verujem da je na 500 plus evra uredjajima sve ok. Tri meseca imam uredjaj sa wp sistemom, nijednom nije stucnuo, zakocio, zabagovao. Sve tecno radi. Inace imam slabu Nokiu, ali kod wp nije vazna jacina telefona (hardvera), sve radi isto na svakom telefonu, i onom od 100 i onom od 500 evra.

Raspitajte se malo, procitajte i probajte, necete se pokajati.

Pozdrav :)

novosadjan

pre 10 godina

Ili poput mene kupite Lumiu 520 od 100 evra i resite se lag-a. Dakle najulazniji Win phone model od Nokie ne laguje ko sto laguje moj drugi Android telefon koji sam platio, ni manje ni vise, nego 300 evra. Slobodno neka me fanboysi ispljuju, ja nemam predrasude, niti se lozim na OS-eve nesto posebno poput ponekih nolajfera. Kakvi bre CleanMasteri, ni 1gb rama ni quad cpu ne rade posao kao dual-core sa 512mb na windzi.

Srdjan

pre 10 godina

Cinjenica je da svaki android telefon koji je u cenovnom rangu 150-250eur sporo radi i to se ne moze promeniti znacajno ovim preporukama jer je os dosta zahtevan i ukoliko telefon ima ispod 1gb rama uvek ce kociti. To je veliki problem androida jer nije optimizovan kao IOS i windows phone. Tako da je moja preporuka ukoliko kupujete telefon za manje od 300 eur onda uzmite windows i necete se pokajati jer ubedljivo ima najbolji odnos cene i kvaliteta. Ja se nisam pokajao. Pozdrav!

Bolero

pre 10 godina

Evo kako da ubrzate android, angazujte lokalnu sluzbenicu iz poste ili opstine da vam udara po telefonu jer to obozava, izdrogirana je time , sve o tome zna i samo to obavlja profesionalno po ceo dan, sto se tice baterije , skinite sa prvog audija kog vidite, ako nemate svoj, okacite naledja i kratko povezite preko kablova sa telefonom, android ce ostati u radnom rezimu cak vise dana , a da negovorimo da cete uvek hodati ispravljeni i sretni sto ste resili sve probleme svog telefona i skoro sve zatucanog drustva.

delirium tremens

pre 10 godina

Ne zelim da se hvalim , ali baterija na mojoj staroj Nokiji n-95 i to sa full koriscenjem moze da izdrzi oko sedam hiljada sati bez dopune .

stefab

pre 10 godina

Politika Apple - je da telefon sluzi korisniku a ne da korisnik sluzi telefonu... Zato i sa upaljenih 30aplikacija iOs radi normalno, ali android NE. Kada Androidi to rese kupicu ga... Sad bih jedino presao na Lumiu 930 jer izgledom i kvalitetom moze da parira Iphon-u

nikola87

pre 10 godina

@samozaposlen: kada kazes da je iphone za manje upucene, mislis na ljude koji cene svoje vreme? Koji ne moraju da zavijaju rukave svakih par meseci, ne moraju da gase aplikacije, ne moraju da ciste kesh (ios to sam radi), ne moraju da skidaju widzete... Jedini razlog zasto tvoja tetka ima iphone je jer ima pametnija posla od tracenja zivota na sakacenje telefona koji posle svih tvojih popravki nije ni bolji od feature-fona...

Cosmo

pre 10 godina

Siguran sam da na tehnopolosi bleji maksimum tri korisnika iphona koji menjaju nadimke da izgleda kao da ih je "puno" i po ceo dan sede u kafiću i lupaju pluseve sami sebi a minuse svima koji su protiv, pazite šta sam rekao troje maksimum! Ja nemam probleme na mom nexus 7 2gen tabletu stavio sam neki "clean" rom bez ikakvih šminki i animacija nije zabagovao nikad a telefon ne menjam WP leti na njemu...

laza

pre 10 godina

"Otvorite Settings, pa About Phone/Tablet i izaberite Build Number, sve dok se ne pojavi obaveštenje daje Developer Options uključen."

Ova opcija ne postoji na mom uredjaju a i na ostalim koje sam upravo imao priliku da testiram.

iThink

pre 10 godina

Kad budem imao toliko slobodnog vremena za optimizaciju telefona, odmah prelazim na Android! Di ima da se skinu recepti za kuvanje tih romova?

zeca

pre 10 godina

A najbolji savet je da ne kupujete telefone za 1 dinar i onda ocekujete da na njima igrate zahtevne igrice, vrtite 15-tak aplikacija u pozadini i kuckate poruke na viber-u...i sve to dok slusate omiljenu pesmu na youtube. Lepo obratite paznju na hardverske karakteristike prilikom kupovine telefona a ne na izbor maskica i dodatnog pribora.

neutralni felsh

pre 10 godina

Rutujes telefon, otvoris besplatnu aplikaciju Es File Explorer i u App Manager bekapujes i deinstaliras sistemske aplikacije koje su suvisne. Posle toga mozes i da uradis unroot telefona.
(Vesela enciklopedija, 20. jul 2014 13:03)

i pritom garantni list obesis na dud ;)

Rango

pre 10 godina

Testirao sam razvikani Windows Phone Lumia 630 - Inace, čuo sam kako je sve fluidno i glatko :D Ha... Užasno je spor, sve same animacije, koje se sporo odvijaju, a fluidan je samo u Microsoft i Nokia aplikacijama, cim skinete bilo koju od aplikacija sa store-a, ODMAH KRENE DA ZAPINJE i izgubi se fluidnost (naravno i dalje ostaje užasno spor). ja sam ga uporedio sa Moto G, koji je u istom cjenovnom rangu. Moto G je neuporedivo je brzi, i fluidniji. Razlika kao nebi i zemlja. Toliko o win phone. :)

Rango

pre 10 godina

Ili jednostavno, ako hoćete 100% brz Android koji radi bez ikakvih smetnji, kupite Moto G, Moto X, Nexus 4 ili nexus 5 i riješeno! :) Moto G je jeftin Android uredjaj koji radi BUKVALNO SAVRSENO! O nexusu je bezveze i pričati, on je kategorija za sebe...

Ponesto

pre 10 godina

Nemoj koristiti task killer, battery saver i antivirus aplikacije. Live wallpapers izbegvati u sirokom luku. Aplikacije zatvarati regularno, na opciju izlaska (Exit...) ako postoji. Ako ne postoji, izlaziti Back tasterom, nikako Home (sreednjim) dugmetom.

AndroidSU

pre 10 godina

Rootovanjem možete prilagoditi ROM koji štedi bateriju, automatski optimizuje telefon itd... A za one koji nisu upućeni u rootovanje, preporučujem prelazak na bapski i klinački iPhone.

Aleksandar

pre 10 godina

Ovde se lože na iphone u CH gde iphone samo u dupe što imse ne uvuče pa ga ne koriste toliko i ne hvale. Šta su zaista vaš potrebe? Čemu te igrice na milione šta radite s tim izađete s društvom i dopisujete se preko fb strašno koliko ste se otuđili od prirode

samozaposlen

pre 10 godina

samsung note 1 korostim 3cu godinu. posle 1.5 godine morao sam da zavrnem rukave i povedem racuna o brzini. Uradio sam root, koristim "metlicu", greenefy i app2sd, od prvog dana sam na minimumu widgeta, animacije nikada na display, gasim ne koriscene app i radice za mene glatko i brzo jos dugi niz godina. Istina, za manje upucene korisnike ili one kojima nema ko drugi da sredjuje telefon predlazem ios. Ipak je ios za tetke napravljen:)

Nebojša

pre 10 godina

Jeste da android ima poneku manu ali svako sa pola možda može da to reši a za ove što pišu kako ios i wp te probleme nemaju možda ali za nedostatke androida ima rešenja a za nedostatke ova druga dva operativna sistema nema leka nisu 75 % korisnika pametnih telefona koji koriste android budale pa da predju na os koji je na svakom koraku na ovaj ili onaj način ograničen a to ios i wp jesu android je svakom novom verzijom jači stabilniji i manje zahtevan uskoro ce preležati bolesti koje ima a onda još više dotući ostala dva marginalna os-a a vi se tešite kako su oni bolji.

zoka

pre 10 godina

Ovi sto pisu uzmi iPhone i neces imati tih problema isto kao da su napisali uzmi staru nokiu 3310 i radice brzo. S obzirom koliko opcija i mogucnosti nude naravno da ce tako raditi brzo.

Petar

pre 10 godina

Ovo za iskljucivanje aplikacija je glupost, ako je napisana da stoji u ram-u stojace ma koliko puta je iskljucili u podesavanjima trenutno aktivnih aplikacija. Greenify pomaze (primer-facebook app guta dosta rama i na slabijim telefonima, sa 512 mb moze usporiti uredjaj; greenify app je suspenduje (ali ne stizu notifikacije). P.s. Sad kad krenu komentari "to na iOS/wp nije potrebno" :D

Žare

pre 10 godina

"Otvorite Settings, pa About Phone/Tablet i izaberite Build Number, sve dok se ne pojavi obaveštenje daje Developer Options uključen"
Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi, Izaberite sve dok se ne pojavi...

Djape

pre 10 godina

Glavni problem kod nas je sto ljudi zele da kupe telefon za sto manje para i ocekuju da sve bude fluidno.Obicno su to modeli sa 512 mb ram-a koji je uglavnom usko grlo,bez obzira na takt procesora.Kupite quad core telefon sa 2 gb rama i necete imati nikakvog laga.

Владимир

pre 10 godina

Не знам какви су Виндовс телефони... Ја сам бирао између Самсунга и Епла, изабрао први јер је неупоредиво лепши. Перфомансе су готово идентичне.
Има довољно меморије, програми су мали, гасим и укључујем апликације како хоћу... Можда се текст тиче прве генерације самртова, ово сад иде брзо и течно.

Psn

pre 10 godina

Pa.. to je to u principu. Jedan instaliran jednostavan Cache Cleaner bi smanjio vreme i trud da se cache "čisti" iz Apps Manager-a app po app. One tap CC..

Aleksandar

pre 10 godina

Mene zanima kakav debil treba da budeš da bi kupio fon zbog igrice. Ljudi koje to aplikacije koristite ne znate šta će te sa sobom pa onda ovaj je bolji onaj, generalno Android se ovde probio s jeftinim modelima a ljudska svest s pc ija je ostala da budže nešto iako jedva pokreću zadovoljni su. To je svest ovih ljudi.

aleksa

pre 10 godina

Pa normalno da android koči kad ima mali milon mogućnosti.Lako je ajfonu da leti kad od programa pokreće štopericu,kalendar i sat.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cr, 20. jul 2014 13:44)

Zasto pricas nesto kad ne znas ? Apple je prvi napravio AppStore (i iBooks, i iTunes kad smo vec kod toga) a onda je Larry Page rekao "Uuuu, vidi ovo sto je dobro, ajd da i mi napravimo nesto slicno" ali ni blizu tako kvalitetno. Svaka ozbiljnija aplikacija i igra je prvo napravljena za iPhone pa tek onda za Android. Zato sto su benefiti za programere mnogo veci, a nema ni fragmetacije (u smislu broja modela i velicina ekrana i sl.)

neutralni felsh

pre 10 godina

o, vi pojedini, sa dezurnom mantrom "android je raspad, nikad vise", sta li to toliko radite tim sirotim telefonima pa vam se tako drasticno koce i agonijski umiru u tihim jecajima? kakva li cuda instalirate, kakve li to potrebe imate, i ocekivanja silna, kakve to poetske brzine trazite, sta vas to toliko srdi, koje to faustovske aplikacije koristite pa vam posle dusu srde?
pre bih rekao da ste kupili nekog malog punta, a hocete da juri stradom ko lamborgini...
sent from my idol mini ;)

PPeca@SER

pre 10 godina

Ovi sto kazu da ako imas iOS, onda nemas problema... lazu. Osnovni problem je jer imas iOS.

Ko god moze, stavis KitKat, ako moze i Cyanogen... i prst u uvo...

Psn

pre 10 godina

Sta ako imam 15 aplikacija od tmobile-a koje ne mogu da se obrisu i non-stop su aktivne u pozadini bez obzira na sve?
(Neko, 20. jul 2014 10:25) .. Stavi ih na Disable u Apps Manager.

omtw

pre 10 godina

@ Smesno je sto kupujete 'telefončine' koje 'lete', imaju trista giga i 12milijardi jezgara, a onda morate da gasite sve pozadinske aplikacije i servise da bi telefon samo radio ono cemu je i namenjen...
(Nema tu..., 20. jul 2014 15:14)

Izvini molim te, ja na mom telefonu imam 4 jezgra i 2 GB rama, i ne gasim ništa, i sve radi kako treba.

oki

pre 10 godina

al ste mi dali savet...u prva tri saveta je uklanjanje keš memorije sto kod mene i ne pomaze mnogo...skinite clean master, on ima i cache clean i ukidanje nepotrebnih aplikacija koje rade u pozadini, ovi sto kazu da to samo usporava telefon nemaju pojma posto je meni ta app samo ubrzala telefon

Vesela enciklopedija

pre 10 godina

Sta ako imam 15 aplikacija od tmobile-a koje ne mogu da se obrisu i non-stop su aktivne u pozadini bez obzira na sve? (Neko, 20. jul 2014 10:25)

Rutujes telefon, otvoris besplatnu aplikaciju Es File Explorer i u App Manager bekapujes i deinstaliras sistemske aplikacije koje su suvisne. Posle toga mozes i da uradis unroot telefona.

zoka

pre 10 godina

Ovo je mozda potrebno na nekim kinezima ili starijim telefonima za dinar, ali na svim malo boljim uredjajima koji su vecinom sa min 1gb ram-a i quad core, sa Jb ili kitkat androidoma, ima ih vec za 250+ eu, sve radi glatko i brzo, ostalo su samoi izmisljotine. Jedino zbog baterije, moze odlicna grenify aplikacija koja stavi u hibernaciju aplikacije u pozadini koje smatrate da vam ne koriste, a koje inace nece usporiti telefon, ali ce mozda trositi bateriju. Grenify doduse najbolje radi na rootovanim uredjajima sto nije tesko odraditi ukoliko zelite da iskoristite najbolje potencijale svog androida.

Nebojša

pre 10 godina

koristim android zato sto nemam para za windows phone. za iste pare windows phone ima duplo bolji performans. nije multitasking kad ja moram da pazim da ne otvorim vise od 2 app, da se bi ukovao. smesno. moze dobar android za 600e. ne pada mi na pamet da dajem tolike pare da bih zvao, slao poruke, citao vesti . (mladi programer, 20. jul 2014 16:13)

Živo me zanima kakav to android koristiš kada nemaš para bar za lumiu 520 koju ovde hvale i koja košta manje 150 eura verovatno neki no mane brend za 80-100 eura i onda ti čudno što ne valja.

samozaposlen

pre 10 godina

lepota androida je u nesavrsenostima koje teraju ljude da njegovu OTVORENOST iskoriste i naprave bolje. Linuks pre Windowsa, Android pre Iosa. U tom gubljenju vremena sa sitnim stelovanjima ucim o novim tehnologijama, na slicne nacine vec 35 godina, a nadam se i u 80oj. Pozz svima i koristite ono sto volite.

pjotr

pre 10 godina

polovan nexus 4 za 180e moze da se kupi ocuvan maksimalno. vanila android i dalje nema, najbolje android iskustvo. best buy trenutno. a ako hoces da se patis onda kupi androida za dinar, ali onda treba cutati i trpiti ne moze jare i pare.

bobo

pre 10 godina

bojim se da se ovde poredi neuporedivo... nema sanse da je iphone neuporedivo (cak nimalo) brzi i bolji od top modela nexus, lg, nokia, samsung, htc ili cak i oppo telefona, bez obzira na operativni sistem... a to sto mi mesamo babe i zabe, ko nam kriv... cuj, porediti performanse htc ca ca sa ajfonom 5s ili nekim top modelom nokia brenda...

Nikhil

pre 10 godina

Ovi sto kupuju iPhone ko da je bagatela neka stave prst na celo - postoje i jeftiniji telefoni koji rade isti posao. Ali vama je to smesno, znam, vi ste 'elita'. Thanks, but no thanks.

Rasta

pre 10 godina

@(Korisnik obe platforme, 20. jul 2014 11:34)

Hahaha, tipican iphone fan, misli da na svetu postoje samo dve platforme. Standard. Informisani samo o jednom telefonu, misle da su popili svu pamet, a koriste samo dve platforme. Javi se kada probas i ostalo, mozda ti bude drugacije misljenje, ali ne verujem, vi slusate samo komercijalu omiljenog brenda.

AndroidSU

pre 10 godina

@ (new user, 20. jul 2014 13:50)

Prvo uzmeš sa neta i skineš njihov nightly ili bilo koju vrstu roma za tvoj telefon i prebaci ga na sd karticu.

Onda skini gapps tako što zaguglaš i vidiš, i isto ih prebaciš na sd karticu.

Udji u recovery mode i flashuj cyanogenmod.

Upali telefon i onda, kad se bootuje do kraja, ponovo uđi u recovery i flashuj gapps.

I to ti je sva nauka za CyanogenMod ROM.

Alek

pre 10 godina

Najaci su komentari tipa kako ios ide glatko pa kad android bude takav kupicu ga,to samo pokazuje koliko se razumeju,a ne shvataju da programeri ios prave samo i samo za iphone koji ima svoj procesor i memoriju i sve ostalo i ios je namenjen samo za njega dok android mora da radi i na lg i na samsung i na sve ostale koji imaju razlicite procesore memoriju itd i pored svega toga s5 s4 note 3 i mnogi ostali ubiju i apple i iphone i ios :)

legionar

pre 10 godina

Ovo su saveti za budzet telefone.Korisni su,ali to nikada nece biti to.Da bi jedan budzet telefon radio solidno,potrebno je da se doradi.Pre svega root,pa cwm,overclock,zatim da se flash-uje drugi rom itd.
Ko zeli da telefon radi bez greske i odrzavanja (android),izdvoji 500-800€.

Psn

pre 10 godina

(legionar, 21. jul 2014 19:10) .. U pravu jesi. Iako provodim 15-20h dnevno screen on, i iako mi je multitasking stalno u upotrebi (homescreen ne viđam satima) u principu ne preterujem. FB app, browser sa 20-30 tab-ova, translate app i Google search.. B92 app I YT u pauzi.. otprilike tako. To "vrtim" u 95% vremena. 5% su apps koje koristim jednom dnevno ili ređe (calculator, gallery, music..). I pet widgets je prisutno, uz mail, SMS i sl. što dolazi - odlazi. U principu nije mnogo u smislu raznovrsno. Igre ne koristim. Jedino što mi smeta je lag - pošto imam 512MB RAM - zatvori mi 3, 4.. ili 5-tu app, pa je pokreće ponovo. Srećom su cached, pa je ne pokreće od starta - bude gde sam stao. Ok, znam - root pa npr. Supercharger script-a, bude bolji RAM menadžment i to.. Ali sam svakako mislio, za kako kažeš - normalnu, umerenu upotrebu - sačeka se taj lag. Bitno da nema crash i sl. dešavanja. A kod mene ih nema. Pozz :)

Mala Kataklizmica

pre 10 godina

,,Otvorite Apps, pa Settings, pa aplikacije i odaberite Clear Cache. To će obrisati sve podatke potrebne za logovanje, pa računajte na to da ćete morati ponovno da ih unesete."

Clear cache ne briše podatke. Ta opcija briše samo ,,cache" memoriju, što znači da je jedina posledica malo duže učitavanje aplikacije. Podatke briše opcija ,,Clear data".

iskustvo uci

pre 10 godina

Ja sa Note i to onim prvim nemam problema. I to ga koristim za nesto po ceo dan. Vas pc jel formatirate jednom godisnje? Tako i telefon posle izvesnog vremena.

Laik

pre 10 godina

Za sve one koji imaju problema sa Androidom, evo jedan tip, ali da ne pričate dalje: kupite zglavan telefon.
Manite se izvikanih, skupih modela koji su, kao, fensi i u trendu. Manite se i jeftinih telefona koji, kao, daju puno za uloženo. Kupite nešto iz srednje klase, za 250-300 evra. Dobićete 2 GB radne memorije i dobar procesor sa dobrim ekranom i solidnom kamerom. Niko, ali NIKO, koga poznajem a da ima telefon iz ove klase, recimo Nexus 5 ili Xperia ZR, nema apsolutno NIKAKAV problem. Usporavanje i restartovanje? Ne budite smešni. Za razliku od "jeftinih a dobrih" modela koji jesu jeftini ali ne i dobri, i "vrhunskih" modela koji su vrhunski prva tri meseca (čast izuzecima). Razmišljajte logično kad kupujete.

