Utorak, 31.10.2023.

15:20

Dužni preko milion evra: Račun poznate srpske turističke agencije u blokadi

Izvor: B92

Dužni preko milion evra: Raèun poznate srpske turistièke agencije u blokadi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Rade Bgd

pre 9 meseci

Ove godine avgusta meseca sam putovao preko Belvi Travel u Tursku sa porodicom avionom. Prvi put preko agencije i nista nisam proveravao. Hotel 5 zvezdica usluga Ull. Vrlo sam skeptičan bio i zbog agencije i zbog Er Srbije. Šta se dešava. Mi na aerodromu prošli sve ušli u avion. Jeste kasnio 40 min.ali to nije ništa koliko su tada kasnili. Stižemo u Antaliju sve je super organizovano. Dolazimo u hotel koji je mnogo lepši nego na slikama plus smo imali bukvalno sve uračunato u cenu što su neke stvari u agenciji napomenuli da se dodatno plaća. Prezadovoljni smo sa Belvi travelom zaista. Toliko para bi potrošili u Grčkoj bez udobnog smestaja i bez ogromnog izbora hrane pica,voća,kafe a o slatkišima da nepricam. Možeš jesti u restoranu,pored bazena na plaži u sobi piti šta hoćeš i gde hoćeš. Ludilo mozga. Animacije za malu decu veliku decu i nas matore. Hvala bogu dragom što me nije uputio u Barcino lopov Travel nego u Belvi Travel kojima puno zahvaljujem!!!

Daniela

pre 10 meseci

Putovala sam tokom proteklog vikenda sa agencijom Barcino tours u Beč-Parndorf. Fiskalni račun, ugovor i ostalo je sve ispoštovano. Barcino, vidimo se opet 🙂

Axe

pre 10 meseci

Ljudi,1.cetvrtina 21.veka prolazi,sta ce vam agencije koje su tekovine nekih starijih vremena da bilo gde putujete ili nesto rezervisete,ne treba vam nikakav posrednik,verujte...
(sale, 31. oktobar 2023 19:34)

Evo Sale prosvetli nas. Kako mozemo da putujemo ako nije preko agencije? Nemam internet pa ne znam da li postoje neke nove metode. Neki pominju da je moguce kao preko tog interneta naci smestaj i ti kao kliknes i ides. Da imam internet taj o kom svi pricaju mozda bih znao.
Da li mozes Sale da nam objasnis kako da se odreknemo starih vremena i krenemo putem 21-og veka i slobode? Tebi nekako verujem da ces nam to najbolje objasniti.
(Случајни пролазник, 31. oktobar 2023 22:25) # Link komentara

Nemaš internet? Kako si onda ostavio komentar na ovoj str.? Retoričko pitanje.

Miroslav

pre 10 meseci

Ovi sto se cude kako neko uplacuje po godinu dana unapred ocigledno ne putuju bas mnogo. Pa po nekim podacima koji se mogu naci na net-u skoro 70% turista iz EU uplacuje svoje aranzmane za period od 6-12 meseci unapred! To nije nikakav problem kada bi nasa drzava bila pravna drzava jer u EU vratite svoj novac prilicno lako. A ovi sto pljuju booking, to je pa tek kategorija koja verovatno nikad nije ni putovala. Letos je drugar uplatio apartman u Kalitei i kad je dosao na destinaciju apartman ne postoji, pozvao booking, oglas skinut u roku od par sati, nasli mu jos bolji smestaj u istom mestu a uplacen novac transferovali novom vlasniku aprtmana.

toliko

pre 10 meseci

@Navijač
poštovani, ne lupetam, tri godine sam radio u Booking.comu ispostava Zagreb a sada radim u HTZu (HR TURISTIČKOJ ZAJEDNICI). Dakle, znam o čemu govorim i koji su problemi.

Milojko

pre 10 meseci

@pinokio
Ocigledno poistovecujes "putovanje" sa desetodnevnim odlaskom sopstvenim autom u neko Grcko selo pored Lidla, polovinom jula.
Verujem da ima ljudi koji putuju i na druge destinacije, u nekim drugim periodima godine.

Pera kojot

pre 10 meseci

Poslednjih 20 godina sve sam organizujem ili smeštaj tražim na licu mesta.Nikad ni jedan problem,niti sam se žalio na nešto.I uvek prodjem mnogo jeftinije.Pare u džep i krenem kad mi odgovara.Nikako mi nije jasno kako ljudi sad uplaćuju za sledeće leto.

@ mng

pre 10 meseci

Ok za neke destinacije zbog carter letova i organizacije prevoza sa aerodroma , ali to je mali broj destinacija . Razumem za Egipat, Maroko, Jordan i jos neke destinacije da je lakse sa organizacijom agencije bar za let avionom, ali za 90% ostalih destinacija sami rezervisete avion , sa aerodroma imate metro, autobus ili taksi koji vas mogu dovesti do hotela ili blizu hotela/ apartmana, apsolutno vam ne trebaju " fakultativni izleti" jer sve sto je " " fakultativni izlet " ustvari sami obilazite ako zelite. Sta ce mi za Pariz, Rim , Istanbul, Prag , Barselonu, Madrid, Veneciju, London , i jos puno gradova, agencija. Nadjes povoljnije avionske karte mesec dva ranije , kupis, rezervises smestaj, vidis na netu kako sa aerodroma do smestaja, metro, bus ili taksi, gledas kako od tvog smestaja do turistickih atrakcija, sve je to generalno lako organizovati u svojoj reziji.

@ivan

pre 10 meseci

Sve je to ok sto pises, i ja uvek sam sve organizujem, ali komentar pokazuje nerazumevanje jer ovde se ne radi o kategoriji ljudi koji putuju na Tenerife gde ce da plate put za dvoje 880 funti nego o ljudima koji idu u Grcku 10 dana 250 evra. Takvi ljudi samostalno ne mogu da odu u Grcku za te pare i zato idu agencijom. Takve ljude kapiram, ali ne kapiram one koji imaju pare a idu agencijom.

Gi gu ge

pre 10 meseci

Potrošači navode da su zabrinuti jer su uplatili putovanje za sledeću godinu, dok neki pišu da su imali problema ove sezone.

Nemoj da ste zabrinuti. Sigurno će vas nišlija zaebe. Dakle više nemate razlog za brigu.

Stari vuk

pre 10 meseci

Mnogo ljudi voli da komentarise a ništa ne zna o temi koju komentarise.
Barcino je agencija koja je poslovala veoma cudno sa prevelikim troskovima i moglo se ocekivati,za one koji prate.
Nije članica YUTA-e,koja uzgred budi rečeno NIJE nikakva drzavna ustanova vec poslovno udruženje,dakle ne finansira se od države,naprotiv vrlo cesto je na suprotnoj strani...kao recimo u slučaju Air Serbia tokom sezone zbog kašnjenjenja i bahatosti prema putnicima i agencijama.Takođe glupost je reci i za vlasnika SABa da je bio podpredsednik YUTAe kada je propao..to nije tačno,vec je to bio deceniju i više pre toga...istina je da je deo putnika dobio 100%novca a deo putnika oko 70 %,ali razlog je ukupna kolicina novca osiguranja,koja se recipročno deli na broj oštećenih EU model.Ali je i tačno da je YUTA organizovala povratak svih ljudi sa destinacija,i organizovala sa osiguranjem isplatu u najkracem roku ( oko 4 meseca)..sada ti postupci traju i po 6-9 meseci.Da su nas tada ostavili državi da to organizuje,spavali bi na plaži..ovako smo zavrsili odmor,vraćeni sa vrhunskim autobusima nazad...to je istina.
Imao sam i arbitražu u Yuti sa jednom velikom agencijom i dobio spor,i povracaj dela novca za usluge koje nisam dobio.
Obzirom da sam penzioner,bavio sam se njima-pogledajte na registru transparentnosti EU gde je Yuta..u Evropskoj komisiji i bavi se bas ovim pitanjima ,jedina sa zapadnog Balkana.
Sve nam smeta,ali istina je jedna..nema sistema kad je neko lopov ,tu mora država da hapsi

mng

pre 10 meseci

Prepuni komentari prepametnih ljudi. Prosto da se covek zapita, kako se ovako lose zivi u Srbiji a prepuni smo pametnih ljudi. Svi govore kako ne trebaju agencije u 21. veku i kako oni pametni to resavaju samo jednim klikom. Pa nije sav turizam sadrzan u cinjenici da sednes u auto i odes u severni deo Grcke. Pa valjda postoje avio letovi, pa agencije organizuju carter letove, pa organizuju na destinaciji prevoz sa i do aerodroma, pa organizuju fakultativne izlete na destinaciji. Ja koliko se razumem u turizam, a ti je realno bas malo, i dalje uvidjam potrebu agencija.

Ivan

pre 10 meseci

Razumem da je nekome "lakše/povoljnije" da putuje preko agencije. Za sve u životu, pa i za planiranje putovanja, bitna je informisanost. Vremenom, uz iskostvo, samostalno planiranje putovanja bude pravi užitak. Što se tiče "Kako ću u Marakeš ako ne preko agencije?". Recimo može se uplatiti preko nekog evropskog turoperatora čije ture kreću iz Beča ili Bazela. Do oba grada imate lowcost povratne letove od 20 do 40 eur iz Niša ili Bgd.Aranžman platite kreditnom karticom i isplaćujte ga na rate. Moja kuma je išla iz Bazela na Tenerife sa TUI za 880 franaka 2 osobe,lastminute. Drugi predlog, instalirajte aplikacije avio kompanija, uvek dobijate obaveštenje o akcijama. Ili Skyscanner, odlična aplikacija za pretragu letova.Moj primer, u septembru kupio 3 avio karte za Bergamo za prvomajske praznike za 21.000 rsd (ako budem sprečen za put mogu da prebolim 180 eur), lagano isplatim karte u roku 3 meseca po 60 eur. Onda u januaru uzmem smeštaj Airbnb, Booking sa opcijom besplatnog odustanka do 01.05., isplatim smeštaj za 3 meseca. Par dana pred polazak kupim karte za Gardaland i vozne karte. Za mesečni trošak manji nego što neko da za cigarete, porodično idemo u Milano, Bergamo, Gardaland. Bitno je planirati unapred, odrediti budžet i sve može.Kad jednom prođete kroz postupak, agencija vas neće videti. I da, na kreditnoj kartici postoji kamata koja je jedva 300 din mesčno, neznatan trošak. Oni koji u 21 veku nemaju kartice a žele da putuju, razumem što moraju u agenciju. Srećno svima.

navijac

pre 10 meseci

Booking.com jeste agencija ali za oglašavanje ne turizam. I tome je najveći problem. Oni su registrirani samo da objave oglas a sav rizik u slučaju reklamacije bilo koje vrste preuzimaju hotelske kuće ili iznajmljivači.
(stvarno stanje, 31. oktobar 2023 23:04)

Ne lupaj molim te kad ne znas o cemu pricas! Booking itekako vodi racuna o svojim korisnicima, nije nikakva kuca za oglasavanje smestaja! Pre par godina rezervisem hotel u Spaniji preko njih, uplatim unapred sve. 2 dana pred polaska stize mail da hotel otkazuje rezervaciju, propali su, otisli u stecaj! U roku od 24h booking mi nalazi novi smestaj vise kategorije, bez ikakve doplate! Plus recenzije koje imas za svaki smestaj na njihovom sajtu su najtransparentnije od svih. Ako lepo citas tacno znas sta da ocekujes i sta ces da dobijes, nema nikakvih iznenadjenja.

Jelka

pre 10 meseci

Putovali 2022 sa Barcino tursom u Tursku, sve ispostovali. Ove godine preko Kon Tiki-ja opet u Tursku(hotel 5*) nije zasluzio ni 3. Pisali agenciji, pravili se slepi.Sa njima nikad vise. Bio jednom jedan Kon Tiki

asdf

pre 10 meseci

Prvi put letovao preko " Brcka u Gcka" , korektno sve bilo sa njihove strane, doduše sopstveni prevoz. Malo se nonšalantno odnose prema apartmanima , sređivanju, kontroli i slično. ( Neos Marmaras ).
Jedino mi je zapalo u oko taksa koju sam platio a agent nije poneo blok priznanicu da mi da, nije znao da je popunjena cela. E sad, ja se kladim u šta god hoćete i platim letovanje tom liku ako grešim da je on 99,9 % stavio tu kintu u džep. To je kap u moru ali mogu da pretpostavim šta se radi kada su u mogućnosti neke veće kombinacije i onda me ne čudi što su oni " kaputt " kada pročitate ovakve vesti o njima.
(Dejan, 31. oktobar 2023 23:41)

Što se tiče takse nema šanse da Grku agencija ne plati taksu, jer Grci moraju državi da plate tu taksu, Nisu Grci ludi. Pre može da se desi da im agencija ne plati novac za zakup, nego da im se ne da novac za takse, jer se plaćanje zakupa ugovora često u ''ratama'', a taksa se plaća odmah na licu mesta.Prema tome, što se tiče same takse 100% je sigurno da da tvoje pare date grcima. Mi od drveta ne vidimo šumu, jer totalno laički gledamo na neke stvari. U poslovanju Barcina ima mnogo drugih velikih problema, koje vi ne vidite. To što ste vi lično lepo prošli, to ne znači da je sve u redu sa njihovim poslovanjem.

@ twoo

pre 10 meseci

Tako je. Nego bi i sirotinja da pokaze da moze, a realno ne moze. Najcesce zbog drustvenih mreza da se pokazu.Prostri se koliko si dugacak i nema problema. Kad nisam imao para nisam isao na more, isao sam svake druge ili cak trece godine, ziv sam i zdrav. Nije more pod moranje.

asdf

pre 10 meseci

@Srbijander
Booking.com jeste agencija ali za oglašavanje ne turizam. I tome je najveći problem. Oni su registrirani samo da objave oglas a sav rizik u slučaju reklamacije bilo koje vrste preuzimaju hotelske kuće ili iznajmljivači. Teško je govoriti o visini njihove provizije jer ovisi prvenstveno gdje hoćete da vas stave na stranicu te vrste smještaja. Registrirani su u EU pa je obračun poreza u HR jednostavan ali Srbija sigurno gubi PDV je ga oni ne plaćaju (trebali bi po njima hotelske kuče i iznajmljivači) itd itd puno je tu za pričati
(stvarno stanje, 31. oktobar 2023 23:04)

Problem sa Bookingom do sada i jeste bio u tome što su oni u suštini Aliexpres, ali sa mnogo većim rizikom. Mnogo puta se dešavalo da ljudi oduu rezevisani (često i unapred plaćeni objekat), a da tamo ostanu bez smeštaja ili da ostanu šokirani time šta su tamo zatekli. Sada se javio još jedan dodatan problem, a to je što je sam Booking došao u neke finansijske probleme, pa je počeo da hotelima netransferiše uplaćene iznose, I Kod agencija ima mnogo problema i rizika, ali bar znaš koga možeš da ''juriš'' u slučaju problema i da se nadaš da ćeš možda da rešiš problem. Kod Bookinga možeš samo da blejiš.

pinokio

pre 10 meseci

U životu nisam išao preko agencije. Sam našao i bio sam sebi odgovoran. Aman ljudi, era bookinga je! Pogledaš na booking pa ime apartmana uneseš u google i možda direktno rezervišeš pa te izađe jeftinije.

џони би фуд

pre 10 meseci

(City Slicker, 31. oktobar 2023 23:47)

Ti si čoveku koji nije išao dalje od Grčke odlučio da objašnjavaš put do Marakeša?! Svašta. On je sad ubeđen da si ga psovao na latinskom.

Blaster

pre 10 meseci

Jednostavno,na more treba ici u sopstvenom aranzmanu,sto ja i cinim uvek,znaci nikad agencija.Nikad nisam imao problem.
(wtf, 31. oktobar 2023 23:21)

Nije neka mudrost stići u Prčanj...

ma idi

pre 10 meseci

Kada si toliko pametan i ubedljiv kao protivnik agencija, objasni nam kako da u svojoj režiji prevoza,
na primer u Marakeš. Poznata i popularna destinacija, čak ne toliko ni daleka, malo dalja od Španije i Portugala, ali nema šanse da sami pronađete let koji će sa presedanjima da traje manje od 24h. Kako ovo može da konkuri?e agenciji sa ?arter letom, ne mogu da shvatim.
(City Slicker, 31. oktobar 2023 23:47)
-----------------------------------------------------------

Evo, ja recimo pogled'o za avgust.

Poletanje u 9:30 iz Beograda, preko Zeneve, sletanje u Marakes u 16:05 po lokalnom vremenu (sedam i po sati putovanje)
Povratak iz Marakesa u 11:45 i sletanje u Beograd, preko Madrida, u 21:30 (8:45 ukupan put).

Lako.

Tarmi Rićmi

pre 10 meseci

Prosle godine otkazao na 32 dana pre polaska u Grcku zbog bolesti roditelja,iako pise da do 30 dana vracaju ceo iznos depozita nikada mi nisu vratili 150 eura.Prevaranti na kvadrat !

City Slicker

pre 10 meseci

@Ne mogu da zamislim da kupim avionske karte ili smestaj preko neke turisticke agencije. Ili je skuplje (za istu uslugu) ili je gluplje (jeftinije ali neuporedivo gora varijanta). Imate internet ljudi.
(objektivno, 31. oktobar 2023 18:23)

Kada si toliko pametan i ubedljiv kao protivnik agencija, objasni nam kako da u svojoj režiji prevoza, stignemo na primer u Marakeš. Poznata i popularna destinacija, čak ne toliko ni daleka, malo dalja od Španije i Portugala, ali nema šanse da sami pronađete let koji će sa presedanjima da traje manje od 24h. Kako ovo može da konkuri?e agenciji sa ?arter letom, ne mogu da shvatim.

Dejan

pre 10 meseci

Prvi put letovao preko " Brcka u Gcka" , korektno sve bilo sa njihove strane, doduše sopstveni prevoz. Malo se nonšalantno odnose prema apartmanima , sređivanju, kontroli i slično. ( Neos Marmaras ).
Jedino mi je zapalo u oko taksa koju sam platio a agent nije poneo blok priznanicu da mi da, nije znao da je popunjena cela. E sad, ja se kladim u šta god hoćete i platim letovanje tom liku ako grešim da je on 99,9 % stavio tu kintu u džep. To je kap u moru ali mogu da pretpostavim šta se radi kada su u mogućnosti neke veće kombinacije i onda me ne čudi što su oni " kaputt " kada pročitate ovakve vesti o njima.

stvarno stanje

pre 10 meseci

@Srbijander
Booking.com jeste agencija ali za oglašavanje ne turizam. I tome je najveći problem. Oni su registrirani samo da objave oglas a sav rizik u slučaju reklamacije bilo koje vrste preuzimaju hotelske kuće ili iznajmljivači. Teško je govoriti o visini njihove provizije jer ovisi prvenstveno gdje hoćete da vas stave na stranicu te vrste smještaja. Registrirani su u EU pa je obračun poreza u HR jednostavan ali Srbija sigurno gubi PDV je ga oni ne plaćaju (trebali bi po njima hotelske kuče i iznajmljivači) itd itd puno je tu za pričati

Случајни пролазник

pre 10 meseci

Ljudi,1.cetvrtina 21.veka prolazi,sta ce vam agencije koje su tekovine nekih starijih vremena da bilo gde putujete ili nesto rezervisete,ne treba vam nikakav posrednik,verujte...
(sale, 31. oktobar 2023 19:34)

Evo Sale prosvetli nas. Kako mozemo da putujemo ako nije preko agencije? Nemam internet pa ne znam da li postoje neke nove metode. Neki pominju da je moguce kao preko tog interneta naci smestaj i ti kao kliknes i ides. Da imam internet taj o kom svi pricaju mozda bih znao.
Da li mozes Sale da nam objasnis kako da se odreknemo starih vremena i krenemo putem 21-og veka i slobode? Tebi nekako verujem da ces nam to najbolje objasniti.

X

pre 10 meseci

@ Neko iz mase

A ti misliš da su ljudi iz osiguranja pali s kruške? Gazda zbriše s lovom i posle neko drugi treba da plaća štetu. Zna se šta je neplaniran nesrećan slučaj, a šta kriminal.

isto agent

pre 10 meseci

e to se pitamo i mi iz turizma. Konkretno sam u turizmu, agencijskom više od 10 godina i potpisujem da se sve zna unapred, svaka "prevara" je mogla da se spreči jer se čuje i zna kako ko radi....za Barcino se zna da je bahata priča (poznato naravno i ko stoji iza) zajedno sa Eurojetom i da jedva plaćaju partnere, radnike, prostore...s obzirom da su na najboljim lokacijama (tržnim centrima) i da se vrte na radio i tv stanica sve vam je jasno....isto je bilo i sa FlyFly (samo se setite ko je otvarao njihove štandove na sajmu) kao i sa agencijom SAB (vlasnik bio potpredsenik YUTE) i opet se dozvolilo da odu u stečaj i da sa sobom povedu gomilu dobavljača i da unište ljudima odmore, putovanja (dugovi su jezivi)....ali eto sve se zna i priče se ponavljaju jer ovo je Srbija! Poštenim agencijama kojih je preko 95% je sve teže da opstanu zbog raznih nakaradnih zakona i zahteva, a prevaranti rade šta god žele...P.S. objavite komentar.
(agent, 31. oktobar 2023 19:36)

Potpisujem ovo kolega!
Potpna istina. Nama jasno kao dobar dan bilo odavno

mile bar

pre 10 meseci

I gde su te pare koje agencija nije platila za troskove i gde su pare koje su uplacene agenciji, ko je vlasnik agencije trebao bi sa odgovara,ali posto ga neko stiti zadrzace pare a ljudi koji su platili ostace bez para, jos jedan dokaz da nema zakona i da je drzava kriminalna

Barba Žvane

pre 10 meseci

Meni nikako ne može bit' žao judi koji od korone ništa naućili nisu. Kud ćeš plaćat' nešto unaprid 3 miseca ili godinu? Pa nisan ja banka da dajem kredite a ne znan oću li dobit' to što san platija. Nema više planiranja judi, sve je otišlo k vragu.

Avionske karte plaćan 2 dana pri' leta i to ti je to. Makar duplo skupje, al je za virovat' da ću lakše šolde dobit natrag nego da san platija pola godine unaprid.

Cv

pre 10 meseci

Ubrzo nakon uplacenog letovanja zena je ostala u drugom stanju, agencija nam je vratilia celokupan iznos.
(dragisa, 31. oktobar 2023 19:49) 

Pa naravno, ovako bi morao da plaća alimentaciju 18 godina

#

Raider

pre 10 meseci

Samo alavost i nista apsolutno drugo nije u pitanju, pre 7,8 godina sam izasao iz turizma ali je racunica, kojom su se gazde rukovodile, takva da jednostavno sve i sa losim sezonama ne mozes da propadnes, ali onda od 3 zakupljene kuce dodjes do 6, pa 9, pa carter, pa para vise, pa onda kuce, stanovi, kola, izivljavanja, buduca sezona krpi prvu i bahacenjem dodje do ovoga. ako krenemo sa osnovnom racunicom, da je kuca sa 10 apartmana u grckoj za sezonu 30000 e, apartman je 3000 e, podelite sa nekih 12 smena po 10 dana, cifra je 250 e po smeni, koja je van sezonski 150-200 ali u sezoni 500-600. kada se na to doda put, koji je recimo 60 e po osobi, deker je 80 putnika x 60 e je 4800 e... autobus sa sve vozacima, vodicem,gorivom, putarinom ne prelazi 1500e troska,za ovaj blizi deo grcke onda se zamislite koliko je to para samo za jednu turu, jednu smenu, jedne kuce u grckoj, koja je realno najjeftinija varijanta...

twoo

pre 10 meseci

E sada, za one koji nisu upuceni. Agencije su ucenjena da placaju osiguranja po 10000evra da bi kao putnici bili zasticeni. Upravo kada se desi ovakva situacija osiguranja bi trebalo da isplate stetu ali avaj... niko ni da pomene, neka propadaju, osiguranje ce platiti... niko to nije ni pomenuo...Sve je manje ljudi u turizmu koji turizam znaju i sve ce vecih problema biti. Problem je sto je kod nas sirotinja i ljudima svaki dinar znaci. Kazu ljudi booking i sam rezervisi. Lupetaraju i nemaju pojma koliko je povoljnije preko agencije, koliko znaci fiksni zakup i kolektivni prevoz. Lako je onima koji imaju novac ali ljudi koji nemaju naravno da polako i po malo uplacuju aranzmane za sledecu godinu. Neki amartmancic u grckoj da cisto mogu da malo umoce noge. I takvi nadrljaju gotovo uvek.
(Neko iz mase, 31. oktobar 2023 20:17)

Ne slažem se! Ako nemaš para ne idi po svaku cenu baš svake godine na more. Skupljaj pare i idi za 2-3.

Neko iz mase

pre 10 meseci

E sada, za one koji nisu upuceni. Agencije su ucenjena da placaju osiguranja po 10000evra da bi kao putnici bili zasticeni. Upravo kada se desi ovakva situacija osiguranja bi trebalo da isplate stetu ali avaj... niko ni da pomene, neka propadaju, osiguranje ce platiti... niko to nije ni pomenuo...Sve je manje ljudi u turizmu koji turizam znaju i sve ce vecih problema biti. Problem je sto je kod nas sirotinja i ljudima svaki dinar znaci. Kazu ljudi booking i sam rezervisi. Lupetaraju i nemaju pojma koliko je povoljnije preko agencije, koliko znaci fiksni zakup i kolektivni prevoz. Lako je onima koji imaju novac ali ljudi koji nemaju naravno da polako i po malo uplacuju aranzmane za sledecu godinu. Neki amartmancic u grckoj da cisto mogu da malo umoce noge. I takvi nadrljaju gotovo uvek.

Petar

pre 10 meseci

Do sada niko nije odgovarao za prevare turistickih agencija.Mislim da to ima veze sa novcem od osiguranja,nisu to male pare.Na zalost,nema ko to da istrazi,a ljudi su prevareni po istoj semi.

bravo

pre 10 meseci

Mene zanima dali su koga uhapsili jer smo drzava da za 50 hiljade dinara secu struju a za proneveru para od par miliona nikom nista da cujemo ko je uhapsen ...

Srbijander

pre 10 meseci

Sada ce svi da pisu kako nisu glupi da putuju preko neke agencije i da je Booking.com zakon.
Samo sto je i booking turisticka agencija, koja se zove booking.com, registrovana u Holandiji tako da ne mora da se pridrzava srpskih zakona, radi sa duplo vecom marzom od Srpskih agencije koje se medjusobno takmice u obaranju cena i (ne cesto) ali tu i tamo otkazuje ljudima smestaj dan-dva-tri pred put i nisu duzni nista da obezbede osim da vrate pare, jer kao sto sam napisao, ne rade po srpskim zakonima.

dragisa

pre 10 meseci

Letovao sam 5-6 godina preko ove agencije, poslednji put ove godine. Uvek korektni, nikad nisam imao problema. Ubrzo nakon uplacenog letovanja 2015.godine, zena je ostala u drugom stanju, odlucili smo da odustanemo od letovanja, agencija nam je vratilia celokupan iznos.

djidji

pre 10 meseci

Uzmi pare i bezi, to je deviza u srbiji vec 3 decenije. Ovo je grad i drzava ko ce koga izvarati i ako nemoze nikako drugacije, ajmo posteno! Srbija je zemlja lopina, balkan ekspres u svim sferama! Kad shvatimo da smo prevarantska kombinacija zemlja mozda nam krene na bolje!

ZVEZDAŠ ....

pre 10 meseci

Letos su pukli načisto. Prevara za prevarom i na žalbe niko ne mari.
Ni putem meilova, ni putem telefonskog razgovora....
KAKO SEJEŠ TAKO ĆEŠ I DA ŽANJEŠ....

turista

pre 10 meseci

Ajmo sada da cujemo neku pametnu rec od cuvenog Senicica iz cuvene YUTE,
udruzenje turistickih agencija, posto je Barcino njihov clan.
Tako smo i Mi nastradali, prevareni od cuvene agencije koja je bila veoma poznata i postojala 26 godina.U pitanju je bio SAB travel, isto uredno clanica yuta.Na kraju nikom nista, cak je na istom mestu pod novim nazivom otvorena nova agencija isti vlasnik.
Mnogima su upropastili odmor, toliko ocekivan, planiran.Mnogi su odbrojavalii dane, radovali se i cekali svoj termin i na kraju, kao da ti je neko opalio samarcinu tako jaku da te lansirao jedno tri metara.
Mi smo na kraju tada i otisli a nekoliko meseci cekali da nam vrate nesto novca, docekali oko 67%.
Od tada vec godinama nista preko agencija, samo booking i naikada problem.Na prvom mestu smestaj je neuporedivo bolji nego sto bilo koja agencija nudi, ostalo da ne nabrajam.
Jeste velikom broju ljudi prednost sto moze na rate, optlate, zabrane, cekove ali eto, i to nije nikakava garancija pa na kraju ostanes i bez para i bez odmora.
Sta god od tada do danas da su nadlezni napricali i kao preduzeli, kao sto vidimo, nista se nije promenilo.

agent

pre 10 meseci

A gde je sad senicic, ceo zivot na drzavnim jaslama. Mozda podneo ostavku?
(gorki, 31. oktobar 2023 17:10)

e to se pitamo i mi iz turizma. Konkretno sam u turizmu, agencijskom više od 10 godina i potpisujem da se sve zna unapred, svaka "prevara" je mogla da se spreči jer se čuje i zna kako ko radi....za Barcino se zna da je bahata priča (poznato naravno i ko stoji iza) zajedno sa Eurojetom i da jedva plaćaju partnere, radnike, prostore...s obzirom da su na najboljim lokacijama (tržnim centrima) i da se vrte na radio i tv stanica sve vam je jasno....isto je bilo i sa FlyFly (samo se setite ko je otvarao njihove štandove na sajmu) kao i sa agencijom SAB (vlasnik bio potpredsenik YUTE) i opet se dozvolilo da odu u stečaj i da sa sobom povedu gomilu dobavljača i da unište ljudima odmore, putovanja (dugovi su jezivi)....ali eto sve se zna i priče se ponavljaju jer ovo je Srbija! Poštenim agencijama kojih je preko 95% je sve teže da opstanu zbog raznih nakaradnih zakona i zahteva, a prevaranti rade šta god žele...P.S. objavite komentar.

sale

pre 10 meseci

U pitanju je jedna od najpoznatijih turističkih agencija u zemlji za koju se, često i zbog poznatog imena, odlučuje veliki broj putnika."

prvi put cujem za ovu agenciju..
(bezanija, 31. oktobar 2023 18:44)

Po meni poznati po agresivnoj reklamnoj kampanji,cini mi se da su imali vise reklame nego sve ostale agencije zajedno,sto je samo po sebi sumnjivo.Ljudi,1.cetvrtina 21.veka prolazi,sta ce vam agencije koje su tekovine nekih starijih vremena da bilo gde putujete ili nesto rezervisete,ne treba vam nikakav posrednik,verujte...

Tihomir

pre 10 meseci

Veliko cudo, zaista. Prosto je neverovatno da drzava ne moze da stane na put lopovluku. Da li je do drzave ili do lopovluka, koji je opste pravilo ponasanja, to je, kao, dilema.

oglo50

pre 10 meseci

prosto ko pasulj, svet otiso dodjavola, kod nas politicka previranja, nece coek da reskira, namako sezonu, pokupio kajmak, obezbedio odstupnicu i sad vas ko j#%e ... klasican an-pasan u srbiji

objektivno

pre 10 meseci

Ne mogu da zamislim da kupim avionske karte ili smestaj preko neke turisticke agencije. Ili je skuplje (za istu uslugu) ili je gluplje (jeftinije ali neuporedivo gora varijanta). Imate internet ljudi.

Globetrotter

pre 10 meseci

Šta rade institucije zadužene za finansijsku kontrolu preduzetnika koje dozvole firmi da napravi dug od preko milion evra i u tome niko ne vidi ništa čudno niti alarmantno?

djosa

pre 10 meseci

Turistička agencija "Barcino tours" od juče je u blokadi i to zbog 128.271.387 dinara duga, odnosno oko 1,09 miliona evra

hahahah....(laugh)(teeth)
Eto..
onolko se vrtela reklama: idem u Grcka da se brcka
Barcino turs!
I na kraju - lopovcine i oni!!! ... djubrad.
Ovo sa turistickim agencijama pocinje da biva kao sa... divljim taksistima na aerodromu.
Drazava?!
Aloooo!!
Jel je ima?

bezanija

pre 10 meseci

"U pitanju je jedna od najpoznatijih turističkih agencija u zemlji za koju se, često i zbog poznatog imena, odlučuje veliki broj putnika."

prvi put cujem za ovu agenciju..

navijac

pre 10 meseci

A ko radi kontrolu tih agencija? Dug od milion eura ne mozes da napravis preko noci! Sta radi Yuta? Zasto ne sprovodi povremenu kontrolu poslovanja? Kako agencija koja ne izmiruje svoje obaveze na vreme uopste moze da ima licencu i posluje!?

Еустахије

pre 10 meseci

(gorki, 31. oktobar 2023 17:10)

Nije da ga branim ali kakve veze on ima sa ovim? Agencija nije član udruženja.
Gde su poreske i sve druge inspekcije koje nisu redovno kontrolisale rad i dozvolile ovoliki dug?
Od letos se piše da je ova agencija u problemima i da putnici ostaju bez plaćenog putovanja.

Lala

pre 10 meseci

Jako “čuvena”, ljude ostavljali bez prevoza kući, otkazivali aranžmane, sudar autobusa sa smrtnim ishodom…. Nisu članovi YUTE, maznuli lovu….
Samo jedno, zatvoriti sgenciju i pohapsiti odgovorne

asdf

pre 10 meseci

Ovo može da iznenadi samo one koji o funkcionisanju ove agencije ništa ne znaju. Nisu agenciju doveli u ovu situaciju oni koji su se u agenciji bavili turizmom, nego oni koji su se bavili svim i svačim, dovedeni u ageniciju preko raznoraznih veza. Bilo je samo pitanje trenutka kada će se to desiti.

Ognjen

pre 10 meseci

A gde je sad senicic, ceo zivot na drzavnim jaslama. Mozda podneo ostavku?
(gorki, 31. oktobar 2023 17:10)

Kako gde je? Pa letuje u Egiptu preko Barcina!

Vuk

pre 10 meseci

Lično sam imao problema..... Uplatio trokrevetni apartman a dobio dvokrevetnu sobu za invalide.Zvao agenciju jednostavno su začarali krug. Tako da nije ni čudo što im se ovo desilo

Градимир

pre 10 meseci

Требали сте да уплатите пет година унапред, да се људи ваде из губитка, где журите као да ће летовање да побегне , а знате да је све ризик и због стања у свету ?

OPREM DOBRO

pre 10 meseci

Bio sam letos preko ove agencije u Egiptu. Nakon par dana boravka zvali su me sa recepcije da im priložim dokaz o uplati aramžmana. Brzo je sve rešeno ali očigledno da ima problema sa Barcinom?

navijac

pre 10 meseci

A ko radi kontrolu tih agencija? Dug od milion eura ne mozes da napravis preko noci! Sta radi Yuta? Zasto ne sprovodi povremenu kontrolu poslovanja? Kako agencija koja ne izmiruje svoje obaveze na vreme uopste moze da ima licencu i posluje!?

agent

pre 10 meseci

A gde je sad senicic, ceo zivot na drzavnim jaslama. Mozda podneo ostavku?
(gorki, 31. oktobar 2023 17:10)

e to se pitamo i mi iz turizma. Konkretno sam u turizmu, agencijskom više od 10 godina i potpisujem da se sve zna unapred, svaka "prevara" je mogla da se spreči jer se čuje i zna kako ko radi....za Barcino se zna da je bahata priča (poznato naravno i ko stoji iza) zajedno sa Eurojetom i da jedva plaćaju partnere, radnike, prostore...s obzirom da su na najboljim lokacijama (tržnim centrima) i da se vrte na radio i tv stanica sve vam je jasno....isto je bilo i sa FlyFly (samo se setite ko je otvarao njihove štandove na sajmu) kao i sa agencijom SAB (vlasnik bio potpredsenik YUTE) i opet se dozvolilo da odu u stečaj i da sa sobom povedu gomilu dobavljača i da unište ljudima odmore, putovanja (dugovi su jezivi)....ali eto sve se zna i priče se ponavljaju jer ovo je Srbija! Poštenim agencijama kojih je preko 95% je sve teže da opstanu zbog raznih nakaradnih zakona i zahteva, a prevaranti rade šta god žele...P.S. objavite komentar.

djosa

pre 10 meseci

Turistička agencija "Barcino tours" od juče je u blokadi i to zbog 128.271.387 dinara duga, odnosno oko 1,09 miliona evra

hahahah....(laugh)(teeth)
Eto..
onolko se vrtela reklama: idem u Grcka da se brcka
Barcino turs!
I na kraju - lopovcine i oni!!! ... djubrad.
Ovo sa turistickim agencijama pocinje da biva kao sa... divljim taksistima na aerodromu.
Drazava?!
Aloooo!!
Jel je ima?

Ognjen

pre 10 meseci

A gde je sad senicic, ceo zivot na drzavnim jaslama. Mozda podneo ostavku?
(gorki, 31. oktobar 2023 17:10)

Kako gde je? Pa letuje u Egiptu preko Barcina!

Globetrotter

pre 10 meseci

Šta rade institucije zadužene za finansijsku kontrolu preduzetnika koje dozvole firmi da napravi dug od preko milion evra i u tome niko ne vidi ništa čudno niti alarmantno?

Lala

pre 10 meseci

Jako “čuvena”, ljude ostavljali bez prevoza kući, otkazivali aranžmane, sudar autobusa sa smrtnim ishodom…. Nisu članovi YUTE, maznuli lovu….
Samo jedno, zatvoriti sgenciju i pohapsiti odgovorne

OPREM DOBRO

pre 10 meseci

Bio sam letos preko ove agencije u Egiptu. Nakon par dana boravka zvali su me sa recepcije da im priložim dokaz o uplati aramžmana. Brzo je sve rešeno ali očigledno da ima problema sa Barcinom?

oglo50

pre 10 meseci

prosto ko pasulj, svet otiso dodjavola, kod nas politicka previranja, nece coek da reskira, namako sezonu, pokupio kajmak, obezbedio odstupnicu i sad vas ko j#%e ... klasican an-pasan u srbiji

bravo

pre 10 meseci

Mene zanima dali su koga uhapsili jer smo drzava da za 50 hiljade dinara secu struju a za proneveru para od par miliona nikom nista da cujemo ko je uhapsen ...

isto agent

pre 10 meseci

e to se pitamo i mi iz turizma. Konkretno sam u turizmu, agencijskom više od 10 godina i potpisujem da se sve zna unapred, svaka "prevara" je mogla da se spreči jer se čuje i zna kako ko radi....za Barcino se zna da je bahata priča (poznato naravno i ko stoji iza) zajedno sa Eurojetom i da jedva plaćaju partnere, radnike, prostore...s obzirom da su na najboljim lokacijama (tržnim centrima) i da se vrte na radio i tv stanica sve vam je jasno....isto je bilo i sa FlyFly (samo se setite ko je otvarao njihove štandove na sajmu) kao i sa agencijom SAB (vlasnik bio potpredsenik YUTE) i opet se dozvolilo da odu u stečaj i da sa sobom povedu gomilu dobavljača i da unište ljudima odmore, putovanja (dugovi su jezivi)....ali eto sve se zna i priče se ponavljaju jer ovo je Srbija! Poštenim agencijama kojih je preko 95% je sve teže da opstanu zbog raznih nakaradnih zakona i zahteva, a prevaranti rade šta god žele...P.S. objavite komentar.
(agent, 31. oktobar 2023 19:36)

Potpisujem ovo kolega!
Potpna istina. Nama jasno kao dobar dan bilo odavno

Еустахије

pre 10 meseci

(gorki, 31. oktobar 2023 17:10)

Nije da ga branim ali kakve veze on ima sa ovim? Agencija nije član udruženja.
Gde su poreske i sve druge inspekcije koje nisu redovno kontrolisale rad i dozvolile ovoliki dug?
Od letos se piše da je ova agencija u problemima i da putnici ostaju bez plaćenog putovanja.

asdf

pre 10 meseci

Ovo može da iznenadi samo one koji o funkcionisanju ove agencije ništa ne znaju. Nisu agenciju doveli u ovu situaciju oni koji su se u agenciji bavili turizmom, nego oni koji su se bavili svim i svačim, dovedeni u ageniciju preko raznoraznih veza. Bilo je samo pitanje trenutka kada će se to desiti.

Градимир

pre 10 meseci

Требали сте да уплатите пет година унапред, да се људи ваде из губитка, где журите као да ће летовање да побегне , а знате да је све ризик и због стања у свету ?

Vuk

pre 10 meseci

Lično sam imao problema..... Uplatio trokrevetni apartman a dobio dvokrevetnu sobu za invalide.Zvao agenciju jednostavno su začarali krug. Tako da nije ni čudo što im se ovo desilo

djidji

pre 10 meseci

Uzmi pare i bezi, to je deviza u srbiji vec 3 decenije. Ovo je grad i drzava ko ce koga izvarati i ako nemoze nikako drugacije, ajmo posteno! Srbija je zemlja lopina, balkan ekspres u svim sferama! Kad shvatimo da smo prevarantska kombinacija zemlja mozda nam krene na bolje!

turista

pre 10 meseci

Ajmo sada da cujemo neku pametnu rec od cuvenog Senicica iz cuvene YUTE,
udruzenje turistickih agencija, posto je Barcino njihov clan.
Tako smo i Mi nastradali, prevareni od cuvene agencije koja je bila veoma poznata i postojala 26 godina.U pitanju je bio SAB travel, isto uredno clanica yuta.Na kraju nikom nista, cak je na istom mestu pod novim nazivom otvorena nova agencija isti vlasnik.
Mnogima su upropastili odmor, toliko ocekivan, planiran.Mnogi su odbrojavalii dane, radovali se i cekali svoj termin i na kraju, kao da ti je neko opalio samarcinu tako jaku da te lansirao jedno tri metara.
Mi smo na kraju tada i otisli a nekoliko meseci cekali da nam vrate nesto novca, docekali oko 67%.
Od tada vec godinama nista preko agencija, samo booking i naikada problem.Na prvom mestu smestaj je neuporedivo bolji nego sto bilo koja agencija nudi, ostalo da ne nabrajam.
Jeste velikom broju ljudi prednost sto moze na rate, optlate, zabrane, cekove ali eto, i to nije nikakava garancija pa na kraju ostanes i bez para i bez odmora.
Sta god od tada do danas da su nadlezni napricali i kao preduzeli, kao sto vidimo, nista se nije promenilo.

Neko iz mase

pre 10 meseci

E sada, za one koji nisu upuceni. Agencije su ucenjena da placaju osiguranja po 10000evra da bi kao putnici bili zasticeni. Upravo kada se desi ovakva situacija osiguranja bi trebalo da isplate stetu ali avaj... niko ni da pomene, neka propadaju, osiguranje ce platiti... niko to nije ni pomenuo...Sve je manje ljudi u turizmu koji turizam znaju i sve ce vecih problema biti. Problem je sto je kod nas sirotinja i ljudima svaki dinar znaci. Kazu ljudi booking i sam rezervisi. Lupetaraju i nemaju pojma koliko je povoljnije preko agencije, koliko znaci fiksni zakup i kolektivni prevoz. Lako je onima koji imaju novac ali ljudi koji nemaju naravno da polako i po malo uplacuju aranzmane za sledecu godinu. Neki amartmancic u grckoj da cisto mogu da malo umoce noge. I takvi nadrljaju gotovo uvek.

Raider

pre 10 meseci

Samo alavost i nista apsolutno drugo nije u pitanju, pre 7,8 godina sam izasao iz turizma ali je racunica, kojom su se gazde rukovodile, takva da jednostavno sve i sa losim sezonama ne mozes da propadnes, ali onda od 3 zakupljene kuce dodjes do 6, pa 9, pa carter, pa para vise, pa onda kuce, stanovi, kola, izivljavanja, buduca sezona krpi prvu i bahacenjem dodje do ovoga. ako krenemo sa osnovnom racunicom, da je kuca sa 10 apartmana u grckoj za sezonu 30000 e, apartman je 3000 e, podelite sa nekih 12 smena po 10 dana, cifra je 250 e po smeni, koja je van sezonski 150-200 ali u sezoni 500-600. kada se na to doda put, koji je recimo 60 e po osobi, deker je 80 putnika x 60 e je 4800 e... autobus sa sve vozacima, vodicem,gorivom, putarinom ne prelazi 1500e troska,za ovaj blizi deo grcke onda se zamislite koliko je to para samo za jednu turu, jednu smenu, jedne kuce u grckoj, koja je realno najjeftinija varijanta...

City Slicker

pre 10 meseci

@Ne mogu da zamislim da kupim avionske karte ili smestaj preko neke turisticke agencije. Ili je skuplje (za istu uslugu) ili je gluplje (jeftinije ali neuporedivo gora varijanta). Imate internet ljudi.
(objektivno, 31. oktobar 2023 18:23)

Kada si toliko pametan i ubedljiv kao protivnik agencija, objasni nam kako da u svojoj režiji prevoza, stignemo na primer u Marakeš. Poznata i popularna destinacija, čak ne toliko ni daleka, malo dalja od Španije i Portugala, ali nema šanse da sami pronađete let koji će sa presedanjima da traje manje od 24h. Kako ovo može da konkuri?e agenciji sa ?arter letom, ne mogu da shvatim.

Petar

pre 10 meseci

Do sada niko nije odgovarao za prevare turistickih agencija.Mislim da to ima veze sa novcem od osiguranja,nisu to male pare.Na zalost,nema ko to da istrazi,a ljudi su prevareni po istoj semi.

Tihomir

pre 10 meseci

Veliko cudo, zaista. Prosto je neverovatno da drzava ne moze da stane na put lopovluku. Da li je do drzave ili do lopovluka, koji je opste pravilo ponasanja, to je, kao, dilema.

ZVEZDAŠ ....

pre 10 meseci

Letos su pukli načisto. Prevara za prevarom i na žalbe niko ne mari.
Ni putem meilova, ni putem telefonskog razgovora....
KAKO SEJEŠ TAKO ĆEŠ I DA ŽANJEŠ....

mile bar

pre 10 meseci

I gde su te pare koje agencija nije platila za troskove i gde su pare koje su uplacene agenciji, ko je vlasnik agencije trebao bi sa odgovara,ali posto ga neko stiti zadrzace pare a ljudi koji su platili ostace bez para, jos jedan dokaz da nema zakona i da je drzava kriminalna

Barba Žvane

pre 10 meseci

Meni nikako ne može bit' žao judi koji od korone ništa naućili nisu. Kud ćeš plaćat' nešto unaprid 3 miseca ili godinu? Pa nisan ja banka da dajem kredite a ne znan oću li dobit' to što san platija. Nema više planiranja judi, sve je otišlo k vragu.

Avionske karte plaćan 2 dana pri' leta i to ti je to. Makar duplo skupje, al je za virovat' da ću lakše šolde dobit natrag nego da san platija pola godine unaprid.

objektivno

pre 10 meseci

Ne mogu da zamislim da kupim avionske karte ili smestaj preko neke turisticke agencije. Ili je skuplje (za istu uslugu) ili je gluplje (jeftinije ali neuporedivo gora varijanta). Imate internet ljudi.

sale

pre 10 meseci

U pitanju je jedna od najpoznatijih turističkih agencija u zemlji za koju se, često i zbog poznatog imena, odlučuje veliki broj putnika."

prvi put cujem za ovu agenciju..
(bezanija, 31. oktobar 2023 18:44)

Po meni poznati po agresivnoj reklamnoj kampanji,cini mi se da su imali vise reklame nego sve ostale agencije zajedno,sto je samo po sebi sumnjivo.Ljudi,1.cetvrtina 21.veka prolazi,sta ce vam agencije koje su tekovine nekih starijih vremena da bilo gde putujete ili nesto rezervisete,ne treba vam nikakav posrednik,verujte...

Srbijander

pre 10 meseci

Sada ce svi da pisu kako nisu glupi da putuju preko neke agencije i da je Booking.com zakon.
Samo sto je i booking turisticka agencija, koja se zove booking.com, registrovana u Holandiji tako da ne mora da se pridrzava srpskih zakona, radi sa duplo vecom marzom od Srpskih agencije koje se medjusobno takmice u obaranju cena i (ne cesto) ali tu i tamo otkazuje ljudima smestaj dan-dva-tri pred put i nisu duzni nista da obezbede osim da vrate pare, jer kao sto sam napisao, ne rade po srpskim zakonima.

dragisa

pre 10 meseci

Letovao sam 5-6 godina preko ove agencije, poslednji put ove godine. Uvek korektni, nikad nisam imao problema. Ubrzo nakon uplacenog letovanja 2015.godine, zena je ostala u drugom stanju, odlucili smo da odustanemo od letovanja, agencija nam je vratilia celokupan iznos.

bezanija

pre 10 meseci

"U pitanju je jedna od najpoznatijih turističkih agencija u zemlji za koju se, često i zbog poznatog imena, odlučuje veliki broj putnika."

prvi put cujem za ovu agenciju..

X

pre 10 meseci

@ Neko iz mase

A ti misliš da su ljudi iz osiguranja pali s kruške? Gazda zbriše s lovom i posle neko drugi treba da plaća štetu. Zna se šta je neplaniran nesrećan slučaj, a šta kriminal.

stvarno stanje

pre 10 meseci

@Srbijander
Booking.com jeste agencija ali za oglašavanje ne turizam. I tome je najveći problem. Oni su registrirani samo da objave oglas a sav rizik u slučaju reklamacije bilo koje vrste preuzimaju hotelske kuće ili iznajmljivači. Teško je govoriti o visini njihove provizije jer ovisi prvenstveno gdje hoćete da vas stave na stranicu te vrste smještaja. Registrirani su u EU pa je obračun poreza u HR jednostavan ali Srbija sigurno gubi PDV je ga oni ne plaćaju (trebali bi po njima hotelske kuče i iznajmljivači) itd itd puno je tu za pričati

Cv

pre 10 meseci

Ubrzo nakon uplacenog letovanja zena je ostala u drugom stanju, agencija nam je vratilia celokupan iznos.
(dragisa, 31. oktobar 2023 19:49) 

Pa naravno, ovako bi morao da plaća alimentaciju 18 godina

#

Случајни пролазник

pre 10 meseci

Ljudi,1.cetvrtina 21.veka prolazi,sta ce vam agencije koje su tekovine nekih starijih vremena da bilo gde putujete ili nesto rezervisete,ne treba vam nikakav posrednik,verujte...
(sale, 31. oktobar 2023 19:34)

Evo Sale prosvetli nas. Kako mozemo da putujemo ako nije preko agencije? Nemam internet pa ne znam da li postoje neke nove metode. Neki pominju da je moguce kao preko tog interneta naci smestaj i ti kao kliknes i ides. Da imam internet taj o kom svi pricaju mozda bih znao.
Da li mozes Sale da nam objasnis kako da se odreknemo starih vremena i krenemo putem 21-og veka i slobode? Tebi nekako verujem da ces nam to najbolje objasniti.

twoo

pre 10 meseci

E sada, za one koji nisu upuceni. Agencije su ucenjena da placaju osiguranja po 10000evra da bi kao putnici bili zasticeni. Upravo kada se desi ovakva situacija osiguranja bi trebalo da isplate stetu ali avaj... niko ni da pomene, neka propadaju, osiguranje ce platiti... niko to nije ni pomenuo...Sve je manje ljudi u turizmu koji turizam znaju i sve ce vecih problema biti. Problem je sto je kod nas sirotinja i ljudima svaki dinar znaci. Kazu ljudi booking i sam rezervisi. Lupetaraju i nemaju pojma koliko je povoljnije preko agencije, koliko znaci fiksni zakup i kolektivni prevoz. Lako je onima koji imaju novac ali ljudi koji nemaju naravno da polako i po malo uplacuju aranzmane za sledecu godinu. Neki amartmancic u grckoj da cisto mogu da malo umoce noge. I takvi nadrljaju gotovo uvek.
(Neko iz mase, 31. oktobar 2023 20:17)

Ne slažem se! Ako nemaš para ne idi po svaku cenu baš svake godine na more. Skupljaj pare i idi za 2-3.

