Ponedeljak, 11.07.2022.

08:03

Rat – dan 138: Uništeno skladište; Ljudi beže; Odjekuju eksplozije; Beloruski teroristi planirali napad

U toku je 138. dan specijalne vojne operacije koju Rusija izvodi u Ukrajini.

Izvor: B92

Rat – dan 138: Uništeno skladište; Ljudi beže; Odjekuju eksplozije; Beloruski teroristi planirali napad IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

gulag

pre 2 godine

Putin,Putin,Putin…Pa zar Rusija nema nekakvu Skupstinu,Vladu?Ovako,ispada da je Rusija neka diktatura u kojoj jedan covek o svemu odlucuje ,za sve se pita i sve najbolje zna.
(oce to, 11. jul 2022 22:09)

U Rusiji je predsjednicki sustav, kao u Americi. Predsjednik se pita i odlucuje skoro o svemu. Za razliku od parlamentarnog sustava gdje vlada odlucuje o svemu.

Exe

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)

Čuj samozvana. Momak, oni ratuju malim prstom u Ukrajini. Raspoređuju za Ukrajinu vojsku u desetinama hiljada a vojska im broji milione. Upotrebili kinžal projektile par puta, više da ga demonstriraju svetu. Samo da ne pomisle da tako demonstriraju sarmat. I to treba biti moleban celog zapada svakog jutra.

OPET TAMO NEKO

pre 2 godine

Dali sam dobro procitao da su i Belorusi teroristi. To samo znaci da su SAMO Rusi antifasisti i da ne postoji individualna krivica jer nisu zasigurno svi Belorusi teroristI, vec da u svim narodima ima i terosrista i fasista a bogami i pacifista...

oce to

pre 2 godine

Putin,Putin,Putin…Pa zar Rusija nema nekakvu Skupstinu,Vladu?Ovako,ispada da je Rusija neka diktatura u kojoj jedan covek o svemu odlucuje ,za sve se pita i sve najbolje zna.

Rekreator

pre 2 godine

Budimpeštanski sporazum je.prekršio NATO.

Organizovali su teroristički državni udar na Majdanu i gurnuli zemlju u haos i rat. Mnogo si "zaboravan" kao i svi natovci.
(Kreator, 11. jul 2022 19:45)
Totalna neistina. Majdan se desio zbog toga što je Janukovič odbio da potpiše kandidaturu Ukrajine za članstvo u EU a pobedio je na izborima tako što je obećao narodu kandidaturu za EU i evropski put. A onda je na pritisak iz Moskve promenio ploču. To je bio signal prevarenom narodu da izađe na ulicu. Majdan je zapravo faktički zakazao Putin. I naravno, Janukovič je pobegao kod gazde u Moskvu. A ti, (kao i većina putinofila) ne voliš istinu, možda jedina ako je selektivna. I tada je kao i danas, evropski put Ukrajine podržavalo i podržava više od 75% građana Ukrajine.

Ojha

pre 2 godine

Budimpeštanski sporazum je.prekršio NATO.

Organizovali su teroristički državni udar na Majdanu i gurnuli zemlju u haos i rat. Mnogo si "zaboravan" kao i svi natovci.
(Kreator, 11. jul 2022 19:45)
Državni udare je izveo tadašnji predsednik Janukovič nepoštujući volju ukrajinskog parlamenta. Nakon toga su terorističke državne udare izvele ruske marionete u Donbasu i kreirale tzv LNR i DNR. Mnogo si "zaboravan" kao i svi rusofili.

Nebojsa

pre 2 godine

Kad Rusija “otkine” istok I jug Ukrajine, kontraofanziva je budalastina. Dobice rakete po Kijevu pa ce da se cesu gde ih najmanje svrbi.

Kreator

pre 2 godine

(Uvek tako, 11. jul 2022 14:37)

Budimpeštanski sporazum je.prekršio NATO.

Organizovali su teroristički državni udar na Majdanu i gurnuli zemlju u haos i rat. Mnogo si "zaboravan" kao i svi natovci.

Ko to tamo peva

pre 2 godine

@Uvek tako - prvo je došao sponzorisani državni udar u Ukrajini. Ili si to zaboravio jer ti ne paše?
Državi udar se desio zato što izabrani proruski predsjednik nije htio podnijeti zahtjev za članstvo u EU mada je to obećao prije izbora. Očito da je dobio instrukcije iz Rusije da ulazak u EU ne dolazi u obzir.

Zzzoran

pre 2 godine

@Uvek tako

Eh taj Budimoeštanski sporazum. Ajde da razjasnimo već jednom (za onog ko želi da čuje), zemlje potpisnice Rusija, Sjedinjene Američke Države, Ujedinjeno Kraljevstvo, obavezale su se da neće pretnjama ili upotrebom sile raditi ništa protiv teritorijalnog integriteta ili političke nezavisnosti Ukrajine. Isto tako su se obavezale i da se neće koristiti ekonomskim pritiscima da podrede Ukrajinu vlastitim interesima." Znači da je Majdanskim pučem, finansiranim i uz aktivno mešanja sa strane ove dve zemlje, taj sporazum u potpunosti prekršen i prestao da važi. Jer posle puča i dolaska te pučističke vlasti, Ukrajina realno nije više bila nezavisna država.

Mitque ( objavili ili ne svejedno je )

pre 2 godine

EU najavila: Novi paket sankcija

EU planira da u narednim nedeljama predloži novi paket sankcija Rusiji, prenosi Blumberg.
——
Paket do paketa… dolazi zima onda će vama Rusi uvesti samo jedan paket sankcija i od tog paketa ima da vam se smrzne guza. Bukvalno.

Ojha

pre 2 godine

Samo hrabro ruska braćo! Zaštitite se od propadanja zbog ludaka na vlasti. Zbacite diktatora Putina i zatražite oproštaj od slovenske braće Ukrajinaca od kojih mnogi od vas potiču. Što duže budete oklevali to će cena biti veća, a za sada ima nade za vas da ćete postojati i dalje kao nacija i da ćete imati koliko toliku zemlju.

hm

pre 2 godine

@(juhu, 11. jul 2022 15:49)

Dugi rat nikad ne ide na ruke okupatoru. Dugi rat znači da te stanovništvo nije prihvatilo, i da je druga strana dovoljno snažna da se odupre. Kratka vojna operacija je najpametnije rješenje (i Putin je to pametno zamislio) ali čim se to počelo rastezati, taj je rat Putin izgubio.

Bo_Sana_c

pre 2 godine

Kažu neki mogu Ukrajinci mobilisati milion vojnika ali im to ne pomaže .Šta će to Ukrajina poslati milion vojnika naoružanim viljuškama i ćakijama na ukopane Ruse?! Ma dajte nemojte biti naivni bog će ga znati šta je od oružja i koliko došlo u Ukrajinu i koliko je umješan Američki i Britanski vojni vrh u logističkoj vojnoj obavještajnoj i savjetodavnoj podršci Ukrajini pojma niko od nas nema o tome niti će znati. Naravno da Ukrajina želi da im se njihov narod sklone da ih Rusi ne koriste kao živi štit i da sama pomisao da prema tebi ide milion fanatičnih vojnika dobro naoružanih izaziva pometnju u ruskim trupama...

Smeško

pre 2 godine

Znači,po nagovoru režisera koji su ih uvalili u ovo blato kreću u kolektivno samoubistvo.
Više bih voleo da taj milion junaka čine oni koji žive desno od Dnjepra i blize poljskoj granici.

дингослав

pre 2 godine

Kao što je Putin i rekao nije bio problem pristupanje EU kao što nije ni sad, jer je to ekonomski savez, nego pristup NATO kao vojnom savezu.

juhu

pre 2 godine

@Imenjak

Slažem se da je kraći rat mnogo bolja opcija, ali kada ti se takva prilika pruža. Mislim da u ovom slučaju vreme ipak radi za Ruse. Lakše im je boriti se protiv Ukrajinaca koji su u vojnim formacijama i moraju koliko toliko da se pridržavaju nekih pravila, nego da okupiraju celu Ukrajinu i posle se bore protiv terorizma. Na jugu su se Ukrajinci brzo predali, ali nisu odatle i otišli pa su sa njima ostali i nacionalisti koji sada podmeću bombe i vrše atentate, a na istoku su se ili povukli ili poginuli. Lakše je u ratu za dan ubiti 100 neprijatelja nego u miru uhvatiti, osuditi i kazniti samo jednog od njih kao teroristu. I još jedna stvar koja se ne pominje pa ratište deluje statično. Lakše je uništiti neprijatelja na teško branjivom prostoru, ali se posle treba i povući sa tog istog prostora kako bi navukao još neprijatelja na taj isti teren i ponovo ih lako eliminisao. Ukrajinci će se uvek rado vratiti na takve pozicije samo da bi rekli kako su tog dana bar nešto oslobodili. To rade i Rusi i Ukrajinci, ali je Rusima teže jer tako deluje da ne napreduju na frontu, ali stvarni i bitniji napredak je eliminisanje broja budućih terorista na toj istoj teritoriji. A u to da će sankcije iscrpeti Rusiju do te mere da se povuku pa vreme ne radi za njih sada očigledno ni zapad više ne veruje.

Goran

pre 2 godine

Ma mogu ukrajinci mobilizovati i 5 miliona vojnika ali ni to ne pomaze!Oni jednostavno ne mogu izbaciti ruse iz ukrajine! Dombas i krim su u ruskim rukama i da mole boga da se sve to prije zavrsi prije nego zauzmu mnogo vecu teritioriju.

Uvek tako

pre 2 godine

Borelj upozorava da rat u Ukrajini nije "samo evropski rat" i ocenjuje da ”pred agresijom niko ne može da bude neutralan”.
А, лепо вас је Путин, малте не, молио да се договорите и испоштујете потписани "Минск 2", а ви сте то игнорисали. Сада имате игранку па играјте али по Путиновом такту.
(Milan, 11. jul 2022 11:45)
Putin je kao neki mirotvorac koji je molio da se poštuje sporazum iz Minska? Pa što je onda prekršio sporazum iz Budimpešte koji je potpisan mnogo pre Minskog, 1994g? Da nije prekršio Budimpeštanski, do svega ovoga ne bi ni došlo. Ne bi ginuli ruski i ukrajinski civili u Donbasu, ne bi bilo proterivanja ukrajinaca iz Donbasa, ne bi bilo ukrajinskog granatiranja, ne bi bilo zločina niti bi bilo ovog rata. Samo da je ispoštovao ono što su potpisali i da nije sprečio Ukrajinu da se kandiduje za članstvo u EU. A obavezali su se da neće sprečavati Ukrajinu u tome, Ukrajina im je platila za to svojim nuklearnim naoružanjem. I prevarili su je. A sada i ubijaju, ruše i pale po Ukrajini.

Imenjak

pre 2 godine

@Bane

Na osnovu cega tvrdis da ce Rusi opkoljavati i iscripljivati? Probali su blickrig na pocetku bas zeleci da izbegnu dugotrajan rat. Svi nesto pricaju vreme radi za Ruse, vreme u ratu ne radi ni za koga. Gube se ljudski i materijalni resursi na obe strane.

Ono sto je do sada bio slucaj i jedino sto se sigurno moze tvrditi je da ce Rusi ukoliko se namerace na neki grad, sistematski "peglati" artiljerijom po citavom gradu uz manju podrsku pesadije na terenu. To je jedina uspesna strategija do sada bila.

Bane

pre 2 godine

Smešno. Kao da je to tek tako, ukupimo mi milion poluobučenih vojnika i hajmo svi juriš. Brojčana nadmoć je najznačanija u gerilskoj borbi i to jeste činjenica, ali teško da će Rusi sebi dopustiti taj luksuz da ponovo uđu u takav vid borbe. Ako već budu morali da osvajaju veće urbane centre, mnogo je verovatnije da će ići na iscrpljivanje tj. blokadu dovoda hrane, vode, goriva, ogreva i sl, a gladan i žedan vojnik ne ratuje, već se predaje. Pri tome ne treba zaboraviti da zima dolazi, pa vi vidite šta čeka ukrajinsku vojsku. Gurnuti su u tuđi rat i na najgori mogući način iskorišćeni za ostvarivanje interesa zapadnih birokrata.

Jovo Bakic

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)
@Englez
Rusi sa ravno 10 puta manje pešadije na terenu..
(Boris, 11. jul 2022 09:56)

Ali 10 puta više vojne tehnike.
(Locutus, 11. jul 2022 10:17)

Da ali tehnika ne moze da osvoji gradove napravljene od betona u vreme SSSR a...Tu se utvrde Ukri i samo pesadija resava stvar. A 40 miliona stanovnika pomazu SAD,Englezi i ostali .

ajme..

pre 2 godine

Secam se da je posle prethodne kontraofanzive u potpunosti ociscena LNR. Mora se priznati da zapad dominira medijima i marketingom. Rusi naravno na terenu dominiraju uz minimalne gubitke.

Milan

pre 2 godine

Borelj upozorava da rat u Ukrajini nije "samo evropski rat" i ocenjuje da ”pred agresijom niko ne može da bude neutralan”.
А, лепо вас је Путин, малте не, молио да се договорите и испоштујете потписани "Минск 2", а ви сте то игнорисали. Сада имате игранку па играјте али по Путиновом такту.

Locutus

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)
@Englez
Rusi sa ravno 10 puta manje pešadije na terenu..
(Boris, 11. jul 2022 09:56)

Ali 10 puta više vojne tehnike.

Dragan KV

pre 2 godine

Dok su Rusi bili zauzeti zauzimanjem metar po metar u Donbasu uz teške borbe i gubitke skoro četri mjeseca to je dalo vremena Ukrajincima da se na miru naoružavaju i obučavaju ogromnu vojnu silu duboko negdje u pozadini. Stiže taj odavno najavljivani avgust...
(Bo_Sana_c, 11. jul 2022 09:36)

Osam godina su se obucavali i opremali i ni to im nije pomoglo

Iznogud

pre 2 godine

Ajd’ sa srećom. Nadam se da ćete sad videti kako je biti Srbin i sirotinja?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 11. jul 2022 09:07)

E moj zemljace. Kada cemo nauciti, ako Nemackoj i EU bude lose, i postanu sirotinja, sta ce tek onda biti kod nas. 21. vek je, sve drzave su povezane, sve zavisne jedna od druge, a narocito drzave poput nase.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Severni tok od danas neće raditi zbog remonta, a Nemačka strahuje da će Rusija potpuno obustaviti isporuku gasa.




Ajd’ sa srećom. Nadam se da ćete sad videti kako je biti Srbin i sirotinja?

Radoznao

pre 2 godine

Ukrajinci shvataju da dolazi do zamaranja Zapada i saglasno tome opadanja podrške, pa moraju nešto uraditi da ponovo dođu u centar pažnje. Opadanje pažnje dovodi do opadanja podrške, a Ukrajinska država se skoro u celosti finansira sa Zapada. Smatraju da nemaju šta da izgube. Katastrofalnim porazom ili jednom sjajnom pobedom bi ponovo došli u centar pažnje.

bla

pre 2 godine

"Taj plan bi, kako se navodi, bio usklađen sa evropskim sankcijama i omogućio bi održavanje isporuka ruske sirove nafte na globalna tržišta i to po značajno sniženoj ceni."

Što bi Rusi prodavali naftu pod takvim uslovima?
(neutralni fe, 11. jul 2022 09:33)

dodatno sto se kinezima i indijcima imaju dugorocne ugovore pa cak i da ne prodaju naftu na berzama nece ih mnogo kostati. isto je zanimljivo kako ce drugi proizvodjaci nafte reagovati na takvo vestacko snizenje cena

Boris

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)
@Englez
Rusi sa ravno 10 puta manje pešadije na terenu..

gulag

pre 2 godine

ovi najavljyju kontranapad vec nedelju dana, sjajna taktika
(Ako su ruze, procvetace..., 11. jul 2022 08:12)

Pokušavaju navući Ruse da koncentriraju snage na području kontraofenzive, a Ukrajinci bi vjerojatno napali na drugom dijelu fronta. Rusi međutim nisu od jučer i zato nema ništa od toga.
Ukrajinci jedino taktikom gerile mogu nešto napraviti, ali onda moraju prepustiti puno teritorija da razvuku rusku vojsku, moraju imati motivirane vojnike koji će dugo godina ratovati "pod zemljom". Ali Ukrajinci nisu ni Vijetnamci ni Afganistanu nego evropljani tako da je mala šansa. Pregovori su trenutno najbolje rješenje, a ako se Zelenski povuče i prepusti vlast drugome možda mogu i sačuvati teritorij kroz federalizaciju

Staljingrad

pre 2 godine

milionska vojska krece u napad,pa nije ovo 16 vek
(Zver, 11. jul 2022 08:32)

Nema veze sto nije 16. vek. Ukrajina vrlo lako moze okupiti milion vojnika.

Dignu sve rezervise, podele im oruzje i na front.

Problem su posledice takve odluke.

Amerika odavno ne korisi tako masivnu vojsku jer to znaci da bi bili jako uocljivi.

Zamislite sta ce biti kada milion lose obucenih rezervista dodje na front. Za mesec dana dejstva artiljerije od tih milion bi ostalo manje od pola a i to ostane bi bilo izranjavano. Taj broj vojnika nije moguce zastiti a ni sakriti od neprijatelja.

Brojne vojska predstavlja laku metu i ogroman problem za snadbevanje i manevrisanje.

Jedina logika kojom se Ukrajina moze voditi ako povuce ovakav potez je da pokusa da poturi topovsko meso kako bi Rusi potrosili municiju a oni sebi uzeli za pravo da glume jos vece zrtve.

Za milion vojnika potrebno je imati desetine holjada kamiona koji ce ih snadbevati, potrebno je imati hranu i ostale potrebstine. Potrebno je imati gorivo i vozila kako bi ta vojska bila pokretljiva. Potrebno je imati desetine hiljada oficira koji bi znali da upravljaju toliko vojskom.

GoranKV

pre 2 godine

Ove bajke o milionskoj vojsci. I sta da ih ima, gde su tenkovi? Gde je oprema? Gde je obuka? Nije ovo prvi svetski rat pa da ljudi jurisaju iz rova u rov, a i svi znamo kako se to zavrsavalo...

Bo_Sana_c

pre 2 godine

Dok su Rusi bili zauzeti zauzimanjem metar po metar u Donbasu uz teške borbe i gubitke skoro četri mjeseca to je dalo vremena Ukrajincima da se na miru naoružavaju i obučavaju ogromnu vojnu silu duboko negdje u pozadini. Stiže taj odavno najavljivani avgust...

Real

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)

Ukrajina uopste nije vojno slabasna. Sami celnici NATOa i Ukrajine su priznali da sa ovim naoružanjem koje su dobili mogu da pregaze bilo koju evropsku drzavu,ali ne i "slabasne" Ruse. 200 000 Rusa i dalje napreduje, a vi kako hocete.

neutralni fe

pre 2 godine

"Taj plan bi, kako se navodi, bio usklađen sa evropskim sankcijama i omogućio bi održavanje isporuka ruske sirove nafte na globalna tržišta i to po značajno sniženoj ceni."

Što bi Rusi prodavali naftu pod takvim uslovima?

Englez

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.

Staljingrad

pre 2 godine

milionska vojska krece u napad,pa nije ovo 16 vek
(Zver, 11. jul 2022 08:32)

Nema veze sto nije 16. vek. Ukrajina vrlo lako moze okupiti milion vojnika.

Dignu sve rezervise, podele im oruzje i na front.

Problem su posledice takve odluke.

Amerika odavno ne korisi tako masivnu vojsku jer to znaci da bi bili jako uocljivi.

Zamislite sta ce biti kada milion lose obucenih rezervista dodje na front. Za mesec dana dejstva artiljerije od tih milion bi ostalo manje od pola a i to ostane bi bilo izranjavano. Taj broj vojnika nije moguce zastiti a ni sakriti od neprijatelja.

Brojne vojska predstavlja laku metu i ogroman problem za snadbevanje i manevrisanje.

Jedina logika kojom se Ukrajina moze voditi ako povuce ovakav potez je da pokusa da poturi topovsko meso kako bi Rusi potrosili municiju a oni sebi uzeli za pravo da glume jos vece zrtve.

Za milion vojnika potrebno je imati desetine holjada kamiona koji ce ih snadbevati, potrebno je imati hranu i ostale potrebstine. Potrebno je imati gorivo i vozila kako bi ta vojska bila pokretljiva. Potrebno je imati desetine hiljada oficira koji bi znali da upravljaju toliko vojskom.

Real

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)

Ukrajina uopste nije vojno slabasna. Sami celnici NATOa i Ukrajine su priznali da sa ovim naoružanjem koje su dobili mogu da pregaze bilo koju evropsku drzavu,ali ne i "slabasne" Ruse. 200 000 Rusa i dalje napreduje, a vi kako hocete.

Dragan KV

pre 2 godine

Dok su Rusi bili zauzeti zauzimanjem metar po metar u Donbasu uz teške borbe i gubitke skoro četri mjeseca to je dalo vremena Ukrajincima da se na miru naoružavaju i obučavaju ogromnu vojnu silu duboko negdje u pozadini. Stiže taj odavno najavljivani avgust...
(Bo_Sana_c, 11. jul 2022 09:36)

Osam godina su se obucavali i opremali i ni to im nije pomoglo

GoranKV

pre 2 godine

Ove bajke o milionskoj vojsci. I sta da ih ima, gde su tenkovi? Gde je oprema? Gde je obuka? Nije ovo prvi svetski rat pa da ljudi jurisaju iz rova u rov, a i svi znamo kako se to zavrsavalo...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Severni tok od danas neće raditi zbog remonta, a Nemačka strahuje da će Rusija potpuno obustaviti isporuku gasa.




Ajd’ sa srećom. Nadam se da ćete sad videti kako je biti Srbin i sirotinja?

Milan

pre 2 godine

Borelj upozorava da rat u Ukrajini nije "samo evropski rat" i ocenjuje da ”pred agresijom niko ne može da bude neutralan”.
А, лепо вас је Путин, малте не, молио да се договорите и испоштујете потписани "Минск 2", а ви сте то игнорисали. Сада имате игранку па играјте али по Путиновом такту.

gulag

pre 2 godine

ovi najavljyju kontranapad vec nedelju dana, sjajna taktika
(Ako su ruze, procvetace..., 11. jul 2022 08:12)

Pokušavaju navući Ruse da koncentriraju snage na području kontraofenzive, a Ukrajinci bi vjerojatno napali na drugom dijelu fronta. Rusi međutim nisu od jučer i zato nema ništa od toga.
Ukrajinci jedino taktikom gerile mogu nešto napraviti, ali onda moraju prepustiti puno teritorija da razvuku rusku vojsku, moraju imati motivirane vojnike koji će dugo godina ratovati "pod zemljom". Ali Ukrajinci nisu ni Vijetnamci ni Afganistanu nego evropljani tako da je mala šansa. Pregovori su trenutno najbolje rješenje, a ako se Zelenski povuče i prepusti vlast drugome možda mogu i sačuvati teritorij kroz federalizaciju

ajme..

pre 2 godine

Secam se da je posle prethodne kontraofanzive u potpunosti ociscena LNR. Mora se priznati da zapad dominira medijima i marketingom. Rusi naravno na terenu dominiraju uz minimalne gubitke.

neutralni fe

pre 2 godine

"Taj plan bi, kako se navodi, bio usklađen sa evropskim sankcijama i omogućio bi održavanje isporuka ruske sirove nafte na globalna tržišta i to po značajno sniženoj ceni."

Što bi Rusi prodavali naftu pod takvim uslovima?

Iznogud

pre 2 godine

Ajd’ sa srećom. Nadam se da ćete sad videti kako je biti Srbin i sirotinja?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 11. jul 2022 09:07)

E moj zemljace. Kada cemo nauciti, ako Nemackoj i EU bude lose, i postanu sirotinja, sta ce tek onda biti kod nas. 21. vek je, sve drzave su povezane, sve zavisne jedna od druge, a narocito drzave poput nase.

Mitque ( objavili ili ne svejedno je )

pre 2 godine

EU najavila: Novi paket sankcija

EU planira da u narednim nedeljama predloži novi paket sankcija Rusiji, prenosi Blumberg.
——
Paket do paketa… dolazi zima onda će vama Rusi uvesti samo jedan paket sankcija i od tog paketa ima da vam se smrzne guza. Bukvalno.

Boris

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)
@Englez
Rusi sa ravno 10 puta manje pešadije na terenu..

Radoznao

pre 2 godine

Ukrajinci shvataju da dolazi do zamaranja Zapada i saglasno tome opadanja podrške, pa moraju nešto uraditi da ponovo dođu u centar pažnje. Opadanje pažnje dovodi do opadanja podrške, a Ukrajinska država se skoro u celosti finansira sa Zapada. Smatraju da nemaju šta da izgube. Katastrofalnim porazom ili jednom sjajnom pobedom bi ponovo došli u centar pažnje.

bla

pre 2 godine

"Taj plan bi, kako se navodi, bio usklađen sa evropskim sankcijama i omogućio bi održavanje isporuka ruske sirove nafte na globalna tržišta i to po značajno sniženoj ceni."

Što bi Rusi prodavali naftu pod takvim uslovima?
(neutralni fe, 11. jul 2022 09:33)

dodatno sto se kinezima i indijcima imaju dugorocne ugovore pa cak i da ne prodaju naftu na berzama nece ih mnogo kostati. isto je zanimljivo kako ce drugi proizvodjaci nafte reagovati na takvo vestacko snizenje cena

Bane

pre 2 godine

Smešno. Kao da je to tek tako, ukupimo mi milion poluobučenih vojnika i hajmo svi juriš. Brojčana nadmoć je najznačanija u gerilskoj borbi i to jeste činjenica, ali teško da će Rusi sebi dopustiti taj luksuz da ponovo uđu u takav vid borbe. Ako već budu morali da osvajaju veće urbane centre, mnogo je verovatnije da će ići na iscrpljivanje tj. blokadu dovoda hrane, vode, goriva, ogreva i sl, a gladan i žedan vojnik ne ratuje, već se predaje. Pri tome ne treba zaboraviti da zima dolazi, pa vi vidite šta čeka ukrajinsku vojsku. Gurnuti su u tuđi rat i na najgori mogući način iskorišćeni za ostvarivanje interesa zapadnih birokrata.

Goran

pre 2 godine

Ma mogu ukrajinci mobilizovati i 5 miliona vojnika ali ni to ne pomaze!Oni jednostavno ne mogu izbaciti ruse iz ukrajine! Dombas i krim su u ruskim rukama i da mole boga da se sve to prije zavrsi prije nego zauzmu mnogo vecu teritioriju.

Kreator

pre 2 godine

(Uvek tako, 11. jul 2022 14:37)

Budimpeštanski sporazum je.prekršio NATO.

Organizovali su teroristički državni udar na Majdanu i gurnuli zemlju u haos i rat. Mnogo si "zaboravan" kao i svi natovci.

Zzzoran

pre 2 godine

@Uvek tako

Eh taj Budimoeštanski sporazum. Ajde da razjasnimo već jednom (za onog ko želi da čuje), zemlje potpisnice Rusija, Sjedinjene Američke Države, Ujedinjeno Kraljevstvo, obavezale su se da neće pretnjama ili upotrebom sile raditi ništa protiv teritorijalnog integriteta ili političke nezavisnosti Ukrajine. Isto tako su se obavezale i da se neće koristiti ekonomskim pritiscima da podrede Ukrajinu vlastitim interesima." Znači da je Majdanskim pučem, finansiranim i uz aktivno mešanja sa strane ove dve zemlje, taj sporazum u potpunosti prekršen i prestao da važi. Jer posle puča i dolaska te pučističke vlasti, Ukrajina realno nije više bila nezavisna država.

дингослав

pre 2 godine

Kao što je Putin i rekao nije bio problem pristupanje EU kao što nije ni sad, jer je to ekonomski savez, nego pristup NATO kao vojnom savezu.

Nebojsa

pre 2 godine

Kad Rusija “otkine” istok I jug Ukrajine, kontraofanziva je budalastina. Dobice rakete po Kijevu pa ce da se cesu gde ih najmanje svrbi.

Englez

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.

Jovo Bakic

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)
@Englez
Rusi sa ravno 10 puta manje pešadije na terenu..
(Boris, 11. jul 2022 09:56)

Ali 10 puta više vojne tehnike.
(Locutus, 11. jul 2022 10:17)

Da ali tehnika ne moze da osvoji gradove napravljene od betona u vreme SSSR a...Tu se utvrde Ukri i samo pesadija resava stvar. A 40 miliona stanovnika pomazu SAD,Englezi i ostali .

Smeško

pre 2 godine

Znači,po nagovoru režisera koji su ih uvalili u ovo blato kreću u kolektivno samoubistvo.
Više bih voleo da taj milion junaka čine oni koji žive desno od Dnjepra i blize poljskoj granici.

Uvek tako

pre 2 godine

Borelj upozorava da rat u Ukrajini nije "samo evropski rat" i ocenjuje da ”pred agresijom niko ne može da bude neutralan”.
А, лепо вас је Путин, малте не, молио да се договорите и испоштујете потписани "Минск 2", а ви сте то игнорисали. Сада имате игранку па играјте али по Путиновом такту.
(Milan, 11. jul 2022 11:45)
Putin je kao neki mirotvorac koji je molio da se poštuje sporazum iz Minska? Pa što je onda prekršio sporazum iz Budimpešte koji je potpisan mnogo pre Minskog, 1994g? Da nije prekršio Budimpeštanski, do svega ovoga ne bi ni došlo. Ne bi ginuli ruski i ukrajinski civili u Donbasu, ne bi bilo proterivanja ukrajinaca iz Donbasa, ne bi bilo ukrajinskog granatiranja, ne bi bilo zločina niti bi bilo ovog rata. Samo da je ispoštovao ono što su potpisali i da nije sprečio Ukrajinu da se kandiduje za članstvo u EU. A obavezali su se da neće sprečavati Ukrajinu u tome, Ukrajina im je platila za to svojim nuklearnim naoružanjem. I prevarili su je. A sada i ubijaju, ruše i pale po Ukrajini.

juhu

pre 2 godine

@Imenjak

Slažem se da je kraći rat mnogo bolja opcija, ali kada ti se takva prilika pruža. Mislim da u ovom slučaju vreme ipak radi za Ruse. Lakše im je boriti se protiv Ukrajinaca koji su u vojnim formacijama i moraju koliko toliko da se pridržavaju nekih pravila, nego da okupiraju celu Ukrajinu i posle se bore protiv terorizma. Na jugu su se Ukrajinci brzo predali, ali nisu odatle i otišli pa su sa njima ostali i nacionalisti koji sada podmeću bombe i vrše atentate, a na istoku su se ili povukli ili poginuli. Lakše je u ratu za dan ubiti 100 neprijatelja nego u miru uhvatiti, osuditi i kazniti samo jednog od njih kao teroristu. I još jedna stvar koja se ne pominje pa ratište deluje statično. Lakše je uništiti neprijatelja na teško branjivom prostoru, ali se posle treba i povući sa tog istog prostora kako bi navukao još neprijatelja na taj isti teren i ponovo ih lako eliminisao. Ukrajinci će se uvek rado vratiti na takve pozicije samo da bi rekli kako su tog dana bar nešto oslobodili. To rade i Rusi i Ukrajinci, ali je Rusima teže jer tako deluje da ne napreduju na frontu, ali stvarni i bitniji napredak je eliminisanje broja budućih terorista na toj istoj teritoriji. A u to da će sankcije iscrpeti Rusiju do te mere da se povuku pa vreme ne radi za njih sada očigledno ni zapad više ne veruje.

Locutus

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)
@Englez
Rusi sa ravno 10 puta manje pešadije na terenu..
(Boris, 11. jul 2022 09:56)

Ali 10 puta više vojne tehnike.

Exe

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)

Čuj samozvana. Momak, oni ratuju malim prstom u Ukrajini. Raspoređuju za Ukrajinu vojsku u desetinama hiljada a vojska im broji milione. Upotrebili kinžal projektile par puta, više da ga demonstriraju svetu. Samo da ne pomisle da tako demonstriraju sarmat. I to treba biti moleban celog zapada svakog jutra.

Ojha

pre 2 godine

Budimpeštanski sporazum je.prekršio NATO.

Organizovali su teroristički državni udar na Majdanu i gurnuli zemlju u haos i rat. Mnogo si "zaboravan" kao i svi natovci.
(Kreator, 11. jul 2022 19:45)
Državni udare je izveo tadašnji predsednik Janukovič nepoštujući volju ukrajinskog parlamenta. Nakon toga su terorističke državne udare izvele ruske marionete u Donbasu i kreirale tzv LNR i DNR. Mnogo si "zaboravan" kao i svi rusofili.

Rekreator

pre 2 godine

Budimpeštanski sporazum je.prekršio NATO.

Organizovali su teroristički državni udar na Majdanu i gurnuli zemlju u haos i rat. Mnogo si "zaboravan" kao i svi natovci.
(Kreator, 11. jul 2022 19:45)
Totalna neistina. Majdan se desio zbog toga što je Janukovič odbio da potpiše kandidaturu Ukrajine za članstvo u EU a pobedio je na izborima tako što je obećao narodu kandidaturu za EU i evropski put. A onda je na pritisak iz Moskve promenio ploču. To je bio signal prevarenom narodu da izađe na ulicu. Majdan je zapravo faktički zakazao Putin. I naravno, Janukovič je pobegao kod gazde u Moskvu. A ti, (kao i većina putinofila) ne voliš istinu, možda jedina ako je selektivna. I tada je kao i danas, evropski put Ukrajine podržavalo i podržava više od 75% građana Ukrajine.

Bo_Sana_c

pre 2 godine

Dok su Rusi bili zauzeti zauzimanjem metar po metar u Donbasu uz teške borbe i gubitke skoro četri mjeseca to je dalo vremena Ukrajincima da se na miru naoružavaju i obučavaju ogromnu vojnu silu duboko negdje u pozadini. Stiže taj odavno najavljivani avgust...

Imenjak

pre 2 godine

@Bane

Na osnovu cega tvrdis da ce Rusi opkoljavati i iscripljivati? Probali su blickrig na pocetku bas zeleci da izbegnu dugotrajan rat. Svi nesto pricaju vreme radi za Ruse, vreme u ratu ne radi ni za koga. Gube se ljudski i materijalni resursi na obe strane.

Ono sto je do sada bio slucaj i jedino sto se sigurno moze tvrditi je da ce Rusi ukoliko se namerace na neki grad, sistematski "peglati" artiljerijom po citavom gradu uz manju podrsku pesadije na terenu. To je jedina uspesna strategija do sada bila.

hm

pre 2 godine

@(juhu, 11. jul 2022 15:49)

Dugi rat nikad ne ide na ruke okupatoru. Dugi rat znači da te stanovništvo nije prihvatilo, i da je druga strana dovoljno snažna da se odupre. Kratka vojna operacija je najpametnije rješenje (i Putin je to pametno zamislio) ali čim se to počelo rastezati, taj je rat Putin izgubio.

Ojha

pre 2 godine

Samo hrabro ruska braćo! Zaštitite se od propadanja zbog ludaka na vlasti. Zbacite diktatora Putina i zatražite oproštaj od slovenske braće Ukrajinaca od kojih mnogi od vas potiču. Što duže budete oklevali to će cena biti veća, a za sada ima nade za vas da ćete postojati i dalje kao nacija i da ćete imati koliko toliku zemlju.

oce to

pre 2 godine

Putin,Putin,Putin…Pa zar Rusija nema nekakvu Skupstinu,Vladu?Ovako,ispada da je Rusija neka diktatura u kojoj jedan covek o svemu odlucuje ,za sve se pita i sve najbolje zna.

Ko to tamo peva

pre 2 godine

@Uvek tako - prvo je došao sponzorisani državni udar u Ukrajini. Ili si to zaboravio jer ti ne paše?
Državi udar se desio zato što izabrani proruski predsjednik nije htio podnijeti zahtjev za članstvo u EU mada je to obećao prije izbora. Očito da je dobio instrukcije iz Rusije da ulazak u EU ne dolazi u obzir.

Bo_Sana_c

pre 2 godine

Kažu neki mogu Ukrajinci mobilisati milion vojnika ali im to ne pomaže .Šta će to Ukrajina poslati milion vojnika naoružanim viljuškama i ćakijama na ukopane Ruse?! Ma dajte nemojte biti naivni bog će ga znati šta je od oružja i koliko došlo u Ukrajinu i koliko je umješan Američki i Britanski vojni vrh u logističkoj vojnoj obavještajnoj i savjetodavnoj podršci Ukrajini pojma niko od nas nema o tome niti će znati. Naravno da Ukrajina želi da im se njihov narod sklone da ih Rusi ne koriste kao živi štit i da sama pomisao da prema tebi ide milion fanatičnih vojnika dobro naoružanih izaziva pometnju u ruskim trupama...

OPET TAMO NEKO

pre 2 godine

Dali sam dobro procitao da su i Belorusi teroristi. To samo znaci da su SAMO Rusi antifasisti i da ne postoji individualna krivica jer nisu zasigurno svi Belorusi teroristI, vec da u svim narodima ima i terosrista i fasista a bogami i pacifista...

gulag

pre 2 godine

Putin,Putin,Putin…Pa zar Rusija nema nekakvu Skupstinu,Vladu?Ovako,ispada da je Rusija neka diktatura u kojoj jedan covek o svemu odlucuje ,za sve se pita i sve najbolje zna.
(oce to, 11. jul 2022 22:09)

U Rusiji je predsjednicki sustav, kao u Americi. Predsjednik se pita i odlucuje skoro o svemu. Za razliku od parlamentarnog sustava gdje vlada odlucuje o svemu.

Englez

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.

Bo_Sana_c

pre 2 godine

Dok su Rusi bili zauzeti zauzimanjem metar po metar u Donbasu uz teške borbe i gubitke skoro četri mjeseca to je dalo vremena Ukrajincima da se na miru naoružavaju i obučavaju ogromnu vojnu silu duboko negdje u pozadini. Stiže taj odavno najavljivani avgust...

Ojha

pre 2 godine

Samo hrabro ruska braćo! Zaštitite se od propadanja zbog ludaka na vlasti. Zbacite diktatora Putina i zatražite oproštaj od slovenske braće Ukrajinaca od kojih mnogi od vas potiču. Što duže budete oklevali to će cena biti veća, a za sada ima nade za vas da ćete postojati i dalje kao nacija i da ćete imati koliko toliku zemlju.

Uvek tako

pre 2 godine

Borelj upozorava da rat u Ukrajini nije "samo evropski rat" i ocenjuje da ”pred agresijom niko ne može da bude neutralan”.
А, лепо вас је Путин, малте не, молио да се договорите и испоштујете потписани "Минск 2", а ви сте то игнорисали. Сада имате игранку па играјте али по Путиновом такту.
(Milan, 11. jul 2022 11:45)
Putin je kao neki mirotvorac koji je molio da se poštuje sporazum iz Minska? Pa što je onda prekršio sporazum iz Budimpešte koji je potpisan mnogo pre Minskog, 1994g? Da nije prekršio Budimpeštanski, do svega ovoga ne bi ni došlo. Ne bi ginuli ruski i ukrajinski civili u Donbasu, ne bi bilo proterivanja ukrajinaca iz Donbasa, ne bi bilo ukrajinskog granatiranja, ne bi bilo zločina niti bi bilo ovog rata. Samo da je ispoštovao ono što su potpisali i da nije sprečio Ukrajinu da se kandiduje za članstvo u EU. A obavezali su se da neće sprečavati Ukrajinu u tome, Ukrajina im je platila za to svojim nuklearnim naoružanjem. I prevarili su je. A sada i ubijaju, ruše i pale po Ukrajini.

Rekreator

pre 2 godine

Budimpeštanski sporazum je.prekršio NATO.

Organizovali su teroristički državni udar na Majdanu i gurnuli zemlju u haos i rat. Mnogo si "zaboravan" kao i svi natovci.
(Kreator, 11. jul 2022 19:45)
Totalna neistina. Majdan se desio zbog toga što je Janukovič odbio da potpiše kandidaturu Ukrajine za članstvo u EU a pobedio je na izborima tako što je obećao narodu kandidaturu za EU i evropski put. A onda je na pritisak iz Moskve promenio ploču. To je bio signal prevarenom narodu da izađe na ulicu. Majdan je zapravo faktički zakazao Putin. I naravno, Janukovič je pobegao kod gazde u Moskvu. A ti, (kao i većina putinofila) ne voliš istinu, možda jedina ako je selektivna. I tada je kao i danas, evropski put Ukrajine podržavalo i podržava više od 75% građana Ukrajine.

Bo_Sana_c

pre 2 godine

Kažu neki mogu Ukrajinci mobilisati milion vojnika ali im to ne pomaže .Šta će to Ukrajina poslati milion vojnika naoružanim viljuškama i ćakijama na ukopane Ruse?! Ma dajte nemojte biti naivni bog će ga znati šta je od oružja i koliko došlo u Ukrajinu i koliko je umješan Američki i Britanski vojni vrh u logističkoj vojnoj obavještajnoj i savjetodavnoj podršci Ukrajini pojma niko od nas nema o tome niti će znati. Naravno da Ukrajina želi da im se njihov narod sklone da ih Rusi ne koriste kao živi štit i da sama pomisao da prema tebi ide milion fanatičnih vojnika dobro naoružanih izaziva pometnju u ruskim trupama...

Ojha

pre 2 godine

Budimpeštanski sporazum je.prekršio NATO.

Organizovali su teroristički državni udar na Majdanu i gurnuli zemlju u haos i rat. Mnogo si "zaboravan" kao i svi natovci.
(Kreator, 11. jul 2022 19:45)
Državni udare je izveo tadašnji predsednik Janukovič nepoštujući volju ukrajinskog parlamenta. Nakon toga su terorističke državne udare izvele ruske marionete u Donbasu i kreirale tzv LNR i DNR. Mnogo si "zaboravan" kao i svi rusofili.

Locutus

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)
@Englez
Rusi sa ravno 10 puta manje pešadije na terenu..
(Boris, 11. jul 2022 09:56)

Ali 10 puta više vojne tehnike.

hm

pre 2 godine

@(juhu, 11. jul 2022 15:49)

Dugi rat nikad ne ide na ruke okupatoru. Dugi rat znači da te stanovništvo nije prihvatilo, i da je druga strana dovoljno snažna da se odupre. Kratka vojna operacija je najpametnije rješenje (i Putin je to pametno zamislio) ali čim se to počelo rastezati, taj je rat Putin izgubio.

Jovo Bakic

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)
@Englez
Rusi sa ravno 10 puta manje pešadije na terenu..
(Boris, 11. jul 2022 09:56)

Ali 10 puta više vojne tehnike.
(Locutus, 11. jul 2022 10:17)

Da ali tehnika ne moze da osvoji gradove napravljene od betona u vreme SSSR a...Tu se utvrde Ukri i samo pesadija resava stvar. A 40 miliona stanovnika pomazu SAD,Englezi i ostali .

Iznogud

pre 2 godine

Ajd’ sa srećom. Nadam se da ćete sad videti kako je biti Srbin i sirotinja?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 11. jul 2022 09:07)

E moj zemljace. Kada cemo nauciti, ako Nemackoj i EU bude lose, i postanu sirotinja, sta ce tek onda biti kod nas. 21. vek je, sve drzave su povezane, sve zavisne jedna od druge, a narocito drzave poput nase.

Ko to tamo peva

pre 2 godine

@Uvek tako - prvo je došao sponzorisani državni udar u Ukrajini. Ili si to zaboravio jer ti ne paše?
Državi udar se desio zato što izabrani proruski predsjednik nije htio podnijeti zahtjev za članstvo u EU mada je to obećao prije izbora. Očito da je dobio instrukcije iz Rusije da ulazak u EU ne dolazi u obzir.

Milan

pre 2 godine

Borelj upozorava da rat u Ukrajini nije "samo evropski rat" i ocenjuje da ”pred agresijom niko ne može da bude neutralan”.
А, лепо вас је Путин, малте не, молио да се договорите и испоштујете потписани "Минск 2", а ви сте то игнорисали. Сада имате игранку па играјте али по Путиновом такту.

Dragan KV

pre 2 godine

Dok su Rusi bili zauzeti zauzimanjem metar po metar u Donbasu uz teške borbe i gubitke skoro četri mjeseca to je dalo vremena Ukrajincima da se na miru naoružavaju i obučavaju ogromnu vojnu silu duboko negdje u pozadini. Stiže taj odavno najavljivani avgust...
(Bo_Sana_c, 11. jul 2022 09:36)

Osam godina su se obucavali i opremali i ni to im nije pomoglo

ajme..

pre 2 godine

Secam se da je posle prethodne kontraofanzive u potpunosti ociscena LNR. Mora se priznati da zapad dominira medijima i marketingom. Rusi naravno na terenu dominiraju uz minimalne gubitke.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Severni tok od danas neće raditi zbog remonta, a Nemačka strahuje da će Rusija potpuno obustaviti isporuku gasa.




Ajd’ sa srećom. Nadam se da ćete sad videti kako je biti Srbin i sirotinja?

Real

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)

Ukrajina uopste nije vojno slabasna. Sami celnici NATOa i Ukrajine su priznali da sa ovim naoružanjem koje su dobili mogu da pregaze bilo koju evropsku drzavu,ali ne i "slabasne" Ruse. 200 000 Rusa i dalje napreduje, a vi kako hocete.

Kreator

pre 2 godine

(Uvek tako, 11. jul 2022 14:37)

Budimpeštanski sporazum je.prekršio NATO.

Organizovali su teroristički državni udar na Majdanu i gurnuli zemlju u haos i rat. Mnogo si "zaboravan" kao i svi natovci.

Bane

pre 2 godine

Smešno. Kao da je to tek tako, ukupimo mi milion poluobučenih vojnika i hajmo svi juriš. Brojčana nadmoć je najznačanija u gerilskoj borbi i to jeste činjenica, ali teško da će Rusi sebi dopustiti taj luksuz da ponovo uđu u takav vid borbe. Ako već budu morali da osvajaju veće urbane centre, mnogo je verovatnije da će ići na iscrpljivanje tj. blokadu dovoda hrane, vode, goriva, ogreva i sl, a gladan i žedan vojnik ne ratuje, već se predaje. Pri tome ne treba zaboraviti da zima dolazi, pa vi vidite šta čeka ukrajinsku vojsku. Gurnuti su u tuđi rat i na najgori mogući način iskorišćeni za ostvarivanje interesa zapadnih birokrata.

Boris

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)
@Englez
Rusi sa ravno 10 puta manje pešadije na terenu..

Goran

pre 2 godine

Ma mogu ukrajinci mobilizovati i 5 miliona vojnika ali ni to ne pomaze!Oni jednostavno ne mogu izbaciti ruse iz ukrajine! Dombas i krim su u ruskim rukama i da mole boga da se sve to prije zavrsi prije nego zauzmu mnogo vecu teritioriju.

GoranKV

pre 2 godine

Ove bajke o milionskoj vojsci. I sta da ih ima, gde su tenkovi? Gde je oprema? Gde je obuka? Nije ovo prvi svetski rat pa da ljudi jurisaju iz rova u rov, a i svi znamo kako se to zavrsavalo...

Nebojsa

pre 2 godine

Kad Rusija “otkine” istok I jug Ukrajine, kontraofanziva je budalastina. Dobice rakete po Kijevu pa ce da se cesu gde ih najmanje svrbi.

gulag

pre 2 godine

ovi najavljyju kontranapad vec nedelju dana, sjajna taktika
(Ako su ruze, procvetace..., 11. jul 2022 08:12)

Pokušavaju navući Ruse da koncentriraju snage na području kontraofenzive, a Ukrajinci bi vjerojatno napali na drugom dijelu fronta. Rusi međutim nisu od jučer i zato nema ništa od toga.
Ukrajinci jedino taktikom gerile mogu nešto napraviti, ali onda moraju prepustiti puno teritorija da razvuku rusku vojsku, moraju imati motivirane vojnike koji će dugo godina ratovati "pod zemljom". Ali Ukrajinci nisu ni Vijetnamci ni Afganistanu nego evropljani tako da je mala šansa. Pregovori su trenutno najbolje rješenje, a ako se Zelenski povuče i prepusti vlast drugome možda mogu i sačuvati teritorij kroz federalizaciju

OPET TAMO NEKO

pre 2 godine

Dali sam dobro procitao da su i Belorusi teroristi. To samo znaci da su SAMO Rusi antifasisti i da ne postoji individualna krivica jer nisu zasigurno svi Belorusi teroristI, vec da u svim narodima ima i terosrista i fasista a bogami i pacifista...

Exe

pre 2 godine

Krenuli su Ukrajinci u kontraofanzivu. Rusija, samozvana druga svetska vojna sila, vise od 4 meseca nije u stanju da porazi slabasnu ukrajinsku vojsku. Rusija nema sanse u ovom ratu.
(Englez, 11. jul 2022 08:25)

Čuj samozvana. Momak, oni ratuju malim prstom u Ukrajini. Raspoređuju za Ukrajinu vojsku u desetinama hiljada a vojska im broji milione. Upotrebili kinžal projektile par puta, više da ga demonstriraju svetu. Samo da ne pomisle da tako demonstriraju sarmat. I to treba biti moleban celog zapada svakog jutra.

Imenjak

pre 2 godine

@Bane

Na osnovu cega tvrdis da ce Rusi opkoljavati i iscripljivati? Probali su blickrig na pocetku bas zeleci da izbegnu dugotrajan rat. Svi nesto pricaju vreme radi za Ruse, vreme u ratu ne radi ni za koga. Gube se ljudski i materijalni resursi na obe strane.

Ono sto je do sada bio slucaj i jedino sto se sigurno moze tvrditi je da ce Rusi ukoliko se namerace na neki grad, sistematski "peglati" artiljerijom po citavom gradu uz manju podrsku pesadije na terenu. To je jedina uspesna strategija do sada bila.

дингослав

pre 2 godine

Kao što je Putin i rekao nije bio problem pristupanje EU kao što nije ni sad, jer je to ekonomski savez, nego pristup NATO kao vojnom savezu.

oce to

pre 2 godine

Putin,Putin,Putin…Pa zar Rusija nema nekakvu Skupstinu,Vladu?Ovako,ispada da je Rusija neka diktatura u kojoj jedan covek o svemu odlucuje ,za sve se pita i sve najbolje zna.

Zzzoran

pre 2 godine

@Uvek tako

Eh taj Budimoeštanski sporazum. Ajde da razjasnimo već jednom (za onog ko želi da čuje), zemlje potpisnice Rusija, Sjedinjene Američke Države, Ujedinjeno Kraljevstvo, obavezale su se da neće pretnjama ili upotrebom sile raditi ništa protiv teritorijalnog integriteta ili političke nezavisnosti Ukrajine. Isto tako su se obavezale i da se neće koristiti ekonomskim pritiscima da podrede Ukrajinu vlastitim interesima." Znači da je Majdanskim pučem, finansiranim i uz aktivno mešanja sa strane ove dve zemlje, taj sporazum u potpunosti prekršen i prestao da važi. Jer posle puča i dolaska te pučističke vlasti, Ukrajina realno nije više bila nezavisna država.

Mitque ( objavili ili ne svejedno je )

pre 2 godine

EU najavila: Novi paket sankcija

EU planira da u narednim nedeljama predloži novi paket sankcija Rusiji, prenosi Blumberg.
——
Paket do paketa… dolazi zima onda će vama Rusi uvesti samo jedan paket sankcija i od tog paketa ima da vam se smrzne guza. Bukvalno.

Radoznao

pre 2 godine

Ukrajinci shvataju da dolazi do zamaranja Zapada i saglasno tome opadanja podrške, pa moraju nešto uraditi da ponovo dođu u centar pažnje. Opadanje pažnje dovodi do opadanja podrške, a Ukrajinska država se skoro u celosti finansira sa Zapada. Smatraju da nemaju šta da izgube. Katastrofalnim porazom ili jednom sjajnom pobedom bi ponovo došli u centar pažnje.

juhu

pre 2 godine

@Imenjak

Slažem se da je kraći rat mnogo bolja opcija, ali kada ti se takva prilika pruža. Mislim da u ovom slučaju vreme ipak radi za Ruse. Lakše im je boriti se protiv Ukrajinaca koji su u vojnim formacijama i moraju koliko toliko da se pridržavaju nekih pravila, nego da okupiraju celu Ukrajinu i posle se bore protiv terorizma. Na jugu su se Ukrajinci brzo predali, ali nisu odatle i otišli pa su sa njima ostali i nacionalisti koji sada podmeću bombe i vrše atentate, a na istoku su se ili povukli ili poginuli. Lakše je u ratu za dan ubiti 100 neprijatelja nego u miru uhvatiti, osuditi i kazniti samo jednog od njih kao teroristu. I još jedna stvar koja se ne pominje pa ratište deluje statično. Lakše je uništiti neprijatelja na teško branjivom prostoru, ali se posle treba i povući sa tog istog prostora kako bi navukao još neprijatelja na taj isti teren i ponovo ih lako eliminisao. Ukrajinci će se uvek rado vratiti na takve pozicije samo da bi rekli kako su tog dana bar nešto oslobodili. To rade i Rusi i Ukrajinci, ali je Rusima teže jer tako deluje da ne napreduju na frontu, ali stvarni i bitniji napredak je eliminisanje broja budućih terorista na toj istoj teritoriji. A u to da će sankcije iscrpeti Rusiju do te mere da se povuku pa vreme ne radi za njih sada očigledno ni zapad više ne veruje.

Staljingrad

pre 2 godine

milionska vojska krece u napad,pa nije ovo 16 vek
(Zver, 11. jul 2022 08:32)

Nema veze sto nije 16. vek. Ukrajina vrlo lako moze okupiti milion vojnika.

Dignu sve rezervise, podele im oruzje i na front.

Problem su posledice takve odluke.

Amerika odavno ne korisi tako masivnu vojsku jer to znaci da bi bili jako uocljivi.

Zamislite sta ce biti kada milion lose obucenih rezervista dodje na front. Za mesec dana dejstva artiljerije od tih milion bi ostalo manje od pola a i to ostane bi bilo izranjavano. Taj broj vojnika nije moguce zastiti a ni sakriti od neprijatelja.

Brojne vojska predstavlja laku metu i ogroman problem za snadbevanje i manevrisanje.

Jedina logika kojom se Ukrajina moze voditi ako povuce ovakav potez je da pokusa da poturi topovsko meso kako bi Rusi potrosili municiju a oni sebi uzeli za pravo da glume jos vece zrtve.

Za milion vojnika potrebno je imati desetine holjada kamiona koji ce ih snadbevati, potrebno je imati hranu i ostale potrebstine. Potrebno je imati gorivo i vozila kako bi ta vojska bila pokretljiva. Potrebno je imati desetine hiljada oficira koji bi znali da upravljaju toliko vojskom.

neutralni fe

pre 2 godine

"Taj plan bi, kako se navodi, bio usklađen sa evropskim sankcijama i omogućio bi održavanje isporuka ruske sirove nafte na globalna tržišta i to po značajno sniženoj ceni."

Što bi Rusi prodavali naftu pod takvim uslovima?

bla

pre 2 godine

"Taj plan bi, kako se navodi, bio usklađen sa evropskim sankcijama i omogućio bi održavanje isporuka ruske sirove nafte na globalna tržišta i to po značajno sniženoj ceni."

Što bi Rusi prodavali naftu pod takvim uslovima?
(neutralni fe, 11. jul 2022 09:33)

dodatno sto se kinezima i indijcima imaju dugorocne ugovore pa cak i da ne prodaju naftu na berzama nece ih mnogo kostati. isto je zanimljivo kako ce drugi proizvodjaci nafte reagovati na takvo vestacko snizenje cena

Smeško

pre 2 godine

Znači,po nagovoru režisera koji su ih uvalili u ovo blato kreću u kolektivno samoubistvo.
Više bih voleo da taj milion junaka čine oni koji žive desno od Dnjepra i blize poljskoj granici.

gulag

pre 2 godine

Putin,Putin,Putin…Pa zar Rusija nema nekakvu Skupstinu,Vladu?Ovako,ispada da je Rusija neka diktatura u kojoj jedan covek o svemu odlucuje ,za sve se pita i sve najbolje zna.
(oce to, 11. jul 2022 22:09)

U Rusiji je predsjednicki sustav, kao u Americi. Predsjednik se pita i odlucuje skoro o svemu. Za razliku od parlamentarnog sustava gdje vlada odlucuje o svemu.