Subota, 05.02.2022.

16:10

Partizan se mučio, pa slavio protiv Borca za vrh ABA lige

Košarkaši Partizana savladali su Borac iz Čačka 75:68 u okviru 19. kola ABA lige.

Izvor:

Partizan se muèio, pa slavio protiv Borca za vrh ABA lige IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

137 Komentari

Sortiraj po:

Punk rock

pre 2 godine

Crvena zvezda je jedini klub koji od osnivanja nije ispadao iz lige.
Crvena zvezda nije ugašena već je reorganizovana po zakonu i nakon završetka UPPR (2011-2015) ponovo 'jedna jedina' i jedinstvena.
Crvena zvezda je jedini klub na ovim prostorima koji ima 4 svoja igrača u Kući slavnih.
Tvorci fuzije klubova (2008 Igokea) su partizani crni vrani.
Tvorci prodaje grba (1998 Galenika) su partizani crni vrani.
Sve ostalo je fikcija.
(Ajgor, 6. februar 2022 09:24)

Ovakvom komentaru se smeju realni Zvezdaši. Mada bih pre očekivao da sutra temperatura bude 35 stepeni, nego od tebe smislen komentar.

Milija

pre 2 godine

Ja mislim da I ti sam ne verujes u u ovo sto si napisao. Kakav Fmp, Beopetrol, Zvezda. Jer boli tebe ovoliko ikolicina izrecene neistina. Ocigledno ne , jer obraza nemas.
(Aki-man, 6. februar 2022 09:54)

Ti ako govoris kao sto pises imas ozbiljan problem, mada po nadimku cenim da si max cetvrti razred, tako da imas sansu, ali moras da radis na tome. Sve najbolje!

trpaj komsinicu

pre 2 godine

Ok, imamo samo Srbe i tri Amera - i to dva bela i jednog afro Amerikanca.
I trener je Srbin.
Jel ti sad jasnije?..Ma i ovi Ameri su vam Srbi,samo sto to ne znaju..cuj trener Srbin..zvezdasi i srbovanje..

onako

pre 2 godine

Srđan

"Ne računajući Pantera i Ledeja koji bi mogli biti evroligaški igrači i imaju evroligaško iskustvo, ostatak ekipe je sačunjen od prosečnih ABA igrača (Avramović, Zagorac, Dangubić)".

To što Partizan ne ume od Zagorca, Dangubića a verovatno i Avramovića da napravi igrače nije problem drugih...da podsetim na euforiju oko Zagorca..."NBA, neće kod Ćokija, sad će da vidite, daj ga u reprezentaciju..."...izađe Muta i kaže da mu plata 30k mesečno.

Epilog...u KKP sedi već 4 sezone igrač koji prima 360k i spovodi se terenom. Dangubić vrv nema veliku platu ali sunovrat igre jednog igrača koji je Zvezdi svašta isporučivao. Avramović je preplaćen, svi znaju zašto i kako, igrač nebitnih utakmica i strelac u tim nebitnim utakmicama.

Madar...plaćeno obeštećenje 250k+plata, da li je iskusan ili ne Vaša odluka, za taj novac ozbiljnog play ste imali.
Smailagić Kurucs ista priča...zajedničko im što su preplaćeni i što ste za te novce imali ozbiljnije i iskusnije igrače u najboljim godinama.
Panter, Lidej ekstremno preplaćeni kao i Lesor, Dalas Mur...

Neka su Koprivica, Tristan, Glas zalog za budućnost a Trifunović je šta? Promašaj, kao i ova trojica verovatno samo da sačekamo vreme da prođe a novac bačen.

Ajgor

pre 2 godine

Navijaci Zvezde misle da ako imaju jednig tamnoputog igraca da imaju samo jednog stranca. Imate ih 5 ljudi, samo su cetvorica bela pa vas mozda to buni... I trener vam je stranac.
(marshall, 06. februar 2022 07:52)

Ok, imamo samo Srbe i tri Amera - i to dva bela i jednog afro Amerikanca.
I trener je Srbin.
Jel ti sad jasnije?

Aki-man

pre 2 godine

Sto? Covek rekao istinu,ali ne celu. Sve ukupno ide ovako, po dve titule otete Hemofarmu i Zvezdi, a po jedna FMP-u, Beopetrolu i Vojvodini. Fascinatno zar ne? Pitanje za tebe,jel te boli istina? Obraz? Nista jel?
(Gospodin, 06. februar 2022 08:02)
Ja mislim da I ti sam ne verujes u u ovo sto si napisao. Kakav Fmp, Beopetrol, Zvezda. Jer boli tebe ovoliko ikolicina izrecene neistina. Ocigledno ne , jer obraza nemas.

Ajgor

pre 2 godine

Ćuti, brate. Sve je bolje samo da ne dođemo u situaciju da ispadamo iz lige i da se zamrznemo, fuzionišemo i navijamo za drugi klub...
(ona stvar, 05. februar 2022 20:43)

Crvena zvezda je jedini klub koji od osnivanja nije ispadao iz lige.
Crvena zvezda nije ugašena već je reorganizovana po zakonu i nakon završetka UPPR (2011-2015) ponovo 'jedna jedina' i jedinstvena.
Crvena zvezda je jedini klub na ovim prostorima koji ima 4 svoja igrača u Kući slavnih.
Tvorci fuzije klubova (2008 Igokea) su partizani crni vrani.
Tvorci prodaje grba (1998 Galenika) su partizani crni vrani.
Sve ostalo je fikcija.

Gospodin

pre 2 godine

Kolicina pluseva koju si dobio dovoljno govori o intelektu ljudi koji ovde čitaju I ostavljaju komentare. Ps. Molio bih redakciju B92 da malo pooštri kriterijum za ostavljanje komentara I da ne pistaju bas svasta.
(Aki-man, 5. februar 2022 21:44)

Sto? Covek rekao istinu,ali ne celu. Sve ukupno ide ovako, po dve titule otete Hemofarmu i Zvezdi, a po jedna FMP-u, Beopetrolu i Vojvodini. Fascinatno zar ne? Pitanje za tebe,jel te boli istina? Obraz? Nista jel?

marshall

pre 2 godine

Navijaci Zvezde misle da ako imaju jednig tamnoputog igraca da imaju samo jednog stranca. Imate ih 5 ljudi, samo su cetvorica bela pa vas mozda to buni... I trener vam je stranac.

Srđan

pre 2 godine

Već neko vreme ljudi pišu kako bi Trinkijeri ili Filipovski ili Vujošević ili Vlado Šćepanović imali ovakve ili onakve rezultate sa ovim timom, koji je valjda za pet klasa bolji od bilo kojeg tima Partizana u poslednjih desetak godina, što svakako nije tačno. Ne računajući Pantera i Ledeja koji bi mogli biti evroligaški igrači i imaju evroligaško iskustvo, ostatak ekipe je sačunjen od prosečnih ABA igrača (Avramović, Zagorac, Dangubić) i mladih i svakako talentovanih ali neiskusnih igrača (Madar, Glas, Smajlagić, Trifunović, Koprivica, Miletić) kojima je ovo prva takmičarska sezona na ovom nivou. U ekipi su i Kuruc, očigledno talentovan ali nepredvidiv i sa nekakvim problemima u glavi i izuzetno nepouzdani ali po fizikalikama impresivan Lesor. Ekipa svakako slabija od bilo koje Vujoševićeve, a setimo se svi njegovog poraza od Cedevite sa onakvim timom.
Setimo se takođe Trinkijerijevog poraza u trećoj utakmici polufinala ABA lige od skoro 30 razlike iako su prethodne dve odlučene na jednu loptu. Osim toga, oba njegova tima su bila sve samo ne jeftina…O rezutatima Filipovskog i Vlada zaista ne treba trošiti reči.
Nekako je počelo da se podrazumeva da Partizan treba da pobeđuje protivnike sa po 30 razlike samo zato što na klupi ima Željka, ako neku izgubi ili se pomuči protiv slabijih ekipa odmah je sve raspad i ništa ne valja. Čovek je lepo rekao da je sve ovo proces, da će da potraje i da želi da vrati klub u evroligu, ali ne na sezonu nego na duže vreme. I ja mu verujem i mislim da će na kraju sve to da legne i da uzimamo sve do kraja. Ostavimo naše trenerske legende u prošlosti, pozdravimo bivše aplauzom kada budu igrali protiv Partizana i verujmo u ideju najvećeg evropskog trenera svih vremena.

Turbo Dizel

pre 2 godine

Ćuti, brate. Sve je bolje samo da ne dođemo u situaciju da ispadamo iz lige i da se zamrznemo, fuzionišemo i navijamo za drugi klub...
(ona stvar, 05. februar 2022 20:43)


Vi ste se fuzionisali još davne 2007. godine. A što se tiče toga za koga mi navijamo, najbitnije je da ne navijamo za lažnu instituciju zvanu partizan..

King

pre 2 godine

Dobro je sve ovo sa klincima od 20ak godina. Budući nosioci svojih reprezentacija i osvajači EL sa najtrofejnijim trenerom EL svih vremena. Panteri su margina. Treba samo voleti Partizan.

Aki-man

pre 2 godine

Moj prijetejia tisi se kasno probudio viste zamrznuti vec davno I to 2008 zamrzo vas danilovic. Od tada kadaste postali igokeja partizan nikako dase omrznete. Naj vise je vas zaledio nole smit tad vas svecano ugasijo I vratio vam za sve one titule stoste sa vujosevicem oteli hemofaru tri puta zvezdi cetri puta tako daste fala bogu jos u zamrzivacu I nikako dase odmrznete
(zdravko, 05. februar 2022 21:06)
Kolicina pluseva koju si dobio dovoljno govori o intelektu ljudi koji ovde čitaju I ostavljaju komentare. Ps. Molio bih redakciju B92 da malo pooštri kriterijum za ostavljanje komentara I da ne pistaju bas svasta.

Batko

pre 2 godine

vidi se da se ne razumeš. sa pomenutim trenerom smo u evrokupu bili pri dnu a u aba loši. sada smo u vrhu u oba takmičenja. al ok sam si priznao da se ne razumeš :)
(linolada, 05. februar 2022 19:54

A, inače su imali timove sličnog kvsliteta...
Ajde dete ne sramoti se

zdravko

pre 2 godine

Moj prijetejia tisi se kasno probudio viste zamrznuti vec davno I to 2008 zamrzo vas danilovic. Od tada kadaste postali igokeja partizan nikako dase omrznete. Naj vise je vas zaledio nole smit tad vas svecano ugasijo I vratio vam za sve one titule stoste sa vujosevicem oteli hemofaru tri puta zvezdi cetri puta tako daste fala bogu jos u zamrzivacu I nikako dase odmrznete

Аки

pre 2 godine

Вукчевић је тотална непознаница видјећемо кад буде играо колико вриједи.Од осталих у Партизану нема ништа.Копривица и Смаилагић уопште нису талентовани играчи ,нити су вриједили нити су напредовали.Ко год каже да су напредовали лаже сам себе.Обојица имају 22 год.нису то клинци од 18 год.па да се чека њихова експлозија.Пратим њихов развој од 16е год.генерација су Пецарског,Петрушева,Илића,Пауновића,Церовине и оног жалосног Трифуновића.Ниједан ни други нису ништа посебно.Занимљиво је само то што су обојица преварили Америчке скауте па их они назвали талентима а послије шкартирали.Амери се преварили па сконтали а Срби још вјерују у њих двојицу али узалуд.Гробари умјесто ЖОЦА доведите неког ко има добре односе са Мишком нек вам на љето прода Јовића и Ђуришића и у следећој сезони АБА лига је ваша.Звезда,Будућност,Цедевита ће још 100 год.бити килави и недоречени као што су и сад није их тешко побједити али ипак треба имати бар 2 играча који нешто знају.У супротном догодине АБА лигу узима МЕГА.

ona stvar

pre 2 godine

Samo da zavrsimo na 6 mestu, to je bolji plasman od prosle sezone kada smo zavrsili na fantasticnom 7 mestu
(Boki grobar, 05. februar 2022 16:34)

Ćuti, brate. Sve je bolje samo da ne dođemo u situaciju da ispadamo iz lige i da se zamrznemo, fuzionišemo i navijamo za drugi klub...

Istina

pre 2 godine

Podrska Zeljku ! Bili smo raspad najstrasniji prosle sezone
(Mihail, 5. februar 2022 19:26)

Bili smo raspad najstrasniji jer smo imali 1000 puta gori tim i igrali smo bez navijaca. Prosle sezone nam je pojacanje bio Perkins, a ove Panter. Prosle sezone smo bukvalno imali 8 igraca u rosteru, a ove smo ih toliko kupili da nema mesta za naseg “kapitena” Zagorca.
Jednostavno ne mogu se porediti okolnosti prosle sezone i okolnosti ove sezone. Partizan je stvarno doveo veliki broj igraca i to kvalitetnih igraca, kao i veliki broj mladih talenata. Ovaj tim na celu sa najboljim trenerom Evrope bi prosto morao da igra bolje. Nista jos nije gotovo sezona je daleko od gotove, ali vecina navijaca s razlogom nisu zadovoljni.
Nije bilo sramota prosle sezone biti los s igracima kao sto su Jankovic, Zagorac, Dangubic, Trifunovic, Mika... Medjutim ako se ove sezone nista ne osvoji, e to ce vec biti sramota... Trenutni utisak je da bi proslogodisnji Partizan pobedio ovaj sad, a da ne pricam tek o Trinkijerijevom Partizanu...

Strahotni

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!
(građanin opasnih namera, 5. februar 2022 18:3)

Bar ćeš da imaš društvo uz Napoleona i Cezara.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

100 komentata Pantera!! Više ih boli pobeda Partizana nego njihivo sramoćenje u EL. Blizu je 5.3. oseća se strah :)
(grkpfc, 05. februar 2022 19:56)

Vi ste već imali susret sa brzim vozom, i opet se busate nakon trke sa putničkim.

Nikola

pre 2 godine

vidi se da se ne razumeš. sa pomenutim trenerom smo u evrokupu bili pri dnu a u aba loši. sada smo u vrhu u oba takmičenja. al ok sam si priznao da se ne razumeš :)
(linolada, 5. februar 2022 19:54) 

Da samo sto onaj makedonac nije imao Pantera od 3m, nije imao ni Ledeja od 2M, Avramovica od 1.5M a takodje ni Madara, Smailagica, da ne nabrajamo ostale

duledudule

pre 2 godine

100 komentata Pantera!! Više ih boli pobeda Partizana nego njihivo sramoćenje u EL. Blizu je 5.3. oseća se strah :)
(grkpfc, 05. februar 2022 19:56)
Da da, preti opasnost sa svih strana...

Ford

pre 2 godine

Panteri se ubiše od komentara. Šta li bi tek bilo da je Borac pobedio? Verovatno slavlje do jutra. Ne treba smetnuti s uma da je energetska potrošnja velika posle Huventuda i da je to normalno. KK iz Železnika je izgubio u Laktašima baš posle utakmice u Evroligi.Bez obzira na sve igra ne deluje dobro,igraju kao da ne razumeju Željka. Ali spremiće on njih za kup 100% Ne bi me čudilo da Železničare pošaljemo na potpuni remont.

Gidri

pre 2 godine

Ljudi, znam da će me mnogi popljuvati, ali moram da kažem samo jedno. Igrao sam košarku preko 20 godina, od pionira do profesionalnog basketa, i ovde i napolju. Ovo se odnosi i na Partizan i na Zvezdu, tj. na njihove trenere. Ako ne bih bolje bar za neku nijansu vodio pomenute ekipe, od sadašnjih trenera, neka se ovog trenutka pretvorim u kamen. Pa da ne širim priču, ali oni ne da nemaju osećaj za izmene, tajmaute, odnosa sa igračima, i sve što ide uz košarku, da je to ne smešno, nego bezobrazluk. A pri tom toliko pomoćnika i nekih lelemuda oko njih, da je i to bezobrazluk...eto toliko, muka mi je od ove naše nesrećne košarke, da sam morao da napiœem ovo. Pozdrav svim objektivnim navijačima u Srbiji

Red

pre 2 godine

100 komentata Pantera!! Više ih boli pobeda Partizana nego njihivo sramoćenje u EL. Blizu je 5.3. oseća se strah :)
(grkpfc, 5. februar 2022 19:56) #

Hahahahaha,a zbog cega bi nas bilo strah?Zbog vase forme?A da,izvini vi ste boston seltiksi.

zemunski kej

pre 2 godine

Ovo danas ,srednje zalosno. Redovno gledam i Partizan i Zvezdu i nikako da shvatim sta im nedostaje. Nisu to losi igraci ali mislim da im nedostaje kvalitetan organizator.ili plej. Partizan konstantno igra u grcu,Stoji i da neki igraci nisu za Partizan, Neke smo precenili ipak ono sto nije proslo u NBA ima svoje razloge.

Mihail

pre 2 godine

Da nije dosao Lesor, i ovo bi izgubili, tek sa njim se vidi jasno koliko su fizicki inferiorni i Smajli a pogotovu Ledej, zbog loseg skoka Zeka i napred i pozadi i jako lose odbrane ovako lose i igramo, uz nedostatak pleja, Zek rupa najveca protiv iole ozbiljnijih ekipa.. Da nam je makar Dzuan Dzonson iz Turk T. druga pesma bi bila... Sa Lesorom i spoljna linija dobija mnogo laksih suteva, ali fali nam cvrstine.
Podrska Zeljku ! Bili smo raspad najstrasniji prosle sezone

neko

pre 2 godine

Још два бека и центар - и биће то фино.
(дреши

Ćuti kada ih sudije izguraše da pobede. Da nisu, sada bi već bilo objavljeno koji igrači dolaze.

Jole

pre 2 godine

Pa jel vidite da je Obradović igrao 80% istih napada, uigrava ekipu, e to što niko iz ćoška ne može da pogodi trojku to je druga stavr, ali kada bude trebalo pogađaće i Ledej i Trifunović i sa svojih mesta Glas i Smajilagić. Samo polako ne može sve za tri dana.

garavi,tuki vam uvalili...

pre 2 godine

Obradoviću jel moguće da si zaboravio i ono što si znao.
Zategni odbranu,igraj ZONU
Kako dozvoljavaš da Lessort ili Smajilagić izlaze do centra terena da kao igraju odbranu i od trenutka svi ispadaju iz igre gde primamo trojke iz otvorenih šuteva.
Jesi se najeo bunike ili šta ???
Kako dozvoljavaš da Lessort ne vežba dovoljno bacanja,Glasu šuterski trening posle večernjeg treninga od 500 trojki (zovi pitaj Duleta kako , nije sramota pitati sramota je biti glup).???
Kako dozvoljavaš igračima zabijanje ispod koša ili po aut liniji gde obavezno neko bude izblokiran ili sledi loš pas ???
Kako dozvoljavaš Smajilagiću i Kurucsu da prevode loptu preko pola ili driblaju ???
Kako dozvoljavaš da niko ne ume da pogodi šut za 3 ili sa poludistance(one slučajne Puntera ne računam).???
Kako dozvoljavaš Ledayu da krene ka košu i stane,pa onda 1/1 sa protivnikom kad znamo da ima odraz kao pola Jokića i nepostojeću ledenu tehniku ???
Kako dozvoljavaš Avramoviću da trči sam u kontru bez ikoga kao muva bez glave umesto da ga naučiš da ima pregled igre.?
Kako dozvoljavaš da jedan Moore nema veću minutažu i neke duple blokove gde može raditi ono što najbolje zna - šut za tri poena ???
I KAKO MOŽE PUNTER ,AVRAMOVIĆ,LESSORT
KURUCS,SMAJILAGIĆ DA ŠUTIRAJU U RANOJ FAZI NAPADA A DA NIKADA,NIKADA NEMA NIKOGA NA OFANZIVNOM SKOKU ?????
Čoveče jesi li pri sebi,na time-outu divljaš,urušavaš zdravlje i pozitivnu atmosferu u ekipi .
Ne možeš ili ne umeš da ZAHTEVAŠ presing na svakog izolovanog protivničkog šutera bez UDVAJANJA. !!!
VERUJEMO DA MOŽEŠ I ZNAŠ,
LATI SE POSLA A MANJE PRIČAJ molim te !

Dejan CZ

pre 2 godine

I Zvezda I Partizan su ekipe za ABA ligu...Ukoliko dodje do objedinjena EC I FIBA lige perspektiva oba kluba su za to takmicenje.Za EL jasno je da nisu dorasli...dokaz za to je finansijska konstrukcija koja ne moze da ispreti takmicenje na tom nivou.Zasto igrati ligu bez ambicija gde se gubi gledanost zbog neadekvatnog sastava za ucesce u toj ligi.Prelomiti i kosarku usmeriti u drugom pravcu koja ce na reprezentativnom nivou doneti uspon zgog razigravanja domacih igraca koji ce dobijati vecu sansu i napredovati u svom razvitku da makar reprezentaciju ocuvamo u vrhu evropske kosarke...Ucesce u EL nasih klubova na nivou besparice nevodi nicemu sem propasti kosarke koja ce uskoro biti na jednakom nivou kao sto je sadasnji rukomet.

Milutin Peric

pre 2 godine

(Loznica, Gučevo, Cer…, 05. februar 2022 17:01)

Pitam se samo, kako uspes da odgledas utakmicu od silnih komentara koje ostavljas na svakoj vesti. Strucnjak neki za sve zivo...

Batko

pre 2 godine

Koliko je Smajli bio dobar dok nije stigao Lesor.. Sad je toliko pogubljen, da je skroz ispao iz forme
(Svilena buba, 05. februar 2022 18:23)

Zatvorio mu je Lesor reket, Obradović ga izvlači napolje.

Miskec

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!
(građanin opasnih namera, 5. februar 2022 18:3)
Kome ti pises da je nepismen, daj nekom pismenom svoj tekst da te posrami!

Aleks

pre 2 godine

(građanin opasnih namera Samo da Vas obestin da je Vaš kapiten "NBA" Zagorac izjavio da je Nataša Kovačević sve zaslužila.Od "čoveka" čiji je budući zet sin prvenac Danilo ne mogu ništa normalno da očekujem.

Uzas

pre 2 godine

Trifa, Glas, Madar, Danguba, Panter, Ledej sut za tri 1/18. Ali realno da pokupim nasumicno 6 lika za ulice iz prvog puta bi imali bolji procenat za 3 nego ovi nesrecnici sto treniraju svaki dan

linolada

pre 2 godine

Ne razumem se nešto preterano u košarku, ali mislim da bi onaj konobar iz Makedonije imao iste rezultate sa ovim timom Partizana... A mnogo je jeftiniji.
(realan zvezdas, 05. februar 2022 19:29)
vidi se da se ne razumeš. sa pomenutim trenerom smo u evrokupu bili pri dnu a u aba loši. sada smo u vrhu u oba takmičenja. al ok sam si priznao da se ne razumeš :)

realan zvezdas

pre 2 godine

Ne razumem se nešto preterano u košarku, ali mislim da bi onaj konobar iz Makedonije imao iste rezultate sa ovim timom Partizana... A mnogo je jeftiniji.

Goks

pre 2 godine

Razumem da kum nije dugme...ali da li neko zna,čemu tačno služi Androić Vlade na klupi Partizana ? Za koji segment igre je kumašin zadužen ?

Cetko

pre 2 godine

Samo pobjeda je bitna. Zvezda igra najgoru kosarku svih vremena,napadacki naravno,ali zato sve utakmice dobiju odbranom pa se niko ne buni. Davno je proslo vrijeme leprsavosti,igra se samo na rezultat i to je to. Meni licno to ne odgovara i ne volim da gledam ovakvu kosarku ali tako sad igra vecina ekipa i sta je tu je

Grobar Bar

pre 2 godine

Никакву игру немамо, од септембра до фебруара Обрадовић није увежбао никога ништа, играмо све горе иако смо довели још два скупа играча.
Много пара потрошено, а то се нигде не види. У клубу нема система.

Max von Laaberg

pre 2 godine

Koliko je Partizan ulozio u ovog Trifunovica,decko je nezahvalan njega igra ne zanima,dosta je bilo treba mu omoguciti da promeni klub.Zauzima mesto drugom igracu ali to nije za njega.Ocigledno da strucni stab ne radi dobro,sta oni treniraju trojke ne idu slobodna bacanja ne idu jadno

master Yoda

pre 2 godine

Odlicno je ovo, ovo je pravi Partizan, tako se sklonila Igokea, sad Borac, bruka i sramota.
Slupali 15 mil e u tim, ko zna koliko Zeljku i drama protiv Borca, koji kosta koliko samo Panter.
Sad jos jedno dva-tri pojacanja da se pobedi Buducnost.

Mihajlo

pre 2 godine

Ako su ovi klinci u Partizanu talentovani kakvi su tek oni netalentovani. Sem fizickih predispozicija nista nemaju,apsolutno ne postoji neka kosarkaska inteligencija koja se stice igranjem ispred zgrade sa vrsnjacima,starijima od sebe. Tacno vidis da ovi nasi klinci kao roboti igraju,nigde ideje sta s loptom uraditi,nisu se igrali kosarke ispred zgrade kad je trebalo,dok su bili deca nego ih odmah salju u neke bezvezne skole kosarke iz kojih izlaze vezanih ruku,bez samopouzdanja.

Najbolji je opancarev lepak.

pre 2 godine

Prvi put gledam Partizan ove sezone.Nije mi samo jasno kako Obradovic sa ovakvom igrom misli nesto da osvoje.Avramovic nije bek koji ce da razigra ekipu.Suvise srlja i gubi se.Centri prosek.Sve na bucku igraju nema uigranih akcija.Prosecna ekipa i nista vise.

veliki

pre 2 godine

E moj Marinovicu! Koliku seriju treba da napravi Partizan da bi napravio JEDNU izmenu!??? Umesto da celu postavu zakucas za klupu dok je ponižava smešni Avramovic, ti držiš sve na parketu!

Aster Blistok

pre 2 godine

Ne sekirajte se crnokošuljaši, Borac ne sme da vas pobedi. Ne sme da vas izbaci iz projektovane trke za drugo mesto. Ne sme da vam ugrozi to.

Младеновић

pre 2 godine

Неко доле паписао-Жељко не води овде конце.Па ко води те конце,мајсторе.Па Обрадовић је све и свја у КК Партизану.Он се пита за све,не само који играчи да се доведу,доводе,колики ће уговори бити.Он "учи" кошаркаше Партизана седам или осам месеци,он их тренира,он спрема тактике,он води утакмице,он даје сваки дан по 5 изјава у просеку.И никад он није крив,други воде конце.Штета што ми баба није жива,можда је она крива.

Gazda Dojkan

pre 2 godine

Nesto gadno ne valja u odbrani Partizana. Mnogo nepotrebnih udvajanja uz kojih protivnik po pravilu ostaje sam na sutu za 3. Kao da ih mrzi da igraju 1-1 ili da korektno izpreuzimaju igrace.

Loznica

pre 2 godine

Dobro se Borac drži protiv ekipe projektovane da osvoji ABA ligu, prvenstvo Srbije, kup Srbije, Evrokup, da sledeće sezone igra F4 Evrolige i da osvoji Evroligu za dve godine.
(iks, 5. februar 2022 17:57)

U pravu si! Ne dobro, odlično se drže!!!

građanin opasnih namera

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!

нускнвп

pre 2 godine

Просто је невероватно колику минутажу добијају играчи који то уопште не заслужују. Како сезона одмиче сви играју све горе, Обрадовић ће уништити ових неколико крштених играча које имамо својим тврдоглавим и дебилним вођењем екипе. Шутирамо 3/20 тројке? Где је позициони напад? Где је одбрана? Зашто Копривица игра све мање а овај пањ Лесор све више? Зашто је Милетић закуцан за клупу од почетка сезоне? Наша игра је у рангу Борца, у Европи више никог нећемо да победимо, у овој лиги биће свака мучење

as

pre 2 godine

Ko izgubljeni. A u napadu trojke za smejanje, organizacija smešna..
(JPR24, 05. februar 2022 18:27)

Organizacija veceras nije ni trebala,problem je sut bio,15 suteva za 3 sami ko duhovi mase.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Glas 0 5 za 3,Trifunovi kriv
Lidej 2 poena ne izlazi iz igre, Zagorca kriv
Madar bez ucinka cele sezone, Avramovi kriv
(Granada, 05. februar 2022 17:56)

Da li ti uopšte znaš da postoji slovo ć, a kaže se i "Zagorac kriv", a ne Zagorca...

Зоки

pre 2 godine

Бришем већ неколико пута прву реченицу. Имам утисак да само хоћу да избацим фрустрацију због овако лоше игре Партизана. Алекса Аврамовић је одличан у свему осим што је просечан у шуту и што не уме да дода лопту. Они и није плеј у глави. Смајлагић од кад је дошао константно назадује. Имао је пар бљесака али нема места поред странаца који делују лошији од њега. А руку на срце ни наши плејеви некако не разигравају добро екипу. Копривица је напредовао од почетка сезоне али не добија шансу. Ја више волим да он игра него ма колико добар странац. Да не набрајам, нико од младих није напредовао а они искуснији домаћи играчи бљесну по једно 2 до 3 минута у свакој 10-тој утакмици. Не могу ја да учим Обрадовића али ми делује да је његов ауторитет превелик терет за младе играче и да они једноставно не напредују. Нисам гледао његове екипе бар једно 15 година па имам утисак као да заборавља поједине играче и на клупи и на терену. Измене ми делују, најблаже речено, неправовремене. Гледао сам Мегу кад ју је водио Милоје. Сви су играчи напредовали и било их је милина гледати. Све најбоље Партизану у наставку сезоне у којој до сада ни једну тврду утакциму против јаког противника нису одиграли добро. Претерах.

ejooo

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!
(građanin opasnih namera, 05. februar 2022 18:32)

ti prvi..

Doktor

pre 2 godine

Ovo stvarno nije ono sto zelimo. Ni priblizno. Zasto Vukcevic nije igrao. Miletic? Malo vise Balsa? Ovakvom igrom u odbrani, imacemo problem sa Andorom. Ovo stvarno nije dobro. Probijaju nas 1 na jedan kako hoce. Morali smo pokusati izgubiti sto manje lopti, a mi opet.... cupanje zivaca. Nije dobro.
Napred Partizane moj.
Zeljko razgovaraj vise....

srbija

pre 2 godine

Ajde realno, da je ista ova ekipa a da je na mesto obradovica bilo koji drugi trener da se kaze kvaliteta "dobar"....Da li bi rezultati bili losiji????NE. ako se sagleda od koga je partizan gubio tokom sezone i koga pobedjivao...nista drugacije ne bi se desilo ni sa duplo jeftinijim trenerom i mnogo manje zvucnim imenom. Ovako, ocekivanja su ogromna zbog obradovica , vise od njega nego igraca, a to je greska. Gomilaju se igraci, bacaju se pare, ovu koloniju treba neko placati, sta ce biti ako se sezona zavrsi bez i jednog trofeja?????

Caki

pre 2 godine

Stručnjak, svejedno. "Vratili" ste ga samo da vas ne bi pobedjivali i ove godine. Srećan?
(Aster Blistok, 05. februar 2022 18:07)
Nemas ti predstavu o sportu

Aster Blistok

pre 2 godine

Aster Blistok, 05. februar 2022 17:25)
Stručnjak, Miletica je Partizan kupio od Sloge pre 3 godine, a prosle godine je bio na pozajmici u Borcu.
(Aki-man

Stručnjak, svejedno. "Vratili" ste ga samo da vas ne bi pobedjivali i ove godine. Srećan?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ladno pustim na YouTube Pink Floyd “Another Brick in the Wall” da ubijem dosadu dok gledam ovaj hrkljuš od košarke i na pola pesme izleće mi reklama gde Novak Đoković jede veganski sendvič u gostima kod Vučića. Zar je to realno ljudi moji?! Ni pesmu ne mogu na miru od njih dvojice da odslušam?!

JPR24

pre 2 godine

Ruku na srce,Partizan jaki loše igra odbranu.Ako ne poćnu gristi u odbrani,možemo se pozdraviti od uspeha.
(Rade 74, 05. februar 2022 18:12)

Ko izgubljeni. A u napadu trojke za smejanje, organizacija smešna..

iks

pre 2 godine

Dobro se Borac drži protiv ekipe projektovane da osvoji ABA ligu, prvenstvo Srbije, kup Srbije, Evrokup, da sledeće sezone igra F4 Evrolige i da osvoji Evroligu za dve godine.

Aki-man

pre 2 godine

partizan kupio onog Miletića(valjda se tako preziva) samo da bi mogli da pobede Borac ove godine, pošto prošle godine nisu mogli da ih pobede kad aje ovaj bio u Borcu. Što je sigurno, sigurno je.
(Aster Blistok, 05. februar 2022 17:25)
Stručnjak, Miletica je Partizan kupio od Sloge pre 3 godine, a prosle godine je bio na pozajmici u Borcu.

Zoran

pre 2 godine

У првој четвртини најбољи играч Партизана Хантер Хејл-играч Борца.Ладно баци 3 пута лопту Партизановим играчима,није изгубио у дриблингу или слично.Ионако Борац има Маринковића као каквог таквог центра,а вечерас га нема.Ако оно са Лешићем није чиста режија и добра глума,надам се да је лака повреда и да се што пре опорави.Али опет примена екс правила да се само играчима Партизана не свира играње ногом.У задњем нападу Борца,играч Борца дрибла,удара играча Партизана у ногу,лопта креће ка средини терена.Уместо свирање играње ногом и нових 14 секунди за напад Борца,судије неме,лопта се котрља и Партизан изједначи.Толико је било очигледно,да су на неколико секунди сви играчи Партизана стајали на местима.Чекали су свирање играња ногом.Партизан очајан,ни борац не бриљира.Полувреме је,а Вукчевића нема ни секунд.А мене највише занима да га видим на терену 5 минута и све ће ми бити јасно о таленту и предиспозицијама.Ваљда ће добити тих 5 минута у континуитету.Мало ми чудно,ако је Вукчевић могао на терен у Реалу да не може у Партизану.

Na sve spremni

pre 2 godine

Teško je čitati kuknjavu navijača mutanta (koji ni ne igra). Pokrivaju sve rezultate - i iživljavanje i sklanjalicu i razvaljivanje od čačana. Sve se zna i sve predviđa unapred.

Aster Blistok

pre 2 godine

partizan kupio onog Miletića(valjda se tako preziva) samo da bi mogli da pobede Borac ove godine, pošto prošle godine nisu mogli da ih pobede kad aje ovaj bio u Borcu. Što je sigurno, sigurno je.

Lex

pre 2 godine

Утисак меча : Партизан отворену тројку не може да погоди, Борац при крају почиње да игра зонску одбрану, намерно остављајући простора Партизану за још отворених позиција за 3.Епилог? 5-6 промашених шутева заредом.

stari grobar

pre 2 godine

Ovo je strasno. Igraci Borca konstantno sami na sutu. Sutiramo trojke 3 od 16 a sve otvorene pozicije kao da smo juniori. Ok, pobedicemo Borac jer im se jedini centar koga imaju povredio na pocetku, ali igra nam je ocajna.

Leogane

pre 2 godine

@Samo da zavrsimo na 6 mestu, to je bolji plasman od prosle sezone kada smo zavrsili na fantasticnom 7 mestu
(Boki grobar, 05. februar 2022 16:34)

- Од толико креативних начина да подбодеш, ти си одабрао овај? Оволико одсуство хумора буквално изазива физичку бол.

paja iz vrčina

pre 2 godine

Najgore kd svega sto se svi stranci u nasim sportovima placaju od drzavnog novca, jer se svi finansiraju od drzave ili lokalnih samouprava. Pa zasto bi ja kao poreski obveznik iz npr Leskovca placao da u Cacku igra stranac? Treba ovo podhitno zabraniti. Privatizacija ili ulaganje u nasu decu na ustrb rezultata i kraj price.

Lajavi krelac

pre 2 godine

Al` će biti kad pobede ove mučenike pored ispadanjem opet ono "najbolji, najveći, osvajamo sve, najveći trener, bla, bla, bla..." a kada ih otrese neki gerijatrijski skup ili tim sa bar tri krštena igrača onda sledi "Fali nam plej (ova četvorica ništa ne valjaju), fali nam centar (ovih pet nemaju pojma), mladi, neiskusni, sve će to biti bolje za 2-3 godine (što mi to zvuči poznato??)..."

Doktor

pre 2 godine

Mi smo bolji od Borca i pobedicemo. Ono sto bode oci, je da su bez ikakvog podcenjivanja, kosarkasi Borca uglavnom sami na otvorenom sutu. Sada je bila prilika da napokon odigramo tu odbranu. Jace ekipe ce nas ubiti. I jos nesto. Probijaju nas 1 na 1, bez problema. Nas sut nazalost ne funkionise, a ne igramo ni previse kklektivno. Mi kao pokusavamo individualno, a to je velika nesreca.

ja

pre 2 godine

Al` će biti kad pobede ove mučenike pored ispadanjem opet ono "najbolji, najveći, osvajamo sve, najveći trener, bla, bla, bla..." a kada ih otrese neki gerijatrijski skup ili tim sa bar tri krštena igrača onda sledi "Fali nam plej (ova četvorica ništa ne valjaju), fali nam centar (ovih pet nemaju pojma), mladi, neiskusni, sve će to biti bolje za 2-3 godine (što mi to zvuči poznato??)..."
(Lajavi krelac, 05. februar 2022 17:18)


brate, tebi bas pristaje nik, samo dodaj zagrade.

ŽocKo

pre 2 godine

Nerešeno na poluvremenu.
Trener Partizana košta kao ceo tim Borca.
E ovo je za duboku analizu.
Inače, podrška neverovatna u ovako "ozbiljnoj" utakmici, nagurali se tzv. grobari, duvaju jedan u drugoga, a bolnice pune pozitivnih, pare se troše na lekove, lekari na izmaku snage, umire se, ali idemo podrška projektu do kraja, mora se dobiti ovaj derbi.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Postali smo šampioni nebitnih utakmica. Sve bitne utakmice ove sezone i derbije smo lagano izgubili. Na koju foru Avramović igra košarku i uspe da potpiše profesionalni ugovor?! Ne verujem da isti igra džabe?

нускнвп

pre 2 godine

Аврамовић, Дангубић, Лесор, Трифуновић..Мучење у најави, ко ту кош може да да?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ladno pustim na YouTube Pink Floyd “Another Brick in the Wall” da ubijem dosadu dok gledam ovaj hrkljuš od košarke i na pola pesme izleće mi reklama gde Novak Đoković jede veganski sendvič u gostima kod Vučića. Zar je to realno ljudi moji?! Ni pesmu ne mogu na miru od njih dvojice da odslušam?!

Aster Blistok

pre 2 godine

partizan kupio onog Miletića(valjda se tako preziva) samo da bi mogli da pobede Borac ove godine, pošto prošle godine nisu mogli da ih pobede kad aje ovaj bio u Borcu. Što je sigurno, sigurno je.

iks

pre 2 godine

Dobro se Borac drži protiv ekipe projektovane da osvoji ABA ligu, prvenstvo Srbije, kup Srbije, Evrokup, da sledeće sezone igra F4 Evrolige i da osvoji Evroligu za dve godine.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Postali smo šampioni nebitnih utakmica. Sve bitne utakmice ove sezone i derbije smo lagano izgubili. Na koju foru Avramović igra košarku i uspe da potpiše profesionalni ugovor?! Ne verujem da isti igra džabe?

Uzas

pre 2 godine

Trifa, Glas, Madar, Danguba, Panter, Ledej sut za tri 1/18. Ali realno da pokupim nasumicno 6 lika za ulice iz prvog puta bi imali bolji procenat za 3 nego ovi nesrecnici sto treniraju svaki dan

Aster Blistok

pre 2 godine

Ne sekirajte se crnokošuljaši, Borac ne sme da vas pobedi. Ne sme da vas izbaci iz projektovane trke za drugo mesto. Ne sme da vam ugrozi to.

garavi,tuki vam uvalili...

pre 2 godine

Obradoviću jel moguće da si zaboravio i ono što si znao.
Zategni odbranu,igraj ZONU
Kako dozvoljavaš da Lessort ili Smajilagić izlaze do centra terena da kao igraju odbranu i od trenutka svi ispadaju iz igre gde primamo trojke iz otvorenih šuteva.
Jesi se najeo bunike ili šta ???
Kako dozvoljavaš da Lessort ne vežba dovoljno bacanja,Glasu šuterski trening posle večernjeg treninga od 500 trojki (zovi pitaj Duleta kako , nije sramota pitati sramota je biti glup).???
Kako dozvoljavaš igračima zabijanje ispod koša ili po aut liniji gde obavezno neko bude izblokiran ili sledi loš pas ???
Kako dozvoljavaš Smajilagiću i Kurucsu da prevode loptu preko pola ili driblaju ???
Kako dozvoljavaš da niko ne ume da pogodi šut za 3 ili sa poludistance(one slučajne Puntera ne računam).???
Kako dozvoljavaš Ledayu da krene ka košu i stane,pa onda 1/1 sa protivnikom kad znamo da ima odraz kao pola Jokića i nepostojeću ledenu tehniku ???
Kako dozvoljavaš Avramoviću da trči sam u kontru bez ikoga kao muva bez glave umesto da ga naučiš da ima pregled igre.?
Kako dozvoljavaš da jedan Moore nema veću minutažu i neke duple blokove gde može raditi ono što najbolje zna - šut za tri poena ???
I KAKO MOŽE PUNTER ,AVRAMOVIĆ,LESSORT
KURUCS,SMAJILAGIĆ DA ŠUTIRAJU U RANOJ FAZI NAPADA A DA NIKADA,NIKADA NEMA NIKOGA NA OFANZIVNOM SKOKU ?????
Čoveče jesi li pri sebi,na time-outu divljaš,urušavaš zdravlje i pozitivnu atmosferu u ekipi .
Ne možeš ili ne umeš da ZAHTEVAŠ presing na svakog izolovanog protivničkog šutera bez UDVAJANJA. !!!
VERUJEMO DA MOŽEŠ I ZNAŠ,
LATI SE POSLA A MANJE PRIČAJ molim te !

Gidri

pre 2 godine

Ljudi, znam da će me mnogi popljuvati, ali moram da kažem samo jedno. Igrao sam košarku preko 20 godina, od pionira do profesionalnog basketa, i ovde i napolju. Ovo se odnosi i na Partizan i na Zvezdu, tj. na njihove trenere. Ako ne bih bolje bar za neku nijansu vodio pomenute ekipe, od sadašnjih trenera, neka se ovog trenutka pretvorim u kamen. Pa da ne širim priču, ali oni ne da nemaju osećaj za izmene, tajmaute, odnosa sa igračima, i sve što ide uz košarku, da je to ne smešno, nego bezobrazluk. A pri tom toliko pomoćnika i nekih lelemuda oko njih, da je i to bezobrazluk...eto toliko, muka mi je od ove naše nesrećne košarke, da sam morao da napiœem ovo. Pozdrav svim objektivnim navijačima u Srbiji

Loznica

pre 2 godine

Dobro se Borac drži protiv ekipe projektovane da osvoji ABA ligu, prvenstvo Srbije, kup Srbije, Evrokup, da sledeće sezone igra F4 Evrolige i da osvoji Evroligu za dve godine.
(iks, 5. februar 2022 17:57)

U pravu si! Ne dobro, odlično se drže!!!

нускнвп

pre 2 godine

Просто је невероватно колику минутажу добијају играчи који то уопште не заслужују. Како сезона одмиче сви играју све горе, Обрадовић ће уништити ових неколико крштених играча које имамо својим тврдоглавим и дебилним вођењем екипе. Шутирамо 3/20 тројке? Где је позициони напад? Где је одбрана? Зашто Копривица игра све мање а овај пањ Лесор све више? Зашто је Милетић закуцан за клупу од почетка сезоне? Наша игра је у рангу Борца, у Европи више никог нећемо да победимо, у овој лиги биће свака мучење

Зоки

pre 2 godine

Бришем већ неколико пута прву реченицу. Имам утисак да само хоћу да избацим фрустрацију због овако лоше игре Партизана. Алекса Аврамовић је одличан у свему осим што је просечан у шуту и што не уме да дода лопту. Они и није плеј у глави. Смајлагић од кад је дошао константно назадује. Имао је пар бљесака али нема места поред странаца који делују лошији од њега. А руку на срце ни наши плејеви некако не разигравају добро екипу. Копривица је напредовао од почетка сезоне али не добија шансу. Ја више волим да он игра него ма колико добар странац. Да не набрајам, нико од младих није напредовао а они искуснији домаћи играчи бљесну по једно 2 до 3 минута у свакој 10-тој утакмици. Не могу ја да учим Обрадовића али ми делује да је његов ауторитет превелик терет за младе играче и да они једноставно не напредују. Нисам гледао његове екипе бар једно 15 година па имам утисак као да заборавља поједине играче и на клупи и на терену. Измене ми делују, најблаже речено, неправовремене. Гледао сам Мегу кад ју је водио Милоје. Сви су играчи напредовали и било их је милина гледати. Све најбоље Партизану у наставку сезоне у којој до сада ни једну тврду утакциму против јаког противника нису одиграли добро. Претерах.

Istina

pre 2 godine

Podrska Zeljku ! Bili smo raspad najstrasniji prosle sezone
(Mihail, 5. februar 2022 19:26)

Bili smo raspad najstrasniji jer smo imali 1000 puta gori tim i igrali smo bez navijaca. Prosle sezone nam je pojacanje bio Perkins, a ove Panter. Prosle sezone smo bukvalno imali 8 igraca u rosteru, a ove smo ih toliko kupili da nema mesta za naseg “kapitena” Zagorca.
Jednostavno ne mogu se porediti okolnosti prosle sezone i okolnosti ove sezone. Partizan je stvarno doveo veliki broj igraca i to kvalitetnih igraca, kao i veliki broj mladih talenata. Ovaj tim na celu sa najboljim trenerom Evrope bi prosto morao da igra bolje. Nista jos nije gotovo sezona je daleko od gotove, ali vecina navijaca s razlogom nisu zadovoljni.
Nije bilo sramota prosle sezone biti los s igracima kao sto su Jankovic, Zagorac, Dangubic, Trifunovic, Mika... Medjutim ako se ove sezone nista ne osvoji, e to ce vec biti sramota... Trenutni utisak je da bi proslogodisnji Partizan pobedio ovaj sad, a da ne pricam tek o Trinkijerijevom Partizanu...

Lajavi krelac

pre 2 godine

Al` će biti kad pobede ove mučenike pored ispadanjem opet ono "najbolji, najveći, osvajamo sve, najveći trener, bla, bla, bla..." a kada ih otrese neki gerijatrijski skup ili tim sa bar tri krštena igrača onda sledi "Fali nam plej (ova četvorica ništa ne valjaju), fali nam centar (ovih pet nemaju pojma), mladi, neiskusni, sve će to biti bolje za 2-3 godine (što mi to zvuči poznato??)..."

realan zvezdas

pre 2 godine

Ne razumem se nešto preterano u košarku, ali mislim da bi onaj konobar iz Makedonije imao iste rezultate sa ovim timom Partizana... A mnogo je jeftiniji.

Doktor

pre 2 godine

Mi smo bolji od Borca i pobedicemo. Ono sto bode oci, je da su bez ikakvog podcenjivanja, kosarkasi Borca uglavnom sami na otvorenom sutu. Sada je bila prilika da napokon odigramo tu odbranu. Jace ekipe ce nas ubiti. I jos nesto. Probijaju nas 1 na 1, bez problema. Nas sut nazalost ne funkionise, a ne igramo ni previse kklektivno. Mi kao pokusavamo individualno, a to je velika nesreca.

paja iz vrčina

pre 2 godine

Najgore kd svega sto se svi stranci u nasim sportovima placaju od drzavnog novca, jer se svi finansiraju od drzave ili lokalnih samouprava. Pa zasto bi ja kao poreski obveznik iz npr Leskovca placao da u Cacku igra stranac? Treba ovo podhitno zabraniti. Privatizacija ili ulaganje u nasu decu na ustrb rezultata i kraj price.

Nikola

pre 2 godine

vidi se da se ne razumeš. sa pomenutim trenerom smo u evrokupu bili pri dnu a u aba loši. sada smo u vrhu u oba takmičenja. al ok sam si priznao da se ne razumeš :)
(linolada, 5. februar 2022 19:54) 

Da samo sto onaj makedonac nije imao Pantera od 3m, nije imao ni Ledeja od 2M, Avramovica od 1.5M a takodje ni Madara, Smailagica, da ne nabrajamo ostale

Goks

pre 2 godine

Razumem da kum nije dugme...ali da li neko zna,čemu tačno služi Androić Vlade na klupi Partizana ? Za koji segment igre je kumašin zadužen ?

Младеновић

pre 2 godine

Неко доле паписао-Жељко не води овде конце.Па ко води те конце,мајсторе.Па Обрадовић је све и свја у КК Партизану.Он се пита за све,не само који играчи да се доведу,доводе,колики ће уговори бити.Он "учи" кошаркаше Партизана седам или осам месеци,он их тренира,он спрема тактике,он води утакмице,он даје сваки дан по 5 изјава у просеку.И никад он није крив,други воде конце.Штета што ми баба није жива,можда је она крива.

JPR24

pre 2 godine

Ruku na srce,Partizan jaki loše igra odbranu.Ako ne poćnu gristi u odbrani,možemo se pozdraviti od uspeha.
(Rade 74, 05. februar 2022 18:12)

Ko izgubljeni. A u napadu trojke za smejanje, organizacija smešna..

srbija

pre 2 godine

Ajde realno, da je ista ova ekipa a da je na mesto obradovica bilo koji drugi trener da se kaze kvaliteta "dobar"....Da li bi rezultati bili losiji????NE. ako se sagleda od koga je partizan gubio tokom sezone i koga pobedjivao...nista drugacije ne bi se desilo ni sa duplo jeftinijim trenerom i mnogo manje zvucnim imenom. Ovako, ocekivanja su ogromna zbog obradovica , vise od njega nego igraca, a to je greska. Gomilaju se igraci, bacaju se pare, ovu koloniju treba neko placati, sta ce biti ako se sezona zavrsi bez i jednog trofeja?????

Red

pre 2 godine

100 komentata Pantera!! Više ih boli pobeda Partizana nego njihivo sramoćenje u EL. Blizu je 5.3. oseća se strah :)
(grkpfc, 5. februar 2022 19:56) #

Hahahahaha,a zbog cega bi nas bilo strah?Zbog vase forme?A da,izvini vi ste boston seltiksi.

Mihajlo

pre 2 godine

Ako su ovi klinci u Partizanu talentovani kakvi su tek oni netalentovani. Sem fizickih predispozicija nista nemaju,apsolutno ne postoji neka kosarkaska inteligencija koja se stice igranjem ispred zgrade sa vrsnjacima,starijima od sebe. Tacno vidis da ovi nasi klinci kao roboti igraju,nigde ideje sta s loptom uraditi,nisu se igrali kosarke ispred zgrade kad je trebalo,dok su bili deca nego ih odmah salju u neke bezvezne skole kosarke iz kojih izlaze vezanih ruku,bez samopouzdanja.

Grobar Bar

pre 2 godine

Никакву игру немамо, од септембра до фебруара Обрадовић није увежбао никога ништа, играмо све горе иако смо довели још два скупа играча.
Много пара потрошено, а то се нигде не види. У клубу нема система.

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

100 komentata Pantera!! Više ih boli pobeda Partizana nego njihivo sramoćenje u EL. Blizu je 5.3. oseća se strah :)
(grkpfc, 05. februar 2022 19:56)

Vi ste već imali susret sa brzim vozom, i opet se busate nakon trke sa putničkim.

Turbo Dizel

pre 2 godine

Ćuti, brate. Sve je bolje samo da ne dođemo u situaciju da ispadamo iz lige i da se zamrznemo, fuzionišemo i navijamo za drugi klub...
(ona stvar, 05. februar 2022 20:43)


Vi ste se fuzionisali još davne 2007. godine. A što se tiče toga za koga mi navijamo, najbitnije je da ne navijamo za lažnu instituciju zvanu partizan..

ejooo

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!
(građanin opasnih namera, 05. februar 2022 18:32)

ti prvi..

Max von Laaberg

pre 2 godine

Koliko je Partizan ulozio u ovog Trifunovica,decko je nezahvalan njega igra ne zanima,dosta je bilo treba mu omoguciti da promeni klub.Zauzima mesto drugom igracu ali to nije za njega.Ocigledno da strucni stab ne radi dobro,sta oni treniraju trojke ne idu slobodna bacanja ne idu jadno

master Yoda

pre 2 godine

Odlicno je ovo, ovo je pravi Partizan, tako se sklonila Igokea, sad Borac, bruka i sramota.
Slupali 15 mil e u tim, ko zna koliko Zeljku i drama protiv Borca, koji kosta koliko samo Panter.
Sad jos jedno dva-tri pojacanja da se pobedi Buducnost.

građanin opasnih namera

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!

ona stvar

pre 2 godine

Samo da zavrsimo na 6 mestu, to je bolji plasman od prosle sezone kada smo zavrsili na fantasticnom 7 mestu
(Boki grobar, 05. februar 2022 16:34)

Ćuti, brate. Sve je bolje samo da ne dođemo u situaciju da ispadamo iz lige i da se zamrznemo, fuzionišemo i navijamo za drugi klub...

zemunski kej

pre 2 godine

Ovo danas ,srednje zalosno. Redovno gledam i Partizan i Zvezdu i nikako da shvatim sta im nedostaje. Nisu to losi igraci ali mislim da im nedostaje kvalitetan organizator.ili plej. Partizan konstantno igra u grcu,Stoji i da neki igraci nisu za Partizan, Neke smo precenili ipak ono sto nije proslo u NBA ima svoje razloge.

duledudule

pre 2 godine

100 komentata Pantera!! Više ih boli pobeda Partizana nego njihivo sramoćenje u EL. Blizu je 5.3. oseća se strah :)
(grkpfc, 05. februar 2022 19:56)
Da da, preti opasnost sa svih strana...

Gazda Dojkan

pre 2 godine

Nesto gadno ne valja u odbrani Partizana. Mnogo nepotrebnih udvajanja uz kojih protivnik po pravilu ostaje sam na sutu za 3. Kao da ih mrzi da igraju 1-1 ili da korektno izpreuzimaju igrace.

нускнвп

pre 2 godine

Аврамовић, Дангубић, Лесор, Трифуновић..Мучење у најави, ко ту кош може да да?

Miskec

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!
(građanin opasnih namera, 5. februar 2022 18:3)
Kome ti pises da je nepismen, daj nekom pismenom svoj tekst da te posrami!

Batko

pre 2 godine

vidi se da se ne razumeš. sa pomenutim trenerom smo u evrokupu bili pri dnu a u aba loši. sada smo u vrhu u oba takmičenja. al ok sam si priznao da se ne razumeš :)
(linolada, 05. februar 2022 19:54

A, inače su imali timove sličnog kvsliteta...
Ajde dete ne sramoti se

Batko

pre 2 godine

Koliko je Smajli bio dobar dok nije stigao Lesor.. Sad je toliko pogubljen, da je skroz ispao iz forme
(Svilena buba, 05. februar 2022 18:23)

Zatvorio mu je Lesor reket, Obradović ga izvlači napolje.

Strahotni

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!
(građanin opasnih namera, 5. februar 2022 18:3)

Bar ćeš da imaš društvo uz Napoleona i Cezara.

Zoran

pre 2 godine

У првој четвртини најбољи играч Партизана Хантер Хејл-играч Борца.Ладно баци 3 пута лопту Партизановим играчима,није изгубио у дриблингу или слично.Ионако Борац има Маринковића као каквог таквог центра,а вечерас га нема.Ако оно са Лешићем није чиста режија и добра глума,надам се да је лака повреда и да се што пре опорави.Али опет примена екс правила да се само играчима Партизана не свира играње ногом.У задњем нападу Борца,играч Борца дрибла,удара играча Партизана у ногу,лопта креће ка средини терена.Уместо свирање играње ногом и нових 14 секунди за напад Борца,судије неме,лопта се котрља и Партизан изједначи.Толико је било очигледно,да су на неколико секунди сви играчи Партизана стајали на местима.Чекали су свирање играња ногом.Партизан очајан,ни борац не бриљира.Полувреме је,а Вукчевића нема ни секунд.А мене највише занима да га видим на терену 5 минута и све ће ми бити јасно о таленту и предиспозицијама.Ваљда ће добити тих 5 минута у континуитету.Мало ми чудно,ако је Вукчевић могао на терен у Реалу да не може у Партизану.

ŽocKo

pre 2 godine

Nerešeno na poluvremenu.
Trener Partizana košta kao ceo tim Borca.
E ovo je za duboku analizu.
Inače, podrška neverovatna u ovako "ozbiljnoj" utakmici, nagurali se tzv. grobari, duvaju jedan u drugoga, a bolnice pune pozitivnih, pare se troše na lekove, lekari na izmaku snage, umire se, ali idemo podrška projektu do kraja, mora se dobiti ovaj derbi.

neko

pre 2 godine

Још два бека и центар - и биће то фино.
(дреши

Ćuti kada ih sudije izguraše da pobede. Da nisu, sada bi već bilo objavljeno koji igrači dolaze.

Milutin Peric

pre 2 godine

(Loznica, Gučevo, Cer…, 05. februar 2022 17:01)

Pitam se samo, kako uspes da odgledas utakmicu od silnih komentara koje ostavljas na svakoj vesti. Strucnjak neki za sve zivo...

Aki-man

pre 2 godine

Moj prijetejia tisi se kasno probudio viste zamrznuti vec davno I to 2008 zamrzo vas danilovic. Od tada kadaste postali igokeja partizan nikako dase omrznete. Naj vise je vas zaledio nole smit tad vas svecano ugasijo I vratio vam za sve one titule stoste sa vujosevicem oteli hemofaru tri puta zvezdi cetri puta tako daste fala bogu jos u zamrzivacu I nikako dase odmrznete
(zdravko, 05. februar 2022 21:06)
Kolicina pluseva koju si dobio dovoljno govori o intelektu ljudi koji ovde čitaju I ostavljaju komentare. Ps. Molio bih redakciju B92 da malo pooštri kriterijum za ostavljanje komentara I da ne pistaju bas svasta.

Srđan

pre 2 godine

Već neko vreme ljudi pišu kako bi Trinkijeri ili Filipovski ili Vujošević ili Vlado Šćepanović imali ovakve ili onakve rezultate sa ovim timom, koji je valjda za pet klasa bolji od bilo kojeg tima Partizana u poslednjih desetak godina, što svakako nije tačno. Ne računajući Pantera i Ledeja koji bi mogli biti evroligaški igrači i imaju evroligaško iskustvo, ostatak ekipe je sačunjen od prosečnih ABA igrača (Avramović, Zagorac, Dangubić) i mladih i svakako talentovanih ali neiskusnih igrača (Madar, Glas, Smajlagić, Trifunović, Koprivica, Miletić) kojima je ovo prva takmičarska sezona na ovom nivou. U ekipi su i Kuruc, očigledno talentovan ali nepredvidiv i sa nekakvim problemima u glavi i izuzetno nepouzdani ali po fizikalikama impresivan Lesor. Ekipa svakako slabija od bilo koje Vujoševićeve, a setimo se svi njegovog poraza od Cedevite sa onakvim timom.
Setimo se takođe Trinkijerijevog poraza u trećoj utakmici polufinala ABA lige od skoro 30 razlike iako su prethodne dve odlučene na jednu loptu. Osim toga, oba njegova tima su bila sve samo ne jeftina…O rezutatima Filipovskog i Vlada zaista ne treba trošiti reči.
Nekako je počelo da se podrazumeva da Partizan treba da pobeđuje protivnike sa po 30 razlike samo zato što na klupi ima Željka, ako neku izgubi ili se pomuči protiv slabijih ekipa odmah je sve raspad i ništa ne valja. Čovek je lepo rekao da je sve ovo proces, da će da potraje i da želi da vrati klub u evroligu, ali ne na sezonu nego na duže vreme. I ja mu verujem i mislim da će na kraju sve to da legne i da uzimamo sve do kraja. Ostavimo naše trenerske legende u prošlosti, pozdravimo bivše aplauzom kada budu igrali protiv Partizana i verujmo u ideju najvećeg evropskog trenera svih vremena.

Najbolji je opancarev lepak.

pre 2 godine

Prvi put gledam Partizan ove sezone.Nije mi samo jasno kako Obradovic sa ovakvom igrom misli nesto da osvoje.Avramovic nije bek koji ce da razigra ekipu.Suvise srlja i gubi se.Centri prosek.Sve na bucku igraju nema uigranih akcija.Prosecna ekipa i nista vise.

stari grobar

pre 2 godine

Ovo je strasno. Igraci Borca konstantno sami na sutu. Sutiramo trojke 3 od 16 a sve otvorene pozicije kao da smo juniori. Ok, pobedicemo Borac jer im se jedini centar koga imaju povredio na pocetku, ali igra nam je ocajna.

Doktor

pre 2 godine

Ovo stvarno nije ono sto zelimo. Ni priblizno. Zasto Vukcevic nije igrao. Miletic? Malo vise Balsa? Ovakvom igrom u odbrani, imacemo problem sa Andorom. Ovo stvarno nije dobro. Probijaju nas 1 na jedan kako hoce. Morali smo pokusati izgubiti sto manje lopti, a mi opet.... cupanje zivaca. Nije dobro.
Napred Partizane moj.
Zeljko razgovaraj vise....

Dejan CZ

pre 2 godine

I Zvezda I Partizan su ekipe za ABA ligu...Ukoliko dodje do objedinjena EC I FIBA lige perspektiva oba kluba su za to takmicenje.Za EL jasno je da nisu dorasli...dokaz za to je finansijska konstrukcija koja ne moze da ispreti takmicenje na tom nivou.Zasto igrati ligu bez ambicija gde se gubi gledanost zbog neadekvatnog sastava za ucesce u toj ligi.Prelomiti i kosarku usmeriti u drugom pravcu koja ce na reprezentativnom nivou doneti uspon zgog razigravanja domacih igraca koji ce dobijati vecu sansu i napredovati u svom razvitku da makar reprezentaciju ocuvamo u vrhu evropske kosarke...Ucesce u EL nasih klubova na nivou besparice nevodi nicemu sem propasti kosarke koja ce uskoro biti na jednakom nivou kao sto je sadasnji rukomet.

veliki

pre 2 godine

E moj Marinovicu! Koliku seriju treba da napravi Partizan da bi napravio JEDNU izmenu!??? Umesto da celu postavu zakucas za klupu dok je ponižava smešni Avramovic, ti držiš sve na parketu!

Aleks

pre 2 godine

(građanin opasnih namera Samo da Vas obestin da je Vaš kapiten "NBA" Zagorac izjavio da je Nataša Kovačević sve zaslužila.Od "čoveka" čiji je budući zet sin prvenac Danilo ne mogu ništa normalno da očekujem.

Mihail

pre 2 godine

Da nije dosao Lesor, i ovo bi izgubili, tek sa njim se vidi jasno koliko su fizicki inferiorni i Smajli a pogotovu Ledej, zbog loseg skoka Zeka i napred i pozadi i jako lose odbrane ovako lose i igramo, uz nedostatak pleja, Zek rupa najveca protiv iole ozbiljnijih ekipa.. Da nam je makar Dzuan Dzonson iz Turk T. druga pesma bi bila... Sa Lesorom i spoljna linija dobija mnogo laksih suteva, ali fali nam cvrstine.
Podrska Zeljku ! Bili smo raspad najstrasniji prosle sezone

Leogane

pre 2 godine

@Samo da zavrsimo na 6 mestu, to je bolji plasman od prosle sezone kada smo zavrsili na fantasticnom 7 mestu
(Boki grobar, 05. februar 2022 16:34)

- Од толико креативних начина да подбодеш, ти си одабрао овај? Оволико одсуство хумора буквално изазива физичку бол.

Lex

pre 2 godine

Утисак меча : Партизан отворену тројку не може да погоди, Борац при крају почиње да игра зонску одбрану, намерно остављајући простора Партизану за још отворених позиција за 3.Епилог? 5-6 промашених шутева заредом.

onako

pre 2 godine

Srđan

"Ne računajući Pantera i Ledeja koji bi mogli biti evroligaški igrači i imaju evroligaško iskustvo, ostatak ekipe je sačunjen od prosečnih ABA igrača (Avramović, Zagorac, Dangubić)".

To što Partizan ne ume od Zagorca, Dangubića a verovatno i Avramovića da napravi igrače nije problem drugih...da podsetim na euforiju oko Zagorca..."NBA, neće kod Ćokija, sad će da vidite, daj ga u reprezentaciju..."...izađe Muta i kaže da mu plata 30k mesečno.

Epilog...u KKP sedi već 4 sezone igrač koji prima 360k i spovodi se terenom. Dangubić vrv nema veliku platu ali sunovrat igre jednog igrača koji je Zvezdi svašta isporučivao. Avramović je preplaćen, svi znaju zašto i kako, igrač nebitnih utakmica i strelac u tim nebitnim utakmicama.

Madar...plaćeno obeštećenje 250k+plata, da li je iskusan ili ne Vaša odluka, za taj novac ozbiljnog play ste imali.
Smailagić Kurucs ista priča...zajedničko im što su preplaćeni i što ste za te novce imali ozbiljnije i iskusnije igrače u najboljim godinama.
Panter, Lidej ekstremno preplaćeni kao i Lesor, Dalas Mur...

Neka su Koprivica, Tristan, Glas zalog za budućnost a Trifunović je šta? Promašaj, kao i ova trojica verovatno samo da sačekamo vreme da prođe a novac bačen.

as

pre 2 godine

Ko izgubljeni. A u napadu trojke za smejanje, organizacija smešna..
(JPR24, 05. februar 2022 18:27)

Organizacija veceras nije ni trebala,problem je sut bio,15 suteva za 3 sami ko duhovi mase.

Aster Blistok

pre 2 godine

Aster Blistok, 05. februar 2022 17:25)
Stručnjak, Miletica je Partizan kupio od Sloge pre 3 godine, a prosle godine je bio na pozajmici u Borcu.
(Aki-man

Stručnjak, svejedno. "Vratili" ste ga samo da vas ne bi pobedjivali i ove godine. Srećan?

Ajgor

pre 2 godine

Ćuti, brate. Sve je bolje samo da ne dođemo u situaciju da ispadamo iz lige i da se zamrznemo, fuzionišemo i navijamo za drugi klub...
(ona stvar, 05. februar 2022 20:43)

Crvena zvezda je jedini klub koji od osnivanja nije ispadao iz lige.
Crvena zvezda nije ugašena već je reorganizovana po zakonu i nakon završetka UPPR (2011-2015) ponovo 'jedna jedina' i jedinstvena.
Crvena zvezda je jedini klub na ovim prostorima koji ima 4 svoja igrača u Kući slavnih.
Tvorci fuzije klubova (2008 Igokea) su partizani crni vrani.
Tvorci prodaje grba (1998 Galenika) su partizani crni vrani.
Sve ostalo je fikcija.

zdravko

pre 2 godine

Moj prijetejia tisi se kasno probudio viste zamrznuti vec davno I to 2008 zamrzo vas danilovic. Od tada kadaste postali igokeja partizan nikako dase omrznete. Naj vise je vas zaledio nole smit tad vas svecano ugasijo I vratio vam za sve one titule stoste sa vujosevicem oteli hemofaru tri puta zvezdi cetri puta tako daste fala bogu jos u zamrzivacu I nikako dase odmrznete

Na sve spremni

pre 2 godine

Teško je čitati kuknjavu navijača mutanta (koji ni ne igra). Pokrivaju sve rezultate - i iživljavanje i sklanjalicu i razvaljivanje od čačana. Sve se zna i sve predviđa unapred.

King

pre 2 godine

Dobro je sve ovo sa klincima od 20ak godina. Budući nosioci svojih reprezentacija i osvajači EL sa najtrofejnijim trenerom EL svih vremena. Panteri su margina. Treba samo voleti Partizan.

Aki-man

pre 2 godine

partizan kupio onog Miletića(valjda se tako preziva) samo da bi mogli da pobede Borac ove godine, pošto prošle godine nisu mogli da ih pobede kad aje ovaj bio u Borcu. Što je sigurno, sigurno je.
(Aster Blistok, 05. februar 2022 17:25)
Stručnjak, Miletica je Partizan kupio od Sloge pre 3 godine, a prosle godine je bio na pozajmici u Borcu.

Ford

pre 2 godine

Panteri se ubiše od komentara. Šta li bi tek bilo da je Borac pobedio? Verovatno slavlje do jutra. Ne treba smetnuti s uma da je energetska potrošnja velika posle Huventuda i da je to normalno. KK iz Železnika je izgubio u Laktašima baš posle utakmice u Evroligi.Bez obzira na sve igra ne deluje dobro,igraju kao da ne razumeju Željka. Ali spremiće on njih za kup 100% Ne bi me čudilo da Železničare pošaljemo na potpuni remont.

Jole

pre 2 godine

Pa jel vidite da je Obradović igrao 80% istih napada, uigrava ekipu, e to što niko iz ćoška ne može da pogodi trojku to je druga stavr, ali kada bude trebalo pogađaće i Ledej i Trifunović i sa svojih mesta Glas i Smajilagić. Samo polako ne može sve za tri dana.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Glas 0 5 za 3,Trifunovi kriv
Lidej 2 poena ne izlazi iz igre, Zagorca kriv
Madar bez ucinka cele sezone, Avramovi kriv
(Granada, 05. februar 2022 17:56)

Da li ti uopšte znaš da postoji slovo ć, a kaže se i "Zagorac kriv", a ne Zagorca...

linolada

pre 2 godine

Ne razumem se nešto preterano u košarku, ali mislim da bi onaj konobar iz Makedonije imao iste rezultate sa ovim timom Partizana... A mnogo je jeftiniji.
(realan zvezdas, 05. februar 2022 19:29)
vidi se da se ne razumeš. sa pomenutim trenerom smo u evrokupu bili pri dnu a u aba loši. sada smo u vrhu u oba takmičenja. al ok sam si priznao da se ne razumeš :)

Аки

pre 2 godine

Вукчевић је тотална непознаница видјећемо кад буде играо колико вриједи.Од осталих у Партизану нема ништа.Копривица и Смаилагић уопште нису талентовани играчи ,нити су вриједили нити су напредовали.Ко год каже да су напредовали лаже сам себе.Обојица имају 22 год.нису то клинци од 18 год.па да се чека њихова експлозија.Пратим њихов развој од 16е год.генерација су Пецарског,Петрушева,Илића,Пауновића,Церовине и оног жалосног Трифуновића.Ниједан ни други нису ништа посебно.Занимљиво је само то што су обојица преварили Америчке скауте па их они назвали талентима а послије шкартирали.Амери се преварили па сконтали а Срби још вјерују у њих двојицу али узалуд.Гробари умјесто ЖОЦА доведите неког ко има добре односе са Мишком нек вам на љето прода Јовића и Ђуришића и у следећој сезони АБА лига је ваша.Звезда,Будућност,Цедевита ће још 100 год.бити килави и недоречени као што су и сад није их тешко побједити али ипак треба имати бар 2 играча који нешто знају.У супротном догодине АБА лигу узима МЕГА.

marshall

pre 2 godine

Navijaci Zvezde misle da ako imaju jednig tamnoputog igraca da imaju samo jednog stranca. Imate ih 5 ljudi, samo su cetvorica bela pa vas mozda to buni... I trener vam je stranac.

Ajgor

pre 2 godine

Navijaci Zvezde misle da ako imaju jednig tamnoputog igraca da imaju samo jednog stranca. Imate ih 5 ljudi, samo su cetvorica bela pa vas mozda to buni... I trener vam je stranac.
(marshall, 06. februar 2022 07:52)

Ok, imamo samo Srbe i tri Amera - i to dva bela i jednog afro Amerikanca.
I trener je Srbin.
Jel ti sad jasnije?

ja

pre 2 godine

Al` će biti kad pobede ove mučenike pored ispadanjem opet ono "najbolji, najveći, osvajamo sve, najveći trener, bla, bla, bla..." a kada ih otrese neki gerijatrijski skup ili tim sa bar tri krštena igrača onda sledi "Fali nam plej (ova četvorica ništa ne valjaju), fali nam centar (ovih pet nemaju pojma), mladi, neiskusni, sve će to biti bolje za 2-3 godine (što mi to zvuči poznato??)..."
(Lajavi krelac, 05. februar 2022 17:18)


brate, tebi bas pristaje nik, samo dodaj zagrade.

Cetko

pre 2 godine

Samo pobjeda je bitna. Zvezda igra najgoru kosarku svih vremena,napadacki naravno,ali zato sve utakmice dobiju odbranom pa se niko ne buni. Davno je proslo vrijeme leprsavosti,igra se samo na rezultat i to je to. Meni licno to ne odgovara i ne volim da gledam ovakvu kosarku ali tako sad igra vecina ekipa i sta je tu je

Gospodin

pre 2 godine

Kolicina pluseva koju si dobio dovoljno govori o intelektu ljudi koji ovde čitaju I ostavljaju komentare. Ps. Molio bih redakciju B92 da malo pooštri kriterijum za ostavljanje komentara I da ne pistaju bas svasta.
(Aki-man, 5. februar 2022 21:44)

Sto? Covek rekao istinu,ali ne celu. Sve ukupno ide ovako, po dve titule otete Hemofarmu i Zvezdi, a po jedna FMP-u, Beopetrolu i Vojvodini. Fascinatno zar ne? Pitanje za tebe,jel te boli istina? Obraz? Nista jel?

Aki-man

pre 2 godine

Sto? Covek rekao istinu,ali ne celu. Sve ukupno ide ovako, po dve titule otete Hemofarmu i Zvezdi, a po jedna FMP-u, Beopetrolu i Vojvodini. Fascinatno zar ne? Pitanje za tebe,jel te boli istina? Obraz? Nista jel?
(Gospodin, 06. februar 2022 08:02)
Ja mislim da I ti sam ne verujes u u ovo sto si napisao. Kakav Fmp, Beopetrol, Zvezda. Jer boli tebe ovoliko ikolicina izrecene neistina. Ocigledno ne , jer obraza nemas.

Punk rock

pre 2 godine

Crvena zvezda je jedini klub koji od osnivanja nije ispadao iz lige.
Crvena zvezda nije ugašena već je reorganizovana po zakonu i nakon završetka UPPR (2011-2015) ponovo 'jedna jedina' i jedinstvena.
Crvena zvezda je jedini klub na ovim prostorima koji ima 4 svoja igrača u Kući slavnih.
Tvorci fuzije klubova (2008 Igokea) su partizani crni vrani.
Tvorci prodaje grba (1998 Galenika) su partizani crni vrani.
Sve ostalo je fikcija.
(Ajgor, 6. februar 2022 09:24)

Ovakvom komentaru se smeju realni Zvezdaši. Mada bih pre očekivao da sutra temperatura bude 35 stepeni, nego od tebe smislen komentar.

Caki

pre 2 godine

Stručnjak, svejedno. "Vratili" ste ga samo da vas ne bi pobedjivali i ove godine. Srećan?
(Aster Blistok, 05. februar 2022 18:07)
Nemas ti predstavu o sportu

Milija

pre 2 godine

Ja mislim da I ti sam ne verujes u u ovo sto si napisao. Kakav Fmp, Beopetrol, Zvezda. Jer boli tebe ovoliko ikolicina izrecene neistina. Ocigledno ne , jer obraza nemas.
(Aki-man, 6. februar 2022 09:54)

Ti ako govoris kao sto pises imas ozbiljan problem, mada po nadimku cenim da si max cetvrti razred, tako da imas sansu, ali moras da radis na tome. Sve najbolje!

trpaj komsinicu

pre 2 godine

Ok, imamo samo Srbe i tri Amera - i to dva bela i jednog afro Amerikanca.
I trener je Srbin.
Jel ti sad jasnije?..Ma i ovi Ameri su vam Srbi,samo sto to ne znaju..cuj trener Srbin..zvezdasi i srbovanje..

Ford

pre 2 godine

Panteri se ubiše od komentara. Šta li bi tek bilo da je Borac pobedio? Verovatno slavlje do jutra. Ne treba smetnuti s uma da je energetska potrošnja velika posle Huventuda i da je to normalno. KK iz Železnika je izgubio u Laktašima baš posle utakmice u Evroligi.Bez obzira na sve igra ne deluje dobro,igraju kao da ne razumeju Željka. Ali spremiće on njih za kup 100% Ne bi me čudilo da Železničare pošaljemo na potpuni remont.

King

pre 2 godine

Dobro je sve ovo sa klincima od 20ak godina. Budući nosioci svojih reprezentacija i osvajači EL sa najtrofejnijim trenerom EL svih vremena. Panteri su margina. Treba samo voleti Partizan.

linolada

pre 2 godine

Ne razumem se nešto preterano u košarku, ali mislim da bi onaj konobar iz Makedonije imao iste rezultate sa ovim timom Partizana... A mnogo je jeftiniji.
(realan zvezdas, 05. februar 2022 19:29)
vidi se da se ne razumeš. sa pomenutim trenerom smo u evrokupu bili pri dnu a u aba loši. sada smo u vrhu u oba takmičenja. al ok sam si priznao da se ne razumeš :)

ona stvar

pre 2 godine

Samo da zavrsimo na 6 mestu, to je bolji plasman od prosle sezone kada smo zavrsili na fantasticnom 7 mestu
(Boki grobar, 05. februar 2022 16:34)

Ćuti, brate. Sve je bolje samo da ne dođemo u situaciju da ispadamo iz lige i da se zamrznemo, fuzionišemo i navijamo za drugi klub...

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Postali smo šampioni nebitnih utakmica. Sve bitne utakmice ove sezone i derbije smo lagano izgubili. Na koju foru Avramović igra košarku i uspe da potpiše profesionalni ugovor?! Ne verujem da isti igra džabe?

Jole

pre 2 godine

Pa jel vidite da je Obradović igrao 80% istih napada, uigrava ekipu, e to što niko iz ćoška ne može da pogodi trojku to je druga stavr, ali kada bude trebalo pogađaće i Ledej i Trifunović i sa svojih mesta Glas i Smajilagić. Samo polako ne može sve za tri dana.

Аки

pre 2 godine

Вукчевић је тотална непознаница видјећемо кад буде играо колико вриједи.Од осталих у Партизану нема ништа.Копривица и Смаилагић уопште нису талентовани играчи ,нити су вриједили нити су напредовали.Ко год каже да су напредовали лаже сам себе.Обојица имају 22 год.нису то клинци од 18 год.па да се чека њихова експлозија.Пратим њихов развој од 16е год.генерација су Пецарског,Петрушева,Илића,Пауновића,Церовине и оног жалосног Трифуновића.Ниједан ни други нису ништа посебно.Занимљиво је само то што су обојица преварили Америчке скауте па их они назвали талентима а послије шкартирали.Амери се преварили па сконтали а Срби још вјерују у њих двојицу али узалуд.Гробари умјесто ЖОЦА доведите неког ко има добре односе са Мишком нек вам на љето прода Јовића и Ђуришића и у следећој сезони АБА лига је ваша.Звезда,Будућност,Цедевита ће још 100 год.бити килави и недоречени као што су и сад није их тешко побједити али ипак треба имати бар 2 играча који нешто знају.У супротном догодине АБА лигу узима МЕГА.

Srđan

pre 2 godine

Već neko vreme ljudi pišu kako bi Trinkijeri ili Filipovski ili Vujošević ili Vlado Šćepanović imali ovakve ili onakve rezultate sa ovim timom, koji je valjda za pet klasa bolji od bilo kojeg tima Partizana u poslednjih desetak godina, što svakako nije tačno. Ne računajući Pantera i Ledeja koji bi mogli biti evroligaški igrači i imaju evroligaško iskustvo, ostatak ekipe je sačunjen od prosečnih ABA igrača (Avramović, Zagorac, Dangubić) i mladih i svakako talentovanih ali neiskusnih igrača (Madar, Glas, Smajlagić, Trifunović, Koprivica, Miletić) kojima je ovo prva takmičarska sezona na ovom nivou. U ekipi su i Kuruc, očigledno talentovan ali nepredvidiv i sa nekakvim problemima u glavi i izuzetno nepouzdani ali po fizikalikama impresivan Lesor. Ekipa svakako slabija od bilo koje Vujoševićeve, a setimo se svi njegovog poraza od Cedevite sa onakvim timom.
Setimo se takođe Trinkijerijevog poraza u trećoj utakmici polufinala ABA lige od skoro 30 razlike iako su prethodne dve odlučene na jednu loptu. Osim toga, oba njegova tima su bila sve samo ne jeftina…O rezutatima Filipovskog i Vlada zaista ne treba trošiti reči.
Nekako je počelo da se podrazumeva da Partizan treba da pobeđuje protivnike sa po 30 razlike samo zato što na klupi ima Željka, ako neku izgubi ili se pomuči protiv slabijih ekipa odmah je sve raspad i ništa ne valja. Čovek je lepo rekao da je sve ovo proces, da će da potraje i da želi da vrati klub u evroligu, ali ne na sezonu nego na duže vreme. I ja mu verujem i mislim da će na kraju sve to da legne i da uzimamo sve do kraja. Ostavimo naše trenerske legende u prošlosti, pozdravimo bivše aplauzom kada budu igrali protiv Partizana i verujmo u ideju najvećeg evropskog trenera svih vremena.

Na sve spremni

pre 2 godine

Teško je čitati kuknjavu navijača mutanta (koji ni ne igra). Pokrivaju sve rezultate - i iživljavanje i sklanjalicu i razvaljivanje od čačana. Sve se zna i sve predviđa unapred.

Aster Blistok

pre 2 godine

Ne sekirajte se crnokošuljaši, Borac ne sme da vas pobedi. Ne sme da vas izbaci iz projektovane trke za drugo mesto. Ne sme da vam ugrozi to.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Ladno pustim na YouTube Pink Floyd “Another Brick in the Wall” da ubijem dosadu dok gledam ovaj hrkljuš od košarke i na pola pesme izleće mi reklama gde Novak Đoković jede veganski sendvič u gostima kod Vučića. Zar je to realno ljudi moji?! Ni pesmu ne mogu na miru od njih dvojice da odslušam?!

građanin opasnih namera

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!

zdravko

pre 2 godine

Moj prijetejia tisi se kasno probudio viste zamrznuti vec davno I to 2008 zamrzo vas danilovic. Od tada kadaste postali igokeja partizan nikako dase omrznete. Naj vise je vas zaledio nole smit tad vas svecano ugasijo I vratio vam za sve one titule stoste sa vujosevicem oteli hemofaru tri puta zvezdi cetri puta tako daste fala bogu jos u zamrzivacu I nikako dase odmrznete

Leogane

pre 2 godine

@Samo da zavrsimo na 6 mestu, to je bolji plasman od prosle sezone kada smo zavrsili na fantasticnom 7 mestu
(Boki grobar, 05. februar 2022 16:34)

- Од толико креативних начина да подбодеш, ти си одабрао овај? Оволико одсуство хумора буквално изазива физичку бол.

Lajavi krelac

pre 2 godine

Al` će biti kad pobede ove mučenike pored ispadanjem opet ono "najbolji, najveći, osvajamo sve, najveći trener, bla, bla, bla..." a kada ih otrese neki gerijatrijski skup ili tim sa bar tri krštena igrača onda sledi "Fali nam plej (ova četvorica ništa ne valjaju), fali nam centar (ovih pet nemaju pojma), mladi, neiskusni, sve će to biti bolje za 2-3 godine (što mi to zvuči poznato??)..."

garavi,tuki vam uvalili...

pre 2 godine

Obradoviću jel moguće da si zaboravio i ono što si znao.
Zategni odbranu,igraj ZONU
Kako dozvoljavaš da Lessort ili Smajilagić izlaze do centra terena da kao igraju odbranu i od trenutka svi ispadaju iz igre gde primamo trojke iz otvorenih šuteva.
Jesi se najeo bunike ili šta ???
Kako dozvoljavaš da Lessort ne vežba dovoljno bacanja,Glasu šuterski trening posle večernjeg treninga od 500 trojki (zovi pitaj Duleta kako , nije sramota pitati sramota je biti glup).???
Kako dozvoljavaš igračima zabijanje ispod koša ili po aut liniji gde obavezno neko bude izblokiran ili sledi loš pas ???
Kako dozvoljavaš Smajilagiću i Kurucsu da prevode loptu preko pola ili driblaju ???
Kako dozvoljavaš da niko ne ume da pogodi šut za 3 ili sa poludistance(one slučajne Puntera ne računam).???
Kako dozvoljavaš Ledayu da krene ka košu i stane,pa onda 1/1 sa protivnikom kad znamo da ima odraz kao pola Jokića i nepostojeću ledenu tehniku ???
Kako dozvoljavaš Avramoviću da trči sam u kontru bez ikoga kao muva bez glave umesto da ga naučiš da ima pregled igre.?
Kako dozvoljavaš da jedan Moore nema veću minutažu i neke duple blokove gde može raditi ono što najbolje zna - šut za tri poena ???
I KAKO MOŽE PUNTER ,AVRAMOVIĆ,LESSORT
KURUCS,SMAJILAGIĆ DA ŠUTIRAJU U RANOJ FAZI NAPADA A DA NIKADA,NIKADA NEMA NIKOGA NA OFANZIVNOM SKOKU ?????
Čoveče jesi li pri sebi,na time-outu divljaš,urušavaš zdravlje i pozitivnu atmosferu u ekipi .
Ne možeš ili ne umeš da ZAHTEVAŠ presing na svakog izolovanog protivničkog šutera bez UDVAJANJA. !!!
VERUJEMO DA MOŽEŠ I ZNAŠ,
LATI SE POSLA A MANJE PRIČAJ molim te !

Aki-man

pre 2 godine

Moj prijetejia tisi se kasno probudio viste zamrznuti vec davno I to 2008 zamrzo vas danilovic. Od tada kadaste postali igokeja partizan nikako dase omrznete. Naj vise je vas zaledio nole smit tad vas svecano ugasijo I vratio vam za sve one titule stoste sa vujosevicem oteli hemofaru tri puta zvezdi cetri puta tako daste fala bogu jos u zamrzivacu I nikako dase odmrznete
(zdravko, 05. februar 2022 21:06)
Kolicina pluseva koju si dobio dovoljno govori o intelektu ljudi koji ovde čitaju I ostavljaju komentare. Ps. Molio bih redakciju B92 da malo pooštri kriterijum za ostavljanje komentara I da ne pistaju bas svasta.

Turbo Dizel

pre 2 godine

Ćuti, brate. Sve je bolje samo da ne dođemo u situaciju da ispadamo iz lige i da se zamrznemo, fuzionišemo i navijamo za drugi klub...
(ona stvar, 05. februar 2022 20:43)


Vi ste se fuzionisali još davne 2007. godine. A što se tiče toga za koga mi navijamo, najbitnije je da ne navijamo za lažnu instituciju zvanu partizan..

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Glas 0 5 za 3,Trifunovi kriv
Lidej 2 poena ne izlazi iz igre, Zagorca kriv
Madar bez ucinka cele sezone, Avramovi kriv
(Granada, 05. februar 2022 17:56)

Da li ti uopšte znaš da postoji slovo ć, a kaže se i "Zagorac kriv", a ne Zagorca...

Aster Blistok

pre 2 godine

partizan kupio onog Miletića(valjda se tako preziva) samo da bi mogli da pobede Borac ove godine, pošto prošle godine nisu mogli da ih pobede kad aje ovaj bio u Borcu. Što je sigurno, sigurno je.

Aki-man

pre 2 godine

partizan kupio onog Miletića(valjda se tako preziva) samo da bi mogli da pobede Borac ove godine, pošto prošle godine nisu mogli da ih pobede kad aje ovaj bio u Borcu. Što je sigurno, sigurno je.
(Aster Blistok, 05. februar 2022 17:25)
Stručnjak, Miletica je Partizan kupio od Sloge pre 3 godine, a prosle godine je bio na pozajmici u Borcu.

Nikola

pre 2 godine

vidi se da se ne razumeš. sa pomenutim trenerom smo u evrokupu bili pri dnu a u aba loši. sada smo u vrhu u oba takmičenja. al ok sam si priznao da se ne razumeš :)
(linolada, 5. februar 2022 19:54) 

Da samo sto onaj makedonac nije imao Pantera od 3m, nije imao ni Ledeja od 2M, Avramovica od 1.5M a takodje ni Madara, Smailagica, da ne nabrajamo ostale

Ajgor

pre 2 godine

Ćuti, brate. Sve je bolje samo da ne dođemo u situaciju da ispadamo iz lige i da se zamrznemo, fuzionišemo i navijamo za drugi klub...
(ona stvar, 05. februar 2022 20:43)

Crvena zvezda je jedini klub koji od osnivanja nije ispadao iz lige.
Crvena zvezda nije ugašena već je reorganizovana po zakonu i nakon završetka UPPR (2011-2015) ponovo 'jedna jedina' i jedinstvena.
Crvena zvezda je jedini klub na ovim prostorima koji ima 4 svoja igrača u Kući slavnih.
Tvorci fuzije klubova (2008 Igokea) su partizani crni vrani.
Tvorci prodaje grba (1998 Galenika) su partizani crni vrani.
Sve ostalo je fikcija.

Cetko

pre 2 godine

Samo pobjeda je bitna. Zvezda igra najgoru kosarku svih vremena,napadacki naravno,ali zato sve utakmice dobiju odbranom pa se niko ne buni. Davno je proslo vrijeme leprsavosti,igra se samo na rezultat i to je to. Meni licno to ne odgovara i ne volim da gledam ovakvu kosarku ali tako sad igra vecina ekipa i sta je tu je

Gidri

pre 2 godine

Ljudi, znam da će me mnogi popljuvati, ali moram da kažem samo jedno. Igrao sam košarku preko 20 godina, od pionira do profesionalnog basketa, i ovde i napolju. Ovo se odnosi i na Partizan i na Zvezdu, tj. na njihove trenere. Ako ne bih bolje bar za neku nijansu vodio pomenute ekipe, od sadašnjih trenera, neka se ovog trenutka pretvorim u kamen. Pa da ne širim priču, ali oni ne da nemaju osećaj za izmene, tajmaute, odnosa sa igračima, i sve što ide uz košarku, da je to ne smešno, nego bezobrazluk. A pri tom toliko pomoćnika i nekih lelemuda oko njih, da je i to bezobrazluk...eto toliko, muka mi je od ove naše nesrećne košarke, da sam morao da napiœem ovo. Pozdrav svim objektivnim navijačima u Srbiji

iks

pre 2 godine

Dobro se Borac drži protiv ekipe projektovane da osvoji ABA ligu, prvenstvo Srbije, kup Srbije, Evrokup, da sledeće sezone igra F4 Evrolige i da osvoji Evroligu za dve godine.

master Yoda

pre 2 godine

Odlicno je ovo, ovo je pravi Partizan, tako se sklonila Igokea, sad Borac, bruka i sramota.
Slupali 15 mil e u tim, ko zna koliko Zeljku i drama protiv Borca, koji kosta koliko samo Panter.
Sad jos jedno dva-tri pojacanja da se pobedi Buducnost.

Mihail

pre 2 godine

Da nije dosao Lesor, i ovo bi izgubili, tek sa njim se vidi jasno koliko su fizicki inferiorni i Smajli a pogotovu Ledej, zbog loseg skoka Zeka i napred i pozadi i jako lose odbrane ovako lose i igramo, uz nedostatak pleja, Zek rupa najveca protiv iole ozbiljnijih ekipa.. Da nam je makar Dzuan Dzonson iz Turk T. druga pesma bi bila... Sa Lesorom i spoljna linija dobija mnogo laksih suteva, ali fali nam cvrstine.
Podrska Zeljku ! Bili smo raspad najstrasniji prosle sezone

нускнвп

pre 2 godine

Просто је невероватно колику минутажу добијају играчи који то уопште не заслужују. Како сезона одмиче сви играју све горе, Обрадовић ће уништити ових неколико крштених играча које имамо својим тврдоглавим и дебилним вођењем екипе. Шутирамо 3/20 тројке? Где је позициони напад? Где је одбрана? Зашто Копривица игра све мање а овај пањ Лесор све више? Зашто је Милетић закуцан за клупу од почетка сезоне? Наша игра је у рангу Борца, у Европи више никог нећемо да победимо, у овој лиги биће свака мучење

realan zvezdas

pre 2 godine

Ne razumem se nešto preterano u košarku, ali mislim da bi onaj konobar iz Makedonije imao iste rezultate sa ovim timom Partizana... A mnogo je jeftiniji.

Red

pre 2 godine

100 komentata Pantera!! Više ih boli pobeda Partizana nego njihivo sramoćenje u EL. Blizu je 5.3. oseća se strah :)
(grkpfc, 5. februar 2022 19:56) #

Hahahahaha,a zbog cega bi nas bilo strah?Zbog vase forme?A da,izvini vi ste boston seltiksi.

Aki-man

pre 2 godine

Sto? Covek rekao istinu,ali ne celu. Sve ukupno ide ovako, po dve titule otete Hemofarmu i Zvezdi, a po jedna FMP-u, Beopetrolu i Vojvodini. Fascinatno zar ne? Pitanje za tebe,jel te boli istina? Obraz? Nista jel?
(Gospodin, 06. februar 2022 08:02)
Ja mislim da I ti sam ne verujes u u ovo sto si napisao. Kakav Fmp, Beopetrol, Zvezda. Jer boli tebe ovoliko ikolicina izrecene neistina. Ocigledno ne , jer obraza nemas.

ŽocKo

pre 2 godine

Nerešeno na poluvremenu.
Trener Partizana košta kao ceo tim Borca.
E ovo je za duboku analizu.
Inače, podrška neverovatna u ovako "ozbiljnoj" utakmici, nagurali se tzv. grobari, duvaju jedan u drugoga, a bolnice pune pozitivnih, pare se troše na lekove, lekari na izmaku snage, umire se, ali idemo podrška projektu do kraja, mora se dobiti ovaj derbi.

Aster Blistok

pre 2 godine

Aster Blistok, 05. februar 2022 17:25)
Stručnjak, Miletica je Partizan kupio od Sloge pre 3 godine, a prosle godine je bio na pozajmici u Borcu.
(Aki-man

Stručnjak, svejedno. "Vratili" ste ga samo da vas ne bi pobedjivali i ove godine. Srećan?

Zoran

pre 2 godine

У првој четвртини најбољи играч Партизана Хантер Хејл-играч Борца.Ладно баци 3 пута лопту Партизановим играчима,није изгубио у дриблингу или слично.Ионако Борац има Маринковића као каквог таквог центра,а вечерас га нема.Ако оно са Лешићем није чиста режија и добра глума,надам се да је лака повреда и да се што пре опорави.Али опет примена екс правила да се само играчима Партизана не свира играње ногом.У задњем нападу Борца,играч Борца дрибла,удара играча Партизана у ногу,лопта креће ка средини терена.Уместо свирање играње ногом и нових 14 секунди за напад Борца,судије неме,лопта се котрља и Партизан изједначи.Толико је било очигледно,да су на неколико секунди сви играчи Партизана стајали на местима.Чекали су свирање играња ногом.Партизан очајан,ни борац не бриљира.Полувреме је,а Вукчевића нема ни секунд.А мене највише занима да га видим на терену 5 минута и све ће ми бити јасно о таленту и предиспозицијама.Ваљда ће добити тих 5 минута у континуитету.Мало ми чудно,ако је Вукчевић могао на терен у Реалу да не може у Партизану.

veliki

pre 2 godine

E moj Marinovicu! Koliku seriju treba da napravi Partizan da bi napravio JEDNU izmenu!??? Umesto da celu postavu zakucas za klupu dok je ponižava smešni Avramovic, ti držiš sve na parketu!

Toto-ko-tunjo

pre 2 godine

100 komentata Pantera!! Više ih boli pobeda Partizana nego njihivo sramoćenje u EL. Blizu je 5.3. oseća se strah :)
(grkpfc, 05. februar 2022 19:56)

Vi ste već imali susret sa brzim vozom, i opet se busate nakon trke sa putničkim.

ja

pre 2 godine

Al` će biti kad pobede ove mučenike pored ispadanjem opet ono "najbolji, najveći, osvajamo sve, najveći trener, bla, bla, bla..." a kada ih otrese neki gerijatrijski skup ili tim sa bar tri krštena igrača onda sledi "Fali nam plej (ova četvorica ništa ne valjaju), fali nam centar (ovih pet nemaju pojma), mladi, neiskusni, sve će to biti bolje za 2-3 godine (što mi to zvuči poznato??)..."
(Lajavi krelac, 05. februar 2022 17:18)


brate, tebi bas pristaje nik, samo dodaj zagrade.

srbija

pre 2 godine

Ajde realno, da je ista ova ekipa a da je na mesto obradovica bilo koji drugi trener da se kaze kvaliteta "dobar"....Da li bi rezultati bili losiji????NE. ako se sagleda od koga je partizan gubio tokom sezone i koga pobedjivao...nista drugacije ne bi se desilo ni sa duplo jeftinijim trenerom i mnogo manje zvucnim imenom. Ovako, ocekivanja su ogromna zbog obradovica , vise od njega nego igraca, a to je greska. Gomilaju se igraci, bacaju se pare, ovu koloniju treba neko placati, sta ce biti ako se sezona zavrsi bez i jednog trofeja?????

Aleks

pre 2 godine

(građanin opasnih namera Samo da Vas obestin da je Vaš kapiten "NBA" Zagorac izjavio da je Nataša Kovačević sve zaslužila.Od "čoveka" čiji je budući zet sin prvenac Danilo ne mogu ništa normalno da očekujem.

marshall

pre 2 godine

Navijaci Zvezde misle da ako imaju jednig tamnoputog igraca da imaju samo jednog stranca. Imate ih 5 ljudi, samo su cetvorica bela pa vas mozda to buni... I trener vam je stranac.

Caki

pre 2 godine

Stručnjak, svejedno. "Vratili" ste ga samo da vas ne bi pobedjivali i ove godine. Srećan?
(Aster Blistok, 05. februar 2022 18:07)
Nemas ti predstavu o sportu

Najbolji je opancarev lepak.

pre 2 godine

Prvi put gledam Partizan ove sezone.Nije mi samo jasno kako Obradovic sa ovakvom igrom misli nesto da osvoje.Avramovic nije bek koji ce da razigra ekipu.Suvise srlja i gubi se.Centri prosek.Sve na bucku igraju nema uigranih akcija.Prosecna ekipa i nista vise.

Ajgor

pre 2 godine

Navijaci Zvezde misle da ako imaju jednig tamnoputog igraca da imaju samo jednog stranca. Imate ih 5 ljudi, samo su cetvorica bela pa vas mozda to buni... I trener vam je stranac.
(marshall, 06. februar 2022 07:52)

Ok, imamo samo Srbe i tri Amera - i to dva bela i jednog afro Amerikanca.
I trener je Srbin.
Jel ti sad jasnije?

Milutin Peric

pre 2 godine

(Loznica, Gučevo, Cer…, 05. februar 2022 17:01)

Pitam se samo, kako uspes da odgledas utakmicu od silnih komentara koje ostavljas na svakoj vesti. Strucnjak neki za sve zivo...

Batko

pre 2 godine

vidi se da se ne razumeš. sa pomenutim trenerom smo u evrokupu bili pri dnu a u aba loši. sada smo u vrhu u oba takmičenja. al ok sam si priznao da se ne razumeš :)
(linolada, 05. februar 2022 19:54

A, inače su imali timove sličnog kvsliteta...
Ajde dete ne sramoti se

neko

pre 2 godine

Још два бека и центар - и биће то фино.
(дреши

Ćuti kada ih sudije izguraše da pobede. Da nisu, sada bi već bilo objavljeno koji igrači dolaze.

Gospodin

pre 2 godine

Kolicina pluseva koju si dobio dovoljno govori o intelektu ljudi koji ovde čitaju I ostavljaju komentare. Ps. Molio bih redakciju B92 da malo pooštri kriterijum za ostavljanje komentara I da ne pistaju bas svasta.
(Aki-man, 5. februar 2022 21:44)

Sto? Covek rekao istinu,ali ne celu. Sve ukupno ide ovako, po dve titule otete Hemofarmu i Zvezdi, a po jedna FMP-u, Beopetrolu i Vojvodini. Fascinatno zar ne? Pitanje za tebe,jel te boli istina? Obraz? Nista jel?

Младеновић

pre 2 godine

Неко доле паписао-Жељко не води овде конце.Па ко води те конце,мајсторе.Па Обрадовић је све и свја у КК Партизану.Он се пита за све,не само који играчи да се доведу,доводе,колики ће уговори бити.Он "учи" кошаркаше Партизана седам или осам месеци,он их тренира,он спрема тактике,он води утакмице,он даје сваки дан по 5 изјава у просеку.И никад он није крив,други воде конце.Штета што ми баба није жива,можда је она крива.

Goks

pre 2 godine

Razumem da kum nije dugme...ali da li neko zna,čemu tačno služi Androić Vlade na klupi Partizana ? Za koji segment igre je kumašin zadužen ?

duledudule

pre 2 godine

100 komentata Pantera!! Više ih boli pobeda Partizana nego njihivo sramoćenje u EL. Blizu je 5.3. oseća se strah :)
(grkpfc, 05. februar 2022 19:56)
Da da, preti opasnost sa svih strana...

trpaj komsinicu

pre 2 godine

Ok, imamo samo Srbe i tri Amera - i to dva bela i jednog afro Amerikanca.
I trener je Srbin.
Jel ti sad jasnije?..Ma i ovi Ameri su vam Srbi,samo sto to ne znaju..cuj trener Srbin..zvezdasi i srbovanje..

Grobar Bar

pre 2 godine

Никакву игру немамо, од септембра до фебруара Обрадовић није увежбао никога ништа, играмо све горе иако смо довели још два скупа играча.
Много пара потрошено, а то се нигде не види. У клубу нема система.

ejooo

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!
(građanin opasnih namera, 05. februar 2022 18:32)

ti prvi..

Doktor

pre 2 godine

Ovo stvarno nije ono sto zelimo. Ni priblizno. Zasto Vukcevic nije igrao. Miletic? Malo vise Balsa? Ovakvom igrom u odbrani, imacemo problem sa Andorom. Ovo stvarno nije dobro. Probijaju nas 1 na jedan kako hoce. Morali smo pokusati izgubiti sto manje lopti, a mi opet.... cupanje zivaca. Nije dobro.
Napred Partizane moj.
Zeljko razgovaraj vise....

Зоки

pre 2 godine

Бришем већ неколико пута прву реченицу. Имам утисак да само хоћу да избацим фрустрацију због овако лоше игре Партизана. Алекса Аврамовић је одличан у свему осим што је просечан у шуту и што не уме да дода лопту. Они и није плеј у глави. Смајлагић од кад је дошао константно назадује. Имао је пар бљесака али нема места поред странаца који делују лошији од њега. А руку на срце ни наши плејеви некако не разигравају добро екипу. Копривица је напредовао од почетка сезоне али не добија шансу. Ја више волим да он игра него ма колико добар странац. Да не набрајам, нико од младих није напредовао а они искуснији домаћи играчи бљесну по једно 2 до 3 минута у свакој 10-тој утакмици. Не могу ја да учим Обрадовића али ми делује да је његов ауторитет превелик терет за младе играче и да они једноставно не напредују. Нисам гледао његове екипе бар једно 15 година па имам утисак као да заборавља поједине играче и на клупи и на терену. Измене ми делују, најблаже речено, неправовремене. Гледао сам Мегу кад ју је водио Милоје. Сви су играчи напредовали и било их је милина гледати. Све најбоље Партизану у наставку сезоне у којој до сада ни једну тврду утакциму против јаког противника нису одиграли добро. Претерах.

Istina

pre 2 godine

Podrska Zeljku ! Bili smo raspad najstrasniji prosle sezone
(Mihail, 5. februar 2022 19:26)

Bili smo raspad najstrasniji jer smo imali 1000 puta gori tim i igrali smo bez navijaca. Prosle sezone nam je pojacanje bio Perkins, a ove Panter. Prosle sezone smo bukvalno imali 8 igraca u rosteru, a ove smo ih toliko kupili da nema mesta za naseg “kapitena” Zagorca.
Jednostavno ne mogu se porediti okolnosti prosle sezone i okolnosti ove sezone. Partizan je stvarno doveo veliki broj igraca i to kvalitetnih igraca, kao i veliki broj mladih talenata. Ovaj tim na celu sa najboljim trenerom Evrope bi prosto morao da igra bolje. Nista jos nije gotovo sezona je daleko od gotove, ali vecina navijaca s razlogom nisu zadovoljni.
Nije bilo sramota prosle sezone biti los s igracima kao sto su Jankovic, Zagorac, Dangubic, Trifunovic, Mika... Medjutim ako se ove sezone nista ne osvoji, e to ce vec biti sramota... Trenutni utisak je da bi proslogodisnji Partizan pobedio ovaj sad, a da ne pricam tek o Trinkijerijevom Partizanu...

нускнвп

pre 2 godine

Аврамовић, Дангубић, Лесор, Трифуновић..Мучење у најави, ко ту кош може да да?

Punk rock

pre 2 godine

Crvena zvezda je jedini klub koji od osnivanja nije ispadao iz lige.
Crvena zvezda nije ugašena već je reorganizovana po zakonu i nakon završetka UPPR (2011-2015) ponovo 'jedna jedina' i jedinstvena.
Crvena zvezda je jedini klub na ovim prostorima koji ima 4 svoja igrača u Kući slavnih.
Tvorci fuzije klubova (2008 Igokea) su partizani crni vrani.
Tvorci prodaje grba (1998 Galenika) su partizani crni vrani.
Sve ostalo je fikcija.
(Ajgor, 6. februar 2022 09:24)

Ovakvom komentaru se smeju realni Zvezdaši. Mada bih pre očekivao da sutra temperatura bude 35 stepeni, nego od tebe smislen komentar.

Doktor

pre 2 godine

Mi smo bolji od Borca i pobedicemo. Ono sto bode oci, je da su bez ikakvog podcenjivanja, kosarkasi Borca uglavnom sami na otvorenom sutu. Sada je bila prilika da napokon odigramo tu odbranu. Jace ekipe ce nas ubiti. I jos nesto. Probijaju nas 1 na 1, bez problema. Nas sut nazalost ne funkionise, a ne igramo ni previse kklektivno. Mi kao pokusavamo individualno, a to je velika nesreca.

paja iz vrčina

pre 2 godine

Najgore kd svega sto se svi stranci u nasim sportovima placaju od drzavnog novca, jer se svi finansiraju od drzave ili lokalnih samouprava. Pa zasto bi ja kao poreski obveznik iz npr Leskovca placao da u Cacku igra stranac? Treba ovo podhitno zabraniti. Privatizacija ili ulaganje u nasu decu na ustrb rezultata i kraj price.

Loznica

pre 2 godine

Dobro se Borac drži protiv ekipe projektovane da osvoji ABA ligu, prvenstvo Srbije, kup Srbije, Evrokup, da sledeće sezone igra F4 Evrolige i da osvoji Evroligu za dve godine.
(iks, 5. februar 2022 17:57)

U pravu si! Ne dobro, odlično se drže!!!

JPR24

pre 2 godine

Ruku na srce,Partizan jaki loše igra odbranu.Ako ne poćnu gristi u odbrani,možemo se pozdraviti od uspeha.
(Rade 74, 05. februar 2022 18:12)

Ko izgubljeni. A u napadu trojke za smejanje, organizacija smešna..

Mihajlo

pre 2 godine

Ako su ovi klinci u Partizanu talentovani kakvi su tek oni netalentovani. Sem fizickih predispozicija nista nemaju,apsolutno ne postoji neka kosarkaska inteligencija koja se stice igranjem ispred zgrade sa vrsnjacima,starijima od sebe. Tacno vidis da ovi nasi klinci kao roboti igraju,nigde ideje sta s loptom uraditi,nisu se igrali kosarke ispred zgrade kad je trebalo,dok su bili deca nego ih odmah salju u neke bezvezne skole kosarke iz kojih izlaze vezanih ruku,bez samopouzdanja.

Miskec

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!
(građanin opasnih namera, 5. februar 2022 18:3)
Kome ti pises da je nepismen, daj nekom pismenom svoj tekst da te posrami!

Dejan CZ

pre 2 godine

I Zvezda I Partizan su ekipe za ABA ligu...Ukoliko dodje do objedinjena EC I FIBA lige perspektiva oba kluba su za to takmicenje.Za EL jasno je da nisu dorasli...dokaz za to je finansijska konstrukcija koja ne moze da ispreti takmicenje na tom nivou.Zasto igrati ligu bez ambicija gde se gubi gledanost zbog neadekvatnog sastava za ucesce u toj ligi.Prelomiti i kosarku usmeriti u drugom pravcu koja ce na reprezentativnom nivou doneti uspon zgog razigravanja domacih igraca koji ce dobijati vecu sansu i napredovati u svom razvitku da makar reprezentaciju ocuvamo u vrhu evropske kosarke...Ucesce u EL nasih klubova na nivou besparice nevodi nicemu sem propasti kosarke koja ce uskoro biti na jednakom nivou kao sto je sadasnji rukomet.

Gazda Dojkan

pre 2 godine

Nesto gadno ne valja u odbrani Partizana. Mnogo nepotrebnih udvajanja uz kojih protivnik po pravilu ostaje sam na sutu za 3. Kao da ih mrzi da igraju 1-1 ili da korektno izpreuzimaju igrace.

Strahotni

pre 2 godine

koliko nepismenih frikova ovde komentarise, koliko bednika koji nemaju ni stida ni mozga prosipa ovde neke gluposti, hipnoze, bolesti...ovo je postalo ne čitljivo vise...svi u ludnicu!
(građanin opasnih namera, 5. februar 2022 18:3)

Bar ćeš da imaš društvo uz Napoleona i Cezara.

onako

pre 2 godine

Srđan

"Ne računajući Pantera i Ledeja koji bi mogli biti evroligaški igrači i imaju evroligaško iskustvo, ostatak ekipe je sačunjen od prosečnih ABA igrača (Avramović, Zagorac, Dangubić)".

To što Partizan ne ume od Zagorca, Dangubića a verovatno i Avramovića da napravi igrače nije problem drugih...da podsetim na euforiju oko Zagorca..."NBA, neće kod Ćokija, sad će da vidite, daj ga u reprezentaciju..."...izađe Muta i kaže da mu plata 30k mesečno.

Epilog...u KKP sedi već 4 sezone igrač koji prima 360k i spovodi se terenom. Dangubić vrv nema veliku platu ali sunovrat igre jednog igrača koji je Zvezdi svašta isporučivao. Avramović je preplaćen, svi znaju zašto i kako, igrač nebitnih utakmica i strelac u tim nebitnim utakmicama.

Madar...plaćeno obeštećenje 250k+plata, da li je iskusan ili ne Vaša odluka, za taj novac ozbiljnog play ste imali.
Smailagić Kurucs ista priča...zajedničko im što su preplaćeni i što ste za te novce imali ozbiljnije i iskusnije igrače u najboljim godinama.
Panter, Lidej ekstremno preplaćeni kao i Lesor, Dalas Mur...

Neka su Koprivica, Tristan, Glas zalog za budućnost a Trifunović je šta? Promašaj, kao i ova trojica verovatno samo da sačekamo vreme da prođe a novac bačen.

Lex

pre 2 godine

Утисак меча : Партизан отворену тројку не може да погоди, Борац при крају почиње да игра зонску одбрану, намерно остављајући простора Партизану за још отворених позиција за 3.Епилог? 5-6 промашених шутева заредом.

Max von Laaberg

pre 2 godine

Koliko je Partizan ulozio u ovog Trifunovica,decko je nezahvalan njega igra ne zanima,dosta je bilo treba mu omoguciti da promeni klub.Zauzima mesto drugom igracu ali to nije za njega.Ocigledno da strucni stab ne radi dobro,sta oni treniraju trojke ne idu slobodna bacanja ne idu jadno

stari grobar

pre 2 godine

Ovo je strasno. Igraci Borca konstantno sami na sutu. Sutiramo trojke 3 od 16 a sve otvorene pozicije kao da smo juniori. Ok, pobedicemo Borac jer im se jedini centar koga imaju povredio na pocetku, ali igra nam je ocajna.

Uzas

pre 2 godine

Trifa, Glas, Madar, Danguba, Panter, Ledej sut za tri 1/18. Ali realno da pokupim nasumicno 6 lika za ulice iz prvog puta bi imali bolji procenat za 3 nego ovi nesrecnici sto treniraju svaki dan

as

pre 2 godine

Ko izgubljeni. A u napadu trojke za smejanje, organizacija smešna..
(JPR24, 05. februar 2022 18:27)

Organizacija veceras nije ni trebala,problem je sut bio,15 suteva za 3 sami ko duhovi mase.

Batko

pre 2 godine

Koliko je Smajli bio dobar dok nije stigao Lesor.. Sad je toliko pogubljen, da je skroz ispao iz forme
(Svilena buba, 05. februar 2022 18:23)

Zatvorio mu je Lesor reket, Obradović ga izvlači napolje.

Milija

pre 2 godine

Ja mislim da I ti sam ne verujes u u ovo sto si napisao. Kakav Fmp, Beopetrol, Zvezda. Jer boli tebe ovoliko ikolicina izrecene neistina. Ocigledno ne , jer obraza nemas.
(Aki-man, 6. februar 2022 09:54)

Ti ako govoris kao sto pises imas ozbiljan problem, mada po nadimku cenim da si max cetvrti razred, tako da imas sansu, ali moras da radis na tome. Sve najbolje!

zemunski kej

pre 2 godine

Ovo danas ,srednje zalosno. Redovno gledam i Partizan i Zvezdu i nikako da shvatim sta im nedostaje. Nisu to losi igraci ali mislim da im nedostaje kvalitetan organizator.ili plej. Partizan konstantno igra u grcu,Stoji i da neki igraci nisu za Partizan, Neke smo precenili ipak ono sto nije proslo u NBA ima svoje razloge.