Aktuelno

Utorak, 30.06.2020.

15:58

Google pratio građane Srbije: Evo šta piše u izveštaju

Izvor: Tanjug

Google pratio graðane Srbije: Evo šta piše u izveštaju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Digitalna kontrarevolucija

pre 4 godine

Cini mi se da mesate babe i zabe,ga GGL moze da vas prati i kad vam je fon i navigacija iskljuceni (tu samo cekic pomaze), no to ne pise u uslovima koriscenja i to naravno nije zvanicno legalno, no kada treba da se uradi uradi se. Ovo su rezultati sa aplikacije koju ste sami dobrovoljno, ne citajuci uslove koriscenja instalirali, tako da ne bi bili u ovom istazivanju da ne koristite tu aplikaciju, no svakako da onaj ko treba zna gde vam je fon, a verovatno i vi u svakom trenutku....

Felixv

pre 4 godine

Ko im je dozvolio da prate građane Srbije!? (Ahtung, 1. jul 2020 09:00)

Dozvolili im građani Srbije, kada su kliknuli "Accept" ili "Prihvatam" na pitanje da li prihvataju Uslove pružanja usluge...

AnononymuS

pre 4 godine

Svi govore o momentu kada se instalira neka aplikacija pa se traze uslovi koriscenja itd... Problem je sto aplikacija ne moze da bude instalirana ako se ti uslovi ne prihvate. Ajd sto prate, neka prate, briga me. Ali me nervira sledece. Kad pricam sa nekim o npr. patosnicama za kola, posle par minuta mi se pojavljuju reklame na svim aplikacijama. Na Fb-u narocito. I tako se desava za bilo koji proizvod sto sam napomenuo.

Boris

pre 4 godine

Ma zivo me zanima sta sad Sabic ima da kaze hoce li opet da ih pohvali dok u isto vreme gazi ko zna koji po redu domaci sajt zbog cuvanja obicne mail adrese korisnika?

Mile

pre 4 godine

Ja sam vec ugasio i fejsbuk i instagram i tviter, i internet. Ovo klesem u kamen i aploadujem manuelno preko c64 u internet kafeu sa sve rukavicama i maskom na licu. Posle odoh nazad u pecinu. More nasli su koga ce da prate, e pa nema vise bato.

Oki

pre 4 godine

Pa šta se žalite na privatnost? Sami ste dozvolili guglu da vas prati kad ste kliknuli agree. Ako nećete da vas prate onda lepo onu ciglicu a kod kuće kompjuter za sve što vam treba. A mislim da nam ide u prilog da nas u ovakvoj situaciji prate jer ne može onda vlast da okrivi narod kao što već radi, nego lepo imaš crno na belo šta je i kako je

nik

pre 4 godine

Ne lozite se, ne orati vas gugl u tom smislu vec prate kada koristite njihove usluge i u koje vreme i sa kog mesta.

Izvoli lepo ugasi lokaciju, ne koristi gugl i oni nece imati informacije.

Njihov biznis je zasnovan na informacijama nego je nas narod zamislio da sve dobije za dzabe i da ne da nista za uzvrat

OneXperia

pre 4 godine

Čitam komentare i ne verujem šta ljudi pišu. Pazi, telefon i čip isto??? Ako primiš čip u telo, on ostaje zauvek druže! Gotovo! Telefon može da ti stoji u sobi mesecima, a da se krećeš svuda. Na kraju možeš i čekić da uzmeš i polupaš ga ko zvečku, a čip je zauvek u tebi!!!

Tender

pre 4 godine

Imam druga koji uopšte nema smartfon, koristi neku staru Motorolu sa antenom. Internet koristi ali samo preko kućnog računara. Svi mu se smeju u društvu kad izvadi taj telefon. Ja mu skidam kapu. Treba imati ozbiljan karakter da budeš toliko različit od ostalih.

Fox Mulder

pre 4 godine

Pa šta ako me prate?? Koga još zanima da li sam na poslu, kod zubara ili u kafani. Kakvu korist imaju od toga??
Prestanite da mislite da ste silno važni pa moraju da vas prate.
Jedino za šta mogu da iskoriste to jeste ciljani marketing, što, lično, apsolutno podržavam. Zbog toga kad otvorim YouTube izlaze mi video klipovi koji me zanimaju, a ne Cece, Jece i druge aveti, niti zaverenici i političari. A i reklame su u vezi onoga što me zanima i nigde nema "uvećavanja spolovila", turskih torbica ili "projekata" domaćih arlaukalica.

Sloboda (na privatnost) je neotudjiva

pre 4 godine

Nema pravo.Ne mozete se ugovorom odreci svojih bazicnih prava.Takodje, ne moze neka strana firma da vam narusava prava koja vam garantuje drzava.Drzava, ako je drzava, npr. kao SAD, moze da povede kongrasnu istragu ili da novcano kazni firmu.

autostoper

pre 4 godine

Izgleda da su nas čipovali dok smo spavali. A ne ipak izgleda da narod kad bi mogao progutao bi telefon koliko se ne odvaja od njega

Neko tamo

pre 4 godine

@Alex
Čip ne može da im da ni delić informacija koje može telefon, npr šta pričaš, koje stranice posećuješ, kakve komentare ostavljaš, s kim se dopisuješ i razgovaraš.
Ako nekome treba da zna gde si, mogu da te lociraju i preko nadzornih kamera, ne treba im ni čip ni telefon za to.

miki

pre 4 godine

I posle nesto pričaju o huawei, a oni nas snimaju, prate u jednom metru... Iz pricnipa u inat licemerju ima da kupim tablet huawei i novi mobilni, mada nisu jeftini!

Grgut

pre 4 godine

Koje bi to podatke davao taj čip a da ih ne pruža mobilni telefon koji svi imaju i ne daju ga nikom. Mobilni telefon čak pruža i više podataka s obzirom na sacijalne mreže i pretrage. Čipovani smo mi dobrovoljno prije 20 godina.

466453

pre 4 godine

Neke statističke tačke bezvredne iz bilo kojeg drugog ugla za Google digle dževu.
Oladite, sem paranoje opasne po okolinu nemate nikakvu vrednost.

mr

pre 4 godine

Odgovor na pitanje clana, da, imaju apsoulutno pravo da nas prate jer smo.to prihvatili pravljenjem hoogle naloga i koriscenjem istih u nasim android uredjajima. Procitajte privacy od googlea.
(Turbo hayabusa, 30. jun 2020 17:28)

Па могли су у прајваси да наведу да морамо да направимо три круга око салвије кад се тамо појавимо, па да идемо један круг ходом у назад, итд. Какве везе има шта су они ставили у фамозни прајваси кад су они нико и ништа са аспекта закона. Само немојте како су они моћни и сличне глупости. Ствар је проста, док их неко не начепи они ће овако силовати. И не само они него гомила светских компанија.

Adriano-Galliani

pre 4 godine

A ti misliš da ne prati ako isključiš?
(kaboom, 30. jun 2020 17:58)

Ne prati. Ako se ne saglasis sa uslovima korišćenja, nećeš moći da koristiš uređaj.

Alex

pre 4 godine

Nadam se da sada uvidjate koliko je "cipovanje vakcinama" nepotrebna, glupa, i slaboumna zavera
(Vlada, 30. jun 2020 17:05)

Naprotiv. Telefon možeš da ne nosiš i imaš izbor. Kod vakcine i čipa taj izbor nemaš.

Objektivno mišljenje struke

pre 4 godine

Baš mi je zanimljiva promena narativa oko Gugla. Pre nekih 5-6 godina odgovor bi bio u fazonu, ma koooo, mi pratimo, ma hajte.... Jednom sam čak slušao nekog njihovog zaposlenog kako bulazni da Google nema toliko ljudi da prate druge.... I onda se pojavi tata Snouden i pokaže da su i najfantastičnija nagađanja o zloupotrebama ljudskih prava od strane američkih kompanija i agencija bila suviše bojažljiva. I eto, armija botova nas folira po komentarima u fazonu, potpisao si brate klikom EULA od milion reči. A rusi s pravom pitaju, a ljudska prava?

Xli

pre 4 godine

Ne vidim u čemu je problem, ako hoćete inkognito negde ostavite smartfon kući i ponesite neki telefon od 20e. Ili koristite futrole koje blokiraju sve signale.

Ivan Stefanovic

pre 4 godine

Pretpostavljam da je 'Zastitnik privatnosti gradjana' reagovao, ili treba ukinuti tu funkciju?
Ocekujem odgovor od drzavnih organa!

Adriano-Galliani

pre 4 godine

Onda sire vesti kako to rade rusi i kinezi !!!
(pas laje vetar nosi, 30. jun 2020 17:0)

Ovo je za njih SciFi. Rusi paze da ne pričaš protiv Putina, to je njima bitno. Ovo ostalo ih ne interesuje. Kinezi isto tako, samo da ne vredjas partiju i podržavas Hong Kong.

petar

pre 4 godine

Nadam se da sada uvidjate koliko je "cipovanje vakcinama" nepotrebna, glupa, i slaboumna zavera
(Vlada, 30. jun 2020 17:05)

Da, ali vakcine pojačane 5G mrežom uz podršku HAARP-a će konačno mogućiti Gejtsu da napravi "zlatnu milijardu". Jes' da će imati 7 puta manje potrošača za svoje proizvode i 7 puta manje para ali ko zna ko stoji iza njega! Najverovatnije ljudi-gušteri koji vladaju svetom, od kojih je najpoznatiji bivši predsednik Dzordz Buš!

kaboom

pre 4 godine

Nema šta da se žalimo na privatnost, sami dopuštamo Googlu koje će podatke da preuzima. Ja sam uključio da me prati preko mobilne mreže, skoro svakodnevno koristim navigaciju, to je cena koju svesno plaćam i ok sam s tim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzigi, 30. jun 2020 17:43)

A ti misliš da ne prati ako isključiš?

