Četvrtak, 06.09.2012.

17:55

"Biće nam teško protiv Škotske"

Reprezentativci Srbije Aleksandar Luković i Dejan Lekić uoči polaska u Glazgov poručili su da su svesni da ih protiv Škotske čeka težak meč.

Izvor: JM

"Biæe nam teško protiv Škotske" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Banja Luka II

pre 12 godina

Na pitanje da li cu sutra navijati za Srbiju ili ne cu reci slijedece: Gledajuci kratkorocno, dobro je da Srbija pobjedi, kao i da se plasira na SP. Gledajuci dugorocno, bolje bi bilo da izgubi. Zasto? Zato sto je dobro poznato ko sve sjedi u savezu, a dok god je tako nema nasem fudbalu spasa. Pobjede Srbije njima daju za pravo da kazu da rade dobar posao... Porazi, s druge strane, bi pomogli da se nezadovoljstvo u narodu u dovoljnoj mjeri podigne i da se bojkotuje taj savez sve dok u njega ne udju posteni ljudi, koji nece gurati svoje licne interese (ili klubske interese), vec raditi za dobrobit reprezentacije. Smatram da igrace ne treba pljuvati. Igraci su takvi kakvi su, i imaju kvalitet. Igraci su "pijuni" na terenu, koje dobar trener treba da usmjeri tako da ostvare najbolji moguci rezultat. Postoji bezbroj primjera gdje je dobar trenera sa prosjecnim timom ostvario vrhunske rezultate (npr. Hidink). A trenera postavlja savez. Osim toga, siguran sam da igraci vide sta se desava u savezu i da ih takve stvari demoralisu. Uzecu primjer Hrvatske. Godinama unazad imamo slicne igrace po kvaliteti, ali oni imaju vrhunske rezultate za razliku od nas. Razlika - kvalitet saveza. Hrvati su napravili veliku gresku sto su otjerali Vlatka Markovica, to ce se pokazati u narednim godinama (dovoljno vidjeti ko im je sad trener...).A otjerali su ga jer su, kao i mi, narod koji ne zna prepoznati kvalitet (iako je dovoljno samo pogledati rezultate...). Ostadoh bez slova:) Poz

Napred Srbija!

pre 12 godina

Sa skotima treba odigrati "ratnicku" utakmicu, dosta duela, cvrsto, treba ih "prebiti" na terenu. Nasa sansa je poziciona igra, bez mnogo sansi, tvrd mec u kom bi iz nekog slobodnjaka (Kolarov, Tosic) ili udarca iz daljine iz tri-cetiri sanse mogli da postignemo pogodak. Bilo bi sjajno kada bi poceli ove kvalifikacije bar neresenim ishodom.

Rade

pre 12 godina

Odavno vec meceve repreyentacije gledam bez imalo pritiska i nervoze! Jednostavno, shvatio sam da mi nemamo vise fudbalere koji mogu da se mere sa evropskim i svetkim fudbalskim silama, cak sta vise, mislim da nismo ni u nekoj zlatnoj sredini!! Nama su po meri farani, azerbejdzan,madjarska, sa njima mozemo da se nosimo!! Tako i klpski fudbal, mi smo docekali da ispadamo od nekog Bordoa, Aela, Slovana, Samroka, Rena... Pretpostavljam da ce zvezdasi odmah da pomisle kako su Bordo i Ren giganti naspram Samroka pa je naravno zvezda manje smesna, onda neka se sete da je recimo pre 7-8 godina(a to nije tako davno) Partizan igrao egal sa Realom, Portom.. a zvezda tukla psv, romu, razbila barsu( bar u igri)!! Onda ce shvatiti da nema razlike izmedju Rena i Samroka!! I jedni i drugi nikada nista nisu napravili u evropi!!

Sulejman Veličanstveni

pre 12 godina

Pa ljudi ja stvarno ne znam sta je vama :D Škotska je punoooo organuzovanija i kvalitetnija ekipa od Velsa i u Glazgovu će biti svega,al kad pročitam da će Srbija izgubit od Velsa jednostavno ne mogu vjerovat! Da li je bilo ko gledao Wales,imaju Balea,Bellamya i Ramseya,ostali 8 iz prvog sastava su im truba. Pa smijem se kladit da FK.Vojvodina ne bi imala problema s tim Velsom,pa dovoljno je samo pogledati na YT Wales-BiH prije par sedmica tekma igrana,Bosna bez par standardnih ih bez pola muke dobila,taj Bale nije pokazao ništa,Ramsey ko da nije ni igrao,Bellamy je ušao u drugom poluvremenu al' takođe nije napravio ništa,cak je i brzinu izgubio... A u toj tekmi im problem napravi niko drugi do Miroslav Stevanović,asistira Ibiševiću i zabije drugi gol... E ako Srbija ne pobijedi Vels odmah nek odustanu od kvalifikacija,siguran sam da ce taj Vels zavrsiti posljednji u ovoj grupi!

ri

pre 12 godina

napred srbijo tebe volim ja pa kako god bilo al nemojmo unapred pljuvati jer duge su kvalifikacije a bit će sramota ako nas ne bude 5000 na stadionu gdje god igra srbija

sheepshagger

pre 12 godina

@johny boy - Sta pricas ti, kako se govori a kako ne. Covek, koji se potpisuje kao Dado nema ni jednu pravopisnu ni gramaticku gresku, jednostavno govori ili drugim jezikom (MKD) ili drugim dijalektom. Bespotrebno trosis prostor i svoju energiju i vreme.
__________________________________
Sto se utakmice tice uzdam se u Bambija i Baneta - nase najbolje strelce i momke iz Holandije Tadica i Djuricica odnosno Mikija Sulejmanija ako je spreman. Bice spektakl na Hemdenu. Skoti su nacija.

Starac

pre 12 godina

@johny boy

Johny, be good! Vidis da je Dado, covek i Makedonije ili tako nesto ... prema tome, budi ljubazan prema njemu i prema svakome ko nam je naklonjen!

Che

pre 12 godina

Gledam malo statistiku... 15 pozvanih napadača i igrača iz sredine terena ukupno su za Srbiju dali 9 golava !!!... u 149 nastupa... Od tih 9, 7 je dao Tošić, a niti jedan od 4 napadača nikad nije dao gol za Srbiju iako su trojica igrali ukupno 17 puta, a ovaj četvrti je debitant...

Mile

pre 12 godina

Gledao sam intervju sa Lukovicem na aerodromu, na pitanje od koga preti najveca opasnost, Aleksandar odgovara da ih ne zna kao pojedince, zna za Alena, pa pita jel on jos u Liverpulu? Pa ako mu vec Mihajlovic nije rekao, mogao je sam da pogleda na Wikipediji, a tamo moze da vidi da Skotska reprezentacija ima i veoma dobrih igraca. Videcete kako ce pasti u vodu ona otrcana fraza ostrvski fubbal, drzace lagano sredinu terena i imace veci posed, plus napadi po krilima i u prazan prostor.

SRBIJA

pre 12 godina

Kad krene nasa himna znam da ce se svi najeziti, sve se zaboravlja u tom trenutku..i Tole i los napada i trener ma sve..koliko sam samo puta pljuvao Partizan al ja sam brate Srbin i kad igraju u Evropi pocepam grlo jer ne mogu protiv nase krvi da navijam...!Mi smo Srbi, nama je patriotizam u krvi i ljubav prema svojoj zemlji, a ovi sto pljuju prvi ce navijati veceras za nju jer vole svoju zemlju, da je ne voli ne bi ni komentarisali ovde..Zato pljujte slobodno al znam da ce svako od vas biti uz svoju zemlju kad to bude potrebno..volimo je jer drugu otadzbinu nemamo!!NAPRED SRBIJA!!

Dado

pre 12 godina

Šta se utakmice tiče, Škoti će naravno najopasni biti u skok igru a tu me raduje činjenica da je Srbija protiv Irsku taj segment igre odigrala veoma dobro. Ja se samo nadam na čvrstinu našeg tima, to da imamo problem sa davanje golovi je jasno i na vrapci. Znamo svi da stanje nije bajno i sjajno i da smo pre 2 godine delovali kao puno ozbiljan tim ali šta imate od tu prošlos? Antic je prošao, prošla je i Afrika a trenutno smo u 2012 godinu. Ovaj tim je nov i mlad i niko ne mož da kaze (kolko god bio pesimist) da oni nemaju potencial. Naravno da se i na mene ne svidjaju puno stvari (npr. izjave na Šćepovića koji je trebalo pola godinu da zabije u Partizan a sad priča kao da je Srbija u Špansku poziciju) ali trenutno imam poverenje u Mihu jer čovek ladno stoji sa obe noge na zemlju. Svaka njegova izjava je realna i korektna i ova zadnja za koju su se Škoti tako jako uvatili. Miha je rekao da smo objektivno kvalitetniji (sve liste, vrednost na igrači, klubovi na igrači i što šta još to potvrdjuju) ali da to treba pokazati na teren i da je teren jedini koji daje odgovori. Zeleo sam samo da kažem da vas niko ne tera da pratite reprezentaciju, ali da zato nemate pravo da unapred stvarate negativnu energiju po razni sajtovi a da kvalifikacije nisu ni počele. Ako od prve 4 utakmice uzmu samo bod il dva onda gi kritikujte a ne sad dok utakmice nisu ni počele! Tolko od mene, a na momci želim puno sreću uz uslov da pokažu borbu i htenje koje dolikuje na jednog reprezentativca.

Miloš J.Kosovac

pre 12 godina

A шта ако опет неко не запева химну "Боже правде"? Ено гледам Сулејманија само отвара уста, но химну не зна нити Суботић, а ево и ја нећу да је учим нити певам, још увек певам "Хеј Словени".
Ма каква наша победа, какви бакрачи! Када је и на репрезентацију кошарке пренета иста болест од које билuје наш ногомет, када ће се обрукати један Ивковић, шта рећи за млађаног Михајловићa кога мафија у ФСС замајава са певањем химне. Оно што је наше друштво задесило деведесетих, када су примитивци водили главну реч да би нас обрукали пред целим светом, па од тога никако да почнемо да се опорављамо, мале институције како што су ФСС и сличне, тек ће доживети дно ка коме тако дуго падају. Додуше они су на дну, па баш зато из те Бачве поручују нам да ако не знају да раде на терену, зато знају да певају химну. Шизофренија дуго траје.

Владан

pre 12 godina

Без проблема добијамо утакмицу, два према нула за нас. Ми јесмо лоши, али они су катастрофа.

fk mladost titograd

pre 12 godina

zbog ovakvog omalovazavanja Skotske reprezentacije i fudbala (a uvijek omalovazavate sve protivnike) ste tu dje jeste. U Skotskoj se igrao fudbal kad mi na balkanu nismo znali sto je lopta. Pogledajte rezultate skotske na njihovom terenu. U zadnjih nekoliko godina izgubili su samo od Spanije i od Argentine (od Argentine nesrecno).

Babin_zub

pre 12 godina

Opusteno.Od vas definitivno ne ocekujemo nista vise osim borbe za dres,a znamo da ste kvalitetom limitirani.Sta god da uradite vise nas ne mozete razocarati.

oliver

pre 12 godina

Procitam vest o fudbalu a onda pogledam komentare.Strasno.Sve sami znalci pljuvaci.Kako vas ne mrzi da pisete, da se rugate?
Nezadovljni igrom,neuspesnom tradicijom,upravom,trenerom a vidim i dresovima.Pa cak i izjavama..Sutra navijam svim srcem za Srbiju,jedini dres koji mi je blizu srca.Ne zanimame ni Barselona ni Celzi ni njihova leprsava igra,gledam ali ne navijam,prosto ne osecam.Vama porucujem da ne gledate nas fudbal,koji i nije bas neka krasota ali koji utice previse negativno na vas jer ste mali i uskogrudi.Nadjite sebe u nekom drugom sportu.Na primer tenisu u kome dao bog uglavnom pobedjujemo.Pozdrav.

normalan

pre 12 godina

Nikada lakse zaradjene pare, singl 1-1 lepa kvota i kec jaci ulog.. Nema da omane jer idu na X pa ko to izjavi odma bi ga vratio iz aviona kuci..

lll

pre 12 godina

mamic ladno izjavi/ pregazicemo ih kao prlitak potok i dinamo udje u ls. a ovi nasi su poznati po teskim nogama, teskim pocecima , sve im je tesko... ostavite se tih otrcanih fraza i glupih izjava koje smaraju i vas i nas.

Pobesneo Maks

pre 12 godina

Možda tehnički nisu prepoznatljivi,ali škotlanđani vrše pritisak počevši od protivničkog golmana,igraju hrabro,srcem i imaju fenomenalnu podršku sa tribina!Imaju mnogo vetrova u leđa,a šta mi imamo,to mi još uvek nije jasno!Ali,ajde da vidimo i da se nadamo da ćemo biti pravi kada je najteže!

nikola

pre 12 godina

Pa jel moguce da nema ni jedan komentar gde se daje podrska reprezentaciji?
Kkva smo mi to zemlja, narod? Pa sada treba prepoznati trenutak, ocigledno se menja nesto u reprezentaciji, preseklo se, igraju mladi igraci, motivisani, vise lice na tim od ijedne prethdne reprezentacije....zar ne zasluzuji podrsku?
(Aleksndar, 6. septembar 2012 22:49)

prijatelju ja ne znam koliko imas godina,i ne znam od kad gledas reprezentaciju...pa sta treba pred svake kvalifikacije da pricaju da je atmosfera super,da zelimo pobedu,i skoro svaki put dodje poslednja tekma u kvalifikacija gde se kalkulise,ko treba da izgubi,nama treba pobeda itd itd...nikada ali nikada nismo igrali konstantno dobro...i stalno ista prica...a onda dodje estonija,azerbejdzan,san marino,malta i ostale velesile fudbala....i pokazu nam kako se igra fudbal....

Beli orao

pre 12 godina

@zzzz
Škotska je dvaput igrala na EP. A to što poslednjih godina nisu učestvovali na SP ne znaći da ne znaju da igraju fudbal. Estonija je duplo slabija od njih pa nam to nije ništa pomoglo. Osvojili smo 1 bod u dve utakmice ... I još jedna stvar. Nedostatak vanserijskih igrača bi pre morao da bude naš hendikep a ne njihov. Oni su uvek igrali kao tim a mi kao udruženje pojedinaca. Oni u reprezentaciji godinama igraju sa proverenim igračima i prepoznatljivim sistemom igre a mi uvek nešta švrljamo i tražimo. Poslednje 4 utakmice odigrali smo sa 39 igrača. Oni toliko igrača ne provere ni za dve godine. Igraju pred domaćom publikom, pred jednim od najvećih evropskih stadiona. Biće napaljeni do daske. Ja stvarno ne vidim nijedan razlog za optimizam. Voleo bih da grešim ali očekujem pobedu Škotske od 2:0.

Balkan

pre 12 godina

Jedan ugledni strucnjak kaze da je za danasnjeg fudbalera dovoljno samo pet procenata talenta za uspeh! Ostatak procenata je rad, trening, poslusnost, odgovornost! Ja sam siguran da svaki od vas ima vise od pet procenata talenta, ali me muci ovo ostalo! Dakle, ako budete hteli, ako budete naspavani, ako ste fizicki spremni, ako ste medjusobno prijatelji, ako ste profesionalci i ako se osecate reprezentativci svoje drzave pobedicete Skote!

Aleksndar

pre 12 godina

Pa jel moguce da nema ni jedan komentar gde se daje podrska reprezentaciji?
Kkva smo mi to zemlja, narod? Pa sada treba prepoznati trenutak, ocigledno se menja nesto u reprezentaciji, preseklo se, igraju mladi igraci, motivisani, vise lice na tim od ijedne prethdne reprezentacije....zar ne zasluzuji podrsku?

Orlovi???

pre 12 godina

1998. godine su za reprezentaciju igrali : Mihajlovic,Mirkovic,Djukic,Jokanovic,Jugovic,Stojkovic,Milosevic,Savicevic,Mijatovic,Kovacevic... igraci koji su nesto znacili u evropskom i svetskom fudbalu...ni tada nista nismo uradili...
Realno, sta mogu ove individue da urade? Pa, isto nista!
Batalite reprezentativni fudbal,ne ide nam to, ima drugih sportova...

Duško

pre 12 godina

@ zzzzzz

Sve što si napisao stoji, osim onog da Škotska nikad nije igrala na Euru. Igrali su na Euru 92 i 96. Na oba Eura su ispali u grupi.

haha

pre 12 godina

cuj ovo bice tesko protiv skotske
pa kako igrate vama je tesko i protiv neke nizerazredne ekipe penzionera
ja igram singl na skote to je dobitak 100000000%

Onokao...

pre 12 godina

Skotska nije jaka ekipa. Skotska od 1998. nije ucestvovala na Svetskom prvenstvu, dok na evropskom nije ucestvovala nikad. Skotska nema nijednog vrhunskog igraca. Skotski stil igre je uvek podrazumevao jaku odbranu, tj.krljanje, kao i bunarenje u napadu. Poslednji trener koji je osvojio skotsku ligu, a da nije trenirao Randzers ili Seltik zvao se Aleks Ferguson, sto vam govori kad je to bilo, sto vam opet govori koliko je jaka liga u kojoj 30 godina vladaju dva kluba. Jedan od ta dva kluba sad igra cetvrtu ligu Skotske. To je taj jaki skotski fudbal.
Svejedno, opet su jaci od nas.
(zzzzz, 6. septembar 2012 18:46)

Da,bas je to lose kada 2 kluba vladaju non-stop...srecom,pa je kod nas sve potpuno drugacije...

Djole

pre 12 godina

ja brate mogu da razumem da se izgubi od Španije ili Francuske ili tako nešto i nije uopšte sramota izgubiti od takvih ... ali Slovenija??? Jedva 1:0 protiv Severne Irske? 0:0 sa Irskom?Nekad su nabrojanim protivnicima napamet išli minimum tri komada bez preteranog znoja tako da ne znam da li su očekivanja na mestu ili ne? Razumem ja fudbal je napredovao igraju ga svi i tako dalje ali kod nas je nazadovao i nazaduje
Biće u najboljem slučaju 0:0 i jedna veoma dosadna utakmica ukoliko neko od naših iskiksira... msm daj bože da pobede izaćiću prvi i rećiću da sam pogrešio i daj bože da pogrešim ali treba biti realan

volim fudbal, ali

pre 12 godina

Ma gde tesko? Samo opusteno,nisu Skoti nikakva ekipa?! Mi smo jaci od njih, ma mi smo jaci od svih, samo nemamo prilliku da to pokazemo?!

racerx

pre 12 godina

Decko je ladno izjavio:"Znamo da je svaki pocetak tezak"! Pa ne pocinjete vi da ucite da svirate klavir, ili da ucite novi strani jezik. Da juris za loptom je jedino sto znas, sto se moze videti po izjavama i stilu oblacenja, ne samo doticnog, vec cele reprezentacije.
Ajde barem to trcanje za loptom odradite kako valja, dajte sve od sebe, a izjave i filozofiranje prepustite nekom sa vise mozga.

zzzzz

pre 12 godina

Skotska nije jaka ekipa. Skotska od 1998. nije ucestvovala na Svetskom prvenstvu, dok na evropskom nije ucestvovala nikad. Skotska nema nijednog vrhunskog igraca. Skotski stil igre je uvek podrazumevao jaku odbranu, tj.krljanje, kao i bunarenje u napadu. Poslednji trener koji je osvojio skotsku ligu, a da nije trenirao Randzers ili Seltik zvao se Aleks Ferguson, sto vam govori kad je to bilo, sto vam opet govori koliko je jaka liga u kojoj 30 godina vladaju dva kluba. Jedan od ta dva kluba sad igra cetvrtu ligu Skotske. To je taj jaki skotski fudbal.
Svejedno, opet su jaci od nas.

racerx

pre 12 godina

Decko je ladno izjavio:"Znamo da je svaki pocetak tezak"! Pa ne pocinjete vi da ucite da svirate klavir, ili da ucite novi strani jezik. Da juris za loptom je jedino sto znas, sto se moze videti po izjavama i stilu oblacenja, ne samo doticnog, vec cele reprezentacije.
Ajde barem to trcanje za loptom odradite kako valja, dajte sve od sebe, a izjave i filozofiranje prepustite nekom sa vise mozga.

Onokao...

pre 12 godina

Skotska nije jaka ekipa. Skotska od 1998. nije ucestvovala na Svetskom prvenstvu, dok na evropskom nije ucestvovala nikad. Skotska nema nijednog vrhunskog igraca. Skotski stil igre je uvek podrazumevao jaku odbranu, tj.krljanje, kao i bunarenje u napadu. Poslednji trener koji je osvojio skotsku ligu, a da nije trenirao Randzers ili Seltik zvao se Aleks Ferguson, sto vam govori kad je to bilo, sto vam opet govori koliko je jaka liga u kojoj 30 godina vladaju dva kluba. Jedan od ta dva kluba sad igra cetvrtu ligu Skotske. To je taj jaki skotski fudbal.
Svejedno, opet su jaci od nas.
(zzzzz, 6. septembar 2012 18:46)

Da,bas je to lose kada 2 kluba vladaju non-stop...srecom,pa je kod nas sve potpuno drugacije...

volim fudbal, ali

pre 12 godina

Ma gde tesko? Samo opusteno,nisu Skoti nikakva ekipa?! Mi smo jaci od njih, ma mi smo jaci od svih, samo nemamo prilliku da to pokazemo?!

Orlovi???

pre 12 godina

1998. godine su za reprezentaciju igrali : Mihajlovic,Mirkovic,Djukic,Jokanovic,Jugovic,Stojkovic,Milosevic,Savicevic,Mijatovic,Kovacevic... igraci koji su nesto znacili u evropskom i svetskom fudbalu...ni tada nista nismo uradili...
Realno, sta mogu ove individue da urade? Pa, isto nista!
Batalite reprezentativni fudbal,ne ide nam to, ima drugih sportova...

Balkan

pre 12 godina

Jedan ugledni strucnjak kaze da je za danasnjeg fudbalera dovoljno samo pet procenata talenta za uspeh! Ostatak procenata je rad, trening, poslusnost, odgovornost! Ja sam siguran da svaki od vas ima vise od pet procenata talenta, ali me muci ovo ostalo! Dakle, ako budete hteli, ako budete naspavani, ako ste fizicki spremni, ako ste medjusobno prijatelji, ako ste profesionalci i ako se osecate reprezentativci svoje drzave pobedicete Skote!

zzzzz

pre 12 godina

Skotska nije jaka ekipa. Skotska od 1998. nije ucestvovala na Svetskom prvenstvu, dok na evropskom nije ucestvovala nikad. Skotska nema nijednog vrhunskog igraca. Skotski stil igre je uvek podrazumevao jaku odbranu, tj.krljanje, kao i bunarenje u napadu. Poslednji trener koji je osvojio skotsku ligu, a da nije trenirao Randzers ili Seltik zvao se Aleks Ferguson, sto vam govori kad je to bilo, sto vam opet govori koliko je jaka liga u kojoj 30 godina vladaju dva kluba. Jedan od ta dva kluba sad igra cetvrtu ligu Skotske. To je taj jaki skotski fudbal.
Svejedno, opet su jaci od nas.

Djole

pre 12 godina

ja brate mogu da razumem da se izgubi od Španije ili Francuske ili tako nešto i nije uopšte sramota izgubiti od takvih ... ali Slovenija??? Jedva 1:0 protiv Severne Irske? 0:0 sa Irskom?Nekad su nabrojanim protivnicima napamet išli minimum tri komada bez preteranog znoja tako da ne znam da li su očekivanja na mestu ili ne? Razumem ja fudbal je napredovao igraju ga svi i tako dalje ali kod nas je nazadovao i nazaduje
Biće u najboljem slučaju 0:0 i jedna veoma dosadna utakmica ukoliko neko od naših iskiksira... msm daj bože da pobede izaćiću prvi i rećiću da sam pogrešio i daj bože da pogrešim ali treba biti realan

SRBIJA

pre 12 godina

Kad krene nasa himna znam da ce se svi najeziti, sve se zaboravlja u tom trenutku..i Tole i los napada i trener ma sve..koliko sam samo puta pljuvao Partizan al ja sam brate Srbin i kad igraju u Evropi pocepam grlo jer ne mogu protiv nase krvi da navijam...!Mi smo Srbi, nama je patriotizam u krvi i ljubav prema svojoj zemlji, a ovi sto pljuju prvi ce navijati veceras za nju jer vole svoju zemlju, da je ne voli ne bi ni komentarisali ovde..Zato pljujte slobodno al znam da ce svako od vas biti uz svoju zemlju kad to bude potrebno..volimo je jer drugu otadzbinu nemamo!!NAPRED SRBIJA!!

Beli orao

pre 12 godina

@zzzz
Škotska je dvaput igrala na EP. A to što poslednjih godina nisu učestvovali na SP ne znaći da ne znaju da igraju fudbal. Estonija je duplo slabija od njih pa nam to nije ništa pomoglo. Osvojili smo 1 bod u dve utakmice ... I još jedna stvar. Nedostatak vanserijskih igrača bi pre morao da bude naš hendikep a ne njihov. Oni su uvek igrali kao tim a mi kao udruženje pojedinaca. Oni u reprezentaciji godinama igraju sa proverenim igračima i prepoznatljivim sistemom igre a mi uvek nešta švrljamo i tražimo. Poslednje 4 utakmice odigrali smo sa 39 igrača. Oni toliko igrača ne provere ni za dve godine. Igraju pred domaćom publikom, pred jednim od najvećih evropskih stadiona. Biće napaljeni do daske. Ja stvarno ne vidim nijedan razlog za optimizam. Voleo bih da grešim ali očekujem pobedu Škotske od 2:0.

haha

pre 12 godina

cuj ovo bice tesko protiv skotske
pa kako igrate vama je tesko i protiv neke nizerazredne ekipe penzionera
ja igram singl na skote to je dobitak 100000000%

nikola

pre 12 godina

Pa jel moguce da nema ni jedan komentar gde se daje podrska reprezentaciji?
Kkva smo mi to zemlja, narod? Pa sada treba prepoznati trenutak, ocigledno se menja nesto u reprezentaciji, preseklo se, igraju mladi igraci, motivisani, vise lice na tim od ijedne prethdne reprezentacije....zar ne zasluzuji podrsku?
(Aleksndar, 6. septembar 2012 22:49)

prijatelju ja ne znam koliko imas godina,i ne znam od kad gledas reprezentaciju...pa sta treba pred svake kvalifikacije da pricaju da je atmosfera super,da zelimo pobedu,i skoro svaki put dodje poslednja tekma u kvalifikacija gde se kalkulise,ko treba da izgubi,nama treba pobeda itd itd...nikada ali nikada nismo igrali konstantno dobro...i stalno ista prica...a onda dodje estonija,azerbejdzan,san marino,malta i ostale velesile fudbala....i pokazu nam kako se igra fudbal....

Babin_zub

pre 12 godina

Opusteno.Od vas definitivno ne ocekujemo nista vise osim borbe za dres,a znamo da ste kvalitetom limitirani.Sta god da uradite vise nas ne mozete razocarati.

lll

pre 12 godina

mamic ladno izjavi/ pregazicemo ih kao prlitak potok i dinamo udje u ls. a ovi nasi su poznati po teskim nogama, teskim pocecima , sve im je tesko... ostavite se tih otrcanih fraza i glupih izjava koje smaraju i vas i nas.

Aleksndar

pre 12 godina

Pa jel moguce da nema ni jedan komentar gde se daje podrska reprezentaciji?
Kkva smo mi to zemlja, narod? Pa sada treba prepoznati trenutak, ocigledno se menja nesto u reprezentaciji, preseklo se, igraju mladi igraci, motivisani, vise lice na tim od ijedne prethdne reprezentacije....zar ne zasluzuji podrsku?

Che

pre 12 godina

Gledam malo statistiku... 15 pozvanih napadača i igrača iz sredine terena ukupno su za Srbiju dali 9 golava !!!... u 149 nastupa... Od tih 9, 7 je dao Tošić, a niti jedan od 4 napadača nikad nije dao gol za Srbiju iako su trojica igrali ukupno 17 puta, a ovaj četvrti je debitant...

Duško

pre 12 godina

@ zzzzzz

Sve što si napisao stoji, osim onog da Škotska nikad nije igrala na Euru. Igrali su na Euru 92 i 96. Na oba Eura su ispali u grupi.

oliver

pre 12 godina

Procitam vest o fudbalu a onda pogledam komentare.Strasno.Sve sami znalci pljuvaci.Kako vas ne mrzi da pisete, da se rugate?
Nezadovljni igrom,neuspesnom tradicijom,upravom,trenerom a vidim i dresovima.Pa cak i izjavama..Sutra navijam svim srcem za Srbiju,jedini dres koji mi je blizu srca.Ne zanimame ni Barselona ni Celzi ni njihova leprsava igra,gledam ali ne navijam,prosto ne osecam.Vama porucujem da ne gledate nas fudbal,koji i nije bas neka krasota ali koji utice previse negativno na vas jer ste mali i uskogrudi.Nadjite sebe u nekom drugom sportu.Na primer tenisu u kome dao bog uglavnom pobedjujemo.Pozdrav.

Pobesneo Maks

pre 12 godina

Možda tehnički nisu prepoznatljivi,ali škotlanđani vrše pritisak počevši od protivničkog golmana,igraju hrabro,srcem i imaju fenomenalnu podršku sa tribina!Imaju mnogo vetrova u leđa,a šta mi imamo,to mi još uvek nije jasno!Ali,ajde da vidimo i da se nadamo da ćemo biti pravi kada je najteže!

Mile

pre 12 godina

Gledao sam intervju sa Lukovicem na aerodromu, na pitanje od koga preti najveca opasnost, Aleksandar odgovara da ih ne zna kao pojedince, zna za Alena, pa pita jel on jos u Liverpulu? Pa ako mu vec Mihajlovic nije rekao, mogao je sam da pogleda na Wikipediji, a tamo moze da vidi da Skotska reprezentacija ima i veoma dobrih igraca. Videcete kako ce pasti u vodu ona otrcana fraza ostrvski fubbal, drzace lagano sredinu terena i imace veci posed, plus napadi po krilima i u prazan prostor.

Владан

pre 12 godina

Без проблема добијамо утакмицу, два према нула за нас. Ми јесмо лоши, али они су катастрофа.

Dado

pre 12 godina

Šta se utakmice tiče, Škoti će naravno najopasni biti u skok igru a tu me raduje činjenica da je Srbija protiv Irsku taj segment igre odigrala veoma dobro. Ja se samo nadam na čvrstinu našeg tima, to da imamo problem sa davanje golovi je jasno i na vrapci. Znamo svi da stanje nije bajno i sjajno i da smo pre 2 godine delovali kao puno ozbiljan tim ali šta imate od tu prošlos? Antic je prošao, prošla je i Afrika a trenutno smo u 2012 godinu. Ovaj tim je nov i mlad i niko ne mož da kaze (kolko god bio pesimist) da oni nemaju potencial. Naravno da se i na mene ne svidjaju puno stvari (npr. izjave na Šćepovića koji je trebalo pola godinu da zabije u Partizan a sad priča kao da je Srbija u Špansku poziciju) ali trenutno imam poverenje u Mihu jer čovek ladno stoji sa obe noge na zemlju. Svaka njegova izjava je realna i korektna i ova zadnja za koju su se Škoti tako jako uvatili. Miha je rekao da smo objektivno kvalitetniji (sve liste, vrednost na igrači, klubovi na igrači i što šta još to potvrdjuju) ali da to treba pokazati na teren i da je teren jedini koji daje odgovori. Zeleo sam samo da kažem da vas niko ne tera da pratite reprezentaciju, ali da zato nemate pravo da unapred stvarate negativnu energiju po razni sajtovi a da kvalifikacije nisu ni počele. Ako od prve 4 utakmice uzmu samo bod il dva onda gi kritikujte a ne sad dok utakmice nisu ni počele! Tolko od mene, a na momci želim puno sreću uz uslov da pokažu borbu i htenje koje dolikuje na jednog reprezentativca.

fk mladost titograd

pre 12 godina

zbog ovakvog omalovazavanja Skotske reprezentacije i fudbala (a uvijek omalovazavate sve protivnike) ste tu dje jeste. U Skotskoj se igrao fudbal kad mi na balkanu nismo znali sto je lopta. Pogledajte rezultate skotske na njihovom terenu. U zadnjih nekoliko godina izgubili su samo od Spanije i od Argentine (od Argentine nesrecno).

normalan

pre 12 godina

Nikada lakse zaradjene pare, singl 1-1 lepa kvota i kec jaci ulog.. Nema da omane jer idu na X pa ko to izjavi odma bi ga vratio iz aviona kuci..

Miloš J.Kosovac

pre 12 godina

A шта ако опет неко не запева химну "Боже правде"? Ено гледам Сулејманија само отвара уста, но химну не зна нити Суботић, а ево и ја нећу да је учим нити певам, још увек певам "Хеј Словени".
Ма каква наша победа, какви бакрачи! Када је и на репрезентацију кошарке пренета иста болест од које билuје наш ногомет, када ће се обрукати један Ивковић, шта рећи за млађаног Михајловићa кога мафија у ФСС замајава са певањем химне. Оно што је наше друштво задесило деведесетих, када су примитивци водили главну реч да би нас обрукали пред целим светом, па од тога никако да почнемо да се опорављамо, мале институције како што су ФСС и сличне, тек ће доживети дно ка коме тако дуго падају. Додуше они су на дну, па баш зато из те Бачве поручују нам да ако не знају да раде на терену, зато знају да певају химну. Шизофренија дуго траје.

Rade

pre 12 godina

Odavno vec meceve repreyentacije gledam bez imalo pritiska i nervoze! Jednostavno, shvatio sam da mi nemamo vise fudbalere koji mogu da se mere sa evropskim i svetkim fudbalskim silama, cak sta vise, mislim da nismo ni u nekoj zlatnoj sredini!! Nama su po meri farani, azerbejdzan,madjarska, sa njima mozemo da se nosimo!! Tako i klpski fudbal, mi smo docekali da ispadamo od nekog Bordoa, Aela, Slovana, Samroka, Rena... Pretpostavljam da ce zvezdasi odmah da pomisle kako su Bordo i Ren giganti naspram Samroka pa je naravno zvezda manje smesna, onda neka se sete da je recimo pre 7-8 godina(a to nije tako davno) Partizan igrao egal sa Realom, Portom.. a zvezda tukla psv, romu, razbila barsu( bar u igri)!! Onda ce shvatiti da nema razlike izmedju Rena i Samroka!! I jedni i drugi nikada nista nisu napravili u evropi!!

Starac

pre 12 godina

@johny boy

Johny, be good! Vidis da je Dado, covek i Makedonije ili tako nesto ... prema tome, budi ljubazan prema njemu i prema svakome ko nam je naklonjen!

sheepshagger

pre 12 godina

@johny boy - Sta pricas ti, kako se govori a kako ne. Covek, koji se potpisuje kao Dado nema ni jednu pravopisnu ni gramaticku gresku, jednostavno govori ili drugim jezikom (MKD) ili drugim dijalektom. Bespotrebno trosis prostor i svoju energiju i vreme.
__________________________________
Sto se utakmice tice uzdam se u Bambija i Baneta - nase najbolje strelce i momke iz Holandije Tadica i Djuricica odnosno Mikija Sulejmanija ako je spreman. Bice spektakl na Hemdenu. Skoti su nacija.

Napred Srbija!

pre 12 godina

Sa skotima treba odigrati "ratnicku" utakmicu, dosta duela, cvrsto, treba ih "prebiti" na terenu. Nasa sansa je poziciona igra, bez mnogo sansi, tvrd mec u kom bi iz nekog slobodnjaka (Kolarov, Tosic) ili udarca iz daljine iz tri-cetiri sanse mogli da postignemo pogodak. Bilo bi sjajno kada bi poceli ove kvalifikacije bar neresenim ishodom.

ri

pre 12 godina

napred srbijo tebe volim ja pa kako god bilo al nemojmo unapred pljuvati jer duge su kvalifikacije a bit će sramota ako nas ne bude 5000 na stadionu gdje god igra srbija

Sulejman Veličanstveni

pre 12 godina

Pa ljudi ja stvarno ne znam sta je vama :D Škotska je punoooo organuzovanija i kvalitetnija ekipa od Velsa i u Glazgovu će biti svega,al kad pročitam da će Srbija izgubit od Velsa jednostavno ne mogu vjerovat! Da li je bilo ko gledao Wales,imaju Balea,Bellamya i Ramseya,ostali 8 iz prvog sastava su im truba. Pa smijem se kladit da FK.Vojvodina ne bi imala problema s tim Velsom,pa dovoljno je samo pogledati na YT Wales-BiH prije par sedmica tekma igrana,Bosna bez par standardnih ih bez pola muke dobila,taj Bale nije pokazao ništa,Ramsey ko da nije ni igrao,Bellamy je ušao u drugom poluvremenu al' takođe nije napravio ništa,cak je i brzinu izgubio... A u toj tekmi im problem napravi niko drugi do Miroslav Stevanović,asistira Ibiševiću i zabije drugi gol... E ako Srbija ne pobijedi Vels odmah nek odustanu od kvalifikacija,siguran sam da ce taj Vels zavrsiti posljednji u ovoj grupi!

Banja Luka II

pre 12 godina

Na pitanje da li cu sutra navijati za Srbiju ili ne cu reci slijedece: Gledajuci kratkorocno, dobro je da Srbija pobjedi, kao i da se plasira na SP. Gledajuci dugorocno, bolje bi bilo da izgubi. Zasto? Zato sto je dobro poznato ko sve sjedi u savezu, a dok god je tako nema nasem fudbalu spasa. Pobjede Srbije njima daju za pravo da kazu da rade dobar posao... Porazi, s druge strane, bi pomogli da se nezadovoljstvo u narodu u dovoljnoj mjeri podigne i da se bojkotuje taj savez sve dok u njega ne udju posteni ljudi, koji nece gurati svoje licne interese (ili klubske interese), vec raditi za dobrobit reprezentacije. Smatram da igrace ne treba pljuvati. Igraci su takvi kakvi su, i imaju kvalitet. Igraci su "pijuni" na terenu, koje dobar trener treba da usmjeri tako da ostvare najbolji moguci rezultat. Postoji bezbroj primjera gdje je dobar trenera sa prosjecnim timom ostvario vrhunske rezultate (npr. Hidink). A trenera postavlja savez. Osim toga, siguran sam da igraci vide sta se desava u savezu i da ih takve stvari demoralisu. Uzecu primjer Hrvatske. Godinama unazad imamo slicne igrace po kvaliteti, ali oni imaju vrhunske rezultate za razliku od nas. Razlika - kvalitet saveza. Hrvati su napravili veliku gresku sto su otjerali Vlatka Markovica, to ce se pokazati u narednim godinama (dovoljno vidjeti ko im je sad trener...).A otjerali su ga jer su, kao i mi, narod koji ne zna prepoznati kvalitet (iako je dovoljno samo pogledati rezultate...). Ostadoh bez slova:) Poz

Miloš J.Kosovac

pre 12 godina

A шта ако опет неко не запева химну "Боже правде"? Ено гледам Сулејманија само отвара уста, но химну не зна нити Суботић, а ево и ја нећу да је учим нити певам, још увек певам "Хеј Словени".
Ма каква наша победа, какви бакрачи! Када је и на репрезентацију кошарке пренета иста болест од које билuје наш ногомет, када ће се обрукати један Ивковић, шта рећи за млађаног Михајловићa кога мафија у ФСС замајава са певањем химне. Оно што је наше друштво задесило деведесетих, када су примитивци водили главну реч да би нас обрукали пред целим светом, па од тога никако да почнемо да се опорављамо, мале институције како што су ФСС и сличне, тек ће доживети дно ка коме тако дуго падају. Додуше они су на дну, па баш зато из те Бачве поручују нам да ако не знају да раде на терену, зато знају да певају химну. Шизофренија дуго траје.

Aleksndar

pre 12 godina

Pa jel moguce da nema ni jedan komentar gde se daje podrska reprezentaciji?
Kkva smo mi to zemlja, narod? Pa sada treba prepoznati trenutak, ocigledno se menja nesto u reprezentaciji, preseklo se, igraju mladi igraci, motivisani, vise lice na tim od ijedne prethdne reprezentacije....zar ne zasluzuji podrsku?

zzzzz

pre 12 godina

Skotska nije jaka ekipa. Skotska od 1998. nije ucestvovala na Svetskom prvenstvu, dok na evropskom nije ucestvovala nikad. Skotska nema nijednog vrhunskog igraca. Skotski stil igre je uvek podrazumevao jaku odbranu, tj.krljanje, kao i bunarenje u napadu. Poslednji trener koji je osvojio skotsku ligu, a da nije trenirao Randzers ili Seltik zvao se Aleks Ferguson, sto vam govori kad je to bilo, sto vam opet govori koliko je jaka liga u kojoj 30 godina vladaju dva kluba. Jedan od ta dva kluba sad igra cetvrtu ligu Skotske. To je taj jaki skotski fudbal.
Svejedno, opet su jaci od nas.

haha

pre 12 godina

cuj ovo bice tesko protiv skotske
pa kako igrate vama je tesko i protiv neke nizerazredne ekipe penzionera
ja igram singl na skote to je dobitak 100000000%

Владан

pre 12 godina

Без проблема добијамо утакмицу, два према нула за нас. Ми јесмо лоши, али они су катастрофа.

Djole

pre 12 godina

ja brate mogu da razumem da se izgubi od Španije ili Francuske ili tako nešto i nije uopšte sramota izgubiti od takvih ... ali Slovenija??? Jedva 1:0 protiv Severne Irske? 0:0 sa Irskom?Nekad su nabrojanim protivnicima napamet išli minimum tri komada bez preteranog znoja tako da ne znam da li su očekivanja na mestu ili ne? Razumem ja fudbal je napredovao igraju ga svi i tako dalje ali kod nas je nazadovao i nazaduje
Biće u najboljem slučaju 0:0 i jedna veoma dosadna utakmica ukoliko neko od naših iskiksira... msm daj bože da pobede izaćiću prvi i rećiću da sam pogrešio i daj bože da pogrešim ali treba biti realan

normalan

pre 12 godina

Nikada lakse zaradjene pare, singl 1-1 lepa kvota i kec jaci ulog.. Nema da omane jer idu na X pa ko to izjavi odma bi ga vratio iz aviona kuci..

fk mladost titograd

pre 12 godina

zbog ovakvog omalovazavanja Skotske reprezentacije i fudbala (a uvijek omalovazavate sve protivnike) ste tu dje jeste. U Skotskoj se igrao fudbal kad mi na balkanu nismo znali sto je lopta. Pogledajte rezultate skotske na njihovom terenu. U zadnjih nekoliko godina izgubili su samo od Spanije i od Argentine (od Argentine nesrecno).

SRBIJA

pre 12 godina

Kad krene nasa himna znam da ce se svi najeziti, sve se zaboravlja u tom trenutku..i Tole i los napada i trener ma sve..koliko sam samo puta pljuvao Partizan al ja sam brate Srbin i kad igraju u Evropi pocepam grlo jer ne mogu protiv nase krvi da navijam...!Mi smo Srbi, nama je patriotizam u krvi i ljubav prema svojoj zemlji, a ovi sto pljuju prvi ce navijati veceras za nju jer vole svoju zemlju, da je ne voli ne bi ni komentarisali ovde..Zato pljujte slobodno al znam da ce svako od vas biti uz svoju zemlju kad to bude potrebno..volimo je jer drugu otadzbinu nemamo!!NAPRED SRBIJA!!

Orlovi???

pre 12 godina

1998. godine su za reprezentaciju igrali : Mihajlovic,Mirkovic,Djukic,Jokanovic,Jugovic,Stojkovic,Milosevic,Savicevic,Mijatovic,Kovacevic... igraci koji su nesto znacili u evropskom i svetskom fudbalu...ni tada nista nismo uradili...
Realno, sta mogu ove individue da urade? Pa, isto nista!
Batalite reprezentativni fudbal,ne ide nam to, ima drugih sportova...

nikola

pre 12 godina

Pa jel moguce da nema ni jedan komentar gde se daje podrska reprezentaciji?
Kkva smo mi to zemlja, narod? Pa sada treba prepoznati trenutak, ocigledno se menja nesto u reprezentaciji, preseklo se, igraju mladi igraci, motivisani, vise lice na tim od ijedne prethdne reprezentacije....zar ne zasluzuji podrsku?
(Aleksndar, 6. septembar 2012 22:49)

prijatelju ja ne znam koliko imas godina,i ne znam od kad gledas reprezentaciju...pa sta treba pred svake kvalifikacije da pricaju da je atmosfera super,da zelimo pobedu,i skoro svaki put dodje poslednja tekma u kvalifikacija gde se kalkulise,ko treba da izgubi,nama treba pobeda itd itd...nikada ali nikada nismo igrali konstantno dobro...i stalno ista prica...a onda dodje estonija,azerbejdzan,san marino,malta i ostale velesile fudbala....i pokazu nam kako se igra fudbal....

volim fudbal, ali

pre 12 godina

Ma gde tesko? Samo opusteno,nisu Skoti nikakva ekipa?! Mi smo jaci od njih, ma mi smo jaci od svih, samo nemamo prilliku da to pokazemo?!

racerx

pre 12 godina

Decko je ladno izjavio:"Znamo da je svaki pocetak tezak"! Pa ne pocinjete vi da ucite da svirate klavir, ili da ucite novi strani jezik. Da juris za loptom je jedino sto znas, sto se moze videti po izjavama i stilu oblacenja, ne samo doticnog, vec cele reprezentacije.
Ajde barem to trcanje za loptom odradite kako valja, dajte sve od sebe, a izjave i filozofiranje prepustite nekom sa vise mozga.

Beli orao

pre 12 godina

@zzzz
Škotska je dvaput igrala na EP. A to što poslednjih godina nisu učestvovali na SP ne znaći da ne znaju da igraju fudbal. Estonija je duplo slabija od njih pa nam to nije ništa pomoglo. Osvojili smo 1 bod u dve utakmice ... I još jedna stvar. Nedostatak vanserijskih igrača bi pre morao da bude naš hendikep a ne njihov. Oni su uvek igrali kao tim a mi kao udruženje pojedinaca. Oni u reprezentaciji godinama igraju sa proverenim igračima i prepoznatljivim sistemom igre a mi uvek nešta švrljamo i tražimo. Poslednje 4 utakmice odigrali smo sa 39 igrača. Oni toliko igrača ne provere ni za dve godine. Igraju pred domaćom publikom, pred jednim od najvećih evropskih stadiona. Biće napaljeni do daske. Ja stvarno ne vidim nijedan razlog za optimizam. Voleo bih da grešim ali očekujem pobedu Škotske od 2:0.

oliver

pre 12 godina

Procitam vest o fudbalu a onda pogledam komentare.Strasno.Sve sami znalci pljuvaci.Kako vas ne mrzi da pisete, da se rugate?
Nezadovljni igrom,neuspesnom tradicijom,upravom,trenerom a vidim i dresovima.Pa cak i izjavama..Sutra navijam svim srcem za Srbiju,jedini dres koji mi je blizu srca.Ne zanimame ni Barselona ni Celzi ni njihova leprsava igra,gledam ali ne navijam,prosto ne osecam.Vama porucujem da ne gledate nas fudbal,koji i nije bas neka krasota ali koji utice previse negativno na vas jer ste mali i uskogrudi.Nadjite sebe u nekom drugom sportu.Na primer tenisu u kome dao bog uglavnom pobedjujemo.Pozdrav.

Onokao...

pre 12 godina

Skotska nije jaka ekipa. Skotska od 1998. nije ucestvovala na Svetskom prvenstvu, dok na evropskom nije ucestvovala nikad. Skotska nema nijednog vrhunskog igraca. Skotski stil igre je uvek podrazumevao jaku odbranu, tj.krljanje, kao i bunarenje u napadu. Poslednji trener koji je osvojio skotsku ligu, a da nije trenirao Randzers ili Seltik zvao se Aleks Ferguson, sto vam govori kad je to bilo, sto vam opet govori koliko je jaka liga u kojoj 30 godina vladaju dva kluba. Jedan od ta dva kluba sad igra cetvrtu ligu Skotske. To je taj jaki skotski fudbal.
Svejedno, opet su jaci od nas.
(zzzzz, 6. septembar 2012 18:46)

Da,bas je to lose kada 2 kluba vladaju non-stop...srecom,pa je kod nas sve potpuno drugacije...

Duško

pre 12 godina

@ zzzzzz

Sve što si napisao stoji, osim onog da Škotska nikad nije igrala na Euru. Igrali su na Euru 92 i 96. Na oba Eura su ispali u grupi.

Pobesneo Maks

pre 12 godina

Možda tehnički nisu prepoznatljivi,ali škotlanđani vrše pritisak počevši od protivničkog golmana,igraju hrabro,srcem i imaju fenomenalnu podršku sa tribina!Imaju mnogo vetrova u leđa,a šta mi imamo,to mi još uvek nije jasno!Ali,ajde da vidimo i da se nadamo da ćemo biti pravi kada je najteže!

Babin_zub

pre 12 godina

Opusteno.Od vas definitivno ne ocekujemo nista vise osim borbe za dres,a znamo da ste kvalitetom limitirani.Sta god da uradite vise nas ne mozete razocarati.

Rade

pre 12 godina

Odavno vec meceve repreyentacije gledam bez imalo pritiska i nervoze! Jednostavno, shvatio sam da mi nemamo vise fudbalere koji mogu da se mere sa evropskim i svetkim fudbalskim silama, cak sta vise, mislim da nismo ni u nekoj zlatnoj sredini!! Nama su po meri farani, azerbejdzan,madjarska, sa njima mozemo da se nosimo!! Tako i klpski fudbal, mi smo docekali da ispadamo od nekog Bordoa, Aela, Slovana, Samroka, Rena... Pretpostavljam da ce zvezdasi odmah da pomisle kako su Bordo i Ren giganti naspram Samroka pa je naravno zvezda manje smesna, onda neka se sete da je recimo pre 7-8 godina(a to nije tako davno) Partizan igrao egal sa Realom, Portom.. a zvezda tukla psv, romu, razbila barsu( bar u igri)!! Onda ce shvatiti da nema razlike izmedju Rena i Samroka!! I jedni i drugi nikada nista nisu napravili u evropi!!

Banja Luka II

pre 12 godina

Na pitanje da li cu sutra navijati za Srbiju ili ne cu reci slijedece: Gledajuci kratkorocno, dobro je da Srbija pobjedi, kao i da se plasira na SP. Gledajuci dugorocno, bolje bi bilo da izgubi. Zasto? Zato sto je dobro poznato ko sve sjedi u savezu, a dok god je tako nema nasem fudbalu spasa. Pobjede Srbije njima daju za pravo da kazu da rade dobar posao... Porazi, s druge strane, bi pomogli da se nezadovoljstvo u narodu u dovoljnoj mjeri podigne i da se bojkotuje taj savez sve dok u njega ne udju posteni ljudi, koji nece gurati svoje licne interese (ili klubske interese), vec raditi za dobrobit reprezentacije. Smatram da igrace ne treba pljuvati. Igraci su takvi kakvi su, i imaju kvalitet. Igraci su "pijuni" na terenu, koje dobar trener treba da usmjeri tako da ostvare najbolji moguci rezultat. Postoji bezbroj primjera gdje je dobar trenera sa prosjecnim timom ostvario vrhunske rezultate (npr. Hidink). A trenera postavlja savez. Osim toga, siguran sam da igraci vide sta se desava u savezu i da ih takve stvari demoralisu. Uzecu primjer Hrvatske. Godinama unazad imamo slicne igrace po kvaliteti, ali oni imaju vrhunske rezultate za razliku od nas. Razlika - kvalitet saveza. Hrvati su napravili veliku gresku sto su otjerali Vlatka Markovica, to ce se pokazati u narednim godinama (dovoljno vidjeti ko im je sad trener...).A otjerali su ga jer su, kao i mi, narod koji ne zna prepoznati kvalitet (iako je dovoljno samo pogledati rezultate...). Ostadoh bez slova:) Poz

Balkan

pre 12 godina

Jedan ugledni strucnjak kaze da je za danasnjeg fudbalera dovoljno samo pet procenata talenta za uspeh! Ostatak procenata je rad, trening, poslusnost, odgovornost! Ja sam siguran da svaki od vas ima vise od pet procenata talenta, ali me muci ovo ostalo! Dakle, ako budete hteli, ako budete naspavani, ako ste fizicki spremni, ako ste medjusobno prijatelji, ako ste profesionalci i ako se osecate reprezentativci svoje drzave pobedicete Skote!

Dado

pre 12 godina

Šta se utakmice tiče, Škoti će naravno najopasni biti u skok igru a tu me raduje činjenica da je Srbija protiv Irsku taj segment igre odigrala veoma dobro. Ja se samo nadam na čvrstinu našeg tima, to da imamo problem sa davanje golovi je jasno i na vrapci. Znamo svi da stanje nije bajno i sjajno i da smo pre 2 godine delovali kao puno ozbiljan tim ali šta imate od tu prošlos? Antic je prošao, prošla je i Afrika a trenutno smo u 2012 godinu. Ovaj tim je nov i mlad i niko ne mož da kaze (kolko god bio pesimist) da oni nemaju potencial. Naravno da se i na mene ne svidjaju puno stvari (npr. izjave na Šćepovića koji je trebalo pola godinu da zabije u Partizan a sad priča kao da je Srbija u Špansku poziciju) ali trenutno imam poverenje u Mihu jer čovek ladno stoji sa obe noge na zemlju. Svaka njegova izjava je realna i korektna i ova zadnja za koju su se Škoti tako jako uvatili. Miha je rekao da smo objektivno kvalitetniji (sve liste, vrednost na igrači, klubovi na igrači i što šta još to potvrdjuju) ali da to treba pokazati na teren i da je teren jedini koji daje odgovori. Zeleo sam samo da kažem da vas niko ne tera da pratite reprezentaciju, ali da zato nemate pravo da unapred stvarate negativnu energiju po razni sajtovi a da kvalifikacije nisu ni počele. Ako od prve 4 utakmice uzmu samo bod il dva onda gi kritikujte a ne sad dok utakmice nisu ni počele! Tolko od mene, a na momci želim puno sreću uz uslov da pokažu borbu i htenje koje dolikuje na jednog reprezentativca.

Mile

pre 12 godina

Gledao sam intervju sa Lukovicem na aerodromu, na pitanje od koga preti najveca opasnost, Aleksandar odgovara da ih ne zna kao pojedince, zna za Alena, pa pita jel on jos u Liverpulu? Pa ako mu vec Mihajlovic nije rekao, mogao je sam da pogleda na Wikipediji, a tamo moze da vidi da Skotska reprezentacija ima i veoma dobrih igraca. Videcete kako ce pasti u vodu ona otrcana fraza ostrvski fubbal, drzace lagano sredinu terena i imace veci posed, plus napadi po krilima i u prazan prostor.

Che

pre 12 godina

Gledam malo statistiku... 15 pozvanih napadača i igrača iz sredine terena ukupno su za Srbiju dali 9 golava !!!... u 149 nastupa... Od tih 9, 7 je dao Tošić, a niti jedan od 4 napadača nikad nije dao gol za Srbiju iako su trojica igrali ukupno 17 puta, a ovaj četvrti je debitant...

Sulejman Veličanstveni

pre 12 godina

Pa ljudi ja stvarno ne znam sta je vama :D Škotska je punoooo organuzovanija i kvalitetnija ekipa od Velsa i u Glazgovu će biti svega,al kad pročitam da će Srbija izgubit od Velsa jednostavno ne mogu vjerovat! Da li je bilo ko gledao Wales,imaju Balea,Bellamya i Ramseya,ostali 8 iz prvog sastava su im truba. Pa smijem se kladit da FK.Vojvodina ne bi imala problema s tim Velsom,pa dovoljno je samo pogledati na YT Wales-BiH prije par sedmica tekma igrana,Bosna bez par standardnih ih bez pola muke dobila,taj Bale nije pokazao ništa,Ramsey ko da nije ni igrao,Bellamy je ušao u drugom poluvremenu al' takođe nije napravio ništa,cak je i brzinu izgubio... A u toj tekmi im problem napravi niko drugi do Miroslav Stevanović,asistira Ibiševiću i zabije drugi gol... E ako Srbija ne pobijedi Vels odmah nek odustanu od kvalifikacija,siguran sam da ce taj Vels zavrsiti posljednji u ovoj grupi!

Napred Srbija!

pre 12 godina

Sa skotima treba odigrati "ratnicku" utakmicu, dosta duela, cvrsto, treba ih "prebiti" na terenu. Nasa sansa je poziciona igra, bez mnogo sansi, tvrd mec u kom bi iz nekog slobodnjaka (Kolarov, Tosic) ili udarca iz daljine iz tri-cetiri sanse mogli da postignemo pogodak. Bilo bi sjajno kada bi poceli ove kvalifikacije bar neresenim ishodom.

lll

pre 12 godina

mamic ladno izjavi/ pregazicemo ih kao prlitak potok i dinamo udje u ls. a ovi nasi su poznati po teskim nogama, teskim pocecima , sve im je tesko... ostavite se tih otrcanih fraza i glupih izjava koje smaraju i vas i nas.

Starac

pre 12 godina

@johny boy

Johny, be good! Vidis da je Dado, covek i Makedonije ili tako nesto ... prema tome, budi ljubazan prema njemu i prema svakome ko nam je naklonjen!

ri

pre 12 godina

napred srbijo tebe volim ja pa kako god bilo al nemojmo unapred pljuvati jer duge su kvalifikacije a bit će sramota ako nas ne bude 5000 na stadionu gdje god igra srbija

sheepshagger

pre 12 godina

@johny boy - Sta pricas ti, kako se govori a kako ne. Covek, koji se potpisuje kao Dado nema ni jednu pravopisnu ni gramaticku gresku, jednostavno govori ili drugim jezikom (MKD) ili drugim dijalektom. Bespotrebno trosis prostor i svoju energiju i vreme.
__________________________________
Sto se utakmice tice uzdam se u Bambija i Baneta - nase najbolje strelce i momke iz Holandije Tadica i Djuricica odnosno Mikija Sulejmanija ako je spreman. Bice spektakl na Hemdenu. Skoti su nacija.