Velibor
pre 14 godina
He,he držite ih podalje od aerodruma,možda su to letačke a ne vjerske škole :)
pre 14 godina
He,he držite ih podalje od aerodruma,možda su to letačke a ne vjerske škole :)
pre 14 godina
E to su oni mudzahedini i ostali islamisti koji su dosli u bosnu u dzihad za Alaha, ubijali i klali sve sto nije muslimansko. Zato sada nema ko da odgovara za pokolje nad Srbima i Hrvatima.
pre 14 godina
ja bi ipak pre tamo na odmor nego na hvar...
pre 14 godina
Good night Bosnia, good night Kosovo....!
pre 14 godina
"Lazemo da bi obmanuli sebe, lazemo da nas nije strah...
Lazemo iz ljubavi i covecnosti, lazemo zbog postenja
Laz je vid naseg patriotizma i potvrda nase urodjene inteligencije. Lazemo stvaralacki, mastovito, intentivno..." Dobrica Cosic
pre 14 godina
Meni ja najvise zao zena tih ljudi i dece. Na zene gledaju kao na niza bica, a deci ispiraju mozak.
pre 14 godina
Kad je rec o bosnjacima ili albancima,a pogotovo onih koi su muslimani,stalno oni su trn na oku srbima i sve njiohovo smeta,kao prvo svaki covek u svejtu ima pravo po svome da zivi,ili pusta bradu,ili osisava se pola,ili gol hoda,ili je homo,ili lezbi,ili pedofil,ili muslaiman,ili hriscan,ili budista,i molise bogu kako on to misli da je najbolje,a evo odogovora sta ce europa reci za to selo gornje maoce,pa sta ce reci,kad je predsednik amsterdam aje marokanac,kad je pola brisela sa bradom a gde policija nejma kontrole,pa da vam pricam i o jednom selu blizu amstrdam koi zive po obicaju od prosloga pet stoleca,koi i dan dansa nejmaju televiziju ,pa ni struju,i eto evropa,pa pustite bre ljude da zive ko kako hoce,sta srbima smetaju ti iz gornej maoce ako su izolovani,izolujtese i vi niko vam nista ne moze,
pre 14 godina
Ljutio se neko ili ne, za ovo najveću krivicu snosi srpska strana. Posle svih zločina koji su počinjeni nad Bošnjacima, nije ni čudo da je jedan broj njih otišao u ekstremizam. A islam u Bosni je bio veoma tolerantan i sekularizovan. Sad zdravo da ga nosimo svi. Doduše nije ni Srbija imuna na ove stvari, ja nikakvu razliku ne vidim između vehabija i zilota, obrazovaca, SS Dveri i sličnih.
(Nenad, 30. oktobar 2009 07:12)
Nije tebi lako covece. Ja takve likove uopste ne razumem. Niko ne spori krivicu pojedinih Srba u zlocine. Takve stvari su strasne i ne trebaju se nigde desavati. Ali da ti ustanes i kazes da su za sve krivi Srbi i niko vise...nemam reci. Po tebi su sigurno Srbi i uticali na stvaranje Vehabija, i u Bosni i u Avganistanu i svuda u svetu. Zapravo, Srbi su krivi i za 11 Septembar, i rat u Avganistanu i za bombase samoubice...
pre 14 godina
Prvo nije tacno da su ti ljudi na zemlji koju su oteli od Karavlaha, oni su je naime kupili, o tome su pisali cak i u ovim istim Danima prije nekih 7 godinam kada je bio slucaj Sabahudin Fiuljanin.
Dugo nije tacno da u selu djeluje skola po jordanskom planu i programu, Dnevni avaz je objavio tekst gdje se navode imena ucitelja i da je skola u sastavu osnovne skole u Podorasju evo izvadka iz teksta:
''
Djeca dobri đaci
Prošle godine u pojedinim bh. medijima digla se velika prašina o navodnom pohađanju nastave učenika iz Gornje Maoče po tzv. jordanskom planu i programu, što je opet bila laž. Naime, direktor škole "Podorašje" u Srebreniku Sead Ahmetović, u čijem sastavu je i područna škola Maoča Gornja, to objašnjava riječima:
- Ja ne znam šta su djeca tih ljudi učila i gdje su sve pohađala nastavu prije 2007. godine. Te godine, kada smo mi, na njihovu molbu, obnovili školu i poslali učitelje Raziju Kišić i Mirsada Musića, te vjeroučitelja Asmira ef. Bečića, nastava je krenula normalno. Tamo smo organizirali dva kombinirana odjeljenja sa 36 učenika i uglavnom su djeca dobri đaci. Osim roditeljskih sastanaka, roditelji iz Maoče Gornje i sami dolaze i interesiraju se za školu. Ono što je nedavno objavio "San" o ovoj temi nema nikakve veze sa stvarnošću, to su gluposti. Tim ljudima gore treba pomoći da prežive - kazao nam je Ahmetović''
ostatak teksta mozete procitati na:
http://www.islambosna.ba/index.php/component/content/10326?task=view
pre 14 godina
i posle el presidente dodik luk sto netje sa takvima u istu drzavu ?:)
eto vam je Vasha bosna ... jedina ...
pre 14 godina
@Sanja
Veliki Trnovac jeste cisto albansko selo koje se nalazi na 500 metara od Bujanovca u kome Srbi i Romi cine dve trecine stanovnistva. Posto je Bujanovac 3 puta veci od V. Trnovca , policija iz Bujanovca kontrolise to selo. Policija je multietnicka, i uglavnom u istoj patroli rade po jedan Srbin i Albanac. Tako da price da srpska policija tamo nije usla 40 godina su apsurdne.
Licno sam bio u tom Trnovcu avgusta prosle godine i kupio auto od Albanca. Cak sam na ruci imao narukvicu u bojama srpske zastave na kojoj pise KOSOVO IS SERBIA. Niko me nije ni popreko pogledao, iako sam i ja sam imao predrasude zbog svih prica koje sam cuo o tom selu. Prodavac mi je ponudio pice, hranu i ugostio me kao da sam mu neki rod.
Smesno je uporedjivati jug Srbije sa nekom radikalno-fundamentalnom islamskom zajednicom u Bosni.
pre 14 godina
I posle kažu, Zapad lud ... !!!
pre 14 godina
@Iz ovog će sela biti prvi bombaš samoubica na Balkanu. Jedino je nepoznato gde će udariti. Sarajevo, Banjaluka, Zagreb, Beograd...
(Soweto, 29. oktobar 2009 23:43)
Sarajevo i Zagreb signurno nece.
pre 14 godina
@samo da vam reknem... Odakle Srbi u Velikom Trnovcu? Pa to je skoro 100% albansko mesto sa vema malim brojem Bosnjaka. Veliki Trnovac je jedan od centara distribucije narkotika i u njega srpska noga nije krocila jaaaako dugo. Zasto? To je vec pitanje za MUP i ministra Dacica.
pre 14 godina
@samo da vam reknem... Izvinjavam se, prvi put 'preleteh' preko Vaseg komantara gde spominjete V.Trnovac pa sam ga pogresno protumacila. Slazem se sa Vasim postom i pitanjem zasto nasi organi vlasti nemaju nikakvu kontrolu nad tim mestom. Jos jednom, izvinjavam se.
pre 14 godina
prvo da vidimo cija je zemlja koju su ti mormoni zauzeli?da li su je platili ili su vlasnici sami poklonili istima rodnu grudu.zasto se to desava u blizini srba?hoce li opet napasti ko naser oric junacki po deci,zenama i starcima a posle opet kukati i traziti zastitu od nato,sad,eu....pa dosta je vise tih gluposti ponavljam gluposti sa bilo cije strane.ko je spomenuo vel.trnovac taj treba da zna da tamo srpska policija nije ni ulazila bez velikog broja policajaca a javna tajna je da je u tom selu uvek bilo nekoliko tona heroina,o tome je pricao i sam marko nicovic tako da to ne pije vodu za onog iz komentara koji bulazni.pozzz
pre 14 godina
Evo svezih vestti ... pohapsishe ih :)
Deinitivno, tako neshto jeste narushavanje teritorijalnog integriteta, u najmanju ruku... ako organi drzave imaju problem sa kontrolom i pristupom nekom delu drzzave... Prema tome - dabome.
pre 14 godina
policiju u maocu i sve to istjerat iz drzave
pre 14 godina
Ako je ovo istina sto citam, onda to nikako nije dobro za BiH, a narocito za vladavinu zakona i evropske intgracije kojima tezi vlada u Sarajevu.
Medjutim, nije samo BiH crna ovca sto se ovoga tice, ima i Srbija svojih Maoca, ali to svesrbi nevide i ne zele ili ne smeju pisati o tome (npr. Veliki Trnovac). Tamo recimo da policija i druge bezbedonosne agencije nis krocile zadnjih 40tak godina, a novinari Trnovac neznaju ni na karti naci.
pre 15 godina
Dobra je taktika IZ u BiH! Ostaviti vehabije u Tuzli a nadomak Brčkog. Što ih ne presele negdje prema Zenici. Golemo da mogu raditi šta požele. Da postoje radikalni Srbi koji se isto ovako ponašaju u Sarajevu bi vrištali. A ovo im ne smeta. Šta su ti dvostruki standardi? Gdje je SIPA? Gdje je EUFOR? Šta oni kojeg đavla rade?
pre 15 godina
vehabije su opasnost za celu bosnu,kao ubijaju nevine ljude u ime islama i slobode...kakve gluposti
pre 15 godina
Поента је у томе да је то српско село: заузели су куће и земљу људима који су одатле протерани на почетку рата... И не могу да се врате (а ко би?).
Нека им власти у Сарајеву нађу 100 хектара земље на Бјелашници или у некој другој недођији, па нека се организују како год хоће...
Нема шансе, ништа није спонтано, па ни ово.
pre 15 godina
SaleBL, nemoj da gubis zivce, Nenad misli da je na portalu 'e novine'. Tamo se uzima kao nepobitna cinjenica da su Srbi ljudozderi. Ako neki komentator napise nesto sto se kosi sa 'opstepoznatim' cinjenicama, npr. da Srbija nije fasistoidna drzava, moderator ga prvo opomene, a zatim trajno banuje!!!
pre 15 godina
@Nenad, Cisto sumljam da si Nenad,pre ce biti neki Osama.Eto ni vehabije nisu postojale dok ih Srbi agresijom ne stvorise! Postedi nas tih idiotskih budalastina! Vehabije postoje i u sred Londona! Dok postuju red i zakon imaju pravo da veruju u sta god hoce. Medjutim ovde je izgleda slucaj o ljudima koji su federalnoj policiji poznati kao agresivni. To je bruka i sramota za 21.vek!
pre 15 godina
Dok se Saudijska Arabija i Amerika medjusobno "lizu" ovoga ce biti i dalje i niko nece smeti da stane na put ovome. Veoma jednostavno, ko razume svetsku geopolitiku zna sta pricam. Saudici Amerima daju naftu, Ameri im progledaju kroz prste za poneki prestup i tako u krug. Naravno to se sve slomi na ledjima najslabijih to jest nas.
pre 15 godina
nije mi jasno ko vam daje to pravo da osudjujete nesto sto ne razumete, nesto sto i ne zelite da razumete...da pricate o nekim standardima, glumite proroke...kakvi bombasi samoubice???o cemu vi??ljudi zele svoj mir,svoj prostor...svoj svet!!!live and let live...da li su oni otisli kod nekog da fotografisu tudju decu???
protiv sam bilo kakve agresije, ali ti ljudi su dosli na njihov posed,puni predrasuda i nepostovanja...sta je trebalo, da dobiju ratluk i kafu???
pre 15 godina
Ovakve budalaštine su možda moguće na Bliskom Istoku, u Afganistanu i na sličnim 'duhovnim mjestima' ali u uređenim državama ekstremisti nemaju što tražiti!
U Bosni je Islam od 15. stoljeća, došao je s Turcima, ali je isto tako Kršćanstvo puno dulje i varaju se svi koji misle da će Bosna biti poligon za novačenje islamskih terorista ili da će se dopuštati život po šerijatu i sličnim budalaštinama...
Da pojedinci koje se time bave ne bi pojedine stvari pogrešno shvatili nek se ponašaju normalno kao i ostali zapadni svijet u koji se integriraju. Ne misle valjda da će se zapad prilagođavati njima.
U zapadnoj Europi vjerske i kulturne slobode su na zavidnom nivou, ali nek neka sekta, vjera, pokret.. proba uskratiti policiji pristup tim područjima pa će vidjeti kako će se provesti.
Nedopustivo je da je zabranjen ikome igdje pristup i da su stanovnici teroriziraju i drže kao taoci psihički poremećenih ljudi.
Lijep pozdrav iz Zagreba!
pre 15 godina
Ljutio se neko ili ne, za ovo najveću krivicu snosi srpska strana. Posle svih zločina koji su počinjeni nad Bošnjacima, nije ni čudo da je jedan broj njih otišao u ekstremizam. A islam u Bosni je bio veoma tolerantan i sekularizovan. Sad zdravo da ga nosimo svi. Doduše nije ni Srbija imuna na ove stvari, ja nikakvu razliku ne vidim između vehabija i zilota, obrazovaca, SS Dveri i sličnih.
(Nenad, 30. oktobar 2009 07:12)
Znaci krivi smo mi Srbi iz RS za ovo. Jel tako Nenade? Nisam ni sumnjao da ce da se pojavi ovakav "realan" komentar od strane nekog posjetioca B92. I zasto spominjes Obraz? nije clanak o njima. I oni su budale svoje vrste, ali ne prica se ovdje o njima.
Pitanje za sve ostale posjetioce:
Da li sad razumijete Srbe iz BiH? Suzivot? Tolerancija? Nemojte da se lazemo.
pre 15 godina
Bio sam u Gornjoj Maoci nekoliko puta. Svaki put kada bi se mi pojavili, bez obzira na doba dana ili noci, zapocinjali su molitvu. Sa razglasa naravno. Neko rece da ih ne treba dirati. Bio sam dio istrage u slucaju gdje su naoruzani ljudi iz ovog sela maltletirali omladinu jer su ih nalazili nocu zajedno. Da...oni imaju vjersku policiju koja patrolira nocu i zlostavlja ljude. Duga je to prica ali se svodi, bar je takav moj utisak, da je u pitanju krupna, globalna politika koja je cesto nejasna i kontradiktorna. Kako drugacije objasniti da se nista ne preduzima i pored postojanja svih relevantnih dokaza?
pre 15 godina
Ljutio se neko ili ne, za ovo najveću krivicu snosi srpska strana. Posle svih zločina koji su počinjeni nad Bošnjacima, nije ni čudo da je jedan broj njih otišao u ekstremizam. A islam u Bosni je bio veoma tolerantan i sekularizovan. Sad zdravo da ga nosimo svi. Doduše nije ni Srbija imuna na ove stvari, ja nikakvu razliku ne vidim između vehabija i zilota, obrazovaca, SS Dveri i sličnih.
pre 15 godina
Iz ovog će sela biti prvi bombaš samoubica na Balkanu. Jedino je nepoznato gde će udariti. Sarajevo, Banjaluka, Zagreb, Beograd...
pre 15 godina
Znas kakva je situacija? "Obican svijet" ne odobrava, zaziru od njih i rado bi da se ipak nesto poduzme, makar i nedemokratski da ih se "iskorijeni".
Medjutim, mnogo su pogodni za nesto drugo - zbog agresivnosti i razjarenosti, postao je poznat recept za dobivanje ogromne medijske paznje za BILO STA, a on glasi - razljuti vehabije! Stvarno nije bitno o cemu je rijec, ako nadjes nacin da ih razljutis time (a naljutiti ih nije tesko), veliku ce frku dici i eto ti naslovnice, dnevnici... na srecu jos nismo bombase imali, al' sve je to nenormalno, ekstremno, navuceno na ko zna sta...
Makar se ne radi o velikom broju ljudi, steta koju cine i koju bi potencijalno mogli napraviti je prevelika...
pre 15 godina
Svaka vera nije sekta. A ovo nije vera, ovo su talibanizirani ekstremisti kojima nije mesto u jednoj drzavi koja zeli da jednogda dana bude u Nato i EU. Nadam se da ce Bosanci (Bosnjaci) smoci snage da isteraju te likove iz Bosne. Sta ce im to uopste, zar u Evropi, zar u 21. veku? Te vehabije sigurno nemaju dobre planove i oni nisu "obicni momci".
pre 15 godina
Ma svaka vera je i sekta. Zaludjena, ekstremna, a priori ubedjena u samo svoju ispravnost i samim tim, antagonistički nastrojena protiv "alternativnih" objašnjenja i teologija.
Temelj svake vere je iracionalno verovanje u nekakve sulude nadrealne priče. Ja verujem u Snežanu i sedam patuljaka. U čemu je razlika?
pre 15 godina
Valjda ce sada reagovati Zene u crnom,ili druge NVO, da ukazu na ovu opasnu ideologiju koja se siri iz godine u godinu.
pre 15 godina
Ja sam živeo u mestu, koje je graničilo na Amish comunity u PA. I oni vole svoj mir i ne vole turiste koji dolaze da jih gledaju kao neku svetsko čudo, ali svejedno jih ne pada na kraj pameti, da nekog odbiju na ulazu u selo. Da to slučajno probaju na način ovih naših "vehabista", FBI bi jih sravnio sa zemljom, to je legitimni deo demokratije. Tako da, molim federalnu policiju BiH, da omogući slobodu kretanja po njenoj teritoriji. I ne samo kretanja, ovi čak legitimišu, alo!
pre 15 godina
Bravo za hrabre novinare!
Dobar tekst!
U Americi postoje raznorazne zatvorene grupe, pa ih niko ne dira..ne razumem zasto ne ostaviti ove ljude da zive u miru - ako im je to namera!
Ako im je namera stvaranje kruga ljudi koji ce se dizati u vazduh - "u specijalnim okolnostima" onda ih lepo sve deportujte na 4 strane sveta - a decicu u hraniteljske porodice i na normalno obrazovanje..
pre 15 godina
Ovo nema veze sa verom.Vera znaci tolerancija i samodisciplina a ne crne misli i nametanje vere silom. To su sekte koje seju zlo po celom svetu.Nazalost ako se to ne presece u koren onda cemo postati kao Avganistan,Irak ili Pakistan.Nazalost i mi na Kosovu imamo jedan broj ovih zlih sektasa koji su u potpunosti protiv covecanstva.To je najopaka bolest ovog veka,Vehabizam. Svaka normalna drzava i njena vlast mora da pod hitno ukine njihovo prosirenje i postojanost.
pre 15 godina
sekta! koja odvraca decu od obrazovanja!
pre 15 godina
:) сјајно. Па у праву су људи, што их узнемиравате :)
Елем, све ово је остатак од рата у Босни, и улога које су од страна великих сила подељене учесницима у истом. Једни су криви за све, други су жртве, па им је све дозвољено. Тако, између осталог, опстају и овакве заједнице у којима, не треба сумњати, има доста ''заслужних првобораца'' из 90-тих. Држава, каква-таква, али држава, БиХ, у последње време је морала да се суочи са таквим стварима. Како сада против некога ко је био ''јунак и Алахов ратник'' смемо покретати икакве поступке? Ово је пример државе у држави, Ромима једноставно отета земља, полицајац не препоручује да се иде тамо, јер је и његов колега слично прошао као ова екипа пре недељу дана. Полиција представља државу, по чињењу, или у овом случају нечињењу, јасно је да држава нема капацитета а могуће ни воље да се обрачунава са оваквим елементима. Мени са стране све ово изгледа и више него тужно, не радујем се овоме јер то добра никоме донети неће. Али са друге стране, Босанци су почели да живе улогу жртве и дужни су не према мени или Србима из РС, већ према самима себи да се разрачунају са овим елементима. У противном, оваквим текстовима само ће се младе и луде главе охрабривати и налазити себи јунаке. Већ виђено и сви већ знамо како се завршило. . . Иначе, звучи као сјајна дестинација за посетити :)
pre 15 godina
Zao mi je sto niste uspeli da ih intervjuisete,jer mi o njima ama bas nista bitno ne znamo,sem da su ekstremni muslimanski vernici,nacin oblacenja i izgled, u sustini samo okvirne stvari.Mislim da ih ne treba dirati,i ne verujem da su u nekom kontaktu sa Osamom,jer on sam nije vehabija,a i veliko je pitanje dali on i postoji,tako da ti ljudi tamo zasluzuju sami sebe.
pre 15 godina
Bio sam u Sarajevu više puta prethodnih godina, bilo mi je sjajno, nisam imao nikakvih neprijatnosti, šta više, ljudi su pogotovo sjajni, ali ne bih voleo da zalutam u ovakvo mesto. Svaka čast na hrabrosti novinara.
Pričali su mi roditelji kako smo se jednom početkom 80-ih vraćali sa mora preko Bosne i kako smo pravili pauzu u kafani u nekom selu usput (bio sam dete pa nisam primetio ništa čudno, a moji roditelji ubeđeni u bratstvo i jedinstvo i sl.). Ljudi su na našu pojavu počeli da se domunđavaju, da ustaju i kruže oko našeg stola, postavljaju pitanja. Moji su nekako mirno odreagovali na provokacije i uspeli da izađemo iz kafane i pobegnemo iz mesta. Sarajevo (bar raja:)) je tada znalo da ceni i ponosi se razlikama, kao što i sada pokušava, ali provincije Balkana nas i dalje zatupljuju.
pre 15 godina
Kao Kabul pod talibanskom upravom samo u sred Evrope! Nije mi jasno kako muslimanska zajednica prihvata takav radikalizam?!
pre 15 godina
Шта да се каже. Очигледно их у тим верским школама уче да буду толерантни и да имају љубави за све.
Таква учења су веома опасна јер се деца од маилих ногу испиривају небулозама. ПОзнато је да умерени муслимански део, који има толеранције и поштовања, под притиском учења и култура са блиског истока које не познају толеранцију и меру. Ако ово добије неке веће размере по федерацији, онда је боље да Срби и Хрватси стварно траже физичко отцепљење како та идеологија и њима не буде правила проблеме.
Волео бих људи нормлано живе и поштују оне друге, али нажалост муслимани као већински народ морају да преузму одговорност за постојање оваквих струја и осуде их, што до сада није био случај.
pre 15 godina
Valjda ce sada reagovati Zene u crnom,ili druge NVO, da ukazu na ovu opasnu ideologiju koja se siri iz godine u godinu.
pre 15 godina
Kao Kabul pod talibanskom upravom samo u sred Evrope! Nije mi jasno kako muslimanska zajednica prihvata takav radikalizam?!
pre 15 godina
Ja sam živeo u mestu, koje je graničilo na Amish comunity u PA. I oni vole svoj mir i ne vole turiste koji dolaze da jih gledaju kao neku svetsko čudo, ali svejedno jih ne pada na kraj pameti, da nekog odbiju na ulazu u selo. Da to slučajno probaju na način ovih naših "vehabista", FBI bi jih sravnio sa zemljom, to je legitimni deo demokratije. Tako da, molim federalnu policiju BiH, da omogući slobodu kretanja po njenoj teritoriji. I ne samo kretanja, ovi čak legitimišu, alo!
pre 15 godina
Ljutio se neko ili ne, za ovo najveću krivicu snosi srpska strana. Posle svih zločina koji su počinjeni nad Bošnjacima, nije ni čudo da je jedan broj njih otišao u ekstremizam. A islam u Bosni je bio veoma tolerantan i sekularizovan. Sad zdravo da ga nosimo svi. Doduše nije ni Srbija imuna na ove stvari, ja nikakvu razliku ne vidim između vehabija i zilota, obrazovaca, SS Dveri i sličnih.
(Nenad, 30. oktobar 2009 07:12)
Znaci krivi smo mi Srbi iz RS za ovo. Jel tako Nenade? Nisam ni sumnjao da ce da se pojavi ovakav "realan" komentar od strane nekog posjetioca B92. I zasto spominjes Obraz? nije clanak o njima. I oni su budale svoje vrste, ali ne prica se ovdje o njima.
Pitanje za sve ostale posjetioce:
Da li sad razumijete Srbe iz BiH? Suzivot? Tolerancija? Nemojte da se lazemo.
pre 15 godina
Шта да се каже. Очигледно их у тим верским школама уче да буду толерантни и да имају љубави за све.
Таква учења су веома опасна јер се деца од маилих ногу испиривају небулозама. ПОзнато је да умерени муслимански део, који има толеранције и поштовања, под притиском учења и култура са блиског истока које не познају толеранцију и меру. Ако ово добије неке веће размере по федерацији, онда је боље да Срби и Хрватси стварно траже физичко отцепљење како та идеологија и њима не буде правила проблеме.
Волео бих људи нормлано живе и поштују оне друге, али нажалост муслимани као већински народ морају да преузму одговорност за постојање оваквих струја и осуде их, што до сада није био случај.
pre 15 godina
Iz ovog će sela biti prvi bombaš samoubica na Balkanu. Jedino je nepoznato gde će udariti. Sarajevo, Banjaluka, Zagreb, Beograd...
pre 15 godina
Ovakve budalaštine su možda moguće na Bliskom Istoku, u Afganistanu i na sličnim 'duhovnim mjestima' ali u uređenim državama ekstremisti nemaju što tražiti!
U Bosni je Islam od 15. stoljeća, došao je s Turcima, ali je isto tako Kršćanstvo puno dulje i varaju se svi koji misle da će Bosna biti poligon za novačenje islamskih terorista ili da će se dopuštati život po šerijatu i sličnim budalaštinama...
Da pojedinci koje se time bave ne bi pojedine stvari pogrešno shvatili nek se ponašaju normalno kao i ostali zapadni svijet u koji se integriraju. Ne misle valjda da će se zapad prilagođavati njima.
U zapadnoj Europi vjerske i kulturne slobode su na zavidnom nivou, ali nek neka sekta, vjera, pokret.. proba uskratiti policiji pristup tim područjima pa će vidjeti kako će se provesti.
Nedopustivo je da je zabranjen ikome igdje pristup i da su stanovnici teroriziraju i drže kao taoci psihički poremećenih ljudi.
Lijep pozdrav iz Zagreba!
pre 15 godina
Bio sam u Gornjoj Maoci nekoliko puta. Svaki put kada bi se mi pojavili, bez obzira na doba dana ili noci, zapocinjali su molitvu. Sa razglasa naravno. Neko rece da ih ne treba dirati. Bio sam dio istrage u slucaju gdje su naoruzani ljudi iz ovog sela maltletirali omladinu jer su ih nalazili nocu zajedno. Da...oni imaju vjersku policiju koja patrolira nocu i zlostavlja ljude. Duga je to prica ali se svodi, bar je takav moj utisak, da je u pitanju krupna, globalna politika koja je cesto nejasna i kontradiktorna. Kako drugacije objasniti da se nista ne preduzima i pored postojanja svih relevantnih dokaza?
pre 15 godina
Ovo nema veze sa verom.Vera znaci tolerancija i samodisciplina a ne crne misli i nametanje vere silom. To su sekte koje seju zlo po celom svetu.Nazalost ako se to ne presece u koren onda cemo postati kao Avganistan,Irak ili Pakistan.Nazalost i mi na Kosovu imamo jedan broj ovih zlih sektasa koji su u potpunosti protiv covecanstva.To je najopaka bolest ovog veka,Vehabizam. Svaka normalna drzava i njena vlast mora da pod hitno ukine njihovo prosirenje i postojanost.
pre 15 godina
sekta! koja odvraca decu od obrazovanja!
pre 15 godina
:) сјајно. Па у праву су људи, што их узнемиравате :)
Елем, све ово је остатак од рата у Босни, и улога које су од страна великих сила подељене учесницима у истом. Једни су криви за све, други су жртве, па им је све дозвољено. Тако, између осталог, опстају и овакве заједнице у којима, не треба сумњати, има доста ''заслужних првобораца'' из 90-тих. Држава, каква-таква, али држава, БиХ, у последње време је морала да се суочи са таквим стварима. Како сада против некога ко је био ''јунак и Алахов ратник'' смемо покретати икакве поступке? Ово је пример државе у држави, Ромима једноставно отета земља, полицајац не препоручује да се иде тамо, јер је и његов колега слично прошао као ова екипа пре недељу дана. Полиција представља државу, по чињењу, или у овом случају нечињењу, јасно је да држава нема капацитета а могуће ни воље да се обрачунава са оваквим елементима. Мени са стране све ово изгледа и више него тужно, не радујем се овоме јер то добра никоме донети неће. Али са друге стране, Босанци су почели да живе улогу жртве и дужни су не према мени или Србима из РС, већ према самима себи да се разрачунају са овим елементима. У противном, оваквим текстовима само ће се младе и луде главе охрабривати и налазити себи јунаке. Већ виђено и сви већ знамо како се завршило. . . Иначе, звучи као сјајна дестинација за посетити :)
pre 15 godina
Dobra je taktika IZ u BiH! Ostaviti vehabije u Tuzli a nadomak Brčkog. Što ih ne presele negdje prema Zenici. Golemo da mogu raditi šta požele. Da postoje radikalni Srbi koji se isto ovako ponašaju u Sarajevu bi vrištali. A ovo im ne smeta. Šta su ti dvostruki standardi? Gdje je SIPA? Gdje je EUFOR? Šta oni kojeg đavla rade?
pre 15 godina
Bio sam u Sarajevu više puta prethodnih godina, bilo mi je sjajno, nisam imao nikakvih neprijatnosti, šta više, ljudi su pogotovo sjajni, ali ne bih voleo da zalutam u ovakvo mesto. Svaka čast na hrabrosti novinara.
Pričali su mi roditelji kako smo se jednom početkom 80-ih vraćali sa mora preko Bosne i kako smo pravili pauzu u kafani u nekom selu usput (bio sam dete pa nisam primetio ništa čudno, a moji roditelji ubeđeni u bratstvo i jedinstvo i sl.). Ljudi su na našu pojavu počeli da se domunđavaju, da ustaju i kruže oko našeg stola, postavljaju pitanja. Moji su nekako mirno odreagovali na provokacije i uspeli da izađemo iz kafane i pobegnemo iz mesta. Sarajevo (bar raja:)) je tada znalo da ceni i ponosi se razlikama, kao što i sada pokušava, ali provincije Balkana nas i dalje zatupljuju.
pre 15 godina
Поента је у томе да је то српско село: заузели су куће и земљу људима који су одатле протерани на почетку рата... И не могу да се врате (а ко би?).
Нека им власти у Сарајеву нађу 100 хектара земље на Бјелашници или у некој другој недођији, па нека се организују како год хоће...
Нема шансе, ништа није спонтано, па ни ово.
pre 15 godina
Bravo za hrabre novinare!
Dobar tekst!
U Americi postoje raznorazne zatvorene grupe, pa ih niko ne dira..ne razumem zasto ne ostaviti ove ljude da zive u miru - ako im je to namera!
Ako im je namera stvaranje kruga ljudi koji ce se dizati u vazduh - "u specijalnim okolnostima" onda ih lepo sve deportujte na 4 strane sveta - a decicu u hraniteljske porodice i na normalno obrazovanje..
pre 15 godina
Svaka vera nije sekta. A ovo nije vera, ovo su talibanizirani ekstremisti kojima nije mesto u jednoj drzavi koja zeli da jednogda dana bude u Nato i EU. Nadam se da ce Bosanci (Bosnjaci) smoci snage da isteraju te likove iz Bosne. Sta ce im to uopste, zar u Evropi, zar u 21. veku? Te vehabije sigurno nemaju dobre planove i oni nisu "obicni momci".
pre 15 godina
@Nenad, Cisto sumljam da si Nenad,pre ce biti neki Osama.Eto ni vehabije nisu postojale dok ih Srbi agresijom ne stvorise! Postedi nas tih idiotskih budalastina! Vehabije postoje i u sred Londona! Dok postuju red i zakon imaju pravo da veruju u sta god hoce. Medjutim ovde je izgleda slucaj o ljudima koji su federalnoj policiji poznati kao agresivni. To je bruka i sramota za 21.vek!
pre 15 godina
Ma svaka vera je i sekta. Zaludjena, ekstremna, a priori ubedjena u samo svoju ispravnost i samim tim, antagonistički nastrojena protiv "alternativnih" objašnjenja i teologija.
Temelj svake vere je iracionalno verovanje u nekakve sulude nadrealne priče. Ja verujem u Snežanu i sedam patuljaka. U čemu je razlika?
pre 15 godina
Znas kakva je situacija? "Obican svijet" ne odobrava, zaziru od njih i rado bi da se ipak nesto poduzme, makar i nedemokratski da ih se "iskorijeni".
Medjutim, mnogo su pogodni za nesto drugo - zbog agresivnosti i razjarenosti, postao je poznat recept za dobivanje ogromne medijske paznje za BILO STA, a on glasi - razljuti vehabije! Stvarno nije bitno o cemu je rijec, ako nadjes nacin da ih razljutis time (a naljutiti ih nije tesko), veliku ce frku dici i eto ti naslovnice, dnevnici... na srecu jos nismo bombase imali, al' sve je to nenormalno, ekstremno, navuceno na ko zna sta...