Turbo hayabusa

pre 4 godine

Odgovor na pitanje clana, da, imaju apsoulutno pravo da nas prate jer smo.to prihvatili pravljenjem hoogle naloga i koriscenjem istih u nasim android uredjajima. Procitajte privacy od googlea.

boban

pre 4 godine

nisu bili u klubove ali zato se privatno sreli. Google prati vase kretanje svaki dan kao i Apple. timeline moze da se deaktivira ako zelite. a dali vas onda anonimno prate ko zna njihivi serveri su u americi...

dzigi

pre 4 godine

Nema šta da se žalimo na privatnost, sami dopuštamo Googlu koje će podatke da preuzima. Ja sam uključio da me prati preko mobilne mreže, skoro svakodnevno koristim navigaciju, to je cena koju svesno plaćam i ok sam s tim.

mirko rin

pre 4 godine

Да ли има право да нас прати?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (English, 30. jun 2020 16:17)

Ima. Posto kad bilo koju aplikaciju instaliras ti dajes saglasnost sa necim...

čovek si kada bole tuđe rane

pre 4 godine

Vidim mnogi su iznenađeni što nas prate i nikako ne žele da shvate da nijedan servis nije besplatan - neke plaćate direktno novcem a neke svojim podacima kao u ovom slučaju ili što bi naš narod rekao "nema džabe ni kod babe". A što se tiče zaštite podataka, siguran sam da to praćenje stoji u nekom od obimnih uslova korišćenja gde bez čitanja obično potvrdimo da se slažemo...

123

pre 4 godine

Да ли има право да нас прати?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (English, 30. jun 2020 16:17)

Ima. Pri instaliranju aplikacija ili pokretanju nekog servisa, kliknuli ste da prihvatate uslove korišćenja. U njima je opisano šta ste sve prihvatili, između ostalog i praćenje vaše lokacije. Imate opciju - da ne koristite pametni telefon.

MiM

pre 4 godine

Ovo praćenje građana danas preko mobilnih telefona čak i kada je GPS isključen je zaista zanimljivo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (x, 30. jun 2020 16:16)

Kakve veze ima što je softverski GPS isključen? Prihvatili ste uslove korišćenja i oni time koriste maksimum. Nigde nije pomenuto da će prestati da vas prate ako ste "ugasili" GPS.

damjan

pre 4 godine

naravno da nas prate kad im mi dozvoljavamo. tesko je odupreti se mogucnostima koje pruza smartphone. dodatno, mi sami prilikom instaliranja aplikacija ili pri posecivanju sajtova prihvatamo uslove koriscenja i kolacice, a da prethodno ne procitamo sta prihvatamo(pristup odredjenim delovima telefona- kamera, mikrofon itd...).
sad zasto je to tako, to je neko drugo pitanje.
ako zelite da minimizujete odavanje vasih informacija pokusajte sa neki starim telefonom bez podrske za internet, takodje izbegavajte placanje karticom.

Оће и Гугл да погреши

pre 4 godine

Богами судећи по посети Звездарској шуми, не би се рекло. Сваког викенда прославе рођендана све више, балони висе скоро на сваком дрвету. Надам се само да нема заражених.

Objektivno mišljenje struke

pre 4 godine

Baš mi je zanimljiva promena narativa oko Gugla. Pre nekih 5-6 godina odgovor bi bio u fazonu, ma koooo, mi pratimo, ma hajte.... Jednom sam čak slušao nekog njihovog zaposlenog kako bulazni da Google nema toliko ljudi da prate druge.... I onda se pojavi tata Snouden i pokaže da su i najfantastičnija nagađanja o zloupotrebama ljudskih prava od strane američkih kompanija i agencija bila suviše bojažljiva. I eto, armija botova nas folira po komentarima u fazonu, potpisao si brate klikom EULA od milion reči. A rusi s pravom pitaju, a ljudska prava?

petar

pre 4 godine

Nadam se da sada uvidjate koliko je "cipovanje vakcinama" nepotrebna, glupa, i slaboumna zavera
(Vlada, 30. jun 2020 17:05)

Da, ali vakcine pojačane 5G mrežom uz podršku HAARP-a će konačno mogućiti Gejtsu da napravi "zlatnu milijardu". Jes' da će imati 7 puta manje potrošača za svoje proizvode i 7 puta manje para ali ko zna ko stoji iza njega! Najverovatnije ljudi-gušteri koji vladaju svetom, od kojih je najpoznatiji bivši predsednik Dzordz Buš!

damjan

pre 4 godine

naravno da nas prate kad im mi dozvoljavamo. tesko je odupreti se mogucnostima koje pruza smartphone. dodatno, mi sami prilikom instaliranja aplikacija ili pri posecivanju sajtova prihvatamo uslove koriscenja i kolacice, a da prethodno ne procitamo sta prihvatamo(pristup odredjenim delovima telefona- kamera, mikrofon itd...).
sad zasto je to tako, to je neko drugo pitanje.
ako zelite da minimizujete odavanje vasih informacija pokusajte sa neki starim telefonom bez podrske za internet, takodje izbegavajte placanje karticom.

Alex

pre 4 godine

Nadam se da sada uvidjate koliko je "cipovanje vakcinama" nepotrebna, glupa, i slaboumna zavera
(Vlada, 30. jun 2020 17:05)

Naprotiv. Telefon možeš da ne nosiš i imaš izbor. Kod vakcine i čipa taj izbor nemaš.

123

pre 4 godine

Да ли има право да нас прати?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (English, 30. jun 2020 16:17)

Ima. Pri instaliranju aplikacija ili pokretanju nekog servisa, kliknuli ste da prihvatate uslove korišćenja. U njima je opisano šta ste sve prihvatili, između ostalog i praćenje vaše lokacije. Imate opciju - da ne koristite pametni telefon.

Tender

pre 4 godine

Imam druga koji uopšte nema smartfon, koristi neku staru Motorolu sa antenom. Internet koristi ali samo preko kućnog računara. Svi mu se smeju u društvu kad izvadi taj telefon. Ja mu skidam kapu. Treba imati ozbiljan karakter da budeš toliko različit od ostalih.

boban

pre 4 godine

nisu bili u klubove ali zato se privatno sreli. Google prati vase kretanje svaki dan kao i Apple. timeline moze da se deaktivira ako zelite. a dali vas onda anonimno prate ko zna njihivi serveri su u americi...

Xli

pre 4 godine

Ne vidim u čemu je problem, ako hoćete inkognito negde ostavite smartfon kući i ponesite neki telefon od 20e. Ili koristite futrole koje blokiraju sve signale.

MiM

pre 4 godine

Ovo praćenje građana danas preko mobilnih telefona čak i kada je GPS isključen je zaista zanimljivo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (x, 30. jun 2020 16:16)

Kakve veze ima što je softverski GPS isključen? Prihvatili ste uslove korišćenja i oni time koriste maksimum. Nigde nije pomenuto da će prestati da vas prate ako ste "ugasili" GPS.

mr

pre 4 godine

Odgovor na pitanje clana, da, imaju apsoulutno pravo da nas prate jer smo.to prihvatili pravljenjem hoogle naloga i koriscenjem istih u nasim android uredjajima. Procitajte privacy od googlea.
(Turbo hayabusa, 30. jun 2020 17:28)

Па могли су у прајваси да наведу да морамо да направимо три круга око салвије кад се тамо појавимо, па да идемо један круг ходом у назад, итд. Какве везе има шта су они ставили у фамозни прајваси кад су они нико и ништа са аспекта закона. Само немојте како су они моћни и сличне глупости. Ствар је проста, док их неко не начепи они ће овако силовати. И не само они него гомила светских компанија.

Ivan Stefanovic

pre 4 godine

Pretpostavljam da je 'Zastitnik privatnosti gradjana' reagovao, ili treba ukinuti tu funkciju?
Ocekujem odgovor od drzavnih organa!

Sloboda (na privatnost) je neotudjiva

pre 4 godine

Nema pravo.Ne mozete se ugovorom odreci svojih bazicnih prava.Takodje, ne moze neka strana firma da vam narusava prava koja vam garantuje drzava.Drzava, ako je drzava, npr. kao SAD, moze da povede kongrasnu istragu ili da novcano kazni firmu.

OneXperia

pre 4 godine

Čitam komentare i ne verujem šta ljudi pišu. Pazi, telefon i čip isto??? Ako primiš čip u telo, on ostaje zauvek druže! Gotovo! Telefon može da ti stoji u sobi mesecima, a da se krećeš svuda. Na kraju možeš i čekić da uzmeš i polupaš ga ko zvečku, a čip je zauvek u tebi!!!

čovek si kada bole tuđe rane

pre 4 godine

Vidim mnogi su iznenađeni što nas prate i nikako ne žele da shvate da nijedan servis nije besplatan - neke plaćate direktno novcem a neke svojim podacima kao u ovom slučaju ili što bi naš narod rekao "nema džabe ni kod babe". A što se tiče zaštite podataka, siguran sam da to praćenje stoji u nekom od obimnih uslova korišćenja gde bez čitanja obično potvrdimo da se slažemo...

Oki

pre 4 godine

Pa šta se žalite na privatnost? Sami ste dozvolili guglu da vas prati kad ste kliknuli agree. Ako nećete da vas prate onda lepo onu ciglicu a kod kuće kompjuter za sve što vam treba. A mislim da nam ide u prilog da nas u ovakvoj situaciji prate jer ne može onda vlast da okrivi narod kao što već radi, nego lepo imaš crno na belo šta je i kako je

nik

pre 4 godine

Ne lozite se, ne orati vas gugl u tom smislu vec prate kada koristite njihove usluge i u koje vreme i sa kog mesta.

Izvoli lepo ugasi lokaciju, ne koristi gugl i oni nece imati informacije.

Njihov biznis je zasnovan na informacijama nego je nas narod zamislio da sve dobije za dzabe i da ne da nista za uzvrat

dzigi

pre 4 godine

Nema šta da se žalimo na privatnost, sami dopuštamo Googlu koje će podatke da preuzima. Ja sam uključio da me prati preko mobilne mreže, skoro svakodnevno koristim navigaciju, to je cena koju svesno plaćam i ok sam s tim.

Fox Mulder

pre 4 godine

Pa šta ako me prate?? Koga još zanima da li sam na poslu, kod zubara ili u kafani. Kakvu korist imaju od toga??
Prestanite da mislite da ste silno važni pa moraju da vas prate.
Jedino za šta mogu da iskoriste to jeste ciljani marketing, što, lično, apsolutno podržavam. Zbog toga kad otvorim YouTube izlaze mi video klipovi koji me zanimaju, a ne Cece, Jece i druge aveti, niti zaverenici i političari. A i reklame su u vezi onoga što me zanima i nigde nema "uvećavanja spolovila", turskih torbica ili "projekata" domaćih arlaukalica.

mirko rin

pre 4 godine

Да ли има право да нас прати?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (English, 30. jun 2020 16:17)

Ima. Posto kad bilo koju aplikaciju instaliras ti dajes saglasnost sa necim...

kaboom

pre 4 godine

Nema šta da se žalimo na privatnost, sami dopuštamo Googlu koje će podatke da preuzima. Ja sam uključio da me prati preko mobilne mreže, skoro svakodnevno koristim navigaciju, to je cena koju svesno plaćam i ok sam s tim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzigi, 30. jun 2020 17:43)

A ti misliš da ne prati ako isključiš?

Turbo hayabusa

pre 4 godine

Odgovor na pitanje clana, da, imaju apsoulutno pravo da nas prate jer smo.to prihvatili pravljenjem hoogle naloga i koriscenjem istih u nasim android uredjajima. Procitajte privacy od googlea.

Neko tamo

pre 4 godine

@Alex
Čip ne može da im da ni delić informacija koje može telefon, npr šta pričaš, koje stranice posećuješ, kakve komentare ostavljaš, s kim se dopisuješ i razgovaraš.
Ako nekome treba da zna gde si, mogu da te lociraju i preko nadzornih kamera, ne treba im ni čip ni telefon za to.

miki

pre 4 godine

I posle nesto pričaju o huawei, a oni nas snimaju, prate u jednom metru... Iz pricnipa u inat licemerju ima da kupim tablet huawei i novi mobilni, mada nisu jeftini!

Оће и Гугл да погреши

pre 4 godine

Богами судећи по посети Звездарској шуми, не би се рекло. Сваког викенда прославе рођендана све више, балони висе скоро на сваком дрвету. Надам се само да нема заражених.

Adriano-Galliani

pre 4 godine

Onda sire vesti kako to rade rusi i kinezi !!!
(pas laje vetar nosi, 30. jun 2020 17:0)

Ovo je za njih SciFi. Rusi paze da ne pričaš protiv Putina, to je njima bitno. Ovo ostalo ih ne interesuje. Kinezi isto tako, samo da ne vredjas partiju i podržavas Hong Kong.

Felixv

pre 4 godine

Ko im je dozvolio da prate građane Srbije!? (Ahtung, 1. jul 2020 09:00)

Dozvolili im građani Srbije, kada su kliknuli "Accept" ili "Prihvatam" na pitanje da li prihvataju Uslove pružanja usluge...

autostoper

pre 4 godine

Izgleda da su nas čipovali dok smo spavali. A ne ipak izgleda da narod kad bi mogao progutao bi telefon koliko se ne odvaja od njega

AnononymuS

pre 4 godine

Svi govore o momentu kada se instalira neka aplikacija pa se traze uslovi koriscenja itd... Problem je sto aplikacija ne moze da bude instalirana ako se ti uslovi ne prihvate. Ajd sto prate, neka prate, briga me. Ali me nervira sledece. Kad pricam sa nekim o npr. patosnicama za kola, posle par minuta mi se pojavljuju reklame na svim aplikacijama. Na Fb-u narocito. I tako se desava za bilo koji proizvod sto sam napomenuo.

Grgut

pre 4 godine

Koje bi to podatke davao taj čip a da ih ne pruža mobilni telefon koji svi imaju i ne daju ga nikom. Mobilni telefon čak pruža i više podataka s obzirom na sacijalne mreže i pretrage. Čipovani smo mi dobrovoljno prije 20 godina.

466453

pre 4 godine

Neke statističke tačke bezvredne iz bilo kojeg drugog ugla za Google digle dževu.
Oladite, sem paranoje opasne po okolinu nemate nikakvu vrednost.

Mile

pre 4 godine

Ja sam vec ugasio i fejsbuk i instagram i tviter, i internet. Ovo klesem u kamen i aploadujem manuelno preko c64 u internet kafeu sa sve rukavicama i maskom na licu. Posle odoh nazad u pecinu. More nasli su koga ce da prate, e pa nema vise bato.

Adriano-Galliani

pre 4 godine

A ti misliš da ne prati ako isključiš?
(kaboom, 30. jun 2020 17:58)

Ne prati. Ako se ne saglasis sa uslovima korišćenja, nećeš moći da koristiš uređaj.

Boris

pre 4 godine

Ma zivo me zanima sta sad Sabic ima da kaze hoce li opet da ih pohvali dok u isto vreme gazi ko zna koji po redu domaci sajt zbog cuvanja obicne mail adrese korisnika?

Digitalna kontrarevolucija

pre 4 godine

Cini mi se da mesate babe i zabe,ga GGL moze da vas prati i kad vam je fon i navigacija iskljuceni (tu samo cekic pomaze), no to ne pise u uslovima koriscenja i to naravno nije zvanicno legalno, no kada treba da se uradi uradi se. Ovo su rezultati sa aplikacije koju ste sami dobrovoljno, ne citajuci uslove koriscenja instalirali, tako da ne bi bili u ovom istazivanju da ne koristite tu aplikaciju, no svakako da onaj ko treba zna gde vam je fon, a verovatno i vi u svakom trenutku....

466453

pre 4 godine

Neke statističke tačke bezvredne iz bilo kojeg drugog ugla za Google digle dževu.
Oladite, sem paranoje opasne po okolinu nemate nikakvu vrednost.

dzigi

pre 4 godine

Nema šta da se žalimo na privatnost, sami dopuštamo Googlu koje će podatke da preuzima. Ja sam uključio da me prati preko mobilne mreže, skoro svakodnevno koristim navigaciju, to je cena koju svesno plaćam i ok sam s tim.

petar

pre 4 godine

Nadam se da sada uvidjate koliko je "cipovanje vakcinama" nepotrebna, glupa, i slaboumna zavera
(Vlada, 30. jun 2020 17:05)

Da, ali vakcine pojačane 5G mrežom uz podršku HAARP-a će konačno mogućiti Gejtsu da napravi "zlatnu milijardu". Jes' da će imati 7 puta manje potrošača za svoje proizvode i 7 puta manje para ali ko zna ko stoji iza njega! Najverovatnije ljudi-gušteri koji vladaju svetom, od kojih je najpoznatiji bivši predsednik Dzordz Buš!

Fox Mulder

pre 4 godine

Pa šta ako me prate?? Koga još zanima da li sam na poslu, kod zubara ili u kafani. Kakvu korist imaju od toga??
Prestanite da mislite da ste silno važni pa moraju da vas prate.
Jedino za šta mogu da iskoriste to jeste ciljani marketing, što, lično, apsolutno podržavam. Zbog toga kad otvorim YouTube izlaze mi video klipovi koji me zanimaju, a ne Cece, Jece i druge aveti, niti zaverenici i političari. A i reklame su u vezi onoga što me zanima i nigde nema "uvećavanja spolovila", turskih torbica ili "projekata" domaćih arlaukalica.

Alex

pre 4 godine

Nadam se da sada uvidjate koliko je "cipovanje vakcinama" nepotrebna, glupa, i slaboumna zavera
(Vlada, 30. jun 2020 17:05)

Naprotiv. Telefon možeš da ne nosiš i imaš izbor. Kod vakcine i čipa taj izbor nemaš.

Neko tamo

pre 4 godine

@Alex
Čip ne može da im da ni delić informacija koje može telefon, npr šta pričaš, koje stranice posećuješ, kakve komentare ostavljaš, s kim se dopisuješ i razgovaraš.
Ako nekome treba da zna gde si, mogu da te lociraju i preko nadzornih kamera, ne treba im ni čip ni telefon za to.

Oki

pre 4 godine

Pa šta se žalite na privatnost? Sami ste dozvolili guglu da vas prati kad ste kliknuli agree. Ako nećete da vas prate onda lepo onu ciglicu a kod kuće kompjuter za sve što vam treba. A mislim da nam ide u prilog da nas u ovakvoj situaciji prate jer ne može onda vlast da okrivi narod kao što već radi, nego lepo imaš crno na belo šta je i kako je

Adriano-Galliani

pre 4 godine

A ti misliš da ne prati ako isključiš?
(kaboom, 30. jun 2020 17:58)

Ne prati. Ako se ne saglasis sa uslovima korišćenja, nećeš moći da koristiš uređaj.

OneXperia

pre 4 godine

Čitam komentare i ne verujem šta ljudi pišu. Pazi, telefon i čip isto??? Ako primiš čip u telo, on ostaje zauvek druže! Gotovo! Telefon može da ti stoji u sobi mesecima, a da se krećeš svuda. Na kraju možeš i čekić da uzmeš i polupaš ga ko zvečku, a čip je zauvek u tebi!!!

mr

pre 4 godine

Odgovor na pitanje clana, da, imaju apsoulutno pravo da nas prate jer smo.to prihvatili pravljenjem hoogle naloga i koriscenjem istih u nasim android uredjajima. Procitajte privacy od googlea.
(Turbo hayabusa, 30. jun 2020 17:28)

Па могли су у прајваси да наведу да морамо да направимо три круга око салвије кад се тамо појавимо, па да идемо један круг ходом у назад, итд. Какве везе има шта су они ставили у фамозни прајваси кад су они нико и ништа са аспекта закона. Само немојте како су они моћни и сличне глупости. Ствар је проста, док их неко не начепи они ће овако силовати. И не само они него гомила светских компанија.

Turbo hayabusa

pre 4 godine

Odgovor na pitanje clana, da, imaju apsoulutno pravo da nas prate jer smo.to prihvatili pravljenjem hoogle naloga i koriscenjem istih u nasim android uredjajima. Procitajte privacy od googlea.

miki

pre 4 godine

I posle nesto pričaju o huawei, a oni nas snimaju, prate u jednom metru... Iz pricnipa u inat licemerju ima da kupim tablet huawei i novi mobilni, mada nisu jeftini!

Grgut

pre 4 godine

Koje bi to podatke davao taj čip a da ih ne pruža mobilni telefon koji svi imaju i ne daju ga nikom. Mobilni telefon čak pruža i više podataka s obzirom na sacijalne mreže i pretrage. Čipovani smo mi dobrovoljno prije 20 godina.

Sloboda (na privatnost) je neotudjiva

pre 4 godine

Nema pravo.Ne mozete se ugovorom odreci svojih bazicnih prava.Takodje, ne moze neka strana firma da vam narusava prava koja vam garantuje drzava.Drzava, ako je drzava, npr. kao SAD, moze da povede kongrasnu istragu ili da novcano kazni firmu.

123

pre 4 godine

Да ли има право да нас прати?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (English, 30. jun 2020 16:17)

Ima. Pri instaliranju aplikacija ili pokretanju nekog servisa, kliknuli ste da prihvatate uslove korišćenja. U njima je opisano šta ste sve prihvatili, između ostalog i praćenje vaše lokacije. Imate opciju - da ne koristite pametni telefon.

Objektivno mišljenje struke

pre 4 godine

Baš mi je zanimljiva promena narativa oko Gugla. Pre nekih 5-6 godina odgovor bi bio u fazonu, ma koooo, mi pratimo, ma hajte.... Jednom sam čak slušao nekog njihovog zaposlenog kako bulazni da Google nema toliko ljudi da prate druge.... I onda se pojavi tata Snouden i pokaže da su i najfantastičnija nagađanja o zloupotrebama ljudskih prava od strane američkih kompanija i agencija bila suviše bojažljiva. I eto, armija botova nas folira po komentarima u fazonu, potpisao si brate klikom EULA od milion reči. A rusi s pravom pitaju, a ljudska prava?

Tender

pre 4 godine

Imam druga koji uopšte nema smartfon, koristi neku staru Motorolu sa antenom. Internet koristi ali samo preko kućnog računara. Svi mu se smeju u društvu kad izvadi taj telefon. Ja mu skidam kapu. Treba imati ozbiljan karakter da budeš toliko različit od ostalih.

Mile

pre 4 godine

Ja sam vec ugasio i fejsbuk i instagram i tviter, i internet. Ovo klesem u kamen i aploadujem manuelno preko c64 u internet kafeu sa sve rukavicama i maskom na licu. Posle odoh nazad u pecinu. More nasli su koga ce da prate, e pa nema vise bato.

MiM

pre 4 godine

Ovo praćenje građana danas preko mobilnih telefona čak i kada je GPS isključen je zaista zanimljivo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (x, 30. jun 2020 16:16)

Kakve veze ima što je softverski GPS isključen? Prihvatili ste uslove korišćenja i oni time koriste maksimum. Nigde nije pomenuto da će prestati da vas prate ako ste "ugasili" GPS.

Xli

pre 4 godine

Ne vidim u čemu je problem, ako hoćete inkognito negde ostavite smartfon kući i ponesite neki telefon od 20e. Ili koristite futrole koje blokiraju sve signale.

mirko rin

pre 4 godine

Да ли има право да нас прати?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (English, 30. jun 2020 16:17)

Ima. Posto kad bilo koju aplikaciju instaliras ti dajes saglasnost sa necim...

Ivan Stefanovic

pre 4 godine

Pretpostavljam da je 'Zastitnik privatnosti gradjana' reagovao, ili treba ukinuti tu funkciju?
Ocekujem odgovor od drzavnih organa!

Adriano-Galliani

pre 4 godine

Onda sire vesti kako to rade rusi i kinezi !!!
(pas laje vetar nosi, 30. jun 2020 17:0)

Ovo je za njih SciFi. Rusi paze da ne pričaš protiv Putina, to je njima bitno. Ovo ostalo ih ne interesuje. Kinezi isto tako, samo da ne vredjas partiju i podržavas Hong Kong.

nik

pre 4 godine

Ne lozite se, ne orati vas gugl u tom smislu vec prate kada koristite njihove usluge i u koje vreme i sa kog mesta.

Izvoli lepo ugasi lokaciju, ne koristi gugl i oni nece imati informacije.

Njihov biznis je zasnovan na informacijama nego je nas narod zamislio da sve dobije za dzabe i da ne da nista za uzvrat

čovek si kada bole tuđe rane

pre 4 godine

Vidim mnogi su iznenađeni što nas prate i nikako ne žele da shvate da nijedan servis nije besplatan - neke plaćate direktno novcem a neke svojim podacima kao u ovom slučaju ili što bi naš narod rekao "nema džabe ni kod babe". A što se tiče zaštite podataka, siguran sam da to praćenje stoji u nekom od obimnih uslova korišćenja gde bez čitanja obično potvrdimo da se slažemo...

Boris

pre 4 godine

Ma zivo me zanima sta sad Sabic ima da kaze hoce li opet da ih pohvali dok u isto vreme gazi ko zna koji po redu domaci sajt zbog cuvanja obicne mail adrese korisnika?

kaboom

pre 4 godine

Nema šta da se žalimo na privatnost, sami dopuštamo Googlu koje će podatke da preuzima. Ja sam uključio da me prati preko mobilne mreže, skoro svakodnevno koristim navigaciju, to je cena koju svesno plaćam i ok sam s tim.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzigi, 30. jun 2020 17:43)

A ti misliš da ne prati ako isključiš?

Оће и Гугл да погреши

pre 4 godine

Богами судећи по посети Звездарској шуми, не би се рекло. Сваког викенда прославе рођендана све више, балони висе скоро на сваком дрвету. Надам се само да нема заражених.

damjan

pre 4 godine

naravno da nas prate kad im mi dozvoljavamo. tesko je odupreti se mogucnostima koje pruza smartphone. dodatno, mi sami prilikom instaliranja aplikacija ili pri posecivanju sajtova prihvatamo uslove koriscenja i kolacice, a da prethodno ne procitamo sta prihvatamo(pristup odredjenim delovima telefona- kamera, mikrofon itd...).
sad zasto je to tako, to je neko drugo pitanje.
ako zelite da minimizujete odavanje vasih informacija pokusajte sa neki starim telefonom bez podrske za internet, takodje izbegavajte placanje karticom.

autostoper

pre 4 godine

Izgleda da su nas čipovali dok smo spavali. A ne ipak izgleda da narod kad bi mogao progutao bi telefon koliko se ne odvaja od njega

boban

pre 4 godine

nisu bili u klubove ali zato se privatno sreli. Google prati vase kretanje svaki dan kao i Apple. timeline moze da se deaktivira ako zelite. a dali vas onda anonimno prate ko zna njihivi serveri su u americi...

AnononymuS

pre 4 godine

Svi govore o momentu kada se instalira neka aplikacija pa se traze uslovi koriscenja itd... Problem je sto aplikacija ne moze da bude instalirana ako se ti uslovi ne prihvate. Ajd sto prate, neka prate, briga me. Ali me nervira sledece. Kad pricam sa nekim o npr. patosnicama za kola, posle par minuta mi se pojavljuju reklame na svim aplikacijama. Na Fb-u narocito. I tako se desava za bilo koji proizvod sto sam napomenuo.

Felixv

pre 4 godine

Ko im je dozvolio da prate građane Srbije!? (Ahtung, 1. jul 2020 09:00)

Dozvolili im građani Srbije, kada su kliknuli "Accept" ili "Prihvatam" na pitanje da li prihvataju Uslove pružanja usluge...

Digitalna kontrarevolucija

pre 4 godine

Cini mi se da mesate babe i zabe,ga GGL moze da vas prati i kad vam je fon i navigacija iskljuceni (tu samo cekic pomaze), no to ne pise u uslovima koriscenja i to naravno nije zvanicno legalno, no kada treba da se uradi uradi se. Ovo su rezultati sa aplikacije koju ste sami dobrovoljno, ne citajuci uslove koriscenja instalirali, tako da ne bi bili u ovom istazivanju da ne koristite tu aplikaciju, no svakako da onaj ko treba zna gde vam je fon, a verovatno i vi u svakom trenutku....