Četvrtak, 19.04.2012.

13:33

"Poželjno biti protiv Srba"

Bivši izaslanik UN tokom rata u BiH Torvald Stoltenberg kaže da je tada za diplomate bilo bolje da budu protiv Srba, da bi izbegli kritike i bili prihvaćeni.

Izvor: Tanjug

"Poželjno biti protiv Srba" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

dragan

pre 12 godina

Poželjno biti protiv Srba, odnosno na strani muslimana, i eto rodi se Brejvik. Svako nasilje izrodi u nekom obliku kontra nasilje.

distanca

pre 12 godina

Živim već preko tri decenije na zapadu i ponekad pogledam kako ljudi sa prostora bivše juge razmišljaju i reaguju na tzv vruće teme.Osnovni utisak je,na žalost,ostrašćenost,nacionalizam ili još nešto gore.Nekad relativno stabilna,sa solidnim ekonomkim potencijalima i srednje velika evropska država raspala se na banane državice u kojima je socijalistički ideologiju zamjenila manje ili više prikrivena ideologija ovog ili onog nacionalizma.I umjesto da se iz te strahote koja se dole dogodila nešto naući i "okrene list"u smjeru boljeg života za većinu, gude se stare melodije i poziva na revanšizam i novu rundu međusobnih obračuna.

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(Tek tako, 19. april 2012 19:09)

Kako se zvase onaj sto je svodio Srpsko stanovnistvo u Hrvatskoj na, citiram: "podnosljivih 2%"??

Tek tako

pre 12 godina

@Dule NS: Koliko mi je poznato, jedine dosad pravomocno osudjene osobe za "udruženi zločinački poduhvat" su clanovi srpskog vodstva na okupiranim dijelovima Hrvatske, a kao sudionici tog poduhvata se poimenice navode srpski vodeci politicari kao sto je bio Slobodan Milosevic.

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(hr, 19. april 2012 17:20)

Aha, kol'ko vidim, sad ti taj Haski sud bas nesto i ne odgovara. Nisam ja stavio znak jednakosti izmedju agresora i zrtve, po mom skromnom misljenju, u ratovima na prostorima ex YU klasicne zrtve i agresora nije ni bilo, u pravom smislu te rijeci. Ja se samo pozivam na Haski sud, kao i ti, koji je "moralna vertikala", i po cijim presudama se novija istorija pise. Tvoj je problem sto prihvatas samo ono sto ti odgovara. Dakle, odluci se: Haski sud je u pravu, ili nije.

МД

pre 12 godina

Игоре није Ватикан против Православља него су масони и илуминати и против Ватикана и против Православља и против Ислама.
Јел ти знаш ко је убио Алда Мороа и ко је бацао бомбе по Италији за време хладног рата?
Слабо си начитан а много гледаш ББЦ

marija

pre 12 godina

wolff.ser,
rat su poceli IDIOTI.
Blize, putujuci cirkus, Tudjman, Milosevic, Kucan..., i mediji, tzv.novinari.
A stradali, kako vec biva, ni krivi ni duzni, svih nacionalnosti i vera.

Dule NS

pre 12 godina

"...cuj,nikada se ne moze staviti znak jednakosti izmedju agesora srbije i zrtava hrvatske ili bosne...."
(hr, 19. april 2012 17:20)


-Pa naravno! Upravo i zato vi TOLIKO FANATIČNO insistirate na toj reči "agresija", "srbo-četnički agresor", "veliko-srpska agresija"....
Jer tako pokušavate da opravdate sve vaše monstruozne zločine koje ste počinili!
-Jednostavno vam je trebalo opravdanje i zavesa za ono što ste ODUVEK PLANIRALI da uradite u Hrvatskoj! Treba li opet podsećati i na drugi svetski rat - kada Srbija nije izvršila nikakvu "agresiju" na Hrvatsku pa ste opet imali toliko veliki "razlog" da pobijete onoliko stotina hiljada nedužnih ljudi!
-Pa to je odavno poznato svima nama! Ali to što ste vi Srbiju nazvali "agresorom" pa čak i sami u to počeli da verujete je vaš problem, ali to ne znači da je to ISTINA!
-Bolje se pozabavite malo "udruženim zločinačkim poduhvatom" vaše države - žrtve "veliko-srpsko-četničke bla,bla... agresije"
....jer moraćete da objasnite neke vrlo zanimljive istorijske detalje!

Darko

pre 12 godina

Radi potpunosti informacije treba reci da je neposredno pre i tokom rata u Bosni cirkulisalo nekoliko mirovnih planova i da su ih odbijale razlicite strane, zavisno od okolnosti.

Mart 1992, Cutiljerov plan, odbili Muslimani (Iztebegovic, navodno po nagovoru Amerikanaca))

May 1993, Vens-Ovenov plan, odbijaju bosanski Srbi (gotovo sigurno po nagovoru Beograda). Problem je zahtev za prevelikim napustanjem teritorija. Ovo je sustinski problem i u drugim mirovnim planovima.

Avgust 1993, Oven-Stoltenberg plan, odbijaju Muslimani (glasine kazu po nagovoru Amerikanaca), mada je gotovo sigurno da bi ga odbili i Srbi jer je plan predvidjao da napuste znacajnu teritoju koju su kontrolisali. Ispalo je samo da su se Muslimani prvi izjasnili.

Leto 1994, plan Kontakt grupe, odbijaju bosanski Srbi. Ovo odbijanje je verovatno "prelomilo" stavove zapadnih diplomata koji su postali uvereni da bosanski Srbi ne razumeju nijedan jezik osim jezika sile i uskoro su poceli tim jezikom sa njima da razgovaraju.

Pored ovog, u Hrvatskoj je odbijeno nekoliko mirovnih planova (skoro po pravilu od strane tamosnjih Srba) da bi stvar kulminirala odbijanjem plana Z-4 cime je Hrvatskoj dato zeleno svetlo da vojno resi pitanje srpske pobune.

daj bombona da sisamo

pre 12 godina

@(Darko, 19. april 2012 18:12)
Kako se, Darko, ne sjetise da progovore jezikom sile kad onomad muslimani odbise kutiljerov plan, majku mu...

Nik

pre 12 godina

i sad su svi protiv Srbije i njihovih gradjana cak i njena vladajuca koalicija.
(manastirac, 19. april 2012 16:50)

Ova 'vlast' ne moze da dozvoli sebi luksuz da prizna te stvari jer su oni i dosli na tu poziciju na pricu o Milosevicu(odsnosno svemu onome sta ga je pratilo(stvari za koje je bio i za koje NIJE bio kriv)). Da ne govorimo o tome ko ovu vladu podrzava(mislim na strane ambasade) i ko ju je uopste i pravio!
A da ovaj gospodin govori istinu i samo istinu, u to uopste vise ne sumnjam... Niti je prvi koji je rekao ovakve podatke, niti je (nadam se) poslednji. ISTINA UVEK izadje na videlo, pre ili kasnije!!!

P.s. I ne krivim ja najvise u ovome Nemce/Amerikance, vec NAS, koji i posle svega uradjenog(i to sve na nasu stetu) hrlimo u 'zagrljaj' takvim 'ljudima'!

Nik

pre 12 godina

diznilend nema alternativu...cuj,nikada se ne moze staviti znak jednakosti izmedju agesora srbije i zrtava hrvatske ili bosne.,tako da generali agresorske vojske i vojske koja se brani nikada ne mogu biti isto..haski sud bi po svojim kriterijima osudio sve saveznicke vojskovodje iz drugog svjetskog rata...i tita naravno..ali nadam se da se slazes samnom,da nikada ne mozemo staviti znak jednakosti izmedju saveznika i njemaca,talijana,japanaca s druge strane..vrlo jednostavno..
(hr, 19. april 2012 17:20)

Niko i ne postavlja jednakost izmedju agresora i zrtve... Ovde o tome i nije rec! Ovde je rec o fabrikovanoj 'istoriji'(koja se polako ispravlja) u kome ste vi ZRTVE(epitet koji ste dobiti od stranih, interesno odredjenih drzava - pre svih Nemacke i Amerike), a Srbi agresori(-II-), a koja opet NEMA VEZE SA STVARNOSCU i stvarnim desavanjima/dogadjajima... Jer ste te 'kvalifikacije' dobili SAMO ZBOG toga sto je vas 'plan'(samostalnost i razbijanje Jugoslavije, te obespravljivanje srpskog, KONSTUTIVNOG, naroda) odgovarao gore navedenim zemljama! Ni zbog cega drugog...

IQ=0

pre 12 godina

Jednostavno klasican civilizator(humanitarac,mirovnjak, ili...nastavi dalje sam)...u penziji, kome iz d***** kad tad dodje u glavu, ali to ne znaci da zivi kako hoce od svoje penzije,za razliku od ljudi na prostoru na kome je sluzbovao,smirivao,humanitarisao itd.

E sad druga je prica sto gomila ovaca na brdovitom balkanu veruje svojim/stranim(svako iz svog ugla)cobanima

k2

pre 12 godina

Jadni Srbi svi ih napadaju a oni su u ratu toliko stradali.Beograd je bio okružen četiri godine,snajperisan bez plina, struje, vode, hrane.U Loznici i Šabcu svo muško stanovništvo pobijeno a što je ostalo žena protjerano.
(nedaj bože nikome da bude u našoj koži, 19. april 2012 15:54)

Tvoj sarkasticni komentar nema mnogo smisla. Ti si verovatno uveren da su samo Srbi slali granate, a da su Muslimani slali karanfile na delove grada pod srpskom kontrolom. Najrazrusenije sarajevsko naselje je Grbavica koje je bilo pod kontrolom Srba. Slike razrusene ratne Grbavice i danas se mogu pronaci na internetu, pa trazi ako ti je volja.Isto tako ukucaj na pretrazivac Dejvid Frejzer pa se raspitaj sta su vam vasi ''branitelji Sarajeva'' sve priredjivali.Nije ubijano stanovnistvo Loznice i Sapca, ali jeste recimo srpsko stanovnistvo Sarajeva i Konjica. Nije stanovnistvo Srbije bilo u izbeglistvu, ali jeste polovina bosanskih Srba jer je nekoliko stotina srpskih sela u Bosni napadnuto, unisteno i popaljeno.Srbija je tokom devedesetih bila zemlja sa najvecim brojem izbeglica u Evropi, a podosta njih su proterali oni koje danas slavite kao ''branitelje'' i ''oslobodioce''.

Dejan

pre 12 godina

Koliko se secam on je pri kraju svoje pregovaracke uloge (tj valjda kad mu je posstalo jasno da ce morati da se povuce) rekao da su svi Muslimani i 80% bosanskih Hrvata u stvari Srbi

Igor

pre 12 godina

Za sve vas koji se i dalje zaludjujete pricama o nepravdi o tome kako su Amerikanci sve zakuvali i slicno. Dve stvari:

Kao prvo kad kisa pocne da pada normalni ljudi otvore kisobran a ne pocunu da vicu na kisu da stane. To vam kazem jer velike sile poput Amerike vam dodju kao kisa ili prirodna nepogoda, moras im se prilagoditi.

Druga stvar, recite vi meni po kom to osnovu su te velike sile imale vise selameta da vole Hrvate i Muslimane nego nas. Ako o ovome razmislite iskreno bez zamajavanja tipa Vatikan protiv Pravoslavlja i slicni kompleksi, videcete da su nas nase sopstvene greske i dovele tu de jesmo. Pored toga sto smo stvarno mnogo zla naneli Bosnjacima sa druge strane smo se sve vreme licemerno bavili kosmickom pravdom, dvostrukim arsinima, slavnom junackom istorijom i slicnim glupostima. I dan dans Dacic nam je ministar policije a Toma ima pola glasaca u Srbiji. Nije to dzaba.

Dario

pre 12 godina

@ Ne daj bože nikome da bude u našoj koži Meni je dobro u mojoj srpskoj koži, ali u tvojoj definitivno ne bi voleo da budem. Pitaj srbe iz Hrvatske i Bosne kako im je bilo za vreme drugog svetskog rata, pred početak rata devedesetih i tokom rata devedesetih.

Косовски витез

pre 12 godina

Ови који исповедају своје грехе према Србима на самрти боље да ћуте. Имали су прилике да проговоре али су тада чували своју задњицу

hr

pre 12 godina

diznilend nema alternativu...cuj,nikada se ne moze staviti znak jednakosti izmedju agesora srbije i zrtava hrvatske ili bosne.,tako da generali agresorske vojske i vojske koja se brani nikada ne mogu biti isto..haski sud bi po svojim kriterijima osudio sve saveznicke vojskovodje iz drugog svjetskog rata...i tita naravno..ali nadam se da se slazes samnom,da nikada ne mozemo staviti znak jednakosti izmedju saveznika i njemaca,talijana,japanaca s druge strane..vrlo jednostavno..

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(hr, 19. april 2012 15:34)

Pretpostavljam da si upoznat i sa presudama tog istog suda, koje se ticu vasih "junaka domovinskog rata". Takodje ti je, vjerujem, poznato sve sto je tom prilikom receno o udruzenom zlocinackom poduhvatu, pa bih te zamolio da ovde ostanes dosljedan sebi, i svojim stavovima, i javno prozoves te tvoje heroje, ili bar ucinis nesto, kao gradjanin "europskog svjetonazora", da se oni odvratni bilbordi koji velicaju te zlocince uklone iz Hrvatske.
Hvala unaprijed.

nedaj bože nikome da bude u našoj koži

pre 12 godina

Jadni Srbi svi ih napadaju a oni su u ratu toliko stradali.Beograd je bio okružen četiri godine,snajperisan bez plina, struje, vode, hrane.U Loznici i Šabcu svo muško stanovništvo pobijeno a što je ostalo žena protjerano.Iako su Srbi večina ponudjeno im je nešto teritorije za preživljavanje.Kada nisu prihvatili tu velikodušnu ponudu svi su ih okrivili za nastavak rata.

RS

pre 12 godina

@(Ocigledno!, 19. april 2012 13:45)

heheheh , istina , ali nisi trebao biti tako brutalan možeš izazvati gomilu "kreativnih" komentara urbanih,liberalnih itd. likova

Jaнко Димитријевић

pre 12 godina

Сад си нашао да "истину"збориш а са Слобиног канабета ниси слазио.

rade

pre 12 godina

Nije mi jasno zašto mi moderatori uvek skraćuju komentare!!!
Molim vas prekinite sa tom groznom praksom i ne menjajte komentare jer menjate suštinu!!!
Dakle u mom prethodnom postu je još i pisalo da su Hrvati instruisano od strane BND-a i da se zanemarivalo njihovo pritajeno ustaštvo koje je tinjalo još od II svetskog rata, da su Bošnjaci nagraisali jer su slušali CAI-u, a da su Srbi optuženi za zločine samo zato što su bili suviše reakcijski nastrojeni, tačnije da su bili iziritirani raznoraznim pokoljima od strane jedinica Nasera Orića koji se skrivao pod suknjom Un mirovlnjaka i imao izlete u Bratuncu i okolnim selima gde je igrao fudball sa odsečenim glavam Srba.
Moderatori ako tu ima neke neistine onda nemojte ništa više objavljivati, ali ako je sve istina (a ubeđen sam da i vi i ja smatramo da jeste) onda objavite post u celini a ne segmentualno. Ona velika slova sa početka posta nisu znak glasnog govora/pisanja već pretpostavka da imate okrenj vid pa da bolje uočite.

Starac Znanac

pre 12 godina

Istina je relativan pojam i je takva cim covek veruje na ono sto kaze. Ipak ja ne verujem da on kaze "istinu" kada govori o kriticima prema njemu o svoj akcenat previše srpski. Svi znaju da "srpsko-hrvatski" je bilo "previse srpski" tokom vremena Jugoslavije. Puno ljudi danas njihovog doba govore "previse srpski", ali to ne znaci da oni ne vole Hrvate isto. To je rezultat vremena i ne rezultat orijentacije kako gorenavedeni trudi se da prodaje "istinu". On je ucio srpko-hrvarski pre 50 godina i preterano bi bilo da on to danas promeni na Hrvatski...

Petar A

pre 12 godina

Pa jasno je to. Ovo je slicno vidjenje kao onaj britanski ambasador od prije neki dan. Jasno je da niko nema ni vremena, ni mentalne snage, ni zivaca da se udubi u svu komplikovanost srpsko-hrvatsko-muslimanskih odnosa. Ko bi to mogao? I onda sta ostaje? Ostaje da ides prema sablonu vestern filmova: dobri i losi momci. A Srbi su sami sebi izborili ulogu losih momaka, smatrajuci 90-ih godina da je to "cool". Momci ogranicenih intelektualnih sposobnosti su vezivali, mucili, silovali, rugali se cijelom svijetu. Obicnom narodu je to prijalo, jer nacioanlni ponos moze za trenutak da zamjeni cak i dobar komad pecenog mesa sa salatom. Muslimani, u manjini, bez naoruzanja, izvukli su deblji kraj (sto niposto ne znaci da ne bi bilo potpuno obrnuto, samo da je oruzje bilo drugacije rasporedjeno), dok su Hrvati, zahvaljujuci savjetima tradicionalnih saveznika, a i zahvaljujuci mentalitetu, ostali diskretni i u drugom planu (sto i nije tesko kad imas partnera koji se bori da bi prvi gurnuo prst u oko sijelom svijetu).

hr

pre 12 godina

presude haskog suda srpskim vodjama jasno kazu da tko je kriv za ratove,onaj tko je htjeo veliku srbiju,a bio je super naoruzan,preoteo svo oruzje koje je zajednicki kupovano..a ovaj gospodin,mirovni posrednik,ma njega nista nije zanimalo..nego samo da stane rat..i on kao uspio u svom poslu..da se nagradi agresor sa dvije trecine bosne i trecinom hrvatske..e malo sutra..srbija je istocno od drine i dunava..

RS

pre 12 godina

Pa i u današnjoj Srbiji jako se dobro živi ako govoriš protiv Srba . Pripadnici raznih NVO i političkih stranaka ne rade ništa a žive i više nego dobro.

Filip

pre 12 godina

I pre 60ak godina je bilo pozeljno biti protiv Nemaca.
(Petar, 19. april 2012 14:08)

Poredjenje Srbije sa Nemackom iz tog doba je:

1. Dokaz nedostatka osnovnog znanja i obrazovanja
2. Jeftina antisrpska propaganda (najjeftinija moguca)
3. Uvreda za sve zrtve Drugog Svetskog rata zajedno
4. Jadno i maliciozno
5. Dokaz o ocajnickoj potrebi skupljanja sitnih politickih poena

Petar

pre 12 godina

I sta je tu cudno? I pre 60ak godina je bilo pozeljno biti protiv Nemaca. Nepodnosljivo je koliko se ljudi u ovoj zemlji poistovecuju sa srpskom politikom devedesetih. Niko da kaze pa dobro mnogo smo gresili, nego svi stoje iza te nakaradne politike. Cak i Rusija tih godina podrzava sankcije. Mi nikakvu katarzu nismo prosli.

sdned

pre 12 godina

Toliko o savremenoj diplomatiji u eri "demokratskog goganta" SAD i njenih satelita...
I? Šta sad? Hoće li neko odgovarati? Hoće li se revidirati istorija? Hoće li se ispravljati nepravde?
Dokle ide licemerje zapadnih sila... neverovatno. Toliko su sigurni u sebe i svoj "novi poredak" da ih nije ni sramota da priznaju ovakve stvari.

goxy

pre 12 godina

Cedo reaguj i objasni ovoj neznalici da su Srbi i Milosevic krivi za sve ratove u bivsoj YU,nema smisla da je covek u zabludi pored tebe zivog i pametnog

vuk

pre 12 godina

Javno zastupanje i lobiranje se obicno postize u dolarima (Republika Srpska Krajina,Republika Srpska, Kosovo i Metohija,Crna Gora,Makedonija) a pokusavaju i vise.....

rade

pre 12 godina

Ništa novo i ništa neobično, još samo jedan u nizu bivših diplomata koji se kaju i otvaraju dušu pred sopstveni odlazak sa ove planete (metafora za smrt - neminovnost koja nas sve čeka). Nije ni prvi ni poslednji koji će pred kraj svog života da otvori dušu i da kaže istinu i ono što je bilo i kako je zaista bilo na terenu. I kada se bude pravila knjiga sa njihovim "završnim rečima" moćićete da iočite jednu te istu stvar: CIA, BND, MI6 su radili na razbijanju SFRJ, Srbi su bili nepravedno optuženi da su hteli Veliku Srbiju i da se prećutkivao hrvatski nacionalizam (nastavak ustaštva iz II svetskog rata) a da su Bošnjaci ispali žrtveno jagnje u rukama obaveštajaca.

već viđeno

pre 12 godina

U to vreme je važila matrica:
- ako su neko zlodelo učinili Srbi - onda se kaže da su Srbi zločinci
- ako se ne zna ko je učinio zlodelo - onda se kaže da su Srbi zločinci
- ako se zna da Srbi sigurno nisu učinili zlodelo - onda se kaže da nije poznato ko je zločinac!

Deki

pre 12 godina

Jugosloveni su kolateralna steta prepucavanja izmedju EU i SAD 90ih. To je vreme uspona EU kojoj su Ameri hteli da pokazu ko je tata i da caskom mogu da raspale rat na njenoj teritoriji cak i diplomatskom inicijativom.
I nekao ostane zabelezeno u istoriji ono sto je Stoltenberg potvrdio: Amerikanci su namerno produzili rat u Bosni za 2 godine sto je rezultovalo desetinama hiljada novih zrtava.

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(Petar, 19. april 2012 14:08)

U pravu si, sto jes' jes'. I Srbi su 90-ih udarili na sve redom, od moskve do atlantika. Ili se pak vodio gradjanski rat u Njemackoj 39-45, pa je svijet stao na stranu Prusa, a protiv Nijemaca? U svakom slucaju, poredjenje Srbije 90-ih i sa Njemackom sredinom proslog vijeka je sasvim na mjestu. Posebno ako se uzme u obzir da su srpske tajne sluzbe uvukle Njemacku u drugi svjetski rat, i nahuskale Japance protiv Amera.

e moj Petre!

pre 12 godina

Porediti Hitlerovu Nemacku i Srbe na Balaknu tokom ratova devedesetih?! Sta li je u tvojoj glavi Petre? Gde si ti stekao obrazovanje covece?

kartografija

pre 12 godina

I u Srbiji je isto tako pozeljno biti protiv Srba.

Sta vise postoje ljudi koji se svojski nasladjuju sa srpskom sramotom sve pod plastom ''suocavanja sa zlocinima''. To nije autosovinizam kako ga neki nazivaju, vec goli narcizam. Sto je narod crnji, to su oni belji.

marija

pre 12 godina

kartografija,
u pravu ste, autosovinizam, narcizam, a imamo i nevladine profitere. Svasta tu ima. Da te Bog sacuva.
Ovaj covek je bar rekao sta je bilo, da se smire ljudi. Hvala mu. On time radi na pomirenju.

Dule NS

pre 12 godina

-I sada očekujem i dalje komentare kako su Srbi imali katastrofalnu politiku, kako su bili najveći zločinci, KAKO SU KRIVI ZA SVA ZLA OVOG SVETA!
-Ta dobro osmišljena anti-srpska propaganda i satanizacija svega srpskog je toliko dugo trajala i toliko efikasna bila, da ako se sada objavi neki neoborivi dokaz/dokument da je sve to bila apsolutna laž i dalje niko od njih to ne bi ni pogledao i i dalje bi vrteo istu tu priču jer su im mozgovi TOTALNO ISPRANI prethodnih 20 godina!
-Tako funkcioniše zapadna "sloboda" i "objektivnost"!
....I onda se naše komšije zgražavaju i čude svaki put kako to blesavi Srbi uvek jedini imaju simpatije i razumevanje za sve te silne države po svetu koje Amerika bombarduje i uništava... pa verovatno zato što smo debelo na svojoj koži naučili koliko Amerikanci i zapad govore "istinu"!

Ocigledno!

pre 12 godina

Dragi gospodine, mozda je na Zapadu ta praksa u fazi stisavanja, ali zato u Srbiji ne jenjava. Naravno uz predznak intelektualca i humanitarca. Ostali koji vole da misle svojom glavom su vec godinama "originalno "nazivani patriotama sa slovom J. Urbanim Intelektualcima bar ne bi trebalo da fali maste, majku mu..

Misha Wolf

pre 12 godina

A jel'...
I čemu sada da posluži to otkriće ???

Torvalda Stoltenberga su njegovi zemljaci vrlo poštovali zbog "hrabrog angažovanja na Balkanu"!?!

Dan

pre 12 godina

Ovim bi se mogla opisati sva filozofija proteklih 20 godina u mnogim aspektima javnog života. Kada domaći režiseri radi jeftinog profita snimaju ubedljivo antisrpske filmove, šta onda očekivati od stranaca? Kada imamo stranke koje nikada reč nisu rekle protiv američke, hrvatske, bošnjačke ili šiptarske politike, ali zato sve što Srbija radi u svom interesu osuđuju kao ultranacionalističku i fašističku ideologiju. Predsednik jedne takve stranke je bio počasni gost na skupu "Srem Hrvatskoj" i taj snimak se jednostavno može pronaći na YT. To ludilo je došlo dotle da sve češće čujem "mi smo najgori, treba da nas nema" itd. Tom ispiranju su pogotovo podložni mladi ljudi, koji ne znaju ništa o životu ni ovde a kamoli van ove zemlje. Nažalost, svako preko 18 godina ima pravo glasa, i to se obilato koristi.

Anon

pre 12 godina

"Stoltenberg je podsetio da su lord Oven, kao predstavnik EU, i on, u ime UN uspeli da u jesen 1993. godine izdejstvuju usmeni pristanak sve tri strane na mirovni sporazum, ali da su predstavnici Bošnjaka potom saopštili da ne mogu da prihvate taj dokument, jer su ih tako savetovale američke vlasti."

Eto, ja opet zbunjen! Zar nije Milosevic bio taj ciji je san o Velikoj Srbiji bio uzrok rata?! Zar nisu svi pristanci srpske (srpskih?) strane na mirovne sporazume bili samo maska kojom se prikrivala zelja da se izvrsi etnicko ciscenje?! ...

već viđeno

pre 12 godina

U to vreme je važila matrica:
- ako su neko zlodelo učinili Srbi - onda se kaže da su Srbi zločinci
- ako se ne zna ko je učinio zlodelo - onda se kaže da su Srbi zločinci
- ako se zna da Srbi sigurno nisu učinili zlodelo - onda se kaže da nije poznato ko je zločinac!

kartografija

pre 12 godina

I u Srbiji je isto tako pozeljno biti protiv Srba.

Sta vise postoje ljudi koji se svojski nasladjuju sa srpskom sramotom sve pod plastom ''suocavanja sa zlocinima''. To nije autosovinizam kako ga neki nazivaju, vec goli narcizam. Sto je narod crnji, to su oni belji.

Anon

pre 12 godina

"Stoltenberg je podsetio da su lord Oven, kao predstavnik EU, i on, u ime UN uspeli da u jesen 1993. godine izdejstvuju usmeni pristanak sve tri strane na mirovni sporazum, ali da su predstavnici Bošnjaka potom saopštili da ne mogu da prihvate taj dokument, jer su ih tako savetovale američke vlasti."

Eto, ja opet zbunjen! Zar nije Milosevic bio taj ciji je san o Velikoj Srbiji bio uzrok rata?! Zar nisu svi pristanci srpske (srpskih?) strane na mirovne sporazume bili samo maska kojom se prikrivala zelja da se izvrsi etnicko ciscenje?! ...

Dan

pre 12 godina

Ovim bi se mogla opisati sva filozofija proteklih 20 godina u mnogim aspektima javnog života. Kada domaći režiseri radi jeftinog profita snimaju ubedljivo antisrpske filmove, šta onda očekivati od stranaca? Kada imamo stranke koje nikada reč nisu rekle protiv američke, hrvatske, bošnjačke ili šiptarske politike, ali zato sve što Srbija radi u svom interesu osuđuju kao ultranacionalističku i fašističku ideologiju. Predsednik jedne takve stranke je bio počasni gost na skupu "Srem Hrvatskoj" i taj snimak se jednostavno može pronaći na YT. To ludilo je došlo dotle da sve češće čujem "mi smo najgori, treba da nas nema" itd. Tom ispiranju su pogotovo podložni mladi ljudi, koji ne znaju ništa o životu ni ovde a kamoli van ove zemlje. Nažalost, svako preko 18 godina ima pravo glasa, i to se obilato koristi.

Ocigledno!

pre 12 godina

Dragi gospodine, mozda je na Zapadu ta praksa u fazi stisavanja, ali zato u Srbiji ne jenjava. Naravno uz predznak intelektualca i humanitarca. Ostali koji vole da misle svojom glavom su vec godinama "originalno "nazivani patriotama sa slovom J. Urbanim Intelektualcima bar ne bi trebalo da fali maste, majku mu..

goxy

pre 12 godina

Cedo reaguj i objasni ovoj neznalici da su Srbi i Milosevic krivi za sve ratove u bivsoj YU,nema smisla da je covek u zabludi pored tebe zivog i pametnog

e moj Petre!

pre 12 godina

Porediti Hitlerovu Nemacku i Srbe na Balaknu tokom ratova devedesetih?! Sta li je u tvojoj glavi Petre? Gde si ti stekao obrazovanje covece?

Filip

pre 12 godina

I pre 60ak godina je bilo pozeljno biti protiv Nemaca.
(Petar, 19. april 2012 14:08)

Poredjenje Srbije sa Nemackom iz tog doba je:

1. Dokaz nedostatka osnovnog znanja i obrazovanja
2. Jeftina antisrpska propaganda (najjeftinija moguca)
3. Uvreda za sve zrtve Drugog Svetskog rata zajedno
4. Jadno i maliciozno
5. Dokaz o ocajnickoj potrebi skupljanja sitnih politickih poena

Dule NS

pre 12 godina

-I sada očekujem i dalje komentare kako su Srbi imali katastrofalnu politiku, kako su bili najveći zločinci, KAKO SU KRIVI ZA SVA ZLA OVOG SVETA!
-Ta dobro osmišljena anti-srpska propaganda i satanizacija svega srpskog je toliko dugo trajala i toliko efikasna bila, da ako se sada objavi neki neoborivi dokaz/dokument da je sve to bila apsolutna laž i dalje niko od njih to ne bi ni pogledao i i dalje bi vrteo istu tu priču jer su im mozgovi TOTALNO ISPRANI prethodnih 20 godina!
-Tako funkcioniše zapadna "sloboda" i "objektivnost"!
....I onda se naše komšije zgražavaju i čude svaki put kako to blesavi Srbi uvek jedini imaju simpatije i razumevanje za sve te silne države po svetu koje Amerika bombarduje i uništava... pa verovatno zato što smo debelo na svojoj koži naučili koliko Amerikanci i zapad govore "istinu"!

RS

pre 12 godina

Pa i u današnjoj Srbiji jako se dobro živi ako govoriš protiv Srba . Pripadnici raznih NVO i političkih stranaka ne rade ništa a žive i više nego dobro.

rade

pre 12 godina

Ništa novo i ništa neobično, još samo jedan u nizu bivših diplomata koji se kaju i otvaraju dušu pred sopstveni odlazak sa ove planete (metafora za smrt - neminovnost koja nas sve čeka). Nije ni prvi ni poslednji koji će pred kraj svog života da otvori dušu i da kaže istinu i ono što je bilo i kako je zaista bilo na terenu. I kada se bude pravila knjiga sa njihovim "završnim rečima" moćićete da iočite jednu te istu stvar: CIA, BND, MI6 su radili na razbijanju SFRJ, Srbi su bili nepravedno optuženi da su hteli Veliku Srbiju i da se prećutkivao hrvatski nacionalizam (nastavak ustaštva iz II svetskog rata) a da su Bošnjaci ispali žrtveno jagnje u rukama obaveštajaca.

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(Petar, 19. april 2012 14:08)

U pravu si, sto jes' jes'. I Srbi su 90-ih udarili na sve redom, od moskve do atlantika. Ili se pak vodio gradjanski rat u Njemackoj 39-45, pa je svijet stao na stranu Prusa, a protiv Nijemaca? U svakom slucaju, poredjenje Srbije 90-ih i sa Njemackom sredinom proslog vijeka je sasvim na mjestu. Posebno ako se uzme u obzir da su srpske tajne sluzbe uvukle Njemacku u drugi svjetski rat, i nahuskale Japance protiv Amera.

Deki

pre 12 godina

Jugosloveni su kolateralna steta prepucavanja izmedju EU i SAD 90ih. To je vreme uspona EU kojoj su Ameri hteli da pokazu ko je tata i da caskom mogu da raspale rat na njenoj teritoriji cak i diplomatskom inicijativom.
I nekao ostane zabelezeno u istoriji ono sto je Stoltenberg potvrdio: Amerikanci su namerno produzili rat u Bosni za 2 godine sto je rezultovalo desetinama hiljada novih zrtava.

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(hr, 19. april 2012 15:34)

Pretpostavljam da si upoznat i sa presudama tog istog suda, koje se ticu vasih "junaka domovinskog rata". Takodje ti je, vjerujem, poznato sve sto je tom prilikom receno o udruzenom zlocinackom poduhvatu, pa bih te zamolio da ovde ostanes dosljedan sebi, i svojim stavovima, i javno prozoves te tvoje heroje, ili bar ucinis nesto, kao gradjanin "europskog svjetonazora", da se oni odvratni bilbordi koji velicaju te zlocince uklone iz Hrvatske.
Hvala unaprijed.

marija

pre 12 godina

kartografija,
u pravu ste, autosovinizam, narcizam, a imamo i nevladine profitere. Svasta tu ima. Da te Bog sacuva.
Ovaj covek je bar rekao sta je bilo, da se smire ljudi. Hvala mu. On time radi na pomirenju.

sdned

pre 12 godina

Toliko o savremenoj diplomatiji u eri "demokratskog goganta" SAD i njenih satelita...
I? Šta sad? Hoće li neko odgovarati? Hoće li se revidirati istorija? Hoće li se ispravljati nepravde?
Dokle ide licemerje zapadnih sila... neverovatno. Toliko su sigurni u sebe i svoj "novi poredak" da ih nije ni sramota da priznaju ovakve stvari.

rade

pre 12 godina

Nije mi jasno zašto mi moderatori uvek skraćuju komentare!!!
Molim vas prekinite sa tom groznom praksom i ne menjajte komentare jer menjate suštinu!!!
Dakle u mom prethodnom postu je još i pisalo da su Hrvati instruisano od strane BND-a i da se zanemarivalo njihovo pritajeno ustaštvo koje je tinjalo još od II svetskog rata, da su Bošnjaci nagraisali jer su slušali CAI-u, a da su Srbi optuženi za zločine samo zato što su bili suviše reakcijski nastrojeni, tačnije da su bili iziritirani raznoraznim pokoljima od strane jedinica Nasera Orića koji se skrivao pod suknjom Un mirovlnjaka i imao izlete u Bratuncu i okolnim selima gde je igrao fudball sa odsečenim glavam Srba.
Moderatori ako tu ima neke neistine onda nemojte ništa više objavljivati, ali ako je sve istina (a ubeđen sam da i vi i ja smatramo da jeste) onda objavite post u celini a ne segmentualno. Ona velika slova sa početka posta nisu znak glasnog govora/pisanja već pretpostavka da imate okrenj vid pa da bolje uočite.

Misha Wolf

pre 12 godina

A jel'...
I čemu sada da posluži to otkriće ???

Torvalda Stoltenberga su njegovi zemljaci vrlo poštovali zbog "hrabrog angažovanja na Balkanu"!?!

Dule NS

pre 12 godina

"...cuj,nikada se ne moze staviti znak jednakosti izmedju agesora srbije i zrtava hrvatske ili bosne...."
(hr, 19. april 2012 17:20)


-Pa naravno! Upravo i zato vi TOLIKO FANATIČNO insistirate na toj reči "agresija", "srbo-četnički agresor", "veliko-srpska agresija"....
Jer tako pokušavate da opravdate sve vaše monstruozne zločine koje ste počinili!
-Jednostavno vam je trebalo opravdanje i zavesa za ono što ste ODUVEK PLANIRALI da uradite u Hrvatskoj! Treba li opet podsećati i na drugi svetski rat - kada Srbija nije izvršila nikakvu "agresiju" na Hrvatsku pa ste opet imali toliko veliki "razlog" da pobijete onoliko stotina hiljada nedužnih ljudi!
-Pa to je odavno poznato svima nama! Ali to što ste vi Srbiju nazvali "agresorom" pa čak i sami u to počeli da verujete je vaš problem, ali to ne znači da je to ISTINA!
-Bolje se pozabavite malo "udruženim zločinačkim poduhvatom" vaše države - žrtve "veliko-srpsko-četničke bla,bla... agresije"
....jer moraćete da objasnite neke vrlo zanimljive istorijske detalje!

RS

pre 12 godina

@(Ocigledno!, 19. april 2012 13:45)

heheheh , istina , ali nisi trebao biti tako brutalan možeš izazvati gomilu "kreativnih" komentara urbanih,liberalnih itd. likova

Petar

pre 12 godina

I sta je tu cudno? I pre 60ak godina je bilo pozeljno biti protiv Nemaca. Nepodnosljivo je koliko se ljudi u ovoj zemlji poistovecuju sa srpskom politikom devedesetih. Niko da kaze pa dobro mnogo smo gresili, nego svi stoje iza te nakaradne politike. Cak i Rusija tih godina podrzava sankcije. Mi nikakvu katarzu nismo prosli.

vuk

pre 12 godina

Javno zastupanje i lobiranje se obicno postize u dolarima (Republika Srpska Krajina,Republika Srpska, Kosovo i Metohija,Crna Gora,Makedonija) a pokusavaju i vise.....

k2

pre 12 godina

Jadni Srbi svi ih napadaju a oni su u ratu toliko stradali.Beograd je bio okružen četiri godine,snajperisan bez plina, struje, vode, hrane.U Loznici i Šabcu svo muško stanovništvo pobijeno a što je ostalo žena protjerano.
(nedaj bože nikome da bude u našoj koži, 19. april 2012 15:54)

Tvoj sarkasticni komentar nema mnogo smisla. Ti si verovatno uveren da su samo Srbi slali granate, a da su Muslimani slali karanfile na delove grada pod srpskom kontrolom. Najrazrusenije sarajevsko naselje je Grbavica koje je bilo pod kontrolom Srba. Slike razrusene ratne Grbavice i danas se mogu pronaci na internetu, pa trazi ako ti je volja.Isto tako ukucaj na pretrazivac Dejvid Frejzer pa se raspitaj sta su vam vasi ''branitelji Sarajeva'' sve priredjivali.Nije ubijano stanovnistvo Loznice i Sapca, ali jeste recimo srpsko stanovnistvo Sarajeva i Konjica. Nije stanovnistvo Srbije bilo u izbeglistvu, ali jeste polovina bosanskih Srba jer je nekoliko stotina srpskih sela u Bosni napadnuto, unisteno i popaljeno.Srbija je tokom devedesetih bila zemlja sa najvecim brojem izbeglica u Evropi, a podosta njih su proterali oni koje danas slavite kao ''branitelje'' i ''oslobodioce''.

marija

pre 12 godina

wolff.ser,
rat su poceli IDIOTI.
Blize, putujuci cirkus, Tudjman, Milosevic, Kucan..., i mediji, tzv.novinari.
A stradali, kako vec biva, ni krivi ni duzni, svih nacionalnosti i vera.

Nik

pre 12 godina

diznilend nema alternativu...cuj,nikada se ne moze staviti znak jednakosti izmedju agesora srbije i zrtava hrvatske ili bosne.,tako da generali agresorske vojske i vojske koja se brani nikada ne mogu biti isto..haski sud bi po svojim kriterijima osudio sve saveznicke vojskovodje iz drugog svjetskog rata...i tita naravno..ali nadam se da se slazes samnom,da nikada ne mozemo staviti znak jednakosti izmedju saveznika i njemaca,talijana,japanaca s druge strane..vrlo jednostavno..
(hr, 19. april 2012 17:20)

Niko i ne postavlja jednakost izmedju agresora i zrtve... Ovde o tome i nije rec! Ovde je rec o fabrikovanoj 'istoriji'(koja se polako ispravlja) u kome ste vi ZRTVE(epitet koji ste dobiti od stranih, interesno odredjenih drzava - pre svih Nemacke i Amerike), a Srbi agresori(-II-), a koja opet NEMA VEZE SA STVARNOSCU i stvarnim desavanjima/dogadjajima... Jer ste te 'kvalifikacije' dobili SAMO ZBOG toga sto je vas 'plan'(samostalnost i razbijanje Jugoslavije, te obespravljivanje srpskog, KONSTUTIVNOG, naroda) odgovarao gore navedenim zemljama! Ni zbog cega drugog...

Petar A

pre 12 godina

Pa jasno je to. Ovo je slicno vidjenje kao onaj britanski ambasador od prije neki dan. Jasno je da niko nema ni vremena, ni mentalne snage, ni zivaca da se udubi u svu komplikovanost srpsko-hrvatsko-muslimanskih odnosa. Ko bi to mogao? I onda sta ostaje? Ostaje da ides prema sablonu vestern filmova: dobri i losi momci. A Srbi su sami sebi izborili ulogu losih momaka, smatrajuci 90-ih godina da je to "cool". Momci ogranicenih intelektualnih sposobnosti su vezivali, mucili, silovali, rugali se cijelom svijetu. Obicnom narodu je to prijalo, jer nacioanlni ponos moze za trenutak da zamjeni cak i dobar komad pecenog mesa sa salatom. Muslimani, u manjini, bez naoruzanja, izvukli su deblji kraj (sto niposto ne znaci da ne bi bilo potpuno obrnuto, samo da je oruzje bilo drugacije rasporedjeno), dok su Hrvati, zahvaljujuci savjetima tradicionalnih saveznika, a i zahvaljujuci mentalitetu, ostali diskretni i u drugom planu (sto i nije tesko kad imas partnera koji se bori da bi prvi gurnuo prst u oko sijelom svijetu).

Nik

pre 12 godina

i sad su svi protiv Srbije i njihovih gradjana cak i njena vladajuca koalicija.
(manastirac, 19. april 2012 16:50)

Ova 'vlast' ne moze da dozvoli sebi luksuz da prizna te stvari jer su oni i dosli na tu poziciju na pricu o Milosevicu(odsnosno svemu onome sta ga je pratilo(stvari za koje je bio i za koje NIJE bio kriv)). Da ne govorimo o tome ko ovu vladu podrzava(mislim na strane ambasade) i ko ju je uopste i pravio!
A da ovaj gospodin govori istinu i samo istinu, u to uopste vise ne sumnjam... Niti je prvi koji je rekao ovakve podatke, niti je (nadam se) poslednji. ISTINA UVEK izadje na videlo, pre ili kasnije!!!

P.s. I ne krivim ja najvise u ovome Nemce/Amerikance, vec NAS, koji i posle svega uradjenog(i to sve na nasu stetu) hrlimo u 'zagrljaj' takvim 'ljudima'!

daj bombona da sisamo

pre 12 godina

@(Darko, 19. april 2012 18:12)
Kako se, Darko, ne sjetise da progovore jezikom sile kad onomad muslimani odbise kutiljerov plan, majku mu...

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(hr, 19. april 2012 17:20)

Aha, kol'ko vidim, sad ti taj Haski sud bas nesto i ne odgovara. Nisam ja stavio znak jednakosti izmedju agresora i zrtve, po mom skromnom misljenju, u ratovima na prostorima ex YU klasicne zrtve i agresora nije ni bilo, u pravom smislu te rijeci. Ja se samo pozivam na Haski sud, kao i ti, koji je "moralna vertikala", i po cijim presudama se novija istorija pise. Tvoj je problem sto prihvatas samo ono sto ti odgovara. Dakle, odluci se: Haski sud je u pravu, ili nije.

Igor

pre 12 godina

Za sve vas koji se i dalje zaludjujete pricama o nepravdi o tome kako su Amerikanci sve zakuvali i slicno. Dve stvari:

Kao prvo kad kisa pocne da pada normalni ljudi otvore kisobran a ne pocunu da vicu na kisu da stane. To vam kazem jer velike sile poput Amerike vam dodju kao kisa ili prirodna nepogoda, moras im se prilagoditi.

Druga stvar, recite vi meni po kom to osnovu su te velike sile imale vise selameta da vole Hrvate i Muslimane nego nas. Ako o ovome razmislite iskreno bez zamajavanja tipa Vatikan protiv Pravoslavlja i slicni kompleksi, videcete da su nas nase sopstvene greske i dovele tu de jesmo. Pored toga sto smo stvarno mnogo zla naneli Bosnjacima sa druge strane smo se sve vreme licemerno bavili kosmickom pravdom, dvostrukim arsinima, slavnom junackom istorijom i slicnim glupostima. I dan dans Dacic nam je ministar policije a Toma ima pola glasaca u Srbiji. Nije to dzaba.

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(Tek tako, 19. april 2012 19:09)

Kako se zvase onaj sto je svodio Srpsko stanovnistvo u Hrvatskoj na, citiram: "podnosljivih 2%"??

Dario

pre 12 godina

@ Ne daj bože nikome da bude u našoj koži Meni je dobro u mojoj srpskoj koži, ali u tvojoj definitivno ne bi voleo da budem. Pitaj srbe iz Hrvatske i Bosne kako im je bilo za vreme drugog svetskog rata, pred početak rata devedesetih i tokom rata devedesetih.

nedaj bože nikome da bude u našoj koži

pre 12 godina

Jadni Srbi svi ih napadaju a oni su u ratu toliko stradali.Beograd je bio okružen četiri godine,snajperisan bez plina, struje, vode, hrane.U Loznici i Šabcu svo muško stanovništvo pobijeno a što je ostalo žena protjerano.Iako su Srbi večina ponudjeno im je nešto teritorije za preživljavanje.Kada nisu prihvatili tu velikodušnu ponudu svi su ih okrivili za nastavak rata.

Dejan

pre 12 godina

Koliko se secam on je pri kraju svoje pregovaracke uloge (tj valjda kad mu je posstalo jasno da ce morati da se povuce) rekao da su svi Muslimani i 80% bosanskih Hrvata u stvari Srbi

Darko

pre 12 godina

Radi potpunosti informacije treba reci da je neposredno pre i tokom rata u Bosni cirkulisalo nekoliko mirovnih planova i da su ih odbijale razlicite strane, zavisno od okolnosti.

Mart 1992, Cutiljerov plan, odbili Muslimani (Iztebegovic, navodno po nagovoru Amerikanaca))

May 1993, Vens-Ovenov plan, odbijaju bosanski Srbi (gotovo sigurno po nagovoru Beograda). Problem je zahtev za prevelikim napustanjem teritorija. Ovo je sustinski problem i u drugim mirovnim planovima.

Avgust 1993, Oven-Stoltenberg plan, odbijaju Muslimani (glasine kazu po nagovoru Amerikanaca), mada je gotovo sigurno da bi ga odbili i Srbi jer je plan predvidjao da napuste znacajnu teritoju koju su kontrolisali. Ispalo je samo da su se Muslimani prvi izjasnili.

Leto 1994, plan Kontakt grupe, odbijaju bosanski Srbi. Ovo odbijanje je verovatno "prelomilo" stavove zapadnih diplomata koji su postali uvereni da bosanski Srbi ne razumeju nijedan jezik osim jezika sile i uskoro su poceli tim jezikom sa njima da razgovaraju.

Pored ovog, u Hrvatskoj je odbijeno nekoliko mirovnih planova (skoro po pravilu od strane tamosnjih Srba) da bi stvar kulminirala odbijanjem plana Z-4 cime je Hrvatskoj dato zeleno svetlo da vojno resi pitanje srpske pobune.

hr

pre 12 godina

presude haskog suda srpskim vodjama jasno kazu da tko je kriv za ratove,onaj tko je htjeo veliku srbiju,a bio je super naoruzan,preoteo svo oruzje koje je zajednicki kupovano..a ovaj gospodin,mirovni posrednik,ma njega nista nije zanimalo..nego samo da stane rat..i on kao uspio u svom poslu..da se nagradi agresor sa dvije trecine bosne i trecinom hrvatske..e malo sutra..srbija je istocno od drine i dunava..

Косовски витез

pre 12 godina

Ови који исповедају своје грехе према Србима на самрти боље да ћуте. Имали су прилике да проговоре али су тада чували своју задњицу

IQ=0

pre 12 godina

Jednostavno klasican civilizator(humanitarac,mirovnjak, ili...nastavi dalje sam)...u penziji, kome iz d***** kad tad dodje u glavu, ali to ne znaci da zivi kako hoce od svoje penzije,za razliku od ljudi na prostoru na kome je sluzbovao,smirivao,humanitarisao itd.

E sad druga je prica sto gomila ovaca na brdovitom balkanu veruje svojim/stranim(svako iz svog ugla)cobanima

Tek tako

pre 12 godina

@Dule NS: Koliko mi je poznato, jedine dosad pravomocno osudjene osobe za "udruženi zločinački poduhvat" su clanovi srpskog vodstva na okupiranim dijelovima Hrvatske, a kao sudionici tog poduhvata se poimenice navode srpski vodeci politicari kao sto je bio Slobodan Milosevic.

Jaнко Димитријевић

pre 12 godina

Сад си нашао да "истину"збориш а са Слобиног канабета ниси слазио.

hr

pre 12 godina

diznilend nema alternativu...cuj,nikada se ne moze staviti znak jednakosti izmedju agesora srbije i zrtava hrvatske ili bosne.,tako da generali agresorske vojske i vojske koja se brani nikada ne mogu biti isto..haski sud bi po svojim kriterijima osudio sve saveznicke vojskovodje iz drugog svjetskog rata...i tita naravno..ali nadam se da se slazes samnom,da nikada ne mozemo staviti znak jednakosti izmedju saveznika i njemaca,talijana,japanaca s druge strane..vrlo jednostavno..

МД

pre 12 godina

Игоре није Ватикан против Православља него су масони и илуминати и против Ватикана и против Православља и против Ислама.
Јел ти знаш ко је убио Алда Мороа и ко је бацао бомбе по Италији за време хладног рата?
Слабо си начитан а много гледаш ББЦ

Starac Znanac

pre 12 godina

Istina je relativan pojam i je takva cim covek veruje na ono sto kaze. Ipak ja ne verujem da on kaze "istinu" kada govori o kriticima prema njemu o svoj akcenat previše srpski. Svi znaju da "srpsko-hrvatski" je bilo "previse srpski" tokom vremena Jugoslavije. Puno ljudi danas njihovog doba govore "previse srpski", ali to ne znaci da oni ne vole Hrvate isto. To je rezultat vremena i ne rezultat orijentacije kako gorenavedeni trudi se da prodaje "istinu". On je ucio srpko-hrvarski pre 50 godina i preterano bi bilo da on to danas promeni na Hrvatski...

distanca

pre 12 godina

Živim već preko tri decenije na zapadu i ponekad pogledam kako ljudi sa prostora bivše juge razmišljaju i reaguju na tzv vruće teme.Osnovni utisak je,na žalost,ostrašćenost,nacionalizam ili još nešto gore.Nekad relativno stabilna,sa solidnim ekonomkim potencijalima i srednje velika evropska država raspala se na banane državice u kojima je socijalistički ideologiju zamjenila manje ili više prikrivena ideologija ovog ili onog nacionalizma.I umjesto da se iz te strahote koja se dole dogodila nešto naući i "okrene list"u smjeru boljeg života za većinu, gude se stare melodije i poziva na revanšizam i novu rundu međusobnih obračuna.

dragan

pre 12 godina

Poželjno biti protiv Srba, odnosno na strani muslimana, i eto rodi se Brejvik. Svako nasilje izrodi u nekom obliku kontra nasilje.

Petar

pre 12 godina

I sta je tu cudno? I pre 60ak godina je bilo pozeljno biti protiv Nemaca. Nepodnosljivo je koliko se ljudi u ovoj zemlji poistovecuju sa srpskom politikom devedesetih. Niko da kaze pa dobro mnogo smo gresili, nego svi stoje iza te nakaradne politike. Cak i Rusija tih godina podrzava sankcije. Mi nikakvu katarzu nismo prosli.

hr

pre 12 godina

presude haskog suda srpskim vodjama jasno kazu da tko je kriv za ratove,onaj tko je htjeo veliku srbiju,a bio je super naoruzan,preoteo svo oruzje koje je zajednicki kupovano..a ovaj gospodin,mirovni posrednik,ma njega nista nije zanimalo..nego samo da stane rat..i on kao uspio u svom poslu..da se nagradi agresor sa dvije trecine bosne i trecinom hrvatske..e malo sutra..srbija je istocno od drine i dunava..

nedaj bože nikome da bude u našoj koži

pre 12 godina

Jadni Srbi svi ih napadaju a oni su u ratu toliko stradali.Beograd je bio okružen četiri godine,snajperisan bez plina, struje, vode, hrane.U Loznici i Šabcu svo muško stanovništvo pobijeno a što je ostalo žena protjerano.Iako su Srbi večina ponudjeno im je nešto teritorije za preživljavanje.Kada nisu prihvatili tu velikodušnu ponudu svi su ih okrivili za nastavak rata.

Igor

pre 12 godina

Za sve vas koji se i dalje zaludjujete pricama o nepravdi o tome kako su Amerikanci sve zakuvali i slicno. Dve stvari:

Kao prvo kad kisa pocne da pada normalni ljudi otvore kisobran a ne pocunu da vicu na kisu da stane. To vam kazem jer velike sile poput Amerike vam dodju kao kisa ili prirodna nepogoda, moras im se prilagoditi.

Druga stvar, recite vi meni po kom to osnovu su te velike sile imale vise selameta da vole Hrvate i Muslimane nego nas. Ako o ovome razmislite iskreno bez zamajavanja tipa Vatikan protiv Pravoslavlja i slicni kompleksi, videcete da su nas nase sopstvene greske i dovele tu de jesmo. Pored toga sto smo stvarno mnogo zla naneli Bosnjacima sa druge strane smo se sve vreme licemerno bavili kosmickom pravdom, dvostrukim arsinima, slavnom junackom istorijom i slicnim glupostima. I dan dans Dacic nam je ministar policije a Toma ima pola glasaca u Srbiji. Nije to dzaba.

Tek tako

pre 12 godina

@Dule NS: Koliko mi je poznato, jedine dosad pravomocno osudjene osobe za "udruženi zločinački poduhvat" su clanovi srpskog vodstva na okupiranim dijelovima Hrvatske, a kao sudionici tog poduhvata se poimenice navode srpski vodeci politicari kao sto je bio Slobodan Milosevic.

Starac Znanac

pre 12 godina

Istina je relativan pojam i je takva cim covek veruje na ono sto kaze. Ipak ja ne verujem da on kaze "istinu" kada govori o kriticima prema njemu o svoj akcenat previše srpski. Svi znaju da "srpsko-hrvatski" je bilo "previse srpski" tokom vremena Jugoslavije. Puno ljudi danas njihovog doba govore "previse srpski", ali to ne znaci da oni ne vole Hrvate isto. To je rezultat vremena i ne rezultat orijentacije kako gorenavedeni trudi se da prodaje "istinu". On je ucio srpko-hrvarski pre 50 godina i preterano bi bilo da on to danas promeni na Hrvatski...

Jaнко Димитријевић

pre 12 godina

Сад си нашао да "истину"збориш а са Слобиног канабета ниси слазио.

Anon

pre 12 godina

"Stoltenberg je podsetio da su lord Oven, kao predstavnik EU, i on, u ime UN uspeli da u jesen 1993. godine izdejstvuju usmeni pristanak sve tri strane na mirovni sporazum, ali da su predstavnici Bošnjaka potom saopštili da ne mogu da prihvate taj dokument, jer su ih tako savetovale američke vlasti."

Eto, ja opet zbunjen! Zar nije Milosevic bio taj ciji je san o Velikoj Srbiji bio uzrok rata?! Zar nisu svi pristanci srpske (srpskih?) strane na mirovne sporazume bili samo maska kojom se prikrivala zelja da se izvrsi etnicko ciscenje?! ...

hr

pre 12 godina

diznilend nema alternativu...cuj,nikada se ne moze staviti znak jednakosti izmedju agesora srbije i zrtava hrvatske ili bosne.,tako da generali agresorske vojske i vojske koja se brani nikada ne mogu biti isto..haski sud bi po svojim kriterijima osudio sve saveznicke vojskovodje iz drugog svjetskog rata...i tita naravno..ali nadam se da se slazes samnom,da nikada ne mozemo staviti znak jednakosti izmedju saveznika i njemaca,talijana,japanaca s druge strane..vrlo jednostavno..

e moj Petre!

pre 12 godina

Porediti Hitlerovu Nemacku i Srbe na Balaknu tokom ratova devedesetih?! Sta li je u tvojoj glavi Petre? Gde si ti stekao obrazovanje covece?

Dule NS

pre 12 godina

-I sada očekujem i dalje komentare kako su Srbi imali katastrofalnu politiku, kako su bili najveći zločinci, KAKO SU KRIVI ZA SVA ZLA OVOG SVETA!
-Ta dobro osmišljena anti-srpska propaganda i satanizacija svega srpskog je toliko dugo trajala i toliko efikasna bila, da ako se sada objavi neki neoborivi dokaz/dokument da je sve to bila apsolutna laž i dalje niko od njih to ne bi ni pogledao i i dalje bi vrteo istu tu priču jer su im mozgovi TOTALNO ISPRANI prethodnih 20 godina!
-Tako funkcioniše zapadna "sloboda" i "objektivnost"!
....I onda se naše komšije zgražavaju i čude svaki put kako to blesavi Srbi uvek jedini imaju simpatije i razumevanje za sve te silne države po svetu koje Amerika bombarduje i uništava... pa verovatno zato što smo debelo na svojoj koži naučili koliko Amerikanci i zapad govore "istinu"!

kartografija

pre 12 godina

I u Srbiji je isto tako pozeljno biti protiv Srba.