Makar se ne radi o velikom broju ljudi, steta koju cine i koju bi potencijalno mogli napraviti je prevelika...
pre 15 godina
vehabije su opasnost za celu bosnu,kao ubijaju nevine ljude u ime islama i slobode...kakve gluposti
pre 14 godina
@Sanja
Veliki Trnovac jeste cisto albansko selo koje se nalazi na 500 metara od Bujanovca u kome Srbi i Romi cine dve trecine stanovnistva. Posto je Bujanovac 3 puta veci od V. Trnovca , policija iz Bujanovca kontrolise to selo. Policija je multietnicka, i uglavnom u istoj patroli rade po jedan Srbin i Albanac. Tako da price da srpska policija tamo nije usla 40 godina su apsurdne.
Licno sam bio u tom Trnovcu avgusta prosle godine i kupio auto od Albanca. Cak sam na ruci imao narukvicu u bojama srpske zastave na kojoj pise KOSOVO IS SERBIA. Niko me nije ni popreko pogledao, iako sam i ja sam imao predrasude zbog svih prica koje sam cuo o tom selu. Prodavac mi je ponudio pice, hranu i ugostio me kao da sam mu neki rod.
Smesno je uporedjivati jug Srbije sa nekom radikalno-fundamentalnom islamskom zajednicom u Bosni.
pre 15 godina
Dok se Saudijska Arabija i Amerika medjusobno "lizu" ovoga ce biti i dalje i niko nece smeti da stane na put ovome. Veoma jednostavno, ko razume svetsku geopolitiku zna sta pricam. Saudici Amerima daju naftu, Ameri im progledaju kroz prste za poneki prestup i tako u krug. Naravno to se sve slomi na ledjima najslabijih to jest nas.
pre 15 godina
SaleBL, nemoj da gubis zivce, Nenad misli da je na portalu 'e novine'. Tamo se uzima kao nepobitna cinjenica da su Srbi ljudozderi. Ako neki komentator napise nesto sto se kosi sa 'opstepoznatim' cinjenicama, npr. da Srbija nije fasistoidna drzava, moderator ga prvo opomene, a zatim trajno banuje!!!
pre 14 godina
Ljutio se neko ili ne, za ovo najveću krivicu snosi srpska strana. Posle svih zločina koji su počinjeni nad Bošnjacima, nije ni čudo da je jedan broj njih otišao u ekstremizam. A islam u Bosni je bio veoma tolerantan i sekularizovan. Sad zdravo da ga nosimo svi. Doduše nije ni Srbija imuna na ove stvari, ja nikakvu razliku ne vidim između vehabija i zilota, obrazovaca, SS Dveri i sličnih.
(Nenad, 30. oktobar 2009 07:12)
Nije tebi lako covece. Ja takve likove uopste ne razumem. Niko ne spori krivicu pojedinih Srba u zlocine. Takve stvari su strasne i ne trebaju se nigde desavati. Ali da ti ustanes i kazes da su za sve krivi Srbi i niko vise...nemam reci. Po tebi su sigurno Srbi i uticali na stvaranje Vehabija, i u Bosni i u Avganistanu i svuda u svetu. Zapravo, Srbi su krivi i za 11 Septembar, i rat u Avganistanu i za bombase samoubice...
pre 14 godina
policiju u maocu i sve to istjerat iz drzave
pre 14 godina
@Iz ovog će sela biti prvi bombaš samoubica na Balkanu. Jedino je nepoznato gde će udariti. Sarajevo, Banjaluka, Zagreb, Beograd...
(Soweto, 29. oktobar 2009 23:43)
Sarajevo i Zagreb signurno nece.
pre 14 godina
Evo svezih vestti ... pohapsishe ih :)
Deinitivno, tako neshto jeste narushavanje teritorijalnog integriteta, u najmanju ruku... ako organi drzave imaju problem sa kontrolom i pristupom nekom delu drzzave... Prema tome - dabome.
pre 14 godina
Meni ja najvise zao zena tih ljudi i dece. Na zene gledaju kao na niza bica, a deci ispiraju mozak.
pre 14 godina
prvo da vidimo cija je zemlja koju su ti mormoni zauzeli?da li su je platili ili su vlasnici sami poklonili istima rodnu grudu.zasto se to desava u blizini srba?hoce li opet napasti ko naser oric junacki po deci,zenama i starcima a posle opet kukati i traziti zastitu od nato,sad,eu....pa dosta je vise tih gluposti ponavljam gluposti sa bilo cije strane.ko je spomenuo vel.trnovac taj treba da zna da tamo srpska policija nije ni ulazila bez velikog broja policajaca a javna tajna je da je u tom selu uvek bilo nekoliko tona heroina,o tome je pricao i sam marko nicovic tako da to ne pije vodu za onog iz komentara koji bulazni.pozzz
pre 15 godina
Ljutio se neko ili ne, za ovo najveću krivicu snosi srpska strana. Posle svih zločina koji su počinjeni nad Bošnjacima, nije ni čudo da je jedan broj njih otišao u ekstremizam. A islam u Bosni je bio veoma tolerantan i sekularizovan. Sad zdravo da ga nosimo svi. Doduše nije ni Srbija imuna na ove stvari, ja nikakvu razliku ne vidim između vehabija i zilota, obrazovaca, SS Dveri i sličnih.
pre 14 godina
Ako je ovo istina sto citam, onda to nikako nije dobro za BiH, a narocito za vladavinu zakona i evropske intgracije kojima tezi vlada u Sarajevu.
Medjutim, nije samo BiH crna ovca sto se ovoga tice, ima i Srbija svojih Maoca, ali to svesrbi nevide i ne zele ili ne smeju pisati o tome (npr. Veliki Trnovac). Tamo recimo da policija i druge bezbedonosne agencije nis krocile zadnjih 40tak godina, a novinari Trnovac neznaju ni na karti naci.
pre 14 godina
i posle el presidente dodik luk sto netje sa takvima u istu drzavu ?:)
eto vam je Vasha bosna ... jedina ...
pre 14 godina
I posle kažu, Zapad lud ... !!!
pre 14 godina
Good night Bosnia, good night Kosovo....!
pre 14 godina
E to su oni mudzahedini i ostali islamisti koji su dosli u bosnu u dzihad za Alaha, ubijali i klali sve sto nije muslimansko. Zato sada nema ko da odgovara za pokolje nad Srbima i Hrvatima.
pre 14 godina
@samo da vam reknem... Odakle Srbi u Velikom Trnovcu? Pa to je skoro 100% albansko mesto sa vema malim brojem Bosnjaka. Veliki Trnovac je jedan od centara distribucije narkotika i u njega srpska noga nije krocila jaaaako dugo. Zasto? To je vec pitanje za MUP i ministra Dacica.
pre 15 godina
Zao mi je sto niste uspeli da ih intervjuisete,jer mi o njima ama bas nista bitno ne znamo,sem da su ekstremni muslimanski vernici,nacin oblacenja i izgled, u sustini samo okvirne stvari.Mislim da ih ne treba dirati,i ne verujem da su u nekom kontaktu sa Osamom,jer on sam nije vehabija,a i veliko je pitanje dali on i postoji,tako da ti ljudi tamo zasluzuju sami sebe.
pre 15 godina
nije mi jasno ko vam daje to pravo da osudjujete nesto sto ne razumete, nesto sto i ne zelite da razumete...da pricate o nekim standardima, glumite proroke...kakvi bombasi samoubice???o cemu vi??ljudi zele svoj mir,svoj prostor...svoj svet!!!live and let live...da li su oni otisli kod nekog da fotografisu tudju decu???
protiv sam bilo kakve agresije, ali ti ljudi su dosli na njihov posed,puni predrasuda i nepostovanja...sta je trebalo, da dobiju ratluk i kafu???
pre 14 godina
@samo da vam reknem... Izvinjavam se, prvi put 'preleteh' preko Vaseg komantara gde spominjete V.Trnovac pa sam ga pogresno protumacila. Slazem se sa Vasim postom i pitanjem zasto nasi organi vlasti nemaju nikakvu kontrolu nad tim mestom. Jos jednom, izvinjavam se.
pre 14 godina
He,he držite ih podalje od aerodruma,možda su to letačke a ne vjerske škole :)
pre 14 godina
ja bi ipak pre tamo na odmor nego na hvar...
pre 14 godina
"Lazemo da bi obmanuli sebe, lazemo da nas nije strah...
Lazemo iz ljubavi i covecnosti, lazemo zbog postenja
Laz je vid naseg patriotizma i potvrda nase urodjene inteligencije. Lazemo stvaralacki, mastovito, intentivno..." Dobrica Cosic
pre 14 godina
Kad je rec o bosnjacima ili albancima,a pogotovo onih koi su muslimani,stalno oni su trn na oku srbima i sve njiohovo smeta,kao prvo svaki covek u svejtu ima pravo po svome da zivi,ili pusta bradu,ili osisava se pola,ili gol hoda,ili je homo,ili lezbi,ili pedofil,ili muslaiman,ili hriscan,ili budista,i molise bogu kako on to misli da je najbolje,a evo odogovora sta ce europa reci za to selo gornje maoce,pa sta ce reci,kad je predsednik amsterdam aje marokanac,kad je pola brisela sa bradom a gde policija nejma kontrole,pa da vam pricam i o jednom selu blizu amstrdam koi zive po obicaju od prosloga pet stoleca,koi i dan dansa nejmaju televiziju ,pa ni struju,i eto evropa,pa pustite bre ljude da zive ko kako hoce,sta srbima smetaju ti iz gornej maoce ako su izolovani,izolujtese i vi niko vam nista ne moze,
pre 14 godina
Prvo nije tacno da su ti ljudi na zemlji koju su oteli od Karavlaha, oni su je naime kupili, o tome su pisali cak i u ovim istim Danima prije nekih 7 godinam kada je bio slucaj Sabahudin Fiuljanin.
Dugo nije tacno da u selu djeluje skola po jordanskom planu i programu, Dnevni avaz je objavio tekst gdje se navode imena ucitelja i da je skola u sastavu osnovne skole u Podorasju evo izvadka iz teksta:
''
Djeca dobri đaci
Prošle godine u pojedinim bh. medijima digla se velika prašina o navodnom pohađanju nastave učenika iz Gornje Maoče po tzv. jordanskom planu i programu, što je opet bila laž. Naime, direktor škole "Podorašje" u Srebreniku Sead Ahmetović, u čijem sastavu je i područna škola Maoča Gornja, to objašnjava riječima:
- Ja ne znam šta su djeca tih ljudi učila i gdje su sve pohađala nastavu prije 2007. godine. Te godine, kada smo mi, na njihovu molbu, obnovili školu i poslali učitelje Raziju Kišić i Mirsada Musića, te vjeroučitelja Asmira ef. Bečića, nastava je krenula normalno. Tamo smo organizirali dva kombinirana odjeljenja sa 36 učenika i uglavnom su djeca dobri đaci. Osim roditeljskih sastanaka, roditelji iz Maoče Gornje i sami dolaze i interesiraju se za školu. Ono što je nedavno objavio "San" o ovoj temi nema nikakve veze sa stvarnošću, to su gluposti. Tim ljudima gore treba pomoći da prežive - kazao nam je Ahmetović''
ostatak teksta mozete procitati na:
http://www.islambosna.ba/index.php/component/content/10326?task=view
pre 15 godina
Ljutio se neko ili ne, za ovo najveću krivicu snosi srpska strana. Posle svih zločina koji su počinjeni nad Bošnjacima, nije ni čudo da je jedan broj njih otišao u ekstremizam. A islam u Bosni je bio veoma tolerantan i sekularizovan. Sad zdravo da ga nosimo svi. Doduše nije ni Srbija imuna na ove stvari, ja nikakvu razliku ne vidim između vehabija i zilota, obrazovaca, SS Dveri i sličnih.
pre 15 godina
nije mi jasno ko vam daje to pravo da osudjujete nesto sto ne razumete, nesto sto i ne zelite da razumete...da pricate o nekim standardima, glumite proroke...kakvi bombasi samoubice???o cemu vi??ljudi zele svoj mir,svoj prostor...svoj svet!!!live and let live...da li su oni otisli kod nekog da fotografisu tudju decu???
protiv sam bilo kakve agresije, ali ti ljudi su dosli na njihov posed,puni predrasuda i nepostovanja...sta je trebalo, da dobiju ratluk i kafu???
pre 15 godina
Zao mi je sto niste uspeli da ih intervjuisete,jer mi o njima ama bas nista bitno ne znamo,sem da su ekstremni muslimanski vernici,nacin oblacenja i izgled, u sustini samo okvirne stvari.Mislim da ih ne treba dirati,i ne verujem da su u nekom kontaktu sa Osamom,jer on sam nije vehabija,a i veliko je pitanje dali on i postoji,tako da ti ljudi tamo zasluzuju sami sebe.
pre 14 godina
Kad je rec o bosnjacima ili albancima,a pogotovo onih koi su muslimani,stalno oni su trn na oku srbima i sve njiohovo smeta,kao prvo svaki covek u svejtu ima pravo po svome da zivi,ili pusta bradu,ili osisava se pola,ili gol hoda,ili je homo,ili lezbi,ili pedofil,ili muslaiman,ili hriscan,ili budista,i molise bogu kako on to misli da je najbolje,a evo odogovora sta ce europa reci za to selo gornje maoce,pa sta ce reci,kad je predsednik amsterdam aje marokanac,kad je pola brisela sa bradom a gde policija nejma kontrole,pa da vam pricam i o jednom selu blizu amstrdam koi zive po obicaju od prosloga pet stoleca,koi i dan dansa nejmaju televiziju ,pa ni struju,i eto evropa,pa pustite bre ljude da zive ko kako hoce,sta srbima smetaju ti iz gornej maoce ako su izolovani,izolujtese i vi niko vam nista ne moze,
pre 15 godina
Ma svaka vera je i sekta. Zaludjena, ekstremna, a priori ubedjena u samo svoju ispravnost i samim tim, antagonistički nastrojena protiv "alternativnih" objašnjenja i teologija.
Temelj svake vere je iracionalno verovanje u nekakve sulude nadrealne priče. Ja verujem u Snežanu i sedam patuljaka. U čemu je razlika?
pre 15 godina
Ljutio se neko ili ne, za ovo najveću krivicu snosi srpska strana. Posle svih zločina koji su počinjeni nad Bošnjacima, nije ni čudo da je jedan broj njih otišao u ekstremizam. A islam u Bosni je bio veoma tolerantan i sekularizovan. Sad zdravo da ga nosimo svi. Doduše nije ni Srbija imuna na ove stvari, ja nikakvu razliku ne vidim između vehabija i zilota, obrazovaca, SS Dveri i sličnih.
(Nenad, 30. oktobar 2009 07:12)
Znaci krivi smo mi Srbi iz RS za ovo. Jel tako Nenade? Nisam ni sumnjao da ce da se pojavi ovakav "realan" komentar od strane nekog posjetioca B92. I zasto spominjes Obraz? nije clanak o njima. I oni su budale svoje vrste, ali ne prica se ovdje o njima.
Pitanje za sve ostale posjetioce:
Da li sad razumijete Srbe iz BiH? Suzivot? Tolerancija? Nemojte da se lazemo.
pre 14 godina
Prvo nije tacno da su ti ljudi na zemlji koju su oteli od Karavlaha, oni su je naime kupili, o tome su pisali cak i u ovim istim Danima prije nekih 7 godinam kada je bio slucaj Sabahudin Fiuljanin.
Dugo nije tacno da u selu djeluje skola po jordanskom planu i programu, Dnevni avaz je objavio tekst gdje se navode imena ucitelja i da je skola u sastavu osnovne skole u Podorasju evo izvadka iz teksta:
''
Djeca dobri đaci
Prošle godine u pojedinim bh. medijima digla se velika prašina o navodnom pohađanju nastave učenika iz Gornje Maoče po tzv. jordanskom planu i programu, što je opet bila laž. Naime, direktor škole "Podorašje" u Srebreniku Sead Ahmetović, u čijem sastavu je i područna škola Maoča Gornja, to objašnjava riječima:
- Ja ne znam šta su djeca tih ljudi učila i gdje su sve pohađala nastavu prije 2007. godine. Te godine, kada smo mi, na njihovu molbu, obnovili školu i poslali učitelje Raziju Kišić i Mirsada Musića, te vjeroučitelja Asmira ef. Bečića, nastava je krenula normalno. Tamo smo organizirali dva kombinirana odjeljenja sa 36 učenika i uglavnom su djeca dobri đaci. Osim roditeljskih sastanaka, roditelji iz Maoče Gornje i sami dolaze i interesiraju se za školu. Ono što je nedavno objavio "San" o ovoj temi nema nikakve veze sa stvarnošću, to su gluposti. Tim ljudima gore treba pomoći da prežive - kazao nam je Ahmetović''
ostatak teksta mozete procitati na:
http://www.islambosna.ba/index.php/component/content/10326?task=view
pre 15 godina
Bio sam u Sarajevu više puta prethodnih godina, bilo mi je sjajno, nisam imao nikakvih neprijatnosti, šta više, ljudi su pogotovo sjajni, ali ne bih voleo da zalutam u ovakvo mesto. Svaka čast na hrabrosti novinara.
Pričali su mi roditelji kako smo se jednom početkom 80-ih vraćali sa mora preko Bosne i kako smo pravili pauzu u kafani u nekom selu usput (bio sam dete pa nisam primetio ništa čudno, a moji roditelji ubeđeni u bratstvo i jedinstvo i sl.). Ljudi su na našu pojavu počeli da se domunđavaju, da ustaju i kruže oko našeg stola, postavljaju pitanja. Moji su nekako mirno odreagovali na provokacije i uspeli da izađemo iz kafane i pobegnemo iz mesta. Sarajevo (bar raja:)) je tada znalo da ceni i ponosi se razlikama, kao što i sada pokušava, ali provincije Balkana nas i dalje zatupljuju.
pre 14 godina
Ako je ovo istina sto citam, onda to nikako nije dobro za BiH, a narocito za vladavinu zakona i evropske intgracije kojima tezi vlada u Sarajevu.
Medjutim, nije samo BiH crna ovca sto se ovoga tice, ima i Srbija svojih Maoca, ali to svesrbi nevide i ne zele ili ne smeju pisati o tome (npr. Veliki Trnovac). Tamo recimo da policija i druge bezbedonosne agencije nis krocile zadnjih 40tak godina, a novinari Trnovac neznaju ni na karti naci.
pre 14 godina
Ljutio se neko ili ne, za ovo najveću krivicu snosi srpska strana. Posle svih zločina koji su počinjeni nad Bošnjacima, nije ni čudo da je jedan broj njih otišao u ekstremizam. A islam u Bosni je bio veoma tolerantan i sekularizovan. Sad zdravo da ga nosimo svi. Doduše nije ni Srbija imuna na ove stvari, ja nikakvu razliku ne vidim između vehabija i zilota, obrazovaca, SS Dveri i sličnih.
(Nenad, 30. oktobar 2009 07:12)
Nije tebi lako covece. Ja takve likove uopste ne razumem. Niko ne spori krivicu pojedinih Srba u zlocine. Takve stvari su strasne i ne trebaju se nigde desavati. Ali da ti ustanes i kazes da su za sve krivi Srbi i niko vise...nemam reci. Po tebi su sigurno Srbi i uticali na stvaranje Vehabija, i u Bosni i u Avganistanu i svuda u svetu. Zapravo, Srbi su krivi i za 11 Septembar, i rat u Avganistanu i za bombase samoubice...
pre 15 godina
Valjda ce sada reagovati Zene u crnom,ili druge NVO, da ukazu na ovu opasnu ideologiju koja se siri iz godine u godinu.
pre 15 godina
Iz ovog će sela biti prvi bombaš samoubica na Balkanu. Jedino je nepoznato gde će udariti. Sarajevo, Banjaluka, Zagreb, Beograd...
pre 14 godina
ja bi ipak pre tamo na odmor nego na hvar...
pre 15 godina
Шта да се каже. Очигледно их у тим верским школама уче да буду толерантни и да имају љубави за све.
Таква учења су веома опасна јер се деца од маилих ногу испиривају небулозама. ПОзнато је да умерени муслимански део, који има толеранције и поштовања, под притиском учења и култура са блиског истока које не познају толеранцију и меру. Ако ово добије неке веће размере по федерацији, онда је боље да Срби и Хрватси стварно траже физичко отцепљење како та идеологија и њима не буде правила проблеме.
Волео бих људи нормлано живе и поштују оне друге, али нажалост муслимани као већински народ морају да преузму одговорност за постојање оваквих струја и осуде их, што до сада није био случај.
pre 15 godina
Bravo za hrabre novinare!
Dobar tekst!
U Americi postoje raznorazne zatvorene grupe, pa ih niko ne dira..ne razumem zasto ne ostaviti ove ljude da zive u miru - ako im je to namera!
Ako im je namera stvaranje kruga ljudi koji ce se dizati u vazduh - "u specijalnim okolnostima" onda ih lepo sve deportujte na 4 strane sveta - a decicu u hraniteljske porodice i na normalno obrazovanje..
pre 14 godina
@samo da vam reknem... Odakle Srbi u Velikom Trnovcu? Pa to je skoro 100% albansko mesto sa vema malim brojem Bosnjaka. Veliki Trnovac je jedan od centara distribucije narkotika i u njega srpska noga nije krocila jaaaako dugo. Zasto? To je vec pitanje za MUP i ministra Dacica.
pre 14 godina
@Iz ovog će sela biti prvi bombaš samoubica na Balkanu. Jedino je nepoznato gde će udariti. Sarajevo, Banjaluka, Zagreb, Beograd...
(Soweto, 29. oktobar 2009 23:43)
Sarajevo i Zagreb signurno nece.
pre 15 godina
Ovakve budalaštine su možda moguće na Bliskom Istoku, u Afganistanu i na sličnim 'duhovnim mjestima' ali u uređenim državama ekstremisti nemaju što tražiti!
U Bosni je Islam od 15. stoljeća, došao je s Turcima, ali je isto tako Kršćanstvo puno dulje i varaju se svi koji misle da će Bosna biti poligon za novačenje islamskih terorista ili da će se dopuštati život po šerijatu i sličnim budalaštinama...
Da pojedinci koje se time bave ne bi pojedine stvari pogrešno shvatili nek se ponašaju normalno kao i ostali zapadni svijet u koji se integriraju. Ne misle valjda da će se zapad prilagođavati njima.
U zapadnoj Europi vjerske i kulturne slobode su na zavidnom nivou, ali nek neka sekta, vjera, pokret.. proba uskratiti policiji pristup tim područjima pa će vidjeti kako će se provesti.
Nedopustivo je da je zabranjen ikome igdje pristup i da su stanovnici teroriziraju i drže kao taoci psihički poremećenih ljudi.
Lijep pozdrav iz Zagreba!
pre 15 godina
@Nenad, Cisto sumljam da si Nenad,pre ce biti neki Osama.Eto ni vehabije nisu postojale dok ih Srbi agresijom ne stvorise! Postedi nas tih idiotskih budalastina! Vehabije postoje i u sred Londona! Dok postuju red i zakon imaju pravo da veruju u sta god hoce. Medjutim ovde je izgleda slucaj o ljudima koji su federalnoj policiji poznati kao agresivni. To je bruka i sramota za 21.vek!
pre 15 godina
Dobra je taktika IZ u BiH! Ostaviti vehabije u Tuzli a nadomak Brčkog. Što ih ne presele negdje prema Zenici. Golemo da mogu raditi šta požele. Da postoje radikalni Srbi koji se isto ovako ponašaju u Sarajevu bi vrištali. A ovo im ne smeta. Šta su ti dvostruki standardi? Gdje je SIPA? Gdje je EUFOR? Šta oni kojeg đavla rade?
pre 15 godina
Поента је у томе да је то српско село: заузели су куће и земљу људима који су одатле протерани на почетку рата... И не могу да се врате (а ко би?).
Нека им власти у Сарајеву нађу 100 хектара земље на Бјелашници или у некој другој недођији, па нека се организују како год хоће...
