Nedelja, 25.02.2024.

17:20

"Vladimir Putin laže"; Objavljeni podaci

Predsednik Ukrajine Volodimir Zelenski izjavio je danas da je 31.000 ukrajinskih vojnika poginula od kada je počeo napad Rusije na tu zemlju pre dve godine.

Izvor: Tanjug

"Vladimir Putin laže"; Objavljeni podaci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

posve_nepodoban

pre 7 meseci

A moguće je i da ne laže, nego da je čitav rat kroz medije preuveličan, da mi mislimo da se radi o milion žrtava ukupno, da se stvori atmosfera drame velike i borbe na život i smrt, a u stvari ima manje od 100 000 žrtava ukupno na obe strane, što je isto strašno, ali 10% onoga što nam se insinuira kroz medije.

Pant-LA

pre 7 meseci

Manite se sa tim- ko se brani, ko napada "omjerima", to je stari vek, to bi onda znacilo da je u Iraku recimo poginulo nekoliko miliona amera jer su oni napadali. Kada bi jurisali na mitraljez ko muve bez glave bio bi i veci "omjer", ali kada im sasipu stotine tona granata i raketa na glavu, omjer iz srednjeg veka gubi smisao.

Nesa

pre 7 meseci

Da li je iko od vas procitao tekst ? Covek je samo rekao za svoje zrtve, ali ne i ranjene kojih ima sigurno jos 100k+ a vi ste se ovde uhvatili nekih imaginarnih 400K mrtvih Rusa bla truc laze itd... Nigde ama bas nigde se ne pominje niti je pomenuo tu cifru...
(Dusan, 25. februar 2024 19:17)

Nije, kazes? Osim sto se dnevno azuriraju ruski gubici u brifingu ukrajinskog ministarstva odbrane, a tamo pise preko 400 hiljada Rusa.

Banjaluka

pre 7 meseci

ja pa ja, pa u tome i jeste sustina, slazem se Ukrajinci su izgubili puno ljudi kad su imali kontraofanzivu sigurno. Mislim da je Rusa najvise izginulo na pocetku rata kad su se zaletili na Kijev. Kasnije mislim da su se konsolidovali i da su gubici mnogo manji.

Dusan

pre 7 meseci

Da li je iko od vas procitao tekst ? Covek je samo rekao za svoje zrtve, ali ne i ranjene kojih ima sigurno jos 100k+ a vi ste se ovde uhvatili nekih imaginarnih 400K mrtvih Rusa bla truc laze itd... Nigde ama bas nigde se ne pominje niti je pomenuo tu cifru...

kamo lepe srece

pre 7 meseci

Ja bih bio najsrecniji da je poginulo 30.000 politicara i sa jedne i sa druge strane. Ali nije. U vojnoj taktici se stvarno racuna da onaj koji napada treba da ima tri puta vecu vojnu silu, ali to vazi za kopnenu vojsku, i srenji vek, odnosno za snage na terenu. Ovde treba uzeti u obzir da su od pocetka SVO Rusi koristili taktiku brzog napredovanja na cistini i opkoljavanja utvrdjenih gradova. Ukrajinci se koriste taktikom ukopavanja u utvrdjene gradove koje potom Rusi besomucno granatiraju sa nenormalne daljine. I tako ce biti sve do Kijeva i Odese. Ruska taktika je surova i sirova, nece ovo biti tako jeftin rat, ali RUsi nisu navikli na drugacije. Mene vise brine kakav ce odgovor Rusa biti na ponasanje Amerike i EU, jer ako ti mene podrivas, i ja cu tebe. A kako - e to me brine..

mario

pre 7 meseci

Od svega je sigurno istina da je Rusija od tri dana rata ušla u treću godinu specijalne operacije.I da je neki dan srušila mali gradić udaljen 50 km od njihove baze u Donjecku

hmmm

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.
(Banjaluka, 25. februar 2024 17:59)

Lepo ste rekli, ali koliko znam, Rusi su se branili, kada se sve sabere, skoro polovinu ovog rata... tako da bi po toj logici omer zrtava trebalo da bude isti.

Posejdon

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.
(Banjaluka, 25. februar 2024 17:59)

Amerikanci (NATO) su uvek vodili napadacki, a ne odbrambeni rat.
Da li ova logika od 1:3 ili 1:5 u gubicima odbrana/ napad vazi i za njih?
Ne. I po njihovim zvanicnim podacima gubici su im bili od 20 do 50 puta manji od gubitaka protivnika (Vijetnam, Sirija, Irak, Afganistan, ..), i ako su bili napadaci.
Tako da ta razmera ne vazi ni za Ruse.
Shvatite konacno da se ratovi vise ne vode sa 'juriiiiiis' na mitraljesko gnezdo.
Odbranu prvo posete avijacija, artiljerija, dronovi, .., gde su gubici napadaca mali, pa tek onda tenkovi, pesadija, ...
1:3 (ili 1:5) je prica za malu decu ili za vojske koje su u vojnoj tehnici jos u 70./80.-tim godinama proslog veka.
A to Rusi nisu.

ja pa ja

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.
(Banjaluka, 25. februar 2024 17:59)

Pa sad, pitanje je ko se brani, a ko napada.
Ukrajina je napadala Herson, imala je letnju kontraofanzivu.....
Tada nije važilo ovo 1:5?

shadow

pre 7 meseci

Po mojoj slobodnoj proceni svi lažu i Putin i Zelenski. Poginulo je užasno puno i na jednoj i na drugoj strani nečijih sinova. Svaki pametan čovek bi pokušao da izbegne ovaj rat na sve moguće načine ali eto...nije im se dalo

Los Angeles

pre 7 meseci

400,000 rusa je cifra koja je okvirna i koja uključuje i ranjene. Sve znači, poginule i izbačene iz borbe.

To znači da je ukupan broj izbačenih iz stroja na ukrajinskoj strani ovih 30,000 puta 5, znači oko 150,000.

Uzimajući u obzir standardan odnos izmedju noga koji se brani i onoga koji osvaja od 1:3, onda i ova cifra od preko 400,000 izbačenih iz stroja rusa takodje ima smisla i iklapa se u šablon.

Banjaluka

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.

Arthur Dent

pre 7 meseci

Znamo. Kao sto znamo i da je NATO '99. izgubio oko 137.000 aviona, 1.500.000 krstarecih raketa, 2 nosaca aviona i tajnu svemirsku bazu na Mesecu. Otprilike tako nekako...

Pavle

pre 7 meseci

31 hiljada poginulih Ukrajinaca i 400 hiljada poginulih Rusa. Uopšte ne zvuči kao propaganda. Nije mi jasno samo kako do sada nisu umarširali u Moskvu.

Pavle

pre 7 meseci

31 hiljada poginulih Ukrajinaca i 400 hiljada poginulih Rusa. Uopšte ne zvuči kao propaganda. Nije mi jasno samo kako do sada nisu umarširali u Moskvu.

Arthur Dent

pre 7 meseci

Znamo. Kao sto znamo i da je NATO '99. izgubio oko 137.000 aviona, 1.500.000 krstarecih raketa, 2 nosaca aviona i tajnu svemirsku bazu na Mesecu. Otprilike tako nekako...

hmmm

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.
(Banjaluka, 25. februar 2024 17:59)

Lepo ste rekli, ali koliko znam, Rusi su se branili, kada se sve sabere, skoro polovinu ovog rata... tako da bi po toj logici omer zrtava trebalo da bude isti.

ja pa ja

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.
(Banjaluka, 25. februar 2024 17:59)

Pa sad, pitanje je ko se brani, a ko napada.
Ukrajina je napadala Herson, imala je letnju kontraofanzivu.....
Tada nije važilo ovo 1:5?

Nesa

pre 7 meseci

Da li je iko od vas procitao tekst ? Covek je samo rekao za svoje zrtve, ali ne i ranjene kojih ima sigurno jos 100k+ a vi ste se ovde uhvatili nekih imaginarnih 400K mrtvih Rusa bla truc laze itd... Nigde ama bas nigde se ne pominje niti je pomenuo tu cifru...
(Dusan, 25. februar 2024 19:17)

Nije, kazes? Osim sto se dnevno azuriraju ruski gubici u brifingu ukrajinskog ministarstva odbrane, a tamo pise preko 400 hiljada Rusa.

shadow

pre 7 meseci

Po mojoj slobodnoj proceni svi lažu i Putin i Zelenski. Poginulo je užasno puno i na jednoj i na drugoj strani nečijih sinova. Svaki pametan čovek bi pokušao da izbegne ovaj rat na sve moguće načine ali eto...nije im se dalo

Posejdon

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.
(Banjaluka, 25. februar 2024 17:59)

Amerikanci (NATO) su uvek vodili napadacki, a ne odbrambeni rat.
Da li ova logika od 1:3 ili 1:5 u gubicima odbrana/ napad vazi i za njih?
Ne. I po njihovim zvanicnim podacima gubici su im bili od 20 do 50 puta manji od gubitaka protivnika (Vijetnam, Sirija, Irak, Afganistan, ..), i ako su bili napadaci.
Tako da ta razmera ne vazi ni za Ruse.
Shvatite konacno da se ratovi vise ne vode sa 'juriiiiiis' na mitraljesko gnezdo.
Odbranu prvo posete avijacija, artiljerija, dronovi, .., gde su gubici napadaca mali, pa tek onda tenkovi, pesadija, ...
1:3 (ili 1:5) je prica za malu decu ili za vojske koje su u vojnoj tehnici jos u 70./80.-tim godinama proslog veka.
A to Rusi nisu.

mario

pre 7 meseci

Od svega je sigurno istina da je Rusija od tri dana rata ušla u treću godinu specijalne operacije.I da je neki dan srušila mali gradić udaljen 50 km od njihove baze u Donjecku

Los Angeles

pre 7 meseci

400,000 rusa je cifra koja je okvirna i koja uključuje i ranjene. Sve znači, poginule i izbačene iz borbe.

To znači da je ukupan broj izbačenih iz stroja na ukrajinskoj strani ovih 30,000 puta 5, znači oko 150,000.

Uzimajući u obzir standardan odnos izmedju noga koji se brani i onoga koji osvaja od 1:3, onda i ova cifra od preko 400,000 izbačenih iz stroja rusa takodje ima smisla i iklapa se u šablon.

kamo lepe srece

pre 7 meseci

Ja bih bio najsrecniji da je poginulo 30.000 politicara i sa jedne i sa druge strane. Ali nije. U vojnoj taktici se stvarno racuna da onaj koji napada treba da ima tri puta vecu vojnu silu, ali to vazi za kopnenu vojsku, i srenji vek, odnosno za snage na terenu. Ovde treba uzeti u obzir da su od pocetka SVO Rusi koristili taktiku brzog napredovanja na cistini i opkoljavanja utvrdjenih gradova. Ukrajinci se koriste taktikom ukopavanja u utvrdjene gradove koje potom Rusi besomucno granatiraju sa nenormalne daljine. I tako ce biti sve do Kijeva i Odese. Ruska taktika je surova i sirova, nece ovo biti tako jeftin rat, ali RUsi nisu navikli na drugacije. Mene vise brine kakav ce odgovor Rusa biti na ponasanje Amerike i EU, jer ako ti mene podrivas, i ja cu tebe. A kako - e to me brine..

Pant-LA

pre 7 meseci

Manite se sa tim- ko se brani, ko napada "omjerima", to je stari vek, to bi onda znacilo da je u Iraku recimo poginulo nekoliko miliona amera jer su oni napadali. Kada bi jurisali na mitraljez ko muve bez glave bio bi i veci "omjer", ali kada im sasipu stotine tona granata i raketa na glavu, omjer iz srednjeg veka gubi smisao.

Banjaluka

pre 7 meseci

ja pa ja, pa u tome i jeste sustina, slazem se Ukrajinci su izgubili puno ljudi kad su imali kontraofanzivu sigurno. Mislim da je Rusa najvise izginulo na pocetku rata kad su se zaletili na Kijev. Kasnije mislim da su se konsolidovali i da su gubici mnogo manji.

Banjaluka

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.

posve_nepodoban

pre 7 meseci

A moguće je i da ne laže, nego da je čitav rat kroz medije preuveličan, da mi mislimo da se radi o milion žrtava ukupno, da se stvori atmosfera drame velike i borbe na život i smrt, a u stvari ima manje od 100 000 žrtava ukupno na obe strane, što je isto strašno, ali 10% onoga što nam se insinuira kroz medije.

Dusan

pre 7 meseci

Da li je iko od vas procitao tekst ? Covek je samo rekao za svoje zrtve, ali ne i ranjene kojih ima sigurno jos 100k+ a vi ste se ovde uhvatili nekih imaginarnih 400K mrtvih Rusa bla truc laze itd... Nigde ama bas nigde se ne pominje niti je pomenuo tu cifru...

Los Angeles

pre 7 meseci

400,000 rusa je cifra koja je okvirna i koja uključuje i ranjene. Sve znači, poginule i izbačene iz borbe.

To znači da je ukupan broj izbačenih iz stroja na ukrajinskoj strani ovih 30,000 puta 5, znači oko 150,000.

Uzimajući u obzir standardan odnos izmedju noga koji se brani i onoga koji osvaja od 1:3, onda i ova cifra od preko 400,000 izbačenih iz stroja rusa takodje ima smisla i iklapa se u šablon.

Banjaluka

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.

mario

pre 7 meseci

Od svega je sigurno istina da je Rusija od tri dana rata ušla u treću godinu specijalne operacije.I da je neki dan srušila mali gradić udaljen 50 km od njihove baze u Donjecku

Dusan

pre 7 meseci

Da li je iko od vas procitao tekst ? Covek je samo rekao za svoje zrtve, ali ne i ranjene kojih ima sigurno jos 100k+ a vi ste se ovde uhvatili nekih imaginarnih 400K mrtvih Rusa bla truc laze itd... Nigde ama bas nigde se ne pominje niti je pomenuo tu cifru...

Arthur Dent

pre 7 meseci

Znamo. Kao sto znamo i da je NATO '99. izgubio oko 137.000 aviona, 1.500.000 krstarecih raketa, 2 nosaca aviona i tajnu svemirsku bazu na Mesecu. Otprilike tako nekako...

Pavle

pre 7 meseci

31 hiljada poginulih Ukrajinaca i 400 hiljada poginulih Rusa. Uopšte ne zvuči kao propaganda. Nije mi jasno samo kako do sada nisu umarširali u Moskvu.

hmmm

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.
(Banjaluka, 25. februar 2024 17:59)

Lepo ste rekli, ali koliko znam, Rusi su se branili, kada se sve sabere, skoro polovinu ovog rata... tako da bi po toj logici omer zrtava trebalo da bude isti.

shadow

pre 7 meseci

Po mojoj slobodnoj proceni svi lažu i Putin i Zelenski. Poginulo je užasno puno i na jednoj i na drugoj strani nečijih sinova. Svaki pametan čovek bi pokušao da izbegne ovaj rat na sve moguće načine ali eto...nije im se dalo

posve_nepodoban

pre 7 meseci

A moguće je i da ne laže, nego da je čitav rat kroz medije preuveličan, da mi mislimo da se radi o milion žrtava ukupno, da se stvori atmosfera drame velike i borbe na život i smrt, a u stvari ima manje od 100 000 žrtava ukupno na obe strane, što je isto strašno, ali 10% onoga što nam se insinuira kroz medije.

Banjaluka

pre 7 meseci

ja pa ja, pa u tome i jeste sustina, slazem se Ukrajinci su izgubili puno ljudi kad su imali kontraofanzivu sigurno. Mislim da je Rusa najvise izginulo na pocetku rata kad su se zaletili na Kijev. Kasnije mislim da su se konsolidovali i da su gubici mnogo manji.

ja pa ja

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.
(Banjaluka, 25. februar 2024 17:59)

Pa sad, pitanje je ko se brani, a ko napada.
Ukrajina je napadala Herson, imala je letnju kontraofanzivu.....
Tada nije važilo ovo 1:5?

Posejdon

pre 7 meseci

Omjer u ratu je 1:3 ili cak 1:5, onog ko se brani i onog ko napada. Ne znam za ove podatke, jer se manipulise, ali ako je Ukrajinaca poginulo 30000 onda je Rusa bar 100 ili 150000 hiljada. Medjutim Rusi imaju potencijal da regrutuju i mobilisu mnogo vise ljudi nego Ukrajinci i tu je kvaka. Uglavnom uvijek je u boljoj poziciji onaj koji se brani, to je logika.
(Banjaluka, 25. februar 2024 17:59)

Amerikanci (NATO) su uvek vodili napadacki, a ne odbrambeni rat.
Da li ova logika od 1:3 ili 1:5 u gubicima odbrana/ napad vazi i za njih?
Ne. I po njihovim zvanicnim podacima gubici su im bili od 20 do 50 puta manji od gubitaka protivnika (Vijetnam, Sirija, Irak, Afganistan, ..), i ako su bili napadaci.
Tako da ta razmera ne vazi ni za Ruse.
Shvatite konacno da se ratovi vise ne vode sa 'juriiiiiis' na mitraljesko gnezdo.
Odbranu prvo posete avijacija, artiljerija, dronovi, .., gde su gubici napadaca mali, pa tek onda tenkovi, pesadija, ...
1:3 (ili 1:5) je prica za malu decu ili za vojske koje su u vojnoj tehnici jos u 70./80.-tim godinama proslog veka.
A to Rusi nisu.

Nesa

pre 7 meseci

Da li je iko od vas procitao tekst ? Covek je samo rekao za svoje zrtve, ali ne i ranjene kojih ima sigurno jos 100k+ a vi ste se ovde uhvatili nekih imaginarnih 400K mrtvih Rusa bla truc laze itd... Nigde ama bas nigde se ne pominje niti je pomenuo tu cifru...
(Dusan, 25. februar 2024 19:17)

Nije, kazes? Osim sto se dnevno azuriraju ruski gubici u brifingu ukrajinskog ministarstva odbrane, a tamo pise preko 400 hiljada Rusa.

kamo lepe srece

pre 7 meseci

Ja bih bio najsrecniji da je poginulo 30.000 politicara i sa jedne i sa druge strane. Ali nije. U vojnoj taktici se stvarno racuna da onaj koji napada treba da ima tri puta vecu vojnu silu, ali to vazi za kopnenu vojsku, i srenji vek, odnosno za snage na terenu. Ovde treba uzeti u obzir da su od pocetka SVO Rusi koristili taktiku brzog napredovanja na cistini i opkoljavanja utvrdjenih gradova. Ukrajinci se koriste taktikom ukopavanja u utvrdjene gradove koje potom Rusi besomucno granatiraju sa nenormalne daljine. I tako ce biti sve do Kijeva i Odese. Ruska taktika je surova i sirova, nece ovo biti tako jeftin rat, ali RUsi nisu navikli na drugacije. Mene vise brine kakav ce odgovor Rusa biti na ponasanje Amerike i EU, jer ako ti mene podrivas, i ja cu tebe. A kako - e to me brine..

Pant-LA

pre 7 meseci

Manite se sa tim- ko se brani, ko napada "omjerima", to je stari vek, to bi onda znacilo da je u Iraku recimo poginulo nekoliko miliona amera jer su oni napadali. Kada bi jurisali na mitraljez ko muve bez glave bio bi i veci "omjer", ali kada im sasipu stotine tona granata i raketa na glavu, omjer iz srednjeg veka gubi smisao.