Sta vise postoje ljudi koji se svojski nasladjuju sa srpskom sramotom sve pod plastom ''suocavanja sa zlocinima''. To nije autosovinizam kako ga neki nazivaju, vec goli narcizam. Sto je narod crnji, to su oni belji.

goxy

pre 12 godina

Cedo reaguj i objasni ovoj neznalici da su Srbi i Milosevic krivi za sve ratove u bivsoj YU,nema smisla da je covek u zabludi pored tebe zivog i pametnog

Petar A

pre 12 godina

Pa jasno je to. Ovo je slicno vidjenje kao onaj britanski ambasador od prije neki dan. Jasno je da niko nema ni vremena, ni mentalne snage, ni zivaca da se udubi u svu komplikovanost srpsko-hrvatsko-muslimanskih odnosa. Ko bi to mogao? I onda sta ostaje? Ostaje da ides prema sablonu vestern filmova: dobri i losi momci. A Srbi su sami sebi izborili ulogu losih momaka, smatrajuci 90-ih godina da je to "cool". Momci ogranicenih intelektualnih sposobnosti su vezivali, mucili, silovali, rugali se cijelom svijetu. Obicnom narodu je to prijalo, jer nacioanlni ponos moze za trenutak da zamjeni cak i dobar komad pecenog mesa sa salatom. Muslimani, u manjini, bez naoruzanja, izvukli su deblji kraj (sto niposto ne znaci da ne bi bilo potpuno obrnuto, samo da je oruzje bilo drugacije rasporedjeno), dok su Hrvati, zahvaljujuci savjetima tradicionalnih saveznika, a i zahvaljujuci mentalitetu, ostali diskretni i u drugom planu (sto i nije tesko kad imas partnera koji se bori da bi prvi gurnuo prst u oko sijelom svijetu).

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(Petar, 19. april 2012 14:08)

U pravu si, sto jes' jes'. I Srbi su 90-ih udarili na sve redom, od moskve do atlantika. Ili se pak vodio gradjanski rat u Njemackoj 39-45, pa je svijet stao na stranu Prusa, a protiv Nijemaca? U svakom slucaju, poredjenje Srbije 90-ih i sa Njemackom sredinom proslog vijeka je sasvim na mjestu. Posebno ako se uzme u obzir da su srpske tajne sluzbe uvukle Njemacku u drugi svjetski rat, i nahuskale Japance protiv Amera.

Dan

pre 12 godina

Ovim bi se mogla opisati sva filozofija proteklih 20 godina u mnogim aspektima javnog života. Kada domaći režiseri radi jeftinog profita snimaju ubedljivo antisrpske filmove, šta onda očekivati od stranaca? Kada imamo stranke koje nikada reč nisu rekle protiv američke, hrvatske, bošnjačke ili šiptarske politike, ali zato sve što Srbija radi u svom interesu osuđuju kao ultranacionalističku i fašističku ideologiju. Predsednik jedne takve stranke je bio počasni gost na skupu "Srem Hrvatskoj" i taj snimak se jednostavno može pronaći na YT. To ludilo je došlo dotle da sve češće čujem "mi smo najgori, treba da nas nema" itd. Tom ispiranju su pogotovo podložni mladi ljudi, koji ne znaju ništa o životu ni ovde a kamoli van ove zemlje. Nažalost, svako preko 18 godina ima pravo glasa, i to se obilato koristi.

rade

pre 12 godina

Ništa novo i ništa neobično, još samo jedan u nizu bivših diplomata koji se kaju i otvaraju dušu pred sopstveni odlazak sa ove planete (metafora za smrt - neminovnost koja nas sve čeka). Nije ni prvi ni poslednji koji će pred kraj svog života da otvori dušu i da kaže istinu i ono što je bilo i kako je zaista bilo na terenu. I kada se bude pravila knjiga sa njihovim "završnim rečima" moćićete da iočite jednu te istu stvar: CIA, BND, MI6 su radili na razbijanju SFRJ, Srbi su bili nepravedno optuženi da su hteli Veliku Srbiju i da se prećutkivao hrvatski nacionalizam (nastavak ustaštva iz II svetskog rata) a da su Bošnjaci ispali žrtveno jagnje u rukama obaveštajaca.

Ocigledno!

pre 12 godina

Dragi gospodine, mozda je na Zapadu ta praksa u fazi stisavanja, ali zato u Srbiji ne jenjava. Naravno uz predznak intelektualca i humanitarca. Ostali koji vole da misle svojom glavom su vec godinama "originalno "nazivani patriotama sa slovom J. Urbanim Intelektualcima bar ne bi trebalo da fali maste, majku mu..

Misha Wolf

pre 12 godina

A jel'...
I čemu sada da posluži to otkriće ???

Torvalda Stoltenberga su njegovi zemljaci vrlo poštovali zbog "hrabrog angažovanja na Balkanu"!?!

već viđeno

pre 12 godina

U to vreme je važila matrica:
- ako su neko zlodelo učinili Srbi - onda se kaže da su Srbi zločinci
- ako se ne zna ko je učinio zlodelo - onda se kaže da su Srbi zločinci
- ako se zna da Srbi sigurno nisu učinili zlodelo - onda se kaže da nije poznato ko je zločinac!

RS

pre 12 godina

Pa i u današnjoj Srbiji jako se dobro živi ako govoriš protiv Srba . Pripadnici raznih NVO i političkih stranaka ne rade ništa a žive i više nego dobro.

МД

pre 12 godina

Игоре није Ватикан против Православља него су масони и илуминати и против Ватикана и против Православља и против Ислама.
Јел ти знаш ко је убио Алда Мороа и ко је бацао бомбе по Италији за време хладног рата?
Слабо си начитан а много гледаш ББЦ

Darko

pre 12 godina

Radi potpunosti informacije treba reci da je neposredno pre i tokom rata u Bosni cirkulisalo nekoliko mirovnih planova i da su ih odbijale razlicite strane, zavisno od okolnosti.

Mart 1992, Cutiljerov plan, odbili Muslimani (Iztebegovic, navodno po nagovoru Amerikanaca))

May 1993, Vens-Ovenov plan, odbijaju bosanski Srbi (gotovo sigurno po nagovoru Beograda). Problem je zahtev za prevelikim napustanjem teritorija. Ovo je sustinski problem i u drugim mirovnim planovima.

Avgust 1993, Oven-Stoltenberg plan, odbijaju Muslimani (glasine kazu po nagovoru Amerikanaca), mada je gotovo sigurno da bi ga odbili i Srbi jer je plan predvidjao da napuste znacajnu teritoju koju su kontrolisali. Ispalo je samo da su se Muslimani prvi izjasnili.

Leto 1994, plan Kontakt grupe, odbijaju bosanski Srbi. Ovo odbijanje je verovatno "prelomilo" stavove zapadnih diplomata koji su postali uvereni da bosanski Srbi ne razumeju nijedan jezik osim jezika sile i uskoro su poceli tim jezikom sa njima da razgovaraju.

Pored ovog, u Hrvatskoj je odbijeno nekoliko mirovnih planova (skoro po pravilu od strane tamosnjih Srba) da bi stvar kulminirala odbijanjem plana Z-4 cime je Hrvatskoj dato zeleno svetlo da vojno resi pitanje srpske pobune.

Filip

pre 12 godina

I pre 60ak godina je bilo pozeljno biti protiv Nemaca.
(Petar, 19. april 2012 14:08)

Poredjenje Srbije sa Nemackom iz tog doba je:

1. Dokaz nedostatka osnovnog znanja i obrazovanja
2. Jeftina antisrpska propaganda (najjeftinija moguca)
3. Uvreda za sve zrtve Drugog Svetskog rata zajedno
4. Jadno i maliciozno
5. Dokaz o ocajnickoj potrebi skupljanja sitnih politickih poena

rade

pre 12 godina

Nije mi jasno zašto mi moderatori uvek skraćuju komentare!!!
Molim vas prekinite sa tom groznom praksom i ne menjajte komentare jer menjate suštinu!!!
Dakle u mom prethodnom postu je još i pisalo da su Hrvati instruisano od strane BND-a i da se zanemarivalo njihovo pritajeno ustaštvo koje je tinjalo još od II svetskog rata, da su Bošnjaci nagraisali jer su slušali CAI-u, a da su Srbi optuženi za zločine samo zato što su bili suviše reakcijski nastrojeni, tačnije da su bili iziritirani raznoraznim pokoljima od strane jedinica Nasera Orića koji se skrivao pod suknjom Un mirovlnjaka i imao izlete u Bratuncu i okolnim selima gde je igrao fudball sa odsečenim glavam Srba.
Moderatori ako tu ima neke neistine onda nemojte ništa više objavljivati, ali ako je sve istina (a ubeđen sam da i vi i ja smatramo da jeste) onda objavite post u celini a ne segmentualno. Ona velika slova sa početka posta nisu znak glasnog govora/pisanja već pretpostavka da imate okrenj vid pa da bolje uočite.

Nik

pre 12 godina

diznilend nema alternativu...cuj,nikada se ne moze staviti znak jednakosti izmedju agesora srbije i zrtava hrvatske ili bosne.,tako da generali agresorske vojske i vojske koja se brani nikada ne mogu biti isto..haski sud bi po svojim kriterijima osudio sve saveznicke vojskovodje iz drugog svjetskog rata...i tita naravno..ali nadam se da se slazes samnom,da nikada ne mozemo staviti znak jednakosti izmedju saveznika i njemaca,talijana,japanaca s druge strane..vrlo jednostavno..
(hr, 19. april 2012 17:20)

Niko i ne postavlja jednakost izmedju agresora i zrtve... Ovde o tome i nije rec! Ovde je rec o fabrikovanoj 'istoriji'(koja se polako ispravlja) u kome ste vi ZRTVE(epitet koji ste dobiti od stranih, interesno odredjenih drzava - pre svih Nemacke i Amerike), a Srbi agresori(-II-), a koja opet NEMA VEZE SA STVARNOSCU i stvarnim desavanjima/dogadjajima... Jer ste te 'kvalifikacije' dobili SAMO ZBOG toga sto je vas 'plan'(samostalnost i razbijanje Jugoslavije, te obespravljivanje srpskog, KONSTUTIVNOG, naroda) odgovarao gore navedenim zemljama! Ni zbog cega drugog...

sdned

pre 12 godina

Toliko o savremenoj diplomatiji u eri "demokratskog goganta" SAD i njenih satelita...
I? Šta sad? Hoće li neko odgovarati? Hoće li se revidirati istorija? Hoće li se ispravljati nepravde?
Dokle ide licemerje zapadnih sila... neverovatno. Toliko su sigurni u sebe i svoj "novi poredak" da ih nije ni sramota da priznaju ovakve stvari.

vuk

pre 12 godina

Javno zastupanje i lobiranje se obicno postize u dolarima (Republika Srpska Krajina,Republika Srpska, Kosovo i Metohija,Crna Gora,Makedonija) a pokusavaju i vise.....

k2

pre 12 godina

Jadni Srbi svi ih napadaju a oni su u ratu toliko stradali.Beograd je bio okružen četiri godine,snajperisan bez plina, struje, vode, hrane.U Loznici i Šabcu svo muško stanovništvo pobijeno a što je ostalo žena protjerano.
(nedaj bože nikome da bude u našoj koži, 19. april 2012 15:54)

Tvoj sarkasticni komentar nema mnogo smisla. Ti si verovatno uveren da su samo Srbi slali granate, a da su Muslimani slali karanfile na delove grada pod srpskom kontrolom. Najrazrusenije sarajevsko naselje je Grbavica koje je bilo pod kontrolom Srba. Slike razrusene ratne Grbavice i danas se mogu pronaci na internetu, pa trazi ako ti je volja.Isto tako ukucaj na pretrazivac Dejvid Frejzer pa se raspitaj sta su vam vasi ''branitelji Sarajeva'' sve priredjivali.Nije ubijano stanovnistvo Loznice i Sapca, ali jeste recimo srpsko stanovnistvo Sarajeva i Konjica. Nije stanovnistvo Srbije bilo u izbeglistvu, ali jeste polovina bosanskih Srba jer je nekoliko stotina srpskih sela u Bosni napadnuto, unisteno i popaljeno.Srbija je tokom devedesetih bila zemlja sa najvecim brojem izbeglica u Evropi, a podosta njih su proterali oni koje danas slavite kao ''branitelje'' i ''oslobodioce''.

Dario

pre 12 godina

@ Ne daj bože nikome da bude u našoj koži Meni je dobro u mojoj srpskoj koži, ali u tvojoj definitivno ne bi voleo da budem. Pitaj srbe iz Hrvatske i Bosne kako im je bilo za vreme drugog svetskog rata, pred početak rata devedesetih i tokom rata devedesetih.

Nik

pre 12 godina

i sad su svi protiv Srbije i njihovih gradjana cak i njena vladajuca koalicija.
(manastirac, 19. april 2012 16:50)

Ova 'vlast' ne moze da dozvoli sebi luksuz da prizna te stvari jer su oni i dosli na tu poziciju na pricu o Milosevicu(odsnosno svemu onome sta ga je pratilo(stvari za koje je bio i za koje NIJE bio kriv)). Da ne govorimo o tome ko ovu vladu podrzava(mislim na strane ambasade) i ko ju je uopste i pravio!
A da ovaj gospodin govori istinu i samo istinu, u to uopste vise ne sumnjam... Niti je prvi koji je rekao ovakve podatke, niti je (nadam se) poslednji. ISTINA UVEK izadje na videlo, pre ili kasnije!!!

P.s. I ne krivim ja najvise u ovome Nemce/Amerikance, vec NAS, koji i posle svega uradjenog(i to sve na nasu stetu) hrlimo u 'zagrljaj' takvim 'ljudima'!

Dejan

pre 12 godina

Koliko se secam on je pri kraju svoje pregovaracke uloge (tj valjda kad mu je posstalo jasno da ce morati da se povuce) rekao da su svi Muslimani i 80% bosanskih Hrvata u stvari Srbi

marija

pre 12 godina

kartografija,
u pravu ste, autosovinizam, narcizam, a imamo i nevladine profitere. Svasta tu ima. Da te Bog sacuva.
Ovaj covek je bar rekao sta je bilo, da se smire ljudi. Hvala mu. On time radi na pomirenju.

Deki

pre 12 godina

Jugosloveni su kolateralna steta prepucavanja izmedju EU i SAD 90ih. To je vreme uspona EU kojoj su Ameri hteli da pokazu ko je tata i da caskom mogu da raspale rat na njenoj teritoriji cak i diplomatskom inicijativom.
I nekao ostane zabelezeno u istoriji ono sto je Stoltenberg potvrdio: Amerikanci su namerno produzili rat u Bosni za 2 godine sto je rezultovalo desetinama hiljada novih zrtava.

Dule NS

pre 12 godina

"...cuj,nikada se ne moze staviti znak jednakosti izmedju agesora srbije i zrtava hrvatske ili bosne...."
(hr, 19. april 2012 17:20)


-Pa naravno! Upravo i zato vi TOLIKO FANATIČNO insistirate na toj reči "agresija", "srbo-četnički agresor", "veliko-srpska agresija"....
Jer tako pokušavate da opravdate sve vaše monstruozne zločine koje ste počinili!
-Jednostavno vam je trebalo opravdanje i zavesa za ono što ste ODUVEK PLANIRALI da uradite u Hrvatskoj! Treba li opet podsećati i na drugi svetski rat - kada Srbija nije izvršila nikakvu "agresiju" na Hrvatsku pa ste opet imali toliko veliki "razlog" da pobijete onoliko stotina hiljada nedužnih ljudi!
-Pa to je odavno poznato svima nama! Ali to što ste vi Srbiju nazvali "agresorom" pa čak i sami u to počeli da verujete je vaš problem, ali to ne znači da je to ISTINA!
-Bolje se pozabavite malo "udruženim zločinačkim poduhvatom" vaše države - žrtve "veliko-srpsko-četničke bla,bla... agresije"
....jer moraćete da objasnite neke vrlo zanimljive istorijske detalje!

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(hr, 19. april 2012 15:34)

Pretpostavljam da si upoznat i sa presudama tog istog suda, koje se ticu vasih "junaka domovinskog rata". Takodje ti je, vjerujem, poznato sve sto je tom prilikom receno o udruzenom zlocinackom poduhvatu, pa bih te zamolio da ovde ostanes dosljedan sebi, i svojim stavovima, i javno prozoves te tvoje heroje, ili bar ucinis nesto, kao gradjanin "europskog svjetonazora", da se oni odvratni bilbordi koji velicaju te zlocince uklone iz Hrvatske.
Hvala unaprijed.

IQ=0

pre 12 godina

Jednostavno klasican civilizator(humanitarac,mirovnjak, ili...nastavi dalje sam)...u penziji, kome iz d***** kad tad dodje u glavu, ali to ne znaci da zivi kako hoce od svoje penzije,za razliku od ljudi na prostoru na kome je sluzbovao,smirivao,humanitarisao itd.

E sad druga je prica sto gomila ovaca na brdovitom balkanu veruje svojim/stranim(svako iz svog ugla)cobanima

marija

pre 12 godina

wolff.ser,
rat su poceli IDIOTI.
Blize, putujuci cirkus, Tudjman, Milosevic, Kucan..., i mediji, tzv.novinari.
A stradali, kako vec biva, ni krivi ni duzni, svih nacionalnosti i vera.

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(hr, 19. april 2012 17:20)

Aha, kol'ko vidim, sad ti taj Haski sud bas nesto i ne odgovara. Nisam ja stavio znak jednakosti izmedju agresora i zrtve, po mom skromnom misljenju, u ratovima na prostorima ex YU klasicne zrtve i agresora nije ni bilo, u pravom smislu te rijeci. Ja se samo pozivam na Haski sud, kao i ti, koji je "moralna vertikala", i po cijim presudama se novija istorija pise. Tvoj je problem sto prihvatas samo ono sto ti odgovara. Dakle, odluci se: Haski sud je u pravu, ili nije.

RS

pre 12 godina

@(Ocigledno!, 19. april 2012 13:45)

heheheh , istina , ali nisi trebao biti tako brutalan možeš izazvati gomilu "kreativnih" komentara urbanih,liberalnih itd. likova

Косовски витез

pre 12 godina

Ови који исповедају своје грехе према Србима на самрти боље да ћуте. Имали су прилике да проговоре али су тада чували своју задњицу

diznilend nema alternativu

pre 12 godina

@(Tek tako, 19. april 2012 19:09)

Kako se zvase onaj sto je svodio Srpsko stanovnistvo u Hrvatskoj na, citiram: "podnosljivih 2%"??

daj bombona da sisamo

pre 12 godina

@(Darko, 19. april 2012 18:12)
Kako se, Darko, ne sjetise da progovore jezikom sile kad onomad muslimani odbise kutiljerov plan, majku mu...

distanca

pre 12 godina

Živim već preko tri decenije na zapadu i ponekad pogledam kako ljudi sa prostora bivše juge razmišljaju i reaguju na tzv vruće teme.Osnovni utisak je,na žalost,ostrašćenost,nacionalizam ili još nešto gore.Nekad relativno stabilna,sa solidnim ekonomkim potencijalima i srednje velika evropska država raspala se na banane državice u kojima je socijalistički ideologiju zamjenila manje ili više prikrivena ideologija ovog ili onog nacionalizma.I umjesto da se iz te strahote koja se dole dogodila nešto naući i "okrene list"u smjeru boljeg života za većinu, gude se stare melodije i poziva na revanšizam i novu rundu međusobnih obračuna.

dragan

pre 12 godina

Poželjno biti protiv Srba, odnosno na strani muslimana, i eto rodi se Brejvik. Svako nasilje izrodi u nekom obliku kontra nasilje.