167

Četvrtak, 08.09.2022.

19:30

Moćnoj Srbiji izmakla "stotka" – rezervisana je za Italijane

Košarkaši Srbije plasirali su se u osminu finala Evropskog prvenstva kao prvoplasirani u grupi D.

Moænoj Srbiji izmakla "stotka" – rezervisana je za Italijane IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

167 Komentari

Sortiraj po:

Bezobrazno

pre 2 godine

Ni malo mi se ne svidjaju ovi prepotentni naslovi tipa "stotka ceka Italijane". Prvo Italijani su pobjedili Srbiju prosle godine u borbi za OI i to u Beogradu. Drugo, Srbija ih je jedva dobila prije 15tak dana i to je bukvalno bila borba do zadnje minute. Italija ima odlican tim i puno bolje bi bilo da je Srbija dobila Hrvate ili Ukrajince u ovom dijelu takmicenja. Italija ne lezi Srbiji. Bar ova danasnja Italija. Volio bi da grijesim ali po meni je ovo 50% sanse za pobjedu. Niko ne prica o tome, a Srbiji fale dva startera (Bogdan i Bjelica) i mislim da je to prilicno velik udarac za ekipu. Uz to Nedovic je zavrsio nastup na EPu, Vanja je imao zdr. probleme a Milutinov se tek vratio. Nije idealna situacija.

XxXx

pre 2 godine

Ovo lici na ono EP, isto nas Kari na klupi, svaku utakmicu si odgledao bez sekiracije, lepo, tecno i mocno bez zlata. Ako bude i ovaj put onda je ovaj covek bog otac a ne trener...

Retard

pre 2 godine

Ako kanis pobediti, ne smes izgubiti! Sto se mene tice neka momci daju sve od sebe i meni je to dovoljno! izgubili ili pobedili, zlato,srebro,bronza, bilo koje mesto, dovoljno je samo onda kada vidis da izgaraju na terenu!

Vajldkardsi

pre 2 godine

Svi pričaju naša grupa slaba, a kad pogledaš grupu A naša grupa deluje kao space Jam.
Ej tamo redom ESP, TUR, MNE i BEL sve rupe čak četvrta BEL deluje najbolje.

Obrad

pre 2 godine

Prijateljske utakmice sa trećerazrednim reprezentacijama, koje je u zlatna vremena srpske košarke bilo sramota reći i da si igrao sa njima, a kamoli zgazio, su gotova. Kreće već ozbiljnija faza. Nekako smatram da nam je potreban Teo za dalje. Daj Bože da grešim.

ford

pre 2 godine

Kakve sve brutalno glupe komentare može čovek ovde da pročita i to sve od likova koji očigledno pojma nemaju o košarci, pa strašno..!!
Bravo dečaci, a sad još jače i do samog kraja..!!

miro split

pre 2 godine

Šta je košarka?
Košarka je sport u kojoj vridi jednostavna formula.
Srbi + dišpet = košarka.
Čuvaj te ovu genijalnost koju imate.

lule

pre 2 godine

neverovatno je kako tim lepo podiže formu iz utakmice u utakmicu. Ako se setite Holandije...
Italija odlična prva prepreka u kup fazi. Nećemo ih potceniti a mnogo smo bolji. Posebno sa razigranim bekovima u odbrani da brane šut za tri koji je jedino kakvo takvo oružje sa kojim mogu na nas.

key

pre 2 godine

Jako cudnih komentara ima. Uzivajte u pobedi. I druga postava je odlicno igrala.

@Kasper, 8. septembar 2022 22:47
Jos treba neko da se povredi, cuvajuci 34 razlike

Laksi ovi laksi oni bla bla
Covek je namerno promasio bacanje da bi izbegao nasu ekipu, a neki se plase zabara. Zabari se plase nas kao i svi ostali.

Paja moler

pre 2 godine

Dobro je što je nekoliko igrača dvocifreno,što Kari razigrava sve igrače. Imamo dugu klupu, što se ne ispucavamo za tri, što smo dominantni u reketu

2CRAZY

pre 2 godine

Poljaci tuku i kad je 30 razlike u nasu korist...

Nista, dobismo ubedljivo tekmu, opet me odusevio Micic kako brzo i sigurno igra, brzo razmislja, brzo se oslobadja lopte, on i Jokara dominiraju.

Sjajan je bio i Milutinov, Lucic igrao posle povrede, kao i Marinkovic, ohrabrujuce.

Sad u osmini finala idemo na Italiju, igrali smo sa njima skoro pripremnu utakmicu, gde smo vodili celu tekmu, ali se opustili pri kraju, pa je bilo cak i gusto, ali sad ocekujem sigurnu pobedu.

Cetvrtfinale, idemo na pobednika Turska - Francuska

Polufinale, skoro sigurno Slovenija

i finale Grcka ili eventulano Nemacka, Litvanija, Spanija.

mateo

pre 2 godine

na sto vas ove pobjede srbije protiv laganih ekipa podsjecaju ? na sp kad su uz prijateljske prije dobili preko 10 utakmica i onda naletili na spanjolce i argentince i dozivjeli debakl ili fiasko, kako hocete. zako ce i sada biti, mozda vec protiv zabara iako oni nisu top ekipa, ali najkasnije u cetvrtfinalu srbija ispada. zapamtite moj komentar

Zoki

pre 2 godine

Pojma nemamo, sa 36 za dva minuta smanjili razliku na 27 , sta ce nam raditi kvalitetniji timovi
(Kasper, 08. septembar 2022 22:47)

Oni ce smanjiti na nekih 15ak poena sto je opet odlicno, pozdrav

Sića

pre 2 godine

Pojma nemamo, sa 36 za dva minuta smanjili razliku na 27 , sta ce nam raditi kvalitetniji timovi
(Kasper, 08. septembar 2022 22:47)

Pa šta smo mi, jer pojma nemamo.
To je normalno što pišeš.
Nego vidim mnogo koša dali, skoro 30 razlike svaka utakmica i to bez dva igrača, a Nedović uz to i ne igra do kraja prvenstva, znaći 10, 11 igrača za drugu fazu takmičenja.
I da, idi gledaj Partizan, kažu Teo dolazi u Partizan.

PredragDrobnjak

pre 2 godine

Gudurić na kraju sjajan, nije Bogdan, nije lider, ne treba od njega da očekujemo da bude glavni ali daje doprinos na obe strane parketa. Milutinov brutalan, Lučić celo prvenstvo traži šut i formu. Davidovac u skladu sa mogućnostima, Jaramaz treba da igra 20+ minuta u nokaut fazi.

Pall Mall

pre 2 godine

Samo polako da ne bude stotka za Italijane kada su nas isprasili u sred Beograda.Devetorica Italijana iz onog meča nastupa na ovom prvenstvu. Izostaje jedino Galinari zbog povrede.

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

@
Bolje da su izgubili. Jel neko stvarno misli da Srbija zaredom može dobiti Italiju, Francusku, Sloveniju i Grčku? Pa to je najteži mogući put. Ima da budu preumorni u finalu sa Grčkom ako stignu do njega.
(Rade, 08. septembar 2022 22:22)

Pa ocigledno misli Kari, a i Jokic, sto pitas, da se slucajno ne razumes u kosarku vise od njih?

Јабучило

pre 2 godine

Први озбиљан противник и губе ћао... До сад све боранија најлакша група
(Зума, 08. septembar 2022 22:57)

Верујем да закључно са четфртиналом пролазимо ако играју озбиљно. Могућа криза је полуфинале, али Кари ваљда зна шта ради.

mojnemenito

pre 2 godine

na sto vas ove pobjede srbije protiv laganih ekipa podsjecaju ? na sp kad su uz prijateljske prije dobili preko 10 utakmica i onda naletili na spanjolce i argentince i dozivjeli debakl ili fiasko, kako hocete. zako ce i sada biti, mozda vec protiv zabara iako oni nisu top ekipa, ali najkasnije u cetvrtfinalu srbija ispada. zapamtite moj komentar
(mateo, 08. septembar 2022 23:21)

I meni se tako cini jos od onih utakmica kvalifikacija Al rekose mi da sam "strucnjak" i da pratim drugi sport. Kada nama udje druga petorka, to je ABA ligaska ekipa koja bi tesko dobila Mornar u Baru recimo. Mislim na Ristica, Kuridzu, Davidovca, Marinkovica i Gudurica. Moze guduric dati 15 poena, kad dodje bitna utakmica, ss onim njegovim basketaskim forama, cimanjima, spustanjem glave i zabijanjem pod kos, to tamo ne prolazi. Ja ssm prvi koji bih zelio da griejsim i da ne budem nista u pravu, ali nece sa Italijanima biti kao do sad i oni prakticno posle lose igre u grupi i to kuci, nemaju sta da izgube i ici ce na sve ili nista. Ako ih krene sut, ne pise nam se dobro.

Иван

pre 2 godine

Не знам како ће се завршити овај Евробаскет, али ми нисмо играли овако од 2001. године, а пре тога смо последњи пут млели док смо били СФРЈ. Не рачунам оне три партије под Ђорђевићем (Грчка, Бразил и Аустралија), кад смо растурили противника неприпремљеног за наш висок ниво. Додуше, ово су слабији ривали, али видећемо већ против Италијана да ли је до противника или до нас.

Не могу ни да замислим шта ће бити догодине! Овај Јокић је најмотивисанији репрезентативац (трчи, скаче, гиља, поентира, додаје), тешко да ће изостати са СП ако се пласирамо. А тамо бисмо могли имати као замену Мицићу одличног (уколико се врати у стару форму) Стефана Јовића, уз Јокића Милутинова, уз Калинића Лучића пребаченог на ниско крило, Богдана на двојци уз Гудуру и на четворци ће бар двојица из петорке Поку, Н. Јовић, ДеДа, Тристан и Смајли довољно напредовати да нам ни та позиција не буде проблем. Човече, ту неће уопште падати интензитет, свих 40 минута!

Делује тако просто саставити овакву екипу, а ми то нисмо урадили ево до сада. Да ли је могуће да је Теодосић стварно био наш највећи проблем?

обс

pre 2 godine

Најзад је завршено ово такмичење по групама. То што мора да се одради је најтеже. Екипе ће у елиминационој фази изгледати сасвим другачије. Жао ми је за Израел. Желео сам да гледам Авдију и Мадара. Чешка и Пољска су слабије. Финска ће бити изненађење па Хрвати тешко да могу да прођу. Србија тек треба да покаже шта уме и најважније да се екипа играчки изротирала а да није било падова у игри. Гудурић је најмање био с екипом и ушао је у такмичарски ритам. Имамо одличну, скромну, самосвесну репрезентацију и на нама ће играти јако тврдо. Улог је велики и видећемо судијске критеријуме у елиминационој фази. Ако пусте тучу све утакмице ће се играти на два три поседа. Дакле, не би ме изненадило да Литванија, Финска и могуће Украјина прођу даље. Србија игра с ризико противником. Италијани свашта могу да измисле али да победе не могу. Да нас исповређују, могу. Срећно Србија.

Maraš

pre 2 godine

Finska, Izrael, Poljska, Holandija, Češka, to su reprezentacije od kojih nijedna realno ne može da izazove reprezentaciju Srbije, a nisu ni favoriti za medalje. Ova grupa je zaista smešna. Polako ćemo videti koliko su zaista jaki.

džordž

pre 2 godine

Mi smo jedina ekipa na EP koja je napredovala u igri od prve do pete utakmice. Uz sve povrede i pehove. Dončić je One Man Band. Grčka nije onako razigrana kako smo očekivali. Francuzi improvizuju nešto ali nisu onako opasni kao pre. Španija ima homogenu ekipu ACB lige bez asova. Hrvati su na ivici raspada samo to vešto prikrivaju. Nemci su ok ali su limitirani. Litvanci su se provukli. Italijani su stari šmekeri u njihovom palakanestru ali Pešić će ih pročitati. Svi drugi, igraju promenljivo. Bitno je da mi možemo još 4 utakmice ovako da dobijemo. Ostali da bi došli do zlata, nemaju taj naš arsenal i kapacitet za to.

milan

pre 2 godine

Italija je pobedila Hrvatsku a isto bodova imaju. Kako je onda Italija cetvrta?
(Nikola, 08. septembar 2022 22:59)

Kos razlika se racuna.

Aleks

pre 2 godine

Ono tipa, najbolji centar sveta, i onda izmena mu najbolji centar Evrope...

Iskreno, ne bih da baksuziram, pu pu, ali ja stvarno ne vidim kako bi nas neko zaustavio.
Ne znam.

Јања Хитропреља

pre 2 godine

Против Италије Јокић 30+, Милутинов 20+. Иначе, имамо најбољу одбрану, најјачи напад до сад. Да се врати Италијанама за онај неодлазак на ОИ.

76er

pre 2 godine

Samo polako da ne bude stotka za Italijane kada su nas isprasili u sred Beograda.Devetorica Italijana iz onog meča nastupa na ovom prvenstvu. Izostaje jedino Galinari zbog povrede.
(Pall Mall, 08. septembar 2022 23:09)

Sada je tu Jokic, i to je sve sto imam da ti kazem.

Maraš

pre 2 godine

Finska, Izrael, Poljska, Holandija, Češka, to su reprezentacije od kojih nijedna realno ne može da izazove reprezentaciju Srbije, a nisu ni favoriti za medalje. Ova grupa je zaista smešna. Polako ćemo videti koliko su zaista jaki.

kris

pre 2 godine

U komentarima neviđena euforija,a nema joj mjesta.Jeste igramo dobro,ali ovi dosadašnji rivali nisu mjerilo.Lično bi više volio da smo imali jače utakmice kroz koje se napreduje,pa čak i poraz je bolje da dođe u grupi,jer ubuduće nema popravnog.Realno na prvenstvu ima bar 8 ekipa boljih od ovih u našoj grupi.Nadam se samo da Pešić i igrači nisu povodljivi kao većina komentatora na ovom sajtu i da vide da nije baš sve tako sjajno.Zabrinjava redovan pad u trećem periodu,dalje Lučić je potpuno neupotrebljiv u napadu,krilnog centra imamo samo jednog,a i on ma kako srčan i borben bio realno nema neki kvalitet.Takođe pleja imamo samo jednog,a i on previše carini loptu i počesto guši i usporava napad.Naravno,većina naroda nije u stanju realno sagledati situaciju,pa ako se desi neki poraz onda će krenuti da pljuvanjem i vrijeđanjem selektora i igrača.

Boža vampir

pre 2 godine

Ne bih da baksuziram ali ljudi mi ni na jednoj od ovih 5 utakmica nismo gubili u nekom momentu pa da smo morali da jurimo rezultat. A to ce se sigurno u narednim utakmicama desiti. Kako cemo se tada snaci ja iskreno ne znam. Ali nadajmo se najboljem.
Mi smo na onom pretproslom svetskom prvenstvu pa i na OI u grupi imali skor 2 pobede i 3 izgubljene i bili zadnji u grupi pa smo posle ipak osvojili srebro u oba slucaja. Nikad se ne zna sta ce bit.

gerrard

pre 2 godine

Е јел се сећате кад је Кари рекао да му је Калина најбитнији играч?
Изгледа да селектор ипак зна нешто

Rade

pre 2 godine

Bolje da su izgubili. Jel neko stvarno misli da Srbija zaredom može dobiti Italiju, Francusku, Sloveniju i Grčku? Pa to je najteži mogući put. Ima da budu preumorni u finalu sa Grčkom ako stignu do njega.

mr.key

pre 2 godine

@najjaci
Pola onoga sto kaze je cista glupost. Kaze za poljaka da je dao i "drugu trojku za redom" a malo pre je rekao da je prva bila dva poena(toliko je i racunato). Ukupno sam gledao 5 minuta njegovog komentarisanja na ovom prvenstvu i izvalio je tri-cetri bas teske gluposti za to vreme.

DisorderPFC

pre 2 godine

Ovo je jedna toliko gotivna generacija nasih kosarkasa, da mi nije uopste bitno kako ce sve da se zavrsi. Naravno, voleo bih zlato, ali uzivam da gledam zsrpsku kosarku koja je trenutno ubedljivo najlepsa u Evropi.

Italija slavi kao domaćin

pre 2 godine

Ubjedljivo najslabija grupa prvenstva. Holandija, Poljska, Češka, Izrael. Pa šta je to. Grčka u Beogradu lagano bila bolja od Srbije i trebalo da pobijedi. Apsolutno. Srbiju spasile sudije i neke srećne trojke Jaramaza o tablu i ništa drugo.

baron

pre 2 godine

Nasi igraju kao Juga '89-91 samo sa jos boljom odbranom i vise atletike, ludilo😎
(Dragan Borca, 8. septembar 2022

Samo cu napisati haha. Pobedjujemo treceligase i ti uporedjujes nase legende sa Micicem i Jokicem koji mogu samo protiv ovakvih da dominiraju.
Mi osvojismo tri srebra sa Djordjevicem niko se nije ovako lozio, ali mora partijski mediji da loze zbog podrske.
Vrati se P.Gasol samo na tren otresi ovog foliranta pod kosem, sto na svaki mali kontakt skace na sudije.

samo onako kažem

pre 2 godine

@Druga petorka je napravila ovu razliku. Na 3 minuta do kraja poluvremena, na +22, selektor vraca Jokica, Micica, Kalinica. Zasto?
(Ivan, 08. septembar 2022 21:44)

Da znaš košarku, znao bi zašto!

Mikii

pre 2 godine

Košarka se vraća u svoju otadžbinu!
(Peđa, 08. septembar 2022 21:37)

Košarka je već decenijama u svojoj otadžbini. Novo otrežnjenje već koliko na sledećim OI. Sve ispod 40 razlike je ogroman uspeh za "košarkašku otadžbinu".

kejt_winslet

pre 2 godine

Gordon bratina pokrali ga dva puta za zakucavanja.
Strasno koliko dobro igra iza Jokica i u odbrani i napadu.

Eh da nam je jedan Gordon u reprezentaciji... :)

m

pre 2 godine

Davidovac

10 poena
80% šut
3 skoka
3 asistencije

Ma jeste , na 20 razlike ima da kidaju odbranu u 3/4, tako da samo ti, ovo je košarka, nije ovo pikado.

goran

pre 2 godine

Kakva euforija u komentarima, siguran sam da Pešić neće podleći tome.Idemo redom. Niko u ovoj grupi nije želeo da igra sa nama,kako Srbija ode na 7-8 razlike protivnik obavezno kapitulira, neće da se troše protiv Srbije jer znaju da su im šanse ionako male. Večeras Poljska očekivano statira, pozicija 3 donosi im Ukrajinu,ako pobede u tom meču biće sasvim zadovoljni sa ovim EP Srbiju čeka težak protivnik Italija.Ne leže nam, pogotovo ova kombinacija na poziciji 3-4-5(Meli,Polonara, Fontekio). Oni će nas napasti trojkama, mi njih moramo sa centrima, nadamo se najboljem.

србија

pre 2 godine

калинић је за мене велико изненађење. никад не бих рекао да овако лепо игра, јер и не пратим превише кошарку тј. спорт од како је дубоко ушао у велики капитал

bskfan

pre 2 godine

Pesic isprobava Gudurica u prvoj petorci ali ocigledno da nije dobar fit. Vanja i Nedovic su bili sjajni, Jaramaz takodje prolazi zahvaljujuci svojoj agresiji ali Gudura je bolji sa klupom. Najveci problem je sut za 3 poena i spejsing.

Pera Ždera

pre 2 godine

Koliki je samo borac Jagoda Kuridzic :) General odbrane definitivno! Inteligentan, jak, solidno brz za svoju velicinu i cak i solidan sa loptom (kako god izgledalo nekima). Osecaj za prostor, agresivan na svom igracu kad je i totalno od lopte. Jos na sve deluje kao jako smiren pa i povucen lik, dobar :) Def iznenadjenje za mene, prijatno!

Gde ja živim

pre 2 godine

E ovako se kalkuliše :)

Čestitke na pobedi, ali mogli ste bar na 100 da isterate. No dobro, da ne cepidlačimo.

U laganom ritmu, svako dao svoj doprinos, Gudurić prestao da cima ceo dan i odmah bolje, obe Nikole sjajno, Kalina sigurno, Jaramaz udavi narod, Kuridža skače u reklame. Davidovac danas fenomenalan. Micić lebdeo na terenu. Meni više ne treba. Nadam se da spremamo malo energije za 3 četvrtinu u osmini finala jer će trebati malo više.

Da se bacimo na razvlačenje paste i pravljenje Bolonjeza. Baš su nam dužni jedan kvalitetan obrok sa puno kalorija. Idemo u Berlin da se igramo.

NAPRED SRBIJA!!!

Goran

pre 2 godine

Stiče se utisak do sada u ovoj grupi da naši igraju koliko im je dovoljno. Kada protivnik pokuša da se približi naši daju malo gas i gotovo. Prelepa košarka koju igra Srbija na ovom prvenstvu.

JPR24

pre 2 godine

Bolje da su izgubili. Jel neko stvarno misli da Srbija zaredom može dobiti Italiju, Francusku, Sloveniju i Grčku? Pa to je najteži mogući put. Ima da budu preumorni u finalu sa Grčkom ako stignu do njega.
(Rade, 08. septembar 2022 22:22)

A ko tebi garantuje da će Ostali proci dotle ? Tako da opusti se i ne lupaj.

Antikroasan

pre 2 godine

Micić shvatio da je provaljeni sa svojim " nisam važan ja nego tim" pa kad je video da ne može tako krenuo malo da razigrava. No daleko je to od onoga što može. On je rešio da bude prva violina Srbije i ne odstupa.

Pera Ždera

pre 2 godine

Dok neki moraju da daju 40+ poena da bi dobili utakmicu koda nas 6ca dvocifrenih igraca, TIMSKI i sa 30%, i najbolji igrac sveta ne mora da igra ni 20min (znam da je slaba grupa, svejedno) pa je OPET efikasniji i pretezno veceg indeksa od preostale dvojice od najboljih tri igraca turnira pa i sveta ;)

Savrsen mec za doziran povratak Marinkovica + opusten turnirski pocetak za Milutinova (odlican)!

baron

pre 2 godine

Holandiju, Izrael, Finsku, Poljsku bi dobio Borac iz Cacka.
Mi dizemo u nebesa nasu igru protiv trecelegasa.
Sa tribina se cuje MVP, pa da li smo toliki dziberi?
A Jokicu sviraju sve, pa onako je lako igrati. A on malo talentovaniji od ostalih, ne lici na sportistu, ali kada nema jedan pismen centar, krilni centar on glumi igraca. I svaki put gleda u sudije. Covece ako si tako dobar, sto kukas protiv treceligasa koji se vecinom sklanjaju. A svaki drugi kontakt baca ruke, glumi, place. Jako iritantan lik.

jegermajstor

pre 2 godine

Resice to Fontecchio,Mannion,Pajola,Datome i drustvo ???
(ITA, 08. septembar 2022 22:27)

Da, rešavaju u svoju korist. U nedelju na zasluženi godišnji odmor!

Oliver Nedeljković

pre 2 godine

Evo nakon skoro pola prvenstva i odigranonog poluvremena protiv Polsjke, usuđujem se da kažem da Micić i Jokić ne bi smeli da budu zajedno na terenu u isto vreme.

Neodlučnost Micića i uvek potez(i) više uvek nas koštaju laganih poeona koje možemo imati. Večeras je direktni krivac za ličnu u napadu Jokića koji je uvek 2 poteza ispred svog glavnog plejmejkera. U dva napada je Micič bukvalno isilovao ceo napad i uvali oloptu nekome da šutira.

Ja mislim da bi Pešić morao da reaguje, mora se brže oslobađati lopte i protrčavati kroz reket kada JOkić ima loptu. Ja još nijedan hand-off Jkoić-Micić nisam video.

Мали Ресет

pre 2 godine

Доста добро калкулишу наши. Посебно Кари с Јарамазом на двојци и Мицић с асистенцијама.

Popi

pre 2 godine

Ljudi, ne treba mi ništa da kalkulišemo. Igramo uigrano, sjajno...imamo dva MVP-ja i najboljeg centra Evrope. Treba drugi da kalkulišu da bi nas izbegli. Samo neka igraju ovako i nema zime!

kss

pre 2 godine

Druga petorka je napravila ovu razliku. Na 3 minuta do kraja poluvremena, na +22, selektor vraca Jokica, Micica, Kalinica. Zasto?
(Ivan, 08. septembar 2022 21:44)
Da se ne oladi ;)

Goran Dnevna Doza Bon Jovija

pre 2 godine

Kritikovao sam ranije Micića zbog dugog držanja lopte, međutim sada velika pohvala!
Razigrano, doduše ceo tim igra sjajno.
Tako treba, zezajte se, momci, bez straha!
Još Gudurić da sme da šutne trojku nakon dodavanja iza leđa...

Pera Ždera

pre 2 godine

Do sada najbolja TIMSKA utakmica Micica na prvenstvu. Koliko sve odmah izgleda lakse i tecnije kada lopta ide brze i kada se prktok ne gusi. POEZIJA kosarke.

Milutinov, dobrodosao!

Johnny

pre 2 godine

http://cdn.laola1.live/live/stream.php?t=Flash&link=http://sports247.pro/live/tvpsports.php&id=310112&w=https://www.batmanstream.org/

Ako moze nekome da pomogne

Stefan

pre 2 godine

Kuridic je onaj lik sto uvek ispoštuje bežanje sa pismenog iz osnovne,i još svu krivicu organizacije preuzme na sebe.Posle toga ga cale kuci prebije,a nakon nekog vremena onda on prebije caleta.

beograd_92

pre 2 godine

Jesam ja jedini kome himna Poljske zvuci kao “Hej Sloveni”? :)
(neko iz mase, 08. septembar 2022 20:56)

Moj pok. otac je isto govorio. Tako da... :)

Batica

pre 2 godine

Svi koji misle da treba da kalkulišemo, nemaju pojma šta je pobednički mentalitet!
Baš smo jaki, lepo igramo, momci uživaju, zašto kvariti momentum kalkulacijama?!
Možemo da osvojimo bez poraza, verujem da i naši momci u to veruju.
Priželjkivao sam Italijane (da im vratimo za OI), pa Špance da ih jednom pošteno zgazim, pa Slovence da im vratimo za prošlo EP.
Ali može i Francuzi.
Jedina ekipa koje se pribojavam su Grci, jer nikada ne znaš koliko Janis može da podivlja, a za razliku od Dončića, na kom možemo da menjamo 3-4 igrača, Janisa samo Jokić može da čuva.
Samo hrabro, bez kalkulacija, idemo po zlato!

se

pre 2 godine

za one koji se pitaju u vezi sa himnama. melodiju himne dele bivsa Jugoslavija, Slovačka i Poljska. tekst hej sloveni je ustvari malo izmenjen tekst slovacke himne hej slovaci.

Nikola

pre 2 godine

Poljaci zele da izgube, idu na Ukrajinu i to im je plafon ako udju u cetvrtfinale gde ih ceka najverovatnije Slovenija. A mi cemo morati redom Italiju, Francusku, Sloveniju i verovatno Grcku ili Litvaniju(verujem da mogu spance izbaciti odmah)

Lajavi krelac

pre 2 godine

Jesam ja jedini kome himna Poljske zvuci kao “Hej Sloveni”? :)
(neko iz mase, 8. septembar 2022 20:56)

Ima nešto što je MNOOOOGOOO sličnije bivšoj himni - https://www.youtube.com/watch?v=7xNxpKlsIlI&ab_channel=NationalChannel

Kibo

pre 2 godine

Idemo Srbijaaaa

link za tekmu

http://buffstream.fun/webplayer2.php?t=alieztv&c=193494&lang=en&eid=71380161&lid=1929961&ci=282&si=3&ask=1662663600

Locutus

pre 2 godine

Jesam ja jedini kome himna Poljske zvuci kao “Hej Sloveni”? :)
(neko iz mase, 08. septembar 2022 20:56)

Nisi. Hej Sloveni je nastala izvorno kao Hej Slovaci. Kasnije je zamenjena sa Hej Sloveni i korišćena kao himna svih Slovena. Očigledno da su je mnoge države prilagodile...

smss

pre 2 godine

Ne sjecam se kada smo ovako lagano igrali.Stvarno,Pesic je odradio odlican posao,mislim da ih je sve stvarno odlicno ukomponovao....Samo da nastave da igraju svoju igru,nista vise.

Sergio Malta

pre 2 godine

Hajde uvek napred SRBIJA, veliki pozdrav za sve nase sirom sveta sa Malte. 👍 Da li može neki link utakmice? I naravno napred Partizan, nema veze ko je Grobar, a ko Cigan najjaci smo zajedno jer samo je jedna SRBIJA braco. 💪

qwertz

pre 2 godine

Ako izgubimo mi i Italijani, izbegavamo jedni druge. Mi idemo na Ukrajinu, a oni na Poljsku. U cetvrtini finala isli bismo na Litvaniju ili Spaniju.
Ovo je mozda i najbolja opcija ako se moze dogovoriti.

Lazni Brkajlo

pre 2 godine

‘Ajmo buduci sampioni! Nadam se povratku Milutinova i Marinkovica da ne igramo sa 7-oricom kao proslu utakmicu. Da odmore Jokara, Micic, Kalina, Lucic, pa da gaze do zlata BRE !

Gambeeet

pre 2 godine

Gazimo Poljake večeras, Italijanima vraćamo milo za drago za prošlu godinu, Francuze smo već navikli (kao i Jokić Gobera), partija turnira protiv Luke i Slovenije, pa da se pošteno pošibamo s Janisom i ostalom pravoslavnom braćom u reprizi spektakla iz BG-a od pre dve nedelje. Idemo po to zlato!

Gambeeet

pre 2 godine

Gazimo Poljake večeras, Italijanima vraćamo milo za drago za prošlu godinu, Francuze smo već navikli (kao i Jokić Gobera), partija turnira protiv Luke i Slovenije, pa da se pošteno pošibamo s Janisom i ostalom pravoslavnom braćom u reprizi spektakla iz BG-a od pre dve nedelje. Idemo po to zlato!

JPR24

pre 2 godine

Bolje da su izgubili. Jel neko stvarno misli da Srbija zaredom može dobiti Italiju, Francusku, Sloveniju i Grčku? Pa to je najteži mogući put. Ima da budu preumorni u finalu sa Grčkom ako stignu do njega.
(Rade, 08. septembar 2022 22:22)

A ko tebi garantuje da će Ostali proci dotle ? Tako da opusti se i ne lupaj.

DisorderPFC

pre 2 godine

Ovo je jedna toliko gotivna generacija nasih kosarkasa, da mi nije uopste bitno kako ce sve da se zavrsi. Naravno, voleo bih zlato, ali uzivam da gledam zsrpsku kosarku koja je trenutno ubedljivo najlepsa u Evropi.

Popi

pre 2 godine

Ljudi, ne treba mi ništa da kalkulišemo. Igramo uigrano, sjajno...imamo dva MVP-ja i najboljeg centra Evrope. Treba drugi da kalkulišu da bi nas izbegli. Samo neka igraju ovako i nema zime!

Pera Ždera

pre 2 godine

Koliki je samo borac Jagoda Kuridzic :) General odbrane definitivno! Inteligentan, jak, solidno brz za svoju velicinu i cak i solidan sa loptom (kako god izgledalo nekima). Osecaj za prostor, agresivan na svom igracu kad je i totalno od lopte. Jos na sve deluje kao jako smiren pa i povucen lik, dobar :) Def iznenadjenje za mene, prijatno!

Goran

pre 2 godine

Stiče se utisak do sada u ovoj grupi da naši igraju koliko im je dovoljno. Kada protivnik pokuša da se približi naši daju malo gas i gotovo. Prelepa košarka koju igra Srbija na ovom prvenstvu.

Goran Dnevna Doza Bon Jovija

pre 2 godine

Kritikovao sam ranije Micića zbog dugog držanja lopte, međutim sada velika pohvala!
Razigrano, doduše ceo tim igra sjajno.
Tako treba, zezajte se, momci, bez straha!
Još Gudurić da sme da šutne trojku nakon dodavanja iza leđa...

Pera Ždera

pre 2 godine

Do sada najbolja TIMSKA utakmica Micica na prvenstvu. Koliko sve odmah izgleda lakse i tecnije kada lopta ide brze i kada se prktok ne gusi. POEZIJA kosarke.

Milutinov, dobrodosao!

Pera Ždera

pre 2 godine

Dok neki moraju da daju 40+ poena da bi dobili utakmicu koda nas 6ca dvocifrenih igraca, TIMSKI i sa 30%, i najbolji igrac sveta ne mora da igra ni 20min (znam da je slaba grupa, svejedno) pa je OPET efikasniji i pretezno veceg indeksa od preostale dvojice od najboljih tri igraca turnira pa i sveta ;)

Savrsen mec za doziran povratak Marinkovica + opusten turnirski pocetak za Milutinova (odlican)!

Aleks

pre 2 godine

Ono tipa, najbolji centar sveta, i onda izmena mu najbolji centar Evrope...

Iskreno, ne bih da baksuziram, pu pu, ali ja stvarno ne vidim kako bi nas neko zaustavio.
Ne znam.

76er

pre 2 godine

Samo polako da ne bude stotka za Italijane kada su nas isprasili u sred Beograda.Devetorica Italijana iz onog meča nastupa na ovom prvenstvu. Izostaje jedino Galinari zbog povrede.
(Pall Mall, 08. septembar 2022 23:09)

Sada je tu Jokic, i to je sve sto imam da ti kazem.

Lazni Brkajlo

pre 2 godine

‘Ajmo buduci sampioni! Nadam se povratku Milutinova i Marinkovica da ne igramo sa 7-oricom kao proslu utakmicu. Da odmore Jokara, Micic, Kalina, Lucic, pa da gaze do zlata BRE !

Batica

pre 2 godine

Svi koji misle da treba da kalkulišemo, nemaju pojma šta je pobednički mentalitet!
Baš smo jaki, lepo igramo, momci uživaju, zašto kvariti momentum kalkulacijama?!
Možemo da osvojimo bez poraza, verujem da i naši momci u to veruju.
Priželjkivao sam Italijane (da im vratimo za OI), pa Špance da ih jednom pošteno zgazim, pa Slovence da im vratimo za prošlo EP.
Ali može i Francuzi.
Jedina ekipa koje se pribojavam su Grci, jer nikada ne znaš koliko Janis može da podivlja, a za razliku od Dončića, na kom možemo da menjamo 3-4 igrača, Janisa samo Jokić može da čuva.
Samo hrabro, bez kalkulacija, idemo po zlato!

samo onako kažem

pre 2 godine

@Druga petorka je napravila ovu razliku. Na 3 minuta do kraja poluvremena, na +22, selektor vraca Jokica, Micica, Kalinica. Zasto?
(Ivan, 08. septembar 2022 21:44)

Da znaš košarku, znao bi zašto!

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

@
Bolje da su izgubili. Jel neko stvarno misli da Srbija zaredom može dobiti Italiju, Francusku, Sloveniju i Grčku? Pa to je najteži mogući put. Ima da budu preumorni u finalu sa Grčkom ako stignu do njega.
(Rade, 08. septembar 2022 22:22)

Pa ocigledno misli Kari, a i Jokic, sto pitas, da se slucajno ne razumes u kosarku vise od njih?

Stefan

pre 2 godine

Kuridic je onaj lik sto uvek ispoštuje bežanje sa pismenog iz osnovne,i još svu krivicu organizacije preuzme na sebe.Posle toga ga cale kuci prebije,a nakon nekog vremena onda on prebije caleta.

србија

pre 2 godine

калинић је за мене велико изненађење. никад не бих рекао да овако лепо игра, јер и не пратим превише кошарку тј. спорт од како је дубоко ушао у велики капитал

Locutus

pre 2 godine

Jesam ja jedini kome himna Poljske zvuci kao “Hej Sloveni”? :)
(neko iz mase, 08. septembar 2022 20:56)

Nisi. Hej Sloveni je nastala izvorno kao Hej Slovaci. Kasnije je zamenjena sa Hej Sloveni i korišćena kao himna svih Slovena. Očigledno da su je mnoge države prilagodile...

gerrard

pre 2 godine

Е јел се сећате кад је Кари рекао да му је Калина најбитнији играч?
Изгледа да селектор ипак зна нешто

smss

pre 2 godine

Ne sjecam se kada smo ovako lagano igrali.Stvarno,Pesic je odradio odlican posao,mislim da ih je sve stvarno odlicno ukomponovao....Samo da nastave da igraju svoju igru,nista vise.

goran

pre 2 godine

Kakva euforija u komentarima, siguran sam da Pešić neće podleći tome.Idemo redom. Niko u ovoj grupi nije želeo da igra sa nama,kako Srbija ode na 7-8 razlike protivnik obavezno kapitulira, neće da se troše protiv Srbije jer znaju da su im šanse ionako male. Večeras Poljska očekivano statira, pozicija 3 donosi im Ukrajinu,ako pobede u tom meču biće sasvim zadovoljni sa ovim EP Srbiju čeka težak protivnik Italija.Ne leže nam, pogotovo ova kombinacija na poziciji 3-4-5(Meli,Polonara, Fontekio). Oni će nas napasti trojkama, mi njih moramo sa centrima, nadamo se najboljem.

beograd_92

pre 2 godine

Jesam ja jedini kome himna Poljske zvuci kao “Hej Sloveni”? :)
(neko iz mase, 08. septembar 2022 20:56)

Moj pok. otac je isto govorio. Tako da... :)

Иван

pre 2 godine

Не знам како ће се завршити овај Евробаскет, али ми нисмо играли овако од 2001. године, а пре тога смо последњи пут млели док смо били СФРЈ. Не рачунам оне три партије под Ђорђевићем (Грчка, Бразил и Аустралија), кад смо растурили противника неприпремљеног за наш висок ниво. Додуше, ово су слабији ривали, али видећемо већ против Италијана да ли је до противника или до нас.

Не могу ни да замислим шта ће бити догодине! Овај Јокић је најмотивисанији репрезентативац (трчи, скаче, гиља, поентира, додаје), тешко да ће изостати са СП ако се пласирамо. А тамо бисмо могли имати као замену Мицићу одличног (уколико се врати у стару форму) Стефана Јовића, уз Јокића Милутинова, уз Калинића Лучића пребаченог на ниско крило, Богдана на двојци уз Гудуру и на четворци ће бар двојица из петорке Поку, Н. Јовић, ДеДа, Тристан и Смајли довољно напредовати да нам ни та позиција не буде проблем. Човече, ту неће уопште падати интензитет, свих 40 минута!

Делује тако просто саставити овакву екипу, а ми то нисмо урадили ево до сада. Да ли је могуће да је Теодосић стварно био наш највећи проблем?

se

pre 2 godine

za one koji se pitaju u vezi sa himnama. melodiju himne dele bivsa Jugoslavija, Slovačka i Poljska. tekst hej sloveni je ustvari malo izmenjen tekst slovacke himne hej slovaci.

kss

pre 2 godine

Druga petorka je napravila ovu razliku. Na 3 minuta do kraja poluvremena, na +22, selektor vraca Jokica, Micica, Kalinica. Zasto?
(Ivan, 08. septembar 2022 21:44)
Da se ne oladi ;)

džordž

pre 2 godine

Mi smo jedina ekipa na EP koja je napredovala u igri od prve do pete utakmice. Uz sve povrede i pehove. Dončić je One Man Band. Grčka nije onako razigrana kako smo očekivali. Francuzi improvizuju nešto ali nisu onako opasni kao pre. Španija ima homogenu ekipu ACB lige bez asova. Hrvati su na ivici raspada samo to vešto prikrivaju. Nemci su ok ali su limitirani. Litvanci su se provukli. Italijani su stari šmekeri u njihovom palakanestru ali Pešić će ih pročitati. Svi drugi, igraju promenljivo. Bitno je da mi možemo još 4 utakmice ovako da dobijemo. Ostali da bi došli do zlata, nemaju taj naš arsenal i kapacitet za to.

Antikroasan

pre 2 godine

Micić shvatio da je provaljeni sa svojim " nisam važan ja nego tim" pa kad je video da ne može tako krenuo malo da razigrava. No daleko je to od onoga što može. On je rešio da bude prva violina Srbije i ne odstupa.

Јања Хитропреља

pre 2 godine

Против Италије Јокић 30+, Милутинов 20+. Иначе, имамо најбољу одбрану, најјачи напад до сад. Да се врати Италијанама за онај неодлазак на ОИ.

Јабучило

pre 2 godine

Први озбиљан противник и губе ћао... До сад све боранија најлакша група
(Зума, 08. septembar 2022 22:57)

Верујем да закључно са четфртиналом пролазимо ако играју озбиљно. Могућа криза је полуфинале, али Кари ваљда зна шта ради.

обс

pre 2 godine

Најзад је завршено ово такмичење по групама. То што мора да се одради је најтеже. Екипе ће у елиминационој фази изгледати сасвим другачије. Жао ми је за Израел. Желео сам да гледам Авдију и Мадара. Чешка и Пољска су слабије. Финска ће бити изненађење па Хрвати тешко да могу да прођу. Србија тек треба да покаже шта уме и најважније да се екипа играчки изротирала а да није било падова у игри. Гудурић је најмање био с екипом и ушао је у такмичарски ритам. Имамо одличну, скромну, самосвесну репрезентацију и на нама ће играти јако тврдо. Улог је велики и видећемо судијске критеријуме у елиминационој фази. Ако пусте тучу све утакмице ће се играти на два три поседа. Дакле, не би ме изненадило да Литванија, Финска и могуће Украјина прођу даље. Србија игра с ризико противником. Италијани свашта могу да измисле али да победе не могу. Да нас исповређују, могу. Срећно Србија.

Sergio Malta

pre 2 godine

Hajde uvek napred SRBIJA, veliki pozdrav za sve nase sirom sveta sa Malte. 👍 Da li može neki link utakmice? I naravno napred Partizan, nema veze ko je Grobar, a ko Cigan najjaci smo zajedno jer samo je jedna SRBIJA braco. 💪

key

pre 2 godine

Jako cudnih komentara ima. Uzivajte u pobedi. I druga postava je odlicno igrala.

@Kasper, 8. septembar 2022 22:47
Jos treba neko da se povredi, cuvajuci 34 razlike

Laksi ovi laksi oni bla bla
Covek je namerno promasio bacanje da bi izbegao nasu ekipu, a neki se plase zabara. Zabari se plase nas kao i svi ostali.

Мали Ресет

pre 2 godine

Доста добро калкулишу наши. Посебно Кари с Јарамазом на двојци и Мицић с асистенцијама.

Sića

pre 2 godine

Pojma nemamo, sa 36 za dva minuta smanjili razliku na 27 , sta ce nam raditi kvalitetniji timovi
(Kasper, 08. septembar 2022 22:47)

Pa šta smo mi, jer pojma nemamo.
To je normalno što pišeš.
Nego vidim mnogo koša dali, skoro 30 razlike svaka utakmica i to bez dva igrača, a Nedović uz to i ne igra do kraja prvenstva, znaći 10, 11 igrača za drugu fazu takmičenja.
I da, idi gledaj Partizan, kažu Teo dolazi u Partizan.

bskfan

pre 2 godine

Pesic isprobava Gudurica u prvoj petorci ali ocigledno da nije dobar fit. Vanja i Nedovic su bili sjajni, Jaramaz takodje prolazi zahvaljujuci svojoj agresiji ali Gudura je bolji sa klupom. Najveci problem je sut za 3 poena i spejsing.

Nikola

pre 2 godine

Poljaci zele da izgube, idu na Ukrajinu i to im je plafon ako udju u cetvrtfinale gde ih ceka najverovatnije Slovenija. A mi cemo morati redom Italiju, Francusku, Sloveniju i verovatno Grcku ili Litvaniju(verujem da mogu spance izbaciti odmah)

Zoki

pre 2 godine

Pojma nemamo, sa 36 za dva minuta smanjili razliku na 27 , sta ce nam raditi kvalitetniji timovi
(Kasper, 08. septembar 2022 22:47)

Oni ce smanjiti na nekih 15ak poena sto je opet odlicno, pozdrav

Paja moler

pre 2 godine

Dobro je što je nekoliko igrača dvocifreno,što Kari razigrava sve igrače. Imamo dugu klupu, što se ne ispucavamo za tri, što smo dominantni u reketu

2CRAZY

pre 2 godine

Poljaci tuku i kad je 30 razlike u nasu korist...

Nista, dobismo ubedljivo tekmu, opet me odusevio Micic kako brzo i sigurno igra, brzo razmislja, brzo se oslobadja lopte, on i Jokara dominiraju.

Sjajan je bio i Milutinov, Lucic igrao posle povrede, kao i Marinkovic, ohrabrujuce.

Sad u osmini finala idemo na Italiju, igrali smo sa njima skoro pripremnu utakmicu, gde smo vodili celu tekmu, ali se opustili pri kraju, pa je bilo cak i gusto, ali sad ocekujem sigurnu pobedu.

Cetvrtfinale, idemo na pobednika Turska - Francuska

Polufinale, skoro sigurno Slovenija

i finale Grcka ili eventulano Nemacka, Litvanija, Spanija.

PredragDrobnjak

pre 2 godine

Gudurić na kraju sjajan, nije Bogdan, nije lider, ne treba od njega da očekujemo da bude glavni ali daje doprinos na obe strane parketa. Milutinov brutalan, Lučić celo prvenstvo traži šut i formu. Davidovac u skladu sa mogućnostima, Jaramaz treba da igra 20+ minuta u nokaut fazi.

Oliver Nedeljković

pre 2 godine

Evo nakon skoro pola prvenstva i odigranonog poluvremena protiv Polsjke, usuđujem se da kažem da Micić i Jokić ne bi smeli da budu zajedno na terenu u isto vreme.

Neodlučnost Micića i uvek potez(i) više uvek nas koštaju laganih poeona koje možemo imati. Večeras je direktni krivac za ličnu u napadu Jokića koji je uvek 2 poteza ispred svog glavnog plejmejkera. U dva napada je Micič bukvalno isilovao ceo napad i uvali oloptu nekome da šutira.

Ja mislim da bi Pešić morao da reaguje, mora se brže oslobađati lopte i protrčavati kroz reket kada JOkić ima loptu. Ja još nijedan hand-off Jkoić-Micić nisam video.

Gde ja živim

pre 2 godine

E ovako se kalkuliše :)

Čestitke na pobedi, ali mogli ste bar na 100 da isterate. No dobro, da ne cepidlačimo.

U laganom ritmu, svako dao svoj doprinos, Gudurić prestao da cima ceo dan i odmah bolje, obe Nikole sjajno, Kalina sigurno, Jaramaz udavi narod, Kuridža skače u reklame. Davidovac danas fenomenalan. Micić lebdeo na terenu. Meni više ne treba. Nadam se da spremamo malo energije za 3 četvrtinu u osmini finala jer će trebati malo više.

Da se bacimo na razvlačenje paste i pravljenje Bolonjeza. Baš su nam dužni jedan kvalitetan obrok sa puno kalorija. Idemo u Berlin da se igramo.

NAPRED SRBIJA!!!

milan

pre 2 godine

Italija je pobedila Hrvatsku a isto bodova imaju. Kako je onda Italija cetvrta?
(Nikola, 08. septembar 2022 22:59)

Kos razlika se racuna.

Boža vampir

pre 2 godine

Ne bih da baksuziram ali ljudi mi ni na jednoj od ovih 5 utakmica nismo gubili u nekom momentu pa da smo morali da jurimo rezultat. A to ce se sigurno u narednim utakmicama desiti. Kako cemo se tada snaci ja iskreno ne znam. Ali nadajmo se najboljem.
Mi smo na onom pretproslom svetskom prvenstvu pa i na OI u grupi imali skor 2 pobede i 3 izgubljene i bili zadnji u grupi pa smo posle ipak osvojili srebro u oba slucaja. Nikad se ne zna sta ce bit.

m

pre 2 godine

Davidovac

10 poena
80% šut
3 skoka
3 asistencije

Ma jeste , na 20 razlike ima da kidaju odbranu u 3/4, tako da samo ti, ovo je košarka, nije ovo pikado.

kejt_winslet

pre 2 godine

Gordon bratina pokrali ga dva puta za zakucavanja.
Strasno koliko dobro igra iza Jokica i u odbrani i napadu.

Eh da nam je jedan Gordon u reprezentaciji... :)

jegermajstor

pre 2 godine

Resice to Fontecchio,Mannion,Pajola,Datome i drustvo ???
(ITA, 08. septembar 2022 22:27)

Da, rešavaju u svoju korist. U nedelju na zasluženi godišnji odmor!

Maraš

pre 2 godine

Finska, Izrael, Poljska, Holandija, Češka, to su reprezentacije od kojih nijedna realno ne može da izazove reprezentaciju Srbije, a nisu ni favoriti za medalje. Ova grupa je zaista smešna. Polako ćemo videti koliko su zaista jaki.

Lajavi krelac

pre 2 godine

Jesam ja jedini kome himna Poljske zvuci kao “Hej Sloveni”? :)
(neko iz mase, 8. septembar 2022 20:56)

Ima nešto što je MNOOOOGOOO sličnije bivšoj himni - https://www.youtube.com/watch?v=7xNxpKlsIlI&ab_channel=NationalChannel

kris

pre 2 godine

U komentarima neviđena euforija,a nema joj mjesta.Jeste igramo dobro,ali ovi dosadašnji rivali nisu mjerilo.Lično bi više volio da smo imali jače utakmice kroz koje se napreduje,pa čak i poraz je bolje da dođe u grupi,jer ubuduće nema popravnog.Realno na prvenstvu ima bar 8 ekipa boljih od ovih u našoj grupi.Nadam se samo da Pešić i igrači nisu povodljivi kao većina komentatora na ovom sajtu i da vide da nije baš sve tako sjajno.Zabrinjava redovan pad u trećem periodu,dalje Lučić je potpuno neupotrebljiv u napadu,krilnog centra imamo samo jednog,a i on ma kako srčan i borben bio realno nema neki kvalitet.Takođe pleja imamo samo jednog,a i on previše carini loptu i počesto guši i usporava napad.Naravno,većina naroda nije u stanju realno sagledati situaciju,pa ako se desi neki poraz onda će krenuti da pljuvanjem i vrijeđanjem selektora i igrača.

mojnemenito

pre 2 godine

na sto vas ove pobjede srbije protiv laganih ekipa podsjecaju ? na sp kad su uz prijateljske prije dobili preko 10 utakmica i onda naletili na spanjolce i argentince i dozivjeli debakl ili fiasko, kako hocete. zako ce i sada biti, mozda vec protiv zabara iako oni nisu top ekipa, ali najkasnije u cetvrtfinalu srbija ispada. zapamtite moj komentar
(mateo, 08. septembar 2022 23:21)

I meni se tako cini jos od onih utakmica kvalifikacija Al rekose mi da sam "strucnjak" i da pratim drugi sport. Kada nama udje druga petorka, to je ABA ligaska ekipa koja bi tesko dobila Mornar u Baru recimo. Mislim na Ristica, Kuridzu, Davidovca, Marinkovica i Gudurica. Moze guduric dati 15 poena, kad dodje bitna utakmica, ss onim njegovim basketaskim forama, cimanjima, spustanjem glave i zabijanjem pod kos, to tamo ne prolazi. Ja ssm prvi koji bih zelio da griejsim i da ne budem nista u pravu, ali nece sa Italijanima biti kao do sad i oni prakticno posle lose igre u grupi i to kuci, nemaju sta da izgube i ici ce na sve ili nista. Ako ih krene sut, ne pise nam se dobro.

Pall Mall

pre 2 godine

Samo polako da ne bude stotka za Italijane kada su nas isprasili u sred Beograda.Devetorica Italijana iz onog meča nastupa na ovom prvenstvu. Izostaje jedino Galinari zbog povrede.

Kibo

pre 2 godine

Idemo Srbijaaaa

link za tekmu

http://buffstream.fun/webplayer2.php?t=alieztv&c=193494&lang=en&eid=71380161&lid=1929961&ci=282&si=3&ask=1662663600

Johnny

pre 2 godine

http://cdn.laola1.live/live/stream.php?t=Flash&link=http://sports247.pro/live/tvpsports.php&id=310112&w=https://www.batmanstream.org/

Ako moze nekome da pomogne

baron

pre 2 godine

Holandiju, Izrael, Finsku, Poljsku bi dobio Borac iz Cacka.
Mi dizemo u nebesa nasu igru protiv trecelegasa.
Sa tribina se cuje MVP, pa da li smo toliki dziberi?
A Jokicu sviraju sve, pa onako je lako igrati. A on malo talentovaniji od ostalih, ne lici na sportistu, ali kada nema jedan pismen centar, krilni centar on glumi igraca. I svaki put gleda u sudije. Covece ako si tako dobar, sto kukas protiv treceligasa koji se vecinom sklanjaju. A svaki drugi kontakt baca ruke, glumi, place. Jako iritantan lik.

mateo

pre 2 godine

na sto vas ove pobjede srbije protiv laganih ekipa podsjecaju ? na sp kad su uz prijateljske prije dobili preko 10 utakmica i onda naletili na spanjolce i argentince i dozivjeli debakl ili fiasko, kako hocete. zako ce i sada biti, mozda vec protiv zabara iako oni nisu top ekipa, ali najkasnije u cetvrtfinalu srbija ispada. zapamtite moj komentar

baron

pre 2 godine

Nasi igraju kao Juga '89-91 samo sa jos boljom odbranom i vise atletike, ludilo😎
(Dragan Borca, 8. septembar 2022

Samo cu napisati haha. Pobedjujemo treceligase i ti uporedjujes nase legende sa Micicem i Jokicem koji mogu samo protiv ovakvih da dominiraju.
Mi osvojismo tri srebra sa Djordjevicem niko se nije ovako lozio, ali mora partijski mediji da loze zbog podrske.
Vrati se P.Gasol samo na tren otresi ovog foliranta pod kosem, sto na svaki mali kontakt skace na sudije.

Rade

pre 2 godine

Bolje da su izgubili. Jel neko stvarno misli da Srbija zaredom može dobiti Italiju, Francusku, Sloveniju i Grčku? Pa to je najteži mogući put. Ima da budu preumorni u finalu sa Grčkom ako stignu do njega.

XxXx

pre 2 godine

Ovo lici na ono EP, isto nas Kari na klupi, svaku utakmicu si odgledao bez sekiracije, lepo, tecno i mocno bez zlata. Ako bude i ovaj put onda je ovaj covek bog otac a ne trener...

Retard

pre 2 godine

Ako kanis pobediti, ne smes izgubiti! Sto se mene tice neka momci daju sve od sebe i meni je to dovoljno! izgubili ili pobedili, zlato,srebro,bronza, bilo koje mesto, dovoljno je samo onda kada vidis da izgaraju na terenu!

Mikii

pre 2 godine

Košarka se vraća u svoju otadžbinu!
(Peđa, 08. septembar 2022 21:37)

Košarka je već decenijama u svojoj otadžbini. Novo otrežnjenje već koliko na sledećim OI. Sve ispod 40 razlike je ogroman uspeh za "košarkašku otadžbinu".

miro split

pre 2 godine

Šta je košarka?
Košarka je sport u kojoj vridi jednostavna formula.
Srbi + dišpet = košarka.
Čuvaj te ovu genijalnost koju imate.

lule

pre 2 godine

neverovatno je kako tim lepo podiže formu iz utakmice u utakmicu. Ako se setite Holandije...
Italija odlična prva prepreka u kup fazi. Nećemo ih potceniti a mnogo smo bolji. Posebno sa razigranim bekovima u odbrani da brane šut za tri koji je jedino kakvo takvo oružje sa kojim mogu na nas.

Vajldkardsi

pre 2 godine

Svi pričaju naša grupa slaba, a kad pogledaš grupu A naša grupa deluje kao space Jam.
Ej tamo redom ESP, TUR, MNE i BEL sve rupe čak četvrta BEL deluje najbolje.

Maraš

pre 2 godine

Finska, Izrael, Poljska, Holandija, Češka, to su reprezentacije od kojih nijedna realno ne može da izazove reprezentaciju Srbije, a nisu ni favoriti za medalje. Ova grupa je zaista smešna. Polako ćemo videti koliko su zaista jaki.

qwertz

pre 2 godine

Ako izgubimo mi i Italijani, izbegavamo jedni druge. Mi idemo na Ukrajinu, a oni na Poljsku. U cetvrtini finala isli bismo na Litvaniju ili Spaniju.
Ovo je mozda i najbolja opcija ako se moze dogovoriti.

Italija slavi kao domaćin

pre 2 godine

Ubjedljivo najslabija grupa prvenstva. Holandija, Poljska, Češka, Izrael. Pa šta je to. Grčka u Beogradu lagano bila bolja od Srbije i trebalo da pobijedi. Apsolutno. Srbiju spasile sudije i neke srećne trojke Jaramaza o tablu i ništa drugo.

ford

pre 2 godine

Kakve sve brutalno glupe komentare može čovek ovde da pročita i to sve od likova koji očigledno pojma nemaju o košarci, pa strašno..!!
Bravo dečaci, a sad još jače i do samog kraja..!!

mr.key

pre 2 godine

@najjaci
Pola onoga sto kaze je cista glupost. Kaze za poljaka da je dao i "drugu trojku za redom" a malo pre je rekao da je prva bila dva poena(toliko je i racunato). Ukupno sam gledao 5 minuta njegovog komentarisanja na ovom prvenstvu i izvalio je tri-cetri bas teske gluposti za to vreme.

Obrad

pre 2 godine

Prijateljske utakmice sa trećerazrednim reprezentacijama, koje je u zlatna vremena srpske košarke bilo sramota reći i da si igrao sa njima, a kamoli zgazio, su gotova. Kreće već ozbiljnija faza. Nekako smatram da nam je potreban Teo za dalje. Daj Bože da grešim.

Bezobrazno

pre 2 godine

Ni malo mi se ne svidjaju ovi prepotentni naslovi tipa "stotka ceka Italijane". Prvo Italijani su pobjedili Srbiju prosle godine u borbi za OI i to u Beogradu. Drugo, Srbija ih je jedva dobila prije 15tak dana i to je bukvalno bila borba do zadnje minute. Italija ima odlican tim i puno bolje bi bilo da je Srbija dobila Hrvate ili Ukrajince u ovom dijelu takmicenja. Italija ne lezi Srbiji. Bar ova danasnja Italija. Volio bi da grijesim ali po meni je ovo 50% sanse za pobjedu. Niko ne prica o tome, a Srbiji fale dva startera (Bogdan i Bjelica) i mislim da je to prilicno velik udarac za ekipu. Uz to Nedovic je zavrsio nastup na EPu, Vanja je imao zdr. probleme a Milutinov se tek vratio. Nije idealna situacija.

baron

pre 2 godine

Holandiju, Izrael, Finsku, Poljsku bi dobio Borac iz Cacka.
Mi dizemo u nebesa nasu igru protiv trecelegasa.
Sa tribina se cuje MVP, pa da li smo toliki dziberi?
A Jokicu sviraju sve, pa onako je lako igrati. A on malo talentovaniji od ostalih, ne lici na sportistu, ali kada nema jedan pismen centar, krilni centar on glumi igraca. I svaki put gleda u sudije. Covece ako si tako dobar, sto kukas protiv treceligasa koji se vecinom sklanjaju. A svaki drugi kontakt baca ruke, glumi, place. Jako iritantan lik.

Rade

pre 2 godine

Bolje da su izgubili. Jel neko stvarno misli da Srbija zaredom može dobiti Italiju, Francusku, Sloveniju i Grčku? Pa to je najteži mogući put. Ima da budu preumorni u finalu sa Grčkom ako stignu do njega.

baron

pre 2 godine

Nasi igraju kao Juga '89-91 samo sa jos boljom odbranom i vise atletike, ludilo😎
(Dragan Borca, 8. septembar 2022

Samo cu napisati haha. Pobedjujemo treceligase i ti uporedjujes nase legende sa Micicem i Jokicem koji mogu samo protiv ovakvih da dominiraju.
Mi osvojismo tri srebra sa Djordjevicem niko se nije ovako lozio, ali mora partijski mediji da loze zbog podrske.
Vrati se P.Gasol samo na tren otresi ovog foliranta pod kosem, sto na svaki mali kontakt skace na sudije.

mateo

pre 2 godine

na sto vas ove pobjede srbije protiv laganih ekipa podsjecaju ? na sp kad su uz prijateljske prije dobili preko 10 utakmica i onda naletili na spanjolce i argentince i dozivjeli debakl ili fiasko, kako hocete. zako ce i sada biti, mozda vec protiv zabara iako oni nisu top ekipa, ali najkasnije u cetvrtfinalu srbija ispada. zapamtite moj komentar

mojnemenito

pre 2 godine

na sto vas ove pobjede srbije protiv laganih ekipa podsjecaju ? na sp kad su uz prijateljske prije dobili preko 10 utakmica i onda naletili na spanjolce i argentince i dozivjeli debakl ili fiasko, kako hocete. zako ce i sada biti, mozda vec protiv zabara iako oni nisu top ekipa, ali najkasnije u cetvrtfinalu srbija ispada. zapamtite moj komentar
(mateo, 08. septembar 2022 23:21)

I meni se tako cini jos od onih utakmica kvalifikacija Al rekose mi da sam "strucnjak" i da pratim drugi sport. Kada nama udje druga petorka, to je ABA ligaska ekipa koja bi tesko dobila Mornar u Baru recimo. Mislim na Ristica, Kuridzu, Davidovca, Marinkovica i Gudurica. Moze guduric dati 15 poena, kad dodje bitna utakmica, ss onim njegovim basketaskim forama, cimanjima, spustanjem glave i zabijanjem pod kos, to tamo ne prolazi. Ja ssm prvi koji bih zelio da griejsim i da ne budem nista u pravu, ali nece sa Italijanima biti kao do sad i oni prakticno posle lose igre u grupi i to kuci, nemaju sta da izgube i ici ce na sve ili nista. Ako ih krene sut, ne pise nam se dobro.

Mikii

pre 2 godine

Košarka se vraća u svoju otadžbinu!
(Peđa, 08. septembar 2022 21:37)

Košarka je već decenijama u svojoj otadžbini. Novo otrežnjenje već koliko na sledećim OI. Sve ispod 40 razlike je ogroman uspeh za "košarkašku otadžbinu".

Italija slavi kao domaćin

pre 2 godine

Ubjedljivo najslabija grupa prvenstva. Holandija, Poljska, Češka, Izrael. Pa šta je to. Grčka u Beogradu lagano bila bolja od Srbije i trebalo da pobijedi. Apsolutno. Srbiju spasile sudije i neke srećne trojke Jaramaza o tablu i ništa drugo.

Pall Mall

pre 2 godine

Samo polako da ne bude stotka za Italijane kada su nas isprasili u sred Beograda.Devetorica Italijana iz onog meča nastupa na ovom prvenstvu. Izostaje jedino Galinari zbog povrede.

kris

pre 2 godine

U komentarima neviđena euforija,a nema joj mjesta.Jeste igramo dobro,ali ovi dosadašnji rivali nisu mjerilo.Lično bi više volio da smo imali jače utakmice kroz koje se napreduje,pa čak i poraz je bolje da dođe u grupi,jer ubuduće nema popravnog.Realno na prvenstvu ima bar 8 ekipa boljih od ovih u našoj grupi.Nadam se samo da Pešić i igrači nisu povodljivi kao većina komentatora na ovom sajtu i da vide da nije baš sve tako sjajno.Zabrinjava redovan pad u trećem periodu,dalje Lučić je potpuno neupotrebljiv u napadu,krilnog centra imamo samo jednog,a i on ma kako srčan i borben bio realno nema neki kvalitet.Takođe pleja imamo samo jednog,a i on previše carini loptu i počesto guši i usporava napad.Naravno,većina naroda nije u stanju realno sagledati situaciju,pa ako se desi neki poraz onda će krenuti da pljuvanjem i vrijeđanjem selektora i igrača.

Oliver Nedeljković

pre 2 godine

Evo nakon skoro pola prvenstva i odigranonog poluvremena protiv Polsjke, usuđujem se da kažem da Micić i Jokić ne bi smeli da budu zajedno na terenu u isto vreme.

Neodlučnost Micića i uvek potez(i) više uvek nas koštaju laganih poeona koje možemo imati. Večeras je direktni krivac za ličnu u napadu Jokića koji je uvek 2 poteza ispred svog glavnog plejmejkera. U dva napada je Micič bukvalno isilovao ceo napad i uvali oloptu nekome da šutira.

Ja mislim da bi Pešić morao da reaguje, mora se brže oslobađati lopte i protrčavati kroz reket kada JOkić ima loptu. Ja još nijedan hand-off Jkoić-Micić nisam video.

Sića

pre 2 godine

Pojma nemamo, sa 36 za dva minuta smanjili razliku na 27 , sta ce nam raditi kvalitetniji timovi
(Kasper, 08. septembar 2022 22:47)

Pa šta smo mi, jer pojma nemamo.
To je normalno što pišeš.
Nego vidim mnogo koša dali, skoro 30 razlike svaka utakmica i to bez dva igrača, a Nedović uz to i ne igra do kraja prvenstva, znaći 10, 11 igrača za drugu fazu takmičenja.
I da, idi gledaj Partizan, kažu Teo dolazi u Partizan.

Boža vampir

pre 2 godine

Ne bih da baksuziram ali ljudi mi ni na jednoj od ovih 5 utakmica nismo gubili u nekom momentu pa da smo morali da jurimo rezultat. A to ce se sigurno u narednim utakmicama desiti. Kako cemo se tada snaci ja iskreno ne znam. Ali nadajmo se najboljem.
Mi smo na onom pretproslom svetskom prvenstvu pa i na OI u grupi imali skor 2 pobede i 3 izgubljene i bili zadnji u grupi pa smo posle ipak osvojili srebro u oba slucaja. Nikad se ne zna sta ce bit.

kejt_winslet

pre 2 godine

Gordon bratina pokrali ga dva puta za zakucavanja.
Strasno koliko dobro igra iza Jokica i u odbrani i napadu.

Eh da nam je jedan Gordon u reprezentaciji... :)

србија

pre 2 godine

калинић је за мене велико изненађење. никад не бих рекао да овако лепо игра, јер и не пратим превише кошарку тј. спорт од како је дубоко ушао у велики капитал

qwertz

pre 2 godine

Ako izgubimo mi i Italijani, izbegavamo jedni druge. Mi idemo na Ukrajinu, a oni na Poljsku. U cetvrtini finala isli bismo na Litvaniju ili Spaniju.
Ovo je mozda i najbolja opcija ako se moze dogovoriti.

Gambeeet

pre 2 godine

Gazimo Poljake večeras, Italijanima vraćamo milo za drago za prošlu godinu, Francuze smo već navikli (kao i Jokić Gobera), partija turnira protiv Luke i Slovenije, pa da se pošteno pošibamo s Janisom i ostalom pravoslavnom braćom u reprizi spektakla iz BG-a od pre dve nedelje. Idemo po to zlato!

Maraš

pre 2 godine

Finska, Izrael, Poljska, Holandija, Češka, to su reprezentacije od kojih nijedna realno ne može da izazove reprezentaciju Srbije, a nisu ni favoriti za medalje. Ova grupa je zaista smešna. Polako ćemo videti koliko su zaista jaki.

Obrad

pre 2 godine

Prijateljske utakmice sa trećerazrednim reprezentacijama, koje je u zlatna vremena srpske košarke bilo sramota reći i da si igrao sa njima, a kamoli zgazio, su gotova. Kreće već ozbiljnija faza. Nekako smatram da nam je potreban Teo za dalje. Daj Bože da grešim.

goran

pre 2 godine

Kakva euforija u komentarima, siguran sam da Pešić neće podleći tome.Idemo redom. Niko u ovoj grupi nije želeo da igra sa nama,kako Srbija ode na 7-8 razlike protivnik obavezno kapitulira, neće da se troše protiv Srbije jer znaju da su im šanse ionako male. Večeras Poljska očekivano statira, pozicija 3 donosi im Ukrajinu,ako pobede u tom meču biće sasvim zadovoljni sa ovim EP Srbiju čeka težak protivnik Italija.Ne leže nam, pogotovo ova kombinacija na poziciji 3-4-5(Meli,Polonara, Fontekio). Oni će nas napasti trojkama, mi njih moramo sa centrima, nadamo se najboljem.

Maraš

pre 2 godine

Finska, Izrael, Poljska, Holandija, Češka, to su reprezentacije od kojih nijedna realno ne može da izazove reprezentaciju Srbije, a nisu ni favoriti za medalje. Ova grupa je zaista smešna. Polako ćemo videti koliko su zaista jaki.

bskfan

pre 2 godine

Pesic isprobava Gudurica u prvoj petorci ali ocigledno da nije dobar fit. Vanja i Nedovic su bili sjajni, Jaramaz takodje prolazi zahvaljujuci svojoj agresiji ali Gudura je bolji sa klupom. Najveci problem je sut za 3 poena i spejsing.

mr.key

pre 2 godine

@najjaci
Pola onoga sto kaze je cista glupost. Kaze za poljaka da je dao i "drugu trojku za redom" a malo pre je rekao da je prva bila dva poena(toliko je i racunato). Ukupno sam gledao 5 minuta njegovog komentarisanja na ovom prvenstvu i izvalio je tri-cetri bas teske gluposti za to vreme.

Stefan

pre 2 godine

Kuridic je onaj lik sto uvek ispoštuje bežanje sa pismenog iz osnovne,i još svu krivicu organizacije preuzme na sebe.Posle toga ga cale kuci prebije,a nakon nekog vremena onda on prebije caleta.

Antikroasan

pre 2 godine

Micić shvatio da je provaljeni sa svojim " nisam važan ja nego tim" pa kad je video da ne može tako krenuo malo da razigrava. No daleko je to od onoga što može. On je rešio da bude prva violina Srbije i ne odstupa.

Иван

pre 2 godine

Не знам како ће се завршити овај Евробаскет, али ми нисмо играли овако од 2001. године, а пре тога смо последњи пут млели док смо били СФРЈ. Не рачунам оне три партије под Ђорђевићем (Грчка, Бразил и Аустралија), кад смо растурили противника неприпремљеног за наш висок ниво. Додуше, ово су слабији ривали, али видећемо већ против Италијана да ли је до противника или до нас.

Не могу ни да замислим шта ће бити догодине! Овај Јокић је најмотивисанији репрезентативац (трчи, скаче, гиља, поентира, додаје), тешко да ће изостати са СП ако се пласирамо. А тамо бисмо могли имати као замену Мицићу одличног (уколико се врати у стару форму) Стефана Јовића, уз Јокића Милутинова, уз Калинића Лучића пребаченог на ниско крило, Богдана на двојци уз Гудуру и на четворци ће бар двојица из петорке Поку, Н. Јовић, ДеДа, Тристан и Смајли довољно напредовати да нам ни та позиција не буде проблем. Човече, ту неће уопште падати интензитет, свих 40 минута!

Делује тако просто саставити овакву екипу, а ми то нисмо урадили ево до сада. Да ли је могуће да је Теодосић стварно био наш највећи проблем?

JPR24

pre 2 godine

Bolje da su izgubili. Jel neko stvarno misli da Srbija zaredom može dobiti Italiju, Francusku, Sloveniju i Grčku? Pa to je najteži mogući put. Ima da budu preumorni u finalu sa Grčkom ako stignu do njega.
(Rade, 08. septembar 2022 22:22)

A ko tebi garantuje da će Ostali proci dotle ? Tako da opusti se i ne lupaj.

Aleks

pre 2 godine

Ono tipa, najbolji centar sveta, i onda izmena mu najbolji centar Evrope...

Iskreno, ne bih da baksuziram, pu pu, ali ja stvarno ne vidim kako bi nas neko zaustavio.
Ne znam.

Sergio Malta

pre 2 godine

Hajde uvek napred SRBIJA, veliki pozdrav za sve nase sirom sveta sa Malte. 👍 Da li može neki link utakmice? I naravno napred Partizan, nema veze ko je Grobar, a ko Cigan najjaci smo zajedno jer samo je jedna SRBIJA braco. 💪

Nikola

pre 2 godine

Poljaci zele da izgube, idu na Ukrajinu i to im je plafon ako udju u cetvrtfinale gde ih ceka najverovatnije Slovenija. A mi cemo morati redom Italiju, Francusku, Sloveniju i verovatno Grcku ili Litvaniju(verujem da mogu spance izbaciti odmah)

Pera Ždera

pre 2 godine

Koliki je samo borac Jagoda Kuridzic :) General odbrane definitivno! Inteligentan, jak, solidno brz za svoju velicinu i cak i solidan sa loptom (kako god izgledalo nekima). Osecaj za prostor, agresivan na svom igracu kad je i totalno od lopte. Jos na sve deluje kao jako smiren pa i povucen lik, dobar :) Def iznenadjenje za mene, prijatno!

DisorderPFC

pre 2 godine

Ovo je jedna toliko gotivna generacija nasih kosarkasa, da mi nije uopste bitno kako ce sve da se zavrsi. Naravno, voleo bih zlato, ali uzivam da gledam zsrpsku kosarku koja je trenutno ubedljivo najlepsa u Evropi.

samo onako kažem

pre 2 godine

@Druga petorka je napravila ovu razliku. Na 3 minuta do kraja poluvremena, na +22, selektor vraca Jokica, Micica, Kalinica. Zasto?
(Ivan, 08. septembar 2022 21:44)

Da znaš košarku, znao bi zašto!

gerrard

pre 2 godine

Е јел се сећате кад је Кари рекао да му је Калина најбитнији играч?
Изгледа да селектор ипак зна нешто

Pera Ždera

pre 2 godine

Dok neki moraju da daju 40+ poena da bi dobili utakmicu koda nas 6ca dvocifrenih igraca, TIMSKI i sa 30%, i najbolji igrac sveta ne mora da igra ni 20min (znam da je slaba grupa, svejedno) pa je OPET efikasniji i pretezno veceg indeksa od preostale dvojice od najboljih tri igraca turnira pa i sveta ;)

Savrsen mec za doziran povratak Marinkovica + opusten turnirski pocetak za Milutinova (odlican)!

Ako su ruze, procvetace...

pre 2 godine

@
Bolje da su izgubili. Jel neko stvarno misli da Srbija zaredom može dobiti Italiju, Francusku, Sloveniju i Grčku? Pa to je najteži mogući put. Ima da budu preumorni u finalu sa Grčkom ako stignu do njega.
(Rade, 08. septembar 2022 22:22)

Pa ocigledno misli Kari, a i Jokic, sto pitas, da se slucajno ne razumes u kosarku vise od njih?

76er

pre 2 godine

Samo polako da ne bude stotka za Italijane kada su nas isprasili u sred Beograda.Devetorica Italijana iz onog meča nastupa na ovom prvenstvu. Izostaje jedino Galinari zbog povrede.
(Pall Mall, 08. septembar 2022 23:09)

Sada je tu Jokic, i to je sve sto imam da ti kazem.

Lazni Brkajlo

pre 2 godine

‘Ajmo buduci sampioni! Nadam se povratku Milutinova i Marinkovica da ne igramo sa 7-oricom kao proslu utakmicu. Da odmore Jokara, Micic, Kalina, Lucic, pa da gaze do zlata BRE !

m

pre 2 godine

Davidovac

10 poena
80% šut
3 skoka
3 asistencije

Ma jeste , na 20 razlike ima da kidaju odbranu u 3/4, tako da samo ti, ovo je košarka, nije ovo pikado.

Batica

pre 2 godine

Svi koji misle da treba da kalkulišemo, nemaju pojma šta je pobednički mentalitet!
Baš smo jaki, lepo igramo, momci uživaju, zašto kvariti momentum kalkulacijama?!
Možemo da osvojimo bez poraza, verujem da i naši momci u to veruju.
Priželjkivao sam Italijane (da im vratimo za OI), pa Špance da ih jednom pošteno zgazim, pa Slovence da im vratimo za prošlo EP.
Ali može i Francuzi.
Jedina ekipa koje se pribojavam su Grci, jer nikada ne znaš koliko Janis može da podivlja, a za razliku od Dončića, na kom možemo da menjamo 3-4 igrača, Janisa samo Jokić može da čuva.
Samo hrabro, bez kalkulacija, idemo po zlato!

Kibo

pre 2 godine

Idemo Srbijaaaa

link za tekmu

http://buffstream.fun/webplayer2.php?t=alieztv&c=193494&lang=en&eid=71380161&lid=1929961&ci=282&si=3&ask=1662663600

Popi

pre 2 godine

Ljudi, ne treba mi ništa da kalkulišemo. Igramo uigrano, sjajno...imamo dva MVP-ja i najboljeg centra Evrope. Treba drugi da kalkulišu da bi nas izbegli. Samo neka igraju ovako i nema zime!

džordž

pre 2 godine

Mi smo jedina ekipa na EP koja je napredovala u igri od prve do pete utakmice. Uz sve povrede i pehove. Dončić je One Man Band. Grčka nije onako razigrana kako smo očekivali. Francuzi improvizuju nešto ali nisu onako opasni kao pre. Španija ima homogenu ekipu ACB lige bez asova. Hrvati su na ivici raspada samo to vešto prikrivaju. Nemci su ok ali su limitirani. Litvanci su se provukli. Italijani su stari šmekeri u njihovom palakanestru ali Pešić će ih pročitati. Svi drugi, igraju promenljivo. Bitno je da mi možemo još 4 utakmice ovako da dobijemo. Ostali da bi došli do zlata, nemaju taj naš arsenal i kapacitet za to.

milan

pre 2 godine

Italija je pobedila Hrvatsku a isto bodova imaju. Kako je onda Italija cetvrta?
(Nikola, 08. septembar 2022 22:59)

Kos razlika se racuna.

2CRAZY

pre 2 godine

Poljaci tuku i kad je 30 razlike u nasu korist...

Nista, dobismo ubedljivo tekmu, opet me odusevio Micic kako brzo i sigurno igra, brzo razmislja, brzo se oslobadja lopte, on i Jokara dominiraju.

Sjajan je bio i Milutinov, Lucic igrao posle povrede, kao i Marinkovic, ohrabrujuce.

Sad u osmini finala idemo na Italiju, igrali smo sa njima skoro pripremnu utakmicu, gde smo vodili celu tekmu, ali se opustili pri kraju, pa je bilo cak i gusto, ali sad ocekujem sigurnu pobedu.

Cetvrtfinale, idemo na pobednika Turska - Francuska

Polufinale, skoro sigurno Slovenija

i finale Grcka ili eventulano Nemacka, Litvanija, Spanija.

Јабучило

pre 2 godine

Први озбиљан противник и губе ћао... До сад све боранија најлакша група
(Зума, 08. septembar 2022 22:57)

Верујем да закључно са четфртиналом пролазимо ако играју озбиљно. Могућа криза је полуфинале, али Кари ваљда зна шта ради.

Goran

pre 2 godine

Stiče se utisak do sada u ovoj grupi da naši igraju koliko im je dovoljno. Kada protivnik pokuša da se približi naši daju malo gas i gotovo. Prelepa košarka koju igra Srbija na ovom prvenstvu.

обс

pre 2 godine

Најзад је завршено ово такмичење по групама. То што мора да се одради је најтеже. Екипе ће у елиминационој фази изгледати сасвим другачије. Жао ми је за Израел. Желео сам да гледам Авдију и Мадара. Чешка и Пољска су слабије. Финска ће бити изненађење па Хрвати тешко да могу да прођу. Србија тек треба да покаже шта уме и најважније да се екипа играчки изротирала а да није било падова у игри. Гудурић је најмање био с екипом и ушао је у такмичарски ритам. Имамо одличну, скромну, самосвесну репрезентацију и на нама ће играти јако тврдо. Улог је велики и видећемо судијске критеријуме у елиминационој фази. Ако пусте тучу све утакмице ће се играти на два три поседа. Дакле, не би ме изненадило да Литванија, Финска и могуће Украјина прођу даље. Србија игра с ризико противником. Италијани свашта могу да измисле али да победе не могу. Да нас исповређују, могу. Срећно Србија.

beograd_92

pre 2 godine

Jesam ja jedini kome himna Poljske zvuci kao “Hej Sloveni”? :)
(neko iz mase, 08. septembar 2022 20:56)

Moj pok. otac je isto govorio. Tako da... :)

Lajavi krelac

pre 2 godine

Jesam ja jedini kome himna Poljske zvuci kao “Hej Sloveni”? :)
(neko iz mase, 8. septembar 2022 20:56)

Ima nešto što je MNOOOOGOOO sličnije bivšoj himni - https://www.youtube.com/watch?v=7xNxpKlsIlI&ab_channel=NationalChannel

Gde ja živim

pre 2 godine

E ovako se kalkuliše :)

Čestitke na pobedi, ali mogli ste bar na 100 da isterate. No dobro, da ne cepidlačimo.

U laganom ritmu, svako dao svoj doprinos, Gudurić prestao da cima ceo dan i odmah bolje, obe Nikole sjajno, Kalina sigurno, Jaramaz udavi narod, Kuridža skače u reklame. Davidovac danas fenomenalan. Micić lebdeo na terenu. Meni više ne treba. Nadam se da spremamo malo energije za 3 četvrtinu u osmini finala jer će trebati malo više.

Da se bacimo na razvlačenje paste i pravljenje Bolonjeza. Baš su nam dužni jedan kvalitetan obrok sa puno kalorija. Idemo u Berlin da se igramo.

NAPRED SRBIJA!!!

Јања Хитропреља

pre 2 godine

Против Италије Јокић 30+, Милутинов 20+. Иначе, имамо најбољу одбрану, најјачи напад до сад. Да се врати Италијанама за онај неодлазак на ОИ.

smss

pre 2 godine

Ne sjecam se kada smo ovako lagano igrali.Stvarno,Pesic je odradio odlican posao,mislim da ih je sve stvarno odlicno ukomponovao....Samo da nastave da igraju svoju igru,nista vise.

jegermajstor

pre 2 godine

Resice to Fontecchio,Mannion,Pajola,Datome i drustvo ???
(ITA, 08. septembar 2022 22:27)

Da, rešavaju u svoju korist. U nedelju na zasluženi godišnji odmor!

Locutus

pre 2 godine

Jesam ja jedini kome himna Poljske zvuci kao “Hej Sloveni”? :)
(neko iz mase, 08. septembar 2022 20:56)

Nisi. Hej Sloveni je nastala izvorno kao Hej Slovaci. Kasnije je zamenjena sa Hej Sloveni i korišćena kao himna svih Slovena. Očigledno da su je mnoge države prilagodile...

Goran Dnevna Doza Bon Jovija

pre 2 godine

Kritikovao sam ranije Micića zbog dugog držanja lopte, međutim sada velika pohvala!
Razigrano, doduše ceo tim igra sjajno.
Tako treba, zezajte se, momci, bez straha!
Još Gudurić da sme da šutne trojku nakon dodavanja iza leđa...

PredragDrobnjak

pre 2 godine

Gudurić na kraju sjajan, nije Bogdan, nije lider, ne treba od njega da očekujemo da bude glavni ali daje doprinos na obe strane parketa. Milutinov brutalan, Lučić celo prvenstvo traži šut i formu. Davidovac u skladu sa mogućnostima, Jaramaz treba da igra 20+ minuta u nokaut fazi.

se

pre 2 godine

za one koji se pitaju u vezi sa himnama. melodiju himne dele bivsa Jugoslavija, Slovačka i Poljska. tekst hej sloveni je ustvari malo izmenjen tekst slovacke himne hej slovaci.

Paja moler

pre 2 godine

Dobro je što je nekoliko igrača dvocifreno,što Kari razigrava sve igrače. Imamo dugu klupu, što se ne ispucavamo za tri, što smo dominantni u reketu

kss

pre 2 godine

Druga petorka je napravila ovu razliku. Na 3 minuta do kraja poluvremena, na +22, selektor vraca Jokica, Micica, Kalinica. Zasto?
(Ivan, 08. septembar 2022 21:44)
Da se ne oladi ;)

key

pre 2 godine

Jako cudnih komentara ima. Uzivajte u pobedi. I druga postava je odlicno igrala.

@Kasper, 8. septembar 2022 22:47
Jos treba neko da se povredi, cuvajuci 34 razlike

Laksi ovi laksi oni bla bla
Covek je namerno promasio bacanje da bi izbegao nasu ekipu, a neki se plase zabara. Zabari se plase nas kao i svi ostali.

Pera Ždera

pre 2 godine

Do sada najbolja TIMSKA utakmica Micica na prvenstvu. Koliko sve odmah izgleda lakse i tecnije kada lopta ide brze i kada se prktok ne gusi. POEZIJA kosarke.

Milutinov, dobrodosao!

Johnny

pre 2 godine

http://cdn.laola1.live/live/stream.php?t=Flash&link=http://sports247.pro/live/tvpsports.php&id=310112&w=https://www.batmanstream.org/

Ako moze nekome da pomogne

Мали Ресет

pre 2 godine

Доста добро калкулишу наши. Посебно Кари с Јарамазом на двојци и Мицић с асистенцијама.

miro split

pre 2 godine

Šta je košarka?
Košarka je sport u kojoj vridi jednostavna formula.
Srbi + dišpet = košarka.
Čuvaj te ovu genijalnost koju imate.

Zoki

pre 2 godine

Pojma nemamo, sa 36 za dva minuta smanjili razliku na 27 , sta ce nam raditi kvalitetniji timovi
(Kasper, 08. septembar 2022 22:47)

Oni ce smanjiti na nekih 15ak poena sto je opet odlicno, pozdrav

ford

pre 2 godine

Kakve sve brutalno glupe komentare može čovek ovde da pročita i to sve od likova koji očigledno pojma nemaju o košarci, pa strašno..!!
Bravo dečaci, a sad još jače i do samog kraja..!!

Vajldkardsi

pre 2 godine

Svi pričaju naša grupa slaba, a kad pogledaš grupu A naša grupa deluje kao space Jam.
Ej tamo redom ESP, TUR, MNE i BEL sve rupe čak četvrta BEL deluje najbolje.

Retard

pre 2 godine

Ako kanis pobediti, ne smes izgubiti! Sto se mene tice neka momci daju sve od sebe i meni je to dovoljno! izgubili ili pobedili, zlato,srebro,bronza, bilo koje mesto, dovoljno je samo onda kada vidis da izgaraju na terenu!

Bezobrazno

pre 2 godine

Ni malo mi se ne svidjaju ovi prepotentni naslovi tipa "stotka ceka Italijane". Prvo Italijani su pobjedili Srbiju prosle godine u borbi za OI i to u Beogradu. Drugo, Srbija ih je jedva dobila prije 15tak dana i to je bukvalno bila borba do zadnje minute. Italija ima odlican tim i puno bolje bi bilo da je Srbija dobila Hrvate ili Ukrajince u ovom dijelu takmicenja. Italija ne lezi Srbiji. Bar ova danasnja Italija. Volio bi da grijesim ali po meni je ovo 50% sanse za pobjedu. Niko ne prica o tome, a Srbiji fale dva startera (Bogdan i Bjelica) i mislim da je to prilicno velik udarac za ekipu. Uz to Nedovic je zavrsio nastup na EPu, Vanja je imao zdr. probleme a Milutinov se tek vratio. Nije idealna situacija.

lule

pre 2 godine

neverovatno je kako tim lepo podiže formu iz utakmice u utakmicu. Ako se setite Holandije...
Italija odlična prva prepreka u kup fazi. Nećemo ih potceniti a mnogo smo bolji. Posebno sa razigranim bekovima u odbrani da brane šut za tri koji je jedino kakvo takvo oružje sa kojim mogu na nas.

XxXx

pre 2 godine

Ovo lici na ono EP, isto nas Kari na klupi, svaku utakmicu si odgledao bez sekiracije, lepo, tecno i mocno bez zlata. Ako bude i ovaj put onda je ovaj covek bog otac a ne trener...