Dejan

pre 10 meseci

Prvi put letovao preko " Brcka u Gcka" , korektno sve bilo sa njihove strane, doduše sopstveni prevoz. Malo se nonšalantno odnose prema apartmanima , sređivanju, kontroli i slično. ( Neos Marmaras ).
Jedino mi je zapalo u oko taksa koju sam platio a agent nije poneo blok priznanicu da mi da, nije znao da je popunjena cela. E sad, ja se kladim u šta god hoćete i platim letovanje tom liku ako grešim da je on 99,9 % stavio tu kintu u džep. To je kap u moru ali mogu da pretpostavim šta se radi kada su u mogućnosti neke veće kombinacije i onda me ne čudi što su oni " kaputt " kada pročitate ovakve vesti o njima.

mng

pre 10 meseci

Prepuni komentari prepametnih ljudi. Prosto da se covek zapita, kako se ovako lose zivi u Srbiji a prepuni smo pametnih ljudi. Svi govore kako ne trebaju agencije u 21. veku i kako oni pametni to resavaju samo jednim klikom. Pa nije sav turizam sadrzan u cinjenici da sednes u auto i odes u severni deo Grcke. Pa valjda postoje avio letovi, pa agencije organizuju carter letove, pa organizuju na destinaciji prevoz sa i do aerodroma, pa organizuju fakultativne izlete na destinaciji. Ja koliko se razumem u turizam, a ti je realno bas malo, i dalje uvidjam potrebu agencija.

Stari vuk

pre 10 meseci

Mnogo ljudi voli da komentarise a ništa ne zna o temi koju komentarise.
Barcino je agencija koja je poslovala veoma cudno sa prevelikim troskovima i moglo se ocekivati,za one koji prate.
Nije članica YUTA-e,koja uzgred budi rečeno NIJE nikakva drzavna ustanova vec poslovno udruženje,dakle ne finansira se od države,naprotiv vrlo cesto je na suprotnoj strani...kao recimo u slučaju Air Serbia tokom sezone zbog kašnjenjenja i bahatosti prema putnicima i agencijama.Takođe glupost je reci i za vlasnika SABa da je bio podpredsednik YUTAe kada je propao..to nije tačno,vec je to bio deceniju i više pre toga...istina je da je deo putnika dobio 100%novca a deo putnika oko 70 %,ali razlog je ukupna kolicina novca osiguranja,koja se recipročno deli na broj oštećenih EU model.Ali je i tačno da je YUTA organizovala povratak svih ljudi sa destinacija,i organizovala sa osiguranjem isplatu u najkracem roku ( oko 4 meseca)..sada ti postupci traju i po 6-9 meseci.Da su nas tada ostavili državi da to organizuje,spavali bi na plaži..ovako smo zavrsili odmor,vraćeni sa vrhunskim autobusima nazad...to je istina.
Imao sam i arbitražu u Yuti sa jednom velikom agencijom i dobio spor,i povracaj dela novca za usluge koje nisam dobio.
Obzirom da sam penzioner,bavio sam se njima-pogledajte na registru transparentnosti EU gde je Yuta..u Evropskoj komisiji i bavi se bas ovim pitanjima ,jedina sa zapadnog Balkana.
Sve nam smeta,ali istina je jedna..nema sistema kad je neko lopov ,tu mora država da hapsi

navijac

pre 10 meseci

Booking.com jeste agencija ali za oglašavanje ne turizam. I tome je najveći problem. Oni su registrirani samo da objave oglas a sav rizik u slučaju reklamacije bilo koje vrste preuzimaju hotelske kuće ili iznajmljivači.
(stvarno stanje, 31. oktobar 2023 23:04)

Ne lupaj molim te kad ne znas o cemu pricas! Booking itekako vodi racuna o svojim korisnicima, nije nikakva kuca za oglasavanje smestaja! Pre par godina rezervisem hotel u Spaniji preko njih, uplatim unapred sve. 2 dana pred polaska stize mail da hotel otkazuje rezervaciju, propali su, otisli u stecaj! U roku od 24h booking mi nalazi novi smestaj vise kategorije, bez ikakve doplate! Plus recenzije koje imas za svaki smestaj na njihovom sajtu su najtransparentnije od svih. Ako lepo citas tacno znas sta da ocekujes i sta ces da dobijes, nema nikakvih iznenadjenja.

Ivan

pre 10 meseci

Razumem da je nekome "lakše/povoljnije" da putuje preko agencije. Za sve u životu, pa i za planiranje putovanja, bitna je informisanost. Vremenom, uz iskostvo, samostalno planiranje putovanja bude pravi užitak. Što se tiče "Kako ću u Marakeš ako ne preko agencije?". Recimo može se uplatiti preko nekog evropskog turoperatora čije ture kreću iz Beča ili Bazela. Do oba grada imate lowcost povratne letove od 20 do 40 eur iz Niša ili Bgd.Aranžman platite kreditnom karticom i isplaćujte ga na rate. Moja kuma je išla iz Bazela na Tenerife sa TUI za 880 franaka 2 osobe,lastminute. Drugi predlog, instalirajte aplikacije avio kompanija, uvek dobijate obaveštenje o akcijama. Ili Skyscanner, odlična aplikacija za pretragu letova.Moj primer, u septembru kupio 3 avio karte za Bergamo za prvomajske praznike za 21.000 rsd (ako budem sprečen za put mogu da prebolim 180 eur), lagano isplatim karte u roku 3 meseca po 60 eur. Onda u januaru uzmem smeštaj Airbnb, Booking sa opcijom besplatnog odustanka do 01.05., isplatim smeštaj za 3 meseca. Par dana pred polazak kupim karte za Gardaland i vozne karte. Za mesečni trošak manji nego što neko da za cigarete, porodično idemo u Milano, Bergamo, Gardaland. Bitno je planirati unapred, odrediti budžet i sve može.Kad jednom prođete kroz postupak, agencija vas neće videti. I da, na kreditnoj kartici postoji kamata koja je jedva 300 din mesčno, neznatan trošak. Oni koji u 21 veku nemaju kartice a žele da putuju, razumem što moraju u agenciju. Srećno svima.

@ mng

pre 10 meseci

Ok za neke destinacije zbog carter letova i organizacije prevoza sa aerodroma , ali to je mali broj destinacija . Razumem za Egipat, Maroko, Jordan i jos neke destinacije da je lakse sa organizacijom agencije bar za let avionom, ali za 90% ostalih destinacija sami rezervisete avion , sa aerodroma imate metro, autobus ili taksi koji vas mogu dovesti do hotela ili blizu hotela/ apartmana, apsolutno vam ne trebaju " fakultativni izleti" jer sve sto je " " fakultativni izlet " ustvari sami obilazite ako zelite. Sta ce mi za Pariz, Rim , Istanbul, Prag , Barselonu, Madrid, Veneciju, London , i jos puno gradova, agencija. Nadjes povoljnije avionske karte mesec dva ranije , kupis, rezervises smestaj, vidis na netu kako sa aerodroma do smestaja, metro, bus ili taksi, gledas kako od tvog smestaja do turistickih atrakcija, sve je to generalno lako organizovati u svojoj reziji.

toliko

pre 10 meseci

@Navijač
poštovani, ne lupetam, tri godine sam radio u Booking.comu ispostava Zagreb a sada radim u HTZu (HR TURISTIČKOJ ZAJEDNICI). Dakle, znam o čemu govorim i koji su problemi.

Axe

pre 10 meseci

Ljudi,1.cetvrtina 21.veka prolazi,sta ce vam agencije koje su tekovine nekih starijih vremena da bilo gde putujete ili nesto rezervisete,ne treba vam nikakav posrednik,verujte...
(sale, 31. oktobar 2023 19:34)

Evo Sale prosvetli nas. Kako mozemo da putujemo ako nije preko agencije? Nemam internet pa ne znam da li postoje neke nove metode. Neki pominju da je moguce kao preko tog interneta naci smestaj i ti kao kliknes i ides. Da imam internet taj o kom svi pricaju mozda bih znao.
Da li mozes Sale da nam objasnis kako da se odreknemo starih vremena i krenemo putem 21-og veka i slobode? Tebi nekako verujem da ces nam to najbolje objasniti.
(Случајни пролазник, 31. oktobar 2023 22:25) # Link komentara

Nemaš internet? Kako si onda ostavio komentar na ovoj str.? Retoričko pitanje.

@ivan

pre 10 meseci

Sve je to ok sto pises, i ja uvek sam sve organizujem, ali komentar pokazuje nerazumevanje jer ovde se ne radi o kategoriji ljudi koji putuju na Tenerife gde ce da plate put za dvoje 880 funti nego o ljudima koji idu u Grcku 10 dana 250 evra. Takvi ljudi samostalno ne mogu da odu u Grcku za te pare i zato idu agencijom. Takve ljude kapiram, ali ne kapiram one koji imaju pare a idu agencijom.

@ twoo

pre 10 meseci

Tako je. Nego bi i sirotinja da pokaze da moze, a realno ne moze. Najcesce zbog drustvenih mreza da se pokazu.Prostri se koliko si dugacak i nema problema. Kad nisam imao para nisam isao na more, isao sam svake druge ili cak trece godine, ziv sam i zdrav. Nije more pod moranje.

Gi gu ge

pre 10 meseci

Potrošači navode da su zabrinuti jer su uplatili putovanje za sledeću godinu, dok neki pišu da su imali problema ove sezone.

Nemoj da ste zabrinuti. Sigurno će vas nišlija zaebe. Dakle više nemate razlog za brigu.

Jelka

pre 10 meseci

Putovali 2022 sa Barcino tursom u Tursku, sve ispostovali. Ove godine preko Kon Tiki-ja opet u Tursku(hotel 5*) nije zasluzio ni 3. Pisali agenciji, pravili se slepi.Sa njima nikad vise. Bio jednom jedan Kon Tiki

Pera kojot

pre 10 meseci

Poslednjih 20 godina sve sam organizujem ili smeštaj tražim na licu mesta.Nikad ni jedan problem,niti sam se žalio na nešto.I uvek prodjem mnogo jeftinije.Pare u džep i krenem kad mi odgovara.Nikako mi nije jasno kako ljudi sad uplaćuju za sledeće leto.

џони би фуд

pre 10 meseci

(City Slicker, 31. oktobar 2023 23:47)

Ti si čoveku koji nije išao dalje od Grčke odlučio da objašnjavaš put do Marakeša?! Svašta. On je sad ubeđen da si ga psovao na latinskom.

Miroslav

pre 10 meseci

Ovi sto se cude kako neko uplacuje po godinu dana unapred ocigledno ne putuju bas mnogo. Pa po nekim podacima koji se mogu naci na net-u skoro 70% turista iz EU uplacuje svoje aranzmane za period od 6-12 meseci unapred! To nije nikakav problem kada bi nasa drzava bila pravna drzava jer u EU vratite svoj novac prilicno lako. A ovi sto pljuju booking, to je pa tek kategorija koja verovatno nikad nije ni putovala. Letos je drugar uplatio apartman u Kalitei i kad je dosao na destinaciju apartman ne postoji, pozvao booking, oglas skinut u roku od par sati, nasli mu jos bolji smestaj u istom mestu a uplacen novac transferovali novom vlasniku aprtmana.

asdf

pre 10 meseci

@Srbijander
Booking.com jeste agencija ali za oglašavanje ne turizam. I tome je najveći problem. Oni su registrirani samo da objave oglas a sav rizik u slučaju reklamacije bilo koje vrste preuzimaju hotelske kuće ili iznajmljivači. Teško je govoriti o visini njihove provizije jer ovisi prvenstveno gdje hoćete da vas stave na stranicu te vrste smještaja. Registrirani su u EU pa je obračun poreza u HR jednostavan ali Srbija sigurno gubi PDV je ga oni ne plaćaju (trebali bi po njima hotelske kuče i iznajmljivači) itd itd puno je tu za pričati
(stvarno stanje, 31. oktobar 2023 23:04)

Problem sa Bookingom do sada i jeste bio u tome što su oni u suštini Aliexpres, ali sa mnogo većim rizikom. Mnogo puta se dešavalo da ljudi oduu rezevisani (često i unapred plaćeni objekat), a da tamo ostanu bez smeštaja ili da ostanu šokirani time šta su tamo zatekli. Sada se javio još jedan dodatan problem, a to je što je sam Booking došao u neke finansijske probleme, pa je počeo da hotelima netransferiše uplaćene iznose, I Kod agencija ima mnogo problema i rizika, ali bar znaš koga možeš da ''juriš'' u slučaju problema i da se nadaš da ćeš možda da rešiš problem. Kod Bookinga možeš samo da blejiš.

asdf

pre 10 meseci

Prvi put letovao preko " Brcka u Gcka" , korektno sve bilo sa njihove strane, doduše sopstveni prevoz. Malo se nonšalantno odnose prema apartmanima , sređivanju, kontroli i slično. ( Neos Marmaras ).
Jedino mi je zapalo u oko taksa koju sam platio a agent nije poneo blok priznanicu da mi da, nije znao da je popunjena cela. E sad, ja se kladim u šta god hoćete i platim letovanje tom liku ako grešim da je on 99,9 % stavio tu kintu u džep. To je kap u moru ali mogu da pretpostavim šta se radi kada su u mogućnosti neke veće kombinacije i onda me ne čudi što su oni " kaputt " kada pročitate ovakve vesti o njima.
(Dejan, 31. oktobar 2023 23:41)

Što se tiče takse nema šanse da Grku agencija ne plati taksu, jer Grci moraju državi da plate tu taksu, Nisu Grci ludi. Pre može da se desi da im agencija ne plati novac za zakup, nego da im se ne da novac za takse, jer se plaćanje zakupa ugovora često u ''ratama'', a taksa se plaća odmah na licu mesta.Prema tome, što se tiče same takse 100% je sigurno da da tvoje pare date grcima. Mi od drveta ne vidimo šumu, jer totalno laički gledamo na neke stvari. U poslovanju Barcina ima mnogo drugih velikih problema, koje vi ne vidite. To što ste vi lično lepo prošli, to ne znači da je sve u redu sa njihovim poslovanjem.

Blaster

pre 10 meseci

Jednostavno,na more treba ici u sopstvenom aranzmanu,sto ja i cinim uvek,znaci nikad agencija.Nikad nisam imao problem.
(wtf, 31. oktobar 2023 23:21)

Nije neka mudrost stići u Prčanj...

Milojko

pre 10 meseci

@pinokio
Ocigledno poistovecujes "putovanje" sa desetodnevnim odlaskom sopstvenim autom u neko Grcko selo pored Lidla, polovinom jula.
Verujem da ima ljudi koji putuju i na druge destinacije, u nekim drugim periodima godine.

Tarmi Rićmi

pre 10 meseci

Prosle godine otkazao na 32 dana pre polaska u Grcku zbog bolesti roditelja,iako pise da do 30 dana vracaju ceo iznos depozita nikada mi nisu vratili 150 eura.Prevaranti na kvadrat !

ma idi

pre 10 meseci

Kada si toliko pametan i ubedljiv kao protivnik agencija, objasni nam kako da u svojoj režiji prevoza,
na primer u Marakeš. Poznata i popularna destinacija, čak ne toliko ni daleka, malo dalja od Španije i Portugala, ali nema šanse da sami pronađete let koji će sa presedanjima da traje manje od 24h. Kako ovo može da konkuri?e agenciji sa ?arter letom, ne mogu da shvatim.
(City Slicker, 31. oktobar 2023 23:47)
-----------------------------------------------------------

Evo, ja recimo pogled'o za avgust.

Poletanje u 9:30 iz Beograda, preko Zeneve, sletanje u Marakes u 16:05 po lokalnom vremenu (sedam i po sati putovanje)
Povratak iz Marakesa u 11:45 i sletanje u Beograd, preko Madrida, u 21:30 (8:45 ukupan put).

Lako.

pinokio

pre 10 meseci

U životu nisam išao preko agencije. Sam našao i bio sam sebi odgovoran. Aman ljudi, era bookinga je! Pogledaš na booking pa ime apartmana uneseš u google i možda direktno rezervišeš pa te izađe jeftinije.

Rade Bgd

pre 9 meseci

Ove godine avgusta meseca sam putovao preko Belvi Travel u Tursku sa porodicom avionom. Prvi put preko agencije i nista nisam proveravao. Hotel 5 zvezdica usluga Ull. Vrlo sam skeptičan bio i zbog agencije i zbog Er Srbije. Šta se dešava. Mi na aerodromu prošli sve ušli u avion. Jeste kasnio 40 min.ali to nije ništa koliko su tada kasnili. Stižemo u Antaliju sve je super organizovano. Dolazimo u hotel koji je mnogo lepši nego na slikama plus smo imali bukvalno sve uračunato u cenu što su neke stvari u agenciji napomenuli da se dodatno plaća. Prezadovoljni smo sa Belvi travelom zaista. Toliko para bi potrošili u Grčkoj bez udobnog smestaja i bez ogromnog izbora hrane pica,voća,kafe a o slatkišima da nepricam. Možeš jesti u restoranu,pored bazena na plaži u sobi piti šta hoćeš i gde hoćeš. Ludilo mozga. Animacije za malu decu veliku decu i nas matore. Hvala bogu dragom što me nije uputio u Barcino lopov Travel nego u Belvi Travel kojima puno zahvaljujem!!!

Daniela

pre 10 meseci

Putovala sam tokom proteklog vikenda sa agencijom Barcino tours u Beč-Parndorf. Fiskalni račun, ugovor i ostalo je sve ispoštovano. Barcino, vidimo se opet 🙂

bezanija

pre 10 meseci

"U pitanju je jedna od najpoznatijih turističkih agencija u zemlji za koju se, često i zbog poznatog imena, odlučuje veliki broj putnika."

prvi put cujem za ovu agenciju..

objektivno

pre 10 meseci

Ne mogu da zamislim da kupim avionske karte ili smestaj preko neke turisticke agencije. Ili je skuplje (za istu uslugu) ili je gluplje (jeftinije ali neuporedivo gora varijanta). Imate internet ljudi.

Случајни пролазник

pre 10 meseci

Ljudi,1.cetvrtina 21.veka prolazi,sta ce vam agencije koje su tekovine nekih starijih vremena da bilo gde putujete ili nesto rezervisete,ne treba vam nikakav posrednik,verujte...
(sale, 31. oktobar 2023 19:34)

Evo Sale prosvetli nas. Kako mozemo da putujemo ako nije preko agencije? Nemam internet pa ne znam da li postoje neke nove metode. Neki pominju da je moguce kao preko tog interneta naci smestaj i ti kao kliknes i ides. Da imam internet taj o kom svi pricaju mozda bih znao.
Da li mozes Sale da nam objasnis kako da se odreknemo starih vremena i krenemo putem 21-og veka i slobode? Tebi nekako verujem da ces nam to najbolje objasniti.

twoo

pre 10 meseci

E sada, za one koji nisu upuceni. Agencije su ucenjena da placaju osiguranja po 10000evra da bi kao putnici bili zasticeni. Upravo kada se desi ovakva situacija osiguranja bi trebalo da isplate stetu ali avaj... niko ni da pomene, neka propadaju, osiguranje ce platiti... niko to nije ni pomenuo...Sve je manje ljudi u turizmu koji turizam znaju i sve ce vecih problema biti. Problem je sto je kod nas sirotinja i ljudima svaki dinar znaci. Kazu ljudi booking i sam rezervisi. Lupetaraju i nemaju pojma koliko je povoljnije preko agencije, koliko znaci fiksni zakup i kolektivni prevoz. Lako je onima koji imaju novac ali ljudi koji nemaju naravno da polako i po malo uplacuju aranzmane za sledecu godinu. Neki amartmancic u grckoj da cisto mogu da malo umoce noge. I takvi nadrljaju gotovo uvek.
(Neko iz mase, 31. oktobar 2023 20:17)

Ne slažem se! Ako nemaš para ne idi po svaku cenu baš svake godine na more. Skupljaj pare i idi za 2-3.

Srbijander

pre 10 meseci

Sada ce svi da pisu kako nisu glupi da putuju preko neke agencije i da je Booking.com zakon.
Samo sto je i booking turisticka agencija, koja se zove booking.com, registrovana u Holandiji tako da ne mora da se pridrzava srpskih zakona, radi sa duplo vecom marzom od Srpskih agencije koje se medjusobno takmice u obaranju cena i (ne cesto) ali tu i tamo otkazuje ljudima smestaj dan-dva-tri pred put i nisu duzni nista da obezbede osim da vrate pare, jer kao sto sam napisao, ne rade po srpskim zakonima.

Barba Žvane

pre 10 meseci

Meni nikako ne može bit' žao judi koji od korone ništa naućili nisu. Kud ćeš plaćat' nešto unaprid 3 miseca ili godinu? Pa nisan ja banka da dajem kredite a ne znan oću li dobit' to što san platija. Nema više planiranja judi, sve je otišlo k vragu.

Avionske karte plaćan 2 dana pri' leta i to ti je to. Makar duplo skupje, al je za virovat' da ću lakše šolde dobit natrag nego da san platija pola godine unaprid.

Градимир

pre 10 meseci

Требали сте да уплатите пет година унапред, да се људи ваде из губитка, где журите као да ће летовање да побегне , а знате да је све ризик и због стања у свету ?

City Slicker

pre 10 meseci

@Ne mogu da zamislim da kupim avionske karte ili smestaj preko neke turisticke agencije. Ili je skuplje (za istu uslugu) ili je gluplje (jeftinije ali neuporedivo gora varijanta). Imate internet ljudi.
(objektivno, 31. oktobar 2023 18:23)

Kada si toliko pametan i ubedljiv kao protivnik agencija, objasni nam kako da u svojoj režiji prevoza, stignemo na primer u Marakeš. Poznata i popularna destinacija, čak ne toliko ni daleka, malo dalja od Španije i Portugala, ali nema šanse da sami pronađete let koji će sa presedanjima da traje manje od 24h. Kako ovo može da konkuri?e agenciji sa ?arter letom, ne mogu da shvatim.

sale

pre 10 meseci

U pitanju je jedna od najpoznatijih turističkih agencija u zemlji za koju se, često i zbog poznatog imena, odlučuje veliki broj putnika."

prvi put cujem za ovu agenciju..
(bezanija, 31. oktobar 2023 18:44)

Po meni poznati po agresivnoj reklamnoj kampanji,cini mi se da su imali vise reklame nego sve ostale agencije zajedno,sto je samo po sebi sumnjivo.Ljudi,1.cetvrtina 21.veka prolazi,sta ce vam agencije koje su tekovine nekih starijih vremena da bilo gde putujete ili nesto rezervisete,ne treba vam nikakav posrednik,verujte...

Neko iz mase

pre 10 meseci

E sada, za one koji nisu upuceni. Agencije su ucenjena da placaju osiguranja po 10000evra da bi kao putnici bili zasticeni. Upravo kada se desi ovakva situacija osiguranja bi trebalo da isplate stetu ali avaj... niko ni da pomene, neka propadaju, osiguranje ce platiti... niko to nije ni pomenuo...Sve je manje ljudi u turizmu koji turizam znaju i sve ce vecih problema biti. Problem je sto je kod nas sirotinja i ljudima svaki dinar znaci. Kazu ljudi booking i sam rezervisi. Lupetaraju i nemaju pojma koliko je povoljnije preko agencije, koliko znaci fiksni zakup i kolektivni prevoz. Lako je onima koji imaju novac ali ljudi koji nemaju naravno da polako i po malo uplacuju aranzmane za sledecu godinu. Neki amartmancic u grckoj da cisto mogu da malo umoce noge. I takvi nadrljaju gotovo uvek.

oglo50

pre 10 meseci

prosto ko pasulj, svet otiso dodjavola, kod nas politicka previranja, nece coek da reskira, namako sezonu, pokupio kajmak, obezbedio odstupnicu i sad vas ko j#%e ... klasican an-pasan u srbiji

navijac

pre 10 meseci

A ko radi kontrolu tih agencija? Dug od milion eura ne mozes da napravis preko noci! Sta radi Yuta? Zasto ne sprovodi povremenu kontrolu poslovanja? Kako agencija koja ne izmiruje svoje obaveze na vreme uopste moze da ima licencu i posluje!?

turista

pre 10 meseci

Ajmo sada da cujemo neku pametnu rec od cuvenog Senicica iz cuvene YUTE,
udruzenje turistickih agencija, posto je Barcino njihov clan.
Tako smo i Mi nastradali, prevareni od cuvene agencije koja je bila veoma poznata i postojala 26 godina.U pitanju je bio SAB travel, isto uredno clanica yuta.Na kraju nikom nista, cak je na istom mestu pod novim nazivom otvorena nova agencija isti vlasnik.
Mnogima su upropastili odmor, toliko ocekivan, planiran.Mnogi su odbrojavalii dane, radovali se i cekali svoj termin i na kraju, kao da ti je neko opalio samarcinu tako jaku da te lansirao jedno tri metara.
Mi smo na kraju tada i otisli a nekoliko meseci cekali da nam vrate nesto novca, docekali oko 67%.
Od tada vec godinama nista preko agencija, samo booking i naikada problem.Na prvom mestu smestaj je neuporedivo bolji nego sto bilo koja agencija nudi, ostalo da ne nabrajam.
Jeste velikom broju ljudi prednost sto moze na rate, optlate, zabrane, cekove ali eto, i to nije nikakava garancija pa na kraju ostanes i bez para i bez odmora.
Sta god od tada do danas da su nadlezni napricali i kao preduzeli, kao sto vidimo, nista se nije promenilo.

dragisa

pre 10 meseci

Letovao sam 5-6 godina preko ove agencije, poslednji put ove godine. Uvek korektni, nikad nisam imao problema. Ubrzo nakon uplacenog letovanja 2015.godine, zena je ostala u drugom stanju, odlucili smo da odustanemo od letovanja, agencija nam je vratilia celokupan iznos.

Cv

pre 10 meseci

Ubrzo nakon uplacenog letovanja zena je ostala u drugom stanju, agencija nam je vratilia celokupan iznos.
(dragisa, 31. oktobar 2023 19:49) 

Pa naravno, ovako bi morao da plaća alimentaciju 18 godina

#

Pera kojot

pre 10 meseci

Poslednjih 20 godina sve sam organizujem ili smeštaj tražim na licu mesta.Nikad ni jedan problem,niti sam se žalio na nešto.I uvek prodjem mnogo jeftinije.Pare u džep i krenem kad mi odgovara.Nikako mi nije jasno kako ljudi sad uplaćuju za sledeće leto.

Milojko

pre 10 meseci

@pinokio
Ocigledno poistovecujes "putovanje" sa desetodnevnim odlaskom sopstvenim autom u neko Grcko selo pored Lidla, polovinom jula.
Verujem da ima ljudi koji putuju i na druge destinacije, u nekim drugim periodima godine.

djosa

pre 10 meseci

Turistička agencija "Barcino tours" od juče je u blokadi i to zbog 128.271.387 dinara duga, odnosno oko 1,09 miliona evra

hahahah....(laugh)(teeth)
Eto..
onolko se vrtela reklama: idem u Grcka da se brcka
Barcino turs!
I na kraju - lopovcine i oni!!! ... djubrad.
Ovo sa turistickim agencijama pocinje da biva kao sa... divljim taksistima na aerodromu.
Drazava?!
Aloooo!!
Jel je ima?

mng

pre 10 meseci

Prepuni komentari prepametnih ljudi. Prosto da se covek zapita, kako se ovako lose zivi u Srbiji a prepuni smo pametnih ljudi. Svi govore kako ne trebaju agencije u 21. veku i kako oni pametni to resavaju samo jednim klikom. Pa nije sav turizam sadrzan u cinjenici da sednes u auto i odes u severni deo Grcke. Pa valjda postoje avio letovi, pa agencije organizuju carter letove, pa organizuju na destinaciji prevoz sa i do aerodroma, pa organizuju fakultativne izlete na destinaciji. Ja koliko se razumem u turizam, a ti je realno bas malo, i dalje uvidjam potrebu agencija.

navijac

pre 10 meseci

Booking.com jeste agencija ali za oglašavanje ne turizam. I tome je najveći problem. Oni su registrirani samo da objave oglas a sav rizik u slučaju reklamacije bilo koje vrste preuzimaju hotelske kuće ili iznajmljivači.
(stvarno stanje, 31. oktobar 2023 23:04)

Ne lupaj molim te kad ne znas o cemu pricas! Booking itekako vodi racuna o svojim korisnicima, nije nikakva kuca za oglasavanje smestaja! Pre par godina rezervisem hotel u Spaniji preko njih, uplatim unapred sve. 2 dana pred polaska stize mail da hotel otkazuje rezervaciju, propali su, otisli u stecaj! U roku od 24h booking mi nalazi novi smestaj vise kategorije, bez ikakve doplate! Plus recenzije koje imas za svaki smestaj na njihovom sajtu su najtransparentnije od svih. Ako lepo citas tacno znas sta da ocekujes i sta ces da dobijes, nema nikakvih iznenadjenja.

Еустахије

pre 10 meseci

(gorki, 31. oktobar 2023 17:10)

Nije da ga branim ali kakve veze on ima sa ovim? Agencija nije član udruženja.
Gde su poreske i sve druge inspekcije koje nisu redovno kontrolisale rad i dozvolile ovoliki dug?
Od letos se piše da je ova agencija u problemima i da putnici ostaju bez plaćenog putovanja.

pinokio

pre 10 meseci

U životu nisam išao preko agencije. Sam našao i bio sam sebi odgovoran. Aman ljudi, era bookinga je! Pogledaš na booking pa ime apartmana uneseš u google i možda direktno rezervišeš pa te izađe jeftinije.

Ognjen

pre 10 meseci

A gde je sad senicic, ceo zivot na drzavnim jaslama. Mozda podneo ostavku?
(gorki, 31. oktobar 2023 17:10)

Kako gde je? Pa letuje u Egiptu preko Barcina!

Globetrotter

pre 10 meseci

Šta rade institucije zadužene za finansijsku kontrolu preduzetnika koje dozvole firmi da napravi dug od preko milion evra i u tome niko ne vidi ništa čudno niti alarmantno?

Ivan

pre 10 meseci

Razumem da je nekome "lakše/povoljnije" da putuje preko agencije. Za sve u životu, pa i za planiranje putovanja, bitna je informisanost. Vremenom, uz iskostvo, samostalno planiranje putovanja bude pravi užitak. Što se tiče "Kako ću u Marakeš ako ne preko agencije?". Recimo može se uplatiti preko nekog evropskog turoperatora čije ture kreću iz Beča ili Bazela. Do oba grada imate lowcost povratne letove od 20 do 40 eur iz Niša ili Bgd.Aranžman platite kreditnom karticom i isplaćujte ga na rate. Moja kuma je išla iz Bazela na Tenerife sa TUI za 880 franaka 2 osobe,lastminute. Drugi predlog, instalirajte aplikacije avio kompanija, uvek dobijate obaveštenje o akcijama. Ili Skyscanner, odlična aplikacija za pretragu letova.Moj primer, u septembru kupio 3 avio karte za Bergamo za prvomajske praznike za 21.000 rsd (ako budem sprečen za put mogu da prebolim 180 eur), lagano isplatim karte u roku 3 meseca po 60 eur. Onda u januaru uzmem smeštaj Airbnb, Booking sa opcijom besplatnog odustanka do 01.05., isplatim smeštaj za 3 meseca. Par dana pred polazak kupim karte za Gardaland i vozne karte. Za mesečni trošak manji nego što neko da za cigarete, porodično idemo u Milano, Bergamo, Gardaland. Bitno je planirati unapred, odrediti budžet i sve može.Kad jednom prođete kroz postupak, agencija vas neće videti. I da, na kreditnoj kartici postoji kamata koja je jedva 300 din mesčno, neznatan trošak. Oni koji u 21 veku nemaju kartice a žele da putuju, razumem što moraju u agenciju. Srećno svima.

stvarno stanje

pre 10 meseci

@Srbijander
Booking.com jeste agencija ali za oglašavanje ne turizam. I tome je najveći problem. Oni su registrirani samo da objave oglas a sav rizik u slučaju reklamacije bilo koje vrste preuzimaju hotelske kuće ili iznajmljivači. Teško je govoriti o visini njihove provizije jer ovisi prvenstveno gdje hoćete da vas stave na stranicu te vrste smještaja. Registrirani su u EU pa je obračun poreza u HR jednostavan ali Srbija sigurno gubi PDV je ga oni ne plaćaju (trebali bi po njima hotelske kuče i iznajmljivači) itd itd puno je tu za pričati

Dejan

pre 10 meseci

Prvi put letovao preko " Brcka u Gcka" , korektno sve bilo sa njihove strane, doduše sopstveni prevoz. Malo se nonšalantno odnose prema apartmanima , sređivanju, kontroli i slično. ( Neos Marmaras ).
Jedino mi je zapalo u oko taksa koju sam platio a agent nije poneo blok priznanicu da mi da, nije znao da je popunjena cela. E sad, ja se kladim u šta god hoćete i platim letovanje tom liku ako grešim da je on 99,9 % stavio tu kintu u džep. To je kap u moru ali mogu da pretpostavim šta se radi kada su u mogućnosti neke veće kombinacije i onda me ne čudi što su oni " kaputt " kada pročitate ovakve vesti o njima.

@ivan

pre 10 meseci

Sve je to ok sto pises, i ja uvek sam sve organizujem, ali komentar pokazuje nerazumevanje jer ovde se ne radi o kategoriji ljudi koji putuju na Tenerife gde ce da plate put za dvoje 880 funti nego o ljudima koji idu u Grcku 10 dana 250 evra. Takvi ljudi samostalno ne mogu da odu u Grcku za te pare i zato idu agencijom. Takve ljude kapiram, ali ne kapiram one koji imaju pare a idu agencijom.

@ twoo

pre 10 meseci

Tako je. Nego bi i sirotinja da pokaze da moze, a realno ne moze. Najcesce zbog drustvenih mreza da se pokazu.Prostri se koliko si dugacak i nema problema. Kad nisam imao para nisam isao na more, isao sam svake druge ili cak trece godine, ziv sam i zdrav. Nije more pod moranje.

djidji

pre 10 meseci

Uzmi pare i bezi, to je deviza u srbiji vec 3 decenije. Ovo je grad i drzava ko ce koga izvarati i ako nemoze nikako drugacije, ajmo posteno! Srbija je zemlja lopina, balkan ekspres u svim sferama! Kad shvatimo da smo prevarantska kombinacija zemlja mozda nam krene na bolje!

asdf

pre 10 meseci

@Srbijander
Booking.com jeste agencija ali za oglašavanje ne turizam. I tome je najveći problem. Oni su registrirani samo da objave oglas a sav rizik u slučaju reklamacije bilo koje vrste preuzimaju hotelske kuće ili iznajmljivači. Teško je govoriti o visini njihove provizije jer ovisi prvenstveno gdje hoćete da vas stave na stranicu te vrste smještaja. Registrirani su u EU pa je obračun poreza u HR jednostavan ali Srbija sigurno gubi PDV je ga oni ne plaćaju (trebali bi po njima hotelske kuče i iznajmljivači) itd itd puno je tu za pričati
(stvarno stanje, 31. oktobar 2023 23:04)

Problem sa Bookingom do sada i jeste bio u tome što su oni u suštini Aliexpres, ali sa mnogo većim rizikom. Mnogo puta se dešavalo da ljudi oduu rezevisani (često i unapred plaćeni objekat), a da tamo ostanu bez smeštaja ili da ostanu šokirani time šta su tamo zatekli. Sada se javio još jedan dodatan problem, a to je što je sam Booking došao u neke finansijske probleme, pa je počeo da hotelima netransferiše uplaćene iznose, I Kod agencija ima mnogo problema i rizika, ali bar znaš koga možeš da ''juriš'' u slučaju problema i da se nadaš da ćeš možda da rešiš problem. Kod Bookinga možeš samo da blejiš.

Axe

pre 10 meseci

Ljudi,1.cetvrtina 21.veka prolazi,sta ce vam agencije koje su tekovine nekih starijih vremena da bilo gde putujete ili nesto rezervisete,ne treba vam nikakav posrednik,verujte...
(sale, 31. oktobar 2023 19:34)

Evo Sale prosvetli nas. Kako mozemo da putujemo ako nije preko agencije? Nemam internet pa ne znam da li postoje neke nove metode. Neki pominju da je moguce kao preko tog interneta naci smestaj i ti kao kliknes i ides. Da imam internet taj o kom svi pricaju mozda bih znao.
Da li mozes Sale da nam objasnis kako da se odreknemo starih vremena i krenemo putem 21-og veka i slobode? Tebi nekako verujem da ces nam to najbolje objasniti.
(Случајни пролазник, 31. oktobar 2023 22:25) # Link komentara

Nemaš internet? Kako si onda ostavio komentar na ovoj str.? Retoričko pitanje.

asdf

pre 10 meseci

Ovo može da iznenadi samo one koji o funkcionisanju ove agencije ništa ne znaju. Nisu agenciju doveli u ovu situaciju oni koji su se u agenciji bavili turizmom, nego oni koji su se bavili svim i svačim, dovedeni u ageniciju preko raznoraznih veza. Bilo je samo pitanje trenutka kada će se to desiti.

Lala

pre 10 meseci

Jako “čuvena”, ljude ostavljali bez prevoza kući, otkazivali aranžmane, sudar autobusa sa smrtnim ishodom…. Nisu članovi YUTE, maznuli lovu….
Samo jedno, zatvoriti sgenciju i pohapsiti odgovorne

Gi gu ge

pre 10 meseci

Potrošači navode da su zabrinuti jer su uplatili putovanje za sledeću godinu, dok neki pišu da su imali problema ove sezone.

Nemoj da ste zabrinuti. Sigurno će vas nišlija zaebe. Dakle više nemate razlog za brigu.

Tihomir

pre 10 meseci

Veliko cudo, zaista. Prosto je neverovatno da drzava ne moze da stane na put lopovluku. Da li je do drzave ili do lopovluka, koji je opste pravilo ponasanja, to je, kao, dilema.

agent

pre 10 meseci

A gde je sad senicic, ceo zivot na drzavnim jaslama. Mozda podneo ostavku?
(gorki, 31. oktobar 2023 17:10)

e to se pitamo i mi iz turizma. Konkretno sam u turizmu, agencijskom više od 10 godina i potpisujem da se sve zna unapred, svaka "prevara" je mogla da se spreči jer se čuje i zna kako ko radi....za Barcino se zna da je bahata priča (poznato naravno i ko stoji iza) zajedno sa Eurojetom i da jedva plaćaju partnere, radnike, prostore...s obzirom da su na najboljim lokacijama (tržnim centrima) i da se vrte na radio i tv stanica sve vam je jasno....isto je bilo i sa FlyFly (samo se setite ko je otvarao njihove štandove na sajmu) kao i sa agencijom SAB (vlasnik bio potpredsenik YUTE) i opet se dozvolilo da odu u stečaj i da sa sobom povedu gomilu dobavljača i da unište ljudima odmore, putovanja (dugovi su jezivi)....ali eto sve se zna i priče se ponavljaju jer ovo je Srbija! Poštenim agencijama kojih je preko 95% je sve teže da opstanu zbog raznih nakaradnih zakona i zahteva, a prevaranti rade šta god žele...P.S. objavite komentar.

Raider

pre 10 meseci

Samo alavost i nista apsolutno drugo nije u pitanju, pre 7,8 godina sam izasao iz turizma ali je racunica, kojom su se gazde rukovodile, takva da jednostavno sve i sa losim sezonama ne mozes da propadnes, ali onda od 3 zakupljene kuce dodjes do 6, pa 9, pa carter, pa para vise, pa onda kuce, stanovi, kola, izivljavanja, buduca sezona krpi prvu i bahacenjem dodje do ovoga. ako krenemo sa osnovnom racunicom, da je kuca sa 10 apartmana u grckoj za sezonu 30000 e, apartman je 3000 e, podelite sa nekih 12 smena po 10 dana, cifra je 250 e po smeni, koja je van sezonski 150-200 ali u sezoni 500-600. kada se na to doda put, koji je recimo 60 e po osobi, deker je 80 putnika x 60 e je 4800 e... autobus sa sve vozacima, vodicem,gorivom, putarinom ne prelazi 1500e troska,za ovaj blizi deo grcke onda se zamislite koliko je to para samo za jednu turu, jednu smenu, jedne kuce u grckoj, koja je realno najjeftinija varijanta...

mile bar

pre 10 meseci

I gde su te pare koje agencija nije platila za troskove i gde su pare koje su uplacene agenciji, ko je vlasnik agencije trebao bi sa odgovara,ali posto ga neko stiti zadrzace pare a ljudi koji su platili ostace bez para, jos jedan dokaz da nema zakona i da je drzava kriminalna

X

pre 10 meseci

@ Neko iz mase

A ti misliš da su ljudi iz osiguranja pali s kruške? Gazda zbriše s lovom i posle neko drugi treba da plaća štetu. Zna se šta je neplaniran nesrećan slučaj, a šta kriminal.

ma idi

pre 10 meseci

Kada si toliko pametan i ubedljiv kao protivnik agencija, objasni nam kako da u svojoj režiji prevoza,
na primer u Marakeš. Poznata i popularna destinacija, čak ne toliko ni daleka, malo dalja od Španije i Portugala, ali nema šanse da sami pronađete let koji će sa presedanjima da traje manje od 24h. Kako ovo može da konkuri?e agenciji sa ?arter letom, ne mogu da shvatim.
(City Slicker, 31. oktobar 2023 23:47)
-----------------------------------------------------------

Evo, ja recimo pogled'o za avgust.

Poletanje u 9:30 iz Beograda, preko Zeneve, sletanje u Marakes u 16:05 po lokalnom vremenu (sedam i po sati putovanje)
Povratak iz Marakesa u 11:45 i sletanje u Beograd, preko Madrida, u 21:30 (8:45 ukupan put).

Lako.

Blaster

pre 10 meseci

Jednostavno,na more treba ici u sopstvenom aranzmanu,sto ja i cinim uvek,znaci nikad agencija.Nikad nisam imao problem.
(wtf, 31. oktobar 2023 23:21)

Nije neka mudrost stići u Prčanj...

@ mng

pre 10 meseci

Ok za neke destinacije zbog carter letova i organizacije prevoza sa aerodroma , ali to je mali broj destinacija . Razumem za Egipat, Maroko, Jordan i jos neke destinacije da je lakse sa organizacijom agencije bar za let avionom, ali za 90% ostalih destinacija sami rezervisete avion , sa aerodroma imate metro, autobus ili taksi koji vas mogu dovesti do hotela ili blizu hotela/ apartmana, apsolutno vam ne trebaju " fakultativni izleti" jer sve sto je " " fakultativni izlet " ustvari sami obilazite ako zelite. Sta ce mi za Pariz, Rim , Istanbul, Prag , Barselonu, Madrid, Veneciju, London , i jos puno gradova, agencija. Nadjes povoljnije avionske karte mesec dva ranije , kupis, rezervises smestaj, vidis na netu kako sa aerodroma do smestaja, metro, bus ili taksi, gledas kako od tvog smestaja do turistickih atrakcija, sve je to generalno lako organizovati u svojoj reziji.

Miroslav

pre 10 meseci

Ovi sto se cude kako neko uplacuje po godinu dana unapred ocigledno ne putuju bas mnogo. Pa po nekim podacima koji se mogu naci na net-u skoro 70% turista iz EU uplacuje svoje aranzmane za period od 6-12 meseci unapred! To nije nikakav problem kada bi nasa drzava bila pravna drzava jer u EU vratite svoj novac prilicno lako. A ovi sto pljuju booking, to je pa tek kategorija koja verovatno nikad nije ni putovala. Letos je drugar uplatio apartman u Kalitei i kad je dosao na destinaciju apartman ne postoji, pozvao booking, oglas skinut u roku od par sati, nasli mu jos bolji smestaj u istom mestu a uplacen novac transferovali novom vlasniku aprtmana.

Vuk

pre 10 meseci

Lično sam imao problema..... Uplatio trokrevetni apartman a dobio dvokrevetnu sobu za invalide.Zvao agenciju jednostavno su začarali krug. Tako da nije ni čudo što im se ovo desilo

џони би фуд

pre 10 meseci

(City Slicker, 31. oktobar 2023 23:47)

Ti si čoveku koji nije išao dalje od Grčke odlučio da objašnjavaš put do Marakeša?! Svašta. On je sad ubeđen da si ga psovao na latinskom.

asdf

pre 10 meseci

Prvi put letovao preko " Brcka u Gcka" , korektno sve bilo sa njihove strane, doduše sopstveni prevoz. Malo se nonšalantno odnose prema apartmanima , sređivanju, kontroli i slično. ( Neos Marmaras ).
Jedino mi je zapalo u oko taksa koju sam platio a agent nije poneo blok priznanicu da mi da, nije znao da je popunjena cela. E sad, ja se kladim u šta god hoćete i platim letovanje tom liku ako grešim da je on 99,9 % stavio tu kintu u džep. To je kap u moru ali mogu da pretpostavim šta se radi kada su u mogućnosti neke veće kombinacije i onda me ne čudi što su oni " kaputt " kada pročitate ovakve vesti o njima.
(Dejan, 31. oktobar 2023 23:41)

Što se tiče takse nema šanse da Grku agencija ne plati taksu, jer Grci moraju državi da plate tu taksu, Nisu Grci ludi. Pre može da se desi da im agencija ne plati novac za zakup, nego da im se ne da novac za takse, jer se plaćanje zakupa ugovora često u ''ratama'', a taksa se plaća odmah na licu mesta.Prema tome, što se tiče same takse 100% je sigurno da da tvoje pare date grcima. Mi od drveta ne vidimo šumu, jer totalno laički gledamo na neke stvari. U poslovanju Barcina ima mnogo drugih velikih problema, koje vi ne vidite. To što ste vi lično lepo prošli, to ne znači da je sve u redu sa njihovim poslovanjem.

Jelka

pre 10 meseci

Putovali 2022 sa Barcino tursom u Tursku, sve ispostovali. Ove godine preko Kon Tiki-ja opet u Tursku(hotel 5*) nije zasluzio ni 3. Pisali agenciji, pravili se slepi.Sa njima nikad vise. Bio jednom jedan Kon Tiki

OPREM DOBRO

pre 10 meseci

Bio sam letos preko ove agencije u Egiptu. Nakon par dana boravka zvali su me sa recepcije da im priložim dokaz o uplati aramžmana. Brzo je sve rešeno ali očigledno da ima problema sa Barcinom?

bravo

pre 10 meseci

Mene zanima dali su koga uhapsili jer smo drzava da za 50 hiljade dinara secu struju a za proneveru para od par miliona nikom nista da cujemo ko je uhapsen ...

Petar

pre 10 meseci

Do sada niko nije odgovarao za prevare turistickih agencija.Mislim da to ima veze sa novcem od osiguranja,nisu to male pare.Na zalost,nema ko to da istrazi,a ljudi su prevareni po istoj semi.

isto agent

pre 10 meseci

e to se pitamo i mi iz turizma. Konkretno sam u turizmu, agencijskom više od 10 godina i potpisujem da se sve zna unapred, svaka "prevara" je mogla da se spreči jer se čuje i zna kako ko radi....za Barcino se zna da je bahata priča (poznato naravno i ko stoji iza) zajedno sa Eurojetom i da jedva plaćaju partnere, radnike, prostore...s obzirom da su na najboljim lokacijama (tržnim centrima) i da se vrte na radio i tv stanica sve vam je jasno....isto je bilo i sa FlyFly (samo se setite ko je otvarao njihove štandove na sajmu) kao i sa agencijom SAB (vlasnik bio potpredsenik YUTE) i opet se dozvolilo da odu u stečaj i da sa sobom povedu gomilu dobavljača i da unište ljudima odmore, putovanja (dugovi su jezivi)....ali eto sve se zna i priče se ponavljaju jer ovo je Srbija! Poštenim agencijama kojih je preko 95% je sve teže da opstanu zbog raznih nakaradnih zakona i zahteva, a prevaranti rade šta god žele...P.S. objavite komentar.
(agent, 31. oktobar 2023 19:36)

Potpisujem ovo kolega!
Potpna istina. Nama jasno kao dobar dan bilo odavno

Tarmi Rićmi

pre 10 meseci

Prosle godine otkazao na 32 dana pre polaska u Grcku zbog bolesti roditelja,iako pise da do 30 dana vracaju ceo iznos depozita nikada mi nisu vratili 150 eura.Prevaranti na kvadrat !

Stari vuk

pre 10 meseci

Mnogo ljudi voli da komentarise a ništa ne zna o temi koju komentarise.
Barcino je agencija koja je poslovala veoma cudno sa prevelikim troskovima i moglo se ocekivati,za one koji prate.
Nije članica YUTA-e,koja uzgred budi rečeno NIJE nikakva drzavna ustanova vec poslovno udruženje,dakle ne finansira se od države,naprotiv vrlo cesto je na suprotnoj strani...kao recimo u slučaju Air Serbia tokom sezone zbog kašnjenjenja i bahatosti prema putnicima i agencijama.Takođe glupost je reci i za vlasnika SABa da je bio podpredsednik YUTAe kada je propao..to nije tačno,vec je to bio deceniju i više pre toga...istina je da je deo putnika dobio 100%novca a deo putnika oko 70 %,ali razlog je ukupna kolicina novca osiguranja,koja se recipročno deli na broj oštećenih EU model.Ali je i tačno da je YUTA organizovala povratak svih ljudi sa destinacija,i organizovala sa osiguranjem isplatu u najkracem roku ( oko 4 meseca)..sada ti postupci traju i po 6-9 meseci.Da su nas tada ostavili državi da to organizuje,spavali bi na plaži..ovako smo zavrsili odmor,vraćeni sa vrhunskim autobusima nazad...to je istina.
Imao sam i arbitražu u Yuti sa jednom velikom agencijom i dobio spor,i povracaj dela novca za usluge koje nisam dobio.
Obzirom da sam penzioner,bavio sam se njima-pogledajte na registru transparentnosti EU gde je Yuta..u Evropskoj komisiji i bavi se bas ovim pitanjima ,jedina sa zapadnog Balkana.
Sve nam smeta,ali istina je jedna..nema sistema kad je neko lopov ,tu mora država da hapsi

toliko

pre 10 meseci

@Navijač
poštovani, ne lupetam, tri godine sam radio u Booking.comu ispostava Zagreb a sada radim u HTZu (HR TURISTIČKOJ ZAJEDNICI). Dakle, znam o čemu govorim i koji su problemi.

Daniela

pre 10 meseci

Putovala sam tokom proteklog vikenda sa agencijom Barcino tours u Beč-Parndorf. Fiskalni račun, ugovor i ostalo je sve ispoštovano. Barcino, vidimo se opet 🙂

Rade Bgd

pre 9 meseci

Ove godine avgusta meseca sam putovao preko Belvi Travel u Tursku sa porodicom avionom. Prvi put preko agencije i nista nisam proveravao. Hotel 5 zvezdica usluga Ull. Vrlo sam skeptičan bio i zbog agencije i zbog Er Srbije. Šta se dešava. Mi na aerodromu prošli sve ušli u avion. Jeste kasnio 40 min.ali to nije ništa koliko su tada kasnili. Stižemo u Antaliju sve je super organizovano. Dolazimo u hotel koji je mnogo lepši nego na slikama plus smo imali bukvalno sve uračunato u cenu što su neke stvari u agenciji napomenuli da se dodatno plaća. Prezadovoljni smo sa Belvi travelom zaista. Toliko para bi potrošili u Grčkoj bez udobnog smestaja i bez ogromnog izbora hrane pica,voća,kafe a o slatkišima da nepricam. Možeš jesti u restoranu,pored bazena na plaži u sobi piti šta hoćeš i gde hoćeš. Ludilo mozga. Animacije za malu decu veliku decu i nas matore. Hvala bogu dragom što me nije uputio u Barcino lopov Travel nego u Belvi Travel kojima puno zahvaljujem!!!

ZVEZDAŠ ....

pre 10 meseci

Letos su pukli načisto. Prevara za prevarom i na žalbe niko ne mari.
Ni putem meilova, ni putem telefonskog razgovora....
KAKO SEJEŠ TAKO ĆEŠ I DA ŽANJEŠ....