Marjan

pre 10 godina

A najbolji savet je da ne kupujete telefone za 1 dinar i onda ocekujete da na njima igrate zahtevne igrice, vrtite 15-tak aplikacija u pozadini i kuckate poruke na viber-u...i sve to dok slusate omiljenu pesmu na youtube. Lepo obratite paznju na hardverske karakteristike prilikom kupovine telefona a ne na izbor maskica i dodatnog pribora.
(zeca, 20. jul 2014 10:22)

Jedan lik je napisao pre par meseci da kupuje telefone samo ako lepo izgledaju , dobio je gomilu pluseva.

Tivadar

pre 10 godina

Nova verzija Androida, koja se ocekuje u Oktobru ove godine, treba znatno da poboljsa brzinu OS-a. Naime, novi android ce da koristi ART runtime, za razliku od Dalvika, koji ce da smanji vreme ucitavanja aplikacija i da poboljsa multitasking, ali ce aplikacije da zauzimaju vise prostora na ROM memoriji. Apple uredjaji vec dugo vremena koriste runtime slican ovome, zato sto programeri aplikacija koji pisu za iOS imaju da vode racuna o malom broju uredjaja na kojima ce one da rade pa mogu da "nauce" aplikaciju na kakvom hardveru radi i samim tim ubrzaju njen rad. ART runtime ce da uradi isto za Android, iako ima neuoporedivo vise uredjaja. Ova vest najvise treba da obraduje vlasnike Nexus uredjaja :)

vladimir

pre 10 godina

Izbrisati nepotrebne aplikacije, kao sto su ccliner (svaki telefon ima opciju za brisanje kesa, pa i nije potreban, dok ubrzavanje utedjaja nema nikakvu funkciju jer ih sistem sam ponovo pokrece), antivirsni program....

pedjakis

pre 10 godina

ja imam dual core na 1Ghz, i 1 gb rama. verovali ili ne, ne gasim nista. telefon radi super. a imam obican alcatel idol. a cash brisem radi oslobadjanja mesta na sd kartici.

yunior

pre 10 godina

7000 sati? Prijatelju pa to je skoro 300 dana... :) Malo si se zeznuo.
(Boca, 21. jul 2014 11:24)

Da li si pomislio da je covek mozda bio sarkastican ?

crnifeniks

pre 10 godina

laza,ja mislim da je to od jelly beana pa na dalje,na starijim verzijama je u podesavanjima telefona.tako da ako imas stariju verziju androida samo potrazi u podesavanjima.

Veritgo

pre 10 godina

@laza mitar ti je dobro rekao...kod mene treba četiri puta da se pritisne...sve zavisi šta imaš..a kad to uradiš, vratiš se korak nazad i videćeš da imaš opcije za programere...

oki

pre 10 godina

Pa normalno da android koči kad ima mali milon mogućnosti.Lako je ajfonu da leti kad od programa pokreće štopericu,kalendar i sat. (cr, 20. jul 2014 13:44)

u da, zeznuto je kad se kesh "zapuni".. jfc (pentago, 20. jul 2014 09:43)

AHAHAHAHAGAHAHA dva najjaca komentara... koji carevi

mile

pre 10 godina

Ne zelim da se hvalim , ali baterija na mojoj staroj Nokiji n-95 i to sa full koriscenjem moze da izdrzi oko sedam hiljada sati bez dopune .
(delirium tremens, 21. jul 2014 07:39)

Bravo za ovaj ociti sarkazam .

Psn

pre 10 godina

@Psn
Prijatelju,ti bolje da nadjes nesto zensko nego sto se zamlacujes ceo dan sa androidom...
(DJokic, 21. jul 2014 23:58) .. Haha, good point :D. Aferim :). Jedino, ne zamlaćujem se Android-om. Koristim fon za sticanje saznanja, komunikaciju i kao hobi. A u braku sam još malo pa dve decenije.. :). Kompjutere koristim i volim tri. Jedino, trenutno posla nema.. pa mi je sve vreme - slobodno. Mada i kada radim - ostatak je on-line (neko čita knjigu, časopise, neko gleda TV, sluša muziku.. ja sve to isto u principu - samo na Smartphone-u (nemam/ne koristim ni jedan drugi uređaj)).

Psn

pre 10 godina

dobro to, nego sta da radimo za bateriju, kako njen vek produziti
(roni, 20. jul 2014 11:13) .. Dopunjuj češće, ponesi rezervnu sa sobom, neki Battery Bank.. i biće to ok. Neke nove tehnologije baterije nećemo videti u upotrebi još godinama. U međuvremenu će biti novih tehnologija za štedljivije ekrane, procesore.. Biće i novih verzija Android-a koje će manje energije trošiti.. Otprilike tako.

dzoni

pre 10 godina

Ako hocete da radi brze uninstal facebook i facebook mesanger aplikaciju.. Te dve aplikacije jedu resurse non stop i to u velikim kolicinama... Npr na mom fonu non stop su zauzimale 300 mb rama cak i kad se ne koriste.

cr

pre 10 godina

nekada nije problem do telefona već do bagovitih aplikacija.eto npr moj note 3 radi savršeno dobro sa svim aplikacijama osim sa deezer-om koji očito ima neku grešku pa se ne slaže sa uredjajom na kitkatu.posle par odslušanih pesama,nestaje ton na celom telefonu i mora se uraditi restart.bagovanja,kočenja telefona se dešavaju na slabijim telefonima.na kraju krajeva svi koristimo windows na računarima pa smo navikli na povremena kočenja.ne znam zašto sada od telefona tražimo da radi radnje koje ni kompjuter nekad ne može da svari.

Gagi

pre 10 godina

@Tivadar

Runtime koriste iskljucivo interpreterski programski jezici, u slucaju Androida radi se o Javi. Razlog zasto Android koristi Javu za razvoj je multiplatformska kompatibilnost. Zato se pod Androidom bez modifikacija ista aplikacija moze vrteti na potpuno razlicitim procesoroma, chipsetovima itd (mada tehnicki se java aplikacija takodje moze iskompalirati za konkretan hardver, ali onda se gubi ova prednost i to niko ne radi). ART runtime jeste poboljsanje u odnosu na DALVIK, ali se i dalje radi o runtime-u tj. dodatnom kodu koji se mora izvrsavati (doduse sada samo pri instalaciji). Drugo postoji problem kompatibilnosti ART runtime-a sa puno postojecih aplikacija. Na Apple uredjajima runtime jednostavno ne postoji jer su iOS aplikacije ciste iskompajlirane objective C aplikacije. To i jeste razlog zasto se iOS aplikacije brze izvrsavaju na slabijem hardveru.
Da ne bude zabune, ja koristim Android i grozim se Apple uredjaja zbog zatvorenosti sistema i ogranicenja koje Apple forsira, ali daleko od toga da sam sa njim zadovoljan. Sa cisto tehnicke strane gledista Android (odnosno Linux na kome se zasniva) je OS koji je zbog svoje zastarele arhitekture zauvek osudjen na mnostvo bagova, ali nazalost kvalitet, elegancija i jos da bude besplatno i otvoreno se ne podnose bas najbolje.

Psn

pre 10 godina

Ovo su saveti za budzet telefone.Korisni su,ali to nikada nece biti to.Da bi jedan budzet telefon radio solidno,potrebno je da se doradi.Pre svega root,pa cwm,overclock,zatim da se flash-uje drugi rom itd.
(legionar, 21. jul 2014 00:49) .. Bre, ne znam. Koristim fon od 104€ (to valjda ne spada ni u budžet fon, to je entry-level čini mi se). Radi solidno. Radi normalno. Ima laga, nema baga.. ja zadovoljan. Plus, i da hoću, nema npr. CM zvanični za njega. Koristim njegov Google stock JB i kažem - ništa menjao ne bih.

DaLanik

pre 10 godina

Osim uklanjanja vidzeta ovo ostalo nema veze sa zivotom. Mislim, lepo je iscistiti kes i dalvik ponekad i odstraniti visak nepotrebnih fajlova, ali da ce to ubrzati sistem? Nema teorije. Jedino sto mozete da uradite je da 1) rutujete 2) pretaktujete 3) ne instalirate programe na SD kartu 4) odstranite bloatware... i to je to.

legionar

pre 10 godina

Psn, 21. jul 2014 12:34)
Naravno,al' ga ti brate ne lomis sa igricama,mesindzerima,FB i ostalim budalastinama ili bar u tome ne preterujes.Naravno da ce sa radi.Ovo je za one sto od nicega hoce mnogo,na njih se odnosi,ne na normalne korisnike.