Četvrtak, 26.12.2019.

08:28

Los Anđeles pripada Klipersima! VIDEO

Košarkaši Los Anđeles Klipersa su savladali Lejkerse rezultatom 111:106.

Izvor: SV

Los Anðeles pripada Klipersima! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

petarczv

pre 4 godine

A djesi petre, nesto te nema u zadnje vrijeme zicas kad ce Lebron izgubiti pa da se javis. De ti nama reci kakav je igrac Lebron, ali strucno molim te.
(Banjaluka, 26. decembar 2019 15:10)

Kao i uvek stručno a javljam se samo i isključivo kad su bitne utakmice... Evo lebron izjavio da ga je beverli povredio pa je zato izgubio hahahahahahha imas materijala da ga pravdas hahahah

Banjaluka

pre 4 godine

A djesi petre, nesto te nema u zadnje vrijeme zicas kad ce Lebron izgubiti pa da se javis. De ti nama reci kakav je igrac Lebron, ali strucno molim te.

RealKing

pre 4 godine

U 2 duela ove godine, Kavaj-LeBron
W/L
2-0
Stats:
Leonard 32.5 pts, 9 rebs, 5 ast, 55% FG, 50% 3PT %, 94 FT%, 1.5 STL, 0.5 BLK, 4.5 TO

LeBron 20.5 pts, 9 rebs, 9 ast, 37% FG, 17% 3PT, 75% FT, 1.5 STL, 1 BLK, 3.5 TO

Skor timova protiv 9 najjačih ekipa lige(LAC/LAL, MIL, HOU, PHI, DEN, UTA, BOS, TOR, MIA, DAL)

Lakersi-5-5
Klipersi-7-4

Što ukazuje na teži raspored Klipersa, plus su im i Kavaj i PG propustili po 10ak utakmica...a Lejkersi im samo 3-4 pobede na tabeli beže. Pametnome dosta...

A samoprozvani kralj budži statistiku da bi u playoffu imao izgovor kako je umoran jer je igrao sve utakmice a Kavaj je "odmarao"

....

petarczv

pre 4 godine

Ne mogu da shvatim da ljudi uporno porede Lebrona i MJ jedan krilo, drugi bek, tacno ne kapiraju da se kosarka igra 5 na 5, ali oni misle da je ovo tenis. Lebron ima 35 godina. Lenard je u prajmu covjek je igracina tu nema razgovora. Klipersi po meni imaju najaci tim dakle tim i mislim da su prvi favoriti za titulu.
(Banjaluka, 26. decembar 2019 12:59)

Jao Banjaluka pa sam lebron i vi njegovi botovi ste sami godinama unazad uporedjivali njih dvojicu a sad kad vidite da ne ide onda nisu ista pozicija hahahahahaha. Drugo lenard je dobio lebrona i u finalu kad je imao 24god a lebron u punoj snazi(hemiji) i bio mvp finala u direktnom duelu sa njim. A treće u godinama koje sad ima lebron, Michael Jordan je osvojo trecu titulu zaredom, sestu ukupno, bio mvo prvenstva, kao i mvp finala, najbolji strelac kao i clan prve defanzivne petorke!!!! I da postigao je odlucujuci kos za pobedu i osvajanje prstena... Tako da banja luka dosta opravdanja i izgovora za laznog kralja. Slazes se da je lebron juce odigrao kao lenard ne bi nista pominjao od ovoga ali sa leflopom samo excuses excuses...

Šaka jada

pre 4 godine

Šaka jada 
beverli tihi heroj?!? ahaha 
on je sve samo nije tih :D
(Pant.LA, 26. decembar 2019 12:46)

Da, divan fazon. Mislio sam na njegov učinak koji se ne naglašava dovoljno u ovakvim situacijama, ne na prirodu njegove ličnosti.
Ništa manje Patrik Beverli nije zaslužan za ovu pobedu od Kavaja Lenarda. Sa njim na terenu Klipersi su druga ekipa. Uz Markusa Smatra je sigurno najbolji defanzivac u ligi na bekovskoj poziciji, bez pogovora.

Pant.LA

pre 4 godine

odlicna p.o. utakmica, dobre odbrane i rutinska zavrsnica pravog mvp nba, i to bez pomoci drugog super stara, beverli odkinuo, lu i herel sa klupe, jednostavno su bolja ekipa, dublja, duza klupa, bolja odbrana i glavni favoriti za titulu makar usli i sa osmog mesta.. i da 15ak fenomenalnih blokada na obe strane..
spektakl..

76er

pre 4 godine

Znate sta ce biti najveci problem ako Klipersi osvoje titulu? Pa necemo moci da zivimo od hrvata, jer bi Zubac osvojio prsten.
I onda idu hvalospevi "nas Zubac zabiJo 3p po mecu, kakav je to igrac mila mati"

kevin gar

pre 4 godine

kavaj je mogao da napravi jos dosadniju ligu,ovi iz lejkersa ga molili da predje kod njih on kralj predje u manje atraktivan tim da bi bas najace timove njegov tim dobijao...rijetkost da danas postoji takav sampion koji se ne pridruzuje timovima sa dve ili tri zvijezde.

hardaway

pre 4 godine

Pisao sam vec da samo dva coveka mogu zaustaviti Clipperse u pohodu na titulu.
Prvi i glavni je Doc Rivers. Svima je odavno jasno kako se u NBA igra sablonski napad i odbrana. Retki su treneri sa velikim znanjem i autoritetom da nesto promene kada ne ide, da odredjenim zvezdama ne dozvole divljanje. Rivers ne koristi Zubca, nema rezervnog centra.
Koliko bi Clippersi bili opasnija ekipa da igraju vise na centra, da Zubac postigne 10-15p svaki mec, a to je vise nego izvodljivo jer imaju snaznu bekovsku-krilnu liniju, na koju protivnicki timovi primarno baziraju odbranu.
Ne, Rivers minimalno koristi Zubca a nema igraca koji je visi od 205cm na poziciji PF i tako ide u playoff. Kakva hrabra i suluda taktika. Clippersi jesu prejaki, jeste da je u NBA pozicija centra izumrla, ali zar su zaboravili na Phillu, koja u rosteru ima dva odlicna centra i igru bazira na njima. Realno gledano Phillu ako posluzi zdravlje nema ko da zaustavi na Istoku.

Drugi covek je P.George. Da on hoce da igra kao S.Pippen, za Clipperse ne bi bilo zime. Medjutim, on glumi Jordana. Prosle i pretprosle godine u playoffu on je imao katastrofalan sut. I dalje nastavlja da divlja, a trener mu dozvoljava jer je ime u NBA.
Razlika izmedju Leonarda i Georgea je u klasi. Leonardu ne treba George, bar ne ovakav koji u jakim utakmicama sutira 25-30%, treba mu timski saigrac koji ce da koristi glavu u ovakvim mecevima.
Jos su Clipperssi na 70% snage u napadu.

Mirko Barišić

pre 4 godine

Nitko ne spominje Zua, kako odlično koristi svojih 20 minuta, u 1. i 3. četvrtini. Redovito je drugi skakač i top 5 po poenima u klipersima.

petarczv

pre 4 godine

LeBron-30% hemija, 30% mediji, 30% snaga i fizikalije
(ostalo je talenat, 26. decembar 2019 12:44)

Ovo prvo i trece ti dodje na isto tako da je lagano 60% hemija...

ThePain

pre 4 godine

2-0 za sada za Kliperse, ali jos je rano pricati o tome da su veliki favorti protiv Lejkersa. Problem moze da nastane ako se povredi kod LAL Lebron ili Dejvis, dok se kod Klipersa ne bi toliko osetila ni povreda Kavaja. Bice ovo zanimljiva sezona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mateja, 26. decembar 2019 09:23)

...

Evo, za ovakav komentar se dalo preko 80 lajkova??
Covjece, sinoc je Kavaj donio pobjedu Klipersima. Kavaj! Bolji i kompletniji od Lebrona, ubjedljivo - vec 5 godina.
A vi se i dalje zavaravajte, da vam kvazikralj moze nesto u basketu.

petarczv

pre 4 godine

Ali o tome ko je lebron a ko kawhi govori najbolje prethodni prelazni rok. Zamislite lebron je svim silama želeo da pored dejvisa dovede i lenarda dok kawhi to nije zeleo i rekao je kao i majkl hocu da se takmičim protiv najboljih... A ovaj mučenik bi se ponosio titulama koje bi mu osvojili lenard i dejvis a mediji ucinili sve da on bude najzasluzniji.

Ivan

pre 4 godine

Pozdrav komsije. Samo za informaciju ako tko od vas zivi na granici sa Hrvatskom i hvata nasu televiziju, HTV prenosi svake subote NBA pa nemorate linkove ganjat...

Banjaluka

pre 4 godine

Ne mogu da shvatim da ljudi uporno porede Lebrona i MJ jedan krilo, drugi bek, tacno ne kapiraju da se kosarka igra 5 na 5, ali oni misle da je ovo tenis. Lebron ima 35 godina. Lenard je u prajmu covjek je igracina tu nema razgovora. Klipersi po meni imaju najaci tim dakle tim i mislim da su prvi favoriti za titulu.

petarczv

pre 4 godine

Ovi komentari su kao da sada kreneMo da poredimo, tj da pljujemo, Mareja i Jokica i govorimo da su Ingram i Derik Fejvors igračine za njih, dok su ovi gola kaka jer su ih dobili u jednoi utakmici.
(zmajognjeni, 26. decembar 2019 10:30)

Da samo sto ih ovi nisu dobili u jednoj utakmici vec u dve.... Nice try :)

petarczv

pre 4 godine

Svima je jasno da je lenard najbolji igrač na svetu a da je lebron jedan od vecih choukera u istoriji ovog sporta. Znaci ako se odlučuje ili se krije i daje drugima da odlučuju ili ne sme da ide na ulaz da ga ne bi poslali na liniju za bacanja gde je najgori u celoj nba u poslednjih 5min utakmice ili dobije blokadu, izgubi loptu ili opali ciglu... I takvog igrača uporedjivati sa jednim majkl dzordanom je u najmanju ruku degutantno i uvredljivo...

petarczv

pre 4 godine

Ovaj grin ih unistio, zbog njega su i izgubili, bruka
(Milos, 26. decembar 2019 10:47)

Da green ih unistio a ne lebron koji je sutirao trojke 2/12 i koji je promasio bitno slobodno bacanje pa popio blokadu u zadnjem napadu... Green je kriv... Hahahahahahahaha nema esnijih i jadnih navijaca od ovih koji navijaju za lebrona

Šaka jada

pre 4 godine

Da li je moguće da niko ne govori o fantastičnom učinku Patrika Beverlija? Pa taj čovek je tihi heroj ove pobede, i ne kažem to samo zbog one fantastične odbrane nad Bronom u poslednjim sekundama.

petarczv

pre 4 godine

Citam i ne verujem sta pisete... Ljudi pricaju o Lejkersima posle ovog poraza, kao da su 12ti na Zapadu a ne prvi...
(tugabrate, 26. decembar 2019 10:03)

Sve bitne utakmice su izgubili dva puta od clipersa, jedna od milvokija, jedna od dalasa znaci protiv direktnih konkurenta za titulu imaju 0 pobeda... Džabe im pobede protiv atlante, shalrolta, newyorka i ostale boranije...

Memfis

pre 4 godine

@Jezekilj jeli,ko je spasio Kliperse u prvom mecu kada su ih dobili bez Dzordza? I ko je spasao Spurse kada je Kawhii u sred ohaja ubacio Lebronu 41 i dobio tekmu? :)
(vince carter, 26. decembar 2019 11:42)

Покушаваш да докажеш нешто човеку који тврди да је Торонто без Сијакама и Гасола бољи од комплетног Бостона. Дудук на куб

detlic

pre 4 godine

Mene je blam da gledam lebrona kako se krije u odbrani i u napadu. Nema igru na postu, poludistanca nepostoji, slobodna bacanja 66%?! Alo pa kako moze igrač koji bacanja izvodi 66% da bude u raspravi za GOAT???? Jordan, kobe, kawhi kad je zadnji i odlucujuci napad odma ispod kosa uzimaju loptu u svoje ruke i svi znaju da ce oni odlučivati i opet uspeju da pogode a ako ih fauliras zna se pogadjaju oba bacanja jer sva trojica imaju 85±% u karijeri... A lebron daje loptu rondu pa krene da bezi od lopte... Secam se finala protiv gsw ide napad lebron pokazuje tajron luu da akcija ide na irvinga koji pogadja clutch trojku preko ruke karija i Cleveland postaje sampion lebron u zavranih 4min te sedme utakmice ima ucinak od samo 2p... Ali nije kajri match winner vec lebron hahahaha. Odlucujuca utakmica sa san antoniom 3:2 za san antoniou u finalnoj seriji 3 razlike vode lopta kod lebrona sutira za izjednacenje odvaljuje obruč loptu hvata bosh koji je prosledjuje do alena koji sa zvukom sirene pogadja za 3 iz kornera preko ruke i pogadja i opet spasava lebrona jos jednog izgubljenog finala... Imao bi ih 8 uz jednu pobedu

drasko

pre 4 godine

Citam i ne verujem sta pisete... Ljudi pricaju o Lejkersima posle ovog poraza, kao da su 12ti na Zapadu a ne prvi...
(tugabrate, 26. decembar 2019 10:03)

Vidi mogu oni da budu prvi a clipersi osmi i jel znas sta bi to značilo?! Znacilo bi ispadanje lejkersa u prvoj rundi playoffa...

najam stanova za dz

pre 4 godine

Jako borbena tekma sinoc, kao da je plejof. Nikad nisam bio hejter Lebrona, nisam nikad bio ni odusevljen njime, uvek je bio alibi igrac. On je sinoc bio ubedljivo najgori defanzivac. Lik je uporno cuvao Beverlija celu tekmu. Mrtav ladan gleda kako se Grin muci sa Lenardom i ne pomaze mu. Niti da pridje kad ga ovaj prodje, niti da ga preuzme ponekad, niti da ga udvoji ponekad. Zalepio se za Beverlija, a Beverli je mozda jedan od gorih napadaca u ligi. Ima on dosta kvaliteta u napada, sut nema ali ga spasava jako telo i odlican pas. Kada se sve sabere ipak nije klasa Dzordana i Brajanta. Klipersi su bolje ekipa i pored loseg Dzordza sinoc u napadu uspeli su da preokrenu i pobede. dzordz iskidao u odbrani . kad god je cuvao Lebrona ovaj nista nije mogao. pozdrav

Memfis

pre 4 godine

Кавај се штека на свим мечевима осим против ЛАЛ. Од самог старта је чувао Леброна који је онда цео меч звао Дејвиса у пик да га "спасе". Иначе уз то што је у таквим околностима Дејвис најчешће нападао Канџу, он је био и примарни дефанзивац на њему. Поново их Кавај одучио од кошарке и поред килаве партије Џорџа и Луа. Кавај-Леброн 7:3 у регуларној сезони, 7:5 у плејофу међусобни скор. Шамарање се наставило.

vince carter

pre 4 godine

@Jezekilj jeli,ko je spasio Kliperse u prvom mecu kada su ih dobili bez Dzordza? I ko je spasao Spurse kada je Kawhii u sred ohaja ubacio Lebronu 41 i dobio tekmu? :)

Jezekilj

pre 4 godine

LeBron obnovio povredu prepona u prvoj četvrtini... to je spasilo Kliperse.
Moraće odsustvovati sa terena možda i dvije sedmice.
Čudno božićno veče: od 5 utakmica u sve i jednoj izgubili bolji timovi.

Sinke

pre 4 godine

Lenard je igrac za velike utakmice.Covjek je potpuno drugaciji od 98% Nba igraca trenutno.Njega uopste statistika ne zanima.Tokom regularne sezone igra lagano,i onda samo doda gas u plejofu.Zaista je nevjerovatan.Sa druge strane imamo na primer Hardena i Vestbruka,njima je statistika sve,i onda kada dodje glavna bitka,ne mogu da prelome i da budu najbolji.

Aleks

pre 4 godine

Lebron je legenda, svaka mu čast, ali Kavaj je neka druga dimenzija. Lakoća s kojom igra je neverovatna. Sa poludistance je neodbranjiv, u tom aspektu rame uz rame s njim može samo Melo ali nije timski igrač... Neko je i ovde napisao da podseća na Kobija, i meni vrlo često Kobi dodje u misli dok njega gledam. Ali ima još nešto. Jedino je Džordan bio veći od ove igre, a u modernoj košarci rekla bih da je Kavaj tome najbliži. U moru silovatelja lopte i besomučnih ispucavača trojki, Lenard u jednoj utakmici vrati sve na svoje mesto. I košarka ponovo ima smisla, a ja se setim zbog čega sam zavolela ovaj sport. E zato je on veliki, pored neospornih atletskih veština, ima dašak magije koji fali mnogim današnjim igračima.

?

pre 4 godine

To ćemo tek da vidimo u PO.
(Malkom, 26. decembar 2019 09:43)

Dvostruki defanzivni mvp, dvostruki mvp finala? Sta on ima kome da dokazuje u PO?

stoler

pre 4 godine

Jos jednom potvrda o tome ko je najbolji igrac danasnjice. Kavaj je u svakom smislu daleko najbolji i najkompletniji igrac danasnjice. Svaki tim cini mnogo boljim, konkurentnijim za titule, definitivno veliki igrac. Ovi sto se brinu da li ce pokazati magiju u PO ocigledno prate kosarku od juce.

zmajognjeni

pre 4 godine

Ovi komentari su kao da sada kreneMo da poredimo, tj da pljujemo, Mareja i Jokica i govorimo da su Ingram i Derik Fejvors igračine za njih, dok su ovi gola kaka jer su ih dobili u jednoi utakmici.

Kanidja PG

pre 4 godine

Kandza Kavaji je prvi igrac lige to je definitivno i toliko ocigledno.Ostalih 5-6 superstarova su vanserijski igraci ali samo Lenard ima tu magiju tacno kad treba,mnogo opak igrac.Podsjeti na M.Dz i mambu Kobija to je ta gradja,pokreti,sve...

JeRemija

pre 4 godine

A sad slede dva meča odmora za Lenarda:)

Šalu na stranu, dečko je odigrao odličan meč i zaslužena pobeda Klipersa.
Lebron očajan u šutu za 3 poena...

Malkom

pre 4 godine

Kandza Kavaji je prvi igrac lige to je definitivno i toliko ocigledno.Ostalih 5-6 superstarova su vanserijski igraci ali samo Lenard ima tu magiju tacno kad treba,mnogo opak igrac.Podsjeti na M.Dz i mambu Kobija to je ta gradja,pokreti,sve...
(Kanidja PG, 26. decembar 2019 09:30)

Građa i pokreti jesu umetnički i lagani, ali još je rano da govorimo o tome da će imagi magiju kada zatreba. To ćemo tek da vidimo u PO.

Roki

pre 4 godine

Dnevna doza

LAL da trejduju ovu dvojicu za Lenarda ako hoće prsten isto kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za NJEGA.

Zar ne zvuci lepse nego kad napises za ISTOG?

vince carter

pre 4 godine

@Nbalive "Sta ce tek Lebron i Davis raditi Klipersima mogu da zamislim" uz standardno prozivanje Kandze iako im uporno ponavljam da lik igra samo velike utakmice! Pobeda uprkos tome sto su lebron,davis,kuzma imali 20+ a na drugoj strani choke job Pola Dzordza i lose vece Wiliamsa! PS,jutros sam otvorio komentare sa meca Fila vs bucks i vidim prvo odgovor @vince carteru a dole i komentar lika koji ne znam jel namerno uzima moj nik,ako ne,zamolicu ga da ga izmeni ili doda nesto,prvo sam video da je nesto uporedjivao Bobija Marijanovica i nekog starijeg Jugoslovenskog igraca,zaboravio sam kog pre izvesnog vremena a sinoc uzdizao Filu i prognozirao pobedu Lejkersa sa nikom vince carter :))

marko

pre 4 godine

Izgubio je Lebron pošto je forsirao suteve, ispade heroj Beverly ni krov ni dužan pošto mu blokirao šut za izjednačenje, ok najbolji si igrač pa i u čuvenoj Garnetovoj Minesoti gde je on sam ih uvodimo u play off znalo se suter ima šut za bitni kod.. lebron ima u timu Deni Green ima i Kuzmu ima i Popa koji su bili večeras suterski raspoložen ali eto on uporno šutira, kod par situacija je sinoć bilo jasno da mu je ego toliki da će ga koštati opet titule pope sam na tri uzima šut lebron mu smeta lupa kao rukama da mu doda, malo preterano

Toni Stark

pre 4 godine

Ovaj Kavaji održa čas košarke Lebronu i Dejvisu ponovo....LAL da trejduju ovu dvojicu za Lenarda ako hoće prsten isto kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za istog...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 09:12)

Jedine veće legende od Srbende su ovi koji preporučuju njegove gluposti. Čuj - "...kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za istog...".

Trejd Sparsa i Reptorsa:

U San Antonio idu: DeRozan, Poeltl i pik

u Toronto idu: Lenard i Grin.

Mateja

pre 4 godine

2-0 za sada za Kliperse, ali jos je rano pricati o tome da su veliki favorti protiv Lejkersa. Problem moze da nastane ako se povredi kod LAL Lebron ili Dejvis, dok se kod Klipersa ne bi toliko osetila ni povreda Kavaja. Bice ovo zanimljiva sezona.

Smeh

pre 4 godine

Ne vredi ovako. Mora Džejms posle All Star vikenda da pronadje još jednog vrhunskog igrača. Samo je sada zeznuto, ne može opet da trejduje pola ekipe za tog igrača.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ovaj Kavaji održa čas košarke Lebronu i Dejvisu ponovo....LAL da trejduju ovu dvojicu za Lenarda ako hoće prsten isto kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za istog...

roten

pre 4 godine

Opasni su Klipersi,prvi favorit za titulu sigurno.Brutalnu odbranu mogu da igraju,sve mogu da preuzimaju,Džordž čuva Dejvisa,neverovatno...Lejkersima treba još neko,neki šuter,ovakvi kakvi su sada nemaju šanse protiv Klipersa u plej ofu.Rondo je beskoristan,bez šuta,a i odbranu više ne igra kao pre.Lenard je najbolji igrač lige,bez dileme.

Kanidja PG

pre 4 godine

Kandza Kavaji je prvi igrac lige to je definitivno i toliko ocigledno.Ostalih 5-6 superstarova su vanserijski igraci ali samo Lenard ima tu magiju tacno kad treba,mnogo opak igrac.Podsjeti na M.Dz i mambu Kobija to je ta gradja,pokreti,sve...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ovaj Kavaji održa čas košarke Lebronu i Dejvisu ponovo....LAL da trejduju ovu dvojicu za Lenarda ako hoće prsten isto kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za istog...

roten

pre 4 godine

Opasni su Klipersi,prvi favorit za titulu sigurno.Brutalnu odbranu mogu da igraju,sve mogu da preuzimaju,Džordž čuva Dejvisa,neverovatno...Lejkersima treba još neko,neki šuter,ovakvi kakvi su sada nemaju šanse protiv Klipersa u plej ofu.Rondo je beskoristan,bez šuta,a i odbranu više ne igra kao pre.Lenard je najbolji igrač lige,bez dileme.

JeRemija

pre 4 godine

A sad slede dva meča odmora za Lenarda:)

Šalu na stranu, dečko je odigrao odličan meč i zaslužena pobeda Klipersa.
Lebron očajan u šutu za 3 poena...

Aleks

pre 4 godine

Lebron je legenda, svaka mu čast, ali Kavaj je neka druga dimenzija. Lakoća s kojom igra je neverovatna. Sa poludistance je neodbranjiv, u tom aspektu rame uz rame s njim može samo Melo ali nije timski igrač... Neko je i ovde napisao da podseća na Kobija, i meni vrlo često Kobi dodje u misli dok njega gledam. Ali ima još nešto. Jedino je Džordan bio veći od ove igre, a u modernoj košarci rekla bih da je Kavaj tome najbliži. U moru silovatelja lopte i besomučnih ispucavača trojki, Lenard u jednoj utakmici vrati sve na svoje mesto. I košarka ponovo ima smisla, a ja se setim zbog čega sam zavolela ovaj sport. E zato je on veliki, pored neospornih atletskih veština, ima dašak magije koji fali mnogim današnjim igračima.

Smeh

pre 4 godine

Ne vredi ovako. Mora Džejms posle All Star vikenda da pronadje još jednog vrhunskog igrača. Samo je sada zeznuto, ne može opet da trejduje pola ekipe za tog igrača.

Sinke

pre 4 godine

Lenard je igrac za velike utakmice.Covjek je potpuno drugaciji od 98% Nba igraca trenutno.Njega uopste statistika ne zanima.Tokom regularne sezone igra lagano,i onda samo doda gas u plejofu.Zaista je nevjerovatan.Sa druge strane imamo na primer Hardena i Vestbruka,njima je statistika sve,i onda kada dodje glavna bitka,ne mogu da prelome i da budu najbolji.

?

pre 4 godine

To ćemo tek da vidimo u PO.
(Malkom, 26. decembar 2019 09:43)

Dvostruki defanzivni mvp, dvostruki mvp finala? Sta on ima kome da dokazuje u PO?

marko

pre 4 godine

Izgubio je Lebron pošto je forsirao suteve, ispade heroj Beverly ni krov ni dužan pošto mu blokirao šut za izjednačenje, ok najbolji si igrač pa i u čuvenoj Garnetovoj Minesoti gde je on sam ih uvodimo u play off znalo se suter ima šut za bitni kod.. lebron ima u timu Deni Green ima i Kuzmu ima i Popa koji su bili večeras suterski raspoložen ali eto on uporno šutira, kod par situacija je sinoć bilo jasno da mu je ego toliki da će ga koštati opet titule pope sam na tri uzima šut lebron mu smeta lupa kao rukama da mu doda, malo preterano

stoler

pre 4 godine

Jos jednom potvrda o tome ko je najbolji igrac danasnjice. Kavaj je u svakom smislu daleko najbolji i najkompletniji igrac danasnjice. Svaki tim cini mnogo boljim, konkurentnijim za titule, definitivno veliki igrac. Ovi sto se brinu da li ce pokazati magiju u PO ocigledno prate kosarku od juce.

Mateja

pre 4 godine

2-0 za sada za Kliperse, ali jos je rano pricati o tome da su veliki favorti protiv Lejkersa. Problem moze da nastane ako se povredi kod LAL Lebron ili Dejvis, dok se kod Klipersa ne bi toliko osetila ni povreda Kavaja. Bice ovo zanimljiva sezona.

Toni Stark

pre 4 godine

Ovaj Kavaji održa čas košarke Lebronu i Dejvisu ponovo....LAL da trejduju ovu dvojicu za Lenarda ako hoće prsten isto kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za istog...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 09:12)

Jedine veće legende od Srbende su ovi koji preporučuju njegove gluposti. Čuj - "...kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za istog...".

Trejd Sparsa i Reptorsa:

U San Antonio idu: DeRozan, Poeltl i pik

u Toronto idu: Lenard i Grin.

najam stanova za dz

pre 4 godine

Jako borbena tekma sinoc, kao da je plejof. Nikad nisam bio hejter Lebrona, nisam nikad bio ni odusevljen njime, uvek je bio alibi igrac. On je sinoc bio ubedljivo najgori defanzivac. Lik je uporno cuvao Beverlija celu tekmu. Mrtav ladan gleda kako se Grin muci sa Lenardom i ne pomaze mu. Niti da pridje kad ga ovaj prodje, niti da ga preuzme ponekad, niti da ga udvoji ponekad. Zalepio se za Beverlija, a Beverli je mozda jedan od gorih napadaca u ligi. Ima on dosta kvaliteta u napada, sut nema ali ga spasava jako telo i odlican pas. Kada se sve sabere ipak nije klasa Dzordana i Brajanta. Klipersi su bolje ekipa i pored loseg Dzordza sinoc u napadu uspeli su da preokrenu i pobede. dzordz iskidao u odbrani . kad god je cuvao Lebrona ovaj nista nije mogao. pozdrav

kevin gar

pre 4 godine

kavaj je mogao da napravi jos dosadniju ligu,ovi iz lejkersa ga molili da predje kod njih on kralj predje u manje atraktivan tim da bi bas najace timove njegov tim dobijao...rijetkost da danas postoji takav sampion koji se ne pridruzuje timovima sa dve ili tri zvijezde.

petarczv

pre 4 godine

Svima je jasno da je lenard najbolji igrač na svetu a da je lebron jedan od vecih choukera u istoriji ovog sporta. Znaci ako se odlučuje ili se krije i daje drugima da odlučuju ili ne sme da ide na ulaz da ga ne bi poslali na liniju za bacanja gde je najgori u celoj nba u poslednjih 5min utakmice ili dobije blokadu, izgubi loptu ili opali ciglu... I takvog igrača uporedjivati sa jednim majkl dzordanom je u najmanju ruku degutantno i uvredljivo...

petarczv

pre 4 godine

Ali o tome ko je lebron a ko kawhi govori najbolje prethodni prelazni rok. Zamislite lebron je svim silama želeo da pored dejvisa dovede i lenarda dok kawhi to nije zeleo i rekao je kao i majkl hocu da se takmičim protiv najboljih... A ovaj mučenik bi se ponosio titulama koje bi mu osvojili lenard i dejvis a mediji ucinili sve da on bude najzasluzniji.

petarczv

pre 4 godine

Ovaj grin ih unistio, zbog njega su i izgubili, bruka
(Milos, 26. decembar 2019 10:47)

Da green ih unistio a ne lebron koji je sutirao trojke 2/12 i koji je promasio bitno slobodno bacanje pa popio blokadu u zadnjem napadu... Green je kriv... Hahahahahahahaha nema esnijih i jadnih navijaca od ovih koji navijaju za lebrona

Memfis

pre 4 godine

Кавај се штека на свим мечевима осим против ЛАЛ. Од самог старта је чувао Леброна који је онда цео меч звао Дејвиса у пик да га "спасе". Иначе уз то што је у таквим околностима Дејвис најчешће нападао Канџу, он је био и примарни дефанзивац на њему. Поново их Кавај одучио од кошарке и поред килаве партије Џорџа и Луа. Кавај-Леброн 7:3 у регуларној сезони, 7:5 у плејофу међусобни скор. Шамарање се наставило.

petarczv

pre 4 godine

Ne mogu da shvatim da ljudi uporno porede Lebrona i MJ jedan krilo, drugi bek, tacno ne kapiraju da se kosarka igra 5 na 5, ali oni misle da je ovo tenis. Lebron ima 35 godina. Lenard je u prajmu covjek je igracina tu nema razgovora. Klipersi po meni imaju najaci tim dakle tim i mislim da su prvi favoriti za titulu.
(Banjaluka, 26. decembar 2019 12:59)

Jao Banjaluka pa sam lebron i vi njegovi botovi ste sami godinama unazad uporedjivali njih dvojicu a sad kad vidite da ne ide onda nisu ista pozicija hahahahahaha. Drugo lenard je dobio lebrona i u finalu kad je imao 24god a lebron u punoj snazi(hemiji) i bio mvp finala u direktnom duelu sa njim. A treće u godinama koje sad ima lebron, Michael Jordan je osvojo trecu titulu zaredom, sestu ukupno, bio mvo prvenstva, kao i mvp finala, najbolji strelac kao i clan prve defanzivne petorke!!!! I da postigao je odlucujuci kos za pobedu i osvajanje prstena... Tako da banja luka dosta opravdanja i izgovora za laznog kralja. Slazes se da je lebron juce odigrao kao lenard ne bi nista pominjao od ovoga ali sa leflopom samo excuses excuses...

drasko

pre 4 godine

Citam i ne verujem sta pisete... Ljudi pricaju o Lejkersima posle ovog poraza, kao da su 12ti na Zapadu a ne prvi...
(tugabrate, 26. decembar 2019 10:03)

Vidi mogu oni da budu prvi a clipersi osmi i jel znas sta bi to značilo?! Znacilo bi ispadanje lejkersa u prvoj rundi playoffa...

detlic

pre 4 godine

Mene je blam da gledam lebrona kako se krije u odbrani i u napadu. Nema igru na postu, poludistanca nepostoji, slobodna bacanja 66%?! Alo pa kako moze igrač koji bacanja izvodi 66% da bude u raspravi za GOAT???? Jordan, kobe, kawhi kad je zadnji i odlucujuci napad odma ispod kosa uzimaju loptu u svoje ruke i svi znaju da ce oni odlučivati i opet uspeju da pogode a ako ih fauliras zna se pogadjaju oba bacanja jer sva trojica imaju 85±% u karijeri... A lebron daje loptu rondu pa krene da bezi od lopte... Secam se finala protiv gsw ide napad lebron pokazuje tajron luu da akcija ide na irvinga koji pogadja clutch trojku preko ruke karija i Cleveland postaje sampion lebron u zavranih 4min te sedme utakmice ima ucinak od samo 2p... Ali nije kajri match winner vec lebron hahahaha. Odlucujuca utakmica sa san antoniom 3:2 za san antoniou u finalnoj seriji 3 razlike vode lopta kod lebrona sutira za izjednacenje odvaljuje obruč loptu hvata bosh koji je prosledjuje do alena koji sa zvukom sirene pogadja za 3 iz kornera preko ruke i pogadja i opet spasava lebrona jos jednog izgubljenog finala... Imao bi ih 8 uz jednu pobedu

Pant.LA

pre 4 godine

odlicna p.o. utakmica, dobre odbrane i rutinska zavrsnica pravog mvp nba, i to bez pomoci drugog super stara, beverli odkinuo, lu i herel sa klupe, jednostavno su bolja ekipa, dublja, duza klupa, bolja odbrana i glavni favoriti za titulu makar usli i sa osmog mesta.. i da 15ak fenomenalnih blokada na obe strane..
spektakl..

vince carter

pre 4 godine

@Jezekilj jeli,ko je spasio Kliperse u prvom mecu kada su ih dobili bez Dzordza? I ko je spasao Spurse kada je Kawhii u sred ohaja ubacio Lebronu 41 i dobio tekmu? :)

hardaway

pre 4 godine

Pisao sam vec da samo dva coveka mogu zaustaviti Clipperse u pohodu na titulu.
Prvi i glavni je Doc Rivers. Svima je odavno jasno kako se u NBA igra sablonski napad i odbrana. Retki su treneri sa velikim znanjem i autoritetom da nesto promene kada ne ide, da odredjenim zvezdama ne dozvole divljanje. Rivers ne koristi Zubca, nema rezervnog centra.
Koliko bi Clippersi bili opasnija ekipa da igraju vise na centra, da Zubac postigne 10-15p svaki mec, a to je vise nego izvodljivo jer imaju snaznu bekovsku-krilnu liniju, na koju protivnicki timovi primarno baziraju odbranu.
Ne, Rivers minimalno koristi Zubca a nema igraca koji je visi od 205cm na poziciji PF i tako ide u playoff. Kakva hrabra i suluda taktika. Clippersi jesu prejaki, jeste da je u NBA pozicija centra izumrla, ali zar su zaboravili na Phillu, koja u rosteru ima dva odlicna centra i igru bazira na njima. Realno gledano Phillu ako posluzi zdravlje nema ko da zaustavi na Istoku.

Drugi covek je P.George. Da on hoce da igra kao S.Pippen, za Clipperse ne bi bilo zime. Medjutim, on glumi Jordana. Prosle i pretprosle godine u playoffu on je imao katastrofalan sut. I dalje nastavlja da divlja, a trener mu dozvoljava jer je ime u NBA.
Razlika izmedju Leonarda i Georgea je u klasi. Leonardu ne treba George, bar ne ovakav koji u jakim utakmicama sutira 25-30%, treba mu timski saigrac koji ce da koristi glavu u ovakvim mecevima.
Jos su Clipperssi na 70% snage u napadu.

RealKing

pre 4 godine

U 2 duela ove godine, Kavaj-LeBron
W/L
2-0
Stats:
Leonard 32.5 pts, 9 rebs, 5 ast, 55% FG, 50% 3PT %, 94 FT%, 1.5 STL, 0.5 BLK, 4.5 TO

LeBron 20.5 pts, 9 rebs, 9 ast, 37% FG, 17% 3PT, 75% FT, 1.5 STL, 1 BLK, 3.5 TO

Skor timova protiv 9 najjačih ekipa lige(LAC/LAL, MIL, HOU, PHI, DEN, UTA, BOS, TOR, MIA, DAL)

Lakersi-5-5
Klipersi-7-4

Što ukazuje na teži raspored Klipersa, plus su im i Kavaj i PG propustili po 10ak utakmica...a Lejkersi im samo 3-4 pobede na tabeli beže. Pametnome dosta...

A samoprozvani kralj budži statistiku da bi u playoffu imao izgovor kako je umoran jer je igrao sve utakmice a Kavaj je "odmarao"

....

vince carter

pre 4 godine

@Nbalive "Sta ce tek Lebron i Davis raditi Klipersima mogu da zamislim" uz standardno prozivanje Kandze iako im uporno ponavljam da lik igra samo velike utakmice! Pobeda uprkos tome sto su lebron,davis,kuzma imali 20+ a na drugoj strani choke job Pola Dzordza i lose vece Wiliamsa! PS,jutros sam otvorio komentare sa meca Fila vs bucks i vidim prvo odgovor @vince carteru a dole i komentar lika koji ne znam jel namerno uzima moj nik,ako ne,zamolicu ga da ga izmeni ili doda nesto,prvo sam video da je nesto uporedjivao Bobija Marijanovica i nekog starijeg Jugoslovenskog igraca,zaboravio sam kog pre izvesnog vremena a sinoc uzdizao Filu i prognozirao pobedu Lejkersa sa nikom vince carter :))

Roki

pre 4 godine

Dnevna doza

LAL da trejduju ovu dvojicu za Lenarda ako hoće prsten isto kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za NJEGA.

Zar ne zvuci lepse nego kad napises za ISTOG?

Šaka jada

pre 4 godine

Da li je moguće da niko ne govori o fantastičnom učinku Patrika Beverlija? Pa taj čovek je tihi heroj ove pobede, i ne kažem to samo zbog one fantastične odbrane nad Bronom u poslednjim sekundama.

Malkom

pre 4 godine

Kandza Kavaji je prvi igrac lige to je definitivno i toliko ocigledno.Ostalih 5-6 superstarova su vanserijski igraci ali samo Lenard ima tu magiju tacno kad treba,mnogo opak igrac.Podsjeti na M.Dz i mambu Kobija to je ta gradja,pokreti,sve...
(Kanidja PG, 26. decembar 2019 09:30)

Građa i pokreti jesu umetnički i lagani, ali još je rano da govorimo o tome da će imagi magiju kada zatreba. To ćemo tek da vidimo u PO.

petarczv

pre 4 godine

Citam i ne verujem sta pisete... Ljudi pricaju o Lejkersima posle ovog poraza, kao da su 12ti na Zapadu a ne prvi...
(tugabrate, 26. decembar 2019 10:03)

Sve bitne utakmice su izgubili dva puta od clipersa, jedna od milvokija, jedna od dalasa znaci protiv direktnih konkurenta za titulu imaju 0 pobeda... Džabe im pobede protiv atlante, shalrolta, newyorka i ostale boranije...

petarczv

pre 4 godine

Ovi komentari su kao da sada kreneMo da poredimo, tj da pljujemo, Mareja i Jokica i govorimo da su Ingram i Derik Fejvors igračine za njih, dok su ovi gola kaka jer su ih dobili u jednoi utakmici.
(zmajognjeni, 26. decembar 2019 10:30)

Da samo sto ih ovi nisu dobili u jednoj utakmici vec u dve.... Nice try :)

Šaka jada

pre 4 godine

Šaka jada 
beverli tihi heroj?!? ahaha 
on je sve samo nije tih :D
(Pant.LA, 26. decembar 2019 12:46)

Da, divan fazon. Mislio sam na njegov učinak koji se ne naglašava dovoljno u ovakvim situacijama, ne na prirodu njegove ličnosti.
Ništa manje Patrik Beverli nije zaslužan za ovu pobedu od Kavaja Lenarda. Sa njim na terenu Klipersi su druga ekipa. Uz Markusa Smatra je sigurno najbolji defanzivac u ligi na bekovskoj poziciji, bez pogovora.

Ivan

pre 4 godine

Pozdrav komsije. Samo za informaciju ako tko od vas zivi na granici sa Hrvatskom i hvata nasu televiziju, HTV prenosi svake subote NBA pa nemorate linkove ganjat...

76er

pre 4 godine

Znate sta ce biti najveci problem ako Klipersi osvoje titulu? Pa necemo moci da zivimo od hrvata, jer bi Zubac osvojio prsten.
I onda idu hvalospevi "nas Zubac zabiJo 3p po mecu, kakav je to igrac mila mati"

ThePain

pre 4 godine

2-0 za sada za Kliperse, ali jos je rano pricati o tome da su veliki favorti protiv Lejkersa. Problem moze da nastane ako se povredi kod LAL Lebron ili Dejvis, dok se kod Klipersa ne bi toliko osetila ni povreda Kavaja. Bice ovo zanimljiva sezona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mateja, 26. decembar 2019 09:23)

...

Evo, za ovakav komentar se dalo preko 80 lajkova??
Covjece, sinoc je Kavaj donio pobjedu Klipersima. Kavaj! Bolji i kompletniji od Lebrona, ubjedljivo - vec 5 godina.
A vi se i dalje zavaravajte, da vam kvazikralj moze nesto u basketu.

Memfis

pre 4 godine

@Jezekilj jeli,ko je spasio Kliperse u prvom mecu kada su ih dobili bez Dzordza? I ko je spasao Spurse kada je Kawhii u sred ohaja ubacio Lebronu 41 i dobio tekmu? :)
(vince carter, 26. decembar 2019 11:42)

Покушаваш да докажеш нешто човеку који тврди да је Торонто без Сијакама и Гасола бољи од комплетног Бостона. Дудук на куб

petarczv

pre 4 godine

LeBron-30% hemija, 30% mediji, 30% snaga i fizikalije
(ostalo je talenat, 26. decembar 2019 12:44)

Ovo prvo i trece ti dodje na isto tako da je lagano 60% hemija...

zmajognjeni

pre 4 godine

Ovi komentari su kao da sada kreneMo da poredimo, tj da pljujemo, Mareja i Jokica i govorimo da su Ingram i Derik Fejvors igračine za njih, dok su ovi gola kaka jer su ih dobili u jednoi utakmici.

Jezekilj

pre 4 godine

LeBron obnovio povredu prepona u prvoj četvrtini... to je spasilo Kliperse.
Moraće odsustvovati sa terena možda i dvije sedmice.
Čudno božićno veče: od 5 utakmica u sve i jednoj izgubili bolji timovi.

petarczv

pre 4 godine

A djesi petre, nesto te nema u zadnje vrijeme zicas kad ce Lebron izgubiti pa da se javis. De ti nama reci kakav je igrac Lebron, ali strucno molim te.
(Banjaluka, 26. decembar 2019 15:10)

Kao i uvek stručno a javljam se samo i isključivo kad su bitne utakmice... Evo lebron izjavio da ga je beverli povredio pa je zato izgubio hahahahahahha imas materijala da ga pravdas hahahah

Mirko Barišić

pre 4 godine

Nitko ne spominje Zua, kako odlično koristi svojih 20 minuta, u 1. i 3. četvrtini. Redovito je drugi skakač i top 5 po poenima u klipersima.

Banjaluka

pre 4 godine

Ne mogu da shvatim da ljudi uporno porede Lebrona i MJ jedan krilo, drugi bek, tacno ne kapiraju da se kosarka igra 5 na 5, ali oni misle da je ovo tenis. Lebron ima 35 godina. Lenard je u prajmu covjek je igracina tu nema razgovora. Klipersi po meni imaju najaci tim dakle tim i mislim da su prvi favoriti za titulu.

Banjaluka

pre 4 godine

A djesi petre, nesto te nema u zadnje vrijeme zicas kad ce Lebron izgubiti pa da se javis. De ti nama reci kakav je igrac Lebron, ali strucno molim te.

Jezekilj

pre 4 godine

LeBron obnovio povredu prepona u prvoj četvrtini... to je spasilo Kliperse.
Moraće odsustvovati sa terena možda i dvije sedmice.
Čudno božićno veče: od 5 utakmica u sve i jednoj izgubili bolji timovi.

Malkom

pre 4 godine

Kandza Kavaji je prvi igrac lige to je definitivno i toliko ocigledno.Ostalih 5-6 superstarova su vanserijski igraci ali samo Lenard ima tu magiju tacno kad treba,mnogo opak igrac.Podsjeti na M.Dz i mambu Kobija to je ta gradja,pokreti,sve...
(Kanidja PG, 26. decembar 2019 09:30)

Građa i pokreti jesu umetnički i lagani, ali još je rano da govorimo o tome da će imagi magiju kada zatreba. To ćemo tek da vidimo u PO.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ovaj Kavaji održa čas košarke Lebronu i Dejvisu ponovo....LAL da trejduju ovu dvojicu za Lenarda ako hoće prsten isto kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za istog...

vince carter

pre 4 godine

@Nbalive "Sta ce tek Lebron i Davis raditi Klipersima mogu da zamislim" uz standardno prozivanje Kandze iako im uporno ponavljam da lik igra samo velike utakmice! Pobeda uprkos tome sto su lebron,davis,kuzma imali 20+ a na drugoj strani choke job Pola Dzordza i lose vece Wiliamsa! PS,jutros sam otvorio komentare sa meca Fila vs bucks i vidim prvo odgovor @vince carteru a dole i komentar lika koji ne znam jel namerno uzima moj nik,ako ne,zamolicu ga da ga izmeni ili doda nesto,prvo sam video da je nesto uporedjivao Bobija Marijanovica i nekog starijeg Jugoslovenskog igraca,zaboravio sam kog pre izvesnog vremena a sinoc uzdizao Filu i prognozirao pobedu Lejkersa sa nikom vince carter :))

Mateja

pre 4 godine

2-0 za sada za Kliperse, ali jos je rano pricati o tome da su veliki favorti protiv Lejkersa. Problem moze da nastane ako se povredi kod LAL Lebron ili Dejvis, dok se kod Klipersa ne bi toliko osetila ni povreda Kavaja. Bice ovo zanimljiva sezona.

Roki

pre 4 godine

Dnevna doza

LAL da trejduju ovu dvojicu za Lenarda ako hoće prsten isto kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za NJEGA.

Zar ne zvuci lepse nego kad napises za ISTOG?

Kanidja PG

pre 4 godine

Kandza Kavaji je prvi igrac lige to je definitivno i toliko ocigledno.Ostalih 5-6 superstarova su vanserijski igraci ali samo Lenard ima tu magiju tacno kad treba,mnogo opak igrac.Podsjeti na M.Dz i mambu Kobija to je ta gradja,pokreti,sve...

zmajognjeni

pre 4 godine

Ovi komentari su kao da sada kreneMo da poredimo, tj da pljujemo, Mareja i Jokica i govorimo da su Ingram i Derik Fejvors igračine za njih, dok su ovi gola kaka jer su ih dobili u jednoi utakmici.

Banjaluka

pre 4 godine

Ne mogu da shvatim da ljudi uporno porede Lebrona i MJ jedan krilo, drugi bek, tacno ne kapiraju da se kosarka igra 5 na 5, ali oni misle da je ovo tenis. Lebron ima 35 godina. Lenard je u prajmu covjek je igracina tu nema razgovora. Klipersi po meni imaju najaci tim dakle tim i mislim da su prvi favoriti za titulu.

marko

pre 4 godine

Izgubio je Lebron pošto je forsirao suteve, ispade heroj Beverly ni krov ni dužan pošto mu blokirao šut za izjednačenje, ok najbolji si igrač pa i u čuvenoj Garnetovoj Minesoti gde je on sam ih uvodimo u play off znalo se suter ima šut za bitni kod.. lebron ima u timu Deni Green ima i Kuzmu ima i Popa koji su bili večeras suterski raspoložen ali eto on uporno šutira, kod par situacija je sinoć bilo jasno da mu je ego toliki da će ga koštati opet titule pope sam na tri uzima šut lebron mu smeta lupa kao rukama da mu doda, malo preterano

Smeh

pre 4 godine

Ne vredi ovako. Mora Džejms posle All Star vikenda da pronadje još jednog vrhunskog igrača. Samo je sada zeznuto, ne može opet da trejduje pola ekipe za tog igrača.

Aleks

pre 4 godine

Lebron je legenda, svaka mu čast, ali Kavaj je neka druga dimenzija. Lakoća s kojom igra je neverovatna. Sa poludistance je neodbranjiv, u tom aspektu rame uz rame s njim može samo Melo ali nije timski igrač... Neko je i ovde napisao da podseća na Kobija, i meni vrlo često Kobi dodje u misli dok njega gledam. Ali ima još nešto. Jedino je Džordan bio veći od ove igre, a u modernoj košarci rekla bih da je Kavaj tome najbliži. U moru silovatelja lopte i besomučnih ispucavača trojki, Lenard u jednoj utakmici vrati sve na svoje mesto. I košarka ponovo ima smisla, a ja se setim zbog čega sam zavolela ovaj sport. E zato je on veliki, pored neospornih atletskih veština, ima dašak magije koji fali mnogim današnjim igračima.

Ivan

pre 4 godine

Pozdrav komsije. Samo za informaciju ako tko od vas zivi na granici sa Hrvatskom i hvata nasu televiziju, HTV prenosi svake subote NBA pa nemorate linkove ganjat...

JeRemija

pre 4 godine

A sad slede dva meča odmora za Lenarda:)

Šalu na stranu, dečko je odigrao odličan meč i zaslužena pobeda Klipersa.
Lebron očajan u šutu za 3 poena...

hardaway

pre 4 godine

Pisao sam vec da samo dva coveka mogu zaustaviti Clipperse u pohodu na titulu.
Prvi i glavni je Doc Rivers. Svima je odavno jasno kako se u NBA igra sablonski napad i odbrana. Retki su treneri sa velikim znanjem i autoritetom da nesto promene kada ne ide, da odredjenim zvezdama ne dozvole divljanje. Rivers ne koristi Zubca, nema rezervnog centra.
Koliko bi Clippersi bili opasnija ekipa da igraju vise na centra, da Zubac postigne 10-15p svaki mec, a to je vise nego izvodljivo jer imaju snaznu bekovsku-krilnu liniju, na koju protivnicki timovi primarno baziraju odbranu.
Ne, Rivers minimalno koristi Zubca a nema igraca koji je visi od 205cm na poziciji PF i tako ide u playoff. Kakva hrabra i suluda taktika. Clippersi jesu prejaki, jeste da je u NBA pozicija centra izumrla, ali zar su zaboravili na Phillu, koja u rosteru ima dva odlicna centra i igru bazira na njima. Realno gledano Phillu ako posluzi zdravlje nema ko da zaustavi na Istoku.

Drugi covek je P.George. Da on hoce da igra kao S.Pippen, za Clipperse ne bi bilo zime. Medjutim, on glumi Jordana. Prosle i pretprosle godine u playoffu on je imao katastrofalan sut. I dalje nastavlja da divlja, a trener mu dozvoljava jer je ime u NBA.
Razlika izmedju Leonarda i Georgea je u klasi. Leonardu ne treba George, bar ne ovakav koji u jakim utakmicama sutira 25-30%, treba mu timski saigrac koji ce da koristi glavu u ovakvim mecevima.
Jos su Clipperssi na 70% snage u napadu.

najam stanova za dz

pre 4 godine

Jako borbena tekma sinoc, kao da je plejof. Nikad nisam bio hejter Lebrona, nisam nikad bio ni odusevljen njime, uvek je bio alibi igrac. On je sinoc bio ubedljivo najgori defanzivac. Lik je uporno cuvao Beverlija celu tekmu. Mrtav ladan gleda kako se Grin muci sa Lenardom i ne pomaze mu. Niti da pridje kad ga ovaj prodje, niti da ga preuzme ponekad, niti da ga udvoji ponekad. Zalepio se za Beverlija, a Beverli je mozda jedan od gorih napadaca u ligi. Ima on dosta kvaliteta u napada, sut nema ali ga spasava jako telo i odlican pas. Kada se sve sabere ipak nije klasa Dzordana i Brajanta. Klipersi su bolje ekipa i pored loseg Dzordza sinoc u napadu uspeli su da preokrenu i pobede. dzordz iskidao u odbrani . kad god je cuvao Lebrona ovaj nista nije mogao. pozdrav

Banjaluka

pre 4 godine

A djesi petre, nesto te nema u zadnje vrijeme zicas kad ce Lebron izgubiti pa da se javis. De ti nama reci kakav je igrac Lebron, ali strucno molim te.

roten

pre 4 godine

Opasni su Klipersi,prvi favorit za titulu sigurno.Brutalnu odbranu mogu da igraju,sve mogu da preuzimaju,Džordž čuva Dejvisa,neverovatno...Lejkersima treba još neko,neki šuter,ovakvi kakvi su sada nemaju šanse protiv Klipersa u plej ofu.Rondo je beskoristan,bez šuta,a i odbranu više ne igra kao pre.Lenard je najbolji igrač lige,bez dileme.

drasko

pre 4 godine

Citam i ne verujem sta pisete... Ljudi pricaju o Lejkersima posle ovog poraza, kao da su 12ti na Zapadu a ne prvi...
(tugabrate, 26. decembar 2019 10:03)

Vidi mogu oni da budu prvi a clipersi osmi i jel znas sta bi to značilo?! Znacilo bi ispadanje lejkersa u prvoj rundi playoffa...

76er

pre 4 godine

Znate sta ce biti najveci problem ako Klipersi osvoje titulu? Pa necemo moci da zivimo od hrvata, jer bi Zubac osvojio prsten.
I onda idu hvalospevi "nas Zubac zabiJo 3p po mecu, kakav je to igrac mila mati"

petarczv

pre 4 godine

Svima je jasno da je lenard najbolji igrač na svetu a da je lebron jedan od vecih choukera u istoriji ovog sporta. Znaci ako se odlučuje ili se krije i daje drugima da odlučuju ili ne sme da ide na ulaz da ga ne bi poslali na liniju za bacanja gde je najgori u celoj nba u poslednjih 5min utakmice ili dobije blokadu, izgubi loptu ili opali ciglu... I takvog igrača uporedjivati sa jednim majkl dzordanom je u najmanju ruku degutantno i uvredljivo...

petarczv

pre 4 godine

LeBron-30% hemija, 30% mediji, 30% snaga i fizikalije
(ostalo je talenat, 26. decembar 2019 12:44)

Ovo prvo i trece ti dodje na isto tako da je lagano 60% hemija...

?

pre 4 godine

To ćemo tek da vidimo u PO.
(Malkom, 26. decembar 2019 09:43)

Dvostruki defanzivni mvp, dvostruki mvp finala? Sta on ima kome da dokazuje u PO?

Sinke

pre 4 godine

Lenard je igrac za velike utakmice.Covjek je potpuno drugaciji od 98% Nba igraca trenutno.Njega uopste statistika ne zanima.Tokom regularne sezone igra lagano,i onda samo doda gas u plejofu.Zaista je nevjerovatan.Sa druge strane imamo na primer Hardena i Vestbruka,njima je statistika sve,i onda kada dodje glavna bitka,ne mogu da prelome i da budu najbolji.

Memfis

pre 4 godine

Кавај се штека на свим мечевима осим против ЛАЛ. Од самог старта је чувао Леброна који је онда цео меч звао Дејвиса у пик да га "спасе". Иначе уз то што је у таквим околностима Дејвис најчешће нападао Канџу, он је био и примарни дефанзивац на њему. Поново их Кавај одучио од кошарке и поред килаве партије Џорџа и Луа. Кавај-Леброн 7:3 у регуларној сезони, 7:5 у плејофу међусобни скор. Шамарање се наставило.

detlic

pre 4 godine

Mene je blam da gledam lebrona kako se krije u odbrani i u napadu. Nema igru na postu, poludistanca nepostoji, slobodna bacanja 66%?! Alo pa kako moze igrač koji bacanja izvodi 66% da bude u raspravi za GOAT???? Jordan, kobe, kawhi kad je zadnji i odlucujuci napad odma ispod kosa uzimaju loptu u svoje ruke i svi znaju da ce oni odlučivati i opet uspeju da pogode a ako ih fauliras zna se pogadjaju oba bacanja jer sva trojica imaju 85±% u karijeri... A lebron daje loptu rondu pa krene da bezi od lopte... Secam se finala protiv gsw ide napad lebron pokazuje tajron luu da akcija ide na irvinga koji pogadja clutch trojku preko ruke karija i Cleveland postaje sampion lebron u zavranih 4min te sedme utakmice ima ucinak od samo 2p... Ali nije kajri match winner vec lebron hahahaha. Odlucujuca utakmica sa san antoniom 3:2 za san antoniou u finalnoj seriji 3 razlike vode lopta kod lebrona sutira za izjednacenje odvaljuje obruč loptu hvata bosh koji je prosledjuje do alena koji sa zvukom sirene pogadja za 3 iz kornera preko ruke i pogadja i opet spasava lebrona jos jednog izgubljenog finala... Imao bi ih 8 uz jednu pobedu

petarczv

pre 4 godine

Ali o tome ko je lebron a ko kawhi govori najbolje prethodni prelazni rok. Zamislite lebron je svim silama želeo da pored dejvisa dovede i lenarda dok kawhi to nije zeleo i rekao je kao i majkl hocu da se takmičim protiv najboljih... A ovaj mučenik bi se ponosio titulama koje bi mu osvojili lenard i dejvis a mediji ucinili sve da on bude najzasluzniji.

Mirko Barišić

pre 4 godine

Nitko ne spominje Zua, kako odlično koristi svojih 20 minuta, u 1. i 3. četvrtini. Redovito je drugi skakač i top 5 po poenima u klipersima.

petarczv

pre 4 godine

Ne mogu da shvatim da ljudi uporno porede Lebrona i MJ jedan krilo, drugi bek, tacno ne kapiraju da se kosarka igra 5 na 5, ali oni misle da je ovo tenis. Lebron ima 35 godina. Lenard je u prajmu covjek je igracina tu nema razgovora. Klipersi po meni imaju najaci tim dakle tim i mislim da su prvi favoriti za titulu.
(Banjaluka, 26. decembar 2019 12:59)

Jao Banjaluka pa sam lebron i vi njegovi botovi ste sami godinama unazad uporedjivali njih dvojicu a sad kad vidite da ne ide onda nisu ista pozicija hahahahahaha. Drugo lenard je dobio lebrona i u finalu kad je imao 24god a lebron u punoj snazi(hemiji) i bio mvp finala u direktnom duelu sa njim. A treće u godinama koje sad ima lebron, Michael Jordan je osvojo trecu titulu zaredom, sestu ukupno, bio mvo prvenstva, kao i mvp finala, najbolji strelac kao i clan prve defanzivne petorke!!!! I da postigao je odlucujuci kos za pobedu i osvajanje prstena... Tako da banja luka dosta opravdanja i izgovora za laznog kralja. Slazes se da je lebron juce odigrao kao lenard ne bi nista pominjao od ovoga ali sa leflopom samo excuses excuses...

vince carter

pre 4 godine

@Jezekilj jeli,ko je spasio Kliperse u prvom mecu kada su ih dobili bez Dzordza? I ko je spasao Spurse kada je Kawhii u sred ohaja ubacio Lebronu 41 i dobio tekmu? :)

petarczv

pre 4 godine

Citam i ne verujem sta pisete... Ljudi pricaju o Lejkersima posle ovog poraza, kao da su 12ti na Zapadu a ne prvi...
(tugabrate, 26. decembar 2019 10:03)

Sve bitne utakmice su izgubili dva puta od clipersa, jedna od milvokija, jedna od dalasa znaci protiv direktnih konkurenta za titulu imaju 0 pobeda... Džabe im pobede protiv atlante, shalrolta, newyorka i ostale boranije...

Toni Stark

pre 4 godine

Ovaj Kavaji održa čas košarke Lebronu i Dejvisu ponovo....LAL da trejduju ovu dvojicu za Lenarda ako hoće prsten isto kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za istog...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. decembar 2019 09:12)

Jedine veće legende od Srbende su ovi koji preporučuju njegove gluposti. Čuj - "...kao što je Toronto onomad davao tuce igrača San Antoniju za istog...".

Trejd Sparsa i Reptorsa:

U San Antonio idu: DeRozan, Poeltl i pik

u Toronto idu: Lenard i Grin.

petarczv

pre 4 godine

A djesi petre, nesto te nema u zadnje vrijeme zicas kad ce Lebron izgubiti pa da se javis. De ti nama reci kakav je igrac Lebron, ali strucno molim te.
(Banjaluka, 26. decembar 2019 15:10)

Kao i uvek stručno a javljam se samo i isključivo kad su bitne utakmice... Evo lebron izjavio da ga je beverli povredio pa je zato izgubio hahahahahahha imas materijala da ga pravdas hahahah

stoler

pre 4 godine

Jos jednom potvrda o tome ko je najbolji igrac danasnjice. Kavaj je u svakom smislu daleko najbolji i najkompletniji igrac danasnjice. Svaki tim cini mnogo boljim, konkurentnijim za titule, definitivno veliki igrac. Ovi sto se brinu da li ce pokazati magiju u PO ocigledno prate kosarku od juce.

petarczv

pre 4 godine

Ovaj grin ih unistio, zbog njega su i izgubili, bruka
(Milos, 26. decembar 2019 10:47)

Da green ih unistio a ne lebron koji je sutirao trojke 2/12 i koji je promasio bitno slobodno bacanje pa popio blokadu u zadnjem napadu... Green je kriv... Hahahahahahahaha nema esnijih i jadnih navijaca od ovih koji navijaju za lebrona

kevin gar

pre 4 godine

kavaj je mogao da napravi jos dosadniju ligu,ovi iz lejkersa ga molili da predje kod njih on kralj predje u manje atraktivan tim da bi bas najace timove njegov tim dobijao...rijetkost da danas postoji takav sampion koji se ne pridruzuje timovima sa dve ili tri zvijezde.

ThePain

pre 4 godine

2-0 za sada za Kliperse, ali jos je rano pricati o tome da su veliki favorti protiv Lejkersa. Problem moze da nastane ako se povredi kod LAL Lebron ili Dejvis, dok se kod Klipersa ne bi toliko osetila ni povreda Kavaja. Bice ovo zanimljiva sezona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mateja, 26. decembar 2019 09:23)

...

Evo, za ovakav komentar se dalo preko 80 lajkova??
Covjece, sinoc je Kavaj donio pobjedu Klipersima. Kavaj! Bolji i kompletniji od Lebrona, ubjedljivo - vec 5 godina.
A vi se i dalje zavaravajte, da vam kvazikralj moze nesto u basketu.

petarczv

pre 4 godine

Ovi komentari su kao da sada kreneMo da poredimo, tj da pljujemo, Mareja i Jokica i govorimo da su Ingram i Derik Fejvors igračine za njih, dok su ovi gola kaka jer su ih dobili u jednoi utakmici.
(zmajognjeni, 26. decembar 2019 10:30)

Da samo sto ih ovi nisu dobili u jednoj utakmici vec u dve.... Nice try :)

Šaka jada

pre 4 godine

Da li je moguće da niko ne govori o fantastičnom učinku Patrika Beverlija? Pa taj čovek je tihi heroj ove pobede, i ne kažem to samo zbog one fantastične odbrane nad Bronom u poslednjim sekundama.

Memfis

pre 4 godine

@Jezekilj jeli,ko je spasio Kliperse u prvom mecu kada su ih dobili bez Dzordza? I ko je spasao Spurse kada je Kawhii u sred ohaja ubacio Lebronu 41 i dobio tekmu? :)
(vince carter, 26. decembar 2019 11:42)

Покушаваш да докажеш нешто човеку који тврди да је Торонто без Сијакама и Гасола бољи од комплетног Бостона. Дудук на куб

RealKing

pre 4 godine

U 2 duela ove godine, Kavaj-LeBron
W/L
2-0
Stats:
Leonard 32.5 pts, 9 rebs, 5 ast, 55% FG, 50% 3PT %, 94 FT%, 1.5 STL, 0.5 BLK, 4.5 TO

LeBron 20.5 pts, 9 rebs, 9 ast, 37% FG, 17% 3PT, 75% FT, 1.5 STL, 1 BLK, 3.5 TO

Skor timova protiv 9 najjačih ekipa lige(LAC/LAL, MIL, HOU, PHI, DEN, UTA, BOS, TOR, MIA, DAL)

Lakersi-5-5
Klipersi-7-4

Što ukazuje na teži raspored Klipersa, plus su im i Kavaj i PG propustili po 10ak utakmica...a Lejkersi im samo 3-4 pobede na tabeli beže. Pametnome dosta...

A samoprozvani kralj budži statistiku da bi u playoffu imao izgovor kako je umoran jer je igrao sve utakmice a Kavaj je "odmarao"

....

Šaka jada

pre 4 godine

Šaka jada 
beverli tihi heroj?!? ahaha 
on je sve samo nije tih :D
(Pant.LA, 26. decembar 2019 12:46)

Da, divan fazon. Mislio sam na njegov učinak koji se ne naglašava dovoljno u ovakvim situacijama, ne na prirodu njegove ličnosti.
Ništa manje Patrik Beverli nije zaslužan za ovu pobedu od Kavaja Lenarda. Sa njim na terenu Klipersi su druga ekipa. Uz Markusa Smatra je sigurno najbolji defanzivac u ligi na bekovskoj poziciji, bez pogovora.

Pant.LA

pre 4 godine

odlicna p.o. utakmica, dobre odbrane i rutinska zavrsnica pravog mvp nba, i to bez pomoci drugog super stara, beverli odkinuo, lu i herel sa klupe, jednostavno su bolja ekipa, dublja, duza klupa, bolja odbrana i glavni favoriti za titulu makar usli i sa osmog mesta.. i da 15ak fenomenalnih blokada na obe strane..
spektakl..