Aktuelno

Petak, 01.04.2022.

10:38

Mediji: Nikola Rađen pretukao devojku

Izvor: kurir.rs

Mediji: Nikola Raðen pretukao devojku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

Ko će znati

pre 2 godine

@Svaki muskarac koji digne ruku na zenu je potpisao za zivota eitketu kukavice i jadnika. Ove stvari kaznjavati zakonom, pa neka tuce cimere u celiji ako sme.
(Muškarac koji ne tuce zene, 2. april 2022 14:41)

Ima nekih devojaka i žena koje uživaju u tome, u toj sili, pritisku, naboju adrenalina i testosterona, dominaciji, moći, u svojoj slabosti, osećaju nezaštićenosti (ili čak zaštićenosti kod drugih od strane njenog dečka). Čak toliko da one same svojim potezima bukvalno provociraju da budu udarene. A ako muškarac ne želi da ih udari, one plaču i kukaju što ih on ostavlja i što se plaši da reši problem. Ne znam koji je to poremećaj, ne znam zašto to rade, ali sam i sam nebrojano puta bio svedok u kojima su one pravile scene koje bi vodile samo u tom smeru. Devojke su bukvalno siktale na svoje momke, provocirale, izazivale, pravile scene u društvu, vređale ih, ponižavale, vikale "aaaajde", kao da su molile da budu udarene. I kada se u četiri oka potuku, sutradan ništa, opet su zajedno, eeeeto vole se. Da li je to potvrda njima da su ulovile alfu, ili imaju osećaj da ga kontrolišu i ucenjeju, ili su to neki osećaji iz mladosti,... ko to zna. Ova Milica je verovatno takva čim ne želi da ga prijavi i trudi se da sve zataška.

Bojan

pre 2 godine

Jadan covek, ko zna cime ga je izludela. Pod hitno da nauci da kontrolise svoju narav ili ce ga sistem samleti - kazne, zatvor ne daj boze i slicno.

Muškarac koji ne tuce zene

pre 2 godine

Svaki muskarac koji digne ruku na zenu je potpisao za zivota eitketu kukavice i jadnika. Ove stvari kaznjavati zakonom, pa neka tuce cimere u celiji ako sme.

igor

pre 2 godine

Ja mislim da su na drogama ovi koji tvrde da nista ne opravdava nasilje? Neka se javi neko kome je dete pretuceno,sestra ili majka silovana,bliznji ubijen.Mislite da ce sud dati odgovarajucu kaznu?Ne odobracam ovakvu vrstu nasilja,ali da vas neko mlati ili ne daj Boze vase dete,verovatno ne bi stajali sa osmehom na licu.
(Bobi, 02. april 2022 00:53)

Nista ne opravdava nasilje nad fizicki visestruko slabijom osobom sto ovde neki zagovaraju jer je pazi sad "prevarila decka".
Naravno da cu se razracunat s onim ko dirne dete, zenu sestru... Ali idem da se pesnicim sa sebi ravinim, muskarcem, koji je pesnicio slabijeg. A ne da bijem zenu jer je prevarila. Sto neko rece, je li onda ako oni prevare treba da budu prebijani? Ako te dete zvekne sakom u besu, je li ga bijes ili ga zaustavis jer si jaci? A ovi sto im je ok da biju zenu, u zivotu ne bi odbranili nikoga, a da im neko udari majku ili sestru rekli bi pa sta, mozda je prevarila, nosila kratko ili ga opsovala! Takvi su to ljudi

Bobi

pre 2 godine

Ja mislim da su na drogama ovi koji tvrde da nista ne opravdava nasilje? Neka se javi neko kome je dete pretuceno,sestra ili majka silovana,bliznji ubijen.Mislite da ce sud dati odgovarajucu kaznu?Ne odobracam ovakvu vrstu nasilja,ali da vas neko mlati ili ne daj Boze vase dete,verovatno ne bi stajali sa osmehom na licu.

Ivo

pre 2 godine

Bogami, devojke, izgleda da kad vas neko prevari skroz je ok da angazujete nekoga ko ima bar 20kg misica vise od vaseg decka/muza i da ga namlati.
Kazu mudraci sa ovih strana da je to skroz ok kazna za emotivnu bol.
Samo napred!

Lola

pre 2 godine

Pa? Moju sestru je decko prevario i varao je duze vreme? I? Je li trebalo da unajmi nekoga da ga prebije ili da raskine s njim kao sto je i uradila?
(Kakva su pravila kad musko vara?, 1. april 2022 15:48)

Kljuc koji otvara svaku bravu je savrsen kljuc a brava koja se otvara svakim kljucem je krs brava.

Hajduk

pre 2 godine

Ne opravdavam nasilje ali…
(Sava, 1. april 2022 11:37)

I kreće da opravdava nasilje. Svaka ti čast burazeru, ne bio u koži žena koje te poznaju.

ona

pre 2 godine

i sta da ga je prevarila 100 puta. Nije ona njegovo vlasnistvo, ona je slobodna zena i moze da radi sta hoce, a njemu ako se ne svidja nek ide. svasta, da te neko udari. neki ljudi su i dalje razvijeni kao pecinski ljudi, a po komentarima se vudi tacno koji

Kaiser Roger

pre 2 godine

Nije dzabe sigurno
(Srbo, 01. april 2022 12:36)
Da je tvoja sesta ili cerka, da li bi razmisljo isto, bizonu?
(Darvin, 01. april 2022 14:17)

Ja bi.Zato sto se ovde ne radi o tome ko je kog pola nego ko nanosi bol.Ona je sada njegova zrtva, a on je pre bio njena zrtva.Ona mu je nanela bol dusevno, on njoj fizicki.Zasto je dusevna bol manja lo vama u ne racuna se kao fizicka?.

Švaler

pre 2 godine

Mene potresu ovakve stvari. Imam sestru,ne daj boze da joj neko uradi ovako nesto ne mogu recima da opisem sta bih bio u stanju da mu uradim
(zatostoznam, 01. april 2022 14:40)

Pa i tebi bi svašta nešto neko mogao da uradi posle... i dokle tako?

Igor

pre 2 godine

Nekad je naneseni psihički bol (prevara, izigrano poverenje, i tome sl.) mnogo jači od fizičkog bola. Ne mislim na ubistvo ili neku torturu, da odmah predupredim dežurne dušebrižnike. Nikad nisam bio nasilan i ne odobravam nasilje, ali u nekim situacijama je ono posledica nekog ozbiljnog uzroka.
(Delije Jug, 01. april 2022 13:13)

Pa prevari i ti nju! Moze da te povredi emotivno i zena i dete i lice sa invaliditetom pa je l' bi ih sve pretukao? Ili samo zenu? A ove druge fizicki slabije kategorije ne bi?
Aj' manite nas tih levih opravdanja, ne razracunacas se uz pomoc fizicke sile sa osobama koje su dobrano slabije od tebe bez obzira kojoj kategoriji pripadaju! Svako ko tvrdi drugacije je kukavica i slabic

Miran

pre 2 godine

Emotivni partner i emotivno prebijanje. Da si našla nekog nastavnika ili programera, taj te ne bi tukao. Ovako, to je što je.
(Milekul, 01. april 2022 11:25)

Onaj sto je ubio suprugu i dve cerke nije bio ni slavni sportista ni javna licnost, pa ga to nije sprecilo da ih pobije. To da biju samo slavni ne pije vam vodu. Sram vas bilo, samo nalazite opravdanja za ustve

Kaiser Roger

pre 2 godine

Mene potresu ovakve stvari. Imam sestru,ne daj boze da joj neko uradi ovako nesto ne mogu recima da opisem sta bih bio u stanju da mu uradim
(zatostoznam, 01. april 2022 14:40)

Kako ne vidis da si ti i ovaj Radjen isti.Obojica bi uradili slicno kad bi vas zabolelo do koske.Pa o tome se ovde i radi sto ljudi ne razumeju.Bol je bol, nebitno je koje vrste i normalno je da ljudi uzvracuju kad osete bol, to je u prirodi.Sigurno ima razlog zasto je pretukao, jer bez razloga je sigurno malo verovatno.Dakle ona njemu nanese dusevni bol, on njoj fizicki, ali je sustinski isto.Ako ona ima pravo da nanese bol neka bude u stanju da trpi posledice.Nebitno je ovde ko je kog pola ili starosti, uopste se ne radi o tome, jednostavno covek ne treba da nanosi bol drugom.A sve se iskrivljuje i navodi kao nasilje nad zenama.

Lola

pre 2 godine

Nije dzabe sigurno
(Srbo, 01. april 2022 12:36)
Da je tvoja sesta ili cerka, da li bi razmisljo isto, bizonu?
(Darvin, 1. april 2022 14:17)

Ja bih na Tajsona isao za tvoju mamu.

Aca

pre 2 godine

Razlog?
(qwerty, 1. april 2022 10:51)

Nema razloga zbog kog treba nasrnuti na vidno slabijeg od tebe? Ili mislis da ima? Koji razlog opravdava fizicko razracunavanje muskarca prema fizicki slabijem - bila to zena, decak, devojcica, odrasla osoba koja ima 30kg manje od njega?

Kakva su pravila kad musko vara?

pre 2 godine

Prevarila ga , mesecima se vidjala sa drugim .Saznao od njene drugarice
(zorz, 01. april 2022 11:56)

Pa? Moju sestru je decko prevario i varao je duze vreme? I? Je li trebalo da unajmi nekoga da ga prebije ili da raskine s njim kao sto je i uradila?

nislija

pre 2 godine

NE zeli da podnese prijavu? Pa bravo, zasto prijava ne ide automatski od strane medinciskog osoblja?
(Mima, 01. april 2022 11:20)

Prijava ide automatski po sluzbenoj duznosti od strane javnog tuzioca, a kasnije ako se utvrde elementi nasilja onda i krivicna optuznica/postupak, sudjenje i presuda, bez da sama zrtva prijavljuje ili ne. E sad, kako funkcionise tuzilastvo i sudstvo kod nas, to je druga prica.

zaharije

pre 2 godine

izubijala samu sebe da oblati ovog divnog coveka,dusevnog roditelja i porodicnog coveka punog vrlina.Ali nase vrlo i casno pravosudje ce stvari dovesti na pravo mesto.Kao sto ce i nasa cenjena javnost zrtvu nasilja ostro i temeljno ispljuvati i osuditi.

nislija

pre 2 godine

Prijavila, ne prijavila, po zakonu sledi postupak od strane tuzioca po sluzbenoj duznosti. Ona moze kasnije da se pridruzi ili ne postupku ako utvrde da ju je tukao i da postoji krivicno delo. Dok narod bude osudjivao ili podrzavao jednu ili drugu stranu, dotle ce da se nalaze razlozi i za javnu presudu, ali i za javnu podrsku nasilnicima, a onda ce ovakvi slucajevi da se ponavljaju i/ili nastavljaju.

Avanturista

pre 2 godine

Emotivni partner i emotivno prebijanje. Da si našla nekog nastavnika ili programera, taj te ne bi tukao. Ovako, to je što je.
(Milekul, 1. april 2022 11:25)

Zabluda je to, ako ne veruješ pitaj Natašu Bekvalac.

Protoss

pre 2 godine

Devojke traze zestoke momke tako da na kraju uvek i dobiju to što traze. Ne opravdavam nasilje ali znam da takve cure nisu nimalo nevinašca. I za ovako nesto je potrebno dvoje. Pametna cura napusta tipa posle prvog znaka ahresije bez obzira da li ga voli, da li je bogat, da li je poznat, da li mu se omaklo… Kladim se da ce se pomiriti i da ce ga ona na kraju braniti da je nije udario… Sve vec vidjeno kod devojaka bez mozga!!
(Sava, 1. april 2022 11:37)

Najrealniji i najispravniji komentar..

loko

pre 2 godine

Ja ne kapiram ove koji traze razlog...ili jos bolje jedan koji je komentarisao da ga je prevarila... pa koliko muskarci varaju zene u srbiji??? pitaj te se. Da li dobijaju batine kad ona sazna?? kakvi balvani..

zatostoznam

pre 2 godine

Mene potresu ovakve stvari. Imam sestru,ne daj boze da joj neko uradi ovako nesto ne mogu recima da opisem sta bih bio u stanju da mu uradim

Washington

pre 2 godine

Radnica je prijavila a ona za sada ne želi da podnese prijavu za navedeni događaj.
Klasika u zemlji Srbiji,koliko su krivi muškarci toliko su krive i žene.
(Back in Black, 1. april 2022 11:04)

Pa kad drzava ne moze da ih zastiti. Sta? Podneses prijavu, njega zatvore 30 dana i onda ti ga vrate u kucu jos ludjeg. Bas krasno.

Jadno

pre 2 godine

Nekad je naneseni psihički bol (prevara, izigrano poverenje, i tome sl.) mnogo jači od fizičkog bola. Ne mislim na ubistvo ili neku torturu, da odmah predupredim dežurne dušebrižnike. Nikad nisam bio nasilan i ne odobravam nasilje, ali u nekim situacijama je ono posledica nekog ozbiljnog uzroka.
(Delije Jug, 1. april 2022 13:13)

Ne podržavaš, samo pravdaš. Bravo, majstore.

nbg

pre 2 godine

Ove internet kadije u komentarima su posebna vrsta ljudi,neobjasnjiv fenomen, ne znam... nisam psihilog. Na svaku vest o nekom prekrsaju ili krivicnom delu se javljaju, optuzuju, sude, presudjuju,dozivotne, smrtne kazne... Komedija od ljudi.

Ili su možda halucinogena sredstva u pitanju

pre 2 godine

Dok ljudi ne shvate da nismo svi isto i da razlicito reagujemo, i da za svaki nas los postupak mora da postoji kazna, nikad nece prestati ovakve stvari.Dakle ako ja nekog opsujem na ulicu, on ima pravo da me bije, ako ja nekog bijem ima pravo da mi vrati.Znajuci to ja nikad ne bi to radio.A danas po komunistickim zakonima ti imas pravo nekom da nanosis bol a on tebi ne sme.Da, bitan je razlog jer osim fizicke postoji i dusevna bol.I sigurno je i on bio povredjen necim cim je ovo uradio.I ona je njemu nanela neku vrstu bola, zasto ljudi samo gledaju fizicko nasilje?.Ne verujem da je iz cista mira prebio.
(Kaiser Roger, 1. april 2022 13:01)

Kao i svaki tvoj komentar. Totalni promašaj. Ponekad se pitam na kojoj ti planeti zapravo živiš.

kakone

pre 2 godine

Ovi koji pitaju za razlog su verovatno i sami nasilnici, tuku žene. Ne postoji ni jedan validan razlog za pretući nekoga, posebno ženu ili dete
(milos, 01. april 2022 12:06)

Da li bi zenu koja bi ti udarila dijete povrijedio fizicki? Naravno da bi. Ne opravdavam nikoga, ali nekada postoji razlog. A sta je u ovom slucaju se desilo, i ne zanima me. Znala je ko je Radjen i cime se stimulise, pa je trebala da razmisli.

aaaa

pre 2 godine

Ljudi, ne mesajte babe i zabe. Ne podrzavam ovakav tip nasilja, ali ni ne sudim, ne znam ih, a ne znate ni vi sta se desavalo tacno. Mozemo samo da pretpostavljamo.
Ali molim vas, nemojte da lupate da u nekim situacijama tuca nije resenje. Ljudi, ubi nas diplomatija.
Prvenstveno mislim na druge nasilnike i bezobrazne ljude. Nemojte da zaboravite da imate ruke pored jezika, da se branite. Ovaj woke trend gde je par vas napisalo da niko nema pravo da tuce drugu osobu-slazem se, u ovakvoj situacija, pretpostavicemo i reci da je preterano i uzasno. Ali kada vas neko dira, pa hajde mi recite-da li ce da uzmete i kazete toj osobi par lepih reci?

Toraxx

pre 2 godine

Prevarila ga , mesecima se vidjala sa drugim .Saznao od njene drugarice
(zorz, 01. april 2022 11:56)

Па нека је отера, не може да бије. И она је нечије дете, сестра или рођака. Раскинеш и крај.

Vrle

pre 2 godine

Nema sta,bas hrabro!Odlika pravog junak!Sta mislite koliko li je jak ovaj bivsi vaterpolista?A on koji moze verovatno da prebije tri muskarca odluci da prebije devojku!Nadam se da ce jednom poceti ozbiljnije da kaznjavaju ovakve divljake!

Zemljoradnik

pre 2 godine

“Devojka M.R. za sada ne želi da podnese prijavu za navedeni događaj.”

- Zašto je ovo uopšte vest? Pa ona njega voli i razume, shvata sama je kriva… Devojke, ovo je tipičan primer zašto neki muškarci rade ovakve stvari. Sledeći put biće još gore, a treći put možda neće preživeti. PRIJAVLJUJTE OVO, OVAKVIMA JE MESTO U KAVEZU!

Jadnici, ali ne oni Viktora Igoa

pre 2 godine

Tačno sam znao da će komentari biti jadniji i primitivniji od samog Rađenovog nasilničkog postupka. Dotakli smo moralni glib kao ljudi i kao društvo.

Delije Jug

pre 2 godine

Nekad je naneseni psihički bol (prevara, izigrano poverenje, i tome sl.) mnogo jači od fizičkog bola. Ne mislim na ubistvo ili neku torturu, da odmah predupredim dežurne dušebrižnike. Nikad nisam bio nasilan i ne odobravam nasilje, ali u nekim situacijama je ono posledica nekog ozbiljnog uzroka.

Crnogorac

pre 2 godine

@Prevarila ga , mesecima se vidjala sa drugim .Saznao od njene drugarice

I to mu daje za pravo da je premlati ? Ima pravo jedino da je ostavi.

Mili

pre 2 godine

(Дуле, 01. april 2022 10:51)

Slažem se u principu. Dokazi nažalost pokazuju i dokazuju da visoke, pa čak i smrtne kazne ne pomažu previše. Ko je kriminalac i nasilnik, uradiće to bez obzira na posledice jer je ubeđen da neće biti uhvaćen i/ili da je iznad zakona. Često i jeste.
Ovaj Rađen da je pandur recimo, može da bije i bije. Niko mu neće ništa uraditi dok se ne zameri kolegi.

Krive žene što dobijaju batine?????

pre 2 godine

Klasika u zemlji Srbiji,koliko su krivi muškarci toliko su krive i žene.
(Back in Black, 1. april 2022 11:04)

Kakav jadan komentar. U stilu Balkanskog špijuna "Đura će da ti oprosti što te je tukao".

Kafa s ukusom slobode

pre 2 godine

Kad nedostaje inteligencije da se izrazis recima,resavas to pesnicama.
Uvek sam govorila,muskarci i zene skloni agresiji su intelektualno ograničeni.

Kaiser Roger

pre 2 godine

Dok ljudi ne shvate da nismo svi isto i da razlicito reagujemo, i da za svaki nas los postupak mora da postoji kazna, nikad nece prestati ovakve stvari.Dakle ako ja nekog opsujem na ulicu, on ima pravo da me bije, ako ja nekog bijem ima pravo da mi vrati.Znajuci to ja nikad ne bi to radio.A danas po komunistickim zakonima ti imas pravo nekom da nanosis bol a on tebi ne sme.Da, bitan je razlog jer osim fizicke postoji i dusevna bol.I sigurno je i on bio povredjen necim cim je ovo uradio.I ona je njemu nanela neku vrstu bola, zasto ljudi samo gledaju fizicko nasilje?.Ne verujem da je iz cista mira prebio.

Strašno na šta smo spali

pre 2 godine

Dajte prvo okolnosti...
Polako sa osudama - vidite na primeru Rusije i Ukrajine
(Janko, 1. april 2022 11:48)

Po tvojim merilima izgleda postoje okolnosti koje opravdavaju premlaćivanje žena, pa onda daj da čujemo. Sramoto sramotna!

Maximus Decimus Meridius

pre 2 godine

Video sam ih letos zajedno, ustvari bili su zajedno 4-5 dana u mojoj blizini, ona i on često drogirani i pijani, šta reći !

milos

pre 2 godine

Ovi koji pitaju za razlog su verovatno i sami nasilnici, tuku žene. Ne postoji ni jedan validan razlog za pretući nekoga, posebno ženu ili dete

Sasha

pre 2 godine

Jedino sto je gore od nasilja su ovi komentari tipa, “dajte razlog” ili “okolnosti”? Zar je moguce da zivimo u takvom pomracenju uma da se za nasilje prema nalazi opravdanje i razlog. Ovi sto pisu pomenute stvari su iz iste kategorije ljudi kao i ovaj ex-vaterpolista. Jedino za sto krivim zrtvu je ako odluci da ne prijavi policiji i ako sa ovakvim kretenom ostane u vezi nakon pomenutog incidenta.

Back in Black

pre 2 godine

Radnica je prijavila a ona za sada ne želi da podnese prijavu za navedeni događaj.
Klasika u zemlji Srbiji,koliko su krivi muškarci toliko su krive i žene.

boban

pre 2 godine

šta vas briga razlog i kad se svađali. Niko nema pravo nekoga da tuce. Ako ne prijavi i dalje to trpi ako trpi sama je kriva. Nasilje nikada nije opravdano i nikada ne sme da se toleriše

Sava

pre 2 godine

Devojke traze zestoke momke tako da na kraju uvek i dobiju to što traze. Ne opravdavam nasilje ali znam da takve cure nisu nimalo nevinašca. I za ovako nesto je potrebno dvoje. Pametna cura napusta tipa posle prvog znaka ahresije bez obzira da li ga voli, da li je bogat, da li je poznat, da li mu se omaklo… Kladim se da ce se pomiriti i da ce ga ona na kraju braniti da je nije udario… Sve vec vidjeno kod devojaka bez mozga!!

Bljuzgo Drpović

pre 2 godine

Ako mu je nos bio pun kokaina proveriti da li je bio cist tj prva ruka ili je za sve kriv diler kome je ruka zadrhtala pa ubacila malo više mišomora prilikom miksanja pa jadni covek malo pobenavio.

Дуле

pre 2 godine

Како то мислите она не жели? Ко је пита да ли жели или не, пријава да се подноси аутоматски без обзира на њене жеље. Жена је под стресом, притиском, можда је уцењена или већ дуже времена малтретирана и у страху. Нема ту шта онда да одлучује! По службеној дужности да се овакви санкционишу! Насиље не сме да се толерише! Да сваки насилник одмах зна да ће бити санкционисан било би мање насиља! Кад зна да све зависи од жртве, онда ће само још више да туче и застрашује! Више насиља и страха мање шансе да буде санкционисан. Засто лепо пријава аутоматски без обзира да ли жртва пријави или не.

Дуле

pre 2 godine

Како то мислите она не жели? Ко је пита да ли жели или не, пријава да се подноси аутоматски без обзира на њене жеље. Жена је под стресом, притиском, можда је уцењена или већ дуже времена малтретирана и у страху. Нема ту шта онда да одлучује! По службеној дужности да се овакви санкционишу! Насиље не сме да се толерише! Да сваки насилник одмах зна да ће бити санкционисан било би мање насиља! Кад зна да све зависи од жртве, онда ће само још више да туче и застрашује! Више насиља и страха мање шансе да буде санкционисан. Засто лепо пријава аутоматски без обзира да ли жртва пријави или не.

Back in Black

pre 2 godine

Radnica je prijavila a ona za sada ne želi da podnese prijavu za navedeni događaj.
Klasika u zemlji Srbiji,koliko su krivi muškarci toliko su krive i žene.

Sava

pre 2 godine

Devojke traze zestoke momke tako da na kraju uvek i dobiju to što traze. Ne opravdavam nasilje ali znam da takve cure nisu nimalo nevinašca. I za ovako nesto je potrebno dvoje. Pametna cura napusta tipa posle prvog znaka ahresije bez obzira da li ga voli, da li je bogat, da li je poznat, da li mu se omaklo… Kladim se da ce se pomiriti i da ce ga ona na kraju braniti da je nije udario… Sve vec vidjeno kod devojaka bez mozga!!

milos

pre 2 godine

Ovi koji pitaju za razlog su verovatno i sami nasilnici, tuku žene. Ne postoji ni jedan validan razlog za pretući nekoga, posebno ženu ili dete

boban

pre 2 godine

šta vas briga razlog i kad se svađali. Niko nema pravo nekoga da tuce. Ako ne prijavi i dalje to trpi ako trpi sama je kriva. Nasilje nikada nije opravdano i nikada ne sme da se toleriše

Toraxx

pre 2 godine

Prevarila ga , mesecima se vidjala sa drugim .Saznao od njene drugarice
(zorz, 01. april 2022 11:56)

Па нека је отера, не може да бије. И она је нечије дете, сестра или рођака. Раскинеш и крај.

Sasha

pre 2 godine

Jedino sto je gore od nasilja su ovi komentari tipa, “dajte razlog” ili “okolnosti”? Zar je moguce da zivimo u takvom pomracenju uma da se za nasilje prema nalazi opravdanje i razlog. Ovi sto pisu pomenute stvari su iz iste kategorije ljudi kao i ovaj ex-vaterpolista. Jedino za sto krivim zrtvu je ako odluci da ne prijavi policiji i ako sa ovakvim kretenom ostane u vezi nakon pomenutog incidenta.

Crnogorac

pre 2 godine

@Prevarila ga , mesecima se vidjala sa drugim .Saznao od njene drugarice

I to mu daje za pravo da je premlati ? Ima pravo jedino da je ostavi.

Bljuzgo Drpović

pre 2 godine

Ako mu je nos bio pun kokaina proveriti da li je bio cist tj prva ruka ili je za sve kriv diler kome je ruka zadrhtala pa ubacila malo više mišomora prilikom miksanja pa jadni covek malo pobenavio.

Zemljoradnik

pre 2 godine

“Devojka M.R. za sada ne želi da podnese prijavu za navedeni događaj.”

- Zašto je ovo uopšte vest? Pa ona njega voli i razume, shvata sama je kriva… Devojke, ovo je tipičan primer zašto neki muškarci rade ovakve stvari. Sledeći put biće još gore, a treći put možda neće preživeti. PRIJAVLJUJTE OVO, OVAKVIMA JE MESTO U KAVEZU!

Kafa s ukusom slobode

pre 2 godine

Kad nedostaje inteligencije da se izrazis recima,resavas to pesnicama.
Uvek sam govorila,muskarci i zene skloni agresiji su intelektualno ograničeni.

Vrle

pre 2 godine

Nema sta,bas hrabro!Odlika pravog junak!Sta mislite koliko li je jak ovaj bivsi vaterpolista?A on koji moze verovatno da prebije tri muskarca odluci da prebije devojku!Nadam se da ce jednom poceti ozbiljnije da kaznjavaju ovakve divljake!

Strašno na šta smo spali

pre 2 godine

Dajte prvo okolnosti...
Polako sa osudama - vidite na primeru Rusije i Ukrajine
(Janko, 1. april 2022 11:48)

Po tvojim merilima izgleda postoje okolnosti koje opravdavaju premlaćivanje žena, pa onda daj da čujemo. Sramoto sramotna!

loko

pre 2 godine

Ja ne kapiram ove koji traze razlog...ili jos bolje jedan koji je komentarisao da ga je prevarila... pa koliko muskarci varaju zene u srbiji??? pitaj te se. Da li dobijaju batine kad ona sazna?? kakvi balvani..

Kakva su pravila kad musko vara?

pre 2 godine

Prevarila ga , mesecima se vidjala sa drugim .Saznao od njene drugarice
(zorz, 01. april 2022 11:56)

Pa? Moju sestru je decko prevario i varao je duze vreme? I? Je li trebalo da unajmi nekoga da ga prebije ili da raskine s njim kao sto je i uradila?

Washington

pre 2 godine

Radnica je prijavila a ona za sada ne želi da podnese prijavu za navedeni događaj.
Klasika u zemlji Srbiji,koliko su krivi muškarci toliko su krive i žene.
(Back in Black, 1. april 2022 11:04)

Pa kad drzava ne moze da ih zastiti. Sta? Podneses prijavu, njega zatvore 30 dana i onda ti ga vrate u kucu jos ludjeg. Bas krasno.

Protoss

pre 2 godine

Devojke traze zestoke momke tako da na kraju uvek i dobiju to što traze. Ne opravdavam nasilje ali znam da takve cure nisu nimalo nevinašca. I za ovako nesto je potrebno dvoje. Pametna cura napusta tipa posle prvog znaka ahresije bez obzira da li ga voli, da li je bogat, da li je poznat, da li mu se omaklo… Kladim se da ce se pomiriti i da ce ga ona na kraju braniti da je nije udario… Sve vec vidjeno kod devojaka bez mozga!!
(Sava, 1. april 2022 11:37)

Najrealniji i najispravniji komentar..

Jadnici, ali ne oni Viktora Igoa

pre 2 godine

Tačno sam znao da će komentari biti jadniji i primitivniji od samog Rađenovog nasilničkog postupka. Dotakli smo moralni glib kao ljudi i kao društvo.

nislija

pre 2 godine

NE zeli da podnese prijavu? Pa bravo, zasto prijava ne ide automatski od strane medinciskog osoblja?
(Mima, 01. april 2022 11:20)

Prijava ide automatski po sluzbenoj duznosti od strane javnog tuzioca, a kasnije ako se utvrde elementi nasilja onda i krivicna optuznica/postupak, sudjenje i presuda, bez da sama zrtva prijavljuje ili ne. E sad, kako funkcionise tuzilastvo i sudstvo kod nas, to je druga prica.

Avanturista

pre 2 godine

Emotivni partner i emotivno prebijanje. Da si našla nekog nastavnika ili programera, taj te ne bi tukao. Ovako, to je što je.
(Milekul, 1. april 2022 11:25)

Zabluda je to, ako ne veruješ pitaj Natašu Bekvalac.

Jadno

pre 2 godine

Nekad je naneseni psihički bol (prevara, izigrano poverenje, i tome sl.) mnogo jači od fizičkog bola. Ne mislim na ubistvo ili neku torturu, da odmah predupredim dežurne dušebrižnike. Nikad nisam bio nasilan i ne odobravam nasilje, ali u nekim situacijama je ono posledica nekog ozbiljnog uzroka.
(Delije Jug, 1. april 2022 13:13)

Ne podržavaš, samo pravdaš. Bravo, majstore.

Aca

pre 2 godine

Razlog?
(qwerty, 1. april 2022 10:51)

Nema razloga zbog kog treba nasrnuti na vidno slabijeg od tebe? Ili mislis da ima? Koji razlog opravdava fizicko razracunavanje muskarca prema fizicki slabijem - bila to zena, decak, devojcica, odrasla osoba koja ima 30kg manje od njega?

Miran

pre 2 godine

Emotivni partner i emotivno prebijanje. Da si našla nekog nastavnika ili programera, taj te ne bi tukao. Ovako, to je što je.
(Milekul, 01. april 2022 11:25)

Onaj sto je ubio suprugu i dve cerke nije bio ni slavni sportista ni javna licnost, pa ga to nije sprecilo da ih pobije. To da biju samo slavni ne pije vam vodu. Sram vas bilo, samo nalazite opravdanja za ustve

Ili su možda halucinogena sredstva u pitanju

pre 2 godine

Dok ljudi ne shvate da nismo svi isto i da razlicito reagujemo, i da za svaki nas los postupak mora da postoji kazna, nikad nece prestati ovakve stvari.Dakle ako ja nekog opsujem na ulicu, on ima pravo da me bije, ako ja nekog bijem ima pravo da mi vrati.Znajuci to ja nikad ne bi to radio.A danas po komunistickim zakonima ti imas pravo nekom da nanosis bol a on tebi ne sme.Da, bitan je razlog jer osim fizicke postoji i dusevna bol.I sigurno je i on bio povredjen necim cim je ovo uradio.I ona je njemu nanela neku vrstu bola, zasto ljudi samo gledaju fizicko nasilje?.Ne verujem da je iz cista mira prebio.
(Kaiser Roger, 1. april 2022 13:01)

Kao i svaki tvoj komentar. Totalni promašaj. Ponekad se pitam na kojoj ti planeti zapravo živiš.

Krive žene što dobijaju batine?????

pre 2 godine

Klasika u zemlji Srbiji,koliko su krivi muškarci toliko su krive i žene.
(Back in Black, 1. april 2022 11:04)

Kakav jadan komentar. U stilu Balkanskog špijuna "Đura će da ti oprosti što te je tukao".

zaharije

pre 2 godine

izubijala samu sebe da oblati ovog divnog coveka,dusevnog roditelja i porodicnog coveka punog vrlina.Ali nase vrlo i casno pravosudje ce stvari dovesti na pravo mesto.Kao sto ce i nasa cenjena javnost zrtvu nasilja ostro i temeljno ispljuvati i osuditi.

zatostoznam

pre 2 godine

Mene potresu ovakve stvari. Imam sestru,ne daj boze da joj neko uradi ovako nesto ne mogu recima da opisem sta bih bio u stanju da mu uradim

nislija

pre 2 godine

Prijavila, ne prijavila, po zakonu sledi postupak od strane tuzioca po sluzbenoj duznosti. Ona moze kasnije da se pridruzi ili ne postupku ako utvrde da ju je tukao i da postoji krivicno delo. Dok narod bude osudjivao ili podrzavao jednu ili drugu stranu, dotle ce da se nalaze razlozi i za javnu presudu, ali i za javnu podrsku nasilnicima, a onda ce ovakvi slucajevi da se ponavljaju i/ili nastavljaju.

nbg

pre 2 godine

Ove internet kadije u komentarima su posebna vrsta ljudi,neobjasnjiv fenomen, ne znam... nisam psihilog. Na svaku vest o nekom prekrsaju ili krivicnom delu se javljaju, optuzuju, sude, presudjuju,dozivotne, smrtne kazne... Komedija od ljudi.

Mili

pre 2 godine

(Дуле, 01. april 2022 10:51)

Slažem se u principu. Dokazi nažalost pokazuju i dokazuju da visoke, pa čak i smrtne kazne ne pomažu previše. Ko je kriminalac i nasilnik, uradiće to bez obzira na posledice jer je ubeđen da neće biti uhvaćen i/ili da je iznad zakona. Često i jeste.
Ovaj Rađen da je pandur recimo, može da bije i bije. Niko mu neće ništa uraditi dok se ne zameri kolegi.

Maximus Decimus Meridius

pre 2 godine

Video sam ih letos zajedno, ustvari bili su zajedno 4-5 dana u mojoj blizini, ona i on često drogirani i pijani, šta reći !

ona

pre 2 godine

i sta da ga je prevarila 100 puta. Nije ona njegovo vlasnistvo, ona je slobodna zena i moze da radi sta hoce, a njemu ako se ne svidja nek ide. svasta, da te neko udari. neki ljudi su i dalje razvijeni kao pecinski ljudi, a po komentarima se vudi tacno koji

Ivo

pre 2 godine

Bogami, devojke, izgleda da kad vas neko prevari skroz je ok da angazujete nekoga ko ima bar 20kg misica vise od vaseg decka/muza i da ga namlati.
Kazu mudraci sa ovih strana da je to skroz ok kazna za emotivnu bol.
Samo napred!

Hajduk

pre 2 godine

Ne opravdavam nasilje ali…
(Sava, 1. april 2022 11:37)

I kreće da opravdava nasilje. Svaka ti čast burazeru, ne bio u koži žena koje te poznaju.

Igor

pre 2 godine

Nekad je naneseni psihički bol (prevara, izigrano poverenje, i tome sl.) mnogo jači od fizičkog bola. Ne mislim na ubistvo ili neku torturu, da odmah predupredim dežurne dušebrižnike. Nikad nisam bio nasilan i ne odobravam nasilje, ali u nekim situacijama je ono posledica nekog ozbiljnog uzroka.
(Delije Jug, 01. april 2022 13:13)

Pa prevari i ti nju! Moze da te povredi emotivno i zena i dete i lice sa invaliditetom pa je l' bi ih sve pretukao? Ili samo zenu? A ove druge fizicki slabije kategorije ne bi?
Aj' manite nas tih levih opravdanja, ne razracunacas se uz pomoc fizicke sile sa osobama koje su dobrano slabije od tebe bez obzira kojoj kategoriji pripadaju! Svako ko tvrdi drugacije je kukavica i slabic

igor

pre 2 godine

Ja mislim da su na drogama ovi koji tvrde da nista ne opravdava nasilje? Neka se javi neko kome je dete pretuceno,sestra ili majka silovana,bliznji ubijen.Mislite da ce sud dati odgovarajucu kaznu?Ne odobracam ovakvu vrstu nasilja,ali da vas neko mlati ili ne daj Boze vase dete,verovatno ne bi stajali sa osmehom na licu.
(Bobi, 02. april 2022 00:53)

Nista ne opravdava nasilje nad fizicki visestruko slabijom osobom sto ovde neki zagovaraju jer je pazi sad "prevarila decka".
Naravno da cu se razracunat s onim ko dirne dete, zenu sestru... Ali idem da se pesnicim sa sebi ravinim, muskarcem, koji je pesnicio slabijeg. A ne da bijem zenu jer je prevarila. Sto neko rece, je li onda ako oni prevare treba da budu prebijani? Ako te dete zvekne sakom u besu, je li ga bijes ili ga zaustavis jer si jaci? A ovi sto im je ok da biju zenu, u zivotu ne bi odbranili nikoga, a da im neko udari majku ili sestru rekli bi pa sta, mozda je prevarila, nosila kratko ili ga opsovala! Takvi su to ljudi

kakone

pre 2 godine

Ovi koji pitaju za razlog su verovatno i sami nasilnici, tuku žene. Ne postoji ni jedan validan razlog za pretući nekoga, posebno ženu ili dete
(milos, 01. april 2022 12:06)

Da li bi zenu koja bi ti udarila dijete povrijedio fizicki? Naravno da bi. Ne opravdavam nikoga, ali nekada postoji razlog. A sta je u ovom slucaju se desilo, i ne zanima me. Znala je ko je Radjen i cime se stimulise, pa je trebala da razmisli.

Delije Jug

pre 2 godine

Nekad je naneseni psihički bol (prevara, izigrano poverenje, i tome sl.) mnogo jači od fizičkog bola. Ne mislim na ubistvo ili neku torturu, da odmah predupredim dežurne dušebrižnike. Nikad nisam bio nasilan i ne odobravam nasilje, ali u nekim situacijama je ono posledica nekog ozbiljnog uzroka.

Švaler

pre 2 godine

Mene potresu ovakve stvari. Imam sestru,ne daj boze da joj neko uradi ovako nesto ne mogu recima da opisem sta bih bio u stanju da mu uradim
(zatostoznam, 01. april 2022 14:40)

Pa i tebi bi svašta nešto neko mogao da uradi posle... i dokle tako?

aaaa

pre 2 godine

Ljudi, ne mesajte babe i zabe. Ne podrzavam ovakav tip nasilja, ali ni ne sudim, ne znam ih, a ne znate ni vi sta se desavalo tacno. Mozemo samo da pretpostavljamo.
Ali molim vas, nemojte da lupate da u nekim situacijama tuca nije resenje. Ljudi, ubi nas diplomatija.
Prvenstveno mislim na druge nasilnike i bezobrazne ljude. Nemojte da zaboravite da imate ruke pored jezika, da se branite. Ovaj woke trend gde je par vas napisalo da niko nema pravo da tuce drugu osobu-slazem se, u ovakvoj situacija, pretpostavicemo i reci da je preterano i uzasno. Ali kada vas neko dira, pa hajde mi recite-da li ce da uzmete i kazete toj osobi par lepih reci?

Kaiser Roger

pre 2 godine

Dok ljudi ne shvate da nismo svi isto i da razlicito reagujemo, i da za svaki nas los postupak mora da postoji kazna, nikad nece prestati ovakve stvari.Dakle ako ja nekog opsujem na ulicu, on ima pravo da me bije, ako ja nekog bijem ima pravo da mi vrati.Znajuci to ja nikad ne bi to radio.A danas po komunistickim zakonima ti imas pravo nekom da nanosis bol a on tebi ne sme.Da, bitan je razlog jer osim fizicke postoji i dusevna bol.I sigurno je i on bio povredjen necim cim je ovo uradio.I ona je njemu nanela neku vrstu bola, zasto ljudi samo gledaju fizicko nasilje?.Ne verujem da je iz cista mira prebio.

Kaiser Roger

pre 2 godine

Nije dzabe sigurno
(Srbo, 01. april 2022 12:36)
Da je tvoja sesta ili cerka, da li bi razmisljo isto, bizonu?
(Darvin, 01. april 2022 14:17)

Ja bi.Zato sto se ovde ne radi o tome ko je kog pola nego ko nanosi bol.Ona je sada njegova zrtva, a on je pre bio njena zrtva.Ona mu je nanela bol dusevno, on njoj fizicki.Zasto je dusevna bol manja lo vama u ne racuna se kao fizicka?.

Kaiser Roger

pre 2 godine

Mene potresu ovakve stvari. Imam sestru,ne daj boze da joj neko uradi ovako nesto ne mogu recima da opisem sta bih bio u stanju da mu uradim
(zatostoznam, 01. april 2022 14:40)

Kako ne vidis da si ti i ovaj Radjen isti.Obojica bi uradili slicno kad bi vas zabolelo do koske.Pa o tome se ovde i radi sto ljudi ne razumeju.Bol je bol, nebitno je koje vrste i normalno je da ljudi uzvracuju kad osete bol, to je u prirodi.Sigurno ima razlog zasto je pretukao, jer bez razloga je sigurno malo verovatno.Dakle ona njemu nanese dusevni bol, on njoj fizicki, ali je sustinski isto.Ako ona ima pravo da nanese bol neka bude u stanju da trpi posledice.Nebitno je ovde ko je kog pola ili starosti, uopste se ne radi o tome, jednostavno covek ne treba da nanosi bol drugom.A sve se iskrivljuje i navodi kao nasilje nad zenama.

Lola

pre 2 godine

Nije dzabe sigurno
(Srbo, 01. april 2022 12:36)
Da je tvoja sesta ili cerka, da li bi razmisljo isto, bizonu?
(Darvin, 1. april 2022 14:17)

Ja bih na Tajsona isao za tvoju mamu.

Bobi

pre 2 godine

Ja mislim da su na drogama ovi koji tvrde da nista ne opravdava nasilje? Neka se javi neko kome je dete pretuceno,sestra ili majka silovana,bliznji ubijen.Mislite da ce sud dati odgovarajucu kaznu?Ne odobracam ovakvu vrstu nasilja,ali da vas neko mlati ili ne daj Boze vase dete,verovatno ne bi stajali sa osmehom na licu.

Lola

pre 2 godine

Pa? Moju sestru je decko prevario i varao je duze vreme? I? Je li trebalo da unajmi nekoga da ga prebije ili da raskine s njim kao sto je i uradila?
(Kakva su pravila kad musko vara?, 1. april 2022 15:48)

Kljuc koji otvara svaku bravu je savrsen kljuc a brava koja se otvara svakim kljucem je krs brava.

Muškarac koji ne tuce zene

pre 2 godine

Svaki muskarac koji digne ruku na zenu je potpisao za zivota eitketu kukavice i jadnika. Ove stvari kaznjavati zakonom, pa neka tuce cimere u celiji ako sme.

Bojan

pre 2 godine

Jadan covek, ko zna cime ga je izludela. Pod hitno da nauci da kontrolise svoju narav ili ce ga sistem samleti - kazne, zatvor ne daj boze i slicno.

Ko će znati

pre 2 godine

@Svaki muskarac koji digne ruku na zenu je potpisao za zivota eitketu kukavice i jadnika. Ove stvari kaznjavati zakonom, pa neka tuce cimere u celiji ako sme.
(Muškarac koji ne tuce zene, 2. april 2022 14:41)

Ima nekih devojaka i žena koje uživaju u tome, u toj sili, pritisku, naboju adrenalina i testosterona, dominaciji, moći, u svojoj slabosti, osećaju nezaštićenosti (ili čak zaštićenosti kod drugih od strane njenog dečka). Čak toliko da one same svojim potezima bukvalno provociraju da budu udarene. A ako muškarac ne želi da ih udari, one plaču i kukaju što ih on ostavlja i što se plaši da reši problem. Ne znam koji je to poremećaj, ne znam zašto to rade, ali sam i sam nebrojano puta bio svedok u kojima su one pravile scene koje bi vodile samo u tom smeru. Devojke su bukvalno siktale na svoje momke, provocirale, izazivale, pravile scene u društvu, vređale ih, ponižavale, vikale "aaaajde", kao da su molile da budu udarene. I kada se u četiri oka potuku, sutradan ništa, opet su zajedno, eeeeto vole se. Da li je to potvrda njima da su ulovile alfu, ili imaju osećaj da ga kontrolišu i ucenjeju, ili su to neki osećaji iz mladosti,... ko to zna. Ova Milica je verovatno takva čim ne želi da ga prijavi i trudi se da sve zataška.

Back in Black

pre 2 godine

Radnica je prijavila a ona za sada ne želi da podnese prijavu za navedeni događaj.
Klasika u zemlji Srbiji,koliko su krivi muškarci toliko su krive i žene.

Kaiser Roger

pre 2 godine

Dok ljudi ne shvate da nismo svi isto i da razlicito reagujemo, i da za svaki nas los postupak mora da postoji kazna, nikad nece prestati ovakve stvari.Dakle ako ja nekog opsujem na ulicu, on ima pravo da me bije, ako ja nekog bijem ima pravo da mi vrati.Znajuci to ja nikad ne bi to radio.A danas po komunistickim zakonima ti imas pravo nekom da nanosis bol a on tebi ne sme.Da, bitan je razlog jer osim fizicke postoji i dusevna bol.I sigurno je i on bio povredjen necim cim je ovo uradio.I ona je njemu nanela neku vrstu bola, zasto ljudi samo gledaju fizicko nasilje?.Ne verujem da je iz cista mira prebio.

Sava

pre 2 godine

Devojke traze zestoke momke tako da na kraju uvek i dobiju to što traze. Ne opravdavam nasilje ali znam da takve cure nisu nimalo nevinašca. I za ovako nesto je potrebno dvoje. Pametna cura napusta tipa posle prvog znaka ahresije bez obzira da li ga voli, da li je bogat, da li je poznat, da li mu se omaklo… Kladim se da ce se pomiriti i da ce ga ona na kraju braniti da je nije udario… Sve vec vidjeno kod devojaka bez mozga!!

Delije Jug

pre 2 godine

Nekad je naneseni psihički bol (prevara, izigrano poverenje, i tome sl.) mnogo jači od fizičkog bola. Ne mislim na ubistvo ili neku torturu, da odmah predupredim dežurne dušebrižnike. Nikad nisam bio nasilan i ne odobravam nasilje, ali u nekim situacijama je ono posledica nekog ozbiljnog uzroka.

Kaiser Roger

pre 2 godine

Nije dzabe sigurno
(Srbo, 01. april 2022 12:36)
Da je tvoja sesta ili cerka, da li bi razmisljo isto, bizonu?
(Darvin, 01. april 2022 14:17)

Ja bi.Zato sto se ovde ne radi o tome ko je kog pola nego ko nanosi bol.Ona je sada njegova zrtva, a on je pre bio njena zrtva.Ona mu je nanela bol dusevno, on njoj fizicki.Zasto je dusevna bol manja lo vama u ne racuna se kao fizicka?.

kakone

pre 2 godine

Ovi koji pitaju za razlog su verovatno i sami nasilnici, tuku žene. Ne postoji ni jedan validan razlog za pretući nekoga, posebno ženu ili dete
(milos, 01. april 2022 12:06)

Da li bi zenu koja bi ti udarila dijete povrijedio fizicki? Naravno da bi. Ne opravdavam nikoga, ali nekada postoji razlog. A sta je u ovom slucaju se desilo, i ne zanima me. Znala je ko je Radjen i cime se stimulise, pa je trebala da razmisli.

aaaa

pre 2 godine

Ljudi, ne mesajte babe i zabe. Ne podrzavam ovakav tip nasilja, ali ni ne sudim, ne znam ih, a ne znate ni vi sta se desavalo tacno. Mozemo samo da pretpostavljamo.
Ali molim vas, nemojte da lupate da u nekim situacijama tuca nije resenje. Ljudi, ubi nas diplomatija.
Prvenstveno mislim na druge nasilnike i bezobrazne ljude. Nemojte da zaboravite da imate ruke pored jezika, da se branite. Ovaj woke trend gde je par vas napisalo da niko nema pravo da tuce drugu osobu-slazem se, u ovakvoj situacija, pretpostavicemo i reci da je preterano i uzasno. Ali kada vas neko dira, pa hajde mi recite-da li ce da uzmete i kazete toj osobi par lepih reci?

Kaiser Roger

pre 2 godine

Mene potresu ovakve stvari. Imam sestru,ne daj boze da joj neko uradi ovako nesto ne mogu recima da opisem sta bih bio u stanju da mu uradim
(zatostoznam, 01. april 2022 14:40)

Kako ne vidis da si ti i ovaj Radjen isti.Obojica bi uradili slicno kad bi vas zabolelo do koske.Pa o tome se ovde i radi sto ljudi ne razumeju.Bol je bol, nebitno je koje vrste i normalno je da ljudi uzvracuju kad osete bol, to je u prirodi.Sigurno ima razlog zasto je pretukao, jer bez razloga je sigurno malo verovatno.Dakle ona njemu nanese dusevni bol, on njoj fizicki, ali je sustinski isto.Ako ona ima pravo da nanese bol neka bude u stanju da trpi posledice.Nebitno je ovde ko je kog pola ili starosti, uopste se ne radi o tome, jednostavno covek ne treba da nanosi bol drugom.A sve se iskrivljuje i navodi kao nasilje nad zenama.

Дуле

pre 2 godine

Како то мислите она не жели? Ко је пита да ли жели или не, пријава да се подноси аутоматски без обзира на њене жеље. Жена је под стресом, притиском, можда је уцењена или већ дуже времена малтретирана и у страху. Нема ту шта онда да одлучује! По службеној дужности да се овакви санкционишу! Насиље не сме да се толерише! Да сваки насилник одмах зна да ће бити санкционисан било би мање насиља! Кад зна да све зависи од жртве, онда ће само још више да туче и застрашује! Више насиља и страха мање шансе да буде санкционисан. Засто лепо пријава аутоматски без обзира да ли жртва пријави или не.

Lola

pre 2 godine

Pa? Moju sestru je decko prevario i varao je duze vreme? I? Je li trebalo da unajmi nekoga da ga prebije ili da raskine s njim kao sto je i uradila?
(Kakva su pravila kad musko vara?, 1. april 2022 15:48)

Kljuc koji otvara svaku bravu je savrsen kljuc a brava koja se otvara svakim kljucem je krs brava.

Protoss

pre 2 godine

Devojke traze zestoke momke tako da na kraju uvek i dobiju to što traze. Ne opravdavam nasilje ali znam da takve cure nisu nimalo nevinašca. I za ovako nesto je potrebno dvoje. Pametna cura napusta tipa posle prvog znaka ahresije bez obzira da li ga voli, da li je bogat, da li je poznat, da li mu se omaklo… Kladim se da ce se pomiriti i da ce ga ona na kraju braniti da je nije udario… Sve vec vidjeno kod devojaka bez mozga!!
(Sava, 1. april 2022 11:37)

Najrealniji i najispravniji komentar..

Lola

pre 2 godine

Nije dzabe sigurno
(Srbo, 01. april 2022 12:36)
Da je tvoja sesta ili cerka, da li bi razmisljo isto, bizonu?
(Darvin, 1. april 2022 14:17)

Ja bih na Tajsona isao za tvoju mamu.

milos

pre 2 godine

Ovi koji pitaju za razlog su verovatno i sami nasilnici, tuku žene. Ne postoji ni jedan validan razlog za pretući nekoga, posebno ženu ili dete

Sasha

pre 2 godine

Jedino sto je gore od nasilja su ovi komentari tipa, “dajte razlog” ili “okolnosti”? Zar je moguce da zivimo u takvom pomracenju uma da se za nasilje prema nalazi opravdanje i razlog. Ovi sto pisu pomenute stvari su iz iste kategorije ljudi kao i ovaj ex-vaterpolista. Jedino za sto krivim zrtvu je ako odluci da ne prijavi policiji i ako sa ovakvim kretenom ostane u vezi nakon pomenutog incidenta.

nbg

pre 2 godine

Ove internet kadije u komentarima su posebna vrsta ljudi,neobjasnjiv fenomen, ne znam... nisam psihilog. Na svaku vest o nekom prekrsaju ili krivicnom delu se javljaju, optuzuju, sude, presudjuju,dozivotne, smrtne kazne... Komedija od ljudi.

Bljuzgo Drpović

pre 2 godine

Ako mu je nos bio pun kokaina proveriti da li je bio cist tj prva ruka ili je za sve kriv diler kome je ruka zadrhtala pa ubacila malo više mišomora prilikom miksanja pa jadni covek malo pobenavio.

Zemljoradnik

pre 2 godine

“Devojka M.R. za sada ne želi da podnese prijavu za navedeni događaj.”

- Zašto je ovo uopšte vest? Pa ona njega voli i razume, shvata sama je kriva… Devojke, ovo je tipičan primer zašto neki muškarci rade ovakve stvari. Sledeći put biće još gore, a treći put možda neće preživeti. PRIJAVLJUJTE OVO, OVAKVIMA JE MESTO U KAVEZU!

boban

pre 2 godine

šta vas briga razlog i kad se svađali. Niko nema pravo nekoga da tuce. Ako ne prijavi i dalje to trpi ako trpi sama je kriva. Nasilje nikada nije opravdano i nikada ne sme da se toleriše

Crnogorac

pre 2 godine

@Prevarila ga , mesecima se vidjala sa drugim .Saznao od njene drugarice

I to mu daje za pravo da je premlati ? Ima pravo jedino da je ostavi.

Jadnici, ali ne oni Viktora Igoa

pre 2 godine

Tačno sam znao da će komentari biti jadniji i primitivniji od samog Rađenovog nasilničkog postupka. Dotakli smo moralni glib kao ljudi i kao društvo.

Krive žene što dobijaju batine?????

pre 2 godine

Klasika u zemlji Srbiji,koliko su krivi muškarci toliko su krive i žene.
(Back in Black, 1. april 2022 11:04)

Kakav jadan komentar. U stilu Balkanskog špijuna "Đura će da ti oprosti što te je tukao".

Ili su možda halucinogena sredstva u pitanju

pre 2 godine

Dok ljudi ne shvate da nismo svi isto i da razlicito reagujemo, i da za svaki nas los postupak mora da postoji kazna, nikad nece prestati ovakve stvari.Dakle ako ja nekog opsujem na ulicu, on ima pravo da me bije, ako ja nekog bijem ima pravo da mi vrati.Znajuci to ja nikad ne bi to radio.A danas po komunistickim zakonima ti imas pravo nekom da nanosis bol a on tebi ne sme.Da, bitan je razlog jer osim fizicke postoji i dusevna bol.I sigurno je i on bio povredjen necim cim je ovo uradio.I ona je njemu nanela neku vrstu bola, zasto ljudi samo gledaju fizicko nasilje?.Ne verujem da je iz cista mira prebio.
(Kaiser Roger, 1. april 2022 13:01)

Kao i svaki tvoj komentar. Totalni promašaj. Ponekad se pitam na kojoj ti planeti zapravo živiš.

Strašno na šta smo spali

pre 2 godine

Dajte prvo okolnosti...
Polako sa osudama - vidite na primeru Rusije i Ukrajine
(Janko, 1. april 2022 11:48)

Po tvojim merilima izgleda postoje okolnosti koje opravdavaju premlaćivanje žena, pa onda daj da čujemo. Sramoto sramotna!

Kafa s ukusom slobode

pre 2 godine

Kad nedostaje inteligencije da se izrazis recima,resavas to pesnicama.
Uvek sam govorila,muskarci i zene skloni agresiji su intelektualno ograničeni.

Švaler

pre 2 godine

Mene potresu ovakve stvari. Imam sestru,ne daj boze da joj neko uradi ovako nesto ne mogu recima da opisem sta bih bio u stanju da mu uradim
(zatostoznam, 01. april 2022 14:40)

Pa i tebi bi svašta nešto neko mogao da uradi posle... i dokle tako?

Washington

pre 2 godine

Radnica je prijavila a ona za sada ne želi da podnese prijavu za navedeni događaj.
Klasika u zemlji Srbiji,koliko su krivi muškarci toliko su krive i žene.
(Back in Black, 1. april 2022 11:04)

Pa kad drzava ne moze da ih zastiti. Sta? Podneses prijavu, njega zatvore 30 dana i onda ti ga vrate u kucu jos ludjeg. Bas krasno.

Jadno

pre 2 godine

Nekad je naneseni psihički bol (prevara, izigrano poverenje, i tome sl.) mnogo jači od fizičkog bola. Ne mislim na ubistvo ili neku torturu, da odmah predupredim dežurne dušebrižnike. Nikad nisam bio nasilan i ne odobravam nasilje, ali u nekim situacijama je ono posledica nekog ozbiljnog uzroka.
(Delije Jug, 1. april 2022 13:13)

Ne podržavaš, samo pravdaš. Bravo, majstore.

zaharije

pre 2 godine

izubijala samu sebe da oblati ovog divnog coveka,dusevnog roditelja i porodicnog coveka punog vrlina.Ali nase vrlo i casno pravosudje ce stvari dovesti na pravo mesto.Kao sto ce i nasa cenjena javnost zrtvu nasilja ostro i temeljno ispljuvati i osuditi.

Bobi

pre 2 godine

Ja mislim da su na drogama ovi koji tvrde da nista ne opravdava nasilje? Neka se javi neko kome je dete pretuceno,sestra ili majka silovana,bliznji ubijen.Mislite da ce sud dati odgovarajucu kaznu?Ne odobracam ovakvu vrstu nasilja,ali da vas neko mlati ili ne daj Boze vase dete,verovatno ne bi stajali sa osmehom na licu.

Toraxx

pre 2 godine

Prevarila ga , mesecima se vidjala sa drugim .Saznao od njene drugarice
(zorz, 01. april 2022 11:56)

Па нека је отера, не може да бије. И она је нечије дете, сестра или рођака. Раскинеш и крај.

zatostoznam

pre 2 godine

Mene potresu ovakve stvari. Imam sestru,ne daj boze da joj neko uradi ovako nesto ne mogu recima da opisem sta bih bio u stanju da mu uradim

ona

pre 2 godine

i sta da ga je prevarila 100 puta. Nije ona njegovo vlasnistvo, ona je slobodna zena i moze da radi sta hoce, a njemu ako se ne svidja nek ide. svasta, da te neko udari. neki ljudi su i dalje razvijeni kao pecinski ljudi, a po komentarima se vudi tacno koji

Maximus Decimus Meridius

pre 2 godine

Video sam ih letos zajedno, ustvari bili su zajedno 4-5 dana u mojoj blizini, ona i on često drogirani i pijani, šta reći !

loko

pre 2 godine

Ja ne kapiram ove koji traze razlog...ili jos bolje jedan koji je komentarisao da ga je prevarila... pa koliko muskarci varaju zene u srbiji??? pitaj te se. Da li dobijaju batine kad ona sazna?? kakvi balvani..

Vrle

pre 2 godine

Nema sta,bas hrabro!Odlika pravog junak!Sta mislite koliko li je jak ovaj bivsi vaterpolista?A on koji moze verovatno da prebije tri muskarca odluci da prebije devojku!Nadam se da ce jednom poceti ozbiljnije da kaznjavaju ovakve divljake!

Avanturista

pre 2 godine

Emotivni partner i emotivno prebijanje. Da si našla nekog nastavnika ili programera, taj te ne bi tukao. Ovako, to je što je.
(Milekul, 1. april 2022 11:25)

Zabluda je to, ako ne veruješ pitaj Natašu Bekvalac.

igor

pre 2 godine

Ja mislim da su na drogama ovi koji tvrde da nista ne opravdava nasilje? Neka se javi neko kome je dete pretuceno,sestra ili majka silovana,bliznji ubijen.Mislite da ce sud dati odgovarajucu kaznu?Ne odobracam ovakvu vrstu nasilja,ali da vas neko mlati ili ne daj Boze vase dete,verovatno ne bi stajali sa osmehom na licu.
(Bobi, 02. april 2022 00:53)

Nista ne opravdava nasilje nad fizicki visestruko slabijom osobom sto ovde neki zagovaraju jer je pazi sad "prevarila decka".
Naravno da cu se razracunat s onim ko dirne dete, zenu sestru... Ali idem da se pesnicim sa sebi ravinim, muskarcem, koji je pesnicio slabijeg. A ne da bijem zenu jer je prevarila. Sto neko rece, je li onda ako oni prevare treba da budu prebijani? Ako te dete zvekne sakom u besu, je li ga bijes ili ga zaustavis jer si jaci? A ovi sto im je ok da biju zenu, u zivotu ne bi odbranili nikoga, a da im neko udari majku ili sestru rekli bi pa sta, mozda je prevarila, nosila kratko ili ga opsovala! Takvi su to ljudi

Hajduk

pre 2 godine

Ne opravdavam nasilje ali…
(Sava, 1. april 2022 11:37)

I kreće da opravdava nasilje. Svaka ti čast burazeru, ne bio u koži žena koje te poznaju.

Miran

pre 2 godine

Emotivni partner i emotivno prebijanje. Da si našla nekog nastavnika ili programera, taj te ne bi tukao. Ovako, to je što je.
(Milekul, 01. april 2022 11:25)

Onaj sto je ubio suprugu i dve cerke nije bio ni slavni sportista ni javna licnost, pa ga to nije sprecilo da ih pobije. To da biju samo slavni ne pije vam vodu. Sram vas bilo, samo nalazite opravdanja za ustve

Aca

pre 2 godine

Razlog?
(qwerty, 1. april 2022 10:51)

Nema razloga zbog kog treba nasrnuti na vidno slabijeg od tebe? Ili mislis da ima? Koji razlog opravdava fizicko razracunavanje muskarca prema fizicki slabijem - bila to zena, decak, devojcica, odrasla osoba koja ima 30kg manje od njega?

Igor

pre 2 godine

Nekad je naneseni psihički bol (prevara, izigrano poverenje, i tome sl.) mnogo jači od fizičkog bola. Ne mislim na ubistvo ili neku torturu, da odmah predupredim dežurne dušebrižnike. Nikad nisam bio nasilan i ne odobravam nasilje, ali u nekim situacijama je ono posledica nekog ozbiljnog uzroka.
(Delije Jug, 01. april 2022 13:13)

Pa prevari i ti nju! Moze da te povredi emotivno i zena i dete i lice sa invaliditetom pa je l' bi ih sve pretukao? Ili samo zenu? A ove druge fizicki slabije kategorije ne bi?
Aj' manite nas tih levih opravdanja, ne razracunacas se uz pomoc fizicke sile sa osobama koje su dobrano slabije od tebe bez obzira kojoj kategoriji pripadaju! Svako ko tvrdi drugacije je kukavica i slabic

Ivo

pre 2 godine

Bogami, devojke, izgleda da kad vas neko prevari skroz je ok da angazujete nekoga ko ima bar 20kg misica vise od vaseg decka/muza i da ga namlati.
Kazu mudraci sa ovih strana da je to skroz ok kazna za emotivnu bol.
Samo napred!

Mili

pre 2 godine

(Дуле, 01. april 2022 10:51)

Slažem se u principu. Dokazi nažalost pokazuju i dokazuju da visoke, pa čak i smrtne kazne ne pomažu previše. Ko je kriminalac i nasilnik, uradiće to bez obzira na posledice jer je ubeđen da neće biti uhvaćen i/ili da je iznad zakona. Često i jeste.
Ovaj Rađen da je pandur recimo, može da bije i bije. Niko mu neće ništa uraditi dok se ne zameri kolegi.

nislija

pre 2 godine

Prijavila, ne prijavila, po zakonu sledi postupak od strane tuzioca po sluzbenoj duznosti. Ona moze kasnije da se pridruzi ili ne postupku ako utvrde da ju je tukao i da postoji krivicno delo. Dok narod bude osudjivao ili podrzavao jednu ili drugu stranu, dotle ce da se nalaze razlozi i za javnu presudu, ali i za javnu podrsku nasilnicima, a onda ce ovakvi slucajevi da se ponavljaju i/ili nastavljaju.

nislija

pre 2 godine

NE zeli da podnese prijavu? Pa bravo, zasto prijava ne ide automatski od strane medinciskog osoblja?
(Mima, 01. april 2022 11:20)

Prijava ide automatski po sluzbenoj duznosti od strane javnog tuzioca, a kasnije ako se utvrde elementi nasilja onda i krivicna optuznica/postupak, sudjenje i presuda, bez da sama zrtva prijavljuje ili ne. E sad, kako funkcionise tuzilastvo i sudstvo kod nas, to je druga prica.

Bojan

pre 2 godine

Jadan covek, ko zna cime ga je izludela. Pod hitno da nauci da kontrolise svoju narav ili ce ga sistem samleti - kazne, zatvor ne daj boze i slicno.

Kakva su pravila kad musko vara?

pre 2 godine

Prevarila ga , mesecima se vidjala sa drugim .Saznao od njene drugarice
(zorz, 01. april 2022 11:56)

Pa? Moju sestru je decko prevario i varao je duze vreme? I? Je li trebalo da unajmi nekoga da ga prebije ili da raskine s njim kao sto je i uradila?

Muškarac koji ne tuce zene

pre 2 godine

Svaki muskarac koji digne ruku na zenu je potpisao za zivota eitketu kukavice i jadnika. Ove stvari kaznjavati zakonom, pa neka tuce cimere u celiji ako sme.

Ko će znati

pre 2 godine

@Svaki muskarac koji digne ruku na zenu je potpisao za zivota eitketu kukavice i jadnika. Ove stvari kaznjavati zakonom, pa neka tuce cimere u celiji ako sme.
(Muškarac koji ne tuce zene, 2. april 2022 14:41)

Ima nekih devojaka i žena koje uživaju u tome, u toj sili, pritisku, naboju adrenalina i testosterona, dominaciji, moći, u svojoj slabosti, osećaju nezaštićenosti (ili čak zaštićenosti kod drugih od strane njenog dečka). Čak toliko da one same svojim potezima bukvalno provociraju da budu udarene. A ako muškarac ne želi da ih udari, one plaču i kukaju što ih on ostavlja i što se plaši da reši problem. Ne znam koji je to poremećaj, ne znam zašto to rade, ali sam i sam nebrojano puta bio svedok u kojima su one pravile scene koje bi vodile samo u tom smeru. Devojke su bukvalno siktale na svoje momke, provocirale, izazivale, pravile scene u društvu, vređale ih, ponižavale, vikale "aaaajde", kao da su molile da budu udarene. I kada se u četiri oka potuku, sutradan ništa, opet su zajedno, eeeeto vole se. Da li je to potvrda njima da su ulovile alfu, ili imaju osećaj da ga kontrolišu i ucenjeju, ili su to neki osećaji iz mladosti,... ko to zna. Ova Milica je verovatno takva čim ne želi da ga prijavi i trudi se da sve zataška.