Aktuelno

Petak, 14.06.2019.

16:30

Otkriveni svi detalji njegove smrti: Istina skrivana 30 godina

Izvor: B92

Otkriveni svi detalji njegove smrti: Istina skrivana 30 godina IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

Mix

pre 1 godinu

Upoznao sam coveka iz Hong Konga na putu u Abu Dhabi,posto sam veliki fan Bruce lee a,pitao sam ga da li iko zna tacan uzrok njegove smrti ,covek mi je rekao da to niko nikada nece saznati,sve su nagadjanja.

stariji gradjanin

pre 5 godina

Uporedjivati MMA sa onim što je Brus Li radio je svetogrdje. Napumpane gorile u oktagonu bi bile komične da nema krvi. Oni su samo loša verzija rimskih gladijatora i služe da podstaknu najniže instikte u masi koju popularno nazivaju trash (bilo koje boje). Brus Li je bio umetnik u borilačkim veštinama.

Max

pre 5 godina

Naravno da ta prica o Brus Liju nije tacna....On je odbio da mafija uzima veliki procenat od njegovih filmova i zato je sklonjen...ubijen...Sve ostalo su price za malu djecu...

Lee nije bio sportista

pre 5 godina

Ovde neko rece, da Bruce Lee ne bi mogao da se bori sa bokserskim sampoionima. Verovatno da, ako bi se borba odvijala po bokserskim pravilima. Ali, ovde se nikako ne svhata, da je on upraznjavao sistem borbe u kome nema pravila! Pa primarni ciljevi u borbi u JEET KUNE DO-u su oci i genitalije! Da li je u jednoj sportskoj borbi tako nesto dozvoljeno? Naravno da nije. Ostali ciljevi su vrat, bubrezi, kolena, potiljak. Da li je udaranje u ova mesta dozvoljeno u nekoj od sportskih borilackih vestina? Nije! Jednostavno nemojte mesati babe i zabe. Njegov sistem borbe Jeet Kune Do je sistem samoodbrane kreiran za pojedinca, koji se sastoji u jednostavnoj filozofiji, uradi sve sto je potrebno, ma koliko bilo brutalno i prljavo, da neprijatelja posaljes u najblizu bolnicu. Sigurno je da bi u bokserskom mecu izgubio od Muhamed Alija, ali bi na ulici u ulicnoj tuci, za par sekundi tog istoga Alija, hitna kola odvela na reanimaciju, ako bi uopste i ostao ziv. Lee nije sportski borac, on je ulicni borac, a to je nesto sasvim drugo. U ulicnoj tuci, nema pravila, nema rukavica, nema zastitne gume za zube, nema sudije koji ce da prekine borbu ukoliko je potrebno, nema kontrolisanog okruzenja u kome se borba vodi, ne poznajete protivnika protiv koga se borite, napad na ulici je obicno podal, cesto uz upotrebu oruzija (stangle, noza, lanca, boksera, ili cak pistolja), a cesto se desava da ga izazove grupa ljudi. Prema tome, Lee je u svom domenu, a to je ulicna borba, bio neprikosnoven!

Markos

pre 5 godina

Bruce lee forever
Pa MMA se prvih deset godina odrzavao bez rukavica i dolazili su iz svih borilackih sportova da se bore,cak i iz tih smesnih,pa se ne secam da je neki kung fu ili aikido majstor odneo bilo kada pobedu.To je samo filmska prevara,kakav Brus Li.To je kao kada bi poverovao da je Stetam neki razbijac ahahaha.Ljudi izgleda ne razlikuju glumu,filmske trikove od realnosti.Verovatno se nisu u zivotu potukli kad veruju u te gluposti.Pokusajte to da primenite na ulici,necete se dobro provesti

siki

pre 5 godina

@(Markos, 14. jun 2019 22:25)

Da li ti stvarno misliš da su kinezi i drugi narodi toliko glupi da bi hiljadama godina razvijali veštine koje ne služe ničemu? Da, verovatno su zato i imali carstva koja su trajala hiljadama godina. Eto, nisu ratovali pa su se dosađivali glupostima? Nekada ti je od efikasnosti tehnike zavisio život, a ne mma titula ili novac. Ali da bi bila efikasna morala je savršeno da se uvežba. A motiv za vežbanje ti je bio život, da ti glava ostane na ramenima u sledećoj borbi, bici.. A današnji domet borilačkih veština, kad više ni nema takvih ratova, je desetominutno valjanje dva prebildana magarca po kavezu. U realnoj borbi na život i smrt to pada u vodu. Zabranjeni udarci u vitalne tačke (oči, testisi, potiljak, grlo..), valjanje po podu gde je distanca skraćena na minimum i gde su te tačke dostupne na dobar dan.. Dalje, probaj da se boriš protiv dvojice ili više na dok si na zemlji. Mrtav si. A tehnika mma boraca... To pali samo u oktagonu. Bratanac mi trenira mma. Sparingujem s njime, uhvati mi kragnu, rukom ja njega za ja*a, odmah pušta i viče "to ne smeš". A jel?

kole

pre 5 godina

@(M.S, 14. jun 2019 19:37)
pa bruce lee je prvi poceo sa mma,to je bila njegova filozofija kombinovanja vise stilova.on je ucio wing chun od yipmena ali je tu tehniku kobinovao sa zapadnim vestinama tj. prvi je poceo da se krece i koristi udarce iz boksa odnosno kikboksa zajedno sa wingchun....

Markos

pre 5 godina

Cole
TO sto pricas su sve bajke.Ne znam kako to uopste mozes ozbiljno da razmatras.TO su obicne legende.Mada kad vidim da vecina planete veruje u coveka od blata i od njegovog rebra nasta zena,onda mi je jasno i da mnogi veruju u ove price holivudske

Rocky

pre 5 godina

Bio je prodavac magle.Da nije bio lep i definisan nista nebi uradio.Sto se borbe tice umatili bi ga dosta glumaca iz tog perioda ukljucujuci Caka Norisa.Brus Li je pobedjivao Caka samo na filmu.
(Dusan, 14. jun 2019 20:41)

Ostaje zapamćena izjava Čak Norisa o neverovatnoj fizičkoj snazi Brus Lija

"svi su bili ubeđeni da je Brus Li rođen sa tolikom snagom, ali to nije tačno, njegova snaga nije bila urođena vec rezultat zestokih i stalnih treninga...."

Niko nije mogao da umlati Brus Lija niti bi neko to smeo i da pokusa.

Cinique

pre 5 godina

Da nije umro mlad, ne bi postao legenda. Postao bi sprdačina kao Čak Noris, Džon Vejn ili Stiven Sigal. Treba znati kad umreti; legende ne umiru prerano nego tačno na vreme, zato i jesu legende.

game over

pre 5 godina

Yip Man je isto bio uzivalac opijuma svaki vrhunski borac tog doba i ranije dok nisu poceli kontrole bio je uzivalac opijuma i da Yip Man bi ubio boga u Brus Lija ipak je najbolji wing chu majstor na svetu

Laowai

pre 5 godina

Jel moguce da se vecina u komentarima tripuje da je on bio neki super borac? Covek je samo obican produkt filmske industrije. Vi garant mislite i da su Stiven Sigal i ostala akciona ekipa strasni borci ahahahah. Uostalom ukucajte MMA vs bilo koja ta istocnjacka prevara kao aikido ili kung fu, pa cete videti kakve su to vestine. Obicni filmski trikovi 
(Markos, 14. jun 2019 22:25) 

A jel moguce da ima ljudi koji se toliko prze na MMA? Jasno nam je svima da je MMA za prave muskarcine kao sto si ti, ali oladi malo.
Brus Li je bio veci od MMA, a sad da li bi ga neko umlatio ili ne, nije ni bitno. Njegova posvecenost Kung Fu je bila neverovatna. U ostalom posvecenost i njegov uspeh u nekom sportu je vazan, ne znam ni sto se spominje MMA. Kao da poredim dva sporta sa loptom. Djokovic bi unistio Mesija u tenisu.

m

pre 5 godina

Bio je prodavac magle.Da nije bio lep i definisan nista nebi uradio.Sto se borbe tice umatili bi ga dosta glumaca iz tog perioda ukljucujuci Caka Norisa.Brus Li je pobedjivao Caka samo na filmu.
(Dusan, 14. jun 2019 20:41)

nadam se da si svestan cinjenice da je Cak Noris bio njegov ucenik !

Bruder Jakob

pre 5 godina

Bravo Bruder, čitanjem prve rečenice teksta se može shvatiti da je bilo pre 46 godina. Tačno je da je više od 20.
(Milena, 14. jun 2019 21:51)

Milena generacijo, nisi pročitala moj prethodni komentar, mislio sam na njegovog učenika Teda Wonga koji je umro 2010. godine i bio nam je na demonstracijama prije više od 20 godina!

ding dong ling long

pre 5 godina

Mnogo bre vežbao, pa da se opusti malo dućkao i odmarao sa strane, ali samo popodne, i onda opa, smrt ga uvatila nespremnog, spuštenoga garda (pantalona). Ali, verni mu drugari, ispoštovaše ga, obmanuli i ženu i novine da bi ga zaštitili, jer ipak je on bio legenda, da se ne kvari utisak. Ali braća Kinezi koji uvek drže do istine i morala, objaviše istinu, a kakva god je, nama da otvore oči. Hvala braćo Kinezi!

Against modern football

pre 5 godina

svaki prosecni mma borac je jaci od brus lija brus je bio show glumac
(M.S, 14. jun 2019 19:37) Citao sam Brusov intervju u kojem su ga pitali da li bi se tukao sa Muhamedom Alijem. Covek se samo nasmejao i rekao: “Pa pogledajte koliki je on, a koliki sam ja, ubio bi me.” Zanimljivo je da postoji samo jedan snimak na kojem se Brus Li istinski bori. Ostalo je sve film. Ali covek je legenda po mnogo visim stvarima, a to je filozofija misli. Mma ne priznajem kao sport, ali da, Brus Li ne bi mogao da se bori sa tadasnjim bokserskim sampipnima.

golijat

pre 5 godina

Zasto cura nije zvala hitnu pomoc? Onda bi imao mnogo vise sansi da prezivi. Kako to da se ljudi nikada ne sete najjednostavnijeg resenja nego zovu neke prijatelje i rodbinu?
(direwolf, 14. jun 2019 20:29)
Verovatno zato sto je cura ljubavnica ...

Igor

pre 5 godina

Kako je on umro? Pa verovatno zbog tog aspirina.... ... kojeg je popio u stanu svoje ljubavnice. Posle se vishe nije probudio.

Navodno nije bila alergija na aspirin (tj. acetil-salicilnu kiselinu) nego na meprobamat, drugi sastojak tog leka koji je popio. On se kupovao slobodno, bez recepta, dok nije konačno povučen zbog raznih neželjenih efekata.

Vlada

pre 5 godina

Vi poredite neke mma drvoseče sa profi borcem koji ništa drugo nije radio do samo trenirao borilačke veštine na nivou virtuoza. Dali vi znate koliko je bio brz i koliko smrtonosnih udaraca je zadavao u samo nekoliko sekundi. Znači od jednog takvog udarca vaš mma pada na patos.....mrtav, bukvalno.Brus je lomio betonske ploče udarcem ruke, šta mislite kako bi se držala rebra na mma indijacu hahaha.

Legionar

pre 5 godina

@ (Markos, 14. jun 2019 22:25)
U kom si ti tripu, majke ti? Naravno da se u filnovima sve preuveliča, dotera, iscenira do perfekcije ali reći da su aikido, kung fu i ostale istočnjačke veštine glupost, u najmanju ruku je glupost. Osim toga, tim veštinama se obučavaju sve specijalne jedinice vojske i policije svih država na svetu, znači li ti to nešto?

kuc kuc

pre 5 godina

Postoji jako zanimljiv film o Brus Lee-u kao začetniku body building-a posebno u oblasti kreiranja suplemenata za precizno definisanje mišićne mase. Čovek je sam pravio koktele kao suplemente u koje je čak eksperimentišući dodavao živo meso.
Nažalost ne mogu da se setim imena filma. Ako neko zna, molim ukucajte.

Cole

pre 5 godina

Jel moguce da se vecina u komentarima tripuje da je on bio neki super borac? Covek je samo obican produkt filmske industrije. Vi garant mislite i da su Stiven Sigal i ostala akciona ekipa strasni borci ahahahah. Uostalom ukucajte MMA vs bilo koja ta istocnjacka prevara kao aikido ili kung fu, pa cete videti kakve su to vestine. Obicni filmski trikovi
(Markos, 14. jun 2019 22:25)

Da li si realan!!!???
Ovde niko nije pomenuo Sigala
i slicne "borce", ovde je prica
o coveku koji je citav svoj zivot
posvetio borilackim vestinama.
Uostalom, imas na Yutubu klipova
pa pogledaj, covek je mozda glavom
platio svoju posvecenost sportu
kojim se bavio, isao je dotle da
je kacio struju na ekstremitete,
ne bi li postigao sto vecu perfekciju,
imas i dokumantarne filmove u kojima
se vidi da su mu pokrete usporavali
za potrebe filma jer ne bi video sta
je uradio. Takodje, covek je BUKVALNO
kao klinac pobegao iz Hong Konga da
ga Trijade ne bi ubile jer je prebio
sina sefa tamosnjeg podzemlja. U svakom
slucaju, ziv i zdrav ti meni bio. Poz.

бруце лее форевер

pre 5 godina

који бре црни мма? знате ли ви уопште да је испочетка на карате такмичењима побеतивао онај који први дотакне противника. мма нема везе са стварном борбом јер имају заштитне рукавице шта потенцира снагу уместо брзине.

Markos

pre 5 godina

Jel moguce da se vecina u komentarima tripuje da je on bio neki super borac? Covek je samo obican produkt filmske industrije. Vi garant mislite i da su Stiven Sigal i ostala akciona ekipa strasni borci ahahahah. Uostalom ukucajte MMA vs bilo koja ta istocnjacka prevara kao aikido ili kung fu, pa cete videti kakve su to vestine. Obicni filmski trikovi

Bruder Jakob

pre 5 godina

Mislim da kada bi video uživo Ted Wonga da bi pao u nesvest od uzbudjenja!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 14. jun 2019 19:45)

Jebiga, sad je već odavno mrtav, to je bilo prije 20 i koju godinu!

didul.e

pre 5 godina

Brus Li je pre svega bio pošten i dobar čovek, za ostalo se može diskutovati, jer ipak film je film. Ali meni je ovo prvo važnije od filma!

XXL

pre 5 godina

Niko ne govori kako je izazvao svog ostarelog majstora i učitelja Yip Mana i krvnički ga pretukao i time se hvalio iako važi kodex časti da se ne objavljuje ishod borbi dva učitelja i majstora kung-fua. Naravno time je dokazao da je bio i ostao samo - ulični borac. Hollywood je učinio ostalo. Što bi ameri rekli - legenda živi.

Milena

pre 5 godina

(Bruder Jakob, 14. jun 2019 21:03)

Bravo Bruder, čitanjem prve rečenice teksta se može shvatiti da je bilo pre 46 godina. Tačno je da je više od 20.

Keko

pre 5 godina

Boško.I ja sam tako čuo kad sam imao desetak godina to su pricali u školi.Još je bila prica da je otišao u prašumu da pobjegne od svega i bori se protiv nekoga haha.legenda

Лаза Буџук

pre 5 godina

Чак Норис је убица ,прерушио се у баштована,али никада неће опрати срамоту како је добио по тамбури од Бруса Лија.Супермен сиротиње и радничких крајева града.

Dusan

pre 5 godina

Bio je prodavac magle.Da nije bio lep i definisan nista nebi uradio.Sto se borbe tice umatili bi ga dosta glumaca iz tog perioda ukljucujuci Caka Norisa.Brus Li je pobedjivao Caka samo na filmu.

jsx

pre 5 godina

M.S
Postujem svakog ko je vrhunski u svojoj oblasti tako i MMA borce. Ipak, Brus Li je doprineo popularizaciji borilackih vestina, pa i integraciji Kineza u SAD, sto je znacajnije od bilo kog MMA borca. Voljen je i zbog svoje harizme, pa i filozofije. Takodje, on je bio jedan od prvih koji su imali ideju da spajaju razlicite borilacke stilove i da konstantno preispituju ono sto su naucili. Mozda ni danas on ne bi bio vrhunski borac, ali sa svim znanjima koja su danas dostupna verujem da bi bio dobar trener i verovatno dodao nesto novo.

Mare

pre 5 godina

svaki prosecni mma borac je jaci od brus lija
brus je bio show glumac
(M.S, 14. jun 2019 19:37)

Da nije bilo Brus Lija, ne bi bilo ni mma. A pitaj bilo kog mma borca starije generacije, zbog koga je uopste poceo da se bavi borilackim vestinama.

direwolf

pre 5 godina

Zasto cura nije zvala hitnu pomoc? Onda bi imao mnogo vise sansi da prezivi. Kako to da se ljudi nikada ne sete najjednostavnijeg resenja nego zovu neke prijatelje i rodbinu?

Alija Sirotanović

pre 5 godina

Jedini čovek koji je prebio Čak Norisa, i to u sred Rima. Mislite, da je Čak to zaboravio i da se nije osvetio...? Msm, da se tu krije tajna smrti.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Mnogi ljudi možda ne znaju taj stil sto ga je učio učitelj Yip Man je ženski stil kung fu Wing Chun.Kada ga je počeo primenjivati Yip Man svi su mu se smejali.A on ih je sve razbijao sa tim stilom.Ambasadori tog stila su pokojni Brus Li i Dzeki Cen...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 14. jun 2019 19:07)

Ja sam u Zagrebu trenirao Wing Chun, zaboravio si Ted Wonga koji je bio učenik od Bruce Leeja i svakako značajniji od Jackie Chana, on nam je bio jednom na demonstraciji!

kolibri

pre 5 godina

Ja se secam jedne druge priče.Pošto je dozvolio sebi da na filmu otkriva tajne kineskih borilačkih veština što je bilo izričito zabranjeno,grupa kineskih sen seja(valjda se tako kaze)sakupili su se i snagom svojih misli ubili ga na daljinu.Čista crna magija,koju i ovde rade.Bilo je davno ali toliko se sećam.Kad opisuju stanje njegovog tela baš mi se i čini neobično šta je sve nastradalo od organa.A govorilo se da su mu ciljali na glavu.Eto,toliko se ja sećam.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 5 godina

Bruder Jakob@Sto ne zva;)!Da sam znao došao bi u Zagreb!Svaka čast svim velikim borcima u istoriji ali stil velikog Yip Man je bez premca!!Po meni u top 3 borca svih vremena.Jedina pametna stvar u zadnjih 10 godina na RTS je njegova trilogija sto su pustili.Mislim da kada bi video uživo Ted Wonga da bi pao u nesvest od uzbudjenja!

Malkom

pre 5 godina

Da je ostao živ, ne bi slavu dobili ni Stalone ni Arnold ni Bris Vilis ni Čak Noris. Brus Li je bio i ostaće legenda akcionih filmova, nešto kao Čaplin u komediji.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 5 godina

svaki prosecni mma borac je jaci od brus lija brus je bio show glumac
(M.S,14.jun 2019 19:37)
Veliki Yip Man je rekao:”Ja ne pokušavam da dokažem da su kineske borilačke vestine bolje od zapadnog boksa.Ono sto želim reci je da,iako pojedini ljudi imaju drugačiji i različiti status od drugih,svačije dostojanstvo je isto”!I da dâ ne zaboravim Yip Man nikad od nikog za života zvanično nije izgubio mec iako se borio i sa zapadnim i sa istočnim svetom...Toliko od mene...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 5 godina

Mnogi ljudi možda ne znaju taj stil sto ga je učio učitelj Yip Man je ženski stil kung fu Wing Chun.Kada ga je počeo primenjivati Yip Man svi su mu se smejali.A on ih je sve razbijao sa tim stilom.Ambasadori tog stila su pokojni Brus Li i Dzeki Cen...

Mare

pre 5 godina

Cole generacijo,
potpisujem tvoj post od reci do reci.
Ja sam iskoristio posetu Sijetlu pre par godina, da mu odem na grob.
Uzasno je tuzno kada vidis njegov i grob njegovog sina jedan pored drugog. Ali legenda zivi i dalje. Pozdrav staroj generaciji koja se nagledala filmova u kojima je trebao da glumi Brus Li, a u stvari su glumile njegove zamene Brus Laj, Bruce Le i sl.

mr.wolf

pre 5 godina

Aaauuu, kad se samo setim tih vremena!!! Kako smo se lozili na njega, bio nam je istinski heroj. Pokojni deda mi je pravio cake, sa kojima sam uporno pokusavao da budem kao Brus Li, povremeno mi je i uspevalo, ali sam bio mnogo uspesniji u samopovredjivanju glave, prstiju, ruke... ali nema veze, i sam odustajao, pa u ono vreme 80-tih, posle filma, uvek padne "makljaza" ispred bioskopa, svi smo bili Brus Li, zavijali kao macke u teranju… 
Pozdrav svim dobrim ljudima od generacije 1972. 
P.S. 
Uhhh, kakva su to bila vremena. Ovo nije zal 
za mlados', vec za nekim mnooogo boljim vremenima.
(Cole, 14. jun 2019 18:35)

Ma da, "bolja vremena".... uopste nije do "mlados"....

Conan

pre 5 godina

zaista legenda, koja ce izvesno jos dugo ziveti. Covek je bio perfekcionista, odlican borac, glumac ali i prakticni filozof. I dan danas mu se divim isto, mozda i vise nego kao klinac.

Cole

pre 5 godina

Aaauuu, kad se samo setim tih vremena!!!
Kako smo se lozili na njega, bio nam je
istinski heroj. Pokojni deda mi je pravio
cake, sa kojima sam uporno pokusavao da
budem kao Brus Li, povremeno mi je i uspevalo,
ali sam bio mnogo uspesniji u samopovredjivanju
glave, prstiju, ruke... ali nema veze, nisam
odustajao, pa u ono vreme 80-tih, posle filma,
uvek padne "makljaza" ispred bioskopa, svi smo
bili Brus Li, zavijali kao macke u teranju…
Pozdrav svim dobrim ljudima od generacije 1972.
P.S.
Uhhh, kakva su to bila vremena. Ovo nije zal
za mlados', vec za nekim mnooogo boljim vremenima.

Ilija

pre 5 godina

Nivo masnoća u organizmu mu je bio ispod svakog minimuma, tada se to nije smatralo za veliki problem, ali danas se zna da to može izazvati i otok u mozgu.

Hmm

pre 5 godina

Samo malo prosirena zvanicna verzija, po kojoj ona nije bila ljubavnica vec prijateljica, a uzrok smrti je izliv krvi u mozak. Steta sto je umro tako mlad

Cole

pre 5 godina

Aaauuu, kad se samo setim tih vremena!!!
Kako smo se lozili na njega, bio nam je
istinski heroj. Pokojni deda mi je pravio
cake, sa kojima sam uporno pokusavao da
budem kao Brus Li, povremeno mi je i uspevalo,
ali sam bio mnogo uspesniji u samopovredjivanju
glave, prstiju, ruke... ali nema veze, nisam
odustajao, pa u ono vreme 80-tih, posle filma,
uvek padne "makljaza" ispred bioskopa, svi smo
bili Brus Li, zavijali kao macke u teranju…
Pozdrav svim dobrim ljudima od generacije 1972.
P.S.
Uhhh, kakva su to bila vremena. Ovo nije zal
za mlados', vec za nekim mnooogo boljim vremenima.

Hmm

pre 5 godina

Samo malo prosirena zvanicna verzija, po kojoj ona nije bila ljubavnica vec prijateljica, a uzrok smrti je izliv krvi u mozak. Steta sto je umro tako mlad

Mare

pre 5 godina

svaki prosecni mma borac je jaci od brus lija
brus je bio show glumac
(M.S, 14. jun 2019 19:37)

Da nije bilo Brus Lija, ne bi bilo ni mma. A pitaj bilo kog mma borca starije generacije, zbog koga je uopste poceo da se bavi borilackim vestinama.

Ilija

pre 5 godina

Nivo masnoća u organizmu mu je bio ispod svakog minimuma, tada se to nije smatralo za veliki problem, ali danas se zna da to može izazvati i otok u mozgu.

Cole

pre 5 godina

Jel moguce da se vecina u komentarima tripuje da je on bio neki super borac? Covek je samo obican produkt filmske industrije. Vi garant mislite i da su Stiven Sigal i ostala akciona ekipa strasni borci ahahahah. Uostalom ukucajte MMA vs bilo koja ta istocnjacka prevara kao aikido ili kung fu, pa cete videti kakve su to vestine. Obicni filmski trikovi
(Markos, 14. jun 2019 22:25)

Da li si realan!!!???
Ovde niko nije pomenuo Sigala
i slicne "borce", ovde je prica
o coveku koji je citav svoj zivot
posvetio borilackim vestinama.
Uostalom, imas na Yutubu klipova
pa pogledaj, covek je mozda glavom
platio svoju posvecenost sportu
kojim se bavio, isao je dotle da
je kacio struju na ekstremitete,
ne bi li postigao sto vecu perfekciju,
imas i dokumantarne filmove u kojima
se vidi da su mu pokrete usporavali
za potrebe filma jer ne bi video sta
je uradio. Takodje, covek je BUKVALNO
kao klinac pobegao iz Hong Konga da
ga Trijade ne bi ubile jer je prebio
sina sefa tamosnjeg podzemlja. U svakom
slucaju, ziv i zdrav ti meni bio. Poz.

Malkom

pre 5 godina

Da je ostao živ, ne bi slavu dobili ni Stalone ni Arnold ni Bris Vilis ni Čak Noris. Brus Li je bio i ostaće legenda akcionih filmova, nešto kao Čaplin u komediji.

Conan

pre 5 godina

zaista legenda, koja ce izvesno jos dugo ziveti. Covek je bio perfekcionista, odlican borac, glumac ali i prakticni filozof. I dan danas mu se divim isto, mozda i vise nego kao klinac.

Mare

pre 5 godina

Cole generacijo,
potpisujem tvoj post od reci do reci.
Ja sam iskoristio posetu Sijetlu pre par godina, da mu odem na grob.
Uzasno je tuzno kada vidis njegov i grob njegovog sina jedan pored drugog. Ali legenda zivi i dalje. Pozdrav staroj generaciji koja se nagledala filmova u kojima je trebao da glumi Brus Li, a u stvari su glumile njegove zamene Brus Laj, Bruce Le i sl.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 5 godina

Mnogi ljudi možda ne znaju taj stil sto ga je učio učitelj Yip Man je ženski stil kung fu Wing Chun.Kada ga je počeo primenjivati Yip Man svi su mu se smejali.A on ih je sve razbijao sa tim stilom.Ambasadori tog stila su pokojni Brus Li i Dzeki Cen...

jsx

pre 5 godina

M.S
Postujem svakog ko je vrhunski u svojoj oblasti tako i MMA borce. Ipak, Brus Li je doprineo popularizaciji borilackih vestina, pa i integraciji Kineza u SAD, sto je znacajnije od bilo kog MMA borca. Voljen je i zbog svoje harizme, pa i filozofije. Takodje, on je bio jedan od prvih koji su imali ideju da spajaju razlicite borilacke stilove i da konstantno preispituju ono sto su naucili. Mozda ni danas on ne bi bio vrhunski borac, ali sa svim znanjima koja su danas dostupna verujem da bi bio dobar trener i verovatno dodao nesto novo.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 5 godina

svaki prosecni mma borac je jaci od brus lija brus je bio show glumac
(M.S,14.jun 2019 19:37)
Veliki Yip Man je rekao:”Ja ne pokušavam da dokažem da su kineske borilačke vestine bolje od zapadnog boksa.Ono sto želim reci je da,iako pojedini ljudi imaju drugačiji i različiti status od drugih,svačije dostojanstvo je isto”!I da dâ ne zaboravim Yip Man nikad od nikog za života zvanično nije izgubio mec iako se borio i sa zapadnim i sa istočnim svetom...Toliko od mene...

Alija Sirotanović

pre 5 godina

Jedini čovek koji je prebio Čak Norisa, i to u sred Rima. Mislite, da je Čak to zaboravio i da se nije osvetio...? Msm, da se tu krije tajna smrti.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Mnogi ljudi možda ne znaju taj stil sto ga je učio učitelj Yip Man je ženski stil kung fu Wing Chun.Kada ga je počeo primenjivati Yip Man svi su mu se smejali.A on ih je sve razbijao sa tim stilom.Ambasadori tog stila su pokojni Brus Li i Dzeki Cen...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 14. jun 2019 19:07)

Ja sam u Zagrebu trenirao Wing Chun, zaboravio si Ted Wonga koji je bio učenik od Bruce Leeja i svakako značajniji od Jackie Chana, on nam je bio jednom na demonstraciji!

direwolf

pre 5 godina

Zasto cura nije zvala hitnu pomoc? Onda bi imao mnogo vise sansi da prezivi. Kako to da se ljudi nikada ne sete najjednostavnijeg resenja nego zovu neke prijatelje i rodbinu?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 5 godina

Bruder Jakob@Sto ne zva;)!Da sam znao došao bi u Zagreb!Svaka čast svim velikim borcima u istoriji ali stil velikog Yip Man je bez premca!!Po meni u top 3 borca svih vremena.Jedina pametna stvar u zadnjih 10 godina na RTS je njegova trilogija sto su pustili.Mislim da kada bi video uživo Ted Wonga da bi pao u nesvest od uzbudjenja!

Лаза Буџук

pre 5 godina

Чак Норис је убица ,прерушио се у баштована,али никада неће опрати срамоту како је добио по тамбури од Бруса Лија.Супермен сиротиње и радничких крајева града.

бруце лее форевер

pre 5 godina

који бре црни мма? знате ли ви уопште да је испочетка на карате такмичењима побеतивао онај који први дотакне противника. мма нема везе са стварном борбом јер имају заштитне рукавице шта потенцира снагу уместо брзине.

mr.wolf

pre 5 godina

Aaauuu, kad se samo setim tih vremena!!! Kako smo se lozili na njega, bio nam je istinski heroj. Pokojni deda mi je pravio cake, sa kojima sam uporno pokusavao da budem kao Brus Li, povremeno mi je i uspevalo, ali sam bio mnogo uspesniji u samopovredjivanju glave, prstiju, ruke... ali nema veze, i sam odustajao, pa u ono vreme 80-tih, posle filma, uvek padne "makljaza" ispred bioskopa, svi smo bili Brus Li, zavijali kao macke u teranju… 
Pozdrav svim dobrim ljudima od generacije 1972. 
P.S. 
Uhhh, kakva su to bila vremena. Ovo nije zal 
za mlados', vec za nekim mnooogo boljim vremenima.
(Cole, 14. jun 2019 18:35)

Ma da, "bolja vremena".... uopste nije do "mlados"....

didul.e

pre 5 godina

Brus Li je pre svega bio pošten i dobar čovek, za ostalo se može diskutovati, jer ipak film je film. Ali meni je ovo prvo važnije od filma!

kolibri

pre 5 godina

Ja se secam jedne druge priče.Pošto je dozvolio sebi da na filmu otkriva tajne kineskih borilačkih veština što je bilo izričito zabranjeno,grupa kineskih sen seja(valjda se tako kaze)sakupili su se i snagom svojih misli ubili ga na daljinu.Čista crna magija,koju i ovde rade.Bilo je davno ali toliko se sećam.Kad opisuju stanje njegovog tela baš mi se i čini neobično šta je sve nastradalo od organa.A govorilo se da su mu ciljali na glavu.Eto,toliko se ja sećam.

Lee nije bio sportista

pre 5 godina

Ovde neko rece, da Bruce Lee ne bi mogao da se bori sa bokserskim sampoionima. Verovatno da, ako bi se borba odvijala po bokserskim pravilima. Ali, ovde se nikako ne svhata, da je on upraznjavao sistem borbe u kome nema pravila! Pa primarni ciljevi u borbi u JEET KUNE DO-u su oci i genitalije! Da li je u jednoj sportskoj borbi tako nesto dozvoljeno? Naravno da nije. Ostali ciljevi su vrat, bubrezi, kolena, potiljak. Da li je udaranje u ova mesta dozvoljeno u nekoj od sportskih borilackih vestina? Nije! Jednostavno nemojte mesati babe i zabe. Njegov sistem borbe Jeet Kune Do je sistem samoodbrane kreiran za pojedinca, koji se sastoji u jednostavnoj filozofiji, uradi sve sto je potrebno, ma koliko bilo brutalno i prljavo, da neprijatelja posaljes u najblizu bolnicu. Sigurno je da bi u bokserskom mecu izgubio od Muhamed Alija, ali bi na ulici u ulicnoj tuci, za par sekundi tog istoga Alija, hitna kola odvela na reanimaciju, ako bi uopste i ostao ziv. Lee nije sportski borac, on je ulicni borac, a to je nesto sasvim drugo. U ulicnoj tuci, nema pravila, nema rukavica, nema zastitne gume za zube, nema sudije koji ce da prekine borbu ukoliko je potrebno, nema kontrolisanog okruzenja u kome se borba vodi, ne poznajete protivnika protiv koga se borite, napad na ulici je obicno podal, cesto uz upotrebu oruzija (stangle, noza, lanca, boksera, ili cak pistolja), a cesto se desava da ga izazove grupa ljudi. Prema tome, Lee je u svom domenu, a to je ulicna borba, bio neprikosnoven!

stariji gradjanin

pre 5 godina

Uporedjivati MMA sa onim što je Brus Li radio je svetogrdje. Napumpane gorile u oktagonu bi bile komične da nema krvi. Oni su samo loša verzija rimskih gladijatora i služe da podstaknu najniže instikte u masi koju popularno nazivaju trash (bilo koje boje). Brus Li je bio umetnik u borilačkim veštinama.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Mislim da kada bi video uživo Ted Wonga da bi pao u nesvest od uzbudjenja!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 14. jun 2019 19:45)

Jebiga, sad je već odavno mrtav, to je bilo prije 20 i koju godinu!

Keko

pre 5 godina

Boško.I ja sam tako čuo kad sam imao desetak godina to su pricali u školi.Još je bila prica da je otišao u prašumu da pobjegne od svega i bori se protiv nekoga haha.legenda

Milena

pre 5 godina

(Bruder Jakob, 14. jun 2019 21:03)

Bravo Bruder, čitanjem prve rečenice teksta se može shvatiti da je bilo pre 46 godina. Tačno je da je više od 20.

siki

pre 5 godina

@(Markos, 14. jun 2019 22:25)

Da li ti stvarno misliš da su kinezi i drugi narodi toliko glupi da bi hiljadama godina razvijali veštine koje ne služe ničemu? Da, verovatno su zato i imali carstva koja su trajala hiljadama godina. Eto, nisu ratovali pa su se dosađivali glupostima? Nekada ti je od efikasnosti tehnike zavisio život, a ne mma titula ili novac. Ali da bi bila efikasna morala je savršeno da se uvežba. A motiv za vežbanje ti je bio život, da ti glava ostane na ramenima u sledećoj borbi, bici.. A današnji domet borilačkih veština, kad više ni nema takvih ratova, je desetominutno valjanje dva prebildana magarca po kavezu. U realnoj borbi na život i smrt to pada u vodu. Zabranjeni udarci u vitalne tačke (oči, testisi, potiljak, grlo..), valjanje po podu gde je distanca skraćena na minimum i gde su te tačke dostupne na dobar dan.. Dalje, probaj da se boriš protiv dvojice ili više na dok si na zemlji. Mrtav si. A tehnika mma boraca... To pali samo u oktagonu. Bratanac mi trenira mma. Sparingujem s njime, uhvati mi kragnu, rukom ja njega za ja*a, odmah pušta i viče "to ne smeš". A jel?

m

pre 5 godina

Bio je prodavac magle.Da nije bio lep i definisan nista nebi uradio.Sto se borbe tice umatili bi ga dosta glumaca iz tog perioda ukljucujuci Caka Norisa.Brus Li je pobedjivao Caka samo na filmu.
(Dusan, 14. jun 2019 20:41)

nadam se da si svestan cinjenice da je Cak Noris bio njegov ucenik !

Dusan

pre 5 godina

Bio je prodavac magle.Da nije bio lep i definisan nista nebi uradio.Sto se borbe tice umatili bi ga dosta glumaca iz tog perioda ukljucujuci Caka Norisa.Brus Li je pobedjivao Caka samo na filmu.

Vlada

pre 5 godina

Vi poredite neke mma drvoseče sa profi borcem koji ništa drugo nije radio do samo trenirao borilačke veštine na nivou virtuoza. Dali vi znate koliko je bio brz i koliko smrtonosnih udaraca je zadavao u samo nekoliko sekundi. Znači od jednog takvog udarca vaš mma pada na patos.....mrtav, bukvalno.Brus je lomio betonske ploče udarcem ruke, šta mislite kako bi se držala rebra na mma indijacu hahaha.

XXL

pre 5 godina

Niko ne govori kako je izazvao svog ostarelog majstora i učitelja Yip Mana i krvnički ga pretukao i time se hvalio iako važi kodex časti da se ne objavljuje ishod borbi dva učitelja i majstora kung-fua. Naravno time je dokazao da je bio i ostao samo - ulični borac. Hollywood je učinio ostalo. Što bi ameri rekli - legenda živi.

Markos

pre 5 godina

Jel moguce da se vecina u komentarima tripuje da je on bio neki super borac? Covek je samo obican produkt filmske industrije. Vi garant mislite i da su Stiven Sigal i ostala akciona ekipa strasni borci ahahahah. Uostalom ukucajte MMA vs bilo koja ta istocnjacka prevara kao aikido ili kung fu, pa cete videti kakve su to vestine. Obicni filmski trikovi

Rocky

pre 5 godina

Bio je prodavac magle.Da nije bio lep i definisan nista nebi uradio.Sto se borbe tice umatili bi ga dosta glumaca iz tog perioda ukljucujuci Caka Norisa.Brus Li je pobedjivao Caka samo na filmu.
(Dusan, 14. jun 2019 20:41)

Ostaje zapamćena izjava Čak Norisa o neverovatnoj fizičkoj snazi Brus Lija

"svi su bili ubeđeni da je Brus Li rođen sa tolikom snagom, ali to nije tačno, njegova snaga nije bila urođena vec rezultat zestokih i stalnih treninga...."

Niko nije mogao da umlati Brus Lija niti bi neko to smeo i da pokusa.

Laowai

pre 5 godina

Jel moguce da se vecina u komentarima tripuje da je on bio neki super borac? Covek je samo obican produkt filmske industrije. Vi garant mislite i da su Stiven Sigal i ostala akciona ekipa strasni borci ahahahah. Uostalom ukucajte MMA vs bilo koja ta istocnjacka prevara kao aikido ili kung fu, pa cete videti kakve su to vestine. Obicni filmski trikovi 
(Markos, 14. jun 2019 22:25) 

A jel moguce da ima ljudi koji se toliko prze na MMA? Jasno nam je svima da je MMA za prave muskarcine kao sto si ti, ali oladi malo.
Brus Li je bio veci od MMA, a sad da li bi ga neko umlatio ili ne, nije ni bitno. Njegova posvecenost Kung Fu je bila neverovatna. U ostalom posvecenost i njegov uspeh u nekom sportu je vazan, ne znam ni sto se spominje MMA. Kao da poredim dva sporta sa loptom. Djokovic bi unistio Mesija u tenisu.

golijat

pre 5 godina

Zasto cura nije zvala hitnu pomoc? Onda bi imao mnogo vise sansi da prezivi. Kako to da se ljudi nikada ne sete najjednostavnijeg resenja nego zovu neke prijatelje i rodbinu?
(direwolf, 14. jun 2019 20:29)
Verovatno zato sto je cura ljubavnica ...

Max

pre 5 godina

Naravno da ta prica o Brus Liju nije tacna....On je odbio da mafija uzima veliki procenat od njegovih filmova i zato je sklonjen...ubijen...Sve ostalo su price za malu djecu...

Legionar

pre 5 godina

@ (Markos, 14. jun 2019 22:25)
U kom si ti tripu, majke ti? Naravno da se u filnovima sve preuveliča, dotera, iscenira do perfekcije ali reći da su aikido, kung fu i ostale istočnjačke veštine glupost, u najmanju ruku je glupost. Osim toga, tim veštinama se obučavaju sve specijalne jedinice vojske i policije svih država na svetu, znači li ti to nešto?

kuc kuc

pre 5 godina

Postoji jako zanimljiv film o Brus Lee-u kao začetniku body building-a posebno u oblasti kreiranja suplemenata za precizno definisanje mišićne mase. Čovek je sam pravio koktele kao suplemente u koje je čak eksperimentišući dodavao živo meso.
Nažalost ne mogu da se setim imena filma. Ako neko zna, molim ukucajte.

Cinique

pre 5 godina

Da nije umro mlad, ne bi postao legenda. Postao bi sprdačina kao Čak Noris, Džon Vejn ili Stiven Sigal. Treba znati kad umreti; legende ne umiru prerano nego tačno na vreme, zato i jesu legende.

Igor

pre 5 godina

Kako je on umro? Pa verovatno zbog tog aspirina.... ... kojeg je popio u stanu svoje ljubavnice. Posle se vishe nije probudio.

Navodno nije bila alergija na aspirin (tj. acetil-salicilnu kiselinu) nego na meprobamat, drugi sastojak tog leka koji je popio. On se kupovao slobodno, bez recepta, dok nije konačno povučen zbog raznih neželjenih efekata.

kole

pre 5 godina

@(M.S, 14. jun 2019 19:37)
pa bruce lee je prvi poceo sa mma,to je bila njegova filozofija kombinovanja vise stilova.on je ucio wing chun od yipmena ali je tu tehniku kobinovao sa zapadnim vestinama tj. prvi je poceo da se krece i koristi udarce iz boksa odnosno kikboksa zajedno sa wingchun....

ding dong ling long

pre 5 godina

Mnogo bre vežbao, pa da se opusti malo dućkao i odmarao sa strane, ali samo popodne, i onda opa, smrt ga uvatila nespremnog, spuštenoga garda (pantalona). Ali, verni mu drugari, ispoštovaše ga, obmanuli i ženu i novine da bi ga zaštitili, jer ipak je on bio legenda, da se ne kvari utisak. Ali braća Kinezi koji uvek drže do istine i morala, objaviše istinu, a kakva god je, nama da otvore oči. Hvala braćo Kinezi!

Against modern football

pre 5 godina

svaki prosecni mma borac je jaci od brus lija brus je bio show glumac
(M.S, 14. jun 2019 19:37) Citao sam Brusov intervju u kojem su ga pitali da li bi se tukao sa Muhamedom Alijem. Covek se samo nasmejao i rekao: “Pa pogledajte koliki je on, a koliki sam ja, ubio bi me.” Zanimljivo je da postoji samo jedan snimak na kojem se Brus Li istinski bori. Ostalo je sve film. Ali covek je legenda po mnogo visim stvarima, a to je filozofija misli. Mma ne priznajem kao sport, ali da, Brus Li ne bi mogao da se bori sa tadasnjim bokserskim sampipnima.

Markos

pre 5 godina

Cole
TO sto pricas su sve bajke.Ne znam kako to uopste mozes ozbiljno da razmatras.TO su obicne legende.Mada kad vidim da vecina planete veruje u coveka od blata i od njegovog rebra nasta zena,onda mi je jasno i da mnogi veruju u ove price holivudske

game over

pre 5 godina

Yip Man je isto bio uzivalac opijuma svaki vrhunski borac tog doba i ranije dok nisu poceli kontrole bio je uzivalac opijuma i da Yip Man bi ubio boga u Brus Lija ipak je najbolji wing chu majstor na svetu

Markos

pre 5 godina

Bruce lee forever
Pa MMA se prvih deset godina odrzavao bez rukavica i dolazili su iz svih borilackih sportova da se bore,cak i iz tih smesnih,pa se ne secam da je neki kung fu ili aikido majstor odneo bilo kada pobedu.To je samo filmska prevara,kakav Brus Li.To je kao kada bi poverovao da je Stetam neki razbijac ahahaha.Ljudi izgleda ne razlikuju glumu,filmske trikove od realnosti.Verovatno se nisu u zivotu potukli kad veruju u te gluposti.Pokusajte to da primenite na ulici,necete se dobro provesti

Bruder Jakob

pre 5 godina

Bravo Bruder, čitanjem prve rečenice teksta se može shvatiti da je bilo pre 46 godina. Tačno je da je više od 20.
(Milena, 14. jun 2019 21:51)

Milena generacijo, nisi pročitala moj prethodni komentar, mislio sam na njegovog učenika Teda Wonga koji je umro 2010. godine i bio nam je na demonstracijama prije više od 20 godina!

Mix

pre 1 godinu

Upoznao sam coveka iz Hong Konga na putu u Abu Dhabi,posto sam veliki fan Bruce lee a,pitao sam ga da li iko zna tacan uzrok njegove smrti ,covek mi je rekao da to niko nikada nece saznati,sve su nagadjanja.

Markos

pre 5 godina

Jel moguce da se vecina u komentarima tripuje da je on bio neki super borac? Covek je samo obican produkt filmske industrije. Vi garant mislite i da su Stiven Sigal i ostala akciona ekipa strasni borci ahahahah. Uostalom ukucajte MMA vs bilo koja ta istocnjacka prevara kao aikido ili kung fu, pa cete videti kakve su to vestine. Obicni filmski trikovi

Dusan

pre 5 godina

Bio je prodavac magle.Da nije bio lep i definisan nista nebi uradio.Sto se borbe tice umatili bi ga dosta glumaca iz tog perioda ukljucujuci Caka Norisa.Brus Li je pobedjivao Caka samo na filmu.

mr.wolf

pre 5 godina

Aaauuu, kad se samo setim tih vremena!!! Kako smo se lozili na njega, bio nam je istinski heroj. Pokojni deda mi je pravio cake, sa kojima sam uporno pokusavao da budem kao Brus Li, povremeno mi je i uspevalo, ali sam bio mnogo uspesniji u samopovredjivanju glave, prstiju, ruke... ali nema veze, i sam odustajao, pa u ono vreme 80-tih, posle filma, uvek padne "makljaza" ispred bioskopa, svi smo bili Brus Li, zavijali kao macke u teranju… 
Pozdrav svim dobrim ljudima od generacije 1972. 
P.S. 
Uhhh, kakva su to bila vremena. Ovo nije zal 
za mlados', vec za nekim mnooogo boljim vremenima.
(Cole, 14. jun 2019 18:35)

Ma da, "bolja vremena".... uopste nije do "mlados"....

kolibri

pre 5 godina

Ja se secam jedne druge priče.Pošto je dozvolio sebi da na filmu otkriva tajne kineskih borilačkih veština što je bilo izričito zabranjeno,grupa kineskih sen seja(valjda se tako kaze)sakupili su se i snagom svojih misli ubili ga na daljinu.Čista crna magija,koju i ovde rade.Bilo je davno ali toliko se sećam.Kad opisuju stanje njegovog tela baš mi se i čini neobično šta je sve nastradalo od organa.A govorilo se da su mu ciljali na glavu.Eto,toliko se ja sećam.

XXL

pre 5 godina

Niko ne govori kako je izazvao svog ostarelog majstora i učitelja Yip Mana i krvnički ga pretukao i time se hvalio iako važi kodex časti da se ne objavljuje ishod borbi dva učitelja i majstora kung-fua. Naravno time je dokazao da je bio i ostao samo - ulični borac. Hollywood je učinio ostalo. Što bi ameri rekli - legenda živi.

Markos

pre 5 godina

Bruce lee forever
Pa MMA se prvih deset godina odrzavao bez rukavica i dolazili su iz svih borilackih sportova da se bore,cak i iz tih smesnih,pa se ne secam da je neki kung fu ili aikido majstor odneo bilo kada pobedu.To je samo filmska prevara,kakav Brus Li.To je kao kada bi poverovao da je Stetam neki razbijac ahahaha.Ljudi izgleda ne razlikuju glumu,filmske trikove od realnosti.Verovatno se nisu u zivotu potukli kad veruju u te gluposti.Pokusajte to da primenite na ulici,necete se dobro provesti

бруце лее форевер

pre 5 godina

који бре црни мма? знате ли ви уопште да је испочетка на карате такмичењима побеतивао онај који први дотакне противника. мма нема везе са стварном борбом јер имају заштитне рукавице шта потенцира снагу уместо брзине.

Alija Sirotanović

pre 5 godina

Jedini čovek koji je prebio Čak Norisa, i to u sred Rima. Mislite, da je Čak to zaboravio i da se nije osvetio...? Msm, da se tu krije tajna smrti.

Cole

pre 5 godina

Aaauuu, kad se samo setim tih vremena!!!
Kako smo se lozili na njega, bio nam je
istinski heroj. Pokojni deda mi je pravio
cake, sa kojima sam uporno pokusavao da
budem kao Brus Li, povremeno mi je i uspevalo,
ali sam bio mnogo uspesniji u samopovredjivanju
glave, prstiju, ruke... ali nema veze, nisam
odustajao, pa u ono vreme 80-tih, posle filma,
uvek padne "makljaza" ispred bioskopa, svi smo
bili Brus Li, zavijali kao macke u teranju…
Pozdrav svim dobrim ljudima od generacije 1972.
P.S.
Uhhh, kakva su to bila vremena. Ovo nije zal
za mlados', vec za nekim mnooogo boljim vremenima.

Malkom

pre 5 godina

Da je ostao živ, ne bi slavu dobili ni Stalone ni Arnold ni Bris Vilis ni Čak Noris. Brus Li je bio i ostaće legenda akcionih filmova, nešto kao Čaplin u komediji.

direwolf

pre 5 godina

Zasto cura nije zvala hitnu pomoc? Onda bi imao mnogo vise sansi da prezivi. Kako to da se ljudi nikada ne sete najjednostavnijeg resenja nego zovu neke prijatelje i rodbinu?

Cinique

pre 5 godina

Da nije umro mlad, ne bi postao legenda. Postao bi sprdačina kao Čak Noris, Džon Vejn ili Stiven Sigal. Treba znati kad umreti; legende ne umiru prerano nego tačno na vreme, zato i jesu legende.

Cole

pre 5 godina

Jel moguce da se vecina u komentarima tripuje da je on bio neki super borac? Covek je samo obican produkt filmske industrije. Vi garant mislite i da su Stiven Sigal i ostala akciona ekipa strasni borci ahahahah. Uostalom ukucajte MMA vs bilo koja ta istocnjacka prevara kao aikido ili kung fu, pa cete videti kakve su to vestine. Obicni filmski trikovi
(Markos, 14. jun 2019 22:25)

Da li si realan!!!???
Ovde niko nije pomenuo Sigala
i slicne "borce", ovde je prica
o coveku koji je citav svoj zivot
posvetio borilackim vestinama.
Uostalom, imas na Yutubu klipova
pa pogledaj, covek je mozda glavom
platio svoju posvecenost sportu
kojim se bavio, isao je dotle da
je kacio struju na ekstremitete,
ne bi li postigao sto vecu perfekciju,
imas i dokumantarne filmove u kojima
se vidi da su mu pokrete usporavali
za potrebe filma jer ne bi video sta
je uradio. Takodje, covek je BUKVALNO
kao klinac pobegao iz Hong Konga da
ga Trijade ne bi ubile jer je prebio
sina sefa tamosnjeg podzemlja. U svakom
slucaju, ziv i zdrav ti meni bio. Poz.

Лаза Буџук

pre 5 godina

Чак Норис је убица ,прерушио се у баштована,али никада неће опрати срамоту како је добио по тамбури од Бруса Лија.Супермен сиротиње и радничких крајева града.

Markos

pre 5 godina

Cole
TO sto pricas su sve bajke.Ne znam kako to uopste mozes ozbiljno da razmatras.TO su obicne legende.Mada kad vidim da vecina planete veruje u coveka od blata i od njegovog rebra nasta zena,onda mi je jasno i da mnogi veruju u ove price holivudske

didul.e

pre 5 godina

Brus Li je pre svega bio pošten i dobar čovek, za ostalo se može diskutovati, jer ipak film je film. Ali meni je ovo prvo važnije od filma!

Mare

pre 5 godina

svaki prosecni mma borac je jaci od brus lija
brus je bio show glumac
(M.S, 14. jun 2019 19:37)

Da nije bilo Brus Lija, ne bi bilo ni mma. A pitaj bilo kog mma borca starije generacije, zbog koga je uopste poceo da se bavi borilackim vestinama.

Ilija

pre 5 godina

Nivo masnoća u organizmu mu je bio ispod svakog minimuma, tada se to nije smatralo za veliki problem, ali danas se zna da to može izazvati i otok u mozgu.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 5 godina

Mnogi ljudi možda ne znaju taj stil sto ga je učio učitelj Yip Man je ženski stil kung fu Wing Chun.Kada ga je počeo primenjivati Yip Man svi su mu se smejali.A on ih je sve razbijao sa tim stilom.Ambasadori tog stila su pokojni Brus Li i Dzeki Cen...

Mare

pre 5 godina

Cole generacijo,
potpisujem tvoj post od reci do reci.
Ja sam iskoristio posetu Sijetlu pre par godina, da mu odem na grob.
Uzasno je tuzno kada vidis njegov i grob njegovog sina jedan pored drugog. Ali legenda zivi i dalje. Pozdrav staroj generaciji koja se nagledala filmova u kojima je trebao da glumi Brus Li, a u stvari su glumile njegove zamene Brus Laj, Bruce Le i sl.

Milena

pre 5 godina

(Bruder Jakob, 14. jun 2019 21:03)

Bravo Bruder, čitanjem prve rečenice teksta se može shvatiti da je bilo pre 46 godina. Tačno je da je više od 20.

Max

pre 5 godina

Naravno da ta prica o Brus Liju nije tacna....On je odbio da mafija uzima veliki procenat od njegovih filmova i zato je sklonjen...ubijen...Sve ostalo su price za malu djecu...

Against modern football

pre 5 godina

svaki prosecni mma borac je jaci od brus lija brus je bio show glumac
(M.S, 14. jun 2019 19:37) Citao sam Brusov intervju u kojem su ga pitali da li bi se tukao sa Muhamedom Alijem. Covek se samo nasmejao i rekao: “Pa pogledajte koliki je on, a koliki sam ja, ubio bi me.” Zanimljivo je da postoji samo jedan snimak na kojem se Brus Li istinski bori. Ostalo je sve film. Ali covek je legenda po mnogo visim stvarima, a to je filozofija misli. Mma ne priznajem kao sport, ali da, Brus Li ne bi mogao da se bori sa tadasnjim bokserskim sampipnima.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 5 godina

svaki prosecni mma borac je jaci od brus lija brus je bio show glumac
(M.S,14.jun 2019 19:37)
Veliki Yip Man je rekao:”Ja ne pokušavam da dokažem da su kineske borilačke vestine bolje od zapadnog boksa.Ono sto želim reci je da,iako pojedini ljudi imaju drugačiji i različiti status od drugih,svačije dostojanstvo je isto”!I da dâ ne zaboravim Yip Man nikad od nikog za života zvanično nije izgubio mec iako se borio i sa zapadnim i sa istočnim svetom...Toliko od mene...

Keko

pre 5 godina

Boško.I ja sam tako čuo kad sam imao desetak godina to su pricali u školi.Još je bila prica da je otišao u prašumu da pobjegne od svega i bori se protiv nekoga haha.legenda

Hmm

pre 5 godina

Samo malo prosirena zvanicna verzija, po kojoj ona nije bila ljubavnica vec prijateljica, a uzrok smrti je izliv krvi u mozak. Steta sto je umro tako mlad

Bruder Jakob

pre 5 godina

Mnogi ljudi možda ne znaju taj stil sto ga je učio učitelj Yip Man je ženski stil kung fu Wing Chun.Kada ga je počeo primenjivati Yip Man svi su mu se smejali.A on ih je sve razbijao sa tim stilom.Ambasadori tog stila su pokojni Brus Li i Dzeki Cen...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 14. jun 2019 19:07)

Ja sam u Zagrebu trenirao Wing Chun, zaboravio si Ted Wonga koji je bio učenik od Bruce Leeja i svakako značajniji od Jackie Chana, on nam je bio jednom na demonstraciji!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 5 godina

Bruder Jakob@Sto ne zva;)!Da sam znao došao bi u Zagreb!Svaka čast svim velikim borcima u istoriji ali stil velikog Yip Man je bez premca!!Po meni u top 3 borca svih vremena.Jedina pametna stvar u zadnjih 10 godina na RTS je njegova trilogija sto su pustili.Mislim da kada bi video uživo Ted Wonga da bi pao u nesvest od uzbudjenja!

Conan

pre 5 godina

zaista legenda, koja ce izvesno jos dugo ziveti. Covek je bio perfekcionista, odlican borac, glumac ali i prakticni filozof. I dan danas mu se divim isto, mozda i vise nego kao klinac.

Vlada

pre 5 godina

Vi poredite neke mma drvoseče sa profi borcem koji ništa drugo nije radio do samo trenirao borilačke veštine na nivou virtuoza. Dali vi znate koliko je bio brz i koliko smrtonosnih udaraca je zadavao u samo nekoliko sekundi. Znači od jednog takvog udarca vaš mma pada na patos.....mrtav, bukvalno.Brus je lomio betonske ploče udarcem ruke, šta mislite kako bi se držala rebra na mma indijacu hahaha.

jsx

pre 5 godina

M.S
Postujem svakog ko je vrhunski u svojoj oblasti tako i MMA borce. Ipak, Brus Li je doprineo popularizaciji borilackih vestina, pa i integraciji Kineza u SAD, sto je znacajnije od bilo kog MMA borca. Voljen je i zbog svoje harizme, pa i filozofije. Takodje, on je bio jedan od prvih koji su imali ideju da spajaju razlicite borilacke stilove i da konstantno preispituju ono sto su naucili. Mozda ni danas on ne bi bio vrhunski borac, ali sa svim znanjima koja su danas dostupna verujem da bi bio dobar trener i verovatno dodao nesto novo.

golijat

pre 5 godina

Zasto cura nije zvala hitnu pomoc? Onda bi imao mnogo vise sansi da prezivi. Kako to da se ljudi nikada ne sete najjednostavnijeg resenja nego zovu neke prijatelje i rodbinu?
(direwolf, 14. jun 2019 20:29)
Verovatno zato sto je cura ljubavnica ...

ding dong ling long

pre 5 godina

Mnogo bre vežbao, pa da se opusti malo dućkao i odmarao sa strane, ali samo popodne, i onda opa, smrt ga uvatila nespremnog, spuštenoga garda (pantalona). Ali, verni mu drugari, ispoštovaše ga, obmanuli i ženu i novine da bi ga zaštitili, jer ipak je on bio legenda, da se ne kvari utisak. Ali braća Kinezi koji uvek drže do istine i morala, objaviše istinu, a kakva god je, nama da otvore oči. Hvala braćo Kinezi!

Lee nije bio sportista

pre 5 godina

Ovde neko rece, da Bruce Lee ne bi mogao da se bori sa bokserskim sampoionima. Verovatno da, ako bi se borba odvijala po bokserskim pravilima. Ali, ovde se nikako ne svhata, da je on upraznjavao sistem borbe u kome nema pravila! Pa primarni ciljevi u borbi u JEET KUNE DO-u su oci i genitalije! Da li je u jednoj sportskoj borbi tako nesto dozvoljeno? Naravno da nije. Ostali ciljevi su vrat, bubrezi, kolena, potiljak. Da li je udaranje u ova mesta dozvoljeno u nekoj od sportskih borilackih vestina? Nije! Jednostavno nemojte mesati babe i zabe. Njegov sistem borbe Jeet Kune Do je sistem samoodbrane kreiran za pojedinca, koji se sastoji u jednostavnoj filozofiji, uradi sve sto je potrebno, ma koliko bilo brutalno i prljavo, da neprijatelja posaljes u najblizu bolnicu. Sigurno je da bi u bokserskom mecu izgubio od Muhamed Alija, ali bi na ulici u ulicnoj tuci, za par sekundi tog istoga Alija, hitna kola odvela na reanimaciju, ako bi uopste i ostao ziv. Lee nije sportski borac, on je ulicni borac, a to je nesto sasvim drugo. U ulicnoj tuci, nema pravila, nema rukavica, nema zastitne gume za zube, nema sudije koji ce da prekine borbu ukoliko je potrebno, nema kontrolisanog okruzenja u kome se borba vodi, ne poznajete protivnika protiv koga se borite, napad na ulici je obicno podal, cesto uz upotrebu oruzija (stangle, noza, lanca, boksera, ili cak pistolja), a cesto se desava da ga izazove grupa ljudi. Prema tome, Lee je u svom domenu, a to je ulicna borba, bio neprikosnoven!

Bruder Jakob

pre 5 godina

Mislim da kada bi video uživo Ted Wonga da bi pao u nesvest od uzbudjenja!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 14. jun 2019 19:45)

Jebiga, sad je već odavno mrtav, to je bilo prije 20 i koju godinu!

Legionar

pre 5 godina

@ (Markos, 14. jun 2019 22:25)
U kom si ti tripu, majke ti? Naravno da se u filnovima sve preuveliča, dotera, iscenira do perfekcije ali reći da su aikido, kung fu i ostale istočnjačke veštine glupost, u najmanju ruku je glupost. Osim toga, tim veštinama se obučavaju sve specijalne jedinice vojske i policije svih država na svetu, znači li ti to nešto?

game over

pre 5 godina

Yip Man je isto bio uzivalac opijuma svaki vrhunski borac tog doba i ranije dok nisu poceli kontrole bio je uzivalac opijuma i da Yip Man bi ubio boga u Brus Lija ipak je najbolji wing chu majstor na svetu

Rocky

pre 5 godina

Bio je prodavac magle.Da nije bio lep i definisan nista nebi uradio.Sto se borbe tice umatili bi ga dosta glumaca iz tog perioda ukljucujuci Caka Norisa.Brus Li je pobedjivao Caka samo na filmu.
(Dusan, 14. jun 2019 20:41)

Ostaje zapamćena izjava Čak Norisa o neverovatnoj fizičkoj snazi Brus Lija

"svi su bili ubeđeni da je Brus Li rođen sa tolikom snagom, ali to nije tačno, njegova snaga nije bila urođena vec rezultat zestokih i stalnih treninga...."

Niko nije mogao da umlati Brus Lija niti bi neko to smeo i da pokusa.

Laowai

pre 5 godina

Jel moguce da se vecina u komentarima tripuje da je on bio neki super borac? Covek je samo obican produkt filmske industrije. Vi garant mislite i da su Stiven Sigal i ostala akciona ekipa strasni borci ahahahah. Uostalom ukucajte MMA vs bilo koja ta istocnjacka prevara kao aikido ili kung fu, pa cete videti kakve su to vestine. Obicni filmski trikovi 
(Markos, 14. jun 2019 22:25) 

A jel moguce da ima ljudi koji se toliko prze na MMA? Jasno nam je svima da je MMA za prave muskarcine kao sto si ti, ali oladi malo.
Brus Li je bio veci od MMA, a sad da li bi ga neko umlatio ili ne, nije ni bitno. Njegova posvecenost Kung Fu je bila neverovatna. U ostalom posvecenost i njegov uspeh u nekom sportu je vazan, ne znam ni sto se spominje MMA. Kao da poredim dva sporta sa loptom. Djokovic bi unistio Mesija u tenisu.

stariji gradjanin

pre 5 godina

Uporedjivati MMA sa onim što je Brus Li radio je svetogrdje. Napumpane gorile u oktagonu bi bile komične da nema krvi. Oni su samo loša verzija rimskih gladijatora i služe da podstaknu najniže instikte u masi koju popularno nazivaju trash (bilo koje boje). Brus Li je bio umetnik u borilačkim veštinama.

Bruder Jakob

pre 5 godina

Bravo Bruder, čitanjem prve rečenice teksta se može shvatiti da je bilo pre 46 godina. Tačno je da je više od 20.
(Milena, 14. jun 2019 21:51)

Milena generacijo, nisi pročitala moj prethodni komentar, mislio sam na njegovog učenika Teda Wonga koji je umro 2010. godine i bio nam je na demonstracijama prije više od 20 godina!

siki

pre 5 godina

@(Markos, 14. jun 2019 22:25)

Da li ti stvarno misliš da su kinezi i drugi narodi toliko glupi da bi hiljadama godina razvijali veštine koje ne služe ničemu? Da, verovatno su zato i imali carstva koja su trajala hiljadama godina. Eto, nisu ratovali pa su se dosađivali glupostima? Nekada ti je od efikasnosti tehnike zavisio život, a ne mma titula ili novac. Ali da bi bila efikasna morala je savršeno da se uvežba. A motiv za vežbanje ti je bio život, da ti glava ostane na ramenima u sledećoj borbi, bici.. A današnji domet borilačkih veština, kad više ni nema takvih ratova, je desetominutno valjanje dva prebildana magarca po kavezu. U realnoj borbi na život i smrt to pada u vodu. Zabranjeni udarci u vitalne tačke (oči, testisi, potiljak, grlo..), valjanje po podu gde je distanca skraćena na minimum i gde su te tačke dostupne na dobar dan.. Dalje, probaj da se boriš protiv dvojice ili više na dok si na zemlji. Mrtav si. A tehnika mma boraca... To pali samo u oktagonu. Bratanac mi trenira mma. Sparingujem s njime, uhvati mi kragnu, rukom ja njega za ja*a, odmah pušta i viče "to ne smeš". A jel?

kuc kuc

pre 5 godina

Postoji jako zanimljiv film o Brus Lee-u kao začetniku body building-a posebno u oblasti kreiranja suplemenata za precizno definisanje mišićne mase. Čovek je sam pravio koktele kao suplemente u koje je čak eksperimentišući dodavao živo meso.
Nažalost ne mogu da se setim imena filma. Ako neko zna, molim ukucajte.

Igor

pre 5 godina

Kako je on umro? Pa verovatno zbog tog aspirina.... ... kojeg je popio u stanu svoje ljubavnice. Posle se vishe nije probudio.

Navodno nije bila alergija na aspirin (tj. acetil-salicilnu kiselinu) nego na meprobamat, drugi sastojak tog leka koji je popio. On se kupovao slobodno, bez recepta, dok nije konačno povučen zbog raznih neželjenih efekata.

m

pre 5 godina

Bio je prodavac magle.Da nije bio lep i definisan nista nebi uradio.Sto se borbe tice umatili bi ga dosta glumaca iz tog perioda ukljucujuci Caka Norisa.Brus Li je pobedjivao Caka samo na filmu.
(Dusan, 14. jun 2019 20:41)

nadam se da si svestan cinjenice da je Cak Noris bio njegov ucenik !

kole

pre 5 godina

@(M.S, 14. jun 2019 19:37)
pa bruce lee je prvi poceo sa mma,to je bila njegova filozofija kombinovanja vise stilova.on je ucio wing chun od yipmena ali je tu tehniku kobinovao sa zapadnim vestinama tj. prvi je poceo da se krece i koristi udarce iz boksa odnosno kikboksa zajedno sa wingchun....

Mix

pre 1 godinu

Upoznao sam coveka iz Hong Konga na putu u Abu Dhabi,posto sam veliki fan Bruce lee a,pitao sam ga da li iko zna tacan uzrok njegove smrti ,covek mi je rekao da to niko nikada nece saznati,sve su nagadjanja.