Četvrtak, 25.11.2021.

13:23

Vučić: Dobili smo neverovatnu cenu, neće biti poskupljenja ni gasa ni struje

Srbija je dobila neverovatnu cenu za gas, rekao je predsednik Srbije Aleksandar Vučić nakon <a href="https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2021&mm=11&dd=25&nav_category=11&nav_id=2062598" class="text-link" target= "_blank">današnjeg sastanka sa Vladimirom Putinom.</a>

Izvor: Tanjug

Vuèiæ: Dobili smo neverovatnu cenu, neæe biti poskupljenja ni gasa ni struje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Vladimir

pre 2 godine

@Ček, ček, ček, ček......270 dolara narednih 6 meseci? A posle? Kada prođu izbori? Koliko ćemo onda plaćati? Mislim.....znate, doći će zima i sledeće godine...

U jeku energetske "krize" ti dobiješ ugovor na 270 dolara dok drugi plaćaju po 1000 dolara. Zima hoće doći ponovo, ali kriza energenata možda neče biti aktuelna naredne godine, kao geopolitičko sredstvo pritiska. To je poenta.

Pantagruel

pre 2 godine

Zemljak daj ti nama minimalnu cenu rada 1200 eura....
(sta reci....., 25. novembar 2021 21:34) Због тога је СФРЈ пропала. Имала је превисоке плате, а малу ефикасност рада и недовољан пласман своје робе на тржишту. Трошила је више него што је производила, живела на кредит и куповала социјални мир, а кад су ти кредити почели да доспевају на наплату, две најбогатије републике су одлучиле да се отцепе. Нису хтеле да деле терет отплате кредита за подизање оних сиромашнијих, него да задрже више пара од сопствених прихода.

rampa

pre 2 godine

Zimska dnevna potrosnja u sledecih 6 meseci, prosek: ~10mil m3
Danasnja cena na berzi: $812 po 1000 m3
Usteda po ugovorenoj ceni ($270): $542 po 1000 m3
Ukupna usteda u sledecih 6 meseci: ~$1 milijarda

DžejAr65

pre 2 godine

Zemljak daj ti nama minimalnu cenu rada 1200 eura....
(sta reci....., 25. novembar 2021 21:34)
Ne treba preterivati, bili bi mi zadovoljni i sa pola ali ne možemo ni 300 da dohvatimo

Bacvanin

pre 2 godine

A posle tih 6 meseci ce cena da bude kolika?
Da li je fer da mi nasoj braci dajemo manje para za gas nego sto on vredi trzisno?
Kad platim trzisnu cenu, znas makar da su svi ostali odnosi koji postoje izmedju trgovaca, nematerijalni. Ovako kad je cena "drugarska" , ili se ti osecas duznim ili se onaj drugi oseca podcenjenim.
Sledeci problem je ekonomska zavisnost. Ako ne placas trzisnu cenu, ulazis u spiralu da ti privreda pocinje zavisiti od jednog ventila koji je van tvojih granica, pa kod donosenja odluka moras paziti da ne naljutis ciku koji radi na tom ventilu.
To je za privredu Srbije uzasan hendikep. Ko ce hteti da investira u drzavu cija ekonomija zavisi od "drgarskog odnosa" neke trece drzave?
Krecemo putem Moldavije, cega se jako bojim.

jonny deep

pre 2 godine

Krecemo putem Moldavije, cega se jako bojim.
(Bacvanin, 25. novembar 2021 22:10)
Ima logike što kažeš. Ali, cela Evropa je zavisna i tek će biti, prosto alternative nema i tu svaka priča pada u vodu. Nije ovo kupovanje sapuna pa da možeš da biraš radnju. Ovo su velike igre i prosto se povinujes goloj sili. A da sam investitor, pre bih investirao u neku zemlju koja je dobra sa tom nekom trećom koja drži kajase, nego u neku drugu .

par reci

pre 2 godine

Da su Djilas i Jeremic na vlasti, ugovorili bi cenu za 600 evra, pa se ugradili u 20% razlike u ceni.
(Pera, 25. novembar 2021 15:47)
Djilas je bio samo Gradonacelnik.
A to je bilo pre vise od 10 godina

pavle

pre 2 godine

Pa ovi okolo i iz EU će da pocrkaju...
(Japanski car, 25. novembar 2021 16:12)

Da,da,da haha koji slepci. Mogu samo da nam zavide na standardu i na ceni gasa. Svi ima da crknu od muke koliko dobro nam ide...

Jovo

pre 2 godine

Hrvati imaju svoj Lng terminal na Krku i kupuju ko jeftinije proda i cena im ne raste, a šta se sve pisalo protiv njega i sada kad se vidi koliko je koristan niko ne piše ništa?

Glavati Mile

pre 2 godine

"LNG terminal na Krku je razlog zašto u RH cena gasa neće rasti do 4 meseca naredne godine a onda dolazi leto i kraj krize...
(Inače, 25. novembar 2021 16:35)"

Iz busotina u sjevernom Jadranu,Hrvatska podmiruje 80% svojih potreba za gasom.
LNG terminal na Krku uglavnom sluzi za zaradu od tranzita gasa prema drugim drzavama.

mr

pre 2 godine

Hrvati imaju svoj Lng terminal na Krku i kupuju ko jeftinije proda i cena im ne raste, a šta se sve pisalo protiv njega i sada kad se vidi koliko je koristan niko ne piše ništa?
(Jovo, 25. novembar 2021 17:12)

Направљен од стране ЕУ, и ТНГ има поенту као што има и биодизел. Када су цене нормалне биодизел и ТНГ се ником не исплате. Да није ЕУ никад тај терминал не би ни био направљен, и имаће смисао у оваквим кризама. И све се то одувек знало.

Neo@

pre 2 godine

Ja koliko vidim i iz ostalih vesti, Vučko izgleda hoće da pravi nuklearku uz pomoć Rusa i ruskog kredita u Srbiji, a na drugoj strani cena gasa ostaje ista, verovatno za narednih 10-ak godina.
Nikad nisam bio za nuklearke, sad ponajmanje, ali činjenica je da kad bi Srbija imala još 3 miliona stanovnika pride, 20-ak fabrika od po 5.000, 20-ak od 3.000, 20-ak od 1.000 radnika pride, pitanje je da li bi imala struju za sebe, a kamoli za izvoz, što se radi, dok nije bilo renoviranja blokova TA Kolubare.
Vetar i sunce teško da bi mogli nadomestiti svu tu struju, a draže mi je da sačuvamo ekosisteme potoka u Srbiji, no da gledamo mini hidroelektrane po istim. Uglja imamo, ali nemamo još jednu TA da ga potrošimo, pa prema tome, zaista ne znam šta je pametno.
3 miliona stanovnika pride dobrom populacionom politikom možeš ostvariti za manje od 30 godina, fabrike možeš napraviti ako si pametan, ali struju za sve ovo trebaš obezbediti unapred!

Војислав

pre 2 godine

Огромно хвала господину Владимиру Путину-предсднику Руске Федерације,руском народу,нашем председнику господину Александру Вучићу за вечито пријатељство,међусобно уважавање,поштовање и помоћ у муци и невољи,а и када нема ни муке и невоље.То је још један доказ да резултати искрене,принципијелне и братске политике увек доводе до добрих или најбољих могућих решења.

Japanski car

pre 2 godine

Sto mi imamo stručnjaka za sve u narodu pa i ovde na komentarima, pa ja mislim da nam sve zemlje sveta zajedno nisu ni prići. Od fudbala do vakcine preko gasa i ostalih geopolitičkih pitanja... Ma u sve se razumemo ali u sve.

Panta

pre 2 godine

(Neo@, 25. novembar 2021 16:09)

Tebra ja sam prvi za nuklearku i da pogasimo sve ove hidroelektrane, solarne i vetroparkove, da oslobodimo Djerdap pa da lepo pravimo kavijar ko nekad a da u Dunavu plivaju recni delfini. Ali ova tvoja izjava da nam poraste stanovnistvo za 3 miliona u 30 godina je totalno nerealna. To je 40-50% sadasnjeg stanovnistva i bez nekog prisilnog naseljavanja ljudi, koji nisu odavde, nije moguca. Da ne pricamo o tome sto ce ovde plate i za 30g da budu ispod 1000e sto je trenutno ispod minimalca u vecini evropskih zemalja.

mile

pre 2 godine

Kakva će cena biti narednih 9 ipo godina posle tih 6 meseci ?
(iki, 25. novembar 2021 15:53)

Kakva god da bude bice bolja od usa skriljaca dopremljenih brodovima do Poljske. Ili mozda Hrvatske, ne znam dokle su stigli sa onim cudom na Krku

Bane

pre 2 godine

Ček, ček, ček, ček......270 dolara narednih 6 meseci? A posle? Kada prođu izbori? Koliko ćemo onda plaćati? Mislim.....znate, doći će zima i sledeće godine...

Ratko

pre 2 godine

Naša zemlja će zahvaljujući ovome imati dovoljno energenata, stanovi će biti topli i biće dovoljno gasa za sve po veoma prihvatljivim uslovima.

Stevica

pre 2 godine

Srbija se uvek oslanjala na Rusiju, i ovog puta je potvrdjeno da imamo podrsku i pomoć kao i uvek kada je potrebno. Hvala Putinu što nesebično pomaže Srbiju.

milovan

pre 2 godine

Dobra vest za poljoprivrednike,vraća se cena veštačkog đubriva na staru cenu?
Bajatović neće skakati sa Brankovog mosta od sreće ,već Nedimović!

Bane

pre 2 godine

Ček, ček, ček, ček......270 dolara narednih 6 meseci? A posle? Kada prođu izbori? Koliko ćemo onda plaćati? Mislim.....znate, doći će zima i sledeće godine...

pavle

pre 2 godine

Pa ovi okolo i iz EU će da pocrkaju...
(Japanski car, 25. novembar 2021 16:12)

Da,da,da haha koji slepci. Mogu samo da nam zavide na standardu i na ceni gasa. Svi ima da crknu od muke koliko dobro nam ide...

par reci

pre 2 godine

Da su Djilas i Jeremic na vlasti, ugovorili bi cenu za 600 evra, pa se ugradili u 20% razlike u ceni.
(Pera, 25. novembar 2021 15:47)
Djilas je bio samo Gradonacelnik.
A to je bilo pre vise od 10 godina

Panta

pre 2 godine

(Neo@, 25. novembar 2021 16:09)

Tebra ja sam prvi za nuklearku i da pogasimo sve ove hidroelektrane, solarne i vetroparkove, da oslobodimo Djerdap pa da lepo pravimo kavijar ko nekad a da u Dunavu plivaju recni delfini. Ali ova tvoja izjava da nam poraste stanovnistvo za 3 miliona u 30 godina je totalno nerealna. To je 40-50% sadasnjeg stanovnistva i bez nekog prisilnog naseljavanja ljudi, koji nisu odavde, nije moguca. Da ne pricamo o tome sto ce ovde plate i za 30g da budu ispod 1000e sto je trenutno ispod minimalca u vecini evropskih zemalja.

Japanski car

pre 2 godine

Sto mi imamo stručnjaka za sve u narodu pa i ovde na komentarima, pa ja mislim da nam sve zemlje sveta zajedno nisu ni prići. Od fudbala do vakcine preko gasa i ostalih geopolitičkih pitanja... Ma u sve se razumemo ali u sve.

milovan

pre 2 godine

Dobra vest za poljoprivrednike,vraća se cena veštačkog đubriva na staru cenu?
Bajatović neće skakati sa Brankovog mosta od sreće ,već Nedimović!

Glavati Mile

pre 2 godine

"LNG terminal na Krku je razlog zašto u RH cena gasa neće rasti do 4 meseca naredne godine a onda dolazi leto i kraj krize...
(Inače, 25. novembar 2021 16:35)"

Iz busotina u sjevernom Jadranu,Hrvatska podmiruje 80% svojih potreba za gasom.
LNG terminal na Krku uglavnom sluzi za zaradu od tranzita gasa prema drugim drzavama.

Bacvanin

pre 2 godine

A posle tih 6 meseci ce cena da bude kolika?
Da li je fer da mi nasoj braci dajemo manje para za gas nego sto on vredi trzisno?
Kad platim trzisnu cenu, znas makar da su svi ostali odnosi koji postoje izmedju trgovaca, nematerijalni. Ovako kad je cena "drugarska" , ili se ti osecas duznim ili se onaj drugi oseca podcenjenim.
Sledeci problem je ekonomska zavisnost. Ako ne placas trzisnu cenu, ulazis u spiralu da ti privreda pocinje zavisiti od jednog ventila koji je van tvojih granica, pa kod donosenja odluka moras paziti da ne naljutis ciku koji radi na tom ventilu.
To je za privredu Srbije uzasan hendikep. Ko ce hteti da investira u drzavu cija ekonomija zavisi od "drgarskog odnosa" neke trece drzave?
Krecemo putem Moldavije, cega se jako bojim.

DžejAr65

pre 2 godine

Zemljak daj ti nama minimalnu cenu rada 1200 eura....
(sta reci....., 25. novembar 2021 21:34)
Ne treba preterivati, bili bi mi zadovoljni i sa pola ali ne možemo ni 300 da dohvatimo

Jovo

pre 2 godine

Hrvati imaju svoj Lng terminal na Krku i kupuju ko jeftinije proda i cena im ne raste, a šta se sve pisalo protiv njega i sada kad se vidi koliko je koristan niko ne piše ništa?

mile

pre 2 godine

Kakva će cena biti narednih 9 ipo godina posle tih 6 meseci ?
(iki, 25. novembar 2021 15:53)

Kakva god da bude bice bolja od usa skriljaca dopremljenih brodovima do Poljske. Ili mozda Hrvatske, ne znam dokle su stigli sa onim cudom na Krku

Neo@

pre 2 godine

Ja koliko vidim i iz ostalih vesti, Vučko izgleda hoće da pravi nuklearku uz pomoć Rusa i ruskog kredita u Srbiji, a na drugoj strani cena gasa ostaje ista, verovatno za narednih 10-ak godina.
Nikad nisam bio za nuklearke, sad ponajmanje, ali činjenica je da kad bi Srbija imala još 3 miliona stanovnika pride, 20-ak fabrika od po 5.000, 20-ak od 3.000, 20-ak od 1.000 radnika pride, pitanje je da li bi imala struju za sebe, a kamoli za izvoz, što se radi, dok nije bilo renoviranja blokova TA Kolubare.
Vetar i sunce teško da bi mogli nadomestiti svu tu struju, a draže mi je da sačuvamo ekosisteme potoka u Srbiji, no da gledamo mini hidroelektrane po istim. Uglja imamo, ali nemamo još jednu TA da ga potrošimo, pa prema tome, zaista ne znam šta je pametno.
3 miliona stanovnika pride dobrom populacionom politikom možeš ostvariti za manje od 30 godina, fabrike možeš napraviti ako si pametan, ali struju za sve ovo trebaš obezbediti unapred!

Војислав

pre 2 godine

Огромно хвала господину Владимиру Путину-предсднику Руске Федерације,руском народу,нашем председнику господину Александру Вучићу за вечито пријатељство,међусобно уважавање,поштовање и помоћ у муци и невољи,а и када нема ни муке и невоље.То је још један доказ да резултати искрене,принципијелне и братске политике увек доводе до добрих или најбољих могућих решења.

mr

pre 2 godine

Hrvati imaju svoj Lng terminal na Krku i kupuju ko jeftinije proda i cena im ne raste, a šta se sve pisalo protiv njega i sada kad se vidi koliko je koristan niko ne piše ništa?
(Jovo, 25. novembar 2021 17:12)

Направљен од стране ЕУ, и ТНГ има поенту као што има и биодизел. Када су цене нормалне биодизел и ТНГ се ником не исплате. Да није ЕУ никад тај терминал не би ни био направљен, и имаће смисао у оваквим кризама. И све се то одувек знало.

jonny deep

pre 2 godine

Krecemo putem Moldavije, cega se jako bojim.
(Bacvanin, 25. novembar 2021 22:10)
Ima logike što kažeš. Ali, cela Evropa je zavisna i tek će biti, prosto alternative nema i tu svaka priča pada u vodu. Nije ovo kupovanje sapuna pa da možeš da biraš radnju. Ovo su velike igre i prosto se povinujes goloj sili. A da sam investitor, pre bih investirao u neku zemlju koja je dobra sa tom nekom trećom koja drži kajase, nego u neku drugu .

Stevica

pre 2 godine

Srbija se uvek oslanjala na Rusiju, i ovog puta je potvrdjeno da imamo podrsku i pomoć kao i uvek kada je potrebno. Hvala Putinu što nesebično pomaže Srbiju.

Ratko

pre 2 godine

Naša zemlja će zahvaljujući ovome imati dovoljno energenata, stanovi će biti topli i biće dovoljno gasa za sve po veoma prihvatljivim uslovima.

Vladimir

pre 2 godine

@Ček, ček, ček, ček......270 dolara narednih 6 meseci? A posle? Kada prođu izbori? Koliko ćemo onda plaćati? Mislim.....znate, doći će zima i sledeće godine...

U jeku energetske "krize" ti dobiješ ugovor na 270 dolara dok drugi plaćaju po 1000 dolara. Zima hoće doći ponovo, ali kriza energenata možda neče biti aktuelna naredne godine, kao geopolitičko sredstvo pritiska. To je poenta.

rampa

pre 2 godine

Zimska dnevna potrosnja u sledecih 6 meseci, prosek: ~10mil m3
Danasnja cena na berzi: $812 po 1000 m3
Usteda po ugovorenoj ceni ($270): $542 po 1000 m3
Ukupna usteda u sledecih 6 meseci: ~$1 milijarda

Pantagruel

pre 2 godine

Zemljak daj ti nama minimalnu cenu rada 1200 eura....
(sta reci....., 25. novembar 2021 21:34) Због тога је СФРЈ пропала. Имала је превисоке плате, а малу ефикасност рада и недовољан пласман своје робе на тржишту. Трошила је више него што је производила, живела на кредит и куповала социјални мир, а кад су ти кредити почели да доспевају на наплату, две најбогатије републике су одлучиле да се отцепе. Нису хтеле да деле терет отплате кредита за подизање оних сиромашнијих, него да задрже више пара од сопствених прихода.

Војислав

pre 2 godine

Огромно хвала господину Владимиру Путину-предсднику Руске Федерације,руском народу,нашем председнику господину Александру Вучићу за вечито пријатељство,међусобно уважавање,поштовање и помоћ у муци и невољи,а и када нема ни муке и невоље.То је још један доказ да резултати искрене,принципијелне и братске политике увек доводе до добрих или најбољих могућих решења.

Ratko

pre 2 godine

Naša zemlja će zahvaljujući ovome imati dovoljno energenata, stanovi će biti topli i biće dovoljno gasa za sve po veoma prihvatljivim uslovima.

Stevica

pre 2 godine

Srbija se uvek oslanjala na Rusiju, i ovog puta je potvrdjeno da imamo podrsku i pomoć kao i uvek kada je potrebno. Hvala Putinu što nesebično pomaže Srbiju.

mile

pre 2 godine

Kakva će cena biti narednih 9 ipo godina posle tih 6 meseci ?
(iki, 25. novembar 2021 15:53)

Kakva god da bude bice bolja od usa skriljaca dopremljenih brodovima do Poljske. Ili mozda Hrvatske, ne znam dokle su stigli sa onim cudom na Krku

Bane

pre 2 godine

Ček, ček, ček, ček......270 dolara narednih 6 meseci? A posle? Kada prođu izbori? Koliko ćemo onda plaćati? Mislim.....znate, doći će zima i sledeće godine...

Neo@

pre 2 godine

Ja koliko vidim i iz ostalih vesti, Vučko izgleda hoće da pravi nuklearku uz pomoć Rusa i ruskog kredita u Srbiji, a na drugoj strani cena gasa ostaje ista, verovatno za narednih 10-ak godina.
Nikad nisam bio za nuklearke, sad ponajmanje, ali činjenica je da kad bi Srbija imala još 3 miliona stanovnika pride, 20-ak fabrika od po 5.000, 20-ak od 3.000, 20-ak od 1.000 radnika pride, pitanje je da li bi imala struju za sebe, a kamoli za izvoz, što se radi, dok nije bilo renoviranja blokova TA Kolubare.
Vetar i sunce teško da bi mogli nadomestiti svu tu struju, a draže mi je da sačuvamo ekosisteme potoka u Srbiji, no da gledamo mini hidroelektrane po istim. Uglja imamo, ali nemamo još jednu TA da ga potrošimo, pa prema tome, zaista ne znam šta je pametno.
3 miliona stanovnika pride dobrom populacionom politikom možeš ostvariti za manje od 30 godina, fabrike možeš napraviti ako si pametan, ali struju za sve ovo trebaš obezbediti unapred!

Jovo

pre 2 godine

Hrvati imaju svoj Lng terminal na Krku i kupuju ko jeftinije proda i cena im ne raste, a šta se sve pisalo protiv njega i sada kad se vidi koliko je koristan niko ne piše ništa?

mr

pre 2 godine

Hrvati imaju svoj Lng terminal na Krku i kupuju ko jeftinije proda i cena im ne raste, a šta se sve pisalo protiv njega i sada kad se vidi koliko je koristan niko ne piše ništa?
(Jovo, 25. novembar 2021 17:12)

Направљен од стране ЕУ, и ТНГ има поенту као што има и биодизел. Када су цене нормалне биодизел и ТНГ се ником не исплате. Да није ЕУ никад тај терминал не би ни био направљен, и имаће смисао у оваквим кризама. И све се то одувек знало.

Bacvanin

pre 2 godine

A posle tih 6 meseci ce cena da bude kolika?
Da li je fer da mi nasoj braci dajemo manje para za gas nego sto on vredi trzisno?
Kad platim trzisnu cenu, znas makar da su svi ostali odnosi koji postoje izmedju trgovaca, nematerijalni. Ovako kad je cena "drugarska" , ili se ti osecas duznim ili se onaj drugi oseca podcenjenim.
Sledeci problem je ekonomska zavisnost. Ako ne placas trzisnu cenu, ulazis u spiralu da ti privreda pocinje zavisiti od jednog ventila koji je van tvojih granica, pa kod donosenja odluka moras paziti da ne naljutis ciku koji radi na tom ventilu.
To je za privredu Srbije uzasan hendikep. Ko ce hteti da investira u drzavu cija ekonomija zavisi od "drgarskog odnosa" neke trece drzave?
Krecemo putem Moldavije, cega se jako bojim.

par reci

pre 2 godine

Da su Djilas i Jeremic na vlasti, ugovorili bi cenu za 600 evra, pa se ugradili u 20% razlike u ceni.
(Pera, 25. novembar 2021 15:47)
Djilas je bio samo Gradonacelnik.
A to je bilo pre vise od 10 godina

Panta

pre 2 godine

(Neo@, 25. novembar 2021 16:09)

Tebra ja sam prvi za nuklearku i da pogasimo sve ove hidroelektrane, solarne i vetroparkove, da oslobodimo Djerdap pa da lepo pravimo kavijar ko nekad a da u Dunavu plivaju recni delfini. Ali ova tvoja izjava da nam poraste stanovnistvo za 3 miliona u 30 godina je totalno nerealna. To je 40-50% sadasnjeg stanovnistva i bez nekog prisilnog naseljavanja ljudi, koji nisu odavde, nije moguca. Da ne pricamo o tome sto ce ovde plate i za 30g da budu ispod 1000e sto je trenutno ispod minimalca u vecini evropskih zemalja.

Japanski car

pre 2 godine

Sto mi imamo stručnjaka za sve u narodu pa i ovde na komentarima, pa ja mislim da nam sve zemlje sveta zajedno nisu ni prići. Od fudbala do vakcine preko gasa i ostalih geopolitičkih pitanja... Ma u sve se razumemo ali u sve.

Glavati Mile

pre 2 godine

"LNG terminal na Krku je razlog zašto u RH cena gasa neće rasti do 4 meseca naredne godine a onda dolazi leto i kraj krize...
(Inače, 25. novembar 2021 16:35)"

Iz busotina u sjevernom Jadranu,Hrvatska podmiruje 80% svojih potreba za gasom.
LNG terminal na Krku uglavnom sluzi za zaradu od tranzita gasa prema drugim drzavama.

pavle

pre 2 godine

Pa ovi okolo i iz EU će da pocrkaju...
(Japanski car, 25. novembar 2021 16:12)

Da,da,da haha koji slepci. Mogu samo da nam zavide na standardu i na ceni gasa. Svi ima da crknu od muke koliko dobro nam ide...

milovan

pre 2 godine

Dobra vest za poljoprivrednike,vraća se cena veštačkog đubriva na staru cenu?
Bajatović neće skakati sa Brankovog mosta od sreće ,već Nedimović!

jonny deep

pre 2 godine

Krecemo putem Moldavije, cega se jako bojim.
(Bacvanin, 25. novembar 2021 22:10)
Ima logike što kažeš. Ali, cela Evropa je zavisna i tek će biti, prosto alternative nema i tu svaka priča pada u vodu. Nije ovo kupovanje sapuna pa da možeš da biraš radnju. Ovo su velike igre i prosto se povinujes goloj sili. A da sam investitor, pre bih investirao u neku zemlju koja je dobra sa tom nekom trećom koja drži kajase, nego u neku drugu .

DžejAr65

pre 2 godine

Zemljak daj ti nama minimalnu cenu rada 1200 eura....
(sta reci....., 25. novembar 2021 21:34)
Ne treba preterivati, bili bi mi zadovoljni i sa pola ali ne možemo ni 300 da dohvatimo

Vladimir

pre 2 godine

@Ček, ček, ček, ček......270 dolara narednih 6 meseci? A posle? Kada prođu izbori? Koliko ćemo onda plaćati? Mislim.....znate, doći će zima i sledeće godine...

U jeku energetske "krize" ti dobiješ ugovor na 270 dolara dok drugi plaćaju po 1000 dolara. Zima hoće doći ponovo, ali kriza energenata možda neče biti aktuelna naredne godine, kao geopolitičko sredstvo pritiska. To je poenta.

Pantagruel

pre 2 godine

Zemljak daj ti nama minimalnu cenu rada 1200 eura....
(sta reci....., 25. novembar 2021 21:34) Због тога је СФРЈ пропала. Имала је превисоке плате, а малу ефикасност рада и недовољан пласман своје робе на тржишту. Трошила је више него што је производила, живела на кредит и куповала социјални мир, а кад су ти кредити почели да доспевају на наплату, две најбогатије републике су одлучиле да се отцепе. Нису хтеле да деле терет отплате кредита за подизање оних сиромашнијих, него да задрже више пара од сопствених прихода.

rampa

pre 2 godine

Zimska dnevna potrosnja u sledecih 6 meseci, prosek: ~10mil m3
Danasnja cena na berzi: $812 po 1000 m3
Usteda po ugovorenoj ceni ($270): $542 po 1000 m3
Ukupna usteda u sledecih 6 meseci: ~$1 milijarda