Нема шансе, ништа није спонтано, па ни ово.
pre 15 godina
Ja sam živeo u mestu, koje je graničilo na Amish comunity u PA. I oni vole svoj mir i ne vole turiste koji dolaze da jih gledaju kao neku svetsko čudo, ali svejedno jih ne pada na kraj pameti, da nekog odbiju na ulazu u selo. Da to slučajno probaju na način ovih naših "vehabista", FBI bi jih sravnio sa zemljom, to je legitimni deo demokratije. Tako da, molim federalnu policiju BiH, da omogući slobodu kretanja po njenoj teritoriji. I ne samo kretanja, ovi čak legitimišu, alo!
pre 15 godina
SaleBL, nemoj da gubis zivce, Nenad misli da je na portalu 'e novine'. Tamo se uzima kao nepobitna cinjenica da su Srbi ljudozderi. Ako neki komentator napise nesto sto se kosi sa 'opstepoznatim' cinjenicama, npr. da Srbija nije fasistoidna drzava, moderator ga prvo opomene, a zatim trajno banuje!!!
pre 15 godina
Svaka vera nije sekta. A ovo nije vera, ovo su talibanizirani ekstremisti kojima nije mesto u jednoj drzavi koja zeli da jednogda dana bude u Nato i EU. Nadam se da ce Bosanci (Bosnjaci) smoci snage da isteraju te likove iz Bosne. Sta ce im to uopste, zar u Evropi, zar u 21. veku? Te vehabije sigurno nemaju dobre planove i oni nisu "obicni momci".
pre 14 godina
i posle el presidente dodik luk sto netje sa takvima u istu drzavu ?:)
eto vam je Vasha bosna ... jedina ...
pre 15 godina
sekta! koja odvraca decu od obrazovanja!
pre 15 godina
Kao Kabul pod talibanskom upravom samo u sred Evrope! Nije mi jasno kako muslimanska zajednica prihvata takav radikalizam?!
pre 15 godina
Ovo nema veze sa verom.Vera znaci tolerancija i samodisciplina a ne crne misli i nametanje vere silom. To su sekte koje seju zlo po celom svetu.Nazalost ako se to ne presece u koren onda cemo postati kao Avganistan,Irak ili Pakistan.Nazalost i mi na Kosovu imamo jedan broj ovih zlih sektasa koji su u potpunosti protiv covecanstva.To je najopaka bolest ovog veka,Vehabizam. Svaka normalna drzava i njena vlast mora da pod hitno ukine njihovo prosirenje i postojanost.
pre 15 godina
:) сјајно. Па у праву су људи, што их узнемиравате :)
Елем, све ово је остатак од рата у Босни, и улога које су од страна великих сила подељене учесницима у истом. Једни су криви за све, други су жртве, па им је све дозвољено. Тако, између осталог, опстају и овакве заједнице у којима, не треба сумњати, има доста ''заслужних првобораца'' из 90-тих. Држава, каква-таква, али држава, БиХ, у последње време је морала да се суочи са таквим стварима. Како сада против некога ко је био ''јунак и Алахов ратник'' смемо покретати икакве поступке? Ово је пример државе у држави, Ромима једноставно отета земља, полицајац не препоручује да се иде тамо, јер је и његов колега слично прошао као ова екипа пре недељу дана. Полиција представља државу, по чињењу, или у овом случају нечињењу, јасно је да држава нема капацитета а могуће ни воље да се обрачунава са оваквим елементима. Мени са стране све ово изгледа и више него тужно, не радујем се овоме јер то добра никоме донети неће. Али са друге стране, Босанци су почели да живе улогу жртве и дужни су не према мени или Србима из РС, већ према самима себи да се разрачунају са овим елементима. У противном, оваквим текстовима само ће се младе и луде главе охрабривати и налазити себи јунаке. Већ виђено и сви већ знамо како се завршило. . . Иначе, звучи као сјајна дестинација за посетити :)
pre 15 godina
Bio sam u Gornjoj Maoci nekoliko puta. Svaki put kada bi se mi pojavili, bez obzira na doba dana ili noci, zapocinjali su molitvu. Sa razglasa naravno. Neko rece da ih ne treba dirati. Bio sam dio istrage u slucaju gdje su naoruzani ljudi iz ovog sela maltletirali omladinu jer su ih nalazili nocu zajedno. Da...oni imaju vjersku policiju koja patrolira nocu i zlostavlja ljude. Duga je to prica ali se svodi, bar je takav moj utisak, da je u pitanju krupna, globalna politika koja je cesto nejasna i kontradiktorna. Kako drugacije objasniti da se nista ne preduzima i pored postojanja svih relevantnih dokaza?
pre 15 godina
vehabije su opasnost za celu bosnu,kao ubijaju nevine ljude u ime islama i slobode...kakve gluposti
pre 15 godina
Dok se Saudijska Arabija i Amerika medjusobno "lizu" ovoga ce biti i dalje i niko nece smeti da stane na put ovome. Veoma jednostavno, ko razume svetsku geopolitiku zna sta pricam. Saudici Amerima daju naftu, Ameri im progledaju kroz prste za poneki prestup i tako u krug. Naravno to se sve slomi na ledjima najslabijih to jest nas.
pre 14 godina
prvo da vidimo cija je zemlja koju su ti mormoni zauzeli?da li su je platili ili su vlasnici sami poklonili istima rodnu grudu.zasto se to desava u blizini srba?hoce li opet napasti ko naser oric junacki po deci,zenama i starcima a posle opet kukati i traziti zastitu od nato,sad,eu....pa dosta je vise tih gluposti ponavljam gluposti sa bilo cije strane.ko je spomenuo vel.trnovac taj treba da zna da tamo srpska policija nije ni ulazila bez velikog broja policajaca a javna tajna je da je u tom selu uvek bilo nekoliko tona heroina,o tome je pricao i sam marko nicovic tako da to ne pije vodu za onog iz komentara koji bulazni.pozzz
pre 14 godina
Meni ja najvise zao zena tih ljudi i dece. Na zene gledaju kao na niza bica, a deci ispiraju mozak.
pre 14 godina
@samo da vam reknem... Izvinjavam se, prvi put 'preleteh' preko Vaseg komantara gde spominjete V.Trnovac pa sam ga pogresno protumacila. Slazem se sa Vasim postom i pitanjem zasto nasi organi vlasti nemaju nikakvu kontrolu nad tim mestom. Jos jednom, izvinjavam se.
pre 15 godina
Znas kakva je situacija? "Obican svijet" ne odobrava, zaziru od njih i rado bi da se ipak nesto poduzme, makar i nedemokratski da ih se "iskorijeni".
Medjutim, mnogo su pogodni za nesto drugo - zbog agresivnosti i razjarenosti, postao je poznat recept za dobivanje ogromne medijske paznje za BILO STA, a on glasi - razljuti vehabije! Stvarno nije bitno o cemu je rijec, ako nadjes nacin da ih razljutis time (a naljutiti ih nije tesko), veliku ce frku dici i eto ti naslovnice, dnevnici... na srecu jos nismo bombase imali, al' sve je to nenormalno, ekstremno, navuceno na ko zna sta...
Makar se ne radi o velikom broju ljudi, steta koju cine i koju bi potencijalno mogli napraviti je prevelika...
pre 14 godina
I posle kažu, Zapad lud ... !!!
pre 14 godina
@Sanja
Veliki Trnovac jeste cisto albansko selo koje se nalazi na 500 metara od Bujanovca u kome Srbi i Romi cine dve trecine stanovnistva. Posto je Bujanovac 3 puta veci od V. Trnovca , policija iz Bujanovca kontrolise to selo. Policija je multietnicka, i uglavnom u istoj patroli rade po jedan Srbin i Albanac. Tako da price da srpska policija tamo nije usla 40 godina su apsurdne.
Licno sam bio u tom Trnovcu avgusta prosle godine i kupio auto od Albanca. Cak sam na ruci imao narukvicu u bojama srpske zastave na kojoj pise KOSOVO IS SERBIA. Niko me nije ni popreko pogledao, iako sam i ja sam imao predrasude zbog svih prica koje sam cuo o tom selu. Prodavac mi je ponudio pice, hranu i ugostio me kao da sam mu neki rod.
Smesno je uporedjivati jug Srbije sa nekom radikalno-fundamentalnom islamskom zajednicom u Bosni.
pre 14 godina
"Lazemo da bi obmanuli sebe, lazemo da nas nije strah...
Lazemo iz ljubavi i covecnosti, lazemo zbog postenja
Laz je vid naseg patriotizma i potvrda nase urodjene inteligencije. Lazemo stvaralacki, mastovito, intentivno..." Dobrica Cosic
pre 14 godina
E to su oni mudzahedini i ostali islamisti koji su dosli u bosnu u dzihad za Alaha, ubijali i klali sve sto nije muslimansko. Zato sada nema ko da odgovara za pokolje nad Srbima i Hrvatima.
pre 14 godina
policiju u maocu i sve to istjerat iz drzave
pre 14 godina
Good night Bosnia, good night Kosovo....!
pre 14 godina
He,he držite ih podalje od aerodruma,možda su to letačke a ne vjerske škole :)
pre 14 godina
Evo svezih vestti ... pohapsishe ih :)
Deinitivno, tako neshto jeste narushavanje teritorijalnog integriteta, u najmanju ruku... ako organi drzave imaju problem sa kontrolom i pristupom nekom delu drzzave... Prema tome - dabome.
44 Komentari
Sortiraj po: