Grenxa
pre 9 godina
Engleski klubovi zahtevali su da se sedište EUFA obavezno preseli u London! Ali...
Utorak, 28.04.2015.
19:09
Sastanak predstavnika FIBA, srpskih klubova i KSS oko formiranja nove regionalne lige, očekivano je protekao u burnom tonu.
pre 9 godina
Engleski klubovi zahtevali su da se sedište EUFA obavezno preseli u London! Ali...
pre 9 godina
heja heja u potpunosti se slazem. ne dajte da vas opet gazi srpska cizma ( tj patika u ovom slucaju) vec smo vas dovoljno izgazili od osnivanja ABA lige. vise nije ni smesno. zasto ne bi igrali vi sa solnokom i pristinom pa da opet budete velesila kao nekad.
pre 9 godina
nie bitno kolko.mi mozemo skupit po tekmi bitno je da nedamo da nam beograd sefuje prosli smo kroz to vec nece da moze opet. ako se to desi svi nasi istupit pa igrajte s levskim cackom i slicnima
pre 9 godina
@ Voleobi da ovakvi komentara vidim posle 5-t ili 6-t godina , ali tada ce biti onih komentara IZDAJA ...
(BARCA! BARCA! BAAAARCA!, 28. april 2015 23:05)
Aaaahahahaha joooj kakav sastav
pre 9 godina
opravdani zahtevi, ali nekad treba biti parlamentaran i izaci u susret drugim akterima sa kojima gradimo tu ligu. smatram da bi bilo ok staviti institucije lige u split, koji je 3 puta bio prvak evrope. a na celo lige postaviti mladu i ambicioznu licnost koja je ostavila trag u kosarci i koja ce se jos dugo baviti sportom koji svi mi u ex yu volimo. npr milan gurovic bi bio idealan za tu poziciju.
pre 9 godina
@heja heja
Jeste ako Zagreb ima milion Beograd ima tri miliona.
Realno je Beograd centar pogotovo kosarkaski,pa vi na tekmi ne mozete da skupite 250 ljudi.
pre 9 godina
(KB Prishtina, 29. april 2015 10:56)
Citajuci vas komentar sticem utisak da je dole kod vas sve med i mleko. Sve cvate. Sve sam progres i emancipacija.
pre 9 godina
Slazem se sa svim zahtevima osim sa 3. koji je nadobudan, bahat, drzak i vrlo nepotreban. Zbog ceka sve uvek mora da bude u Beogradu ? Kakve veze ima ova liga sa SFRJ ? Nema vise SFRJ a zajednicka liga NEZAVISNIH republika jeste u interesu kosarke, ali ne znaci vracanje u Jugoslaviju. Prema tome, nema razoga da sediste lige bude u BG i da to bude ZVANICAN zahtev !
pre 9 godina
Sediste treba biti u BG-u iz jednog prostog razloga a to su direktne avionske linije sa ostalim zemljama ucesnicama lige
pre 9 godina
cuj pametnog zagreb je selo u odnosu na bg?! si ozbiljan ti? zagreb je jedan od najuredenijih i najciscih gradova u europi a to sta bg ima 2 mil stan a zg 1 mil nema nikakve veze jer zagreb za beograd je ljepotica. u bg nemas sta vidit osim malo onog kalemengdana i jos 2 3 stvari ostalo je boze sacuvajbda se ne izrazim ruznije uostalom bivsi vam izbornik advocat je lijepo opissao bg
(heja heja, 29. april 2015 10:00)
Da, da, zato je Beograd pun hrvata i slovenaca non-stop, da ne pričamo o novogodišnjim praznicima kad u centru "nemreš čut" srpski jezik. I to da li je Zagreb "ljepotica" u odnosu na Beograd nije baš neki argument, postoje u Srbiji "ljepša i čistija" sela čak i od "čiste ljepotice" zagrebačke, pa se stanovnici istih ne tripuju da žive u velegradu što Beograd u usporedbi sa Zagrebom svakako jeste, kužiš?
pre 9 godina
Evo po drugi put cu napisati, posto prvi komentar nije prosao. U cilju kvalitetne rasprave, molim urednistvo ubuduce da ispod fotografija koje prate vijest postave i pojasnjenje koje ce pratiti te iste fotografije. Ovdje recimo, uz ovaj tekst, postavljena je fotografija snimljena na pocetku, cini mi se, sezone, prilikom potpisivanja sponzorskog ugovora Acibadema, turske kompanije, koja pruza zdravstvene usluge sirom planete, kroz svoje privatne bolnice i klinike, sa vjecitim rivalima. Sve bi to, pa i ovaj komentar, bilo irelevantno, da bar desetak posjetilaca, ako ne i vise,nije ispod ove vijesti pokusalo poentirati, komentarisuci ovu fotografiju povezujuci je sa sastankom o kome se radi u tekstu?!?!?!?!? Dakle, kako bi neke stvari sveli na minimum, pokusajte usvojiti moju sugestiju.
pre 9 godina
gde nestade basket u ovim igrama i igricama? dodje mi da dignem ruke od svega.
pre 9 godina
Bravo, dobra odluka, a i lepa slika sa Saletom i Covicem: izgleda da ima nade za nas.
Ja, licno, nemam neka specijalna osecanja prema Kosovu, ne moramo da se postujemo ni da se druzimo, ali treba da budemo civilizovani i pametni i da gledamo da se ti odnosi nekako uvedu u mirne vode...ali to je politika.
Ali da saljemo Bobija, Kalinu, Luku i ostale da igraju u Pristini?! Aaaaa, jok, bre. Mozda jednog dana, mozda njihova deca budu igrala dole, ovu nasu ne damo. To bi bilo sve sem kosarke.
pre 9 godina
Ne treba nikome zabranjivati da igra pa ni Kosovu. Nisu sportisti krivi za politicka desavanja. Ako Kosovo smatramo svojim onda ga ne trebamo sputavati i blokirati gde god stignemo samo da bi im naneli stetu a mi od toga nemamo koristi. Pa nasa vlast priznaje Kosovo i ako nama servira bajke. Ja im ne bi dao zagarantovano mesto u toj ligi nego da se sami izbore kroz neke kvalifikacije ili tako nesto.
pre 9 godina
cuj pametnog zagreb je selo u odnosu na bg?! si ozbiljan ti? zagreb je jedan od najuredenijih i najciscih gradova u europi a to sta bg ima 2 mil stan a zg 1 mil nema nikakve veze jer zagreb za beograd je ljepotica. u bg nemas sta vidit osim malo onog kalemengdana i jos 2 3 stvari ostalo je boze sacuvajbda se ne izrazim ruznije uostalom bivsi vam izbornik advocat je lijepo opisao bg
pre 9 godina
Citam neki komentar koi pise da klubovi sa Kosova nemaju finansije.To mi je mnogo smesno.Komsije Prishtina ima vece finansije od Vasih najacih klubova kao sto su Zvezda i Partizan.Glavni sponzor Prishtine je SIGAL UNICA GROUP AUSTRIA,jedan od naj jacih u regionu,prema tome nemoj da brinite.Sto se tice kvaliteta ima i to dovolno je da gledate utakmice u BBL,a u novu ligu(ako se formira)sa malo pojacanje imace glavnu rec u tu ligu.Sto se tice publike ima najbolju publiku,jedi sto nedostaje je DVORANA sa vecim kapacitetom(200000)jer ova postojeca je mala.Pozdrav iz Pristine.
pre 9 godina
malo morgen cete dobiti predstavnistvo u bg...ostaje u Podgorici!
pre 9 godina
cuj pametnog zagreb je selo u odnosu na bg?! si ozbiljan ti? zagreb je jedan od najuredenijih i najciscih gradova u europi a to sta bg ima 2 mil stan a zg 1 mil nema nikakve veze jer zagreb za beograd je ljepotica. u bg nemas sta vidit osim malo onog kalemengdana i jos 2 3 stvari ostalo je boze sacuvajbda se ne izrazim ruznije uostalom bivsi vam izbornik advocat je lijepo opisao bg
(heja heja, 29. april 2015 10:00)
Nego kako, bas zato je i svakog vikenda pun Beograd Hrvata (uglavnom Hrvatica) a ne znam da je tolika pomama u kontra smeru, sta vise ne znam nikoga da je otisao da izadje u Zagrebu. Dolaze vam devojke jer nemaju sta da vide?
pre 9 godina
(elizab, 29. april 2015 00:15)
Naprotiv, konacno smo naucili (bar se na ovom primeru tako cini) da se za svoje legitimne interese moramo boriti, jer ce nam svi drugi u suprotnom uzeti sve sto budu mogli, ne birajuci sredstva. Nikoga mi ovde ne teramo na bilo sta, niti glumimo silu. Da bi ucestvovali to su nasi uslovi, ako ne odgovara u redu, dovidjenja, ta odluka je na drugima. Nas nikad niko tako posteno nije tretirao.
pre 9 godina
Definitivno je pobedio ovaj lik, sto pise, "5-t ili 6-t godina". Evo bas pijem jutarnju kafu, kad sam procitao, za malo se nisam ispolivao od smeha. Kralj.
pre 9 godina
@al sam pametan, srboljub, Artifex,
Promovisite vi tu vasu mafijasko-sovinisticku "drzavu kosova" negde drugde a kosarku ostavite na miru. Dovoljno srozavanje kosarke je bilo kada ste primljeni u FIBA.
pre 9 godina
Cim vidis da susjedi (i jedni i drugi i treci) ovako skacu na nase zahteve znas da je u pitanju nesto dobro za srpsku kosarku. Dobro ste se setili da ostavite sa strane klubastvo i istupite sa jedinstvenim zahtevima, jednom da i mi nesto iz istorije naucimo.
pre 9 godina
slušaj ti samo ove hrvate što su poludeli,pa kao država koja daje najbolje klubove za tu ligu,kao država čiji su klubovi najviše puta osvajali jadransku ligu,kao država čiji su klubovi ubedljivo najgledaniji u aba ligi od njenog osnivanja,pa slovenačke i hrvatske klubove više ni rodbina igraca ne gleda uživo, i na kraju kao zemlja košarke itekako imamo prava da postavljamo uslove,jer igranje srpskih klubova u istoj ligi sa vašim može samo dobro da vam donese,a što se tiče ovde komentara kosovskih albanaca,vaše neigranje u ovoj budućoj ligi,znaci da ste vi još daleko od prave nezavisne i suverene države. ..
pre 9 godina
sediste lige treba da bude u budvu, na pjenu od mora. resenje za klubove sa kosova je jednostavno, najbolja 2 iz njihove lige ulaze u srpsku ligu pa ako se na kraju godine kvalifikuju za tu premijer ligu sto da ne, neka igraju. samo fair play.
pre 9 godina
Ovim uslovima je samo na fin rečeno FIBA da nas interesuje jer nijedan uslov FIBA ne može ispuniti zbog loših odnosa sa ULEB i pride im je skresano u lice prihvatanje Kosova u svoje okvire
pre 9 godina
Moralna beda srpskih klubova na delu. Ko god da je smislio podlost da se klubovima sa Kosova zabrani pristup takmičenju je običan morlani gmizavac i ljudska nula.
(Artifex, 28. april 2015 19:45)
Nemoj se srditi, nije dobro za zdravlje. Vise srece sledeci put tebi i tvojim prijateljima sa Kosova.
pre 9 godina
@al sam pametan
"koosvski klub ce izbaciti neki srpski klub iz kvalifikacija za evroligu"? Na cemu si ti dete? Koliko neko treba da je "pametan" i da izjavi takvo nesto?
pre 9 godina
@srboljub
Kako te nije sramota da lazes. Nikome mi nismo zabranjivali da igra, nama su zabranjivali da igramo. Zar si zaboravio sportske sankcije od 1992-1995, prvi put u istoriji civilizacija su nam zabranili da se takmicimo u sportu! Bili smo zatvoreni kao u getu.
pre 9 godina
Naravno da FIBA ovo neće prihvatiti. Pre svega zbog Kosova*, a mislim da će i ovi naši morati da menjaju taj stav ukoliko žele u tu FIBA YU ligu. Valjda prema briselskom sporazumu Srbija ne sme kočiti ulazak Kosova* u evropske organizacije (isti je slučaj bio i sa MOK-om). Mada možda mi i ne želimo da uđemo u EU pa nam ovi uslovi dođu ko kec na desetku, ali već imamo iskustva kako smo prolazili kada smo postavljali uslove Evropi.
Ne razumem zbog čega je sedište lige toliko važno. Da li su u pitanju troškovi putovanja na tih nekoliko sednica u toku godine, ili je možda važan uticaj iz sedišta na funkcionisanje lige? Pretpostavljam da će svaki klub će imati svog udela u odlučivanju, pa je i mesto sedišta iz tog razloga nebitno.
Prohodnost Fibine lige ka Ulebovim takmičenjima je u domenu naučne fantastike.
Koje takmičenje ćemo igrati ako ostanemo pri ovim stavovima?
pre 9 godina
Sjedište lige može i mora biti jedino u Zagrebu koji je glavni grad zemlje čiji klubovi imaju pet naslova prvaka Europe,naspram Srbije koja ima samo jedan.Amen!!
(Krtica, 28. april 2015 20:57)
Zagreb je selo u odnosu na Beograd i vi to vrlo dobro znate.
Selo ili grad, pitanje je sad...
pre 9 godina
Dosadni ste sa Kosovom, ozbiljno! Dokle ce da patimo zbog tog Kosova i to u svim sferama zivota? Sta mi kao onda necemo da igramo tu ligu? Necemo na evropska i svetska prvenstva, olimpijadu? Mnogo smo glup narod.
(darko, 28. april 2015 19:26)
Ovaj bi sve prodao za pomfrit u Meku...
(VardaPFK, 28. april 2015 19:39)
Eventualno za čiz na akciji...
pre 9 godina
Srbija jeste dominantna u košarci, i zaista volim gledati dobru košarku i jos uvijek je imamo zahvaljujući predanosti srpskih stručnjaka svom poslu. Ali ne mogu da se ne zapitam, kad se ovako pojedinci bahato ponašaju zbog dominacije u jednom, samo jednom sportu, šta bi bilo da je Srbija vojno, ekonomski i politički dominantna u regionu?
pre 9 godina
ako bude sjediste u bg pozdravimo se sa regularnom ligom! nezavisno od kvaliteta jedan klub iz srbihe ce biti prvi ili drugi.
(ivan cg, 28. april 2015 22:53)
Ne znam sto se ti brines,imate kvalitetnu ekipu negde???
pre 9 godina
Услов 1 и 4 ће проћи, можда и 3 али услов број 2... Дај боже. Мишљења сам да ФИБА то неће прихватити, с обзиром да је такозвана Реп. Косово ушла у њен састав као пуноправни члан. Просто је то немогућа мисија постоје клубови који су основани пре три и више деценија па ће то бити доста дискутабилно...
pre 9 godina
@Pfc .
Molim te kazi mi ko je to zbog isticanja trobojke platio kaznu u Crnoj Gori.
Ali molim te...
Nevjerovatno kako povjerujete svakavim glupostima koje cujete.
pre 9 godina
Slika govori vise od reci,bez obzira sto sam Zvezdas.Ja obozavam Zvezdu i ludo je volim,ali,mrzim Covica,koji hoces da uzme Zvezdu pod svoje.Vremenom ce te videti,a sad me pljujte koliko zelite
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DOBRO ZNAJ!!!!!!!!!!, 28. april 2015 21:53)
Koliko znam i cujem, cilj svih klubova, drzave, navijaca je privatizacija klubova. Kome smeta da privatnik (Covic) kupi klub KK Crvena zvezda? Koliko vidim klub nije u nikakvim problemima od kako je on preuzeo klub.
pre 9 godina
a ko je vice prvak sveta komsije
.da nije drekavac
pre 9 godina
Dve recenice na koje sam se zacenuo. Predatavnik FIBE iz Bugarske i kosarkaski klubovi na kosovu... Hahahaha
pre 9 godina
Kakve su ovo gluposti? Postoji dobro organizovana ABA liga, koja daje prohodnost u Evroligu. Dok je tako, ne treba ići u Fibine eksperimente.
pre 9 godina
1. Kosovo je dio Srbije
2. Ekipe sa Kosova ne smiju da igraju
3. Sta je sljedece: ekipe iz Vojvodine ne smiju igrati, ekipe iz Sumadije ne smiju igrati, ekipe iz istocne Srbije ne smiju igrati...?
Da nije zalosno mozda bi bilo i onako mlako duhovito...
pre 9 godina
barca Sta ti znaci 6-t i 5-t?Davno vecu nepismenost nisam video,treba da te je sramota samog sebe!
(opaa, 28. april 2015 23:27)
Hahaha
pre 9 godina
@arti pz
Sa kolicinom bledih Americkih majici sa kojima peglate preko Horgosa? Americki san bato. Nema sta...
pre 9 godina
A imate li jos i muzicku ;) ? Sjediste lige mora biti u Zagrebu, bas zato sto je nekad bilo u Beogradu..
(Hrvat,Bunjevac, 28. april 2015 19:51)
Imamo. Oj vojvodo Sinđeliću!
pre 9 godina
pazi oni bi sjediste u bg e ocete morgen zna se ciji klubovi su bili 5 put prvaci europe a ciji jednom a ovo je klupska kosarka. ako sjediste bude u bg odma istupit hrv klubovi pa nek igraju super srpsku ligu
pre 9 godina
@ ma
druze da nije partizana i zvezde u poslednjih par sezona najjacu utakmicu sto bi gledali bila bi cibona vs levski. ne lupaj svega ti, uostalom srpski klubovi imaju najvise trofeja pa ti vidi ko kome vise treba...pozz
pre 9 godina
Tačka 2 nam lepo govori da sporta u Srbiji nema
pre 9 godina
@ma ti pojma nemas o cemu pises jel tako?
pre 9 godina
Ako Zvezda i Partizan imaju isti stav po ovom pitanju ne znači da su se svi našu klubovi složili sa tim.A koliko vidim KSL i KSS vode računa samo o dva Beogradska kluba.Zbog takvog odnosa prema košarci smo dotakli dno.Jedina razlika u odnosu na prethodnu deceniju je što sada ne rade(KSS i KSL)samo u interesu jednog kluba(Partizana).Jedini interes ova dva kluba je igranje u Euroligi.Nekada su iz regona 3 kluba išla u Euroligu,a ako se nastavi ovim tempom za par godina regionalana liga će imati samo jednog.Zato plasman za Evropska takmičenja treba vratiti domaćim ligama.Regionalnu ligu bi trebalo da sačinjava maximalno 10 klubova i da se igra paralelno sa domaćom ligom,kao što je bilo nekada.U kranjem slučaju srpski klubovi treba da napuste ABA ligu,bez obzira što bi verovatno nakon toga u sledećih 5 godina bili bez Evropskih takmičenja.Mislim da bi Slovenija prva pristala na to.ABA liga je lošeg kvaliteta,što se vidi po rezultatima klubova u Evropi,nema komercijalni značaj,a hale su poluprazne.Znači nema nekakvih razloga za igarnje u takvoj ligi,osim što obezbeđuje plasman u Euroligu.Domaće prvenstvo je još slabijeg kvaliteta,ali bar se razvijaju naši klubovi.
pre 9 godina
cedevitu gleda uza,a cibonu sira rodbina.
buducnost napuni halu samo kad dodje partizan.
o onim bugarima i madjarima da ne pricam..
bez nas bi to bila tuga liga,to svi znaju,da se ne lazemo.
a oni salju bugarina da pregovara?!
samo ne popustajte i kraj!!
pre 9 godina
ivan cg.... pa zar nije uvek tako!?
pre 9 godina
ma
ta liga bez srpskih klubova bi bila smehotres..
pre 9 godina
Ne nije se govorilo i o novcu
pre 9 godina
Da li mozda imate i jednu muzicku zelju pa da bude sve kompletno.
pre 9 godina
A imate li jos i muzicku ;) ? Sjediste lige mora biti u Zagrebu, bas zato sto je nekad bilo u Beogradu..
@(Hrvat,Bunjevac, 28. april 2015 19:51)
Na osnovu kojih kriterijuma bi sediste lige trebalo da bude u zagrabu, da li po osnovu toga sto u poslednjih 20 godina niste osvojili ni jednu medalju na nekom od velikih takmicenja sa reprezentacijom ili po osnovu toga sto su vam svi kubovi zajedno uzeli isto onoliko titula prvaka ABA lige koliko i sam FMP iz Zeleznik ili mozda zbog toga sto u sportskim halama za vreme utakmica uvek imate visak slobodnih mesta u publici i na kraju odluci se sta si ti, da l' si hrvat il' si Bunjevac.
pre 9 godina
Mi baš ne učimo iz istorije. 1930. smo jednostrano premestili centar JNS-a (jugoslavenskog nogometnog saveza) iz Zagreba u Beograd, prateći logiku da smo glavni (tada su Hrvati imali skoro tri puta više klubova). To je tada izazvalo veliko ogorčenje kod susjeda i dohranilo priču o "velikosrpstvu". To što su Srbi bili treći u Urugvaju je lepo svakako. No, čemu insistiranje da centar bude u Beogradu? Takođe, priča s Kosovom je smešna - sad kad smo im dali da uđu u MOK i sve saveze (Neko je na to pristao u Briselu), teramo Kosovce da igraju sa Albanijom, a ovo je jedna od prilika da se povezujemo.
pre 9 godina
barca
Sta ti znaci 6-t i 5-t?Davno vecu nepismenost nisam video,treba da te je sramota samog sebe!
pre 9 godina
Koga briga za Fiba...
pre 9 godina
Kosovo je Srbija!!!a Srbija vec ima 4 predstavnika!!!
(milan, 28. april 2015 21:13)
Voleobi da ovakvi komentara vidim posle 5-t ili 6-t godina , ali tada ce biti onih komentara IZDAJA ...
pre 9 godina
Браво, браво, браво! 4 услова која погађају тачно у центар, коначно да Срби нешто науче и заједно стану иза својих легитимних интереса. Посебно су ме одушевили услови да не буде екипа са Косова и да се омогући несметан развој домаће лиге без обзира на учешће у регионалној. Са 12 екипа и правом организацијом све може. ВТБ и Балтичка лига и првенства свих земаља чији клубови у њима учествују функционишу сасвим добро и коначно да смо се опаметили и схватили да је то прави пут. Драго ми је да смо у ситуацији у којој смо могли да извучемо много тога доброг, или се тотално укопамо изабрали оно прво.
pre 9 godina
Ma kako da ne. Ajte vi svojim putem, a liga ce postojati i bez vas. Cibona, Buducnost, Olimpija, Cedevita, Zadar.... bez problema mogu osnovati svoju ligu, a vi posto postavljate uslove idite i igrajte derbije sa Metalcem i slicnim velikanima.
Ko vas sisa ionako samo unistavate renome lige ponasanjem na tribinama. Sve ove uslove treba odbiti i izbaciti srpske klubove iz lige. Pa da vidimo kako cete onda finansijski da prodjete.
pre 9 godina
ako bude sjediste u bg pozdravimo se sa regularnom ligom! nezavisno od kvaliteta jedan klub iz srbihe ce biti prvi ili drugi.
pre 9 godina
Bravo za jedinstven stav! Podrska svim zahtijevima!
pre 9 godina
Bravo za Djilasa!
pre 9 godina
sve sve ali ta bolesna priča da sedište mora da bude u Beogradu je toliko bolesna da je to neverovatno! Zanimljivo kako niko ne postavi pitanje o čudnim likovima u našoj košarci? Po meni Podgorica ne ali takodje i Beograd ne jer centar regionalne lige mora biti na neutralnom terenu ili još bolje da bude svake godine u drugom gradu i da svi budu izpostovani ...
pre 9 godina
Kosovo je Srbija!!!a Srbija vec ima 4 predstavnika!!!
pre 9 godina
kako se divi Partizanovom dresu...a vidi cokija...hahha
pre 9 godina
Srbi su vam na ovim prostorima bivse komsije nesto kao Lebron i Dzordan licno,pusa.
pre 9 godina
Srbi brane interese virtuelne Jugoslavije.
pre 9 godina
@konfucije
Ne nego cemo donositi zakone kako vama pase. Spusti se na zemlju i gledaj svoj posla.
pre 9 godina
Коначно да се и наши клубови сложе у нечему ! Потпуно подржавам све ставове ! Без проласка у евролигу и еврокуп та лига нама ништа не значи.Мада је питања да ли је са Фибом и требало улазити у преговоре због њиховог срамног пријема Космета у ту организацију ! Али пази послали су Бугара ! А,они никад нити клуба а камоли репрезентације.
pre 9 godina
Zašto ne Kosovo?
Zato što za tako nešto nema ni sportskih ni finansijskih motiva.
Sportskih, zato što su klubovi sa Kosova smejurija i za njih je Levski Evroligaš a Solnok ko da je iz NBA.
Finansijskih, zato što su klubovi sa Kosova u bednom finansijskom stanju a Kosovo jedna od najnerazvijenijuh i najsiromašnijih sredina u Evropi.
I šta nam onda ostaje - politički razlozi. I to nije sporno: ako neko želi da plaća igrače da bi sprovodio određene političke projekte tu nema problema, ali srpski klubovi nemaju takvih interesa i odmah su u startu rekli da nemaju nameru da učestvuju u takvoj raboti.
Pošteno od njih, a kome se ne sviđa iskrenost njegov problem.
pre 9 godina
Sjedište lige može i mora biti jedino u Zagrebu koji je glavni grad zemlje čiji klubovi imaju pet naslova prvaka Europe,naspram Srbije koja ima samo jedan.Amen!!
(Krtica, 28. april 2015 20:57)
ne lupaj, imamo jedan ali smo zato kosarkaska najjaca sila u evropi po medaljama, po uspesima i nasih igraca i trenera, uostalom sve si video proslo leto, mora biti Beograd i tacka
pre 9 godina
Sta god bilo,gdje god odlucite da igrate,ABA,ULEB ili FIBA od ovih uslova ne odstupajte!Mi bez njih mozemo,ali oni bez nas su pukli ko zvecka!Inace mi je jako drago zbog ovog zajednickog nastupa!
pre 9 godina
Krtica@ a reprezentacija,koliko ste puta bili sampioni?
pre 9 godina
Da Podgorica bude centar?????????A što ne bude recimo Ulcinj!Čudi me...kakvi predlozi brate,strašno,REŠILI SU DA NAM UNIŠTE KOŠARKU!Ma daj bre mi iz ovoga treba da istupimo,napravimo ligu i ćao!
pre 9 godina
Na slici legenda Partizana i legenda limenih....sve je jasno :-)
pre 9 godina
Susjedi ili ti ga komsije nije vam ovo Juga da donosite zakone kako vam pase .Da nece poslje amerikanci da budu krivi kad vas izbace .Opet ce biti "Tko nas to bre zavadi ".Pamet u glavu i malo skromnosti .
pre 9 godina
Slika govori vise od reci,bez obzira sto sam Zvezdas.Ja obozavam Zvezdu i ludo je volim,ali,mrzim Covica,koji hoces da uzme Zvezdu pod svoje.Vremenom ce te videti,a sad me pljujte koliko zelite
pre 9 godina
Ostati dosledan ovim zahtevima i nikako ne popustiti, sta vise mozda dodati jos koji zahtev ...
pre 9 godina
saslusao je primedbe posebno od kkcz??? prvi put su se posteno plasirali u EL i sada se oni za sve pitaju. sramota
(Partizanovac, 28. april 2015 19:45)
Pa kada tvoj klub još mese-dva i "kaput" .....
pre 9 godina
Jednom i mi da se složimo, podržavam uslove, samo ne vidim šta će nam FIBA ako prihvati ove uslove. Koliko vidim ostale lige su ih odkačile na keca. Izgleda da smo na nama mogu da se istresaju. Treba tražiti još više. Za ove što se čude zašto uslov da ne igra Kosovo, stremi se ka ozbiljnoj profesionalnoj ligi, oni nemaju od sporta ništa kamoli košarke. Ko će bilo kakvu bezbednost da garantuje na takvim utakmicama? Zamislite da se skupe kao što umeju, a pare kolko oćeš dok je droge i kupe dobre igrače kojima ni jedan klub ovde ne može da parira, pa još jedan po koeficijentu? Verujte da su sposobni za to, šta ćemo onda? I na kraju mi ne priznajemo Kosovo i nikada ga nećemo priznati.
pre 9 godina
kosovski klubovi nece da igraju jer je fizicki nemoguc ulet dronom.
pre 9 godina
au! neverovatno kako konkretno mogu da razmišljaju kad imaju isti interes! nema spinovanja, saopštenja, prepucavanja. Hvala Bogu i to da se desi!
pre 9 godina
Sjedište lige može i mora biti jedino u Zagrebu koji je glavni grad zemlje čiji klubovi imaju pet naslova prvaka Europe,naspram Srbije koja ima samo jedan.Amen!!
pre 9 godina
jasno mi je da se uleb i fiba u svadji... nije mi jasno sta nudi fiba nama a sta nudi uleb ...sta je za srpsku kosarku bolje sada,dalje kakva je to nova regionalna premijer liga ...sta je sa starom jadranskom koja nudi sada klubovima vlasnistvo nad njom...kroz koju ligu nasi klubovi ce imati prohod u evro ligu i evrokup ...zna li neko uopste sta je za nas najbolje ....drago mi je da nasi klubovi slosno iznose zahteve ....
pre 9 godina
kosovo?
pa zar oni tamo dole imaju sony play station?
pre 9 godina
@Maša
Osnuj ti ligu u bacanju ovaca sa ramena sa tvojim zemljacima iz Albanije pa uzivajte a nas preskocite.
pre 9 godina
ćlan 2 nas pokazuje kakvi smo ljudi. Pa dajete ljudima da igraju
pre 9 godina
tako i treba, klubovi nam možda nisu najbogatiji ali zato proizvode najjači roster u evropi.. ipak smo neka sila u evropskoj košarci a i lobij nam je jak
pre 9 godina
Slazem se sa uslovima. Je l' zna neko sta je bilo sa onim da se napravi i druga liga?
Realno, to bilo odlicno, pa da i u drugoj ligi imamo 4 ekipe, sto je ukupno 8. Srbija nije dovoljno veliko trziste za vise od 8 kvalitetnijih ekipa, za sada.
pre 9 godina
@srboljub, Artifex, Maša i kako se sve ne potpisujes
Mnogo ste smesni sigurimi spineri. Ali mnogo.
pre 9 godina
Bili Srbin,Hrvat,Slovenac i Crnogorac ne znam kako ide dalje vic ali Srbina ispreskacu kao copav tikvu...Ajde jednom u zivotu pa makar se samo radilo o basketu da mi gledamo samo nase interese,mozemo li?
pre 9 godina
nek igra kosovo, što da ne igra..a mi treba da poradimo na tome da od tih klubova sa kosova ne gubimo, a ne da nam bude kriva fiba kad nas kosovski klub izbaci iz trke za evroligu..
pre 9 godina
Danilović doneo poklon dres u ramu, kulturiška varijanta, a ovaj kao sa haube na buvljaku. Jel mu je i kesu doneo da čovek zapakuje? Takođe se i po izrazu lica i osmehu, i pravcu u kojem gleda, čoveku više dopao dres institucije, a ne nekog kluba od juče.
pre 9 godina
@srboljub
Srbija ima pravo da bira drustvo i sa kim zeli da igra a sa kim ne. Srbija je vise doprinela kosarci za godinu dana nego sto ce "kosova" i Albanci to ikada uraditi.
pre 9 godina
Tako bre, iznesite nase interese. Zna se ko je najboljo na Balkanu, kakva bre Podgorica.
pre 9 godina
E da doživim da se i mi složimo. Podržavam u potpunosti.
pre 9 godina
Da da da....ovaj Bugarin i Fiba če nama u novoj Fibini regionalni ligi izboriti mesto UEBOVI evroligi :))))). A mi se kao palimo na ove neozbiljne i smiješne priče.
pre 9 godina
Pa kakvi su ovo uslovi, bolje da su rekli ljudima ne interesuje nas to, sto je ocigledno. Meni je samo zao da neko moze da podrzava privatne lige i privatne interese u odnosu na sportske interese, nevezano direktno za ovaj slucaj, nego uopste.
pre 9 godina
Pogledajte izjavu profesora Nikolića posle Partizanovog osvajanja KEŠ.Čovek na pitanje kuda ide evropska košarka govori o evropskoj varijanti NBA - dve konferencije itd. itd.
ULEB je blizu toga-koliko god nama teško padalo da neki Prokom dobija A licencu iako su naši klubovi u nekom sporskom smislu svetlosnu godinu ispred moramo priznati da je basket biznis i da će taj koncept pobediti.
Trenutna kočnica je samo neravnomeran razvoj u Evropi,da toga nema već bi imali istočnu i zapadnu konferenciju i sve ostalo kao u NBA.
FIBA gubi od ULEBA.
pre 9 godina
Da li to znaci da su se predstavnici Partizana i Zvezde saglasili? Ako jesu hvala Bogu! Bar u jednom stavu!
pre 9 godina
e našli ste da fiba neće dozvoliti kosovu takmuičenje.ko nas pita kad ameri diktiraju i zapad
pre 9 godina
E bravo za nase.Sve sto traze podrzavam!!
pre 9 godina
Moralna beda srpskih klubova na delu. Ko god da je smislio podlost da se klubovima sa Kosova zabrani pristup takmičenju je običan morlani gmizavac i ljudska nula.
pre 9 godina
A imate li jos i muzicku ;) ? Sjediste lige mora biti u Zagrebu, bas zato sto je nekad bilo u Beogradu..
pre 9 godina
Ko zeli da se kladi da cemo opet izabrati pogresnu stranu.
pre 9 godina
Ko zeli da se kladi da cemo opet izabrati pogresnu stranu.
pre 9 godina
Odusevljen sam cinjenicom da su se srpski klubovi usaglasili po pitanju zahteva i da su u tome jedinstveni. Naravno da od istih nece da odstupe i ne treba, jer bez nasih klubova od te lige nema nista. Ionako nasi klubovi vise cine uslugu ex-Ju drzavama koje ne mogu samostalno da organizuju pristojan nacionalni sampionat.
pre 9 godina
sve mi se cini da cemo zaliti za liscevom privatnom ligom. ne bih da omalovazavam nikog ali kad o kosarci pregovaramo sa bugarima nece na dobro izaci. isto kad bi se mi petljali u rugby npr.
pre 9 godina
mi se uvek slozimo kad je gusto,ali dobro,bolje i tako nego nikako.
pre 9 godina
Samo ostro prema FIBA manipulatorima!
pre 9 godina
Zašto ucenjivati !!! Dokle ćemo zabranjivati drugima da igraju. To smo devdesetih godina radili i ostalim republikama, čak i Crnogorcima. Sad opet....
pre 9 godina
@darko
Sve i da nije bitno pitanje Kosova za Srbiju, šta misliš ko će da ti garantuje bezbednost dole? Pa ti sad vidi ko je tu glup.
pre 9 godina
Bodiroga i Djilas su svojevremeno samo pricali o domacoj nasoj ligi!? A sad odjednom neka druga regionalna!? Treba ih lepo smeniti. Principijalno, posto oni to nisu.
pre 9 godina
u potpunosti se slazem sa svim sto nasi ljudi traze!
pre 9 godina
Sediste Srpske lige da bude u Podgorici?A tamo se u slucaju isticanje Srpske trobojke placa kazna.Pa ko je ovde lud?
pre 9 godina
Tako treba, a ne kao sise da okrenemo dupe. (da 'prosti ovaj fin narod)
pre 9 godina
Podrzavam ovakav stav. Bravo! Zna se ko donosi najveci kvalitet I najvecu gledanost ovoj ligi. Bez nasih klubova bi bili na nivou Finske lige.
pre 9 godina
Znaci ako ABA ubaci klub sa Kosova, nasi klubovi ce napustiti ligu. Idealan scenario za ostale klubove u ABA ligi da uklone Srbe i dobiju dva mesta u EL.
pre 9 godina
Dakle, prvo da razjasnimo za one koji ne citaju ili (iz nekog razloga) ne kapiraju - ovo je bio sastanak FIBA i klubova!! KSS i reprezentacija nece ni na koji nacin trpeti posledice, jer je KSS vec prihvatio sve uslove FIBA.
Dalje, apsolutna podrska uslovima - pre svega ovom za prohodnost u Evroligu i Evrokup. Koji ce mi djavo FIBA, ako ne mogu da igram Evroligu?!?
Ovo za sediste je prilicno svejedno, a Kosovo i ovako i onako ne bi moglo da udje u tih 12 (inace bi neko morao da zrtvuje svoj klub, a to niko nece da uradi).
pre 9 godina
Znaci i kosovo igra?
pre 9 godina
Dosadni ste sa Kosovom, ozbiljno! Dokle ce da patimo zbog tog Kosova i to u svim sferama zivota? Sta mi kao onda necemo da igramo tu ligu? Necemo na evropska i svetska prvenstva, olimpijadu? Mnogo smo glup narod.
pre 9 godina
saslusao je primedbe posebno od kkcz??? prvi put su se posteno plasirali u EL i sada se oni za sve pitaju. sramota
pre 9 godina
Niste vi za tu ligu, cim postavljate nebulozne uslove. Kako da sprecite kosovske klubove ako ih je FIBA priznala, zasto sediste mora biti u Beogradu ? Zivite u proslisti , kao i 90 % ljudi u ovoj zemlji. Lako ce FIBA s vama, ne brinite.
pre 9 godina
ha
pre 9 godina
Dosadni ste sa Kosovom, ozbiljno! Dokle ce da patimo zbog tog Kosova i to u svim sferama zivota? Sta mi kao onda necemo da igramo tu ligu? Necemo na evropska i svetska prvenstva, olimpijadu? Mnogo smo glup narod.
(darko, 28. april 2015 19:26)
Ovaj bi sve prodao za pomfrit u Meku...
pre 9 godina
Kakve ste svadalice.Necete da igrate sa Kosovom.Pa naravno,za koju godinu Kosovo ce biti za vas Amerika.A vi se i dalje svadajte...
pre 9 godina
E bravo za nase.Sve sto traze podrzavam!!
pre 9 godina
Dosadni ste sa Kosovom, ozbiljno! Dokle ce da patimo zbog tog Kosova i to u svim sferama zivota? Sta mi kao onda necemo da igramo tu ligu? Necemo na evropska i svetska prvenstva, olimpijadu? Mnogo smo glup narod.
(darko, 28. april 2015 19:26)
Ovaj bi sve prodao za pomfrit u Meku...
pre 9 godina
Da li to znaci da su se predstavnici Partizana i Zvezde saglasili? Ako jesu hvala Bogu! Bar u jednom stavu!
pre 9 godina
@darko
Sve i da nije bitno pitanje Kosova za Srbiju, šta misliš ko će da ti garantuje bezbednost dole? Pa ti sad vidi ko je tu glup.
pre 9 godina
Sediste Srpske lige da bude u Podgorici?A tamo se u slucaju isticanje Srpske trobojke placa kazna.Pa ko je ovde lud?
pre 9 godina
Podrzavam ovakav stav. Bravo! Zna se ko donosi najveci kvalitet I najvecu gledanost ovoj ligi. Bez nasih klubova bi bili na nivou Finske lige.
pre 9 godina
sve mi se cini da cemo zaliti za liscevom privatnom ligom. ne bih da omalovazavam nikog ali kad o kosarci pregovaramo sa bugarima nece na dobro izaci. isto kad bi se mi petljali u rugby npr.
pre 9 godina
Samo ostro prema FIBA manipulatorima!
pre 9 godina
Sjedište lige može i mora biti jedino u Zagrebu koji je glavni grad zemlje čiji klubovi imaju pet naslova prvaka Europe,naspram Srbije koja ima samo jedan.Amen!!
(Krtica, 28. april 2015 20:57)
ne lupaj, imamo jedan ali smo zato kosarkaska najjaca sila u evropi po medaljama, po uspesima i nasih igraca i trenera, uostalom sve si video proslo leto, mora biti Beograd i tacka
pre 9 godina
Tako treba, a ne kao sise da okrenemo dupe. (da 'prosti ovaj fin narod)
pre 9 godina
u potpunosti se slazem sa svim sto nasi ljudi traze!
pre 9 godina
Zašto ne Kosovo?
Zato što za tako nešto nema ni sportskih ni finansijskih motiva.
Sportskih, zato što su klubovi sa Kosova smejurija i za njih je Levski Evroligaš a Solnok ko da je iz NBA.
Finansijskih, zato što su klubovi sa Kosova u bednom finansijskom stanju a Kosovo jedna od najnerazvijenijuh i najsiromašnijih sredina u Evropi.
I šta nam onda ostaje - politički razlozi. I to nije sporno: ako neko želi da plaća igrače da bi sprovodio određene političke projekte tu nema problema, ali srpski klubovi nemaju takvih interesa i odmah su u startu rekli da nemaju nameru da učestvuju u takvoj raboti.
Pošteno od njih, a kome se ne sviđa iskrenost njegov problem.
pre 9 godina
Dakle, prvo da razjasnimo za one koji ne citaju ili (iz nekog razloga) ne kapiraju - ovo je bio sastanak FIBA i klubova!! KSS i reprezentacija nece ni na koji nacin trpeti posledice, jer je KSS vec prihvatio sve uslove FIBA.
Dalje, apsolutna podrska uslovima - pre svega ovom za prohodnost u Evroligu i Evrokup. Koji ce mi djavo FIBA, ako ne mogu da igram Evroligu?!?
Ovo za sediste je prilicno svejedno, a Kosovo i ovako i onako ne bi moglo da udje u tih 12 (inace bi neko morao da zrtvuje svoj klub, a to niko nece da uradi).
pre 9 godina
@Maša
Osnuj ti ligu u bacanju ovaca sa ramena sa tvojim zemljacima iz Albanije pa uzivajte a nas preskocite.
pre 9 godina
Pogledajte izjavu profesora Nikolića posle Partizanovog osvajanja KEŠ.Čovek na pitanje kuda ide evropska košarka govori o evropskoj varijanti NBA - dve konferencije itd. itd.
ULEB je blizu toga-koliko god nama teško padalo da neki Prokom dobija A licencu iako su naši klubovi u nekom sporskom smislu svetlosnu godinu ispred moramo priznati da je basket biznis i da će taj koncept pobediti.
Trenutna kočnica je samo neravnomeran razvoj u Evropi,da toga nema već bi imali istočnu i zapadnu konferenciju i sve ostalo kao u NBA.
FIBA gubi od ULEBA.
pre 9 godina
Odusevljen sam cinjenicom da su se srpski klubovi usaglasili po pitanju zahteva i da su u tome jedinstveni. Naravno da od istih nece da odstupe i ne treba, jer bez nasih klubova od te lige nema nista. Ionako nasi klubovi vise cine uslugu ex-Ju drzavama koje ne mogu samostalno da organizuju pristojan nacionalni sampionat.
pre 9 godina
mi se uvek slozimo kad je gusto,ali dobro,bolje i tako nego nikako.
pre 9 godina
Krtica@ a reprezentacija,koliko ste puta bili sampioni?
pre 9 godina
@srboljub
Srbija ima pravo da bira drustvo i sa kim zeli da igra a sa kim ne. Srbija je vise doprinela kosarci za godinu dana nego sto ce "kosova" i Albanci to ikada uraditi.
pre 9 godina
kosovski klubovi nece da igraju jer je fizicki nemoguc ulet dronom.
pre 9 godina
Браво, браво, браво! 4 услова која погађају тачно у центар, коначно да Срби нешто науче и заједно стану иза својих легитимних интереса. Посебно су ме одушевили услови да не буде екипа са Косова и да се омогући несметан развој домаће лиге без обзира на учешће у регионалној. Са 12 екипа и правом организацијом све може. ВТБ и Балтичка лига и првенства свих земаља чији клубови у њима учествују функционишу сасвим добро и коначно да смо се опаметили и схватили да је то прави пут. Драго ми је да смо у ситуацији у којој смо могли да извучемо много тога доброг, или се тотално укопамо изабрали оно прво.
pre 9 godina
Ko zeli da se kladi da cemo opet izabrati pogresnu stranu.
pre 9 godina
Коначно да се и наши клубови сложе у нечему ! Потпуно подржавам све ставове ! Без проласка у евролигу и еврокуп та лига нама ништа не значи.Мада је питања да ли је са Фибом и требало улазити у преговоре због њиховог срамног пријема Космета у ту организацију ! Али пази послали су Бугара ! А,они никад нити клуба а камоли репрезентације.
pre 9 godina
Sta god bilo,gdje god odlucite da igrate,ABA,ULEB ili FIBA od ovih uslova ne odstupajte!Mi bez njih mozemo,ali oni bez nas su pukli ko zvecka!Inace mi je jako drago zbog ovog zajednickog nastupa!
pre 9 godina
ha
pre 9 godina
E da doživim da se i mi složimo. Podržavam u potpunosti.
pre 9 godina
Bravo za jedinstven stav! Podrska svim zahtijevima!
pre 9 godina
Srbi su vam na ovim prostorima bivse komsije nesto kao Lebron i Dzordan licno,pusa.
pre 9 godina
Da Podgorica bude centar?????????A što ne bude recimo Ulcinj!Čudi me...kakvi predlozi brate,strašno,REŠILI SU DA NAM UNIŠTE KOŠARKU!Ma daj bre mi iz ovoga treba da istupimo,napravimo ligu i ćao!
pre 9 godina
Kosovo je Srbija!!!a Srbija vec ima 4 predstavnika!!!
pre 9 godina
tako i treba, klubovi nam možda nisu najbogatiji ali zato proizvode najjači roster u evropi.. ipak smo neka sila u evropskoj košarci a i lobij nam je jak
pre 9 godina
Jednom i mi da se složimo, podržavam uslove, samo ne vidim šta će nam FIBA ako prihvati ove uslove. Koliko vidim ostale lige su ih odkačile na keca. Izgleda da smo na nama mogu da se istresaju. Treba tražiti još više. Za ove što se čude zašto uslov da ne igra Kosovo, stremi se ka ozbiljnoj profesionalnoj ligi, oni nemaju od sporta ništa kamoli košarke. Ko će bilo kakvu bezbednost da garantuje na takvim utakmicama? Zamislite da se skupe kao što umeju, a pare kolko oćeš dok je droge i kupe dobre igrače kojima ni jedan klub ovde ne može da parira, pa još jedan po koeficijentu? Verujte da su sposobni za to, šta ćemo onda? I na kraju mi ne priznajemo Kosovo i nikada ga nećemo priznati.
pre 9 godina
Tako bre, iznesite nase interese. Zna se ko je najboljo na Balkanu, kakva bre Podgorica.
pre 9 godina
Ko zeli da se kladi da cemo opet izabrati pogresnu stranu.
pre 9 godina
Bravo za Djilasa!
pre 9 godina
Dosadni ste sa Kosovom, ozbiljno! Dokle ce da patimo zbog tog Kosova i to u svim sferama zivota? Sta mi kao onda necemo da igramo tu ligu? Necemo na evropska i svetska prvenstva, olimpijadu? Mnogo smo glup narod.
pre 9 godina
Slika govori vise od reci,bez obzira sto sam Zvezdas.Ja obozavam Zvezdu i ludo je volim,ali,mrzim Covica,koji hoces da uzme Zvezdu pod svoje.Vremenom ce te videti,a sad me pljujte koliko zelite
pre 9 godina
kosovo?
pa zar oni tamo dole imaju sony play station?
pre 9 godina
saslusao je primedbe posebno od kkcz??? prvi put su se posteno plasirali u EL i sada se oni za sve pitaju. sramota
(Partizanovac, 28. april 2015 19:45)
Pa kada tvoj klub još mese-dva i "kaput" .....
pre 9 godina
au! neverovatno kako konkretno mogu da razmišljaju kad imaju isti interes! nema spinovanja, saopštenja, prepucavanja. Hvala Bogu i to da se desi!
pre 9 godina
Bili Srbin,Hrvat,Slovenac i Crnogorac ne znam kako ide dalje vic ali Srbina ispreskacu kao copav tikvu...Ajde jednom u zivotu pa makar se samo radilo o basketu da mi gledamo samo nase interese,mozemo li?
pre 9 godina
barca
Sta ti znaci 6-t i 5-t?Davno vecu nepismenost nisam video,treba da te je sramota samog sebe!
pre 9 godina
@srboljub, Artifex, Maša i kako se sve ne potpisujes
Mnogo ste smesni sigurimi spineri. Ali mnogo.
pre 9 godina
jasno mi je da se uleb i fiba u svadji... nije mi jasno sta nudi fiba nama a sta nudi uleb ...sta je za srpsku kosarku bolje sada,dalje kakva je to nova regionalna premijer liga ...sta je sa starom jadranskom koja nudi sada klubovima vlasnistvo nad njom...kroz koju ligu nasi klubovi ce imati prohod u evro ligu i evrokup ...zna li neko uopste sta je za nas najbolje ....drago mi je da nasi klubovi slosno iznose zahteve ....
pre 9 godina
Slazem se sa uslovima. Je l' zna neko sta je bilo sa onim da se napravi i druga liga?
Realno, to bilo odlicno, pa da i u drugoj ligi imamo 4 ekipe, sto je ukupno 8. Srbija nije dovoljno veliko trziste za vise od 8 kvalitetnijih ekipa, za sada.
pre 9 godina
@konfucije
Ne nego cemo donositi zakone kako vama pase. Spusti se na zemlju i gledaj svoj posla.
pre 9 godina
Da da da....ovaj Bugarin i Fiba če nama u novoj Fibini regionalni ligi izboriti mesto UEBOVI evroligi :))))). A mi se kao palimo na ove neozbiljne i smiješne priče.
pre 9 godina
Ostati dosledan ovim zahtevima i nikako ne popustiti, sta vise mozda dodati jos koji zahtev ...
pre 9 godina
Znaci i kosovo igra?
pre 9 godina
Znaci ako ABA ubaci klub sa Kosova, nasi klubovi ce napustiti ligu. Idealan scenario za ostale klubove u ABA ligi da uklone Srbe i dobiju dva mesta u EL.
pre 9 godina
Na slici legenda Partizana i legenda limenih....sve je jasno :-)
pre 9 godina
kako se divi Partizanovom dresu...a vidi cokija...hahha
pre 9 godina
Koga briga za Fiba...
pre 9 godina
Moralna beda srpskih klubova na delu. Ko god da je smislio podlost da se klubovima sa Kosova zabrani pristup takmičenju je običan morlani gmizavac i ljudska nula.
pre 9 godina
Danilović doneo poklon dres u ramu, kulturiška varijanta, a ovaj kao sa haube na buvljaku. Jel mu je i kesu doneo da čovek zapakuje? Takođe se i po izrazu lica i osmehu, i pravcu u kojem gleda, čoveku više dopao dres institucije, a ne nekog kluba od juče.
pre 9 godina
Zašto ucenjivati !!! Dokle ćemo zabranjivati drugima da igraju. To smo devdesetih godina radili i ostalim republikama, čak i Crnogorcima. Sad opet....
pre 9 godina
Kakve ste svadalice.Necete da igrate sa Kosovom.Pa naravno,za koju godinu Kosovo ce biti za vas Amerika.A vi se i dalje svadajte...
pre 9 godina
Niste vi za tu ligu, cim postavljate nebulozne uslove. Kako da sprecite kosovske klubove ako ih je FIBA priznala, zasto sediste mora biti u Beogradu ? Zivite u proslisti , kao i 90 % ljudi u ovoj zemlji. Lako ce FIBA s vama, ne brinite.
pre 9 godina
saslusao je primedbe posebno od kkcz??? prvi put su se posteno plasirali u EL i sada se oni za sve pitaju. sramota
pre 9 godina
Ma kako da ne. Ajte vi svojim putem, a liga ce postojati i bez vas. Cibona, Buducnost, Olimpija, Cedevita, Zadar.... bez problema mogu osnovati svoju ligu, a vi posto postavljate uslove idite i igrajte derbije sa Metalcem i slicnim velikanima.
Ko vas sisa ionako samo unistavate renome lige ponasanjem na tribinama. Sve ove uslove treba odbiti i izbaciti srpske klubove iz lige. Pa da vidimo kako cete onda finansijski da prodjete.
pre 9 godina
Bodiroga i Djilas su svojevremeno samo pricali o domacoj nasoj ligi!? A sad odjednom neka druga regionalna!? Treba ih lepo smeniti. Principijalno, posto oni to nisu.
pre 9 godina
A imate li jos i muzicku ;) ? Sjediste lige mora biti u Zagrebu, bas zato sto je nekad bilo u Beogradu..
pre 9 godina
Sjedište lige može i mora biti jedino u Zagrebu koji je glavni grad zemlje čiji klubovi imaju pet naslova prvaka Europe,naspram Srbije koja ima samo jedan.Amen!!
pre 9 godina
slušaj ti samo ove hrvate što su poludeli,pa kao država koja daje najbolje klubove za tu ligu,kao država čiji su klubovi najviše puta osvajali jadransku ligu,kao država čiji su klubovi ubedljivo najgledaniji u aba ligi od njenog osnivanja,pa slovenačke i hrvatske klubove više ni rodbina igraca ne gleda uživo, i na kraju kao zemlja košarke itekako imamo prava da postavljamo uslove,jer igranje srpskih klubova u istoj ligi sa vašim može samo dobro da vam donese,a što se tiče ovde komentara kosovskih albanaca,vaše neigranje u ovoj budućoj ligi,znaci da ste vi još daleko od prave nezavisne i suverene države. ..
pre 9 godina
sve sve ali ta bolesna priča da sedište mora da bude u Beogradu je toliko bolesna da je to neverovatno! Zanimljivo kako niko ne postavi pitanje o čudnim likovima u našoj košarci? Po meni Podgorica ne ali takodje i Beograd ne jer centar regionalne lige mora biti na neutralnom terenu ili još bolje da bude svake godine u drugom gradu i da svi budu izpostovani ...
pre 9 godina
Susjedi ili ti ga komsije nije vam ovo Juga da donosite zakone kako vam pase .Da nece poslje amerikanci da budu krivi kad vas izbace .Opet ce biti "Tko nas to bre zavadi ".Pamet u glavu i malo skromnosti .
pre 9 godina
Srbi brane interese virtuelne Jugoslavije.
pre 9 godina
@al sam pametan, srboljub, Artifex,
Promovisite vi tu vasu mafijasko-sovinisticku "drzavu kosova" negde drugde a kosarku ostavite na miru. Dovoljno srozavanje kosarke je bilo kada ste primljeni u FIBA.
pre 9 godina
Definitivno je pobedio ovaj lik, sto pise, "5-t ili 6-t godina". Evo bas pijem jutarnju kafu, kad sam procitao, za malo se nisam ispolivao od smeha. Kralj.
pre 9 godina
e našli ste da fiba neće dozvoliti kosovu takmuičenje.ko nas pita kad ameri diktiraju i zapad
pre 9 godina
sediste lige treba da bude u budvu, na pjenu od mora. resenje za klubove sa kosova je jednostavno, najbolja 2 iz njihove lige ulaze u srpsku ligu pa ako se na kraju godine kvalifikuju za tu premijer ligu sto da ne, neka igraju. samo fair play.
pre 9 godina
A imate li jos i muzicku ;) ? Sjediste lige mora biti u Zagrebu, bas zato sto je nekad bilo u Beogradu..
(Hrvat,Bunjevac, 28. april 2015 19:51)
Imamo. Oj vojvodo Sinđeliću!
pre 9 godina
@srboljub
Kako te nije sramota da lazes. Nikome mi nismo zabranjivali da igra, nama su zabranjivali da igramo. Zar si zaboravio sportske sankcije od 1992-1995, prvi put u istoriji civilizacija su nam zabranili da se takmicimo u sportu! Bili smo zatvoreni kao u getu.
pre 9 godina
nek igra kosovo, što da ne igra..a mi treba da poradimo na tome da od tih klubova sa kosova ne gubimo, a ne da nam bude kriva fiba kad nas kosovski klub izbaci iz trke za evroligu..
pre 9 godina
Sjedište lige može i mora biti jedino u Zagrebu koji je glavni grad zemlje čiji klubovi imaju pet naslova prvaka Europe,naspram Srbije koja ima samo jedan.Amen!!
(Krtica, 28. april 2015 20:57)
Zagreb je selo u odnosu na Beograd i vi to vrlo dobro znate.
Selo ili grad, pitanje je sad...
pre 9 godina
Dve recenice na koje sam se zacenuo. Predatavnik FIBE iz Bugarske i kosarkaski klubovi na kosovu... Hahahaha
pre 9 godina
Dosadni ste sa Kosovom, ozbiljno! Dokle ce da patimo zbog tog Kosova i to u svim sferama zivota? Sta mi kao onda necemo da igramo tu ligu? Necemo na evropska i svetska prvenstva, olimpijadu? Mnogo smo glup narod.
(darko, 28. april 2015 19:26)
Ovaj bi sve prodao za pomfrit u Meku...
(VardaPFK, 28. april 2015 19:39)
Eventualno za čiz na akciji...
pre 9 godina
A imate li jos i muzicku ;) ? Sjediste lige mora biti u Zagrebu, bas zato sto je nekad bilo u Beogradu..
@(Hrvat,Bunjevac, 28. april 2015 19:51)
Na osnovu kojih kriterijuma bi sediste lige trebalo da bude u zagrabu, da li po osnovu toga sto u poslednjih 20 godina niste osvojili ni jednu medalju na nekom od velikih takmicenja sa reprezentacijom ili po osnovu toga sto su vam svi kubovi zajedno uzeli isto onoliko titula prvaka ABA lige koliko i sam FMP iz Zeleznik ili mozda zbog toga sto u sportskim halama za vreme utakmica uvek imate visak slobodnih mesta u publici i na kraju odluci se sta si ti, da l' si hrvat il' si Bunjevac.
pre 9 godina
cuj pametnog zagreb je selo u odnosu na bg?! si ozbiljan ti? zagreb je jedan od najuredenijih i najciscih gradova u europi a to sta bg ima 2 mil stan a zg 1 mil nema nikakve veze jer zagreb za beograd je ljepotica. u bg nemas sta vidit osim malo onog kalemengdana i jos 2 3 stvari ostalo je boze sacuvajbda se ne izrazim ruznije uostalom bivsi vam izbornik advocat je lijepo opisao bg
(heja heja, 29. april 2015 10:00)
Nego kako, bas zato je i svakog vikenda pun Beograd Hrvata (uglavnom Hrvatica) a ne znam da je tolika pomama u kontra smeru, sta vise ne znam nikoga da je otisao da izadje u Zagrebu. Dolaze vam devojke jer nemaju sta da vide?
pre 9 godina
ako bude sjediste u bg pozdravimo se sa regularnom ligom! nezavisno od kvaliteta jedan klub iz srbihe ce biti prvi ili drugi.
pre 9 godina
cedevitu gleda uza,a cibonu sira rodbina.
buducnost napuni halu samo kad dodje partizan.
o onim bugarima i madjarima da ne pricam..
bez nas bi to bila tuga liga,to svi znaju,da se ne lazemo.
a oni salju bugarina da pregovara?!
samo ne popustajte i kraj!!
pre 9 godina
@heja heja
Jeste ako Zagreb ima milion Beograd ima tri miliona.
Realno je Beograd centar pogotovo kosarkaski,pa vi na tekmi ne mozete da skupite 250 ljudi.
pre 9 godina
Moralna beda srpskih klubova na delu. Ko god da je smislio podlost da se klubovima sa Kosova zabrani pristup takmičenju je običan morlani gmizavac i ljudska nula.
(Artifex, 28. april 2015 19:45)
Nemoj se srditi, nije dobro za zdravlje. Vise srece sledeci put tebi i tvojim prijateljima sa Kosova.
pre 9 godina
@ ma
druze da nije partizana i zvezde u poslednjih par sezona najjacu utakmicu sto bi gledali bila bi cibona vs levski. ne lupaj svega ti, uostalom srpski klubovi imaju najvise trofeja pa ti vidi ko kome vise treba...pozz
pre 9 godina
@al sam pametan
"koosvski klub ce izbaciti neki srpski klub iz kvalifikacija za evroligu"? Na cemu si ti dete? Koliko neko treba da je "pametan" i da izjavi takvo nesto?
pre 9 godina
ma
ta liga bez srpskih klubova bi bila smehotres..
pre 9 godina
Bravo, dobra odluka, a i lepa slika sa Saletom i Covicem: izgleda da ima nade za nas.
Ja, licno, nemam neka specijalna osecanja prema Kosovu, ne moramo da se postujemo ni da se druzimo, ali treba da budemo civilizovani i pametni i da gledamo da se ti odnosi nekako uvedu u mirne vode...ali to je politika.
Ali da saljemo Bobija, Kalinu, Luku i ostale da igraju u Pristini?! Aaaaa, jok, bre. Mozda jednog dana, mozda njihova deca budu igrala dole, ovu nasu ne damo. To bi bilo sve sem kosarke.
pre 9 godina
ćlan 2 nas pokazuje kakvi smo ljudi. Pa dajete ljudima da igraju
pre 9 godina
Ovim uslovima je samo na fin rečeno FIBA da nas interesuje jer nijedan uslov FIBA ne može ispuniti zbog loših odnosa sa ULEB i pride im je skresano u lice prihvatanje Kosova u svoje okvire
pre 9 godina
(elizab, 29. april 2015 00:15)
Naprotiv, konacno smo naucili (bar se na ovom primeru tako cini) da se za svoje legitimne interese moramo boriti, jer ce nam svi drugi u suprotnom uzeti sve sto budu mogli, ne birajuci sredstva. Nikoga mi ovde ne teramo na bilo sta, niti glumimo silu. Da bi ucestvovali to su nasi uslovi, ako ne odgovara u redu, dovidjenja, ta odluka je na drugima. Nas nikad niko tako posteno nije tretirao.
pre 9 godina
Cim vidis da susjedi (i jedni i drugi i treci) ovako skacu na nase zahteve znas da je u pitanju nesto dobro za srpsku kosarku. Dobro ste se setili da ostavite sa strane klubastvo i istupite sa jedinstvenim zahtevima, jednom da i mi nesto iz istorije naucimo.
pre 9 godina
cuj pametnog zagreb je selo u odnosu na bg?! si ozbiljan ti? zagreb je jedan od najuredenijih i najciscih gradova u europi a to sta bg ima 2 mil stan a zg 1 mil nema nikakve veze jer zagreb za beograd je ljepotica. u bg nemas sta vidit osim malo onog kalemengdana i jos 2 3 stvari ostalo je boze sacuvajbda se ne izrazim ruznije uostalom bivsi vam izbornik advocat je lijepo opissao bg
(heja heja, 29. april 2015 10:00)
Da, da, zato je Beograd pun hrvata i slovenaca non-stop, da ne pričamo o novogodišnjim praznicima kad u centru "nemreš čut" srpski jezik. I to da li je Zagreb "ljepotica" u odnosu na Beograd nije baš neki argument, postoje u Srbiji "ljepša i čistija" sela čak i od "čiste ljepotice" zagrebačke, pa se stanovnici istih ne tripuju da žive u velegradu što Beograd u usporedbi sa Zagrebom svakako jeste, kužiš?
pre 9 godina
a ko je vice prvak sveta komsije
.da nije drekavac
pre 9 godina
(KB Prishtina, 29. april 2015 10:56)
Citajuci vas komentar sticem utisak da je dole kod vas sve med i mleko. Sve cvate. Sve sam progres i emancipacija.
pre 9 godina
Kosovo je Srbija!!!a Srbija vec ima 4 predstavnika!!!
(milan, 28. april 2015 21:13)
Voleobi da ovakvi komentara vidim posle 5-t ili 6-t godina , ali tada ce biti onih komentara IZDAJA ...
pre 9 godina
Sediste treba biti u BG-u iz jednog prostog razloga a to su direktne avionske linije sa ostalim zemljama ucesnicama lige
pre 9 godina
Pa kakvi su ovo uslovi, bolje da su rekli ljudima ne interesuje nas to, sto je ocigledno. Meni je samo zao da neko moze da podrzava privatne lige i privatne interese u odnosu na sportske interese, nevezano direktno za ovaj slucaj, nego uopste.
pre 9 godina
Evo po drugi put cu napisati, posto prvi komentar nije prosao. U cilju kvalitetne rasprave, molim urednistvo ubuduce da ispod fotografija koje prate vijest postave i pojasnjenje koje ce pratiti te iste fotografije. Ovdje recimo, uz ovaj tekst, postavljena je fotografija snimljena na pocetku, cini mi se, sezone, prilikom potpisivanja sponzorskog ugovora Acibadema, turske kompanije, koja pruza zdravstvene usluge sirom planete, kroz svoje privatne bolnice i klinike, sa vjecitim rivalima. Sve bi to, pa i ovaj komentar, bilo irelevantno, da bar desetak posjetilaca, ako ne i vise,nije ispod ove vijesti pokusalo poentirati, komentarisuci ovu fotografiju povezujuci je sa sastankom o kome se radi u tekstu?!?!?!?!? Dakle, kako bi neke stvari sveli na minimum, pokusajte usvojiti moju sugestiju.
pre 9 godina
ako bude sjediste u bg pozdravimo se sa regularnom ligom! nezavisno od kvaliteta jedan klub iz srbihe ce biti prvi ili drugi.
(ivan cg, 28. april 2015 22:53)
Ne znam sto se ti brines,imate kvalitetnu ekipu negde???
pre 9 godina
heja heja u potpunosti se slazem. ne dajte da vas opet gazi srpska cizma ( tj patika u ovom slucaju) vec smo vas dovoljno izgazili od osnivanja ABA lige. vise nije ni smesno. zasto ne bi igrali vi sa solnokom i pristinom pa da opet budete velesila kao nekad.
pre 9 godina
barca Sta ti znaci 6-t i 5-t?Davno vecu nepismenost nisam video,treba da te je sramota samog sebe!
(opaa, 28. april 2015 23:27)
Hahaha
pre 9 godina
Citam neki komentar koi pise da klubovi sa Kosova nemaju finansije.To mi je mnogo smesno.Komsije Prishtina ima vece finansije od Vasih najacih klubova kao sto su Zvezda i Partizan.Glavni sponzor Prishtine je SIGAL UNICA GROUP AUSTRIA,jedan od naj jacih u regionu,prema tome nemoj da brinite.Sto se tice kvaliteta ima i to dovolno je da gledate utakmice u BBL,a u novu ligu(ako se formira)sa malo pojacanje imace glavnu rec u tu ligu.Sto se tice publike ima najbolju publiku,jedi sto nedostaje je DVORANA sa vecim kapacitetom(200000)jer ova postojeca je mala.Pozdrav iz Pristine.
pre 9 godina
Kakve su ovo gluposti? Postoji dobro organizovana ABA liga, koja daje prohodnost u Evroligu. Dok je tako, ne treba ići u Fibine eksperimente.
pre 9 godina
Slika govori vise od reci,bez obzira sto sam Zvezdas.Ja obozavam Zvezdu i ludo je volim,ali,mrzim Covica,koji hoces da uzme Zvezdu pod svoje.Vremenom ce te videti,a sad me pljujte koliko zelite
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DOBRO ZNAJ!!!!!!!!!!, 28. april 2015 21:53)
Koliko znam i cujem, cilj svih klubova, drzave, navijaca je privatizacija klubova. Kome smeta da privatnik (Covic) kupi klub KK Crvena zvezda? Koliko vidim klub nije u nikakvim problemima od kako je on preuzeo klub.
pre 9 godina
Slazem se sa svim zahtevima osim sa 3. koji je nadobudan, bahat, drzak i vrlo nepotreban. Zbog ceka sve uvek mora da bude u Beogradu ? Kakve veze ima ova liga sa SFRJ ? Nema vise SFRJ a zajednicka liga NEZAVISNIH republika jeste u interesu kosarke, ali ne znaci vracanje u Jugoslaviju. Prema tome, nema razoga da sediste lige bude u BG i da to bude ZVANICAN zahtev !
pre 9 godina
Srbija jeste dominantna u košarci, i zaista volim gledati dobru košarku i jos uvijek je imamo zahvaljujući predanosti srpskih stručnjaka svom poslu. Ali ne mogu da se ne zapitam, kad se ovako pojedinci bahato ponašaju zbog dominacije u jednom, samo jednom sportu, šta bi bilo da je Srbija vojno, ekonomski i politički dominantna u regionu?
pre 9 godina
@arti pz
Sa kolicinom bledih Americkih majici sa kojima peglate preko Horgosa? Americki san bato. Nema sta...
pre 9 godina
1. Kosovo je dio Srbije
2. Ekipe sa Kosova ne smiju da igraju
3. Sta je sljedece: ekipe iz Vojvodine ne smiju igrati, ekipe iz Sumadije ne smiju igrati, ekipe iz istocne Srbije ne smiju igrati...?
Da nije zalosno mozda bi bilo i onako mlako duhovito...
pre 9 godina
Naravno da FIBA ovo neće prihvatiti. Pre svega zbog Kosova*, a mislim da će i ovi naši morati da menjaju taj stav ukoliko žele u tu FIBA YU ligu. Valjda prema briselskom sporazumu Srbija ne sme kočiti ulazak Kosova* u evropske organizacije (isti je slučaj bio i sa MOK-om). Mada možda mi i ne želimo da uđemo u EU pa nam ovi uslovi dođu ko kec na desetku, ali već imamo iskustva kako smo prolazili kada smo postavljali uslove Evropi.
Ne razumem zbog čega je sedište lige toliko važno. Da li su u pitanju troškovi putovanja na tih nekoliko sednica u toku godine, ili je možda važan uticaj iz sedišta na funkcionisanje lige? Pretpostavljam da će svaki klub će imati svog udela u odlučivanju, pa je i mesto sedišta iz tog razloga nebitno.
Prohodnost Fibine lige ka Ulebovim takmičenjima je u domenu naučne fantastike.
Koje takmičenje ćemo igrati ako ostanemo pri ovim stavovima?
pre 9 godina
Ne treba nikome zabranjivati da igra pa ni Kosovu. Nisu sportisti krivi za politicka desavanja. Ako Kosovo smatramo svojim onda ga ne trebamo sputavati i blokirati gde god stignemo samo da bi im naneli stetu a mi od toga nemamo koristi. Pa nasa vlast priznaje Kosovo i ako nama servira bajke. Ja im ne bi dao zagarantovano mesto u toj ligi nego da se sami izbore kroz neke kvalifikacije ili tako nesto.
pre 9 godina
malo morgen cete dobiti predstavnistvo u bg...ostaje u Podgorici!
pre 9 godina
cuj pametnog zagreb je selo u odnosu na bg?! si ozbiljan ti? zagreb je jedan od najuredenijih i najciscih gradova u europi a to sta bg ima 2 mil stan a zg 1 mil nema nikakve veze jer zagreb za beograd je ljepotica. u bg nemas sta vidit osim malo onog kalemengdana i jos 2 3 stvari ostalo je boze sacuvajbda se ne izrazim ruznije uostalom bivsi vam izbornik advocat je lijepo opisao bg
pre 9 godina
Ako Zvezda i Partizan imaju isti stav po ovom pitanju ne znači da su se svi našu klubovi složili sa tim.A koliko vidim KSL i KSS vode računa samo o dva Beogradska kluba.Zbog takvog odnosa prema košarci smo dotakli dno.Jedina razlika u odnosu na prethodnu deceniju je što sada ne rade(KSS i KSL)samo u interesu jednog kluba(Partizana).Jedini interes ova dva kluba je igranje u Euroligi.Nekada su iz regona 3 kluba išla u Euroligu,a ako se nastavi ovim tempom za par godina regionalana liga će imati samo jednog.Zato plasman za Evropska takmičenja treba vratiti domaćim ligama.Regionalnu ligu bi trebalo da sačinjava maximalno 10 klubova i da se igra paralelno sa domaćom ligom,kao što je bilo nekada.U kranjem slučaju srpski klubovi treba da napuste ABA ligu,bez obzira što bi verovatno nakon toga u sledećih 5 godina bili bez Evropskih takmičenja.Mislim da bi Slovenija prva pristala na to.ABA liga je lošeg kvaliteta,što se vidi po rezultatima klubova u Evropi,nema komercijalni značaj,a hale su poluprazne.Znači nema nekakvih razloga za igarnje u takvoj ligi,osim što obezbeđuje plasman u Euroligu.Domaće prvenstvo je još slabijeg kvaliteta,ali bar se razvijaju naši klubovi.
pre 9 godina
@Pfc .
Molim te kazi mi ko je to zbog isticanja trobojke platio kaznu u Crnoj Gori.
Ali molim te...
Nevjerovatno kako povjerujete svakavim glupostima koje cujete.
pre 9 godina
opravdani zahtevi, ali nekad treba biti parlamentaran i izaci u susret drugim akterima sa kojima gradimo tu ligu. smatram da bi bilo ok staviti institucije lige u split, koji je 3 puta bio prvak evrope. a na celo lige postaviti mladu i ambicioznu licnost koja je ostavila trag u kosarci i koja ce se jos dugo baviti sportom koji svi mi u ex yu volimo. npr milan gurovic bi bio idealan za tu poziciju.
pre 9 godina
nie bitno kolko.mi mozemo skupit po tekmi bitno je da nedamo da nam beograd sefuje prosli smo kroz to vec nece da moze opet. ako se to desi svi nasi istupit pa igrajte s levskim cackom i slicnima
pre 9 godina
pazi oni bi sjediste u bg e ocete morgen zna se ciji klubovi su bili 5 put prvaci europe a ciji jednom a ovo je klupska kosarka. ako sjediste bude u bg odma istupit hrv klubovi pa nek igraju super srpsku ligu
pre 9 godina
Mi baš ne učimo iz istorije. 1930. smo jednostrano premestili centar JNS-a (jugoslavenskog nogometnog saveza) iz Zagreba u Beograd, prateći logiku da smo glavni (tada su Hrvati imali skoro tri puta više klubova). To je tada izazvalo veliko ogorčenje kod susjeda i dohranilo priču o "velikosrpstvu". To što su Srbi bili treći u Urugvaju je lepo svakako. No, čemu insistiranje da centar bude u Beogradu? Takođe, priča s Kosovom je smešna - sad kad smo im dali da uđu u MOK i sve saveze (Neko je na to pristao u Briselu), teramo Kosovce da igraju sa Albanijom, a ovo je jedna od prilika da se povezujemo.
pre 9 godina
Tačka 2 nam lepo govori da sporta u Srbiji nema
pre 9 godina
Услов 1 и 4 ће проћи, можда и 3 али услов број 2... Дај боже. Мишљења сам да ФИБА то неће прихватити, с обзиром да је такозвана Реп. Косово ушла у њен састав као пуноправни члан. Просто је то немогућа мисија постоје клубови који су основани пре три и више деценија па ће то бити доста дискутабилно...
pre 9 godina
Da li mozda imate i jednu muzicku zelju pa da bude sve kompletno.
pre 9 godina
gde nestade basket u ovim igrama i igricama? dodje mi da dignem ruke od svega.
pre 9 godina
@ Voleobi da ovakvi komentara vidim posle 5-t ili 6-t godina , ali tada ce biti onih komentara IZDAJA ...
(BARCA! BARCA! BAAAARCA!, 28. april 2015 23:05)
Aaaahahahaha joooj kakav sastav
pre 9 godina
ivan cg.... pa zar nije uvek tako!?
pre 9 godina
@ma ti pojma nemas o cemu pises jel tako?
pre 9 godina
Ne nije se govorilo i o novcu
pre 9 godina
Engleski klubovi zahtevali su da se sedište EUFA obavezno preseli u London! Ali...
pre 9 godina
Dosadni ste sa Kosovom, ozbiljno! Dokle ce da patimo zbog tog Kosova i to u svim sferama zivota? Sta mi kao onda necemo da igramo tu ligu? Necemo na evropska i svetska prvenstva, olimpijadu? Mnogo smo glup narod.
pre 9 godina
Kakve ste svadalice.Necete da igrate sa Kosovom.Pa naravno,za koju godinu Kosovo ce biti za vas Amerika.A vi se i dalje svadajte...
pre 9 godina
Moralna beda srpskih klubova na delu. Ko god da je smislio podlost da se klubovima sa Kosova zabrani pristup takmičenju je običan morlani gmizavac i ljudska nula.
pre 9 godina
A imate li jos i muzicku ;) ? Sjediste lige mora biti u Zagrebu, bas zato sto je nekad bilo u Beogradu..
pre 9 godina
Niste vi za tu ligu, cim postavljate nebulozne uslove. Kako da sprecite kosovske klubove ako ih je FIBA priznala, zasto sediste mora biti u Beogradu ? Zivite u proslisti , kao i 90 % ljudi u ovoj zemlji. Lako ce FIBA s vama, ne brinite.
pre 9 godina
Zašto ucenjivati !!! Dokle ćemo zabranjivati drugima da igraju. To smo devdesetih godina radili i ostalim republikama, čak i Crnogorcima. Sad opet....
pre 9 godina
Sjedište lige može i mora biti jedino u Zagrebu koji je glavni grad zemlje čiji klubovi imaju pet naslova prvaka Europe,naspram Srbije koja ima samo jedan.Amen!!
pre 9 godina
Ma kako da ne. Ajte vi svojim putem, a liga ce postojati i bez vas. Cibona, Buducnost, Olimpija, Cedevita, Zadar.... bez problema mogu osnovati svoju ligu, a vi posto postavljate uslove idite i igrajte derbije sa Metalcem i slicnim velikanima.
Ko vas sisa ionako samo unistavate renome lige ponasanjem na tribinama. Sve ove uslove treba odbiti i izbaciti srpske klubove iz lige. Pa da vidimo kako cete onda finansijski da prodjete.
pre 9 godina
saslusao je primedbe posebno od kkcz??? prvi put su se posteno plasirali u EL i sada se oni za sve pitaju. sramota
pre 9 godina
Susjedi ili ti ga komsije nije vam ovo Juga da donosite zakone kako vam pase .Da nece poslje amerikanci da budu krivi kad vas izbace .Opet ce biti "Tko nas to bre zavadi ".Pamet u glavu i malo skromnosti .
pre 9 godina
Znaci i kosovo igra?
pre 9 godina
nek igra kosovo, što da ne igra..a mi treba da poradimo na tome da od tih klubova sa kosova ne gubimo, a ne da nam bude kriva fiba kad nas kosovski klub izbaci iz trke za evroligu..
pre 9 godina
sve sve ali ta bolesna priča da sedište mora da bude u Beogradu je toliko bolesna da je to neverovatno! Zanimljivo kako niko ne postavi pitanje o čudnim likovima u našoj košarci? Po meni Podgorica ne ali takodje i Beograd ne jer centar regionalne lige mora biti na neutralnom terenu ili još bolje da bude svake godine u drugom gradu i da svi budu izpostovani ...
pre 9 godina
ako bude sjediste u bg pozdravimo se sa regularnom ligom! nezavisno od kvaliteta jedan klub iz srbihe ce biti prvi ili drugi.
pre 9 godina
Kosovo je Srbija!!!a Srbija vec ima 4 predstavnika!!!
(milan, 28. april 2015 21:13)
Voleobi da ovakvi komentara vidim posle 5-t ili 6-t godina , ali tada ce biti onih komentara IZDAJA ...
pre 9 godina
Znaci ako ABA ubaci klub sa Kosova, nasi klubovi ce napustiti ligu. Idealan scenario za ostale klubove u ABA ligi da uklone Srbe i dobiju dva mesta u EL.
pre 9 godina
ćlan 2 nas pokazuje kakvi smo ljudi. Pa dajete ljudima da igraju
pre 9 godina
Dosadni ste sa Kosovom, ozbiljno! Dokle ce da patimo zbog tog Kosova i to u svim sferama zivota? Sta mi kao onda necemo da igramo tu ligu? Necemo na evropska i svetska prvenstva, olimpijadu? Mnogo smo glup narod.
(darko, 28. april 2015 19:26)
Ovaj bi sve prodao za pomfrit u Meku...
pre 9 godina
Slika govori vise od reci,bez obzira sto sam Zvezdas.Ja obozavam Zvezdu i ludo je volim,ali,mrzim Covica,koji hoces da uzme Zvezdu pod svoje.Vremenom ce te videti,a sad me pljujte koliko zelite
pre 9 godina
Na slici legenda Partizana i legenda limenih....sve je jasno :-)
pre 9 godina
Bodiroga i Djilas su svojevremeno samo pricali o domacoj nasoj ligi!? A sad odjednom neka druga regionalna!? Treba ih lepo smeniti. Principijalno, posto oni to nisu.
pre 9 godina
Danilović doneo poklon dres u ramu, kulturiška varijanta, a ovaj kao sa haube na buvljaku. Jel mu je i kesu doneo da čovek zapakuje? Takođe se i po izrazu lica i osmehu, i pravcu u kojem gleda, čoveku više dopao dres institucije, a ne nekog kluba od juče.
pre 9 godina
e našli ste da fiba neće dozvoliti kosovu takmuičenje.ko nas pita kad ameri diktiraju i zapad
pre 9 godina
Srbi brane interese virtuelne Jugoslavije.
pre 9 godina
kako se divi Partizanovom dresu...a vidi cokija...hahha
pre 9 godina
Ko zeli da se kladi da cemo opet izabrati pogresnu stranu.
pre 9 godina
Pa kakvi su ovo uslovi, bolje da su rekli ljudima ne interesuje nas to, sto je ocigledno. Meni je samo zao da neko moze da podrzava privatne lige i privatne interese u odnosu na sportske interese, nevezano direktno za ovaj slucaj, nego uopste.
pre 9 godina
Ko zeli da se kladi da cemo opet izabrati pogresnu stranu.
pre 9 godina
saslusao je primedbe posebno od kkcz??? prvi put su se posteno plasirali u EL i sada se oni za sve pitaju. sramota
(Partizanovac, 28. april 2015 19:45)
Pa kada tvoj klub još mese-dva i "kaput" .....
pre 9 godina
Sediste Srpske lige da bude u Podgorici?A tamo se u slucaju isticanje Srpske trobojke placa kazna.Pa ko je ovde lud?
pre 9 godina
Citam neki komentar koi pise da klubovi sa Kosova nemaju finansije.To mi je mnogo smesno.Komsije Prishtina ima vece finansije od Vasih najacih klubova kao sto su Zvezda i Partizan.Glavni sponzor Prishtine je SIGAL UNICA GROUP AUSTRIA,jedan od naj jacih u regionu,prema tome nemoj da brinite.Sto se tice kvaliteta ima i to dovolno je da gledate utakmice u BBL,a u novu ligu(ako se formira)sa malo pojacanje imace glavnu rec u tu ligu.Sto se tice publike ima najbolju publiku,jedi sto nedostaje je DVORANA sa vecim kapacitetom(200000)jer ova postojeca je mala.Pozdrav iz Pristine.
pre 9 godina
E bravo za nase.Sve sto traze podrzavam!!
pre 9 godina
Srbija jeste dominantna u košarci, i zaista volim gledati dobru košarku i jos uvijek je imamo zahvaljujući predanosti srpskih stručnjaka svom poslu. Ali ne mogu da se ne zapitam, kad se ovako pojedinci bahato ponašaju zbog dominacije u jednom, samo jednom sportu, šta bi bilo da je Srbija vojno, ekonomski i politički dominantna u regionu?
pre 9 godina
Sjedište lige može i mora biti jedino u Zagrebu koji je glavni grad zemlje čiji klubovi imaju pet naslova prvaka Europe,naspram Srbije koja ima samo jedan.Amen!!
(Krtica, 28. april 2015 20:57)
ne lupaj, imamo jedan ali smo zato kosarkaska najjaca sila u evropi po medaljama, po uspesima i nasih igraca i trenera, uostalom sve si video proslo leto, mora biti Beograd i tacka
pre 9 godina
malo morgen cete dobiti predstavnistvo u bg...ostaje u Podgorici!
pre 9 godina
Mi baš ne učimo iz istorije. 1930. smo jednostrano premestili centar JNS-a (jugoslavenskog nogometnog saveza) iz Zagreba u Beograd, prateći logiku da smo glavni (tada su Hrvati imali skoro tri puta više klubova). To je tada izazvalo veliko ogorčenje kod susjeda i dohranilo priču o "velikosrpstvu". To što su Srbi bili treći u Urugvaju je lepo svakako. No, čemu insistiranje da centar bude u Beogradu? Takođe, priča s Kosovom je smešna - sad kad smo im dali da uđu u MOK i sve saveze (Neko je na to pristao u Briselu), teramo Kosovce da igraju sa Albanijom, a ovo je jedna od prilika da se povezujemo.
pre 9 godina
@darko
Sve i da nije bitno pitanje Kosova za Srbiju, šta misliš ko će da ti garantuje bezbednost dole? Pa ti sad vidi ko je tu glup.
pre 9 godina
pazi oni bi sjediste u bg e ocete morgen zna se ciji klubovi su bili 5 put prvaci europe a ciji jednom a ovo je klupska kosarka. ako sjediste bude u bg odma istupit hrv klubovi pa nek igraju super srpsku ligu
pre 9 godina
cuj pametnog zagreb je selo u odnosu na bg?! si ozbiljan ti? zagreb je jedan od najuredenijih i najciscih gradova u europi a to sta bg ima 2 mil stan a zg 1 mil nema nikakve veze jer zagreb za beograd je ljepotica. u bg nemas sta vidit osim malo onog kalemengdana i jos 2 3 stvari ostalo je boze sacuvajbda se ne izrazim ruznije uostalom bivsi vam izbornik advocat je lijepo opisao bg
pre 9 godina
Da Podgorica bude centar?????????A što ne bude recimo Ulcinj!Čudi me...kakvi predlozi brate,strašno,REŠILI SU DA NAM UNIŠTE KOŠARKU!Ma daj bre mi iz ovoga treba da istupimo,napravimo ligu i ćao!
pre 9 godina
1. Kosovo je dio Srbije
2. Ekipe sa Kosova ne smiju da igraju
3. Sta je sljedece: ekipe iz Vojvodine ne smiju igrati, ekipe iz Sumadije ne smiju igrati, ekipe iz istocne Srbije ne smiju igrati...?
Da nije zalosno mozda bi bilo i onako mlako duhovito...
pre 9 godina
Podrzavam ovakav stav. Bravo! Zna se ko donosi najveci kvalitet I najvecu gledanost ovoj ligi. Bez nasih klubova bi bili na nivou Finske lige.
pre 9 godina
@srboljub
Srbija ima pravo da bira drustvo i sa kim zeli da igra a sa kim ne. Srbija je vise doprinela kosarci za godinu dana nego sto ce "kosova" i Albanci to ikada uraditi.
pre 9 godina
Kosovo je Srbija!!!a Srbija vec ima 4 predstavnika!!!
pre 9 godina
Браво, браво, браво! 4 услова која погађају тачно у центар, коначно да Срби нешто науче и заједно стану иза својих легитимних интереса. Посебно су ме одушевили услови да не буде екипа са Косова и да се омогући несметан развој домаће лиге без обзира на учешће у регионалној. Са 12 екипа и правом организацијом све може. ВТБ и Балтичка лига и првенства свих земаља чији клубови у њима учествују функционишу сасвим добро и коначно да смо се опаметили и схватили да је то прави пут. Драго ми је да смо у ситуацији у којој смо могли да извучемо много тога доброг, или се тотално укопамо изабрали оно прво.
pre 9 godina
Slazem se sa svim zahtevima osim sa 3. koji je nadobudan, bahat, drzak i vrlo nepotreban. Zbog ceka sve uvek mora da bude u Beogradu ? Kakve veze ima ova liga sa SFRJ ? Nema vise SFRJ a zajednicka liga NEZAVISNIH republika jeste u interesu kosarke, ali ne znaci vracanje u Jugoslaviju. Prema tome, nema razoga da sediste lige bude u BG i da to bude ZVANICAN zahtev !
pre 9 godina
u potpunosti se slazem sa svim sto nasi ljudi traze!
pre 9 godina
Odusevljen sam cinjenicom da su se srpski klubovi usaglasili po pitanju zahteva i da su u tome jedinstveni. Naravno da od istih nece da odstupe i ne treba, jer bez nasih klubova od te lige nema nista. Ionako nasi klubovi vise cine uslugu ex-Ju drzavama koje ne mogu samostalno da organizuju pristojan nacionalni sampionat.
pre 9 godina
Ne treba nikome zabranjivati da igra pa ni Kosovu. Nisu sportisti krivi za politicka desavanja. Ako Kosovo smatramo svojim onda ga ne trebamo sputavati i blokirati gde god stignemo samo da bi im naneli stetu a mi od toga nemamo koristi. Pa nasa vlast priznaje Kosovo i ako nama servira bajke. Ja im ne bi dao zagarantovano mesto u toj ligi nego da se sami izbore kroz neke kvalifikacije ili tako nesto.
pre 9 godina
kosovo?
pa zar oni tamo dole imaju sony play station?
pre 9 godina
Bravo za Djilasa!
pre 9 godina
Srbi su vam na ovim prostorima bivse komsije nesto kao Lebron i Dzordan licno,pusa.
pre 9 godina
opravdani zahtevi, ali nekad treba biti parlamentaran i izaci u susret drugim akterima sa kojima gradimo tu ligu. smatram da bi bilo ok staviti institucije lige u split, koji je 3 puta bio prvak evrope. a na celo lige postaviti mladu i ambicioznu licnost koja je ostavila trag u kosarci i koja ce se jos dugo baviti sportom koji svi mi u ex yu volimo. npr milan gurovic bi bio idealan za tu poziciju.
pre 9 godina
ha
pre 9 godina
Tako bre, iznesite nase interese. Zna se ko je najboljo na Balkanu, kakva bre Podgorica.
pre 9 godina
@Maša
Osnuj ti ligu u bacanju ovaca sa ramena sa tvojim zemljacima iz Albanije pa uzivajte a nas preskocite.
pre 9 godina
Bravo za jedinstven stav! Podrska svim zahtijevima!
pre 9 godina
Da li mozda imate i jednu muzicku zelju pa da bude sve kompletno.
pre 9 godina
Bili Srbin,Hrvat,Slovenac i Crnogorac ne znam kako ide dalje vic ali Srbina ispreskacu kao copav tikvu...Ajde jednom u zivotu pa makar se samo radilo o basketu da mi gledamo samo nase interese,mozemo li?
pre 9 godina
Sta god bilo,gdje god odlucite da igrate,ABA,ULEB ili FIBA od ovih uslova ne odstupajte!Mi bez njih mozemo,ali oni bez nas su pukli ko zvecka!Inace mi je jako drago zbog ovog zajednickog nastupa!
pre 9 godina
sve mi se cini da cemo zaliti za liscevom privatnom ligom. ne bih da omalovazavam nikog ali kad o kosarci pregovaramo sa bugarima nece na dobro izaci. isto kad bi se mi petljali u rugby npr.
pre 9 godina
Zašto ne Kosovo?
Zato što za tako nešto nema ni sportskih ni finansijskih motiva.
Sportskih, zato što su klubovi sa Kosova smejurija i za njih je Levski Evroligaš a Solnok ko da je iz NBA.
Finansijskih, zato što su klubovi sa Kosova u bednom finansijskom stanju a Kosovo jedna od najnerazvijenijuh i najsiromašnijih sredina u Evropi.
I šta nam onda ostaje - politički razlozi. I to nije sporno: ako neko želi da plaća igrače da bi sprovodio određene političke projekte tu nema problema, ali srpski klubovi nemaju takvih interesa i odmah su u startu rekli da nemaju nameru da učestvuju u takvoj raboti.
Pošteno od njih, a kome se ne sviđa iskrenost njegov problem.
pre 9 godina
Tačka 2 nam lepo govori da sporta u Srbiji nema
pre 9 godina
Da li to znaci da su se predstavnici Partizana i Zvezde saglasili? Ako jesu hvala Bogu! Bar u jednom stavu!
pre 9 godina
Krtica@ a reprezentacija,koliko ste puta bili sampioni?
pre 9 godina
Koga briga za Fiba...
pre 9 godina
Jednom i mi da se složimo, podržavam uslove, samo ne vidim šta će nam FIBA ako prihvati ove uslove. Koliko vidim ostale lige su ih odkačile na keca. Izgleda da smo na nama mogu da se istresaju. Treba tražiti još više. Za ove što se čude zašto uslov da ne igra Kosovo, stremi se ka ozbiljnoj profesionalnoj ligi, oni nemaju od sporta ništa kamoli košarke. Ko će bilo kakvu bezbednost da garantuje na takvim utakmicama? Zamislite da se skupe kao što umeju, a pare kolko oćeš dok je droge i kupe dobre igrače kojima ni jedan klub ovde ne može da parira, pa još jedan po koeficijentu? Verujte da su sposobni za to, šta ćemo onda? I na kraju mi ne priznajemo Kosovo i nikada ga nećemo priznati.
pre 9 godina
nie bitno kolko.mi mozemo skupit po tekmi bitno je da nedamo da nam beograd sefuje prosli smo kroz to vec nece da moze opet. ako se to desi svi nasi istupit pa igrajte s levskim cackom i slicnima
pre 9 godina
Samo ostro prema FIBA manipulatorima!
pre 9 godina
Tako treba, a ne kao sise da okrenemo dupe. (da 'prosti ovaj fin narod)
pre 9 godina
kosovski klubovi nece da igraju jer je fizicki nemoguc ulet dronom.
pre 9 godina
Naravno da FIBA ovo neće prihvatiti. Pre svega zbog Kosova*, a mislim da će i ovi naši morati da menjaju taj stav ukoliko žele u tu FIBA YU ligu. Valjda prema briselskom sporazumu Srbija ne sme kočiti ulazak Kosova* u evropske organizacije (isti je slučaj bio i sa MOK-om). Mada možda mi i ne želimo da uđemo u EU pa nam ovi uslovi dođu ko kec na desetku, ali već imamo iskustva kako smo prolazili kada smo postavljali uslove Evropi.
Ne razumem zbog čega je sedište lige toliko važno. Da li su u pitanju troškovi putovanja na tih nekoliko sednica u toku godine, ili je možda važan uticaj iz sedišta na funkcionisanje lige? Pretpostavljam da će svaki klub će imati svog udela u odlučivanju, pa je i mesto sedišta iz tog razloga nebitno.
Prohodnost Fibine lige ka Ulebovim takmičenjima je u domenu naučne fantastike.
Koje takmičenje ćemo igrati ako ostanemo pri ovim stavovima?
pre 9 godina
Pogledajte izjavu profesora Nikolića posle Partizanovog osvajanja KEŠ.Čovek na pitanje kuda ide evropska košarka govori o evropskoj varijanti NBA - dve konferencije itd. itd.
ULEB je blizu toga-koliko god nama teško padalo da neki Prokom dobija A licencu iako su naši klubovi u nekom sporskom smislu svetlosnu godinu ispred moramo priznati da je basket biznis i da će taj koncept pobediti.
Trenutna kočnica je samo neravnomeran razvoj u Evropi,da toga nema već bi imali istočnu i zapadnu konferenciju i sve ostalo kao u NBA.
FIBA gubi od ULEBA.
pre 9 godina
Sjedište lige može i mora biti jedino u Zagrebu koji je glavni grad zemlje čiji klubovi imaju pet naslova prvaka Europe,naspram Srbije koja ima samo jedan.Amen!!
(Krtica, 28. april 2015 20:57)
Zagreb je selo u odnosu na Beograd i vi to vrlo dobro znate.
Selo ili grad, pitanje je sad...
pre 9 godina
Dakle, prvo da razjasnimo za one koji ne citaju ili (iz nekog razloga) ne kapiraju - ovo je bio sastanak FIBA i klubova!! KSS i reprezentacija nece ni na koji nacin trpeti posledice, jer je KSS vec prihvatio sve uslove FIBA.
Dalje, apsolutna podrska uslovima - pre svega ovom za prohodnost u Evroligu i Evrokup. Koji ce mi djavo FIBA, ako ne mogu da igram Evroligu?!?
Ovo za sediste je prilicno svejedno, a Kosovo i ovako i onako ne bi moglo da udje u tih 12 (inace bi neko morao da zrtvuje svoj klub, a to niko nece da uradi).
pre 9 godina
E da doživim da se i mi složimo. Podržavam u potpunosti.
pre 9 godina
@srboljub, Artifex, Maša i kako se sve ne potpisujes
Mnogo ste smesni sigurimi spineri. Ali mnogo.
pre 9 godina
Ako Zvezda i Partizan imaju isti stav po ovom pitanju ne znači da su se svi našu klubovi složili sa tim.A koliko vidim KSL i KSS vode računa samo o dva Beogradska kluba.Zbog takvog odnosa prema košarci smo dotakli dno.Jedina razlika u odnosu na prethodnu deceniju je što sada ne rade(KSS i KSL)samo u interesu jednog kluba(Partizana).Jedini interes ova dva kluba je igranje u Euroligi.Nekada su iz regona 3 kluba išla u Euroligu,a ako se nastavi ovim tempom za par godina regionalana liga će imati samo jednog.Zato plasman za Evropska takmičenja treba vratiti domaćim ligama.Regionalnu ligu bi trebalo da sačinjava maximalno 10 klubova i da se igra paralelno sa domaćom ligom,kao što je bilo nekada.U kranjem slučaju srpski klubovi treba da napuste ABA ligu,bez obzira što bi verovatno nakon toga u sledećih 5 godina bili bez Evropskih takmičenja.Mislim da bi Slovenija prva pristala na to.ABA liga je lošeg kvaliteta,što se vidi po rezultatima klubova u Evropi,nema komercijalni značaj,a hale su poluprazne.Znači nema nekakvih razloga za igarnje u takvoj ligi,osim što obezbeđuje plasman u Euroligu.Domaće prvenstvo je još slabijeg kvaliteta,ali bar se razvijaju naši klubovi.
pre 9 godina
cuj pametnog zagreb je selo u odnosu na bg?! si ozbiljan ti? zagreb je jedan od najuredenijih i najciscih gradova u europi a to sta bg ima 2 mil stan a zg 1 mil nema nikakve veze jer zagreb za beograd je ljepotica. u bg nemas sta vidit osim malo onog kalemengdana i jos 2 3 stvari ostalo je boze sacuvajbda se ne izrazim ruznije uostalom bivsi vam izbornik advocat je lijepo opissao bg
(heja heja, 29. april 2015 10:00)
Da, da, zato je Beograd pun hrvata i slovenaca non-stop, da ne pričamo o novogodišnjim praznicima kad u centru "nemreš čut" srpski jezik. I to da li je Zagreb "ljepotica" u odnosu na Beograd nije baš neki argument, postoje u Srbiji "ljepša i čistija" sela čak i od "čiste ljepotice" zagrebačke, pa se stanovnici istih ne tripuju da žive u velegradu što Beograd u usporedbi sa Zagrebom svakako jeste, kužiš?
pre 9 godina
Ostati dosledan ovim zahtevima i nikako ne popustiti, sta vise mozda dodati jos koji zahtev ...
pre 9 godina
au! neverovatno kako konkretno mogu da razmišljaju kad imaju isti interes! nema spinovanja, saopštenja, prepucavanja. Hvala Bogu i to da se desi!
pre 9 godina
gde nestade basket u ovim igrama i igricama? dodje mi da dignem ruke od svega.
pre 9 godina
mi se uvek slozimo kad je gusto,ali dobro,bolje i tako nego nikako.
pre 9 godina
Slazem se sa uslovima. Je l' zna neko sta je bilo sa onim da se napravi i druga liga?
Realno, to bilo odlicno, pa da i u drugoj ligi imamo 4 ekipe, sto je ukupno 8. Srbija nije dovoljno veliko trziste za vise od 8 kvalitetnijih ekipa, za sada.
pre 9 godina
barca
Sta ti znaci 6-t i 5-t?Davno vecu nepismenost nisam video,treba da te je sramota samog sebe!
pre 9 godina
slušaj ti samo ove hrvate što su poludeli,pa kao država koja daje najbolje klubove za tu ligu,kao država čiji su klubovi najviše puta osvajali jadransku ligu,kao država čiji su klubovi ubedljivo najgledaniji u aba ligi od njenog osnivanja,pa slovenačke i hrvatske klubove više ni rodbina igraca ne gleda uživo, i na kraju kao zemlja košarke itekako imamo prava da postavljamo uslove,jer igranje srpskih klubova u istoj ligi sa vašim može samo dobro da vam donese,a što se tiče ovde komentara kosovskih albanaca,vaše neigranje u ovoj budućoj ligi,znaci da ste vi još daleko od prave nezavisne i suverene države. ..
pre 9 godina
cuj pametnog zagreb je selo u odnosu na bg?! si ozbiljan ti? zagreb je jedan od najuredenijih i najciscih gradova u europi a to sta bg ima 2 mil stan a zg 1 mil nema nikakve veze jer zagreb za beograd je ljepotica. u bg nemas sta vidit osim malo onog kalemengdana i jos 2 3 stvari ostalo je boze sacuvajbda se ne izrazim ruznije uostalom bivsi vam izbornik advocat je lijepo opisao bg
(heja heja, 29. april 2015 10:00)
Nego kako, bas zato je i svakog vikenda pun Beograd Hrvata (uglavnom Hrvatica) a ne znam da je tolika pomama u kontra smeru, sta vise ne znam nikoga da je otisao da izadje u Zagrebu. Dolaze vam devojke jer nemaju sta da vide?
pre 9 godina
@heja heja
Jeste ako Zagreb ima milion Beograd ima tri miliona.
Realno je Beograd centar pogotovo kosarkaski,pa vi na tekmi ne mozete da skupite 250 ljudi.
pre 9 godina
(KB Prishtina, 29. april 2015 10:56)
Citajuci vas komentar sticem utisak da je dole kod vas sve med i mleko. Sve cvate. Sve sam progres i emancipacija.
pre 9 godina
Sediste treba biti u BG-u iz jednog prostog razloga a to su direktne avionske linije sa ostalim zemljama ucesnicama lige
pre 9 godina
Slika govori vise od reci,bez obzira sto sam Zvezdas.Ja obozavam Zvezdu i ludo je volim,ali,mrzim Covica,koji hoces da uzme Zvezdu pod svoje.Vremenom ce te videti,a sad me pljujte koliko zelite
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DOBRO ZNAJ!!!!!!!!!!, 28. april 2015 21:53)
Koliko znam i cujem, cilj svih klubova, drzave, navijaca je privatizacija klubova. Kome smeta da privatnik (Covic) kupi klub KK Crvena zvezda? Koliko vidim klub nije u nikakvim problemima od kako je on preuzeo klub.
pre 9 godina
tako i treba, klubovi nam možda nisu najbogatiji ali zato proizvode najjači roster u evropi.. ipak smo neka sila u evropskoj košarci a i lobij nam je jak
pre 9 godina
Коначно да се и наши клубови сложе у нечему ! Потпуно подржавам све ставове ! Без проласка у евролигу и еврокуп та лига нама ништа не значи.Мада је питања да ли је са Фибом и требало улазити у преговоре због њиховог срамног пријема Космета у ту организацију ! Али пази послали су Бугара ! А,они никад нити клуба а камоли репрезентације.
pre 9 godina
@konfucije
Ne nego cemo donositi zakone kako vama pase. Spusti se na zemlju i gledaj svoj posla.
pre 9 godina
A imate li jos i muzicku ;) ? Sjediste lige mora biti u Zagrebu, bas zato sto je nekad bilo u Beogradu..
@(Hrvat,Bunjevac, 28. april 2015 19:51)
Na osnovu kojih kriterijuma bi sediste lige trebalo da bude u zagrabu, da li po osnovu toga sto u poslednjih 20 godina niste osvojili ni jednu medalju na nekom od velikih takmicenja sa reprezentacijom ili po osnovu toga sto su vam svi kubovi zajedno uzeli isto onoliko titula prvaka ABA lige koliko i sam FMP iz Zeleznik ili mozda zbog toga sto u sportskim halama za vreme utakmica uvek imate visak slobodnih mesta u publici i na kraju odluci se sta si ti, da l' si hrvat il' si Bunjevac.
pre 9 godina
@arti pz
Sa kolicinom bledih Americkih majici sa kojima peglate preko Horgosa? Americki san bato. Nema sta...
pre 9 godina
Moralna beda srpskih klubova na delu. Ko god da je smislio podlost da se klubovima sa Kosova zabrani pristup takmičenju je običan morlani gmizavac i ljudska nula.
(Artifex, 28. april 2015 19:45)
Nemoj se srditi, nije dobro za zdravlje. Vise srece sledeci put tebi i tvojim prijateljima sa Kosova.
pre 9 godina
Da da da....ovaj Bugarin i Fiba če nama u novoj Fibini regionalni ligi izboriti mesto UEBOVI evroligi :))))). A mi se kao palimo na ove neozbiljne i smiješne priče.
pre 9 godina
@srboljub
Kako te nije sramota da lazes. Nikome mi nismo zabranjivali da igra, nama su zabranjivali da igramo. Zar si zaboravio sportske sankcije od 1992-1995, prvi put u istoriji civilizacija su nam zabranili da se takmicimo u sportu! Bili smo zatvoreni kao u getu.
pre 9 godina
sediste lige treba da bude u budvu, na pjenu od mora. resenje za klubove sa kosova je jednostavno, najbolja 2 iz njihove lige ulaze u srpsku ligu pa ako se na kraju godine kvalifikuju za tu premijer ligu sto da ne, neka igraju. samo fair play.
pre 9 godina
Cim vidis da susjedi (i jedni i drugi i treci) ovako skacu na nase zahteve znas da je u pitanju nesto dobro za srpsku kosarku. Dobro ste se setili da ostavite sa strane klubastvo i istupite sa jedinstvenim zahtevima, jednom da i mi nesto iz istorije naucimo.
pre 9 godina
jasno mi je da se uleb i fiba u svadji... nije mi jasno sta nudi fiba nama a sta nudi uleb ...sta je za srpsku kosarku bolje sada,dalje kakva je to nova regionalna premijer liga ...sta je sa starom jadranskom koja nudi sada klubovima vlasnistvo nad njom...kroz koju ligu nasi klubovi ce imati prohod u evro ligu i evrokup ...zna li neko uopste sta je za nas najbolje ....drago mi je da nasi klubovi slosno iznose zahteve ....
pre 9 godina
cedevitu gleda uza,a cibonu sira rodbina.
buducnost napuni halu samo kad dodje partizan.
o onim bugarima i madjarima da ne pricam..
bez nas bi to bila tuga liga,to svi znaju,da se ne lazemo.
a oni salju bugarina da pregovara?!
samo ne popustajte i kraj!!
pre 9 godina
A imate li jos i muzicku ;) ? Sjediste lige mora biti u Zagrebu, bas zato sto je nekad bilo u Beogradu..
(Hrvat,Bunjevac, 28. april 2015 19:51)
Imamo. Oj vojvodo Sinđeliću!
pre 9 godina
a ko je vice prvak sveta komsije
.da nije drekavac
pre 9 godina
ma
ta liga bez srpskih klubova bi bila smehotres..
pre 9 godina
@ ma
druze da nije partizana i zvezde u poslednjih par sezona najjacu utakmicu sto bi gledali bila bi cibona vs levski. ne lupaj svega ti, uostalom srpski klubovi imaju najvise trofeja pa ti vidi ko kome vise treba...pozz
pre 9 godina
@Pfc .
Molim te kazi mi ko je to zbog isticanja trobojke platio kaznu u Crnoj Gori.
Ali molim te...
Nevjerovatno kako povjerujete svakavim glupostima koje cujete.
pre 9 godina
ako bude sjediste u bg pozdravimo se sa regularnom ligom! nezavisno od kvaliteta jedan klub iz srbihe ce biti prvi ili drugi.
(ivan cg, 28. april 2015 22:53)
Ne znam sto se ti brines,imate kvalitetnu ekipu negde???
pre 9 godina
Услов 1 и 4 ће проћи, можда и 3 али услов број 2... Дај боже. Мишљења сам да ФИБА то неће прихватити, с обзиром да је такозвана Реп. Косово ушла у њен састав као пуноправни члан. Просто је то немогућа мисија постоје клубови који су основани пре три и више деценија па ће то бити доста дискутабилно...
pre 9 godina
@al sam pametan
"koosvski klub ce izbaciti neki srpski klub iz kvalifikacija za evroligu"? Na cemu si ti dete? Koliko neko treba da je "pametan" i da izjavi takvo nesto?
pre 9 godina
@al sam pametan, srboljub, Artifex,
Promovisite vi tu vasu mafijasko-sovinisticku "drzavu kosova" negde drugde a kosarku ostavite na miru. Dovoljno srozavanje kosarke je bilo kada ste primljeni u FIBA.
pre 9 godina
(elizab, 29. april 2015 00:15)
Naprotiv, konacno smo naucili (bar se na ovom primeru tako cini) da se za svoje legitimne interese moramo boriti, jer ce nam svi drugi u suprotnom uzeti sve sto budu mogli, ne birajuci sredstva. Nikoga mi ovde ne teramo na bilo sta, niti glumimo silu. Da bi ucestvovali to su nasi uslovi, ako ne odgovara u redu, dovidjenja, ta odluka je na drugima. Nas nikad niko tako posteno nije tretirao.
pre 9 godina
Bravo, dobra odluka, a i lepa slika sa Saletom i Covicem: izgleda da ima nade za nas.
Ja, licno, nemam neka specijalna osecanja prema Kosovu, ne moramo da se postujemo ni da se druzimo, ali treba da budemo civilizovani i pametni i da gledamo da se ti odnosi nekako uvedu u mirne vode...ali to je politika.
Ali da saljemo Bobija, Kalinu, Luku i ostale da igraju u Pristini?! Aaaaa, jok, bre. Mozda jednog dana, mozda njihova deca budu igrala dole, ovu nasu ne damo. To bi bilo sve sem kosarke.
pre 9 godina
@ma ti pojma nemas o cemu pises jel tako?
pre 9 godina
Dve recenice na koje sam se zacenuo. Predatavnik FIBE iz Bugarske i kosarkaski klubovi na kosovu... Hahahaha
pre 9 godina
Ovim uslovima je samo na fin rečeno FIBA da nas interesuje jer nijedan uslov FIBA ne može ispuniti zbog loših odnosa sa ULEB i pride im je skresano u lice prihvatanje Kosova u svoje okvire
pre 9 godina
Dosadni ste sa Kosovom, ozbiljno! Dokle ce da patimo zbog tog Kosova i to u svim sferama zivota? Sta mi kao onda necemo da igramo tu ligu? Necemo na evropska i svetska prvenstva, olimpijadu? Mnogo smo glup narod.
(darko, 28. april 2015 19:26)
Ovaj bi sve prodao za pomfrit u Meku...
(VardaPFK, 28. april 2015 19:39)
Eventualno za čiz na akciji...
pre 9 godina
Evo po drugi put cu napisati, posto prvi komentar nije prosao. U cilju kvalitetne rasprave, molim urednistvo ubuduce da ispod fotografija koje prate vijest postave i pojasnjenje koje ce pratiti te iste fotografije. Ovdje recimo, uz ovaj tekst, postavljena je fotografija snimljena na pocetku, cini mi se, sezone, prilikom potpisivanja sponzorskog ugovora Acibadema, turske kompanije, koja pruza zdravstvene usluge sirom planete, kroz svoje privatne bolnice i klinike, sa vjecitim rivalima. Sve bi to, pa i ovaj komentar, bilo irelevantno, da bar desetak posjetilaca, ako ne i vise,nije ispod ove vijesti pokusalo poentirati, komentarisuci ovu fotografiju povezujuci je sa sastankom o kome se radi u tekstu?!?!?!?!? Dakle, kako bi neke stvari sveli na minimum, pokusajte usvojiti moju sugestiju.
pre 9 godina
heja heja u potpunosti se slazem. ne dajte da vas opet gazi srpska cizma ( tj patika u ovom slucaju) vec smo vas dovoljno izgazili od osnivanja ABA lige. vise nije ni smesno. zasto ne bi igrali vi sa solnokom i pristinom pa da opet budete velesila kao nekad.
pre 9 godina
barca Sta ti znaci 6-t i 5-t?Davno vecu nepismenost nisam video,treba da te je sramota samog sebe!
(opaa, 28. april 2015 23:27)
Hahaha
pre 9 godina
Kakve su ovo gluposti? Postoji dobro organizovana ABA liga, koja daje prohodnost u Evroligu. Dok je tako, ne treba ići u Fibine eksperimente.
pre 9 godina
Definitivno je pobedio ovaj lik, sto pise, "5-t ili 6-t godina". Evo bas pijem jutarnju kafu, kad sam procitao, za malo se nisam ispolivao od smeha. Kralj.
pre 9 godina
@ Voleobi da ovakvi komentara vidim posle 5-t ili 6-t godina , ali tada ce biti onih komentara IZDAJA ...
(BARCA! BARCA! BAAAARCA!, 28. april 2015 23:05)
Aaaahahahaha joooj kakav sastav
pre 9 godina
ivan cg.... pa zar nije uvek tako!?
pre 9 godina
Ne nije se govorilo i o novcu
pre 9 godina
Engleski klubovi zahtevali su da se sedište EUFA obavezno preseli u London! Ali...
127 Komentari
Sortiraj po: