MrzoviciPljevlja
pre 11 godina
Ćiro Vam je jedini spas.
Subota, 14.06.2014.
09:12
Bivši trener Crvene zvezde Slavoljub Muslin u izjavi za DSL “Sport“ žestoko je kritikovao predsednika kluba Dragana Džajića.
pre 11 godina
Ćiro Vam je jedini spas.
pre 11 godina
Slavoljub Muslin jedan je Slavoljub Muslin :)
pre 11 godina
Dzaja napravio najbolji business,direktno iz suda ga doveli u Cz da kobajagi on bude "spasilac",naravno od toga nista nema i zato ga treba vratiti nazad u sud,neka odgovara. Ovde zakon vazi jedino za obican narod i one koji nisu clanovi stranke.
pre 11 godina
Nisi ni ti cvecka
pre 11 godina
"Dok je Dzajic vodio tim znalo se - dve godine pravis tim pa dve godine osvojis titule pa ga prodas i onda krenes iz pocetka. U Evropi su se prelazile 2-3 prepreke i to je bilo vise nego odlicno za nase uslove."
The Unforgiven, 14. jun 2014 14:00
Od sredine devedesetih,kada Dzaja pocinje ozbiljnije nesto da se pita u klubu pa sve do 2004. kada je najuren, Zvezda je osvojila titule 1995,2000,2001,2004 (poslednje tri mu doneo Muslin LICNO) to bas i nije na svake dve godine. Vidim da su mnogi zaboravili post od 5 sezona od 1995-2000 godine,sve pod cuvenom legendom kluba Dzajicem. Da podsetim od 1995-2000 nasa liga je bila najpatikarskija i najseoskija liga u Evropi u kojoj su se takmicili klubovi tipa Mladost Backi jarak,FK Becej,Apatin,Rudar Pljevlja,Loznica,Lucani,Milicionar,Mogren,Zeleznik...i drugi klubovi velikani fudbala u Srbiji i Jugoslaviji. Ova danasnje liga je Bundesliga za ovu koja je bila devedesetih.
Sto se tice Evrope,od 1992 do Piksija NIKADA,NIKADA dalje od drugog kola bilo kog takmicenja (pretkola ne racunam u igranje Evrope,to je nivo zone). Uz ovo bih dodao ispadanja od fudbalskih giganata tipa Kasamaks,Ekeren,CSKA Kijev...
Ljudi zaboravljaju,ali ja pametim,jer mi je svaki Zvezdin neuspeh urezan kao ziletom.
pre 11 godina
dzajic i Tozovac...
pre 11 godina
Nasa ni strucna a ni navijacka javnost nemoze ili nece da utvrdi uzroke pada nasih klubova prvenstveno Zvezde i Partizana. Ti klubovi nisu mogli dosec finala kupa sampiona po svojoj snazi ne samo fudbalskoj vec ukupnoj. Oni su to postigli na jedan namesten nacin i stvorili nerealna ocekivanja. U prevodu to vam je kad kupis mercedesa imas platu 3oo evra odrzavanje kosta 400 propast moras. Znaci verovatno da bi bilo isto u ovakom sistemu da je vodio bilo ko .
pre 11 godina
Dragan Dzajice je uvek nas rado vidjen gost!
pre 11 godina
Sunovrat Zvezde je poceo onog trenutka kad je i sunovrat bivse velike drzave,znaci sa raspadom Jugolavije.Nema Dzaja nikakve veze sa tim.Koliko je realno ocekivati da u banana zemlji kao sto je Srbija bude uspesan fudbalski klub?Sve se namerno unistava pa zasto bi ZveZda bila izuzetak.
pre 11 godina
@Viapolo
Šestić? Ajde Vasović,Bobek ...ima još,al gde Šestića nadje čoveče?Preterao si.
pre 11 godina
kao fudbaler bio si vasarski igrac kao trener niko i nista ljubomora i mrznja te izjedaju. Sta je Dzaja doneo Zvezdi? Pa to svi znamo-a najsvezije je titula posle 6 godina. Ali ovo je zemlja lazi i manipulacija pa zato takvi kao ti i imaju prostora...
pre 11 godina
Да ли је и колико Џајић крив за ову ситуацију у Звезди немам појма, тј. таман онолико колико и 99.9% оних који су овде оставили своје мишљење. Али оно што знам је да су тоталне небулозе уздизати оволико Муслина тоталне небулозе. Зашто он није негде у свету (Русији, Бугарској или где је већ тадио) направио резултат иоле вредан пажње? Па ваљда није неважно да ти управа доведе играче са којима можеш направити резултат. Најбољи пример је протекло првенство, скоцкали су тим са неколико, за наше услове, квалитетних играча и освојили су титулу. Мислите ли да Достанић, Кристић, Јанковић, Просинечки или Лимени са овим тимом не би направили исто. Па има ли ту имало заслуга неке управе, или је све у рукама свемогућних Мусслина?
Ја уопште не тврдим да Муслин није добар тренер, али то није довољно да се направи добар резултат, а нарочито га оволико глорификовати само да би се џајић оволико оцрнио.
pre 11 godina
A je l njega neko pozove da pita za misljenje, tek onako, ili on pozove redakciju sa stavom-ej imam nesto da kazem, hocete da objavite?
pre 11 godina
ma sta ima da se vise bilo ko kritikuje...zvezda mora da se proda ali kupac ne sme da bude neko sa prostora balkana ili neko cije je poreklo vezani za isti kako bi konacno zdrave pare usle u taj klub a sav ovaj cirkus bio oduvan...
pre 11 godina
Gledao sam malo vesti na TV i odmah sam spazio ovaj prilog. Vrlo zanimljiv, uvek sam se pitao odakle se sve orkestrira i sada vidim da je odavde. Iznutra. ))):
“Dragan Džajić je kriv za to, on je režiser stranputice “crveno-belog“ tima. Ništa ne radi, samo statira, a majstor je da potroši klupske pare“, rekao je Muslin.
“Zvezda je u velikom minusu, sadašnja uprava je pokušala da ga smanji, ali dok je tu Džajić sreće neće i ne može da bude. Mora se pod hitno naći neki čovek koji bi pokrio minus. Ili neki jaki sponzor i da se krene od nule, drugu varijantu ne vidim“, zaključio je Muslin.
pre 11 godina
Zvezdi treba dobar ekonomista na mestu generalnog direktora kao sto je bio Cvetkovic u zlatno doba Cz. Dzaja je odlican sportski direktor i ima njuh za dovodjenje dobrih mladih igraca. Muslin je odlican trener. Steta sto se ne podnose Muslin i Dzaja. Oni bi bili dobitna kombinacija uz uslov da im se doda neko ko se razume u finansije. Abramovic kad je kupio Celzi prvo je doveo Pitera Kenjona da mu zatvori finansijsku konstrukciju pa je doveo vrhunskog trenera (Murinja) i dao mu odresene ruke da dovodi koje hoce igrace. Dakle, recept za CZ glasi: dobar ekonomista u upravi ( npr. Cvele), zatim Dzaja na mestu sportskog direktora i na kraju Muslin za trenera. Moze cak kao u Engleskoj da trener bude menadzer; u tom slucaju moze bez Dzaje. Nesto slicno je uradio Partizan u kosarci. Tacno se zna ko sta radi i sta je cija odgovornost. Tako treba u svakoj oblasti da bude.
pre 11 godina
...ne zna se ko se pokvarenije smeška na ovoj slici...toliko o obojici...
pre 11 godina
@ ma sta ima da se vise bilo ko kritikuje...zvezda mora da se proda ali kupac ne sme da bude neko sa prostora balkana ili neko cije je poreklo vezani za isti kako bi konacno zdrave pare usle u taj klub a sav ovaj cirkus bio oduvan... (marko, 14. jun 2014 16:00)
znam jednog deliju koji moze da dovede arape
pre 11 godina
U pravu je Muslin ! Djajica su vec jednom najurili navijaci iz kluba,a sada mu se sprema isto ! Dobar fudbaler,los rukovodilac ?
pre 11 godina
Bravo Musli u pravu si
pre 11 godina
Mene zamima ko je Dzaju pored Valoka, Vasovica, Mitica, Vukasa, Sekularca, Skoblara, Savicevica, Jugovica, Bobeka i ostalih velikana proglasio za najveceg igraca. Coveka koji je igrao na Korzici dok je npr Vasovic 2x bio sampion Evrope kao kapiten Ajaxa. Realno on pored Pixija, Sestica, Kostica i Mitica, ne moze ni Zvezdina zvezda da bude, a kamoli naj igrac. Bruka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Viapollo, 14. jun 2014 14:08)
Pretpostavljam da ni ti ni svi ovi koji su ti dali pozitivne ocene, niste nikada videli Dzaju dok je igrao fudbal. Mozda i nije najbolji igrac u srpskoj istoriji (Stvar ukusa), ali da poredis sestica sa Dzajicem, to je vec stvar neukusa. Udji na Youtube i potrazi neke utakmice sa Dzajom. Nije tesko. Videces kakav majstor fudbala je bio. A to sto je igrao na Korzici? Mogao je da igra gde je pozeleo a korzikanci su platili najvise. Otisao covek, uzeo kintu, odigrao par sezona i vratio se u Zvezdu. Zavrsio karijeru i doneo vam kup sampiona kao predsednik. Najveca Dzajina greska? Sto je dozvolio da ga barabe uvlace u sumnjive price, a svi, bas svi, od Muslina pa do Covica, morali bi da stanu mirno dok izgovaraju Dzajino ime. Ono sto je on uradio za Zvezdu, oni zajedno nece za dvadeset zivota. Nemas ti pojma o cemu pricas prijatelju.
pre 11 godina
Све је управу. Ђаја је био добар спорташ, али то не значи и да је добар човјек и менађер.
pre 11 godina
Trener koji je u Zvezdine klupske vitrine doneo tri titule državnog šampiona, a na klupi ekipe iz Ljutice Bogdana sedeo je u dva navrata.
Ispravka, tri duple krune je doneo.
pre 11 godina
Džajić jeste fudbalska legenda, ali samo kao fudbaler. To ne znači - nemojte dirati Džaju, on je legenda.
Kada je počeo sunovrat Zvezde? Naravno, pod Džajićem. Setite se koliko je bilo optužbi igrača o milionima i milionima evra od transfera. I tada su mnogi govorili, ne diraj u legendu. Kasnije ja aboliran, jer, ne diraj u legendu. Šta je uradio ovih godina, sem svađe sa Čovićem? Ništa, ali, ne diraj u legendu.
To da Cvetković, koji takođe vodio Zvezdu, nikada više nije kročio u klub, govori nešto.
Mislim da je Muslin u prvau, pa i više od toga, jer puno stvari nije ni rekao.
pre 11 godina
Muslina za trenera, mene za predsednika. Da oteram ale i pustim Muslina u miru da radi min 5 god.
pre 11 godina
Slažem se sa gospodinom Muslinom, potpuno je u pravu...
pre 11 godina
Muslin je u velikoj meri u pravu.DŽajic jeste sposoban i verovatno najstručniji u zemlji da selektira i napravi tim ali je potpuno nesposoban da vodi klub.U vreme najvećih uspeha to je radio Cvetković a Džajić se bavio samo igrčima, mnogi ovde izgleda to ne razlikuju.
pre 11 godina
@Okej......znaci sledece sezone pevamo:"Dzajo Odlazi!" Prosle godine smo pevali:"Dzajo dolazi" a one tamo godine:"Dzajo odlazi"......
(des, 14. jun 2014 13:41)
Ahahaha, ni on vise covek ne zna da l' je pos'o il je dos'o :))
pre 11 godina
Bravo Musli! Kokeza i Covic su odlicni, samo Dzaja nesto tu koci? Pa onda je problem lako resiv. Umuvaj se ti na neku funkciju, Covica za predsednika i ima sve da procveta.
pre 11 godina
Nece biti bolje dok se klub ne organizuje kao preduzece u kom se tacno zna ko je koliko ulozio I koliki je njegov profit, a za to moraju absolutno svi da lete iz postojece klape. Cak I da neko pokrije sve dugove nece se nista resiti dok ne dodju sposobniji ljudi u klub
pre 11 godina
Ne volim Covica ali je ovo jos najmanje njegova krivica. Niko nema carobni stapic pa da za dan sredi stanje nastalo decenijama raznih javasluka. Radije bih gledao Zvezdu u najnizoj lizi kako igra atraktivan fudbal nego gledao pojedine clanove uprave kako se sepure na Marakani a do ove sezone nisam video ni jednu polu-pristojnu utakmicu, nije ni sad bilo sjajno vise je liga ocajna al ima nekog napretka bar na terenu.
pre 11 godina
Muslin mi je omiljeni Zvezdin trener u poslednjih 20-ak godina zbog svih uspeha koje je imao sa Zvezdom, ali u ovom slucaju mnogo preteruje. Dok je Dzajic vodio tim znalo se - dve godine pravis tim pa dve godine osvojis titule pa ga prodas i onda krenes iz pocetka. U Evropi su se prelazile 2-3 prepreke i to je bilo vise nego odlicno za nase uslove. Kada je Dzajic otisao iz Zvezde 2004 godine, Zvezda je bila u dugu svega 2.5 miliona evra (a jos smo trebali dobiti novac od prelaska Vidica iz Spartaka u Manchester).
Piksi je pokusao da uradi isto ono sta je Muslin zeleo - da dovede skuplja pojacanja iz inostranstva da se probije naredni korak u Evropi, umesto da se kocentrise na Zvezdine klince. I koji je rezultat toga? Strana pojacanja su se pokazala lose, a dug nastavio da raste i kada se Dzajic vratio u Zvezdu - dug je vec bio 44 miliona evra. I onda je Dzajic kriv? Kao sto rekoh, Dzajic jeste verovatno ukrao gomilu novca tokom godina, posebno prodajom tima iz '91, ali je pod njegovim vodjstvom Zvezda bila u minimalnom finansijskom minusu, osvajane su duple titule i tim je prolazio 2-3 prepreke u Evropi - sto je mnoooooooogo bolje nego sto se moze reci za Zvezdu danas.
pre 11 godina
Jedan je Slaboljub Muslin!!! :-)
pre 11 godina
Šta je sa ovi,okruglim(plavim) grbom FK Crvena zvezda ?
pre 11 godina
Mene zamima ko je Dzaju pored Valoka, Vasovica, Mitica, Vukasa, Sekularca, Skoblara, Savicevica, Jugovica, Bobeka i ostalih velikana proglasio za najveceg igraca. Coveka koji je igrao na Korzici dok je npr Vasovic 2x bio sampion Evrope kao kapiten Ajaxa. Realno on pored Pixija, Sestica, Kostica i Mitica, ne moze ni Zvezdina zvezda da bude, a kamoli naj igrac. Bruka.
pre 11 godina
da ponovim: ništa se bolje nije moglo dogoditi zvezdi od ovog izbacivanja. sad to treba iskoristiti da se klub stavi na zdravije temelje, bez krupnijih ugovora i 'zvezda' koje su, eto, promakle evropskim skautima, a dunđeri iz zvezde su im 'ukrali dragulj'...
pre 11 godina
Zvezda je brend, nije to ni Muslin ni Dzajić, bile su tu mnoge generacije pre njih.
pre 11 godina
Muslin je za mene veca legenda od Dzajica i to mi tesko pada. Pixi i Dzajic da se stide sta su napravili od Zvezde, bruka njihova ...
pre 11 godina
Trener bez rominga...
pre 11 godina
Muslin je uzeo titulu u sezoni 2003/04. - a onda je Džajić pred pokušaj ulaska u LŠ prodao dva ključna igrača - Vidića i Mladenovića, a u LŠ je hteo da uđe sa njihove dve zamene - Miladinovićem i Stančićem, što je ostalo zapamćeno kao jedan od najvećih promašaja u istoriji kluba - tada smo protiv PSV-a i Zenita primili 9 golova na dve gostujuće utakmice. Od tada počinje totalni sunovrat kluba - za celu ovu deceniju jedini momenat kad smo mogli nešto da preokrenemo je meč sa Strazburom i onaj nesrećni gol u nadoknadi vremena. Muslin nije mogao da se pomiri s tim da mu rasprodaju klub koji je formirao i s kojim želi velike rezultate - i već pre tih kvalifikacionih utakmica se razišao sa predsednikom i od tada traje ovaj veliki sukob.
pre 11 godina
Okej......znaci sledece sezone pevamo:"Dzajo Odlazi!" Prosle godine smo pevali:"Dzajo dolazi" a one tamo godine:"Dzajo odlazi"......
pre 11 godina
Iz nekog razloga, kad god razmisljam o Zvezdi i tome ko bi bio najbolje rjesenje u ovakvoj situaciji, Muslin mi uvijek prvi padne na pamet. Sto je neko rekao on je napravio generaciju Zigic, Basta, Jankovic i ostali... Meni, kao navijacu, koji voli svoj klub, zbog igre, zbog tima, zbog titula, ovaj covjek ostao mi je u jako lijepom sjecanju i podrzavam ga.
(el ninjo, 14. jun 2014 10:27)
Zigica je doveo Pizon iz Kolubare i svi su ga ismejavali zbog tog poteza dok su Basta i Jankovic prekomandovani iz omladinskog pogona.Pizon je prekomandovao tako Stankovica i Pericu Ognjenovica pa smo uz Pantelica,Zivkovica,Njegusa,Milojevica,Jovicica i ostale tada i igrali najlepsi fudbal(ne racunam Ljupka i pre njega).Muslinu svaka cast na uspesima sa Zvezdom ali mislim da su ovakve izjave ne primerene jednom gospodinu.Sve najlepse sto mi se desilo sa Zvezdom bilo je za vreme dok je na njenom celu bio Dzaja.On je doveo Piksija,Deju,Mihajlovica,PAnceva,Prosineckog itd osvojio LS i glupo bi bilo sad njega komenarisati kad je situacija takva kakva jeste.
pre 11 godina
samo privatizacija, kad bude bio jedan gazda svaki ce evro znati svoj put. Kao sad spremamo zalbu Uefi kako bi se kupilo vreme, svi igraci odlaze uz raskid ugovora, uprava glomazna svi nesto pametuje, pare nisu problem para nema! Sta je sledece? Dzajic je covek proslosti dosla su druga vremena ! Klinci koji igraju fudbal su vec prodati menadzerima I zele da odmah igraju u prvom timu. Ljudi ako nemate para ne idete u provod, ako radnici ne primaju platu nece da rade kako treba isto je tako kod fudbalera a oni su nam doneli titulu u inat upravi!!!
pre 11 godina
Sve je u pravu sto kaze,ali je Muslin poslednja osoba na svetu koja nekog treba da kritikuje a pogotovo da prica o ljudskim kvalitetima.Muslin i njegove titule i njegov kapiten Dejan Ilicu,i njegovo dopingovanje igraca!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Excel tabele, 14. jun 2014 11:49)
Upravo procitah najvecu nebulozu zadnjih par godina....
pre 11 godina
Maaa jok. On je legenda CZ i srpskog fudbala.
pre 11 godina
Muslin je vise puta odlazio i dolazio, ali CZ nije ni finasijski ni igraci propadala nakon njegovih odlasaka. Sa druge strane kada je Dzajic otisao 2005, prakticno je krenula propast. Jeste Piksi u naredne dve sezone uzeo dve duple krune ali sa timom koji je Dzajic ostavio u amanet. Od kad su poceli da nam igraju igraci koje su dovodili Piksi i gospoda posle njega, krenulo je i propadanje. Neka mi bar neko od kritcara Dzajica navede neki znacajni transfer nakon Dzajinog odlaska, ali da se radi o prodaji igraca kojeg su oni doveli,osim naravno Milijasa. Da li je bilo duga nakon Dzajicevog odlaska, i da li je ikada u njegovo vreme prodat igraca da nije dovedena manje vise adekvatna zamena. Manje vise, jer recimo za Vidica ne mozete naci bas adekvatnu zamenu. Dzajic je stvarao i izbaciovao kroz CZ reprezenativne igrace i kada nije bilo Muslina, dok ne znam bas da je poslednje pomenuti nesto ostvario van CZ. Kritka Muslina je po meni posledica povredjene sujete ili mozda cak ugrozenih talova u doovodjenju igraca.
pre 11 godina
Ima kod nas neke čudne zaslepljenosti pa Džajića svi doživljaju kao "dobricu" i "poštenjačinu", verovatno zbog njegovog dobroćudnog izgleda. Za mene je Džaja izgubio svaki ugled onog momenta kada je prihvatio aboliciju od predsednika, umesto da je insistirao da se sudski proces istera do kraja i tako dokazao svoju nevinost. Ovako je na njegovom imenu ostala tamna mrlja koja će ga pratiti dok je sveta i veka.
Što se tiče njegovog upravljanja klubom, jasno je kao dan da je Džaja čovek prošlog veka i onog socijalističkog sistema u kojem su klubovi bili državni projekti. U to doba, bilo je dovoljno da okrene neki broj telefona i novac bi stigao u klub istog dana. Džaja čvrsto veruje da će se ti dani ponovo vratiti i da će svi dugovi koje sada pravi biti izbrisani jednim političkim dekretom.
pre 11 godina
U pravu je Muslin, ne znam zaista sta su zaslepljeni navijaci ovekivali od aboliranog?
pre 11 godina
Zar nije Covic zaduzen za finansije, kakve sada Dzaja ima veze sa trosenjem para? I vise je mucno ovo "Dzajo odlazi", "Dzajo vrati se", "Dzajo odlazi" ...
pre 11 godina
Slavoljub Muslin trener svih trenera,covek je otkrio Zidana i Lizarazua,a ovi sto pricaju o "Muslinovim titulama" nek pogledaju skor sa Partizanom! A da je nesrecni Dzajic poslusao Muslina 2004 danas bi Zvezda imala 7-8 nastupa u LŠ i 5 titula vise!
pre 11 godina
Za Djajica ovo moze biti samo kompliment...kad ga ovakav covek blati...
pre 11 godina
Niko nam ne valja. Radonjic imao sezonu koju ne pamtimo a vec smo ga osudili da je najveci krivac ako ne osvojimo titulu. Na kraju ce i Dzaja biti kriv. Dve najsvetlije tacke u KK i FK CZ.
pre 11 godina
Svaka čast Džajiću što je postigao i uradio za Zvezdu kao igrač, ali je kao funkcioner očajan. To i nije neka novost, ko god se malo razume u fudbalske prilike zna to.
pre 11 godina
apsolutno tacno gospodine Muslin !
pre 11 godina
Muslin ,sve sto je osvojio bilo je u vreme vladavine Mirka Marjenovica, omrazenog zvezdinim navijacima. Toliko o tome.
pre 11 godina
Sve je u pravu sto kaze,ali je Muslin poslednja osoba na svetu koja nekog treba da kritikuje a pogotovo da prica o ljudskim kvalitetima.Muslin i njegove titule i njegov kapiten Dejan Ilicu,i njegovo dopingovanje igraca!
pre 11 godina
Za koga ćete navijati kad vam se ugasi voljeni klub?
pre 11 godina
Sponzor? Zvezdu moze da spasi samo neka od porodica iz UAE,Katara...ali je pitanje ima li smisla uloziti tolike pare u siromasni fudbal naseg podneblja?
pre 11 godina
Nego 'de je Cvele?
pre 11 godina
da ustanesh ti kad govorish o Muslinu!!!! a Dzajic nesposobni, posle odlaska Cvetkovica je pokazao kako se vodi klub u sunovrat! Muslin je posle trece titule trazio da napravi tim u junu ali Dzaja je hteo da se samo on pita, zato smo tako proshli i protiv PSV i Zenita, ukopavajuvi joah jednu legendu Ljupka Petrovica! doveo je Bajevica koji je sramno u sred utakmice napustio klupu! i po chemu on vishe ima prava od Pizona i drugih Zvezda! sad kad smo dotakli dno je pravo pitanje dokle vishe nekog tolerisati zato sto je bio dobar igrach?? da se ugasimo jer moramo nesposobnog da ga istrpimo
pre 11 godina
Čuveni srpski izbor između dva loša.
pre 11 godina
Iz nekog razloga, kad god razmisljam o Zvezdi i tome ko bi bio najbolje rjesenje u ovakvoj situaciji, Muslin mi uvijek prvi padne na pamet. Sto je neko rekao on je napravio generaciju Zigic, Basta, Jankovic i ostali... Meni, kao navijacu, koji voli svoj klub, zbog igre, zbog tima, zbog titula, ovaj covjek ostao mi je u jako lijepom sjecanju i podrzavam ga.
pre 11 godina
Dzajic kao funkcioner ne bi nista uradio bez Cvetkovica, Cvetkovic je najzasluzniji za najvece Zvezdine uspehe.
pre 11 godina
Kad pricas o Dzajicu da ustanes, a ne da pljujes najvecu legendu. Uradio je vise i kao fudbaler i kao funkioner nego sto ti mozes da sanjas. Ali u ovoj nesrecnoj zemnji to je najveci greh. Zato i jesmo tu gde smo.
pre 11 godina
Kad vidim tzv.novinare ili trenere koji su gradili svoje karijere na kritikama Dragana Dzajica ,koji su zivotu imali sam taj cilj pitam se kad ce pojedinci prestati sa uzimanjem u usta legende Dragana Dzajica .
Zasto kriticari Dragana Dzajica ne pogledaju malo oko sebe zasto npr.
Slavoljub Muslin nije osvojio nista od trofeja van C.Zvezde ili mozda kriv Dragan Dzajic .
pre 11 godina
Pocinjem da verujem Muslinu i ostalima.. Sve mi mi mirise na to da je Dzajic los predsednik za nas, i cini mi se da cemo to polako svi da shvatimo..
pre 11 godina
Dzaja je legenda, ali je i Muslin....mislim da govori realne stvari, na zalost je tako.
pre 11 godina
ovaj covek je pokrenuo dopingovanje igraca crvene zvezde,samo nije smeo u derrlbijima,to se i sad radi.za dzajica je delimicno u pravu.drugi covek je nesreca cz,ali i srpskog sporta
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 14. jun 2014 09:48)
Objektivno i bez navijačke zaslepljenosti!
pre 11 godina
A sa kim je ono Zvezda napravila najvece sportske uspehe??
Koga trenira Muslin sada?
pre 11 godina
Pravo kaze covek, svi se slikaju, nista konktetno nisu uradili, a parola je: smislicemo nesto. Nema plana, vizije. Umesto da je pred pocetak prvenstva, sto sam i tada govorio, rasprodat tim i igrali klinci, na taj nacin smanjen minus i stvoreni igraci. Da smo tako zavrsili deseti u sampionatu, isli bi u evropu kao i sad, ali bez zabrana i sa svetlijom buducnoscu...
pre 11 godina
U čović takodje...
Medjutim, zbog čega uprava Partizana ili zvezde neće biti skoro promenjena, i ako je svima jasno da neprestano klubove uvlače u dugove?
Iz 2 razloga:
1)Političari na vlasti su u upravama klubova
2)vodje navijača su u upravama klubova
Kako bi se uprava promenila samo u slučaju žestokih protesta navijaca, nije realno da te vodje (takozvani navijači) sami sebe isteruju.
pre 11 godina
Nikakva mudrost! Da se plate dugovi pa da se krene izpočetka. Istovremeno bi ipak trebalo javno da se kaže KO JE UZEPO I KAKO PARE!
pre 11 godina
Gle ko se javlja! Pa Musli ima istu ovakvu titulu.
Gomila zatvorenih mečeva, pobede sa 1-0, uglavnom iz penala...
pre 11 godina
Svaka čast Musline,najbolji si.Propast zvezde po meni počela je 2004 kada je ovaj čovek posle osvojene titule predložio reforme u klubu u cilju da se konačno Zvezda plasira u Ligu šampiona.Tražio je veća ovlašćenja trenera i transparentnostu u finansisko poslovanje kluba,kao i prekid prodaje igrača.Ali je Džajić odmah počeo da ga napada u novinama i da ga vređa na ličnoj osnovi kako je on nemoralan i nezahvalan.Džajić je na taj način stao u odbranu sistema i sve to namerno pretvorio u sukob između njih dvojice što muslinu nije bio cilj jer lično nije imao ništa protiv Džajića.Tako da je Muslin napustio glub,mi bili kasnije poniženi od PSV-a u kvalifikacijama za LŠ ai kasnije upali u još veći haos.
pre 11 godina
Covek koji je napravio Zigica i doveli ga za za 500 evra(bilo potrebno njegovom caletu za traktor-I to je cista istina!).U Zvezdi ga kasnije prodali za 5 000 000.Treba da se rusi Dzaja.Ko je napravio Bastu,Jankovica,Milovanovica.Dok god igraci poput Gume igraju u Zvezdi tamo titule bolje biti nece.
pre 11 godina
Muslin legenda!!! Dzajic ga je najstrashnije opstruirao, chak je stao i na stranu Pjanovica protiv njega a on doneo tri titule u tri godine! Dzajicu odlazi al se i ne vracaj, povedi Zechevica, Toncheva i Kokezu! Muskiba za predsednika kluba a Lalatovica za trenera, omladinci na teren i svi cemo da uzibamp vec za pola godine! sve druge opcije nemaju guraju nas u josh veci talog
pre 11 godina
Do skoro smo navijali za Zvezdu...
Više se ne zamlaćujem.
pre 11 godina
Podrzavam ovog coveka 100% u ovoj izjavi!
pre 11 godina
Svasta bih rekao o Muslinu,koliko je to los covek,ali mi nece proci komentar. Srbija je nesrecna zemlja kad ovakvi kao Muslin mogu da drze predavanja...
pre 11 godina
Slažem se 100 % .... Dzaja je bio veliki fudbaler i ništa više ... i kada smo bili prvaci Evrope i Sveta,alfa & omega u klubu je bio Cvele,a Dzaja je bio samo ime,magnet za dovodjenje igraca u klub... on nikada nije znao sa finansijama,to svi znaju ... Dzajo,mislim da je došlo krajnje vreme da se pozdravimo ... hvala ti za sve,zbogom !!! SLAVOLJUB MUSLIN, najbolji trener FKCZ poslednjih 20-ak godina i fudbalska legenda FKCZ !!!
pre 11 godina
ovaj covek je pokrenuo dopingovanje igraca crvene zvezde,samo nije smeo u derrlbijima,to se i sad radi.za dzajica je delimicno u pravu.drugi covek je nesreca cz,ali i srpskog sporta
pre 11 godina
Svaka čast Musline,najbolji si.Propast zvezde po meni počela je 2004 kada je ovaj čovek posle osvojene titule predložio reforme u klubu u cilju da se konačno Zvezda plasira u Ligu šampiona.Tražio je veća ovlašćenja trenera i transparentnostu u finansisko poslovanje kluba,kao i prekid prodaje igrača.Ali je Džajić odmah počeo da ga napada u novinama i da ga vređa na ličnoj osnovi kako je on nemoralan i nezahvalan.Džajić je na taj način stao u odbranu sistema i sve to namerno pretvorio u sukob između njih dvojice što muslinu nije bio cilj jer lično nije imao ništa protiv Džajića.Tako da je Muslin napustio glub,mi bili kasnije poniženi od PSV-a u kvalifikacijama za LŠ ai kasnije upali u još veći haos.
pre 11 godina
Podrzavam ovog coveka 100% u ovoj izjavi!
pre 11 godina
Slažem se 100 % .... Dzaja je bio veliki fudbaler i ništa više ... i kada smo bili prvaci Evrope i Sveta,alfa & omega u klubu je bio Cvele,a Dzaja je bio samo ime,magnet za dovodjenje igraca u klub... on nikada nije znao sa finansijama,to svi znaju ... Dzajo,mislim da je došlo krajnje vreme da se pozdravimo ... hvala ti za sve,zbogom !!! SLAVOLJUB MUSLIN, najbolji trener FKCZ poslednjih 20-ak godina i fudbalska legenda FKCZ !!!
pre 11 godina
Nikakva mudrost! Da se plate dugovi pa da se krene izpočetka. Istovremeno bi ipak trebalo javno da se kaže KO JE UZEPO I KAKO PARE!
pre 11 godina
U čović takodje...
Medjutim, zbog čega uprava Partizana ili zvezde neće biti skoro promenjena, i ako je svima jasno da neprestano klubove uvlače u dugove?
Iz 2 razloga:
1)Političari na vlasti su u upravama klubova
2)vodje navijača su u upravama klubova
Kako bi se uprava promenila samo u slučaju žestokih protesta navijaca, nije realno da te vodje (takozvani navijači) sami sebe isteruju.
pre 11 godina
Do skoro smo navijali za Zvezdu...
Više se ne zamlaćujem.
pre 11 godina
Covek koji je napravio Zigica i doveli ga za za 500 evra(bilo potrebno njegovom caletu za traktor-I to je cista istina!).U Zvezdi ga kasnije prodali za 5 000 000.Treba da se rusi Dzaja.Ko je napravio Bastu,Jankovica,Milovanovica.Dok god igraci poput Gume igraju u Zvezdi tamo titule bolje biti nece.
pre 11 godina
Muslin legenda!!! Dzajic ga je najstrashnije opstruirao, chak je stao i na stranu Pjanovica protiv njega a on doneo tri titule u tri godine! Dzajicu odlazi al se i ne vracaj, povedi Zechevica, Toncheva i Kokezu! Muskiba za predsednika kluba a Lalatovica za trenera, omladinci na teren i svi cemo da uzibamp vec za pola godine! sve druge opcije nemaju guraju nas u josh veci talog
pre 11 godina
Dzajic kao funkcioner ne bi nista uradio bez Cvetkovica, Cvetkovic je najzasluzniji za najvece Zvezdine uspehe.
pre 11 godina
Dzaja je legenda, ali je i Muslin....mislim da govori realne stvari, na zalost je tako.
pre 11 godina
Iz nekog razloga, kad god razmisljam o Zvezdi i tome ko bi bio najbolje rjesenje u ovakvoj situaciji, Muslin mi uvijek prvi padne na pamet. Sto je neko rekao on je napravio generaciju Zigic, Basta, Jankovic i ostali... Meni, kao navijacu, koji voli svoj klub, zbog igre, zbog tima, zbog titula, ovaj covjek ostao mi je u jako lijepom sjecanju i podrzavam ga.
pre 11 godina
Pocinjem da verujem Muslinu i ostalima.. Sve mi mi mirise na to da je Dzajic los predsednik za nas, i cini mi se da cemo to polako svi da shvatimo..
pre 11 godina
Ima kod nas neke čudne zaslepljenosti pa Džajića svi doživljaju kao "dobricu" i "poštenjačinu", verovatno zbog njegovog dobroćudnog izgleda. Za mene je Džaja izgubio svaki ugled onog momenta kada je prihvatio aboliciju od predsednika, umesto da je insistirao da se sudski proces istera do kraja i tako dokazao svoju nevinost. Ovako je na njegovom imenu ostala tamna mrlja koja će ga pratiti dok je sveta i veka.
Što se tiče njegovog upravljanja klubom, jasno je kao dan da je Džaja čovek prošlog veka i onog socijalističkog sistema u kojem su klubovi bili državni projekti. U to doba, bilo je dovoljno da okrene neki broj telefona i novac bi stigao u klub istog dana. Džaja čvrsto veruje da će se ti dani ponovo vratiti i da će svi dugovi koje sada pravi biti izbrisani jednim političkim dekretom.
pre 11 godina
Muslin je uzeo titulu u sezoni 2003/04. - a onda je Džajić pred pokušaj ulaska u LŠ prodao dva ključna igrača - Vidića i Mladenovića, a u LŠ je hteo da uđe sa njihove dve zamene - Miladinovićem i Stančićem, što je ostalo zapamćeno kao jedan od najvećih promašaja u istoriji kluba - tada smo protiv PSV-a i Zenita primili 9 golova na dve gostujuće utakmice. Od tada počinje totalni sunovrat kluba - za celu ovu deceniju jedini momenat kad smo mogli nešto da preokrenemo je meč sa Strazburom i onaj nesrećni gol u nadoknadi vremena. Muslin nije mogao da se pomiri s tim da mu rasprodaju klub koji je formirao i s kojim želi velike rezultate - i već pre tih kvalifikacionih utakmica se razišao sa predsednikom i od tada traje ovaj veliki sukob.
pre 11 godina
Slavoljub Muslin trener svih trenera,covek je otkrio Zidana i Lizarazua,a ovi sto pricaju o "Muslinovim titulama" nek pogledaju skor sa Partizanom! A da je nesrecni Dzajic poslusao Muslina 2004 danas bi Zvezda imala 7-8 nastupa u LŠ i 5 titula vise!
pre 11 godina
Sponzor? Zvezdu moze da spasi samo neka od porodica iz UAE,Katara...ali je pitanje ima li smisla uloziti tolike pare u siromasni fudbal naseg podneblja?
pre 11 godina
apsolutno tacno gospodine Muslin !
pre 11 godina
Svaka čast Džajiću što je postigao i uradio za Zvezdu kao igrač, ali je kao funkcioner očajan. To i nije neka novost, ko god se malo razume u fudbalske prilike zna to.
pre 11 godina
Zar nije Covic zaduzen za finansije, kakve sada Dzaja ima veze sa trosenjem para? I vise je mucno ovo "Dzajo odlazi", "Dzajo vrati se", "Dzajo odlazi" ...
pre 11 godina
da ustanesh ti kad govorish o Muslinu!!!! a Dzajic nesposobni, posle odlaska Cvetkovica je pokazao kako se vodi klub u sunovrat! Muslin je posle trece titule trazio da napravi tim u junu ali Dzaja je hteo da se samo on pita, zato smo tako proshli i protiv PSV i Zenita, ukopavajuvi joah jednu legendu Ljupka Petrovica! doveo je Bajevica koji je sramno u sred utakmice napustio klupu! i po chemu on vishe ima prava od Pizona i drugih Zvezda! sad kad smo dotakli dno je pravo pitanje dokle vishe nekog tolerisati zato sto je bio dobar igrach?? da se ugasimo jer moramo nesposobnog da ga istrpimo
pre 11 godina
Nego 'de je Cvele?
pre 11 godina
Čuveni srpski izbor između dva loša.
pre 11 godina
Za koga ćete navijati kad vam se ugasi voljeni klub?
pre 11 godina
Pravo kaze covek, svi se slikaju, nista konktetno nisu uradili, a parola je: smislicemo nesto. Nema plana, vizije. Umesto da je pred pocetak prvenstva, sto sam i tada govorio, rasprodat tim i igrali klinci, na taj nacin smanjen minus i stvoreni igraci. Da smo tako zavrsili deseti u sampionatu, isli bi u evropu kao i sad, ali bez zabrana i sa svetlijom buducnoscu...
pre 11 godina
ovaj covek je pokrenuo dopingovanje igraca crvene zvezde,samo nije smeo u derrlbijima,to se i sad radi.za dzajica je delimicno u pravu.drugi covek je nesreca cz,ali i srpskog sporta
pre 11 godina
ovaj covek je pokrenuo dopingovanje igraca crvene zvezde,samo nije smeo u derrlbijima,to se i sad radi.za dzajica je delimicno u pravu.drugi covek je nesreca cz,ali i srpskog sporta
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 14. jun 2014 09:48)
Objektivno i bez navijačke zaslepljenosti!
pre 11 godina
U pravu je Muslin, ne znam zaista sta su zaslepljeni navijaci ovekivali od aboliranog?
pre 11 godina
Okej......znaci sledece sezone pevamo:"Dzajo Odlazi!" Prosle godine smo pevali:"Dzajo dolazi" a one tamo godine:"Dzajo odlazi"......
pre 11 godina
"Dok je Dzajic vodio tim znalo se - dve godine pravis tim pa dve godine osvojis titule pa ga prodas i onda krenes iz pocetka. U Evropi su se prelazile 2-3 prepreke i to je bilo vise nego odlicno za nase uslove."
The Unforgiven, 14. jun 2014 14:00
Od sredine devedesetih,kada Dzaja pocinje ozbiljnije nesto da se pita u klubu pa sve do 2004. kada je najuren, Zvezda je osvojila titule 1995,2000,2001,2004 (poslednje tri mu doneo Muslin LICNO) to bas i nije na svake dve godine. Vidim da su mnogi zaboravili post od 5 sezona od 1995-2000 godine,sve pod cuvenom legendom kluba Dzajicem. Da podsetim od 1995-2000 nasa liga je bila najpatikarskija i najseoskija liga u Evropi u kojoj su se takmicili klubovi tipa Mladost Backi jarak,FK Becej,Apatin,Rudar Pljevlja,Loznica,Lucani,Milicionar,Mogren,Zeleznik...i drugi klubovi velikani fudbala u Srbiji i Jugoslaviji. Ova danasnje liga je Bundesliga za ovu koja je bila devedesetih.
Sto se tice Evrope,od 1992 do Piksija NIKADA,NIKADA dalje od drugog kola bilo kog takmicenja (pretkola ne racunam u igranje Evrope,to je nivo zone). Uz ovo bih dodao ispadanja od fudbalskih giganata tipa Kasamaks,Ekeren,CSKA Kijev...
Ljudi zaboravljaju,ali ja pametim,jer mi je svaki Zvezdin neuspeh urezan kao ziletom.
pre 11 godina
Gle ko se javlja! Pa Musli ima istu ovakvu titulu.
Gomila zatvorenih mečeva, pobede sa 1-0, uglavnom iz penala...
pre 11 godina
Mene zamima ko je Dzaju pored Valoka, Vasovica, Mitica, Vukasa, Sekularca, Skoblara, Savicevica, Jugovica, Bobeka i ostalih velikana proglasio za najveceg igraca. Coveka koji je igrao na Korzici dok je npr Vasovic 2x bio sampion Evrope kao kapiten Ajaxa. Realno on pored Pixija, Sestica, Kostica i Mitica, ne moze ni Zvezdina zvezda da bude, a kamoli naj igrac. Bruka.
pre 11 godina
da ponovim: ništa se bolje nije moglo dogoditi zvezdi od ovog izbacivanja. sad to treba iskoristiti da se klub stavi na zdravije temelje, bez krupnijih ugovora i 'zvezda' koje su, eto, promakle evropskim skautima, a dunđeri iz zvezde su im 'ukrali dragulj'...
pre 11 godina
Sve je u pravu sto kaze,ali je Muslin poslednja osoba na svetu koja nekog treba da kritikuje a pogotovo da prica o ljudskim kvalitetima.Muslin i njegove titule i njegov kapiten Dejan Ilicu,i njegovo dopingovanje igraca!
pre 11 godina
Sve je u pravu sto kaze,ali je Muslin poslednja osoba na svetu koja nekog treba da kritikuje a pogotovo da prica o ljudskim kvalitetima.Muslin i njegove titule i njegov kapiten Dejan Ilicu,i njegovo dopingovanje igraca!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Excel tabele, 14. jun 2014 11:49)
Upravo procitah najvecu nebulozu zadnjih par godina....
pre 11 godina
Dzaja napravio najbolji business,direktno iz suda ga doveli u Cz da kobajagi on bude "spasilac",naravno od toga nista nema i zato ga treba vratiti nazad u sud,neka odgovara. Ovde zakon vazi jedino za obican narod i one koji nisu clanovi stranke.
pre 11 godina
@Okej......znaci sledece sezone pevamo:"Dzajo Odlazi!" Prosle godine smo pevali:"Dzajo dolazi" a one tamo godine:"Dzajo odlazi"......
(des, 14. jun 2014 13:41)
Ahahaha, ni on vise covek ne zna da l' je pos'o il je dos'o :))
pre 11 godina
Svasta bih rekao o Muslinu,koliko je to los covek,ali mi nece proci komentar. Srbija je nesrecna zemlja kad ovakvi kao Muslin mogu da drze predavanja...
pre 11 godina
Bravo Musli! Kokeza i Covic su odlicni, samo Dzaja nesto tu koci? Pa onda je problem lako resiv. Umuvaj se ti na neku funkciju, Covica za predsednika i ima sve da procveta.
pre 11 godina
A sa kim je ono Zvezda napravila najvece sportske uspehe??
Koga trenira Muslin sada?
pre 11 godina
Kad pricas o Dzajicu da ustanes, a ne da pljujes najvecu legendu. Uradio je vise i kao fudbaler i kao funkioner nego sto ti mozes da sanjas. Ali u ovoj nesrecnoj zemnji to je najveci greh. Zato i jesmo tu gde smo.
pre 11 godina
Za Djajica ovo moze biti samo kompliment...kad ga ovakav covek blati...
pre 11 godina
Slavoljub Muslin jedan je Slavoljub Muslin :)
pre 11 godina
Muslin je za mene veca legenda od Dzajica i to mi tesko pada. Pixi i Dzajic da se stide sta su napravili od Zvezde, bruka njihova ...
pre 11 godina
Muslin ,sve sto je osvojio bilo je u vreme vladavine Mirka Marjenovica, omrazenog zvezdinim navijacima. Toliko o tome.
pre 11 godina
Muslin je u velikoj meri u pravu.DŽajic jeste sposoban i verovatno najstručniji u zemlji da selektira i napravi tim ali je potpuno nesposoban da vodi klub.U vreme najvećih uspeha to je radio Cvetković a Džajić se bavio samo igrčima, mnogi ovde izgleda to ne razlikuju.
pre 11 godina
Iz nekog razloga, kad god razmisljam o Zvezdi i tome ko bi bio najbolje rjesenje u ovakvoj situaciji, Muslin mi uvijek prvi padne na pamet. Sto je neko rekao on je napravio generaciju Zigic, Basta, Jankovic i ostali... Meni, kao navijacu, koji voli svoj klub, zbog igre, zbog tima, zbog titula, ovaj covjek ostao mi je u jako lijepom sjecanju i podrzavam ga.
(el ninjo, 14. jun 2014 10:27)
Zigica je doveo Pizon iz Kolubare i svi su ga ismejavali zbog tog poteza dok su Basta i Jankovic prekomandovani iz omladinskog pogona.Pizon je prekomandovao tako Stankovica i Pericu Ognjenovica pa smo uz Pantelica,Zivkovica,Njegusa,Milojevica,Jovicica i ostale tada i igrali najlepsi fudbal(ne racunam Ljupka i pre njega).Muslinu svaka cast na uspesima sa Zvezdom ali mislim da su ovakve izjave ne primerene jednom gospodinu.Sve najlepse sto mi se desilo sa Zvezdom bilo je za vreme dok je na njenom celu bio Dzaja.On je doveo Piksija,Deju,Mihajlovica,PAnceva,Prosineckog itd osvojio LS i glupo bi bilo sad njega komenarisati kad je situacija takva kakva jeste.
pre 11 godina
Jedan je Slaboljub Muslin!!! :-)
pre 11 godina
Džajić jeste fudbalska legenda, ali samo kao fudbaler. To ne znači - nemojte dirati Džaju, on je legenda.
Kada je počeo sunovrat Zvezde? Naravno, pod Džajićem. Setite se koliko je bilo optužbi igrača o milionima i milionima evra od transfera. I tada su mnogi govorili, ne diraj u legendu. Kasnije ja aboliran, jer, ne diraj u legendu. Šta je uradio ovih godina, sem svađe sa Čovićem? Ništa, ali, ne diraj u legendu.
To da Cvetković, koji takođe vodio Zvezdu, nikada više nije kročio u klub, govori nešto.
Mislim da je Muslin u prvau, pa i više od toga, jer puno stvari nije ni rekao.
pre 11 godina
Zvezda je brend, nije to ni Muslin ni Dzajić, bile su tu mnoge generacije pre njih.
pre 11 godina
samo privatizacija, kad bude bio jedan gazda svaki ce evro znati svoj put. Kao sad spremamo zalbu Uefi kako bi se kupilo vreme, svi igraci odlaze uz raskid ugovora, uprava glomazna svi nesto pametuje, pare nisu problem para nema! Sta je sledece? Dzajic je covek proslosti dosla su druga vremena ! Klinci koji igraju fudbal su vec prodati menadzerima I zele da odmah igraju u prvom timu. Ljudi ako nemate para ne idete u provod, ako radnici ne primaju platu nece da rade kako treba isto je tako kod fudbalera a oni su nam doneli titulu u inat upravi!!!
pre 11 godina
Bravo Musli u pravu si
pre 11 godina
Kad vidim tzv.novinare ili trenere koji su gradili svoje karijere na kritikama Dragana Dzajica ,koji su zivotu imali sam taj cilj pitam se kad ce pojedinci prestati sa uzimanjem u usta legende Dragana Dzajica .
Zasto kriticari Dragana Dzajica ne pogledaju malo oko sebe zasto npr.
Slavoljub Muslin nije osvojio nista od trofeja van C.Zvezde ili mozda kriv Dragan Dzajic .
pre 11 godina
U pravu je Muslin ! Djajica su vec jednom najurili navijaci iz kluba,a sada mu se sprema isto ! Dobar fudbaler,los rukovodilac ?
pre 11 godina
Niko nam ne valja. Radonjic imao sezonu koju ne pamtimo a vec smo ga osudili da je najveci krivac ako ne osvojimo titulu. Na kraju ce i Dzaja biti kriv. Dve najsvetlije tacke u KK i FK CZ.
pre 11 godina
Muslin je vise puta odlazio i dolazio, ali CZ nije ni finasijski ni igraci propadala nakon njegovih odlasaka. Sa druge strane kada je Dzajic otisao 2005, prakticno je krenula propast. Jeste Piksi u naredne dve sezone uzeo dve duple krune ali sa timom koji je Dzajic ostavio u amanet. Od kad su poceli da nam igraju igraci koje su dovodili Piksi i gospoda posle njega, krenulo je i propadanje. Neka mi bar neko od kritcara Dzajica navede neki znacajni transfer nakon Dzajinog odlaska, ali da se radi o prodaji igraca kojeg su oni doveli,osim naravno Milijasa. Da li je bilo duga nakon Dzajicevog odlaska, i da li je ikada u njegovo vreme prodat igraca da nije dovedena manje vise adekvatna zamena. Manje vise, jer recimo za Vidica ne mozete naci bas adekvatnu zamenu. Dzajic je stvarao i izbaciovao kroz CZ reprezenativne igrace i kada nije bilo Muslina, dok ne znam bas da je poslednje pomenuti nesto ostvario van CZ. Kritka Muslina je po meni posledica povredjene sujete ili mozda cak ugrozenih talova u doovodjenju igraca.
pre 11 godina
Mene zamima ko je Dzaju pored Valoka, Vasovica, Mitica, Vukasa, Sekularca, Skoblara, Savicevica, Jugovica, Bobeka i ostalih velikana proglasio za najveceg igraca. Coveka koji je igrao na Korzici dok je npr Vasovic 2x bio sampion Evrope kao kapiten Ajaxa. Realno on pored Pixija, Sestica, Kostica i Mitica, ne moze ni Zvezdina zvezda da bude, a kamoli naj igrac. Bruka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Viapollo, 14. jun 2014 14:08)
Pretpostavljam da ni ti ni svi ovi koji su ti dali pozitivne ocene, niste nikada videli Dzaju dok je igrao fudbal. Mozda i nije najbolji igrac u srpskoj istoriji (Stvar ukusa), ali da poredis sestica sa Dzajicem, to je vec stvar neukusa. Udji na Youtube i potrazi neke utakmice sa Dzajom. Nije tesko. Videces kakav majstor fudbala je bio. A to sto je igrao na Korzici? Mogao je da igra gde je pozeleo a korzikanci su platili najvise. Otisao covek, uzeo kintu, odigrao par sezona i vratio se u Zvezdu. Zavrsio karijeru i doneo vam kup sampiona kao predsednik. Najveca Dzajina greska? Sto je dozvolio da ga barabe uvlace u sumnjive price, a svi, bas svi, od Muslina pa do Covica, morali bi da stanu mirno dok izgovaraju Dzajino ime. Ono sto je on uradio za Zvezdu, oni zajedno nece za dvadeset zivota. Nemas ti pojma o cemu pricas prijatelju.
pre 11 godina
dzajic i Tozovac...
pre 11 godina
Nece biti bolje dok se klub ne organizuje kao preduzece u kom se tacno zna ko je koliko ulozio I koliki je njegov profit, a za to moraju absolutno svi da lete iz postojece klape. Cak I da neko pokrije sve dugove nece se nista resiti dok ne dodju sposobniji ljudi u klub
pre 11 godina
@ ma sta ima da se vise bilo ko kritikuje...zvezda mora da se proda ali kupac ne sme da bude neko sa prostora balkana ili neko cije je poreklo vezani za isti kako bi konacno zdrave pare usle u taj klub a sav ovaj cirkus bio oduvan... (marko, 14. jun 2014 16:00)
znam jednog deliju koji moze da dovede arape
pre 11 godina
Slažem se sa gospodinom Muslinom, potpuno je u pravu...
pre 11 godina
Šta je sa ovi,okruglim(plavim) grbom FK Crvena zvezda ?
pre 11 godina
Све је управу. Ђаја је био добар спорташ, али то не значи и да је добар човјек и менађер.
pre 11 godina
Trener koji je u Zvezdine klupske vitrine doneo tri titule državnog šampiona, a na klupi ekipe iz Ljutice Bogdana sedeo je u dva navrata.
Ispravka, tri duple krune je doneo.
pre 11 godina
Nisi ni ti cvecka
pre 11 godina
Muslin mi je omiljeni Zvezdin trener u poslednjih 20-ak godina zbog svih uspeha koje je imao sa Zvezdom, ali u ovom slucaju mnogo preteruje. Dok je Dzajic vodio tim znalo se - dve godine pravis tim pa dve godine osvojis titule pa ga prodas i onda krenes iz pocetka. U Evropi su se prelazile 2-3 prepreke i to je bilo vise nego odlicno za nase uslove. Kada je Dzajic otisao iz Zvezde 2004 godine, Zvezda je bila u dugu svega 2.5 miliona evra (a jos smo trebali dobiti novac od prelaska Vidica iz Spartaka u Manchester).
Piksi je pokusao da uradi isto ono sta je Muslin zeleo - da dovede skuplja pojacanja iz inostranstva da se probije naredni korak u Evropi, umesto da se kocentrise na Zvezdine klince. I koji je rezultat toga? Strana pojacanja su se pokazala lose, a dug nastavio da raste i kada se Dzajic vratio u Zvezdu - dug je vec bio 44 miliona evra. I onda je Dzajic kriv? Kao sto rekoh, Dzajic jeste verovatno ukrao gomilu novca tokom godina, posebno prodajom tima iz '91, ali je pod njegovim vodjstvom Zvezda bila u minimalnom finansijskom minusu, osvajane su duple titule i tim je prolazio 2-3 prepreke u Evropi - sto je mnoooooooogo bolje nego sto se moze reci za Zvezdu danas.
pre 11 godina
Ne volim Covica ali je ovo jos najmanje njegova krivica. Niko nema carobni stapic pa da za dan sredi stanje nastalo decenijama raznih javasluka. Radije bih gledao Zvezdu u najnizoj lizi kako igra atraktivan fudbal nego gledao pojedine clanove uprave kako se sepure na Marakani a do ove sezone nisam video ni jednu polu-pristojnu utakmicu, nije ni sad bilo sjajno vise je liga ocajna al ima nekog napretka bar na terenu.
pre 11 godina
Muslina za trenera, mene za predsednika. Da oteram ale i pustim Muslina u miru da radi min 5 god.
pre 11 godina
...ne zna se ko se pokvarenije smeška na ovoj slici...toliko o obojici...
pre 11 godina
Sunovrat Zvezde je poceo onog trenutka kad je i sunovrat bivse velike drzave,znaci sa raspadom Jugolavije.Nema Dzaja nikakve veze sa tim.Koliko je realno ocekivati da u banana zemlji kao sto je Srbija bude uspesan fudbalski klub?Sve se namerno unistava pa zasto bi ZveZda bila izuzetak.
pre 11 godina
Maaa jok. On je legenda CZ i srpskog fudbala.
pre 11 godina
Zvezdi treba dobar ekonomista na mestu generalnog direktora kao sto je bio Cvetkovic u zlatno doba Cz. Dzaja je odlican sportski direktor i ima njuh za dovodjenje dobrih mladih igraca. Muslin je odlican trener. Steta sto se ne podnose Muslin i Dzaja. Oni bi bili dobitna kombinacija uz uslov da im se doda neko ko se razume u finansije. Abramovic kad je kupio Celzi prvo je doveo Pitera Kenjona da mu zatvori finansijsku konstrukciju pa je doveo vrhunskog trenera (Murinja) i dao mu odresene ruke da dovodi koje hoce igrace. Dakle, recept za CZ glasi: dobar ekonomista u upravi ( npr. Cvele), zatim Dzaja na mestu sportskog direktora i na kraju Muslin za trenera. Moze cak kao u Engleskoj da trener bude menadzer; u tom slucaju moze bez Dzaje. Nesto slicno je uradio Partizan u kosarci. Tacno se zna ko sta radi i sta je cija odgovornost. Tako treba u svakoj oblasti da bude.
pre 11 godina
Dragan Dzajice je uvek nas rado vidjen gost!
pre 11 godina
A je l njega neko pozove da pita za misljenje, tek onako, ili on pozove redakciju sa stavom-ej imam nesto da kazem, hocete da objavite?
pre 11 godina
Trener bez rominga...
pre 11 godina
kao fudbaler bio si vasarski igrac kao trener niko i nista ljubomora i mrznja te izjedaju. Sta je Dzaja doneo Zvezdi? Pa to svi znamo-a najsvezije je titula posle 6 godina. Ali ovo je zemlja lazi i manipulacija pa zato takvi kao ti i imaju prostora...
pre 11 godina
Gledao sam malo vesti na TV i odmah sam spazio ovaj prilog. Vrlo zanimljiv, uvek sam se pitao odakle se sve orkestrira i sada vidim da je odavde. Iznutra. ))):
“Dragan Džajić je kriv za to, on je režiser stranputice “crveno-belog“ tima. Ništa ne radi, samo statira, a majstor je da potroši klupske pare“, rekao je Muslin.
“Zvezda je u velikom minusu, sadašnja uprava je pokušala da ga smanji, ali dok je tu Džajić sreće neće i ne može da bude. Mora se pod hitno naći neki čovek koji bi pokrio minus. Ili neki jaki sponzor i da se krene od nule, drugu varijantu ne vidim“, zaključio je Muslin.
pre 11 godina
ma sta ima da se vise bilo ko kritikuje...zvezda mora da se proda ali kupac ne sme da bude neko sa prostora balkana ili neko cije je poreklo vezani za isti kako bi konacno zdrave pare usle u taj klub a sav ovaj cirkus bio oduvan...
pre 11 godina
Ćiro Vam je jedini spas.
pre 11 godina
Да ли је и колико Џајић крив за ову ситуацију у Звезди немам појма, тј. таман онолико колико и 99.9% оних који су овде оставили своје мишљење. Али оно што знам је да су тоталне небулозе уздизати оволико Муслина тоталне небулозе. Зашто он није негде у свету (Русији, Бугарској или где је већ тадио) направио резултат иоле вредан пажње? Па ваљда није неважно да ти управа доведе играче са којима можеш направити резултат. Најбољи пример је протекло првенство, скоцкали су тим са неколико, за наше услове, квалитетних играча и освојили су титулу. Мислите ли да Достанић, Кристић, Јанковић, Просинечки или Лимени са овим тимом не би направили исто. Па има ли ту имало заслуга неке управе, или је све у рукама свемогућних Мусслина?
Ја уопште не тврдим да Муслин није добар тренер, али то није довољно да се направи добар резултат, а нарочито га оволико глорификовати само да би се џајић оволико оцрнио.
pre 11 godina
Nasa ni strucna a ni navijacka javnost nemoze ili nece da utvrdi uzroke pada nasih klubova prvenstveno Zvezde i Partizana. Ti klubovi nisu mogli dosec finala kupa sampiona po svojoj snazi ne samo fudbalskoj vec ukupnoj. Oni su to postigli na jedan namesten nacin i stvorili nerealna ocekivanja. U prevodu to vam je kad kupis mercedesa imas platu 3oo evra odrzavanje kosta 400 propast moras. Znaci verovatno da bi bilo isto u ovakom sistemu da je vodio bilo ko .
pre 11 godina
@Viapolo
Šestić? Ajde Vasović,Bobek ...ima još,al gde Šestića nadje čoveče?Preterao si.
pre 11 godina
Kad pricas o Dzajicu da ustanes, a ne da pljujes najvecu legendu. Uradio je vise i kao fudbaler i kao funkioner nego sto ti mozes da sanjas. Ali u ovoj nesrecnoj zemnji to je najveci greh. Zato i jesmo tu gde smo.
pre 11 godina
ovaj covek je pokrenuo dopingovanje igraca crvene zvezde,samo nije smeo u derrlbijima,to se i sad radi.za dzajica je delimicno u pravu.drugi covek je nesreca cz,ali i srpskog sporta
pre 11 godina
Sve je u pravu sto kaze,ali je Muslin poslednja osoba na svetu koja nekog treba da kritikuje a pogotovo da prica o ljudskim kvalitetima.Muslin i njegove titule i njegov kapiten Dejan Ilicu,i njegovo dopingovanje igraca!
pre 11 godina
Gle ko se javlja! Pa Musli ima istu ovakvu titulu.
Gomila zatvorenih mečeva, pobede sa 1-0, uglavnom iz penala...
pre 11 godina
A sa kim je ono Zvezda napravila najvece sportske uspehe??
Koga trenira Muslin sada?
pre 11 godina
Svasta bih rekao o Muslinu,koliko je to los covek,ali mi nece proci komentar. Srbija je nesrecna zemlja kad ovakvi kao Muslin mogu da drze predavanja...
pre 11 godina
Za Djajica ovo moze biti samo kompliment...kad ga ovakav covek blati...
pre 11 godina
Kad vidim tzv.novinare ili trenere koji su gradili svoje karijere na kritikama Dragana Dzajica ,koji su zivotu imali sam taj cilj pitam se kad ce pojedinci prestati sa uzimanjem u usta legende Dragana Dzajica .
Zasto kriticari Dragana Dzajica ne pogledaju malo oko sebe zasto npr.
Slavoljub Muslin nije osvojio nista od trofeja van C.Zvezde ili mozda kriv Dragan Dzajic .
pre 11 godina
Muslin je za mene veca legenda od Dzajica i to mi tesko pada. Pixi i Dzajic da se stide sta su napravili od Zvezde, bruka njihova ...
pre 11 godina
Za koga ćete navijati kad vam se ugasi voljeni klub?
pre 11 godina
Do skoro smo navijali za Zvezdu...
Više se ne zamlaćujem.
pre 11 godina
Iz nekog razloga, kad god razmisljam o Zvezdi i tome ko bi bio najbolje rjesenje u ovakvoj situaciji, Muslin mi uvijek prvi padne na pamet. Sto je neko rekao on je napravio generaciju Zigic, Basta, Jankovic i ostali... Meni, kao navijacu, koji voli svoj klub, zbog igre, zbog tima, zbog titula, ovaj covjek ostao mi je u jako lijepom sjecanju i podrzavam ga.
(el ninjo, 14. jun 2014 10:27)
Zigica je doveo Pizon iz Kolubare i svi su ga ismejavali zbog tog poteza dok su Basta i Jankovic prekomandovani iz omladinskog pogona.Pizon je prekomandovao tako Stankovica i Pericu Ognjenovica pa smo uz Pantelica,Zivkovica,Njegusa,Milojevica,Jovicica i ostale tada i igrali najlepsi fudbal(ne racunam Ljupka i pre njega).Muslinu svaka cast na uspesima sa Zvezdom ali mislim da su ovakve izjave ne primerene jednom gospodinu.Sve najlepse sto mi se desilo sa Zvezdom bilo je za vreme dok je na njenom celu bio Dzaja.On je doveo Piksija,Deju,Mihajlovica,PAnceva,Prosineckog itd osvojio LS i glupo bi bilo sad njega komenarisati kad je situacija takva kakva jeste.
pre 11 godina
Niko nam ne valja. Radonjic imao sezonu koju ne pamtimo a vec smo ga osudili da je najveci krivac ako ne osvojimo titulu. Na kraju ce i Dzaja biti kriv. Dve najsvetlije tacke u KK i FK CZ.
pre 11 godina
Sve je u pravu sto kaze,ali je Muslin poslednja osoba na svetu koja nekog treba da kritikuje a pogotovo da prica o ljudskim kvalitetima.Muslin i njegove titule i njegov kapiten Dejan Ilicu,i njegovo dopingovanje igraca!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Excel tabele, 14. jun 2014 11:49)
Upravo procitah najvecu nebulozu zadnjih par godina....
pre 11 godina
kao fudbaler bio si vasarski igrac kao trener niko i nista ljubomora i mrznja te izjedaju. Sta je Dzaja doneo Zvezdi? Pa to svi znamo-a najsvezije je titula posle 6 godina. Ali ovo je zemlja lazi i manipulacija pa zato takvi kao ti i imaju prostora...
pre 11 godina
Muslin legenda!!! Dzajic ga je najstrashnije opstruirao, chak je stao i na stranu Pjanovica protiv njega a on doneo tri titule u tri godine! Dzajicu odlazi al se i ne vracaj, povedi Zechevica, Toncheva i Kokezu! Muskiba za predsednika kluba a Lalatovica za trenera, omladinci na teren i svi cemo da uzibamp vec za pola godine! sve druge opcije nemaju guraju nas u josh veci talog
pre 11 godina
Slavoljub Muslin trener svih trenera,covek je otkrio Zidana i Lizarazua,a ovi sto pricaju o "Muslinovim titulama" nek pogledaju skor sa Partizanom! A da je nesrecni Dzajic poslusao Muslina 2004 danas bi Zvezda imala 7-8 nastupa u LŠ i 5 titula vise!
pre 11 godina
Svaka čast Musline,najbolji si.Propast zvezde po meni počela je 2004 kada je ovaj čovek posle osvojene titule predložio reforme u klubu u cilju da se konačno Zvezda plasira u Ligu šampiona.Tražio je veća ovlašćenja trenera i transparentnostu u finansisko poslovanje kluba,kao i prekid prodaje igrača.Ali je Džajić odmah počeo da ga napada u novinama i da ga vređa na ličnoj osnovi kako je on nemoralan i nezahvalan.Džajić je na taj način stao u odbranu sistema i sve to namerno pretvorio u sukob između njih dvojice što muslinu nije bio cilj jer lično nije imao ništa protiv Džajića.Tako da je Muslin napustio glub,mi bili kasnije poniženi od PSV-a u kvalifikacijama za LŠ ai kasnije upali u još veći haos.
pre 11 godina
Trener bez rominga...
pre 11 godina
Slažem se 100 % .... Dzaja je bio veliki fudbaler i ništa više ... i kada smo bili prvaci Evrope i Sveta,alfa & omega u klubu je bio Cvele,a Dzaja je bio samo ime,magnet za dovodjenje igraca u klub... on nikada nije znao sa finansijama,to svi znaju ... Dzajo,mislim da je došlo krajnje vreme da se pozdravimo ... hvala ti za sve,zbogom !!! SLAVOLJUB MUSLIN, najbolji trener FKCZ poslednjih 20-ak godina i fudbalska legenda FKCZ !!!
pre 11 godina
Čuveni srpski izbor između dva loša.
pre 11 godina
Zar nije Covic zaduzen za finansije, kakve sada Dzaja ima veze sa trosenjem para? I vise je mucno ovo "Dzajo odlazi", "Dzajo vrati se", "Dzajo odlazi" ...
pre 11 godina
Podrzavam ovog coveka 100% u ovoj izjavi!
pre 11 godina
Muslin mi je omiljeni Zvezdin trener u poslednjih 20-ak godina zbog svih uspeha koje je imao sa Zvezdom, ali u ovom slucaju mnogo preteruje. Dok je Dzajic vodio tim znalo se - dve godine pravis tim pa dve godine osvojis titule pa ga prodas i onda krenes iz pocetka. U Evropi su se prelazile 2-3 prepreke i to je bilo vise nego odlicno za nase uslove. Kada je Dzajic otisao iz Zvezde 2004 godine, Zvezda je bila u dugu svega 2.5 miliona evra (a jos smo trebali dobiti novac od prelaska Vidica iz Spartaka u Manchester).
Piksi je pokusao da uradi isto ono sta je Muslin zeleo - da dovede skuplja pojacanja iz inostranstva da se probije naredni korak u Evropi, umesto da se kocentrise na Zvezdine klince. I koji je rezultat toga? Strana pojacanja su se pokazala lose, a dug nastavio da raste i kada se Dzajic vratio u Zvezdu - dug je vec bio 44 miliona evra. I onda je Dzajic kriv? Kao sto rekoh, Dzajic jeste verovatno ukrao gomilu novca tokom godina, posebno prodajom tima iz '91, ali je pod njegovim vodjstvom Zvezda bila u minimalnom finansijskom minusu, osvajane su duple titule i tim je prolazio 2-3 prepreke u Evropi - sto je mnoooooooogo bolje nego sto se moze reci za Zvezdu danas.
pre 11 godina
Ne volim Covica ali je ovo jos najmanje njegova krivica. Niko nema carobni stapic pa da za dan sredi stanje nastalo decenijama raznih javasluka. Radije bih gledao Zvezdu u najnizoj lizi kako igra atraktivan fudbal nego gledao pojedine clanove uprave kako se sepure na Marakani a do ove sezone nisam video ni jednu polu-pristojnu utakmicu, nije ni sad bilo sjajno vise je liga ocajna al ima nekog napretka bar na terenu.
pre 11 godina
Mene zamima ko je Dzaju pored Valoka, Vasovica, Mitica, Vukasa, Sekularca, Skoblara, Savicevica, Jugovica, Bobeka i ostalih velikana proglasio za najveceg igraca. Coveka koji je igrao na Korzici dok je npr Vasovic 2x bio sampion Evrope kao kapiten Ajaxa. Realno on pored Pixija, Sestica, Kostica i Mitica, ne moze ni Zvezdina zvezda da bude, a kamoli naj igrac. Bruka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Viapollo, 14. jun 2014 14:08)
Pretpostavljam da ni ti ni svi ovi koji su ti dali pozitivne ocene, niste nikada videli Dzaju dok je igrao fudbal. Mozda i nije najbolji igrac u srpskoj istoriji (Stvar ukusa), ali da poredis sestica sa Dzajicem, to je vec stvar neukusa. Udji na Youtube i potrazi neke utakmice sa Dzajom. Nije tesko. Videces kakav majstor fudbala je bio. A to sto je igrao na Korzici? Mogao je da igra gde je pozeleo a korzikanci su platili najvise. Otisao covek, uzeo kintu, odigrao par sezona i vratio se u Zvezdu. Zavrsio karijeru i doneo vam kup sampiona kao predsednik. Najveca Dzajina greska? Sto je dozvolio da ga barabe uvlace u sumnjive price, a svi, bas svi, od Muslina pa do Covica, morali bi da stanu mirno dok izgovaraju Dzajino ime. Ono sto je on uradio za Zvezdu, oni zajedno nece za dvadeset zivota. Nemas ti pojma o cemu pricas prijatelju.
pre 11 godina
Muslin ,sve sto je osvojio bilo je u vreme vladavine Mirka Marjenovica, omrazenog zvezdinim navijacima. Toliko o tome.
pre 11 godina
Muslin je vise puta odlazio i dolazio, ali CZ nije ni finasijski ni igraci propadala nakon njegovih odlasaka. Sa druge strane kada je Dzajic otisao 2005, prakticno je krenula propast. Jeste Piksi u naredne dve sezone uzeo dve duple krune ali sa timom koji je Dzajic ostavio u amanet. Od kad su poceli da nam igraju igraci koje su dovodili Piksi i gospoda posle njega, krenulo je i propadanje. Neka mi bar neko od kritcara Dzajica navede neki znacajni transfer nakon Dzajinog odlaska, ali da se radi o prodaji igraca kojeg su oni doveli,osim naravno Milijasa. Da li je bilo duga nakon Dzajicevog odlaska, i da li je ikada u njegovo vreme prodat igraca da nije dovedena manje vise adekvatna zamena. Manje vise, jer recimo za Vidica ne mozete naci bas adekvatnu zamenu. Dzajic je stvarao i izbaciovao kroz CZ reprezenativne igrace i kada nije bilo Muslina, dok ne znam bas da je poslednje pomenuti nesto ostvario van CZ. Kritka Muslina je po meni posledica povredjene sujete ili mozda cak ugrozenih talova u doovodjenju igraca.
pre 11 godina
Да ли је и колико Џајић крив за ову ситуацију у Звезди немам појма, тј. таман онолико колико и 99.9% оних који су овде оставили своје мишљење. Али оно што знам је да су тоталне небулозе уздизати оволико Муслина тоталне небулозе. Зашто он није негде у свету (Русији, Бугарској или где је већ тадио) направио резултат иоле вредан пажње? Па ваљда није неважно да ти управа доведе играче са којима можеш направити резултат. Најбољи пример је протекло првенство, скоцкали су тим са неколико, за наше услове, квалитетних играча и освојили су титулу. Мислите ли да Достанић, Кристић, Јанковић, Просинечки или Лимени са овим тимом не би направили исто. Па има ли ту имало заслуга неке управе, или је све у рукама свемогућних Мусслина?
Ја уопште не тврдим да Муслин није добар тренер, али то није довољно да се направи добар резултат, а нарочито га оволико глорификовати само да би се џајић оволико оцрнио.
pre 11 godina
Mene zamima ko je Dzaju pored Valoka, Vasovica, Mitica, Vukasa, Sekularca, Skoblara, Savicevica, Jugovica, Bobeka i ostalih velikana proglasio za najveceg igraca. Coveka koji je igrao na Korzici dok je npr Vasovic 2x bio sampion Evrope kao kapiten Ajaxa. Realno on pored Pixija, Sestica, Kostica i Mitica, ne moze ni Zvezdina zvezda da bude, a kamoli naj igrac. Bruka.
pre 11 godina
Iz nekog razloga, kad god razmisljam o Zvezdi i tome ko bi bio najbolje rjesenje u ovakvoj situaciji, Muslin mi uvijek prvi padne na pamet. Sto je neko rekao on je napravio generaciju Zigic, Basta, Jankovic i ostali... Meni, kao navijacu, koji voli svoj klub, zbog igre, zbog tima, zbog titula, ovaj covjek ostao mi je u jako lijepom sjecanju i podrzavam ga.
pre 11 godina
Nikakva mudrost! Da se plate dugovi pa da se krene izpočetka. Istovremeno bi ipak trebalo javno da se kaže KO JE UZEPO I KAKO PARE!
pre 11 godina
U čović takodje...
Medjutim, zbog čega uprava Partizana ili zvezde neće biti skoro promenjena, i ako je svima jasno da neprestano klubove uvlače u dugove?
Iz 2 razloga:
1)Političari na vlasti su u upravama klubova
2)vodje navijača su u upravama klubova
Kako bi se uprava promenila samo u slučaju žestokih protesta navijaca, nije realno da te vodje (takozvani navijači) sami sebe isteruju.
pre 11 godina
Dzajic kao funkcioner ne bi nista uradio bez Cvetkovica, Cvetkovic je najzasluzniji za najvece Zvezdine uspehe.
pre 11 godina
Pocinjem da verujem Muslinu i ostalima.. Sve mi mi mirise na to da je Dzajic los predsednik za nas, i cini mi se da cemo to polako svi da shvatimo..
pre 11 godina
Maaa jok. On je legenda CZ i srpskog fudbala.
pre 11 godina
Bravo Musli! Kokeza i Covic su odlicni, samo Dzaja nesto tu koci? Pa onda je problem lako resiv. Umuvaj se ti na neku funkciju, Covica za predsednika i ima sve da procveta.
pre 11 godina
Svaka čast Džajiću što je postigao i uradio za Zvezdu kao igrač, ali je kao funkcioner očajan. To i nije neka novost, ko god se malo razume u fudbalske prilike zna to.
pre 11 godina
Covek koji je napravio Zigica i doveli ga za za 500 evra(bilo potrebno njegovom caletu za traktor-I to je cista istina!).U Zvezdi ga kasnije prodali za 5 000 000.Treba da se rusi Dzaja.Ko je napravio Bastu,Jankovica,Milovanovica.Dok god igraci poput Gume igraju u Zvezdi tamo titule bolje biti nece.
pre 11 godina
da ustanesh ti kad govorish o Muslinu!!!! a Dzajic nesposobni, posle odlaska Cvetkovica je pokazao kako se vodi klub u sunovrat! Muslin je posle trece titule trazio da napravi tim u junu ali Dzaja je hteo da se samo on pita, zato smo tako proshli i protiv PSV i Zenita, ukopavajuvi joah jednu legendu Ljupka Petrovica! doveo je Bajevica koji je sramno u sred utakmice napustio klupu! i po chemu on vishe ima prava od Pizona i drugih Zvezda! sad kad smo dotakli dno je pravo pitanje dokle vishe nekog tolerisati zato sto je bio dobar igrach?? da se ugasimo jer moramo nesposobnog da ga istrpimo
pre 11 godina
Zvezda je brend, nije to ni Muslin ni Dzajić, bile su tu mnoge generacije pre njih.
pre 11 godina
Sunovrat Zvezde je poceo onog trenutka kad je i sunovrat bivse velike drzave,znaci sa raspadom Jugolavije.Nema Dzaja nikakve veze sa tim.Koliko je realno ocekivati da u banana zemlji kao sto je Srbija bude uspesan fudbalski klub?Sve se namerno unistava pa zasto bi ZveZda bila izuzetak.
pre 11 godina
ovaj covek je pokrenuo dopingovanje igraca crvene zvezde,samo nije smeo u derrlbijima,to se i sad radi.za dzajica je delimicno u pravu.drugi covek je nesreca cz,ali i srpskog sporta
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aleksandar, 14. jun 2014 09:48)
Objektivno i bez navijačke zaslepljenosti!
pre 11 godina
apsolutno tacno gospodine Muslin !
pre 11 godina
Dzaja je legenda, ali je i Muslin....mislim da govori realne stvari, na zalost je tako.
pre 11 godina
Nasa ni strucna a ni navijacka javnost nemoze ili nece da utvrdi uzroke pada nasih klubova prvenstveno Zvezde i Partizana. Ti klubovi nisu mogli dosec finala kupa sampiona po svojoj snazi ne samo fudbalskoj vec ukupnoj. Oni su to postigli na jedan namesten nacin i stvorili nerealna ocekivanja. U prevodu to vam je kad kupis mercedesa imas platu 3oo evra odrzavanje kosta 400 propast moras. Znaci verovatno da bi bilo isto u ovakom sistemu da je vodio bilo ko .
pre 11 godina
Zvezdi treba dobar ekonomista na mestu generalnog direktora kao sto je bio Cvetkovic u zlatno doba Cz. Dzaja je odlican sportski direktor i ima njuh za dovodjenje dobrih mladih igraca. Muslin je odlican trener. Steta sto se ne podnose Muslin i Dzaja. Oni bi bili dobitna kombinacija uz uslov da im se doda neko ko se razume u finansije. Abramovic kad je kupio Celzi prvo je doveo Pitera Kenjona da mu zatvori finansijsku konstrukciju pa je doveo vrhunskog trenera (Murinja) i dao mu odresene ruke da dovodi koje hoce igrace. Dakle, recept za CZ glasi: dobar ekonomista u upravi ( npr. Cvele), zatim Dzaja na mestu sportskog direktora i na kraju Muslin za trenera. Moze cak kao u Engleskoj da trener bude menadzer; u tom slucaju moze bez Dzaje. Nesto slicno je uradio Partizan u kosarci. Tacno se zna ko sta radi i sta je cija odgovornost. Tako treba u svakoj oblasti da bude.
pre 11 godina
Dragan Dzajice je uvek nas rado vidjen gost!
pre 11 godina
Nisi ni ti cvecka
pre 11 godina
U pravu je Muslin, ne znam zaista sta su zaslepljeni navijaci ovekivali od aboliranog?
pre 11 godina
Jedan je Slaboljub Muslin!!! :-)
pre 11 godina
Muslin je uzeo titulu u sezoni 2003/04. - a onda je Džajić pred pokušaj ulaska u LŠ prodao dva ključna igrača - Vidića i Mladenovića, a u LŠ je hteo da uđe sa njihove dve zamene - Miladinovićem i Stančićem, što je ostalo zapamćeno kao jedan od najvećih promašaja u istoriji kluba - tada smo protiv PSV-a i Zenita primili 9 golova na dve gostujuće utakmice. Od tada počinje totalni sunovrat kluba - za celu ovu deceniju jedini momenat kad smo mogli nešto da preokrenemo je meč sa Strazburom i onaj nesrećni gol u nadoknadi vremena. Muslin nije mogao da se pomiri s tim da mu rasprodaju klub koji je formirao i s kojim želi velike rezultate - i već pre tih kvalifikacionih utakmica se razišao sa predsednikom i od tada traje ovaj veliki sukob.
pre 11 godina
Bravo Musli u pravu si
pre 11 godina
Ćiro Vam je jedini spas.
pre 11 godina
Sponzor? Zvezdu moze da spasi samo neka od porodica iz UAE,Katara...ali je pitanje ima li smisla uloziti tolike pare u siromasni fudbal naseg podneblja?
pre 11 godina
samo privatizacija, kad bude bio jedan gazda svaki ce evro znati svoj put. Kao sad spremamo zalbu Uefi kako bi se kupilo vreme, svi igraci odlaze uz raskid ugovora, uprava glomazna svi nesto pametuje, pare nisu problem para nema! Sta je sledece? Dzajic je covek proslosti dosla su druga vremena ! Klinci koji igraju fudbal su vec prodati menadzerima I zele da odmah igraju u prvom timu. Ljudi ako nemate para ne idete u provod, ako radnici ne primaju platu nece da rade kako treba isto je tako kod fudbalera a oni su nam doneli titulu u inat upravi!!!
pre 11 godina
Okej......znaci sledece sezone pevamo:"Dzajo Odlazi!" Prosle godine smo pevali:"Dzajo dolazi" a one tamo godine:"Dzajo odlazi"......
pre 11 godina
Slažem se sa gospodinom Muslinom, potpuno je u pravu...
pre 11 godina
...ne zna se ko se pokvarenije smeška na ovoj slici...toliko o obojici...
pre 11 godina
Pravo kaze covek, svi se slikaju, nista konktetno nisu uradili, a parola je: smislicemo nesto. Nema plana, vizije. Umesto da je pred pocetak prvenstva, sto sam i tada govorio, rasprodat tim i igrali klinci, na taj nacin smanjen minus i stvoreni igraci. Da smo tako zavrsili deseti u sampionatu, isli bi u evropu kao i sad, ali bez zabrana i sa svetlijom buducnoscu...
pre 11 godina
U pravu je Muslin ! Djajica su vec jednom najurili navijaci iz kluba,a sada mu se sprema isto ! Dobar fudbaler,los rukovodilac ?
pre 11 godina
Gledao sam malo vesti na TV i odmah sam spazio ovaj prilog. Vrlo zanimljiv, uvek sam se pitao odakle se sve orkestrira i sada vidim da je odavde. Iznutra. ))):
“Dragan Džajić je kriv za to, on je režiser stranputice “crveno-belog“ tima. Ništa ne radi, samo statira, a majstor je da potroši klupske pare“, rekao je Muslin.
“Zvezda je u velikom minusu, sadašnja uprava je pokušala da ga smanji, ali dok je tu Džajić sreće neće i ne može da bude. Mora se pod hitno naći neki čovek koji bi pokrio minus. Ili neki jaki sponzor i da se krene od nule, drugu varijantu ne vidim“, zaključio je Muslin.
pre 11 godina
Slavoljub Muslin jedan je Slavoljub Muslin :)
pre 11 godina
Ima kod nas neke čudne zaslepljenosti pa Džajića svi doživljaju kao "dobricu" i "poštenjačinu", verovatno zbog njegovog dobroćudnog izgleda. Za mene je Džaja izgubio svaki ugled onog momenta kada je prihvatio aboliciju od predsednika, umesto da je insistirao da se sudski proces istera do kraja i tako dokazao svoju nevinost. Ovako je na njegovom imenu ostala tamna mrlja koja će ga pratiti dok je sveta i veka.
Što se tiče njegovog upravljanja klubom, jasno je kao dan da je Džaja čovek prošlog veka i onog socijalističkog sistema u kojem su klubovi bili državni projekti. U to doba, bilo je dovoljno da okrene neki broj telefona i novac bi stigao u klub istog dana. Džaja čvrsto veruje da će se ti dani ponovo vratiti i da će svi dugovi koje sada pravi biti izbrisani jednim političkim dekretom.
pre 11 godina
Muslina za trenera, mene za predsednika. Da oteram ale i pustim Muslina u miru da radi min 5 god.
pre 11 godina
A je l njega neko pozove da pita za misljenje, tek onako, ili on pozove redakciju sa stavom-ej imam nesto da kazem, hocete da objavite?
pre 11 godina
Šta je sa ovi,okruglim(plavim) grbom FK Crvena zvezda ?
pre 11 godina
@ ma sta ima da se vise bilo ko kritikuje...zvezda mora da se proda ali kupac ne sme da bude neko sa prostora balkana ili neko cije je poreklo vezani za isti kako bi konacno zdrave pare usle u taj klub a sav ovaj cirkus bio oduvan... (marko, 14. jun 2014 16:00)
znam jednog deliju koji moze da dovede arape
pre 11 godina
Dzaja napravio najbolji business,direktno iz suda ga doveli u Cz da kobajagi on bude "spasilac",naravno od toga nista nema i zato ga treba vratiti nazad u sud,neka odgovara. Ovde zakon vazi jedino za obican narod i one koji nisu clanovi stranke.
pre 11 godina
da ponovim: ništa se bolje nije moglo dogoditi zvezdi od ovog izbacivanja. sad to treba iskoristiti da se klub stavi na zdravije temelje, bez krupnijih ugovora i 'zvezda' koje su, eto, promakle evropskim skautima, a dunđeri iz zvezde su im 'ukrali dragulj'...
pre 11 godina
Све је управу. Ђаја је био добар спорташ, али то не значи и да је добар човјек и менађер.
pre 11 godina
dzajic i Tozovac...
pre 11 godina
"Dok je Dzajic vodio tim znalo se - dve godine pravis tim pa dve godine osvojis titule pa ga prodas i onda krenes iz pocetka. U Evropi su se prelazile 2-3 prepreke i to je bilo vise nego odlicno za nase uslove."
The Unforgiven, 14. jun 2014 14:00
Od sredine devedesetih,kada Dzaja pocinje ozbiljnije nesto da se pita u klubu pa sve do 2004. kada je najuren, Zvezda je osvojila titule 1995,2000,2001,2004 (poslednje tri mu doneo Muslin LICNO) to bas i nije na svake dve godine. Vidim da su mnogi zaboravili post od 5 sezona od 1995-2000 godine,sve pod cuvenom legendom kluba Dzajicem. Da podsetim od 1995-2000 nasa liga je bila najpatikarskija i najseoskija liga u Evropi u kojoj su se takmicili klubovi tipa Mladost Backi jarak,FK Becej,Apatin,Rudar Pljevlja,Loznica,Lucani,Milicionar,Mogren,Zeleznik...i drugi klubovi velikani fudbala u Srbiji i Jugoslaviji. Ova danasnje liga je Bundesliga za ovu koja je bila devedesetih.
Sto se tice Evrope,od 1992 do Piksija NIKADA,NIKADA dalje od drugog kola bilo kog takmicenja (pretkola ne racunam u igranje Evrope,to je nivo zone). Uz ovo bih dodao ispadanja od fudbalskih giganata tipa Kasamaks,Ekeren,CSKA Kijev...
Ljudi zaboravljaju,ali ja pametim,jer mi je svaki Zvezdin neuspeh urezan kao ziletom.
pre 11 godina
Nego 'de je Cvele?
pre 11 godina
Džajić jeste fudbalska legenda, ali samo kao fudbaler. To ne znači - nemojte dirati Džaju, on je legenda.
Kada je počeo sunovrat Zvezde? Naravno, pod Džajićem. Setite se koliko je bilo optužbi igrača o milionima i milionima evra od transfera. I tada su mnogi govorili, ne diraj u legendu. Kasnije ja aboliran, jer, ne diraj u legendu. Šta je uradio ovih godina, sem svađe sa Čovićem? Ništa, ali, ne diraj u legendu.
To da Cvetković, koji takođe vodio Zvezdu, nikada više nije kročio u klub, govori nešto.
Mislim da je Muslin u prvau, pa i više od toga, jer puno stvari nije ni rekao.
pre 11 godina
@Okej......znaci sledece sezone pevamo:"Dzajo Odlazi!" Prosle godine smo pevali:"Dzajo dolazi" a one tamo godine:"Dzajo odlazi"......
(des, 14. jun 2014 13:41)
Ahahaha, ni on vise covek ne zna da l' je pos'o il je dos'o :))
pre 11 godina
Muslin je u velikoj meri u pravu.DŽajic jeste sposoban i verovatno najstručniji u zemlji da selektira i napravi tim ali je potpuno nesposoban da vodi klub.U vreme najvećih uspeha to je radio Cvetković a Džajić se bavio samo igrčima, mnogi ovde izgleda to ne razlikuju.
pre 11 godina
Trener koji je u Zvezdine klupske vitrine doneo tri titule državnog šampiona, a na klupi ekipe iz Ljutice Bogdana sedeo je u dva navrata.
Ispravka, tri duple krune je doneo.
pre 11 godina
ma sta ima da se vise bilo ko kritikuje...zvezda mora da se proda ali kupac ne sme da bude neko sa prostora balkana ili neko cije je poreklo vezani za isti kako bi konacno zdrave pare usle u taj klub a sav ovaj cirkus bio oduvan...
pre 11 godina
@Viapolo
Šestić? Ajde Vasović,Bobek ...ima još,al gde Šestića nadje čoveče?Preterao si.
pre 11 godina
Nece biti bolje dok se klub ne organizuje kao preduzece u kom se tacno zna ko je koliko ulozio I koliki je njegov profit, a za to moraju absolutno svi da lete iz postojece klape. Cak I da neko pokrije sve dugove nece se nista resiti dok ne dodju sposobniji ljudi u klub
81 Komentari
Sortiraj po: