Četvrtak, 26.12.2019.

19:30

Mijailović sumnja da će ABA imati predstavnika u Evroligi VIDEO

Predsednik Košarkaškog kluba Partizan Ostoja Mijailović pričao je o brojim temama za televiziju Prva.

Izvor: B92

Mijailoviæ sumnja da æe ABA imati predstavnika u Evroligi VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

Peugeot 307

pre 4 godine

@Peugeot Predsenik osvajaca Evrolige i 4 F4 ima pravo da komentarise. Znam da bi voleo i da tvoj klub iz Zeleznika ode bar jednom na F4,ali nikad se ne zna. Opusti se panteru! pozz
(rrrrr, 27. decembar 2019 12:52)
Predsednik osvajaca Fibine Evrolige (a ne ove Evrolige) nema nikakav kredibilitet da prica o sadasnjoj EL. On ima kredibilitet da prica o Fibinoj ligi sampiona jer tu i pripadate na osnovu te osvojene njihove El. Svaka cast na f4 u pravoj El koja se igrala po sistemu koji je vazio pre ovog sadasnjeg koji niste nikada igrali. Opusti se i ako bi voleo da je isto takmicenje i isti organizator. pozz

Piksi iz kornera

pre 4 godine

Све док је КК Црвена Звезда у АБА лиги,АБА лига ће имати једног представника у Евролиги!

sasa

pre 4 godine

ABA liga možda neće dati predstavnika za Evroligu, ali hoće Evrokup! Iz ABA lige će se ići u Evrokup, a odatle u Evroligu.
(Zika, 26. decembar 2019 23:23)

Ма, сјајно... Ако из Еврокупа и уђеш у Евролигу (треба доћи до финала), Евролигу никако не можеш да играш две сезоне за редом.
У најбољем случају сезона Еврокупа, па сезона Евролиге и тако у круг. Ђорди прави богаташку уљуљкану лигу у коју смртници могу само да примиришу.

Слично је тежња и у Лиги шампиона, тако да, што се мене тиче, спорт почиње да губи драж.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 27. decembar 2019 06:37) # Link komentara Moze da se igra dve godine i vise za redom ako ekipa koja dolazi iz EK bude u top8 ostaje u EL sledece sezone a onda iz EK ulazi samo osvajac . Tako je po sadasnjim pravilima a ko zna kako ce biti kada se svake godine pravila menjaju.

rdg

pre 4 godine

I onda ce te Vi i zvezda(citaj covic) da se prijateljski dogovorite i ubedite druge da se mi svi povucemo i igramo nasu zalosnu ligu u kojoj ce Vasa biti prva i poslednja. Jer zasto bi svi drugi znali bolje od Vas kad ste Vi najpametniji...e ko je sa Vama ziveo...

Peugeot 307

pre 4 godine

Zasto Evroligu komentarisu oni koji nikakve dodirne tacke sa njom nemaju osim kada igraju u Aba ligi protiv Zvezde?! To bi isto bilo kao kada bi predsednika FK Napredak pitali o sistemu takmicenja u ligi sampiona, ali bukvalno.

rrrrr

pre 4 godine

@Peugeot Predsenik osvajaca Evrolige i 4 F4 ima pravo da komentarise. Znam da bi voleo i da tvoj klub iz Zeleznika ode bar jednom na F4,ali nikad se ne zna. Opusti se panteru! pozz

lagano

pre 4 godine

Ako nema EL onda se zahvaliti i ABA ligi i okrenuti se nasoj kosarci. Barem neke vajde da bude. Ne vidim poentu ostajanja u ABA ligi kada nemas glavni cilj,a to je EL.
(NBGD, 27. decembar 2019 07:53)
Pa moraš da razmisliš malo, nije više ono vreme da si mogao bez dinara da igraš euroligu. Reci to meni ko će da gleda Tamiš Partizan ili npr Zvezda Zdravlje, a ko ce to da igra još, ni jedan normalan igrač ti nece doci da igra to. Kažem ti nije više ono vreme, drugačije je danas. Bez jakih utakmica nema ni jakih timova

sasa

pre 4 godine

ABA liga možda neće dati predstavnika za Evroligu, ali hoće Evrokup! Iz ABA lige će se ići u Evrokup, a odatle u Evroligu.
(Zika, 26. decembar 2019 23:23)

Ма, сјајно... Ако из Еврокупа и уђеш у Евролигу (треба доћи до финала), Евролигу никако не можеш да играш две сезоне за редом.
У најбољем случају сезона Еврокупа, па сезона Евролиге и тако у круг. Ђорди прави богаташку уљуљкану лигу у коју смртници могу само да примиришу.

Слично је тежња и у Лиги шампиона, тако да, што се мене тиче, спорт почиње да губи драж. Moze da se igra dve godine i vise za redom ako ekipa koja dolazi iz EK bude u top8 ostaje u EL sledece sezone a onda iz EK ulazi samo osvajac . Tako je po sadasnjim pravilima a ko zna kako ce biti kada se svake godine pravila menjaju.

KmKme

pre 4 godine

Ovde se niko ne zapita kako to godinama,evo Partizan igra Evrokup petu godinu,Buducnost,Cedevita isto i ne udju sem sada Partizan nikad u 16. I onda misle ako uzmu Aba ligu,eto nas. Pa cekajte ako ne mozete pored 4te,5te,6te,7me,8me, ekipa spanskih,ruskih,italijanskih,turskih ni da privirite medju tih 16,kamoli osam ili osvojite sta ocekujete. U fazonu dajem 10 eura da me neko pusti da letujem u Monte Karlu i da imam pun pansion i let avionom 20 dana. E pa ne moze. Aba liga je plus klasifikovana kao 7ma-8ma po jacini svih liga zbog toga. I Zvezda sada da bude i 9ta,8ma cak,pitanje da li ce je zvati. Evrokup max i Fiba liga,Kup cipiripi to je za nas,pa kad to osvajamo onda trazi nesto vise,a ne piliciranje vecito i mufte ufuri. Uostalom i ta Euroleague je izgubila draz,cirkus sve vise postaje. Eno poluprazne dvorane svuda.

Sut,wild,card

pre 4 godine

Covek koji nikad nije sutnuo u kos,obogatio se,u Prislonici svi znaju kako,upravlja klubom,sa velikom tradicijom i komentarise kosarku.Zemljo,otvori se!!!

Djalma

pre 4 godine

PA NARAVNO Zvezda ce igrati i ako ne bude sampion, jedan je dr. Nebojša...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mich, 26. decembar 2019 23:28) # Link komentara

Za ovog decaka jedan plusic jer siri ljubav a ne mrznju.
Ljubav prema Nebojsi, ej.

stoler

pre 4 godine

@jala brat, a ti sto verujes u postenog terzu i legendu, eksel tabele i uppr si tek slucaj za posmatranje. Nemam pojma kakav mu je sat i koliko kosta, od samog starta nisam za ostoju i ovu upravu, ali pitati se za njega i njegovo materijalno stanje a da pri tom tvoj klub vode terzic i covic je zaista bezobrazluk.

kl

pre 4 godine

@Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

O kakvoj plati pričaš čoveče? On je vlasnik više uspešnih firmi, u kom socijalizmu još uvek živiš?

nista o nicemu

pre 4 godine

Zvezda je u ovom sportu na nivou statističke greške...Zvezda je nepotreban klub evroligi...Uskoro ni jedan klub sa ovih prostora neće u istoj učetvovati a ti živi u iluziji Stivena Kinga....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 19:39)

Pozdravio te Trinkijeri sa Vucicem. Zna se zasto se javljate svi, niko ne sme da objavi od medija kako Trinkijeri hvali Vucica, mreze gore.

nista o nicemu

pre 4 godine

A što Zvezda plati igrače milion evra na godišnjem nivou pa ih u pola sezone otpusti i dovede Štimca??!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 19:40)

Kako ti znas sve plate u Zvezdi, a nijednu u Partizanu?

NBGD

pre 4 godine

Ako nema EL onda se zahvaliti i ABA ligi i okrenuti se nasoj kosarci. Barem neke vajde da bude. Ne vidim poentu ostajanja u ABA ligi kada nemas glavni cilj,a to je EL.

nnidza

pre 4 godine

@ikebanjeros
I šta onda? Da li misliš sa će klinci igrati tu zatvorenu ligu? Do prve ponude da. Ako se to desi naša deca će igrati u Grčkoj, Nemačkoj, Italiji. Nijedan kvalitetan stranac neće doći a o sponzorima i da ne pričam... Biće finansiranje iz budžeta baš onakvih igrača kakvi sad igraju KLS. Evroliga se ne može ignorisati...

lal

pre 4 godine

@ikebanjeros: tadasnja evroliga je imala 24 tima... igralu su i partizan i cibona i olimpija... i dalje je bio rat sa fibom, igrala su cak 3 grcka tima (aris, pored oly i pao)... sistem je bio potpuno drugaciji i da nismo usli u aba ne bismo godinama ni imali predstavnika u evroligi (sigurno ne prohodnost preko srpske lige, da li bi partizan, zvezda, donji idjos dobili a licencu, to nije interes srpske kosarke i lige, vec interes nekog kluba)...
danas kada je fiba takmicenje i bukvalno postalo trecerazredno, a broj timova u el smanjen na 18 (bio 16 do prosle godine), NEMA TEORIJE da bi pobednik domace lige imao zagarantovano mesto... svako drugacije misljenje je obican podmukao spin...
eto poljska nije usla u aba ligu i nemaju svog predstavnika, a igrao je prokom... italijani imali 4 predstavnika, a djordi vidi samo pare, ako je njih skratio za ovo vreme sa 4 na 1, sta mislis kako bi prosla srpska liga?!?

Potpuno ste nerealni sa očekivanjima o domaće lige.

pre 4 godine

A kad se setim kakva su se sva spletkarenja radila pre petnaestak godina kada su srpski klubovi trebali da uđu ili ne uđu u tu ligu...
(ikebanjeros, 26. decembar 2019 23:18)

Ma, da,

sigurno bi liga u kojoj Dule Vujošević i Saša Danilović tuku sudije po svlačionicama, u kojoj se Beočinu otima titula i šta sve ne još, ...

... sigurno bi ta liga dobila mesto u ovakvoj Evroligi.

Dajte, ne budite smešni, srpska liga je amatersko takmičenje u odnosu na ovakvu ABA ligu, u kojoj, objektivno govoreći, igraju vrlo dobri evropski igrači.

Da neće možda Smederevo, Crnokosa, Dinamik i Borac (u dužno poštovanje), da imaju budžete kao Cedevita Olimpija, Budućnost, Mornar, Primorska,

ili možda neki od tih klubova imaju infrastrukturu i tradiciju kao Cibona i Zadar?

Pa Mega i FMP su stasali u rasadnike mladih igrača, baš u toj ABA ligi, gde ovi stiču iskustvo igrajući protiv ozbiljnih evropskih i američkih igrača.

Јабучило

pre 4 godine

ABA liga možda neće dati predstavnika za Evroligu, ali hoće Evrokup! Iz ABA lige će se ići u Evrokup, a odatle u Evroligu.
(Zika, 26. decembar 2019 23:23)

Ма, сјајно... Ако из Еврокупа и уђеш у Евролигу (треба доћи до финала), Евролигу никако не можеш да играш две сезоне за редом.
У најбољем случају сезона Еврокупа, па сезона Евролиге и тако у круг. Ђорди прави богаташку уљуљкану лигу у коју смртници могу само да примиришу.

Слично је тежња и у Лиги шампиона, тако да, што се мене тиче, спорт почиње да губи драж.

Nismo

pre 4 godine

Mi za tu Evroligu ,to je van domasaja domacih klubova .Vec sada igra gomila stranaca u Zvezdi i Partizanu .Bolje je igrati i Evrokup sa recimo pet stranac i pet domavih igraca .Tako ce te ekipe makar da zadrze idrntitet domace a bice i dovoljno dobre da odigtaju taj Evrokup kvalitetno .Ovako ulagati ogtomne pare u domacu ekipu koja bi bila prepuma sranaca ,pa onda to podtazumeva i dosta skupe karte ,sto se i sad dogadja .Ovo nikako nije trziste za tako nesto .Ovako bi bili i konkurentni i to bi bile itrkako zanimljive utakmice .

Patek Philippe

pre 4 godine

Mala ispravka: ovaj sat košta trenutno blizu 200 hiljada dolara, a model se zove Nautilus 5980/1R-001. Mene zanima samo kako ga je nabavio, pošto je ovo sat koji ne može svako da nosi niti da nabavi. Kako god, lepo mu stoji, a i dokaz je da se "časovi" ljubavi isplate.
Ostoja, pokloni mi čuku.

ikebanjeros

pre 4 godine

A kad se setim kakva su se sva spletkarenja radila pre petnaestak godina kada su srpski klubovi trebali da uđu ili ne uđu u tu ligu...Svima su puna usta bila srpskog interesa a gde smo danas? Tučemo se i pljujemo u finalu ABA lige a sve zbog jednog mesta u EL koje ako se obezbedi dovodi do bacaanja para na kojekave strance i sve to da bi bili kanta za napucavanje u toj EL.
Iskreno se nadam raspadu ABA lige i onda svako u svoj šor, a mi da ukinemo strance za domaće takmičenje i da se ukinu basnoslovne subvencije koje se daju crvenima i crnima od strane države.

Crni96

pre 4 godine

Realno samo je pitanje vremena kada će Aba izgubiti mjesto, ali sta da se radi.
Sto se tice ove sezone gledam Zvezdin raspored u EL. Zvezda narednih 5.utakmica ce igrati sa ekipama ravnim sebi. Ne kazem da će dobiti svih 5.meceva, ali ovih 5 susreta sledecih je kljucno..

John Terry

pre 4 godine

U ovom aspektu je u pravu. Drugim recima, ako Aba liga zeli bilo kakvu buducnost da ima, resenje je u odstranjivanju Covica i Bokana iz sporta sa kojim nemaju nikakve dodirne tacke. Sve se bave stvarima van terena na najvulgarniji nacin. Bodiroga je nedavno to lepo objasnio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Demar Derosan, 26. decembar 2019 22:23)

Za razliku od njega koji je esencija sporta.

Jala brat

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Ti na slici video i prepoznao Patek Philipe. Preko jednog ruskog sajta možeš da kupiš "original" Patek Philipe, Constantin Washerone, Rolex za USD 20,00.Made in China
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krug dvojke, 26. decembar 2019 22:24)

Da, prepoznao sam ga. Vidi se na pocetku videa koji je postavljen uz vest, ne na slici. Ako se ne razumes u satove, ne znam zasto komentarises. Drugo, ako verujes da on nosi kopiju od 20$, ne znam sta da ti kazem. Verovatno onda verujes i u casove ljubavi i sarmice Bogdanove majke.

bez pameti

pre 4 godine

Mislim da su se klubovi na ovim prostorima pogubili i korist imaju samo isluženi stranci koji uzimaju lepe pare za ništa.... Na početku sezone onaj ko igra evroligu, na papiru napravi jak sastav, ali na žalost papir ne igra (primeri Zvezda i Budućnost zadnje tri sezone)... Vujošević i kad je uzimao strance, to su bili još ne dokazani igrači... Npr. Ameri koji su stizali iz njih je izvlačio maksimum i oni posle nikad nisu pružali dobre partije kao u Partizanu.
Košarkaški centri su uništeni, a ostali smo i bez trenera... Sve u svemu, ne piše nam se dobro...

Demar Derosan

pre 4 godine

U ovom aspektu je u pravu. Drugim recima, ako Aba liga zeli bilo kakvu buducnost da ima, resenje je u odstranjivanju Covica i Bokana iz sporta sa kojim nemaju nikakve dodirne tacke. Sve se bave stvarima van terena na najvulgarniji nacin. Bodiroga je nedavno to lepo objasnio.

lil

pre 4 godine

Ako pobednik ABA lige neće imati više mesto u Evroligi, onda je vreme da ugasimo ovo takmičenje jer nema nikakav takmičarski smisao. Srbski klubovi moraju da napusteABA ligu i da igraju samo srbsku ligu sa domaćim košarkašima. Stranci nam ne trebaju (jer eto nećemo igrati Evroligu) a za ostala evropska takmičenja domaći, mladi igrački kadar je odlična stvar na duži rok. Korist od toga bi imali i domaći klubovi i reprezentacija.

Emulator

pre 4 godine

Dobar je i Eurocup, manje zahtjevno natjecanje s manje utakmica, a ima puno dobrih klubova. Euroleague je užasno naporna, trebaš imati široki roster da izdržiš sve te utakmice.
(Davor, 26. decembar 2019 19:58)

Bravo za komentar,potpuno se slazem.EC jeste za klubove sa ovih prostora,EL je prejaka i preskupa.A i volim brate da se tim za koji.navijam bori za neki.vrh a ne da se bori za 5-10 pobeda u El.

Cinik

pre 4 godine

Ako se pažljivo sasluša intervju gospodina Mijajilovića onda se može izvesti jasan zaključak. Pogubno dejstvo KK Zvezda na celokupni košarkaški region bivše SFRJ. Jedan čovek oličen u imenu i prezimenu Nebojše Čovića uz pomoć drugog čoveka koji je sveubuhvatni Predsednik svih klubova koji nose ima Zvezda, uspeo je ABA ligu dovede u stanje da više i ne daje presatavnika u Evroligi. Pa ko je lud da dozvoli da iz jedne takve ABA lige, prvak ide u Evroligu, kada taj prvak sa svojim navijačima koje organizuje pomera koševe tokom utakmice, pljuje gostujuće trenere, posipa trenere i igrače urinom, organizuje batinanje, vredja i bahati se. Ko je taj normalan čovek koji rukovodi Evroligom koji će omogućie da iz ABA lige prvak igra Evroligu kada smo svedoci da je Milo Djukanović naveo da je Budućnost državni projekat, kada je Nebojša Čović pokušao da Zvezda dobije A licencu preko Predsednika države koji je kupio Fajnal for u Beogradu za 2000000 Eura i koji se meša u sport. Pa to je na zapadu strogo zabranjeno. Da li ste ikada čuli da se Prtedsednik Nemačke, Francuske, Engleske meša u to koće biti prvak u bilo kom sportu? Ne da nam neće dati da igramo Evroligu već će nas prebaciti kao i u fudbalu u treću ligu. Sve ovo zahvaljući Nebojši Čoviću i onome koji ga je tu doveo.

Fatherland

pre 4 godine

Ovo je jako lijepa vijest i pomoći će timovima iz RH da napokon napuste ovo takmičenje.Pogasiti sve regionalne lige i svako sebi.

Krug dvojke

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Ti na slici video i prepoznao Patek Philipe. Preko jednog ruskog sajta možeš da kupiš "original" Patek Philipe, Constantin Washerone, Rolex za USD 20,00.Made in China

Svakam čast za Limara

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Naravno da sam provalio Limara, reč je o zaista najboljem satu na svetu, "rolex" je prema "pateku" niko i ništa, mizerija, ovaj Limarov je zlatan, a običan, od plemenitog čelika (legura čelika, nikla, hroma i molibdena), košta 60 hiljada, dok se "rolex" može kupiti za deset puta manje para (pet-šest hiljada $). Pošto u Srbiji niko nije ni čuo za "patek-philippe", jer svi misle da je "rolex" daleko iznad svih, moram da priznam kako me je Limar izborom ove najbolje marke zaista iznenadio.

Sofronije

pre 4 godine

Samo je jos jedno zaboravio:.... znate, niko nemoze zabraniti efempeu da se zove Crvena Zvezda!!!! Ah Sorry to nije bio on !!!
(crni, 26. decembar 2019 21:18)

# Link komentara

A da li je zaboravio i ono što je još jedna legenda crno-belog luba rekla,
"Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama."

Милош

pre 4 godine

Можда ћу да звучим идеалистички, али мислим да не треба да играмо ни Евролигу, а ни Еврокуп, треба се окренути ФИБА и гурати само наше играче. Спорт је одавно престао да буде свима доступан, тј. ако имаш паре, играш. Мислим да ствари треба да се мењају,а неко мора први да крене па зашто то не би били ми...

crni

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?
(Gossa placa Zeljko, 26. decembar 2019
Samo je jos jedno zaboravio:.... znate, niko nemoze zabraniti efempeu da se zove Crvena Zvezda!!!! Ah Sorry to nije bio on !!!

beogradski

pre 4 godine

"Međutim, Mijailović nije siguran da će pobednik ABA lige uopšte dobiti priliku da se takmiči sa najboljim klubovima Evrope."

Bravo genije. Je lsi to sam zakljucio?
Pa sam Bratomeu je to rekao, da ABA nema vise predstavnika.
Jedini nacin da tim iz ABA lige igra EL, jeste da dobje Wild card.
Ko ce to biti, ne zna se. Verovatno ko tutne vise para u dzep celnih ljudi EL.

GM

pre 4 godine

Srbenda... najveci Bust ever.

Misli da nesto zna, a ustvari toliko ne zna da mora sam sebi da lupa pluseve i da ga barem neko drugi vidi u vrhu, kad ni sam sebe ne moze nigde... aaaaa

Nikola

pre 4 godine

Pa gde ste gospodo iz saveza, predsednici klubova, treneri... Sto ne reagujete, napravite plan, prikupite sve moguce razloge-cinjenice zbog cega se evroligaska kosarka TREBA i MORA igrati na ovim prostorima, ako vec znate i imate nagovestaje (za razliku od neobavestenih) da se ista nece igrati?? Uradite nesto za kosarku, umesto da se prepucavate sa budzetima, ko je i koliko dobio... Hajde, nije to ne znam koliki posao. Valjda mozete toliko. Hm...

Jala brat

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Od kakve plate? O čemu pričaš bre ti čoveče? Čovek poseduje kompaniju, zar treba tebi da se pravda odakle mu pare za kuću, kola ili sat?!
Bože, stvarno ste nenormalni sa ovako neotesanim komentarima...

beogradski

pre 4 godine

(Sasha, 26. decembar 2019 19:59)

Zar grobari ne kukaju na sav glas kako Zvezda ima 13 milki budet? Znaci Zvezdi licenca.
Salu na stranu. U interesu srpske kosarke je srpski predstvanik u EL. Nasi moraju da se dogovore ko ce to biti, ako ne mogu, crno nam se pise.

MladiOptimista

pre 4 godine

Buduci da ex Yu drzave su sve redom siromasne lishe Slovenije (koja i ne ulaze nesto puno u kosarku, Cedevita vishe ulaze u Slovenacku kosarku od ove sezone nego bilo ko drugi), mislim da Aba liga nema smisao, ako bi se preko nacionalnih prvenstava moglo nekako dobiti licenca za Evrokup to bi bilo odlicno

Krug dvojke

pre 4 godine

Limaru, kako to da kažeš da EL hoće tim iz ABA koji je regularno osvojio ABA? Nwmaš ti pojma. Mala smo mi tržišta, karta 10 evra. Strani sponzori ne zainteresovani. Nosilac TV prava Canal+ koji ne postoji u regionu. Žalgiris ima A licencu ali to je sredio vlasnik kluba Sabonis kao što je Asvelu sredio Toni Parker. I ne treba klub gde lete upaljači, novčići. Bartomeu je još prošle sezone izjavio da je cilj da uvede London tower

veliki strumf

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.(got, 26. decembar 2019 19:35)Zvezda je u ovom sportu na nivou statističke greške...Zvezda je nepotreban klub evroligi...Uskoro ni jedan klub sa ovih prostora neće u istoj učetvovati a ti živi u iluziji Stivena Kinga....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 19:39). Zvezda u poslednjih 7 godina 6 je igrala Evroligu. Vi niste u ovom formatu igrali EL tako da niste ni na nivou statističke greske. Zato ste igrali moćnu Ligu šampiona a i tamo vas drao ko je stigao. Svake godine molite Bartomeua za nešto, a i dalje sanjate o nekoj avangardi i i dalje mislite da je ovo 1992. godina i da ste neki faktor. Niko ste i ništa u evropskoj kosarci već mnogo godina i to vam Djordi kaže u lice kad god vas vidi, samo sto to Ostoja vešto krije od vas. Pa zna se ko je on, naucio da vas dribla samo tako. Vi i dalje verujte da biste dobili pozivnicu da nije bilo Zenita. Malo preksutra. Nego, sanjate i dalje, a zna se gde su titule i ko igra EL.

beoman

pre 4 godine

ja to vama pricam desetak godina a vi minusate! ABA nezasluzuje nijedno mesto a pitanje je dali ste za evro kup il fibina liga sampiona, u tim takmicenjima nema vam mesta medju osam najboljih. Treba igrat domaca prvenstva i gajiti svoju kosarku i onda se okrenuti fiba evropa i uleb kup i tu bi mozda mogli biti prvi, za desetak godina u tim takmicenjima nam nece biti mesta jer aba liga je regionalno, stakleno, gumeno i blatnjavo takmicenje sto unistava sve ispred sebe kao sto je bila unistena sexjugoslavija. Dokle vise srbe vode petljanci?

neki veliki dr

pre 4 godine

Menadzer godine u Srbiji. Nekada je to bio i Nebojsa Covic. Kakve mi ekonomske magove imamo: Ostoja, Covic, Terzic... Kako oni za samo kratko vreme rese stara dugovanja, naprave novu vrednost i preporode klubove u kojima su. Iako se nista bitno ne promeni, jednostavno dugovi nestaju, situacija je stabilnija i sve u krug. Prosto se zapitam kako to da nismo u najmanju ruku Nemacka sto se ekonomije tice?

Sima

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?
(Gossa placa Zeljko, 26. decembar 2019 19:40)A dokle ce tvoj doktor Covic da iskace na RTS, Happy, Pink... i lepo je rekao da "da fmp-u niko ne moze da zabrani kako cemo mi da se zovemo" i "napravite klubove pa dovodite plejeve". Samo vi panteri zivite u iluziji da je ovo Zvezda a ono fmp. Ustvari sve vi to znate samo necete da priznate, lazete sami sebe. Aj pozz panteru :)))

Ostin A

pre 4 godine

(Mateja, 26. decembar 2019 19:39)

Siromašna zemlja, siromašni klubovi, skloni huliganstvu i slanju političih i rasističkih poruka sa tribina.

Uostalom, niko od pomenutih igrača nije izgradio karijeru u domaćim klubovima.

Emulator

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?
(Gossa placa Zeljko

I sta sad?!Sta je pisac komentara hteo da kaze?!
Sta mi mislimo o tom koga pominjes cuje se sa tribina na svakoj utakmici.Ostoja je samo vojnik partije,zahvaljivanje mu je posao i ako donosi nesto klubu neka ga.Mi smo jasno sa tribina rekli.
Nego vas delije ne cujem nesto,vasa tribina cuti a to sve govori.

Стара школа

pre 4 godine

Ко колику традицију има у ЕЛ, показаће укупан број утакмица и укупан број победа у том такмичењу. Пребројте на крају ове сезоне, па закључите!

Emulator

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.
Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.
(got, 26. decembar 2019

Moguce.Verovatno planirate da promenite ime u London Towers,slicne uspehe tadiciju imate u El niko nece primetiti.Bartolomeu da planira da neko sa ovih prostora igra EL ostavio bi to mesto Abi.Jos ove godine ce ici prvak Abe u El i to samo pod uslovom ako Partizan ne udje u finale kupa,ako nekim cudom udje nema sanse da puste dva nasa kluba u El..I to ce biti kraj,ubuduce icice se samo preko Evro kupa.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.
(got, 26. decembar 2019 19:35)
Zvezda je u ovom sportu na nivou statističke greške...Zvezda je nepotreban klub evroligi...Uskoro ni jedan klub sa ovih prostora neće u istoj učetvovati a ti živi u iluziji Stivena Kinga....

Sasha

pre 4 godine

Bartomeu je vise puta izjavio da hoce ekipe u Londonu i Parizu, i da hoce ligu od 19 klubova od kojih bi 16 bili stalni clanovi a 2 pobjednici Evrokupa. U ovoj sezoni imamo 2 ekipe sa pozivnicom, 11 sa A licencom, pobjednika Evrokupa i sampione ruske, njemacke, spanske i jadranske lige. Dakle, umjesto sampiona ruske lige stalno clanstvo ce dobiti Khimki koji ima budzet od 34 miliona evra, ne vjerujem da ce njemacka Alba dobiti licencu, dakle to mjesto racunamo za finalistu Evrokupa, Valensija nece dobiti stalno mjesto jer nema dvoranu od minimum 10.000 mjesta a i ne mogu da budu 4 ekipe sa stalnom licencom iz iste drzave, postoji mogucnost da na pr. to spansko mjesto dobije Virtus iz Bolonje koji ima pozamasan budzet i ostaje im da srede dvoranu. Za mjesto umjesto sampiona jadranske lige konkurisu klub iz Londona (za koji Evroliga trazi americke investitore) a pariski klub je vec napravljen prosle godine, zove se Paris Basketball, i ocekuje se da 2022 zaigra u Evroligi, a te godine dobija i novu dvoranu Paris Arena II.Ostaje da se vidi kakva ce biti organizacija Evrolige, licno mislim da ce klubovi sa budzetom iznad 20 miliona evra imati zagarantovano mjesto a ovi sa manjim budzetom i 2 iz Evrokupa ce biti na ispadanje, dakle dva najlosije plasirana ispadaju u Evrokup a oba finalista Evrokupa ulaze u Evroligu. Regionalni klubovi tu nemaju sta da traze pogotovo ako Bartomeu bude trazio da minimalan budzet za igranje Evrolige bude 10 miliona evra

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

A sto svake godine kroz kkp prodje oko 15ak stranaca... ako se nista ne dobija osvajanjem.Od belog Australijanca, do bivseg igraca Lejkersa, a onda i Belorusi, Letonci itd...
(GM, 26. decembar 2019 19:35)
A što Zvezda plati igrače milion evra na godišnjem nivou pa ih u pola sezone otpusti i dovede Štimca??!??

Davor

pre 4 godine

Dobar je i Eurocup, manje zahtjevno natjecanje s manje utakmica, a ima puno dobrih klubova. Euroleague je užasno naporna, trebaš imati široki roster da izdržiš sve te utakmice.

got

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.
Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.

GM

pre 4 godine

A sto svake godine kroz kkp prodje oko 15ak stranaca... ako se nista ne dobija osvajanjem.

Od belog Australijanca, do bivseg igraca Lejkersa, a onda i Belorusi, Letonci itd...

Kontras

pre 4 godine

Kad Srbenda podrzava grobare, sve je jasno koji je to sklop navijaca! Samo preko tv za grobare EL! Uzivo je CZ i sledece godine i one sledece!

Njegos

pre 4 godine

Zasto ne bi imali predstavnika u evroligi? Zato treba zajednicki da se borite sa svim drugim klubovima. A manje da slusate politicare.

Paja

pre 4 godine

To bi nam bilo najbolje, ovako se samo bacaju ogromne pare na skupe strance. Ne treba nam Evroliga dobar je i Evrokup, košarku će da prate samo pravo ljubitelji a ne fenseri kojima trebaju Barselona, Real, CSKA, PAO. Domaci mladi igrači će dobijati više šanse i biće više igrača za reprezentaciju.

Mateja

pre 4 godine

Dobro, to stvarno svi znamo, ali igramo sa nekim nadanjem da cemo se ipak tako plasirati u EL. Ali, sustina price je u tome na sta smo spali, da cemo mozda nekad igrati Evroligu??? Zemlja prof Nikolica, Zeljka, Dude, Sase, Bodiroge, Jokica, Bogdana...

Toliko za nas

pre 4 godine

U fudbalu smo smesteni u treci evropski rang a u kosarci u drugi. Zajedno sa svom jugoistocnom boranijom. Elitna evropska takmicenja ce se gledati samo na zapadu. To povecava zaradu i smanjuje troskove. Malo zakon trzista a malo i politika.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@got

Nemoj se blamirati, kakav wild card kakvih crnih 5 godina. Zatvara Đordi sve, jedini wild card za ove prostore će biti onaj za Evrokup, kao i do sad.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.
(got, 26. decembar 2019 19:35)
Zvezda je u ovom sportu na nivou statističke greške...Zvezda je nepotreban klub evroligi...Uskoro ni jedan klub sa ovih prostora neće u istoj učetvovati a ti živi u iluziji Stivena Kinga....

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

A sto svake godine kroz kkp prodje oko 15ak stranaca... ako se nista ne dobija osvajanjem.Od belog Australijanca, do bivseg igraca Lejkersa, a onda i Belorusi, Letonci itd...
(GM, 26. decembar 2019 19:35)
A što Zvezda plati igrače milion evra na godišnjem nivou pa ih u pola sezone otpusti i dovede Štimca??!??

Mateja

pre 4 godine

Dobro, to stvarno svi znamo, ali igramo sa nekim nadanjem da cemo se ipak tako plasirati u EL. Ali, sustina price je u tome na sta smo spali, da cemo mozda nekad igrati Evroligu??? Zemlja prof Nikolica, Zeljka, Dude, Sase, Bodiroge, Jokica, Bogdana...

Toliko za nas

pre 4 godine

U fudbalu smo smesteni u treci evropski rang a u kosarci u drugi. Zajedno sa svom jugoistocnom boranijom. Elitna evropska takmicenja ce se gledati samo na zapadu. To povecava zaradu i smanjuje troskove. Malo zakon trzista a malo i politika.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?

Sasha

pre 4 godine

Bartomeu je vise puta izjavio da hoce ekipe u Londonu i Parizu, i da hoce ligu od 19 klubova od kojih bi 16 bili stalni clanovi a 2 pobjednici Evrokupa. U ovoj sezoni imamo 2 ekipe sa pozivnicom, 11 sa A licencom, pobjednika Evrokupa i sampione ruske, njemacke, spanske i jadranske lige. Dakle, umjesto sampiona ruske lige stalno clanstvo ce dobiti Khimki koji ima budzet od 34 miliona evra, ne vjerujem da ce njemacka Alba dobiti licencu, dakle to mjesto racunamo za finalistu Evrokupa, Valensija nece dobiti stalno mjesto jer nema dvoranu od minimum 10.000 mjesta a i ne mogu da budu 4 ekipe sa stalnom licencom iz iste drzave, postoji mogucnost da na pr. to spansko mjesto dobije Virtus iz Bolonje koji ima pozamasan budzet i ostaje im da srede dvoranu. Za mjesto umjesto sampiona jadranske lige konkurisu klub iz Londona (za koji Evroliga trazi americke investitore) a pariski klub je vec napravljen prosle godine, zove se Paris Basketball, i ocekuje se da 2022 zaigra u Evroligi, a te godine dobija i novu dvoranu Paris Arena II.Ostaje da se vidi kakva ce biti organizacija Evrolige, licno mislim da ce klubovi sa budzetom iznad 20 miliona evra imati zagarantovano mjesto a ovi sa manjim budzetom i 2 iz Evrokupa ce biti na ispadanje, dakle dva najlosije plasirana ispadaju u Evrokup a oba finalista Evrokupa ulaze u Evroligu. Regionalni klubovi tu nemaju sta da traze pogotovo ako Bartomeu bude trazio da minimalan budzet za igranje Evrolige bude 10 miliona evra

Jala brat

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Ti na slici video i prepoznao Patek Philipe. Preko jednog ruskog sajta možeš da kupiš "original" Patek Philipe, Constantin Washerone, Rolex za USD 20,00.Made in China
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krug dvojke, 26. decembar 2019 22:24)

Da, prepoznao sam ga. Vidi se na pocetku videa koji je postavljen uz vest, ne na slici. Ako se ne razumes u satove, ne znam zasto komentarises. Drugo, ako verujes da on nosi kopiju od 20$, ne znam sta da ti kazem. Verovatno onda verujes i u casove ljubavi i sarmice Bogdanove majke.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@got

Nemoj se blamirati, kakav wild card kakvih crnih 5 godina. Zatvara Đordi sve, jedini wild card za ove prostore će biti onaj za Evrokup, kao i do sad.

Paja

pre 4 godine

To bi nam bilo najbolje, ovako se samo bacaju ogromne pare na skupe strance. Ne treba nam Evroliga dobar je i Evrokup, košarku će da prate samo pravo ljubitelji a ne fenseri kojima trebaju Barselona, Real, CSKA, PAO. Domaci mladi igrači će dobijati više šanse i biće više igrača za reprezentaciju.

Emulator

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.
Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.
(got, 26. decembar 2019

Moguce.Verovatno planirate da promenite ime u London Towers,slicne uspehe tadiciju imate u El niko nece primetiti.Bartolomeu da planira da neko sa ovih prostora igra EL ostavio bi to mesto Abi.Jos ove godine ce ici prvak Abe u El i to samo pod uslovom ako Partizan ne udje u finale kupa,ako nekim cudom udje nema sanse da puste dva nasa kluba u El..I to ce biti kraj,ubuduce icice se samo preko Evro kupa.

Davor

pre 4 godine

Dobar je i Eurocup, manje zahtjevno natjecanje s manje utakmica, a ima puno dobrih klubova. Euroleague je užasno naporna, trebaš imati široki roster da izdržiš sve te utakmice.

Jala brat

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?

John Terry

pre 4 godine

U ovom aspektu je u pravu. Drugim recima, ako Aba liga zeli bilo kakvu buducnost da ima, resenje je u odstranjivanju Covica i Bokana iz sporta sa kojim nemaju nikakve dodirne tacke. Sve se bave stvarima van terena na najvulgarniji nacin. Bodiroga je nedavno to lepo objasnio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Demar Derosan, 26. decembar 2019 22:23)

Za razliku od njega koji je esencija sporta.

Crni96

pre 4 godine

Realno samo je pitanje vremena kada će Aba izgubiti mjesto, ali sta da se radi.
Sto se tice ove sezone gledam Zvezdin raspored u EL. Zvezda narednih 5.utakmica ce igrati sa ekipama ravnim sebi. Ne kazem da će dobiti svih 5.meceva, ali ovih 5 susreta sledecih je kljucno..

Emulator

pre 4 godine

Dobar je i Eurocup, manje zahtjevno natjecanje s manje utakmica, a ima puno dobrih klubova. Euroleague je užasno naporna, trebaš imati široki roster da izdržiš sve te utakmice.
(Davor, 26. decembar 2019 19:58)

Bravo za komentar,potpuno se slazem.EC jeste za klubove sa ovih prostora,EL je prejaka i preskupa.A i volim brate da se tim za koji.navijam bori za neki.vrh a ne da se bori za 5-10 pobeda u El.

got

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.
Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.

Cinik

pre 4 godine

Ako se pažljivo sasluša intervju gospodina Mijajilovića onda se može izvesti jasan zaključak. Pogubno dejstvo KK Zvezda na celokupni košarkaški region bivše SFRJ. Jedan čovek oličen u imenu i prezimenu Nebojše Čovića uz pomoć drugog čoveka koji je sveubuhvatni Predsednik svih klubova koji nose ima Zvezda, uspeo je ABA ligu dovede u stanje da više i ne daje presatavnika u Evroligi. Pa ko je lud da dozvoli da iz jedne takve ABA lige, prvak ide u Evroligu, kada taj prvak sa svojim navijačima koje organizuje pomera koševe tokom utakmice, pljuje gostujuće trenere, posipa trenere i igrače urinom, organizuje batinanje, vredja i bahati se. Ko je taj normalan čovek koji rukovodi Evroligom koji će omogućie da iz ABA lige prvak igra Evroligu kada smo svedoci da je Milo Djukanović naveo da je Budućnost državni projekat, kada je Nebojša Čović pokušao da Zvezda dobije A licencu preko Predsednika države koji je kupio Fajnal for u Beogradu za 2000000 Eura i koji se meša u sport. Pa to je na zapadu strogo zabranjeno. Da li ste ikada čuli da se Prtedsednik Nemačke, Francuske, Engleske meša u to koće biti prvak u bilo kom sportu? Ne da nam neće dati da igramo Evroligu već će nas prebaciti kao i u fudbalu u treću ligu. Sve ovo zahvaljući Nebojši Čoviću i onome koji ga je tu doveo.

GM

pre 4 godine

A sto svake godine kroz kkp prodje oko 15ak stranaca... ako se nista ne dobija osvajanjem.

Od belog Australijanca, do bivseg igraca Lejkersa, a onda i Belorusi, Letonci itd...

crni

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?
(Gossa placa Zeljko, 26. decembar 2019
Samo je jos jedno zaboravio:.... znate, niko nemoze zabraniti efempeu da se zove Crvena Zvezda!!!! Ah Sorry to nije bio on !!!

Svakam čast za Limara

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Naravno da sam provalio Limara, reč je o zaista najboljem satu na svetu, "rolex" je prema "pateku" niko i ništa, mizerija, ovaj Limarov je zlatan, a običan, od plemenitog čelika (legura čelika, nikla, hroma i molibdena), košta 60 hiljada, dok se "rolex" može kupiti za deset puta manje para (pet-šest hiljada $). Pošto u Srbiji niko nije ni čuo za "patek-philippe", jer svi misle da je "rolex" daleko iznad svih, moram da priznam kako me je Limar izborom ove najbolje marke zaista iznenadio.

ikebanjeros

pre 4 godine

A kad se setim kakva su se sva spletkarenja radila pre petnaestak godina kada su srpski klubovi trebali da uđu ili ne uđu u tu ligu...Svima su puna usta bila srpskog interesa a gde smo danas? Tučemo se i pljujemo u finalu ABA lige a sve zbog jednog mesta u EL koje ako se obezbedi dovodi do bacaanja para na kojekave strance i sve to da bi bili kanta za napucavanje u toj EL.
Iskreno se nadam raspadu ABA lige i onda svako u svoj šor, a mi da ukinemo strance za domaće takmičenje i da se ukinu basnoslovne subvencije koje se daju crvenima i crnima od strane države.

Njegos

pre 4 godine

Zasto ne bi imali predstavnika u evroligi? Zato treba zajednicki da se borite sa svim drugim klubovima. A manje da slusate politicare.

Kontras

pre 4 godine

Kad Srbenda podrzava grobare, sve je jasno koji je to sklop navijaca! Samo preko tv za grobare EL! Uzivo je CZ i sledece godine i one sledece!

lil

pre 4 godine

Ako pobednik ABA lige neće imati više mesto u Evroligi, onda je vreme da ugasimo ovo takmičenje jer nema nikakav takmičarski smisao. Srbski klubovi moraju da napusteABA ligu i da igraju samo srbsku ligu sa domaćim košarkašima. Stranci nam ne trebaju (jer eto nećemo igrati Evroligu) a za ostala evropska takmičenja domaći, mladi igrački kadar je odlična stvar na duži rok. Korist od toga bi imali i domaći klubovi i reprezentacija.

Sofronije

pre 4 godine

Samo je jos jedno zaboravio:.... znate, niko nemoze zabraniti efempeu da se zove Crvena Zvezda!!!! Ah Sorry to nije bio on !!!
(crni, 26. decembar 2019 21:18)

# Link komentara

A da li je zaboravio i ono što je još jedna legenda crno-belog luba rekla,
"Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama."

Sima

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?
(Gossa placa Zeljko, 26. decembar 2019 19:40)A dokle ce tvoj doktor Covic da iskace na RTS, Happy, Pink... i lepo je rekao da "da fmp-u niko ne moze da zabrani kako cemo mi da se zovemo" i "napravite klubove pa dovodite plejeve". Samo vi panteri zivite u iluziji da je ovo Zvezda a ono fmp. Ustvari sve vi to znate samo necete da priznate, lazete sami sebe. Aj pozz panteru :)))

Krug dvojke

pre 4 godine

Limaru, kako to da kažeš da EL hoće tim iz ABA koji je regularno osvojio ABA? Nwmaš ti pojma. Mala smo mi tržišta, karta 10 evra. Strani sponzori ne zainteresovani. Nosilac TV prava Canal+ koji ne postoji u regionu. Žalgiris ima A licencu ali to je sredio vlasnik kluba Sabonis kao što je Asvelu sredio Toni Parker. I ne treba klub gde lete upaljači, novčići. Bartomeu je još prošle sezone izjavio da je cilj da uvede London tower

beogradski

pre 4 godine

(Sasha, 26. decembar 2019 19:59)

Zar grobari ne kukaju na sav glas kako Zvezda ima 13 milki budet? Znaci Zvezdi licenca.
Salu na stranu. U interesu srpske kosarke je srpski predstvanik u EL. Nasi moraju da se dogovore ko ce to biti, ako ne mogu, crno nam se pise.

Demar Derosan

pre 4 godine

U ovom aspektu je u pravu. Drugim recima, ako Aba liga zeli bilo kakvu buducnost da ima, resenje je u odstranjivanju Covica i Bokana iz sporta sa kojim nemaju nikakve dodirne tacke. Sve se bave stvarima van terena na najvulgarniji nacin. Bodiroga je nedavno to lepo objasnio.

beogradski

pre 4 godine

"Međutim, Mijailović nije siguran da će pobednik ABA lige uopšte dobiti priliku da se takmiči sa najboljim klubovima Evrope."

Bravo genije. Je lsi to sam zakljucio?
Pa sam Bratomeu je to rekao, da ABA nema vise predstavnika.
Jedini nacin da tim iz ABA lige igra EL, jeste da dobje Wild card.
Ko ce to biti, ne zna se. Verovatno ko tutne vise para u dzep celnih ljudi EL.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Od kakve plate? O čemu pričaš bre ti čoveče? Čovek poseduje kompaniju, zar treba tebi da se pravda odakle mu pare za kuću, kola ili sat?!
Bože, stvarno ste nenormalni sa ovako neotesanim komentarima...

nista o nicemu

pre 4 godine

A što Zvezda plati igrače milion evra na godišnjem nivou pa ih u pola sezone otpusti i dovede Štimca??!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 19:40)

Kako ti znas sve plate u Zvezdi, a nijednu u Partizanu?

GM

pre 4 godine

Srbenda... najveci Bust ever.

Misli da nesto zna, a ustvari toliko ne zna da mora sam sebi da lupa pluseve i da ga barem neko drugi vidi u vrhu, kad ni sam sebe ne moze nigde... aaaaa

Sut,wild,card

pre 4 godine

Covek koji nikad nije sutnuo u kos,obogatio se,u Prislonici svi znaju kako,upravlja klubom,sa velikom tradicijom i komentarise kosarku.Zemljo,otvori se!!!

veliki strumf

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.(got, 26. decembar 2019 19:35)Zvezda je u ovom sportu na nivou statističke greške...Zvezda je nepotreban klub evroligi...Uskoro ni jedan klub sa ovih prostora neće u istoj učetvovati a ti živi u iluziji Stivena Kinga....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 19:39). Zvezda u poslednjih 7 godina 6 je igrala Evroligu. Vi niste u ovom formatu igrali EL tako da niste ni na nivou statističke greske. Zato ste igrali moćnu Ligu šampiona a i tamo vas drao ko je stigao. Svake godine molite Bartomeua za nešto, a i dalje sanjate o nekoj avangardi i i dalje mislite da je ovo 1992. godina i da ste neki faktor. Niko ste i ništa u evropskoj kosarci već mnogo godina i to vam Djordi kaže u lice kad god vas vidi, samo sto to Ostoja vešto krije od vas. Pa zna se ko je on, naucio da vas dribla samo tako. Vi i dalje verujte da biste dobili pozivnicu da nije bilo Zenita. Malo preksutra. Nego, sanjate i dalje, a zna se gde su titule i ko igra EL.

Djalma

pre 4 godine

PA NARAVNO Zvezda ce igrati i ako ne bude sampion, jedan je dr. Nebojša...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mich, 26. decembar 2019 23:28) # Link komentara

Za ovog decaka jedan plusic jer siri ljubav a ne mrznju.
Ljubav prema Nebojsi, ej.

neki veliki dr

pre 4 godine

Menadzer godine u Srbiji. Nekada je to bio i Nebojsa Covic. Kakve mi ekonomske magove imamo: Ostoja, Covic, Terzic... Kako oni za samo kratko vreme rese stara dugovanja, naprave novu vrednost i preporode klubove u kojima su. Iako se nista bitno ne promeni, jednostavno dugovi nestaju, situacija je stabilnija i sve u krug. Prosto se zapitam kako to da nismo u najmanju ruku Nemacka sto se ekonomije tice?

Ostin A

pre 4 godine

(Mateja, 26. decembar 2019 19:39)

Siromašna zemlja, siromašni klubovi, skloni huliganstvu i slanju političih i rasističkih poruka sa tribina.

Uostalom, niko od pomenutih igrača nije izgradio karijeru u domaćim klubovima.

nista o nicemu

pre 4 godine

Zvezda je u ovom sportu na nivou statističke greške...Zvezda je nepotreban klub evroligi...Uskoro ni jedan klub sa ovih prostora neće u istoj učetvovati a ti živi u iluziji Stivena Kinga....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 19:39)

Pozdravio te Trinkijeri sa Vucicem. Zna se zasto se javljate svi, niko ne sme da objavi od medija kako Trinkijeri hvali Vucica, mreze gore.

Emulator

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?
(Gossa placa Zeljko

I sta sad?!Sta je pisac komentara hteo da kaze?!
Sta mi mislimo o tom koga pominjes cuje se sa tribina na svakoj utakmici.Ostoja je samo vojnik partije,zahvaljivanje mu je posao i ako donosi nesto klubu neka ga.Mi smo jasno sa tribina rekli.
Nego vas delije ne cujem nesto,vasa tribina cuti a to sve govori.

Nikola

pre 4 godine

Pa gde ste gospodo iz saveza, predsednici klubova, treneri... Sto ne reagujete, napravite plan, prikupite sve moguce razloge-cinjenice zbog cega se evroligaska kosarka TREBA i MORA igrati na ovim prostorima, ako vec znate i imate nagovestaje (za razliku od neobavestenih) da se ista nece igrati?? Uradite nesto za kosarku, umesto da se prepucavate sa budzetima, ko je i koliko dobio... Hajde, nije to ne znam koliki posao. Valjda mozete toliko. Hm...

KmKme

pre 4 godine

Ovde se niko ne zapita kako to godinama,evo Partizan igra Evrokup petu godinu,Buducnost,Cedevita isto i ne udju sem sada Partizan nikad u 16. I onda misle ako uzmu Aba ligu,eto nas. Pa cekajte ako ne mozete pored 4te,5te,6te,7me,8me, ekipa spanskih,ruskih,italijanskih,turskih ni da privirite medju tih 16,kamoli osam ili osvojite sta ocekujete. U fazonu dajem 10 eura da me neko pusti da letujem u Monte Karlu i da imam pun pansion i let avionom 20 dana. E pa ne moze. Aba liga je plus klasifikovana kao 7ma-8ma po jacini svih liga zbog toga. I Zvezda sada da bude i 9ta,8ma cak,pitanje da li ce je zvati. Evrokup max i Fiba liga,Kup cipiripi to je za nas,pa kad to osvajamo onda trazi nesto vise,a ne piliciranje vecito i mufte ufuri. Uostalom i ta Euroleague je izgubila draz,cirkus sve vise postaje. Eno poluprazne dvorane svuda.

bez pameti

pre 4 godine

Mislim da su se klubovi na ovim prostorima pogubili i korist imaju samo isluženi stranci koji uzimaju lepe pare za ništa.... Na početku sezone onaj ko igra evroligu, na papiru napravi jak sastav, ali na žalost papir ne igra (primeri Zvezda i Budućnost zadnje tri sezone)... Vujošević i kad je uzimao strance, to su bili još ne dokazani igrači... Npr. Ameri koji su stizali iz njih je izvlačio maksimum i oni posle nikad nisu pružali dobre partije kao u Partizanu.
Košarkaški centri su uništeni, a ostali smo i bez trenera... Sve u svemu, ne piše nam se dobro...

Fatherland

pre 4 godine

Ovo je jako lijepa vijest i pomoći će timovima iz RH da napokon napuste ovo takmičenje.Pogasiti sve regionalne lige i svako sebi.

Милош

pre 4 godine

Можда ћу да звучим идеалистички, али мислим да не треба да играмо ни Евролигу, а ни Еврокуп, треба се окренути ФИБА и гурати само наше играче. Спорт је одавно престао да буде свима доступан, тј. ако имаш паре, играш. Мислим да ствари треба да се мењају,а неко мора први да крене па зашто то не би били ми...

MladiOptimista

pre 4 godine

Buduci da ex Yu drzave su sve redom siromasne lishe Slovenije (koja i ne ulaze nesto puno u kosarku, Cedevita vishe ulaze u Slovenacku kosarku od ove sezone nego bilo ko drugi), mislim da Aba liga nema smisao, ako bi se preko nacionalnih prvenstava moglo nekako dobiti licenca za Evrokup to bi bilo odlicno

Patek Philippe

pre 4 godine

Mala ispravka: ovaj sat košta trenutno blizu 200 hiljada dolara, a model se zove Nautilus 5980/1R-001. Mene zanima samo kako ga je nabavio, pošto je ovo sat koji ne može svako da nosi niti da nabavi. Kako god, lepo mu stoji, a i dokaz je da se "časovi" ljubavi isplate.
Ostoja, pokloni mi čuku.

stoler

pre 4 godine

@jala brat, a ti sto verujes u postenog terzu i legendu, eksel tabele i uppr si tek slucaj za posmatranje. Nemam pojma kakav mu je sat i koliko kosta, od samog starta nisam za ostoju i ovu upravu, ali pitati se za njega i njegovo materijalno stanje a da pri tom tvoj klub vode terzic i covic je zaista bezobrazluk.

lal

pre 4 godine

@ikebanjeros: tadasnja evroliga je imala 24 tima... igralu su i partizan i cibona i olimpija... i dalje je bio rat sa fibom, igrala su cak 3 grcka tima (aris, pored oly i pao)... sistem je bio potpuno drugaciji i da nismo usli u aba ne bismo godinama ni imali predstavnika u evroligi (sigurno ne prohodnost preko srpske lige, da li bi partizan, zvezda, donji idjos dobili a licencu, to nije interes srpske kosarke i lige, vec interes nekog kluba)...
danas kada je fiba takmicenje i bukvalno postalo trecerazredno, a broj timova u el smanjen na 18 (bio 16 do prosle godine), NEMA TEORIJE da bi pobednik domace lige imao zagarantovano mesto... svako drugacije misljenje je obican podmukao spin...
eto poljska nije usla u aba ligu i nemaju svog predstavnika, a igrao je prokom... italijani imali 4 predstavnika, a djordi vidi samo pare, ako je njih skratio za ovo vreme sa 4 na 1, sta mislis kako bi prosla srpska liga?!?

beoman

pre 4 godine

ja to vama pricam desetak godina a vi minusate! ABA nezasluzuje nijedno mesto a pitanje je dali ste za evro kup il fibina liga sampiona, u tim takmicenjima nema vam mesta medju osam najboljih. Treba igrat domaca prvenstva i gajiti svoju kosarku i onda se okrenuti fiba evropa i uleb kup i tu bi mozda mogli biti prvi, za desetak godina u tim takmicenjima nam nece biti mesta jer aba liga je regionalno, stakleno, gumeno i blatnjavo takmicenje sto unistava sve ispred sebe kao sto je bila unistena sexjugoslavija. Dokle vise srbe vode petljanci?

Јабучило

pre 4 godine

ABA liga možda neće dati predstavnika za Evroligu, ali hoće Evrokup! Iz ABA lige će se ići u Evrokup, a odatle u Evroligu.
(Zika, 26. decembar 2019 23:23)

Ма, сјајно... Ако из Еврокупа и уђеш у Евролигу (треба доћи до финала), Евролигу никако не можеш да играш две сезоне за редом.
У најбољем случају сезона Еврокупа, па сезона Евролиге и тако у круг. Ђорди прави богаташку уљуљкану лигу у коју смртници могу само да примиришу.

Слично је тежња и у Лиги шампиона, тако да, што се мене тиче, спорт почиње да губи драж.

lagano

pre 4 godine

Ako nema EL onda se zahvaliti i ABA ligi i okrenuti se nasoj kosarci. Barem neke vajde da bude. Ne vidim poentu ostajanja u ABA ligi kada nemas glavni cilj,a to je EL.
(NBGD, 27. decembar 2019 07:53)
Pa moraš da razmisliš malo, nije više ono vreme da si mogao bez dinara da igraš euroligu. Reci to meni ko će da gleda Tamiš Partizan ili npr Zvezda Zdravlje, a ko ce to da igra još, ni jedan normalan igrač ti nece doci da igra to. Kažem ti nije više ono vreme, drugačije je danas. Bez jakih utakmica nema ni jakih timova

Стара школа

pre 4 godine

Ко колику традицију има у ЕЛ, показаће укупан број утакмица и укупан број победа у том такмичењу. Пребројте на крају ове сезоне, па закључите!

Potpuno ste nerealni sa očekivanjima o domaće lige.

pre 4 godine

A kad se setim kakva su se sva spletkarenja radila pre petnaestak godina kada su srpski klubovi trebali da uđu ili ne uđu u tu ligu...
(ikebanjeros, 26. decembar 2019 23:18)

Ma, da,

sigurno bi liga u kojoj Dule Vujošević i Saša Danilović tuku sudije po svlačionicama, u kojoj se Beočinu otima titula i šta sve ne još, ...

... sigurno bi ta liga dobila mesto u ovakvoj Evroligi.

Dajte, ne budite smešni, srpska liga je amatersko takmičenje u odnosu na ovakvu ABA ligu, u kojoj, objektivno govoreći, igraju vrlo dobri evropski igrači.

Da neće možda Smederevo, Crnokosa, Dinamik i Borac (u dužno poštovanje), da imaju budžete kao Cedevita Olimpija, Budućnost, Mornar, Primorska,

ili možda neki od tih klubova imaju infrastrukturu i tradiciju kao Cibona i Zadar?

Pa Mega i FMP su stasali u rasadnike mladih igrača, baš u toj ABA ligi, gde ovi stiču iskustvo igrajući protiv ozbiljnih evropskih i američkih igrača.

Krug dvojke

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Ti na slici video i prepoznao Patek Philipe. Preko jednog ruskog sajta možeš da kupiš "original" Patek Philipe, Constantin Washerone, Rolex za USD 20,00.Made in China

rdg

pre 4 godine

I onda ce te Vi i zvezda(citaj covic) da se prijateljski dogovorite i ubedite druge da se mi svi povucemo i igramo nasu zalosnu ligu u kojoj ce Vasa biti prva i poslednja. Jer zasto bi svi drugi znali bolje od Vas kad ste Vi najpametniji...e ko je sa Vama ziveo...

Nismo

pre 4 godine

Mi za tu Evroligu ,to je van domasaja domacih klubova .Vec sada igra gomila stranaca u Zvezdi i Partizanu .Bolje je igrati i Evrokup sa recimo pet stranac i pet domavih igraca .Tako ce te ekipe makar da zadrze idrntitet domace a bice i dovoljno dobre da odigtaju taj Evrokup kvalitetno .Ovako ulagati ogtomne pare u domacu ekipu koja bi bila prepuma sranaca ,pa onda to podtazumeva i dosta skupe karte ,sto se i sad dogadja .Ovo nikako nije trziste za tako nesto .Ovako bi bili i konkurentni i to bi bile itrkako zanimljive utakmice .

nnidza

pre 4 godine

@ikebanjeros
I šta onda? Da li misliš sa će klinci igrati tu zatvorenu ligu? Do prve ponude da. Ako se to desi naša deca će igrati u Grčkoj, Nemačkoj, Italiji. Nijedan kvalitetan stranac neće doći a o sponzorima i da ne pričam... Biće finansiranje iz budžeta baš onakvih igrača kakvi sad igraju KLS. Evroliga se ne može ignorisati...

NBGD

pre 4 godine

Ako nema EL onda se zahvaliti i ABA ligi i okrenuti se nasoj kosarci. Barem neke vajde da bude. Ne vidim poentu ostajanja u ABA ligi kada nemas glavni cilj,a to je EL.

sasa

pre 4 godine

ABA liga možda neće dati predstavnika za Evroligu, ali hoće Evrokup! Iz ABA lige će se ići u Evrokup, a odatle u Evroligu.
(Zika, 26. decembar 2019 23:23)

Ма, сјајно... Ако из Еврокупа и уђеш у Евролигу (треба доћи до финала), Евролигу никако не можеш да играш две сезоне за редом.
У најбољем случају сезона Еврокупа, па сезона Евролиге и тако у круг. Ђорди прави богаташку уљуљкану лигу у коју смртници могу само да примиришу.

Слично је тежња и у Лиги шампиона, тако да, што се мене тиче, спорт почиње да губи драж. Moze da se igra dve godine i vise za redom ako ekipa koja dolazi iz EK bude u top8 ostaje u EL sledece sezone a onda iz EK ulazi samo osvajac . Tako je po sadasnjim pravilima a ko zna kako ce biti kada se svake godine pravila menjaju.

rrrrr

pre 4 godine

@Peugeot Predsenik osvajaca Evrolige i 4 F4 ima pravo da komentarise. Znam da bi voleo i da tvoj klub iz Zeleznika ode bar jednom na F4,ali nikad se ne zna. Opusti se panteru! pozz

Piksi iz kornera

pre 4 godine

Све док је КК Црвена Звезда у АБА лиги,АБА лига ће имати једног представника у Евролиги!

kl

pre 4 godine

@Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

O kakvoj plati pričaš čoveče? On je vlasnik više uspešnih firmi, u kom socijalizmu još uvek živiš?

Peugeot 307

pre 4 godine

Zasto Evroligu komentarisu oni koji nikakve dodirne tacke sa njom nemaju osim kada igraju u Aba ligi protiv Zvezde?! To bi isto bilo kao kada bi predsednika FK Napredak pitali o sistemu takmicenja u ligi sampiona, ali bukvalno.

sasa

pre 4 godine

ABA liga možda neće dati predstavnika za Evroligu, ali hoće Evrokup! Iz ABA lige će se ići u Evrokup, a odatle u Evroligu.
(Zika, 26. decembar 2019 23:23)

Ма, сјајно... Ако из Еврокупа и уђеш у Евролигу (треба доћи до финала), Евролигу никако не можеш да играш две сезоне за редом.
У најбољем случају сезона Еврокупа, па сезона Евролиге и тако у круг. Ђорди прави богаташку уљуљкану лигу у коју смртници могу само да примиришу.

Слично је тежња и у Лиги шампиона, тако да, што се мене тиче, спорт почиње да губи драж.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 27. decembar 2019 06:37) # Link komentara Moze da se igra dve godine i vise za redom ako ekipa koja dolazi iz EK bude u top8 ostaje u EL sledece sezone a onda iz EK ulazi samo osvajac . Tako je po sadasnjim pravilima a ko zna kako ce biti kada se svake godine pravila menjaju.

Peugeot 307

pre 4 godine

@Peugeot Predsenik osvajaca Evrolige i 4 F4 ima pravo da komentarise. Znam da bi voleo i da tvoj klub iz Zeleznika ode bar jednom na F4,ali nikad se ne zna. Opusti se panteru! pozz
(rrrrr, 27. decembar 2019 12:52)
Predsednik osvajaca Fibine Evrolige (a ne ove Evrolige) nema nikakav kredibilitet da prica o sadasnjoj EL. On ima kredibilitet da prica o Fibinoj ligi sampiona jer tu i pripadate na osnovu te osvojene njihove El. Svaka cast na f4 u pravoj El koja se igrala po sistemu koji je vazio pre ovog sadasnjeg koji niste nikada igrali. Opusti se i ako bi voleo da je isto takmicenje i isti organizator. pozz

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.
(got, 26. decembar 2019 19:35)
Zvezda je u ovom sportu na nivou statističke greške...Zvezda je nepotreban klub evroligi...Uskoro ni jedan klub sa ovih prostora neće u istoj učetvovati a ti živi u iluziji Stivena Kinga....

got

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.
Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

A sto svake godine kroz kkp prodje oko 15ak stranaca... ako se nista ne dobija osvajanjem.Od belog Australijanca, do bivseg igraca Lejkersa, a onda i Belorusi, Letonci itd...
(GM, 26. decembar 2019 19:35)
A što Zvezda plati igrače milion evra na godišnjem nivou pa ih u pola sezone otpusti i dovede Štimca??!??

GM

pre 4 godine

A sto svake godine kroz kkp prodje oko 15ak stranaca... ako se nista ne dobija osvajanjem.

Od belog Australijanca, do bivseg igraca Lejkersa, a onda i Belorusi, Letonci itd...

Cinik

pre 4 godine

Ako se pažljivo sasluša intervju gospodina Mijajilovića onda se može izvesti jasan zaključak. Pogubno dejstvo KK Zvezda na celokupni košarkaški region bivše SFRJ. Jedan čovek oličen u imenu i prezimenu Nebojše Čovića uz pomoć drugog čoveka koji je sveubuhvatni Predsednik svih klubova koji nose ima Zvezda, uspeo je ABA ligu dovede u stanje da više i ne daje presatavnika u Evroligi. Pa ko je lud da dozvoli da iz jedne takve ABA lige, prvak ide u Evroligu, kada taj prvak sa svojim navijačima koje organizuje pomera koševe tokom utakmice, pljuje gostujuće trenere, posipa trenere i igrače urinom, organizuje batinanje, vredja i bahati se. Ko je taj normalan čovek koji rukovodi Evroligom koji će omogućie da iz ABA lige prvak igra Evroligu kada smo svedoci da je Milo Djukanović naveo da je Budućnost državni projekat, kada je Nebojša Čović pokušao da Zvezda dobije A licencu preko Predsednika države koji je kupio Fajnal for u Beogradu za 2000000 Eura i koji se meša u sport. Pa to je na zapadu strogo zabranjeno. Da li ste ikada čuli da se Prtedsednik Nemačke, Francuske, Engleske meša u to koće biti prvak u bilo kom sportu? Ne da nam neće dati da igramo Evroligu već će nas prebaciti kao i u fudbalu u treću ligu. Sve ovo zahvaljući Nebojši Čoviću i onome koji ga je tu doveo.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?

Kontras

pre 4 godine

Kad Srbenda podrzava grobare, sve je jasno koji je to sklop navijaca! Samo preko tv za grobare EL! Uzivo je CZ i sledece godine i one sledece!

Krug dvojke

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Ti na slici video i prepoznao Patek Philipe. Preko jednog ruskog sajta možeš da kupiš "original" Patek Philipe, Constantin Washerone, Rolex za USD 20,00.Made in China

crni

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?
(Gossa placa Zeljko, 26. decembar 2019
Samo je jos jedno zaboravio:.... znate, niko nemoze zabraniti efempeu da se zove Crvena Zvezda!!!! Ah Sorry to nije bio on !!!

Emulator

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.
Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.
(got, 26. decembar 2019

Moguce.Verovatno planirate da promenite ime u London Towers,slicne uspehe tadiciju imate u El niko nece primetiti.Bartolomeu da planira da neko sa ovih prostora igra EL ostavio bi to mesto Abi.Jos ove godine ce ici prvak Abe u El i to samo pod uslovom ako Partizan ne udje u finale kupa,ako nekim cudom udje nema sanse da puste dva nasa kluba u El..I to ce biti kraj,ubuduce icice se samo preko Evro kupa.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Od kakve plate? O čemu pričaš bre ti čoveče? Čovek poseduje kompaniju, zar treba tebi da se pravda odakle mu pare za kuću, kola ili sat?!
Bože, stvarno ste nenormalni sa ovako neotesanim komentarima...

Demar Derosan

pre 4 godine

U ovom aspektu je u pravu. Drugim recima, ako Aba liga zeli bilo kakvu buducnost da ima, resenje je u odstranjivanju Covica i Bokana iz sporta sa kojim nemaju nikakve dodirne tacke. Sve se bave stvarima van terena na najvulgarniji nacin. Bodiroga je nedavno to lepo objasnio.

Sima

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?
(Gossa placa Zeljko, 26. decembar 2019 19:40)A dokle ce tvoj doktor Covic da iskace na RTS, Happy, Pink... i lepo je rekao da "da fmp-u niko ne moze da zabrani kako cemo mi da se zovemo" i "napravite klubove pa dovodite plejeve". Samo vi panteri zivite u iluziji da je ovo Zvezda a ono fmp. Ustvari sve vi to znate samo necete da priznate, lazete sami sebe. Aj pozz panteru :)))

Fatherland

pre 4 godine

Ovo je jako lijepa vijest i pomoći će timovima iz RH da napokon napuste ovo takmičenje.Pogasiti sve regionalne lige i svako sebi.

bez pameti

pre 4 godine

Mislim da su se klubovi na ovim prostorima pogubili i korist imaju samo isluženi stranci koji uzimaju lepe pare za ništa.... Na početku sezone onaj ko igra evroligu, na papiru napravi jak sastav, ali na žalost papir ne igra (primeri Zvezda i Budućnost zadnje tri sezone)... Vujošević i kad je uzimao strance, to su bili još ne dokazani igrači... Npr. Ameri koji su stizali iz njih je izvlačio maksimum i oni posle nikad nisu pružali dobre partije kao u Partizanu.
Košarkaški centri su uništeni, a ostali smo i bez trenera... Sve u svemu, ne piše nam se dobro...

beoman

pre 4 godine

ja to vama pricam desetak godina a vi minusate! ABA nezasluzuje nijedno mesto a pitanje je dali ste za evro kup il fibina liga sampiona, u tim takmicenjima nema vam mesta medju osam najboljih. Treba igrat domaca prvenstva i gajiti svoju kosarku i onda se okrenuti fiba evropa i uleb kup i tu bi mozda mogli biti prvi, za desetak godina u tim takmicenjima nam nece biti mesta jer aba liga je regionalno, stakleno, gumeno i blatnjavo takmicenje sto unistava sve ispred sebe kao sto je bila unistena sexjugoslavija. Dokle vise srbe vode petljanci?

veliki strumf

pre 4 godine

Pa naravno, jer Zvezda dobija wild card za narednih 5 godina.Zato i igraju onako opusteno u ABA i imaju dosta poraza. Izgube na primer od tamo nekog rekreativnog Zadra posle pobede na gostovanju u EL.(got, 26. decembar 2019 19:35)Zvezda je u ovom sportu na nivou statističke greške...Zvezda je nepotreban klub evroligi...Uskoro ni jedan klub sa ovih prostora neće u istoj učetvovati a ti živi u iluziji Stivena Kinga....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 19:39). Zvezda u poslednjih 7 godina 6 je igrala Evroligu. Vi niste u ovom formatu igrali EL tako da niste ni na nivou statističke greske. Zato ste igrali moćnu Ligu šampiona a i tamo vas drao ko je stigao. Svake godine molite Bartomeua za nešto, a i dalje sanjate o nekoj avangardi i i dalje mislite da je ovo 1992. godina i da ste neki faktor. Niko ste i ništa u evropskoj kosarci već mnogo godina i to vam Djordi kaže u lice kad god vas vidi, samo sto to Ostoja vešto krije od vas. Pa zna se ko je on, naucio da vas dribla samo tako. Vi i dalje verujte da biste dobili pozivnicu da nije bilo Zenita. Malo preksutra. Nego, sanjate i dalje, a zna se gde su titule i ko igra EL.

Jala brat

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Ti na slici video i prepoznao Patek Philipe. Preko jednog ruskog sajta možeš da kupiš "original" Patek Philipe, Constantin Washerone, Rolex za USD 20,00.Made in China
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Krug dvojke, 26. decembar 2019 22:24)

Da, prepoznao sam ga. Vidi se na pocetku videa koji je postavljen uz vest, ne na slici. Ako se ne razumes u satove, ne znam zasto komentarises. Drugo, ako verujes da on nosi kopiju od 20$, ne znam sta da ti kazem. Verovatno onda verujes i u casove ljubavi i sarmice Bogdanove majke.

ikebanjeros

pre 4 godine

A kad se setim kakva su se sva spletkarenja radila pre petnaestak godina kada su srpski klubovi trebali da uđu ili ne uđu u tu ligu...Svima su puna usta bila srpskog interesa a gde smo danas? Tučemo se i pljujemo u finalu ABA lige a sve zbog jednog mesta u EL koje ako se obezbedi dovodi do bacaanja para na kojekave strance i sve to da bi bili kanta za napucavanje u toj EL.
Iskreno se nadam raspadu ABA lige i onda svako u svoj šor, a mi da ukinemo strance za domaće takmičenje i da se ukinu basnoslovne subvencije koje se daju crvenima i crnima od strane države.

Jala brat

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?

kl

pre 4 godine

@Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

O kakvoj plati pričaš čoveče? On je vlasnik više uspešnih firmi, u kom socijalizmu još uvek živiš?

Paja

pre 4 godine

To bi nam bilo najbolje, ovako se samo bacaju ogromne pare na skupe strance. Ne treba nam Evroliga dobar je i Evrokup, košarku će da prate samo pravo ljubitelji a ne fenseri kojima trebaju Barselona, Real, CSKA, PAO. Domaci mladi igrači će dobijati više šanse i biće više igrača za reprezentaciju.

Sofronije

pre 4 godine

Samo je jos jedno zaboravio:.... znate, niko nemoze zabraniti efempeu da se zove Crvena Zvezda!!!! Ah Sorry to nije bio on !!!
(crni, 26. decembar 2019 21:18)

# Link komentara

A da li je zaboravio i ono što je još jedna legenda crno-belog luba rekla,
"Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama."

Emulator

pre 4 godine

Dobar je i Eurocup, manje zahtjevno natjecanje s manje utakmica, a ima puno dobrih klubova. Euroleague je užasno naporna, trebaš imati široki roster da izdržiš sve te utakmice.
(Davor, 26. decembar 2019 19:58)

Bravo za komentar,potpuno se slazem.EC jeste za klubove sa ovih prostora,EL je prejaka i preskupa.A i volim brate da se tim za koji.navijam bori za neki.vrh a ne da se bori za 5-10 pobeda u El.

Davor

pre 4 godine

Dobar je i Eurocup, manje zahtjevno natjecanje s manje utakmica, a ima puno dobrih klubova. Euroleague je užasno naporna, trebaš imati široki roster da izdržiš sve te utakmice.

MladiOptimista

pre 4 godine

Buduci da ex Yu drzave su sve redom siromasne lishe Slovenije (koja i ne ulaze nesto puno u kosarku, Cedevita vishe ulaze u Slovenacku kosarku od ove sezone nego bilo ko drugi), mislim da Aba liga nema smisao, ako bi se preko nacionalnih prvenstava moglo nekako dobiti licenca za Evrokup to bi bilo odlicno

lil

pre 4 godine

Ako pobednik ABA lige neće imati više mesto u Evroligi, onda je vreme da ugasimo ovo takmičenje jer nema nikakav takmičarski smisao. Srbski klubovi moraju da napusteABA ligu i da igraju samo srbsku ligu sa domaćim košarkašima. Stranci nam ne trebaju (jer eto nećemo igrati Evroligu) a za ostala evropska takmičenja domaći, mladi igrački kadar je odlična stvar na duži rok. Korist od toga bi imali i domaći klubovi i reprezentacija.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

@got

Nemoj se blamirati, kakav wild card kakvih crnih 5 godina. Zatvara Đordi sve, jedini wild card za ove prostore će biti onaj za Evrokup, kao i do sad.

GM

pre 4 godine

Srbenda... najveci Bust ever.

Misli da nesto zna, a ustvari toliko ne zna da mora sam sebi da lupa pluseve i da ga barem neko drugi vidi u vrhu, kad ni sam sebe ne moze nigde... aaaaa

Mateja

pre 4 godine

Dobro, to stvarno svi znamo, ali igramo sa nekim nadanjem da cemo se ipak tako plasirati u EL. Ali, sustina price je u tome na sta smo spali, da cemo mozda nekad igrati Evroligu??? Zemlja prof Nikolica, Zeljka, Dude, Sase, Bodiroge, Jokica, Bogdana...

Svakam čast za Limara

pre 4 godine

Jel provalio neko da limar fura zlatog Nautilusa? Za neupucene, ovaj Patek-ov sat kosta oko 100 hiljada dolara, pa me samo zanima da li je to od plate?
(Jala brat, 26. decembar 2019 21:15)

Naravno da sam provalio Limara, reč je o zaista najboljem satu na svetu, "rolex" je prema "pateku" niko i ništa, mizerija, ovaj Limarov je zlatan, a običan, od plemenitog čelika (legura čelika, nikla, hroma i molibdena), košta 60 hiljada, dok se "rolex" može kupiti za deset puta manje para (pet-šest hiljada $). Pošto u Srbiji niko nije ni čuo za "patek-philippe", jer svi misle da je "rolex" daleko iznad svih, moram da priznam kako me je Limar izborom ove najbolje marke zaista iznenadio.

stoler

pre 4 godine

@jala brat, a ti sto verujes u postenog terzu i legendu, eksel tabele i uppr si tek slucaj za posmatranje. Nemam pojma kakav mu je sat i koliko kosta, od samog starta nisam za ostoju i ovu upravu, ali pitati se za njega i njegovo materijalno stanje a da pri tom tvoj klub vode terzic i covic je zaista bezobrazluk.

John Terry

pre 4 godine

U ovom aspektu je u pravu. Drugim recima, ako Aba liga zeli bilo kakvu buducnost da ima, resenje je u odstranjivanju Covica i Bokana iz sporta sa kojim nemaju nikakve dodirne tacke. Sve se bave stvarima van terena na najvulgarniji nacin. Bodiroga je nedavno to lepo objasnio.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Demar Derosan, 26. decembar 2019 22:23)

Za razliku od njega koji je esencija sporta.

beogradski

pre 4 godine

(Sasha, 26. decembar 2019 19:59)

Zar grobari ne kukaju na sav glas kako Zvezda ima 13 milki budet? Znaci Zvezdi licenca.
Salu na stranu. U interesu srpske kosarke je srpski predstvanik u EL. Nasi moraju da se dogovore ko ce to biti, ako ne mogu, crno nam se pise.

Crni96

pre 4 godine

Realno samo je pitanje vremena kada će Aba izgubiti mjesto, ali sta da se radi.
Sto se tice ove sezone gledam Zvezdin raspored u EL. Zvezda narednih 5.utakmica ce igrati sa ekipama ravnim sebi. Ne kazem da će dobiti svih 5.meceva, ali ovih 5 susreta sledecih je kljucno..

Emulator

pre 4 godine

Dokle ce vise ovaj covek svaki dan da iskace u svim medijima? Lepo je rekao sta je imao pre neki dan. Citiram:”Želim da zahvalim i predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću koji je omogućio da potpišemo ovaj ugovor, kao i mnoge druge, jer bez njih ne bismo možda ni imali rezultate koje imamo. Potrudićemo se da opravdamo poverenje", rekao je Mijailović. I sta sad jos ima da doda?
(Gossa placa Zeljko

I sta sad?!Sta je pisac komentara hteo da kaze?!
Sta mi mislimo o tom koga pominjes cuje se sa tribina na svakoj utakmici.Ostoja je samo vojnik partije,zahvaljivanje mu je posao i ako donosi nesto klubu neka ga.Mi smo jasno sa tribina rekli.
Nego vas delije ne cujem nesto,vasa tribina cuti a to sve govori.

Милош

pre 4 godine

Можда ћу да звучим идеалистички, али мислим да не треба да играмо ни Евролигу, а ни Еврокуп, треба се окренути ФИБА и гурати само наше играче. Спорт је одавно престао да буде свима доступан, тј. ако имаш паре, играш. Мислим да ствари треба да се мењају,а неко мора први да крене па зашто то не би били ми...

nista o nicemu

pre 4 godine

Zvezda je u ovom sportu na nivou statističke greške...Zvezda je nepotreban klub evroligi...Uskoro ni jedan klub sa ovih prostora neće u istoj učetvovati a ti živi u iluziji Stivena Kinga....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 19:39)

Pozdravio te Trinkijeri sa Vucicem. Zna se zasto se javljate svi, niko ne sme da objavi od medija kako Trinkijeri hvali Vucica, mreze gore.

Peugeot 307

pre 4 godine

Zasto Evroligu komentarisu oni koji nikakve dodirne tacke sa njom nemaju osim kada igraju u Aba ligi protiv Zvezde?! To bi isto bilo kao kada bi predsednika FK Napredak pitali o sistemu takmicenja u ligi sampiona, ali bukvalno.

rrrrr

pre 4 godine

@Peugeot Predsenik osvajaca Evrolige i 4 F4 ima pravo da komentarise. Znam da bi voleo i da tvoj klub iz Zeleznika ode bar jednom na F4,ali nikad se ne zna. Opusti se panteru! pozz

Ostin A

pre 4 godine

(Mateja, 26. decembar 2019 19:39)

Siromašna zemlja, siromašni klubovi, skloni huliganstvu i slanju političih i rasističkih poruka sa tribina.

Uostalom, niko od pomenutih igrača nije izgradio karijeru u domaćim klubovima.

beogradski

pre 4 godine

"Međutim, Mijailović nije siguran da će pobednik ABA lige uopšte dobiti priliku da se takmiči sa najboljim klubovima Evrope."

Bravo genije. Je lsi to sam zakljucio?
Pa sam Bratomeu je to rekao, da ABA nema vise predstavnika.
Jedini nacin da tim iz ABA lige igra EL, jeste da dobje Wild card.
Ko ce to biti, ne zna se. Verovatno ko tutne vise para u dzep celnih ljudi EL.

nista o nicemu

pre 4 godine

A što Zvezda plati igrače milion evra na godišnjem nivou pa ih u pola sezone otpusti i dovede Štimca??!??
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 19:40)

Kako ti znas sve plate u Zvezdi, a nijednu u Partizanu?

Djalma

pre 4 godine

PA NARAVNO Zvezda ce igrati i ako ne bude sampion, jedan je dr. Nebojša...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mich, 26. decembar 2019 23:28) # Link komentara

Za ovog decaka jedan plusic jer siri ljubav a ne mrznju.
Ljubav prema Nebojsi, ej.

Njegos

pre 4 godine

Zasto ne bi imali predstavnika u evroligi? Zato treba zajednicki da se borite sa svim drugim klubovima. A manje da slusate politicare.

Krug dvojke

pre 4 godine

Limaru, kako to da kažeš da EL hoće tim iz ABA koji je regularno osvojio ABA? Nwmaš ti pojma. Mala smo mi tržišta, karta 10 evra. Strani sponzori ne zainteresovani. Nosilac TV prava Canal+ koji ne postoji u regionu. Žalgiris ima A licencu ali to je sredio vlasnik kluba Sabonis kao što je Asvelu sredio Toni Parker. I ne treba klub gde lete upaljači, novčići. Bartomeu je još prošle sezone izjavio da je cilj da uvede London tower

NBGD

pre 4 godine

Ako nema EL onda se zahvaliti i ABA ligi i okrenuti se nasoj kosarci. Barem neke vajde da bude. Ne vidim poentu ostajanja u ABA ligi kada nemas glavni cilj,a to je EL.

Piksi iz kornera

pre 4 godine

Све док је КК Црвена Звезда у АБА лиги,АБА лига ће имати једног представника у Евролиги!

Peugeot 307

pre 4 godine

@Peugeot Predsenik osvajaca Evrolige i 4 F4 ima pravo da komentarise. Znam da bi voleo i da tvoj klub iz Zeleznika ode bar jednom na F4,ali nikad se ne zna. Opusti se panteru! pozz
(rrrrr, 27. decembar 2019 12:52)
Predsednik osvajaca Fibine Evrolige (a ne ove Evrolige) nema nikakav kredibilitet da prica o sadasnjoj EL. On ima kredibilitet da prica o Fibinoj ligi sampiona jer tu i pripadate na osnovu te osvojene njihove El. Svaka cast na f4 u pravoj El koja se igrala po sistemu koji je vazio pre ovog sadasnjeg koji niste nikada igrali. Opusti se i ako bi voleo da je isto takmicenje i isti organizator. pozz

Toliko za nas

pre 4 godine

U fudbalu smo smesteni u treci evropski rang a u kosarci u drugi. Zajedno sa svom jugoistocnom boranijom. Elitna evropska takmicenja ce se gledati samo na zapadu. To povecava zaradu i smanjuje troskove. Malo zakon trzista a malo i politika.

Sasha

pre 4 godine

Bartomeu je vise puta izjavio da hoce ekipe u Londonu i Parizu, i da hoce ligu od 19 klubova od kojih bi 16 bili stalni clanovi a 2 pobjednici Evrokupa. U ovoj sezoni imamo 2 ekipe sa pozivnicom, 11 sa A licencom, pobjednika Evrokupa i sampione ruske, njemacke, spanske i jadranske lige. Dakle, umjesto sampiona ruske lige stalno clanstvo ce dobiti Khimki koji ima budzet od 34 miliona evra, ne vjerujem da ce njemacka Alba dobiti licencu, dakle to mjesto racunamo za finalistu Evrokupa, Valensija nece dobiti stalno mjesto jer nema dvoranu od minimum 10.000 mjesta a i ne mogu da budu 4 ekipe sa stalnom licencom iz iste drzave, postoji mogucnost da na pr. to spansko mjesto dobije Virtus iz Bolonje koji ima pozamasan budzet i ostaje im da srede dvoranu. Za mjesto umjesto sampiona jadranske lige konkurisu klub iz Londona (za koji Evroliga trazi americke investitore) a pariski klub je vec napravljen prosle godine, zove se Paris Basketball, i ocekuje se da 2022 zaigra u Evroligi, a te godine dobija i novu dvoranu Paris Arena II.Ostaje da se vidi kakva ce biti organizacija Evrolige, licno mislim da ce klubovi sa budzetom iznad 20 miliona evra imati zagarantovano mjesto a ovi sa manjim budzetom i 2 iz Evrokupa ce biti na ispadanje, dakle dva najlosije plasirana ispadaju u Evrokup a oba finalista Evrokupa ulaze u Evroligu. Regionalni klubovi tu nemaju sta da traze pogotovo ako Bartomeu bude trazio da minimalan budzet za igranje Evrolige bude 10 miliona evra

Стара школа

pre 4 godine

Ко колику традицију има у ЕЛ, показаће укупан број утакмица и укупан број победа у том такмичењу. Пребројте на крају ове сезоне, па закључите!

Potpuno ste nerealni sa očekivanjima o domaće lige.

pre 4 godine

A kad se setim kakva su se sva spletkarenja radila pre petnaestak godina kada su srpski klubovi trebali da uđu ili ne uđu u tu ligu...
(ikebanjeros, 26. decembar 2019 23:18)

Ma, da,

sigurno bi liga u kojoj Dule Vujošević i Saša Danilović tuku sudije po svlačionicama, u kojoj se Beočinu otima titula i šta sve ne još, ...

... sigurno bi ta liga dobila mesto u ovakvoj Evroligi.

Dajte, ne budite smešni, srpska liga je amatersko takmičenje u odnosu na ovakvu ABA ligu, u kojoj, objektivno govoreći, igraju vrlo dobri evropski igrači.

Da neće možda Smederevo, Crnokosa, Dinamik i Borac (u dužno poštovanje), da imaju budžete kao Cedevita Olimpija, Budućnost, Mornar, Primorska,

ili možda neki od tih klubova imaju infrastrukturu i tradiciju kao Cibona i Zadar?

Pa Mega i FMP su stasali u rasadnike mladih igrača, baš u toj ABA ligi, gde ovi stiču iskustvo igrajući protiv ozbiljnih evropskih i američkih igrača.

neki veliki dr

pre 4 godine

Menadzer godine u Srbiji. Nekada je to bio i Nebojsa Covic. Kakve mi ekonomske magove imamo: Ostoja, Covic, Terzic... Kako oni za samo kratko vreme rese stara dugovanja, naprave novu vrednost i preporode klubove u kojima su. Iako se nista bitno ne promeni, jednostavno dugovi nestaju, situacija je stabilnija i sve u krug. Prosto se zapitam kako to da nismo u najmanju ruku Nemacka sto se ekonomije tice?

KmKme

pre 4 godine

Ovde se niko ne zapita kako to godinama,evo Partizan igra Evrokup petu godinu,Buducnost,Cedevita isto i ne udju sem sada Partizan nikad u 16. I onda misle ako uzmu Aba ligu,eto nas. Pa cekajte ako ne mozete pored 4te,5te,6te,7me,8me, ekipa spanskih,ruskih,italijanskih,turskih ni da privirite medju tih 16,kamoli osam ili osvojite sta ocekujete. U fazonu dajem 10 eura da me neko pusti da letujem u Monte Karlu i da imam pun pansion i let avionom 20 dana. E pa ne moze. Aba liga je plus klasifikovana kao 7ma-8ma po jacini svih liga zbog toga. I Zvezda sada da bude i 9ta,8ma cak,pitanje da li ce je zvati. Evrokup max i Fiba liga,Kup cipiripi to je za nas,pa kad to osvajamo onda trazi nesto vise,a ne piliciranje vecito i mufte ufuri. Uostalom i ta Euroleague je izgubila draz,cirkus sve vise postaje. Eno poluprazne dvorane svuda.

Patek Philippe

pre 4 godine

Mala ispravka: ovaj sat košta trenutno blizu 200 hiljada dolara, a model se zove Nautilus 5980/1R-001. Mene zanima samo kako ga je nabavio, pošto je ovo sat koji ne može svako da nosi niti da nabavi. Kako god, lepo mu stoji, a i dokaz je da se "časovi" ljubavi isplate.
Ostoja, pokloni mi čuku.

nnidza

pre 4 godine

@ikebanjeros
I šta onda? Da li misliš sa će klinci igrati tu zatvorenu ligu? Do prve ponude da. Ako se to desi naša deca će igrati u Grčkoj, Nemačkoj, Italiji. Nijedan kvalitetan stranac neće doći a o sponzorima i da ne pričam... Biće finansiranje iz budžeta baš onakvih igrača kakvi sad igraju KLS. Evroliga se ne može ignorisati...

Sut,wild,card

pre 4 godine

Covek koji nikad nije sutnuo u kos,obogatio se,u Prislonici svi znaju kako,upravlja klubom,sa velikom tradicijom i komentarise kosarku.Zemljo,otvori se!!!

Nikola

pre 4 godine

Pa gde ste gospodo iz saveza, predsednici klubova, treneri... Sto ne reagujete, napravite plan, prikupite sve moguce razloge-cinjenice zbog cega se evroligaska kosarka TREBA i MORA igrati na ovim prostorima, ako vec znate i imate nagovestaje (za razliku od neobavestenih) da se ista nece igrati?? Uradite nesto za kosarku, umesto da se prepucavate sa budzetima, ko je i koliko dobio... Hajde, nije to ne znam koliki posao. Valjda mozete toliko. Hm...

lal

pre 4 godine

@ikebanjeros: tadasnja evroliga je imala 24 tima... igralu su i partizan i cibona i olimpija... i dalje je bio rat sa fibom, igrala su cak 3 grcka tima (aris, pored oly i pao)... sistem je bio potpuno drugaciji i da nismo usli u aba ne bismo godinama ni imali predstavnika u evroligi (sigurno ne prohodnost preko srpske lige, da li bi partizan, zvezda, donji idjos dobili a licencu, to nije interes srpske kosarke i lige, vec interes nekog kluba)...
danas kada je fiba takmicenje i bukvalno postalo trecerazredno, a broj timova u el smanjen na 18 (bio 16 do prosle godine), NEMA TEORIJE da bi pobednik domace lige imao zagarantovano mesto... svako drugacije misljenje je obican podmukao spin...
eto poljska nije usla u aba ligu i nemaju svog predstavnika, a igrao je prokom... italijani imali 4 predstavnika, a djordi vidi samo pare, ako je njih skratio za ovo vreme sa 4 na 1, sta mislis kako bi prosla srpska liga?!?

Nismo

pre 4 godine

Mi za tu Evroligu ,to je van domasaja domacih klubova .Vec sada igra gomila stranaca u Zvezdi i Partizanu .Bolje je igrati i Evrokup sa recimo pet stranac i pet domavih igraca .Tako ce te ekipe makar da zadrze idrntitet domace a bice i dovoljno dobre da odigtaju taj Evrokup kvalitetno .Ovako ulagati ogtomne pare u domacu ekipu koja bi bila prepuma sranaca ,pa onda to podtazumeva i dosta skupe karte ,sto se i sad dogadja .Ovo nikako nije trziste za tako nesto .Ovako bi bili i konkurentni i to bi bile itrkako zanimljive utakmice .

Јабучило

pre 4 godine

ABA liga možda neće dati predstavnika za Evroligu, ali hoće Evrokup! Iz ABA lige će se ići u Evrokup, a odatle u Evroligu.
(Zika, 26. decembar 2019 23:23)

Ма, сјајно... Ако из Еврокупа и уђеш у Евролигу (треба доћи до финала), Евролигу никако не можеш да играш две сезоне за редом.
У најбољем случају сезона Еврокупа, па сезона Евролиге и тако у круг. Ђорди прави богаташку уљуљкану лигу у коју смртници могу само да примиришу.

Слично је тежња и у Лиги шампиона, тако да, што се мене тиче, спорт почиње да губи драж.

sasa

pre 4 godine

ABA liga možda neće dati predstavnika za Evroligu, ali hoće Evrokup! Iz ABA lige će se ići u Evrokup, a odatle u Evroligu.
(Zika, 26. decembar 2019 23:23)

Ма, сјајно... Ако из Еврокупа и уђеш у Евролигу (треба доћи до финала), Евролигу никако не можеш да играш две сезоне за редом.
У најбољем случају сезона Еврокупа, па сезона Евролиге и тако у круг. Ђорди прави богаташку уљуљкану лигу у коју смртници могу само да примиришу.

Слично је тежња и у Лиги шампиона, тако да, што се мене тиче, спорт почиње да губи драж. Moze da se igra dve godine i vise za redom ako ekipa koja dolazi iz EK bude u top8 ostaje u EL sledece sezone a onda iz EK ulazi samo osvajac . Tako je po sadasnjim pravilima a ko zna kako ce biti kada se svake godine pravila menjaju.

sasa

pre 4 godine

ABA liga možda neće dati predstavnika za Evroligu, ali hoće Evrokup! Iz ABA lige će se ići u Evrokup, a odatle u Evroligu.
(Zika, 26. decembar 2019 23:23)

Ма, сјајно... Ако из Еврокупа и уђеш у Евролигу (треба доћи до финала), Евролигу никако не можеш да играш две сезоне за редом.
У најбољем случају сезона Еврокупа, па сезона Евролиге и тако у круг. Ђорди прави богаташку уљуљкану лигу у коју смртници могу само да примиришу.

Слично је тежња и у Лиги шампиона, тако да, што се мене тиче, спорт почиње да губи драж.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 27. decembar 2019 06:37) # Link komentara Moze da se igra dve godine i vise za redom ako ekipa koja dolazi iz EK bude u top8 ostaje u EL sledece sezone a onda iz EK ulazi samo osvajac . Tako je po sadasnjim pravilima a ko zna kako ce biti kada se svake godine pravila menjaju.

lagano

pre 4 godine

Ako nema EL onda se zahvaliti i ABA ligi i okrenuti se nasoj kosarci. Barem neke vajde da bude. Ne vidim poentu ostajanja u ABA ligi kada nemas glavni cilj,a to je EL.
(NBGD, 27. decembar 2019 07:53)
Pa moraš da razmisliš malo, nije više ono vreme da si mogao bez dinara da igraš euroligu. Reci to meni ko će da gleda Tamiš Partizan ili npr Zvezda Zdravlje, a ko ce to da igra još, ni jedan normalan igrač ti nece doci da igra to. Kažem ti nije više ono vreme, drugačije je danas. Bez jakih utakmica nema ni jakih timova

rdg

pre 4 godine

I onda ce te Vi i zvezda(citaj covic) da se prijateljski dogovorite i ubedite druge da se mi svi povucemo i igramo nasu zalosnu ligu u kojoj ce Vasa biti prva i poslednja. Jer zasto bi svi drugi znali bolje od Vas kad ste Vi najpametniji...e ko je sa Vama ziveo...