SimonQ
pre 10 godina
Ako ne dobijemo datum, znaci da su nas po ko zna koji put napravili budalama, to je bar vrlo prosto.
Utorak, 11.06.2013.
15:36
Ukoliko ne dobijemo datum za početak pregovora sa EU u junu, to može da izazove blokadu realizacije briselskog sporazuma, smatraju u SPS-u i DS-u.
Izvor: Tanjug
pre 10 godina
Ako ne dobijemo datum, znaci da su nas po ko zna koji put napravili budalama, to je bar vrlo prosto.
pre 10 godina
Podsetimo, premijer Srbije i predsednik SPS-a Ivica Dacic izjavio je da ce Srbija biti prevarena ukoliko ne dobije pozitivnu odluku Saveta EU o datumu pocetka pregovora o clanstvu u Evropskoj uniji.
tacnije, ispascemo budale po ko zna koji put zbog visegodisnje ocajno vodjene politike u kojoj je ucestvovao i Dacic.
pre 10 godina
Poslanik Liberalno demokratske partije Bojan Dzuric pozvao je, s druge strane, vlast da odustane od "primitivnih metoda pretnji Briselu" da se nece sprovoditi briselski sporazum ako Srbija ne dobije datum za pocetak pregovora sa EU.
A ko vas sa 2% podrske za bilo sta pita?
pre 10 godina
Posle svih napora i preuzimanja odgovornosti cak i za ogromne greske u diplomatiji prethodnog rezima, potpuno bi suludo bilo da datum ne dobijemo.
pre 10 godina
Siguran sam da Vučić neće blokirati primenu sporazuma ukoliko datum ne bude 28 juna, jer bi to bilo loše po državu i narod, a on je već pokazao da mu je stalo do ove države a ne do rejtinga.
pre 10 godina
Hvala bogu sto sada ovakva odluka ne zavisi kao pre 14 godina od SPS-a!
pre 10 godina
Sadašnjoj politici nema mesta populizmu.
pre 10 godina
Dacic cvrsta ruka Sps-a!
pre 10 godina
Verovatno ce imati negativne posledice i izazvace nezadovoljstvo jer ova Vlada je ucinila mnogo da bi dobila datum. Zasluzila je Srbija taj datum i ne treba pominjati nikakva zelena svetla i uslovne datume, MZ treba dobro da razmisli o tome koliko lose ce biti ako ne dobijemo datum!!
pre 10 godina
To sto u SPS-u nista ne shvataju je cisto normalno. Takav im je predsednik stranke. Ocigledno je da im je I DS jako blizu.
pre 10 godina
Mislim da se o primeni sporazuma najviše pita SNS, a ne samo SPS. Siguran sam da Vučić zna šta radi i da neće blokirati primenu sporazma bez obzira da li ćemo dobiti datum 28 juna.
pre 10 godina
Srbija, kako je dodao, smatra da je ucinila sve ono sto je bilo do nje, jer je uslov bio postizanje briselskog sporazuma i plana o njegovoj implementaciji, sto je i uradzeno.
Srbija je ucinila i vise nego sto se od nje trazilo, isponizavali smo sami sebe onoliko sve zarad datuma, pa hajde da se vise i ova agonija okonca.
pre 10 godina
Ukoliko ne dobijemo datum za pocetak pregovora sa EU u junu, to moze da izazove blokadu realizacije briselskog sporazuma, smatraju u SPS-u i DS-u.
pa obe ove premudre partije nam godinama obecavale ulazak u EU, ili su to sada zaboravile?
pre 10 godina
Sve ovo sto se dogadja oko datuma je jedan veliki politicko medijski intermeco nase vlade.Ja bih naj vise voleo da ih EU pritisne samo sa jednim ciljem a to je kriminal politickog vrha i njegovo razotkrivanje u zadnjih 20 godina.Posto gospoda ne bi bila voljna da se to preispita jer vrana vrana oci ne vadi onda i nema datuma .A sto se tice EU oni ce i dalje da ucenjuju.Mocni su i gledaju svoj interes.Sto se Srbije tice ucenjivace je dok imaju interes.Na zalost i dobijanjem datuma Srbija nece dobiti.I dalje ce biti isto.
pre 10 godina
Komentari koje citam samo potvrduju da je Srbija dugo vremena bila izolirana od Svijeta pa malo izgubila i dodir sa stvarnoscu. Vidimo se u EU za 10-15 godina. Pozdrav iz Zagreba.
pre 10 godina
Srbija je velike ustupke napravila po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU, a ne “zeleno svetlo”.
(danka, 11. jun 2013 18:06)
A ti pripadaš LDP-u?
pre 10 godina
Srbija preti praznom puskom i bez zrna baruta.
pre 10 godina
Ovakve izjave ne pomažu nikome.
pre 10 godina
Ako blokirate sporazum cela EU će na bolovanje, zabole ih .., znaš već.
pre 10 godina
Једино исправно решење је то.Ако нема датума,значи нема ни споразума.Јер ако две стране потписнице споразума,нека од нјих се не држи договор тада ни договор не важи.
pre 10 godina
"Ako ne dobijemo datum" ne sprovesti Briselski sporazum" I sta onda ,kome gore nego srbima?!
pre 10 godina
Što se mene tiče, koliko vidim ovako misle SPS i DS, što je po meni totalno ne bitno jer se oni nisu ni pomerili kako bi rešili koji problem a samo nešto kritikuju. Briselski sporazum će biti sproveden pa kome to smeta šta da mu radimo.
pre 10 godina
"cinguliminguli"je zborio najmudrije...
pre 10 godina
Dačiću a sta je sa tvrdnjama da razlog potpisivanja sporazuma nije datum?m?
pre 10 godina
Ova izjava je potpuno kotraproduktivna sem ako vlast ni nema maneru da sprovede Sporazum. Ovo ce biti protumaceno u Bundestagu kao poziv na inacenje i bacanje krivice za neuspeh implementacije na EU, Evropa ce reagovati sa odlaganjem datuma sve dok neki ne shvate. Tamo ne pale besmislene ucene a svi dobro znaju kakva je reputacija Srbija za odrzavanje obecanog i potpisanog. Pa jos se nisu sprovele ni stvari koje su potpisane u sporazumcicu iz Tadicevog vremena.
pre 10 godina
Ako je iko ucinio toliko napora kao Srbija, ucinila je i velike ustupke napravila po pitanju Kosova. Gospodin Aleksandar Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Koju niko pre njega nije smeo u proteklih 2o godina ni da pokrene a kamoli da resava. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU.
pre 10 godina
@(cinguliminguli, 11. jun 2013 17:37)
Po tvom komentaru rekao bih da nisi za Srbiju a i da nisi naš, pa s tim u vezi mogu ti reći da Srbi rade, al ne dozvoljavaju da bivaju ucenjeni. A što se tiče dal će da se stopira Briselski sporazum ako ne dobijemo datum, ja mislim da neće.
pre 10 godina
nasi funkcioneri opasno brkaju loncice kad kazu da ce nedobijanje datuma ugroziti realizaciju sporazuma. Upravo je realizacija sporazuma bila i jeste uslov za dobijanje datuma. Nasi bi evropske pare sto pre, a sporazum posle da koce. Nece moci, Nemci znaju s kim imaju posla. Potpis nista ne znaci, ako se to i ne sprovede u delo. Prema tome, opet smo mi na potezu.
pre 10 godina
Mislim da srpski pramac polako okrecemo na drugu stranu. Od ovih iz EU nema vajde. Ne vidim Srbiju narednih 7-8 godina u uniji. Samo uslovljavanja i nista konkretno.
pre 10 godina
Ovo je bilo u posebnoj vesti a sad je ubačeno ovde:
"Sličnog mišljenja je i šef poslaničke grupe Demokratske stranke Borislav Stefanović koji je izjavio da nije izvesno da će Srbija dobiti datum za početak pregovora sa EU što, kako kaže, može imati vrlo negativne posledice po implementaciju briselskog sporazuma."
Reklo bi se da i pozicija i opozicija imaju iste stavove po ovom pitanju.
Ali nema veze daj da pljucnemo malo po sebi... Neki gradjani ove države jednostavno mrze društvo, državu i naciju kojoj pripadaju...
Date pljačkašu šta traži jer "gradjani" to traže od vas, onda kad pljačkaš, zamislite, traži još - ti isti gradjani viču na vas da ste krivi što se pljačkaš vratio po još!? I tako već godinama...
Blago nama sa nama samima...
pre 10 godina
Mnogo su se oni osilili toliko godina u vlasti i stalno nešto petljare.
pre 10 godina
E kad cujem ove iz LDPa, pitam se koje drzave su oni drzavljani?
Ovi nesrecnici na vlasti da odustanu od "primitivnih pretnji" kao odgovoru na verovatno "civilizovane" pretnje i ucene koje slusamo vise od 15 godina bez prestanka samo razlictog tonaliteta....
pre 10 godina
Ista Milosevicevska politika zavlacenja,laznih obecanja,jajarenja,odugovlacenja,pilicarenja...
Kad se bolje razmisli,Srbija i ne zna drugacije.
Pa kostalo sta kosta,a kostace skupo.I to obicnu
raju najvise.Zivela nebeska Srbija.Ziveo Vladimir
Vladimirovic.
pre 10 godina
Lako je siriti demagogiju! Sto nesto niste uradili dok ste bili zajedno na vlasti!
pre 10 godina
Nekim pretnjama se ne postize nista.
Ovaj narod ne voli da se vraca u devedesete gospodine Dacicu.
Ako niste spremni da teret svojih postupaka i odgovornost iznesete onda napustite mesto premijere.
Srbiji treba vodja i u dobru i u zlu.
pre 10 godina
Ne bih da slutim po zlu, ali očekujem da se zabrinuta Mrs/Miss Fajon oglasi ovih dana, u nastavku omiljene nam sage 'Srbija, azilanti i vize'.
pre 10 godina
djuric jedini shvata kako sve funkcionise. toliko
pre 10 godina
Najpre referendum da li građani Srbije uopšte žele ulazak u EU, pa onda tražite datum početka pregovora. Jedino to je pošteno. Da završimo više sa tom EU.
pre 10 godina
Đuriću, da uvedemo u škole predmet uvlačenje u nemačku bulju?
pre 10 godina
Dobri momci zadužiše Vulina da sprovede sporazum koji je za njega katastrofalan!
pre 10 godina
Ko se vise interesuje za EU ? Po statistici skoro niko i ne zeli tamo.
pre 10 godina
Ma samo da imamo opravdanje da ne sprovodimo Briselski Sporazum, koga i ovako svim nevidljivim silama blokiramo, a onda ce da usledi bljesak na Kosovu umesto oluje i tu ce nam biti kraj.
Tada cemo uzeti motke u ruke i resiti sve probleme ove vlasti!
A mozda bi gospodin Vucic mogao opet da ode do Kosovske Mitrovice na konsultacije da bi potvrdio sumnje Evrope i sveta u iskrenost rada nase vlasti za ulazak Srbije u zajednicu civilizovanih!
pre 10 godina
Netreba nikakav referrendum u Srbiju jer Srbija nije zainteresovana za ulazak u EU nego je zainteresovana za FONDE EU-a u Koje ce uzeti Pare to zanju i Njemci i cela EVROPA pa zato je tesko dace dobiti Datum.
pre 10 godina
Dragi naši političari, podeliću dve stvari sa vama:
Prvo, Evropa hoće da vidi da mi sprovodimo stvari koje pokazuju da zastupamo iste vrednosti kao i oni (a ne samo da pričamo o tome). Bilo koji potpisani sporazum ne vredi ništa ako se ne sprovodi, a mi smo u ovom milenijumu za toliko stvari rekli da ćemo ih uraditi, sa ili bez sporazuma, i onda ostali samo na nameri.
Drugo, mnogo bitnije, svojevremeno je Velika Britanija dva puta bezuspešno tražila prijem u EU da bi joj zahtev bio uvažen tek iz trećeg puta. Razlog prva dva odbijanja: De Golu se tako htelo.
Sad dragi političari lepo preispitajte vaš evropski put i razrešte sami sa sobom šta hoćete, a onda tako uradite već jednom.
pre 10 godina
Bolje d nam daju to svtlo pa da se naši političari otrezne već jednom.
pre 10 godina
U briselski sporazum je mnogo uloženo , vremena , truda i znanja da bi EU dozvolila da se isti blokira. Verujemo da će Srbija na Vidovdan dobiti datum za otpočinjanje pregovora jer je to u interesu i Srbije ,i Kosova i EU.
pre 10 godina
Meni su najzanimlivciji oni koji govore o okretanju zemljama BRIKS-a.
A do sada NI JEDNA od tih 5 drzava/zemalja nije pokazala da smo joj interesantni t5j. zainteresovala se, cak ni ponudila akamoli pruzila pomoc,...
pre 10 godina
Definitivno 5 oktobar 2000g, je bio plisani bunt i promena, ali 5 oktobar 2013g. ce biti definitivno revolucionarni dan i slavice se dugo...
Zli ljudi iz crveno-crne koalicije ovaj put vam je bolje da vidite gde cete da bezite na vreme...
(Krstic, 11. jun 2013 16:32)
'Ajde!? Smrz'o sam se od straha od vas "heroja" tzv. plišane revolucije :) . Koliko bi ste sada okupili ljudi posle svih razočaranja od strane DOS-a ?
pre 10 godina
e pa "gosn'"daciicu jadno je da si sve sto si naucio od tvog pokojnog"gazde"- upotrebio, sli se nsdam da ce sve "nauceno I upotrbljeno" biti dovoljno za tvoje politicko "upokojenije"...g o t o v. si!!!
pre 10 godina
Opa, SPS preti.
Ajde recite sta je realizirano od implementacije, bar jednu tacku.
Nista. Cak ni one barikade u Mitrovici niste uspeli da uklonite.
Pa nisu oni u Bundestagu bas toliko naivni da se upecaju na paraf.
Bolje bi nam bilo da se nesto stvarno radi. A mi, cak i onaj Vucic umuknuo. Do pre neki dan i sami ste govorili implementacija pa datum.
pre 10 godina
Ovakav pristup samo ide u prilog tome da namere nase drzavne administracije u kontekstu Briselskog sporazuma nisu iskrene i potkrepljuju sumnje Nemaca. Autogol kakav se retko prima. Amaterizam i nezrelost na delu.
pre 10 godina
Mozda ja ne vidim dobro odavde iz Londona ali je cinjenica da su Rusi dali $500 mil. ZA BUDZET SRBIJE!. Obratite paznju ZA BUDZET!To jest, da bi Srbija mogla da postoji kao drzava. E sad, poznato je da 6000 nemackih firmi radi u Rusiji i da su odnosi izmedju dve zemlje sasvim solidni. Uz to, ruske banke su stigle u Srbiju, investiraju u infrastrukturu, naftovot .... Dakle, zasto bi Rusi investirali u zemlju koja hoce u EU ... Dodatje tu i ceste posete nasih politicara rusiji i izvucite zakljucke. Recimo sta ako su se Rusi i Nemci dogovorili da Srbija ide Rusima!? Mozda bude, al ne mora da znaci. Al $500 mil. se na daje na bale oci.
pre 10 godina
Uz duzno postovanje ljudi koji daju komentare na ovu temu,dozvolite mi da se ispovracam na komentar doticne gospodje VANESE.Aman gospodjo pa toliko slihtanje gospodinu Vucicu je odvratno,pa makar i da ste mu najblizi rod.Datum necemo dobiti zato sto nismo iskreni prema primeni sporazuma,sto nista nismo uradili u sudsvu, sto o korupciji samo vi mislite da se ova vlada iskreno bori,sto nam je zemlja pred bankrotom,a vi o krivcu DACICU I SPASITELJU VUCICU.
pre 10 godina
(Alex, 11. jun 2013 15:40)
Misliš da će tvoje demokrate da se vrate na vlast?
Hahhahahaha
pre 10 godina
"Ukoliko ne dobijemo datum za početak pregovora sa EU u junu, to može da izazove blokadu realizacije briselskog sporazuma, smatraju u SPS-u i DS-u."
Pre mesec i po dana je "opravdanje" za predaju Kosova i Metohije bilo da ne bi mogli da ga odbranimo ako bi Pristina htela oruzjem da pokori Sever. Pitam se onda sta se to promenilo na vojnom planu za ovih 7 nedelja da sada to mozemo da uradimo ? Jesu li mozda vec stigli oni ruski migovi ili S300 ?
pre 10 godina
Srecom ne pitate se vi nista nego Vucic!
pre 10 godina
Ih bre,oni nas mrze ,a mi bas hteli u EU,cccc sta ti je zivot ,eto ne vredi a sve smo pokusali...Pa ljudi jel vi verujete ovoj bandi crvenoj ili ste zaboravili s kim imate posla?
pre 10 godina
Pa zasto vi niste resili problem kada ste zajedno bili na vlasti?!
pre 10 godina
@Bojan slazem se samo bih dodao da ni EU nije bez korupcije i kriminala ali to je sve mnogo prefinjenije nego kod nas. Kod nas se jos pucaju zbog poslova obezbijedjena
pre 10 godina
Ko ne postuje svoju rec, ne zasluzuje da mu se postuje data rec.
pre 10 godina
Mozda ovaj put stvarno trebamo da zauzmemo stav, jer ovima iz EU nikad nece izgleda biti dosta.
pre 10 godina
Ja da sam političar, a nisam, okrenuo bi se državama BRIKS-a i ostalima.
pre 10 godina
Meni bas i nije najjasnije zasto ljudi smatraju da smo mi za Evropsku Uniju?Sta cemo to mi kao zemlja i kao nacija doneti toj zajednici?Korumpirani smo do besvesti,osiromaseni isto tako,stopa nezaposlenosti je probila plafon,poljoprivreda,zdravstvo propali nacisto...kasa nam je prazna a zemlja u kreditima koje ce vracati narednih 10 generacija...o kriminalu svakojake vrste jos i da ne govorim...A Evropska Unija je zajednica zasnovana na medjusobnom interesu i prosperitetu...dok za nas ona predstavlja slamku spasa jer na drugi nacin ne mozemo da obezbedimo novac da pokrpimo rupe koje su 13 godina lose politike napravile...A sta cemo mi njima dati?Ono cime se dicimo po novinama?Splavove,lepe devojke,nocne klubove,izlaske do jutra?Nismo realni...nikako da shvatimo da nije problem u njima...problem je u nama.
pre 10 godina
Prthodna VLada Srbije je bila demagoškio - populistički nastrojena. Demagoga smo se rešili . Ostaju još populisti da izađu iz vlasti.
(Otpravnik demokrata, 11. jun 2013 17:23)
Tačno tako, pa da preuzmete kompletni demagoško-populistički program, i postanete inokosni izvršioci istog.
pre 10 godina
Ukoliko Srbija ne dobije datum za pocetak pregovora sa EU, bice to ogroman gubitak, ali ne znaci da ce svet stati. Definitivno ce se na mnogo toga odraziti. Potpredsednik Vucic ce uciniti sve napore, da u junu ili makar do kraja godine, Srbija dobije datum, jer su mu interesi Srbije i Srpskog naroda na prvom mestu.
pre 10 godina
Na žalost ne pita se Aleksandar Vučić mnogo, pita se premijer Srbije Ivica Dačić da je Aleksandar Vučić imao veće ingerencije Srbija bi dobila datum vec u junu. Implementacija sporazuma će biti sprovedena onako kako je sporazum dogovoreno i potpisano . Datum zavisi od premijera i EU. Srbija je zahvaljujući Aleksandru Vučiću zaslužila datum. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. Pretiti u ovom trenutku nije dobro. Jer se meri svaka izgovorena rec, pogotovu sa nase strane.
pre 10 godina
Ucjenama necete dobiti datum, kao ni sporazumom na papiru. Dok sve bude u primjeni u praksi, i vidi se da sve funkcionira, tada ce biti napretka.
Tako vam to funkcionira. Dizanje huke u javnosti, od premijera, ministara, ili ikoga drugoga, nece impresionirati EU. Traze se konkretni rezultati.
Isto ce biti i sa slijedecim zemljama, kod kojih vidim velike probleme u pregovorima, posebice npr u Bosni koja nema dogovora oko JMBGa, a kamoli ce oko vaznih reformi.
Od svih zemalja na lageru, Crna Gora ce mozda imati najmanje problema.
pre 10 godina
Daj Boze! I onda se zna ko je kriv.
pre 10 godina
Srbija je postala jako ozbiljna zemlja. Dobro je što SPS ne vodi odlučujuću rec. Inače ko bi nas shvatio ozbiljno kada u toku dana promenimo mišljenje i po nekoliko puta.
pre 10 godina
Idite bre vise u Evropu , pustite nas da zivimo malo, prodje mi detinstvo i mladost sada sam otac a mozda cu i deda da postanem dok svi odete u evropu...
pre 10 godina
Srbija je velike ustupke napravila po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU, a ne “zeleno svetlo”.
pre 10 godina
Mog entuzijazma za ulazak Srbije u EU odavno nema, tako da dobijanje ili nedobijanje datuma ne menja ništa u činjenici da EU odavno od svih ovde (na čelu sa aktuelnom vlašću) pravi budale. Ko god od političara nema ideja i decidiran stav o ključnim pitanjima, ko nema ekonomski program i ne veruje da može sopstvenim snagama da učini nešto za boljitak ove zemlje, uhvati se za EU kao za slamku spasa. Samo što ta slamka još nikoga nije spasila, i bolje nam je svima da umesto toga naučimo da plivamo na uzburkanom moru. Što budemo samostalniji, što budemo jači, čvršći u svojim stavovima, to će i EU morati da počne da nas uvažava umesto da nas pretvara u predmet sprdnje.
pre 10 godina
Ako nam ne daju datum, znaci da imaju razlog da nas otkace. A onda po starom, kad Ti udje, ne mrdaj mnogo, ulazi sve dublje.
Mislim da su Nemci svesni da ako na sad puste, nema nazad, a to im se ne svidja.
pre 10 godina
Ponajmanje imam razloga da pravdam nekog SPS- ovskog poslanika, niti sam za bilo kakve izjave koje konfrontiraju Srbiju od EU, ali 'ajde, realno pomislite, koga ce biti briga i ko ce imati bilo kakav motiv za sprovodjenje tog plana, ako odluka o dobijanju datuma bude nezadovoljavajuca. KOga ce da uopste zanima sporazum?
Ako ne dobijemo taj 'datum' svi ce biti na gubitku. Najvise KOsovo. Ovo je situacija u kojoj ce iracionalni glasaci SNS da progutaju svaku pricu o EU. A, oni odlucuju o sudbini ove zemlje. nadam se da ce EU i to imati u vidu, ako zeli da iskoristi 'povoljan vetar'.
pre 10 godina
K otebe pita sta Srbija zaslužuje??? Drzava u ostem haosu, kojoj treba vreme da se uvede u red... Nemate vi pojma sta je normalna yemlja i sta su standardi jedne normalne drzave. Tuga ko nam vodi vladu.. To vam je pravi nacin, ucenite EU pa cete tek videti posledice...
pre 10 godina
Nikada Srbija nece dobiti datum dok traje kriza u EU. Ja zivim na zapadu 20 godina i dobro ih poznajem. Oni znaju lepo da komuniciraju, da se smeskaju, obecavaju i lepo pricaju. Medjutim, da bi ti oni nesto dali, potrebno je da za njih zaradis bar pet puta vise. U vezi Kosova, ja ne znam koliko to kosta ali ja nikad ne bih potpisivao neke sporazume bez garancije. Na kraju, ko je izucavao istoriju mogao je da zakljuci da je zapad uvek od Srbije trazio da se zrtvuje za njihove interese. Na kraju krajeva, mozda je i dobro sto je Srbija zrtvovala Kosovo za nista jer oni su mogli da naprave situaciju, kao u prvom i drugom svetskom ratu, da 10-30% stanovnistva izgine za njihove interese. U svakom slucaju, verujem da ce se smilovati i u vreme ekonomske krize poslati neku humanitarnu pomoc. Mada i u to sumnjam...
pre 10 godina
Još da imamo jaka "ledja" pa da uslovljamo.....ali ovako....
pre 10 godina
Na žalost ne pita se Aleksandar Vučić mnogo, pita se premijer Srbije Ivica Dačić da je Aleksandar Vučić imao veće ingerencije Srbija bi dobila datum u junu. Implementacija će biti sprovedena onako kako je sporazum nalaže. Datum zavisi od premijer i EU. Srbija je zahvaljujući Aleksandru Vučiću zaslužila datum. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.
pre 10 godina
Preti mis medvedu. Za briselski sporazum ce da nas ucene vizama. I eto i sporazum i daleko od EU. Gde cete bre vi sa njima da se kacite. A onda izbori i ode Ivica u ...
pre 10 godina
I uplasi se Evropa od Ivice...
pre 10 godina
Aha, i Kumanovski sporazum nije bio kapitulacija, već pobeda nad NATO-om....
Konstantno, dugogodišnje, izvrtanje činjenica je vredjanje zdravog razuma, ne samo gradjana Srbije već i svetskih zvaničnika.
NEsprovodjenje Briselskog sporazuma blokira dobijanje datuma pristupanja EU. To je isto kao kada se zaposlite. NE možete da dobijete platu unapred, već najpre morate da je zaradite tj. odradite ceo mesec. TAČKA!
pre 10 godina
Prthodna VLada Srbije je bila demagoškio - populistički nastrojena. Demagoga smo se rešili . Ostaju još populisti da izađu iz vlasti.
pre 10 godina
Koliko ja znam,od uslova koje Srbija treba da ispuni je i pocetak primene sporazuma,da bi se dobio datum a ne obrnuto,i Kipar je nesto pretio i cekao odgovor Moskve pa BANKROT.
pre 10 godina
Vi Srbi samo nekog vraga pretite (ništa drugo i neznate). Bolje vam je da šutite i da radite.
pre 10 godina
Narod je sigurno zaboravio kako se to zavrsilo kada su isti ovi isto pricali, pa ih je zato ponovo izglasao, ali zato oni nisu to zaboravili. Izgleda da hoće da nam ponove ono sto su nam navukli pre 14 godina.
pre 10 godina
Jos malo senzacionalizma Premijera,kako bi dao na vaznosti SPS-u, cija konkretna dejstva ne mozemo zapaziti ni u jednom od nadleznih resora.
Srecom , te od njih i samo od njih, pitanja sporazuma nece zavisiti
pre 10 godina
Taj sporazum u prevodu znaci NORMALIZACIJA odnosa,pre svega zbog ljudi koji zive dole. I sad NORMALIZACIJU nece da primenjuju. Jos jedan dokaz da kaskamo za Africkim zemljama. Kakva crna Evropa.
pre 10 godina
ko to tamo mlatara praznom pus....jel´iz ekipe ...niko ne sme da vas bij...
pre 10 godina
tako se radi kad ruski orientaciona politika trazi izgovor. Nismo zaboravili da Dacic ne radi nista konkretno da ne konsultuje sa Moskvom.
Pametan cuti i saceka izhod !
pre 10 godina
Socialiste prete Evropi, budalastine! Ovo me podseca na Milosevicevo vreme, pa cekaj, to su ovi isti. Nadam se Srbija nece opet isto proci. Joj Boze, preslo je vreme odavno da se ova stranka istera sa politiku scenu.
pre 10 godina
Zadnji put kad ste siljili k#### na zapad bombardovali su nas ajd da vidimo sta ce biti sad
pre 10 godina
Time sto je vlada Srbije na poziciju sefa tima za provodjenje sporazuima postavila osobu koja se ne slaze sa sporazumom [Vulin] i koja je radi toga podnela ostavku, vlada je i pre datuma pokazla da u stvari vec sada blokira sporazum
pre 10 godina
Definitivno 5 oktobar 2000g, je bio plisani bunt i promena, ali 5 oktobar 2013g. ce biti definitivno revolucionarni dan i slavice se dugo...
Zli ljudi iz crveno-crne koalicije ovaj put vam je bolje da vidite gde cete da bezite na vreme...
pre 10 godina
Samoizolacija drugi deo, opet u režiji SPS-a i radikala.
Jao kad vam narod izadje na ulice, ni u mišijoj rupi nećete biti sigurni!
Setite se Čaušeskog i njegove žene...
pre 10 godina
Pa jeste li rekli da Kosovo resavate zbog nas samih, a ne zbog datuma i Evrope? Koga li vise zamajavate?
Ova izjava je potresla celu EU!
pre 10 godina
daleko smo mi da nekome pretimo..mnogo daleko..nazalost..
pre 10 godina
To to samo ostro, ako treba i u rat opet drugovi socijalisti,tu samo...
pre 10 godina
Srecom ne pitate se vi nista nego Vucic!
pre 10 godina
Stara,uspesna,potvrdjena i oprobana taktika srba.Neverovatno.
pre 10 godina
Samo vi pretite! Nesto drugo i ne znate, osim da pretite!
pre 10 godina
Molim Boga za nov BMW do 2016. Ako ga ne vozim do 2017, niti ću da palim sveće, ni crkva da me vidi, neće.
pre 10 godina
Žalosno je kako ovi ljudi razumeju EU i integracije. Jasno je da oni to ne rade iz ubeđenja da postanemo uređena demokratska zemlja jer takvo društvo nije za njih, već sve rade iz razloga da bi nešto dobili. Sad još i ucenjujemo EU. Pa ako smo poptisali sporazum da bi rešili problem Kosova zbog nas samih ne zbog bilo čega drugog (kao što su govorili), onda ne treba da pretimo time da nećemo da ga sprovodimo. A u tome i jeste stvar što je u suštini to samo slovo na papiru, a ovi iz EU vrlo dobro znaju da je (kako SPS poslanik sam kaže) želja da dobijemo nešto jedini način da radimo ono što treba.
pre 10 godina
Nije pametno pričati o blokadi. Pretnja blokadom je samo još više razlog da Nemci ne odobre datum Srbiji. Nemačka će da odobri datum kad implementacija sporazuma dosegne tačku od koje nema povratka i blokada sporazuma više nije moguća.
pre 10 godina
E OVOM IZJAVOM STE UPRAVO ODUŠEVILI EVROPLJANE, PUCALI STE SEBI U KOLENO. Što sebi, nego što nama? Biće em ganuti, em potrešeni.
pre 10 godina
Ako nema datuma, Srbija vise da se ne odaziva. Ne treba to nazvati blokadom, vec ih izbegavati i nista ne ciniti osim na unutrasnjem planu. Pa kad se oni ne oglusavaju na nase potrebe, onda reciprocno. Sto je dosta, dosta smo sedruzili i davali.
pre 10 godina
Ko to nama najavljuje izbore? CCCCC
pre 10 godina
Koji je pa ovaj, strucnjak zasta? Pa EU ne juri vas da se pridruzite vi jurite EU. Sacekaj te odluku pa onada reagujte a ne da trcite pred rudu kao sto ste uvek radili. Samo vi dizite retoriku pa ce te dobiti po nosu a onda ce te pitati sta jos treba da damo.
pre 10 godina
cik da blokirate sporazum!!
pre 10 godina
E OVOM IZJAVOM STE UPRAVO ODUŠEVILI EVROPLJANE, PUCALI STE SEBI U KOLENO. Što sebi, nego što nama? Biće em ganuti, em potrešeni.
pre 10 godina
Pa jeste li rekli da Kosovo resavate zbog nas samih, a ne zbog datuma i Evrope? Koga li vise zamajavate?
Ova izjava je potresla celu EU!
pre 10 godina
Koji je pa ovaj, strucnjak zasta? Pa EU ne juri vas da se pridruzite vi jurite EU. Sacekaj te odluku pa onada reagujte a ne da trcite pred rudu kao sto ste uvek radili. Samo vi dizite retoriku pa ce te dobiti po nosu a onda ce te pitati sta jos treba da damo.
pre 10 godina
Nije pametno pričati o blokadi. Pretnja blokadom je samo još više razlog da Nemci ne odobre datum Srbiji. Nemačka će da odobri datum kad implementacija sporazuma dosegne tačku od koje nema povratka i blokada sporazuma više nije moguća.
pre 10 godina
Samoizolacija drugi deo, opet u režiji SPS-a i radikala.
Jao kad vam narod izadje na ulice, ni u mišijoj rupi nećete biti sigurni!
Setite se Čaušeskog i njegove žene...
pre 10 godina
Ko to nama najavljuje izbore? CCCCC
pre 10 godina
cik da blokirate sporazum!!
pre 10 godina
Socialiste prete Evropi, budalastine! Ovo me podseca na Milosevicevo vreme, pa cekaj, to su ovi isti. Nadam se Srbija nece opet isto proci. Joj Boze, preslo je vreme odavno da se ova stranka istera sa politiku scenu.
pre 10 godina
Stara,uspesna,potvrdjena i oprobana taktika srba.Neverovatno.
pre 10 godina
Samo vi pretite! Nesto drugo i ne znate, osim da pretite!
pre 10 godina
To to samo ostro, ako treba i u rat opet drugovi socijalisti,tu samo...
pre 10 godina
Taj sporazum u prevodu znaci NORMALIZACIJA odnosa,pre svega zbog ljudi koji zive dole. I sad NORMALIZACIJU nece da primenjuju. Jos jedan dokaz da kaskamo za Africkim zemljama. Kakva crna Evropa.
pre 10 godina
Vi Srbi samo nekog vraga pretite (ništa drugo i neznate). Bolje vam je da šutite i da radite.
pre 10 godina
daleko smo mi da nekome pretimo..mnogo daleko..nazalost..
pre 10 godina
ko to tamo mlatara praznom pus....jel´iz ekipe ...niko ne sme da vas bij...
pre 10 godina
Zadnji put kad ste siljili k#### na zapad bombardovali su nas ajd da vidimo sta ce biti sad
pre 10 godina
Definitivno 5 oktobar 2000g, je bio plisani bunt i promena, ali 5 oktobar 2013g. ce biti definitivno revolucionarni dan i slavice se dugo...
Zli ljudi iz crveno-crne koalicije ovaj put vam je bolje da vidite gde cete da bezite na vreme...
pre 10 godina
Molim Boga za nov BMW do 2016. Ako ga ne vozim do 2017, niti ću da palim sveće, ni crkva da me vidi, neće.
pre 10 godina
Time sto je vlada Srbije na poziciju sefa tima za provodjenje sporazuima postavila osobu koja se ne slaze sa sporazumom [Vulin] i koja je radi toga podnela ostavku, vlada je i pre datuma pokazla da u stvari vec sada blokira sporazum
pre 10 godina
Preti mis medvedu. Za briselski sporazum ce da nas ucene vizama. I eto i sporazum i daleko od EU. Gde cete bre vi sa njima da se kacite. A onda izbori i ode Ivica u ...
pre 10 godina
Žalosno je kako ovi ljudi razumeju EU i integracije. Jasno je da oni to ne rade iz ubeđenja da postanemo uređena demokratska zemlja jer takvo društvo nije za njih, već sve rade iz razloga da bi nešto dobili. Sad još i ucenjujemo EU. Pa ako smo poptisali sporazum da bi rešili problem Kosova zbog nas samih ne zbog bilo čega drugog (kao što su govorili), onda ne treba da pretimo time da nećemo da ga sprovodimo. A u tome i jeste stvar što je u suštini to samo slovo na papiru, a ovi iz EU vrlo dobro znaju da je (kako SPS poslanik sam kaže) želja da dobijemo nešto jedini način da radimo ono što treba.
pre 10 godina
Ako nema datuma, Srbija vise da se ne odaziva. Ne treba to nazvati blokadom, vec ih izbegavati i nista ne ciniti osim na unutrasnjem planu. Pa kad se oni ne oglusavaju na nase potrebe, onda reciprocno. Sto je dosta, dosta smo sedruzili i davali.
pre 10 godina
Uz duzno postovanje ljudi koji daju komentare na ovu temu,dozvolite mi da se ispovracam na komentar doticne gospodje VANESE.Aman gospodjo pa toliko slihtanje gospodinu Vucicu je odvratno,pa makar i da ste mu najblizi rod.Datum necemo dobiti zato sto nismo iskreni prema primeni sporazuma,sto nista nismo uradili u sudsvu, sto o korupciji samo vi mislite da se ova vlada iskreno bori,sto nam je zemlja pred bankrotom,a vi o krivcu DACICU I SPASITELJU VUCICU.
pre 10 godina
I uplasi se Evropa od Ivice...
pre 10 godina
Aha, i Kumanovski sporazum nije bio kapitulacija, već pobeda nad NATO-om....
Konstantno, dugogodišnje, izvrtanje činjenica je vredjanje zdravog razuma, ne samo gradjana Srbije već i svetskih zvaničnika.
NEsprovodjenje Briselskog sporazuma blokira dobijanje datuma pristupanja EU. To je isto kao kada se zaposlite. NE možete da dobijete platu unapred, već najpre morate da je zaradite tj. odradite ceo mesec. TAČKA!
pre 10 godina
Meni bas i nije najjasnije zasto ljudi smatraju da smo mi za Evropsku Uniju?Sta cemo to mi kao zemlja i kao nacija doneti toj zajednici?Korumpirani smo do besvesti,osiromaseni isto tako,stopa nezaposlenosti je probila plafon,poljoprivreda,zdravstvo propali nacisto...kasa nam je prazna a zemlja u kreditima koje ce vracati narednih 10 generacija...o kriminalu svakojake vrste jos i da ne govorim...A Evropska Unija je zajednica zasnovana na medjusobnom interesu i prosperitetu...dok za nas ona predstavlja slamku spasa jer na drugi nacin ne mozemo da obezbedimo novac da pokrpimo rupe koje su 13 godina lose politike napravile...A sta cemo mi njima dati?Ono cime se dicimo po novinama?Splavove,lepe devojke,nocne klubove,izlaske do jutra?Nismo realni...nikako da shvatimo da nije problem u njima...problem je u nama.
pre 10 godina
Srbija preti praznom puskom i bez zrna baruta.
pre 10 godina
Ih bre,oni nas mrze ,a mi bas hteli u EU,cccc sta ti je zivot ,eto ne vredi a sve smo pokusali...Pa ljudi jel vi verujete ovoj bandi crvenoj ili ste zaboravili s kim imate posla?
pre 10 godina
Ovakav pristup samo ide u prilog tome da namere nase drzavne administracije u kontekstu Briselskog sporazuma nisu iskrene i potkrepljuju sumnje Nemaca. Autogol kakav se retko prima. Amaterizam i nezrelost na delu.
pre 10 godina
Komentari koje citam samo potvrduju da je Srbija dugo vremena bila izolirana od Svijeta pa malo izgubila i dodir sa stvarnoscu. Vidimo se u EU za 10-15 godina. Pozdrav iz Zagreba.
pre 10 godina
tako se radi kad ruski orientaciona politika trazi izgovor. Nismo zaboravili da Dacic ne radi nista konkretno da ne konsultuje sa Moskvom.
Pametan cuti i saceka izhod !
pre 10 godina
"Ako ne dobijemo datum" ne sprovesti Briselski sporazum" I sta onda ,kome gore nego srbima?!
pre 10 godina
Ko ne postuje svoju rec, ne zasluzuje da mu se postuje data rec.
pre 10 godina
Još da imamo jaka "ledja" pa da uslovljamo.....ali ovako....
pre 10 godina
K otebe pita sta Srbija zaslužuje??? Drzava u ostem haosu, kojoj treba vreme da se uvede u red... Nemate vi pojma sta je normalna yemlja i sta su standardi jedne normalne drzave. Tuga ko nam vodi vladu.. To vam je pravi nacin, ucenite EU pa cete tek videti posledice...
pre 10 godina
Koliko ja znam,od uslova koje Srbija treba da ispuni je i pocetak primene sporazuma,da bi se dobio datum a ne obrnuto,i Kipar je nesto pretio i cekao odgovor Moskve pa BANKROT.
pre 10 godina
Opa, SPS preti.
Ajde recite sta je realizirano od implementacije, bar jednu tacku.
Nista. Cak ni one barikade u Mitrovici niste uspeli da uklonite.
Pa nisu oni u Bundestagu bas toliko naivni da se upecaju na paraf.
Bolje bi nam bilo da se nesto stvarno radi. A mi, cak i onaj Vucic umuknuo. Do pre neki dan i sami ste govorili implementacija pa datum.
pre 10 godina
Nekim pretnjama se ne postize nista.
Ovaj narod ne voli da se vraca u devedesete gospodine Dacicu.
Ako niste spremni da teret svojih postupaka i odgovornost iznesete onda napustite mesto premijere.
Srbiji treba vodja i u dobru i u zlu.
pre 10 godina
Dragi naši političari, podeliću dve stvari sa vama:
Prvo, Evropa hoće da vidi da mi sprovodimo stvari koje pokazuju da zastupamo iste vrednosti kao i oni (a ne samo da pričamo o tome). Bilo koji potpisani sporazum ne vredi ništa ako se ne sprovodi, a mi smo u ovom milenijumu za toliko stvari rekli da ćemo ih uraditi, sa ili bez sporazuma, i onda ostali samo na nameri.
Drugo, mnogo bitnije, svojevremeno je Velika Britanija dva puta bezuspešno tražila prijem u EU da bi joj zahtev bio uvažen tek iz trećeg puta. Razlog prva dva odbijanja: De Golu se tako htelo.
Sad dragi političari lepo preispitajte vaš evropski put i razrešte sami sa sobom šta hoćete, a onda tako uradite već jednom.
pre 10 godina
Ucjenama necete dobiti datum, kao ni sporazumom na papiru. Dok sve bude u primjeni u praksi, i vidi se da sve funkcionira, tada ce biti napretka.
Tako vam to funkcionira. Dizanje huke u javnosti, od premijera, ministara, ili ikoga drugoga, nece impresionirati EU. Traze se konkretni rezultati.
Isto ce biti i sa slijedecim zemljama, kod kojih vidim velike probleme u pregovorima, posebice npr u Bosni koja nema dogovora oko JMBGa, a kamoli ce oko vaznih reformi.
Od svih zemalja na lageru, Crna Gora ce mozda imati najmanje problema.
pre 10 godina
Ako blokirate sporazum cela EU će na bolovanje, zabole ih .., znaš već.
pre 10 godina
Narod je sigurno zaboravio kako se to zavrsilo kada su isti ovi isto pricali, pa ih je zato ponovo izglasao, ali zato oni nisu to zaboravili. Izgleda da hoće da nam ponove ono sto su nam navukli pre 14 godina.
pre 10 godina
Ma samo da imamo opravdanje da ne sprovodimo Briselski Sporazum, koga i ovako svim nevidljivim silama blokiramo, a onda ce da usledi bljesak na Kosovu umesto oluje i tu ce nam biti kraj.
Tada cemo uzeti motke u ruke i resiti sve probleme ove vlasti!
A mozda bi gospodin Vucic mogao opet da ode do Kosovske Mitrovice na konsultacije da bi potvrdio sumnje Evrope i sveta u iskrenost rada nase vlasti za ulazak Srbije u zajednicu civilizovanih!
pre 10 godina
Netreba nikakav referrendum u Srbiju jer Srbija nije zainteresovana za ulazak u EU nego je zainteresovana za FONDE EU-a u Koje ce uzeti Pare to zanju i Njemci i cela EVROPA pa zato je tesko dace dobiti Datum.
pre 10 godina
Đuriću, da uvedemo u škole predmet uvlačenje u nemačku bulju?
pre 10 godina
"Ukoliko ne dobijemo datum za početak pregovora sa EU u junu, to može da izazove blokadu realizacije briselskog sporazuma, smatraju u SPS-u i DS-u."
Pre mesec i po dana je "opravdanje" za predaju Kosova i Metohije bilo da ne bi mogli da ga odbranimo ako bi Pristina htela oruzjem da pokori Sever. Pitam se onda sta se to promenilo na vojnom planu za ovih 7 nedelja da sada to mozemo da uradimo ? Jesu li mozda vec stigli oni ruski migovi ili S300 ?
pre 10 godina
Ista Milosevicevska politika zavlacenja,laznih obecanja,jajarenja,odugovlacenja,pilicarenja...
Kad se bolje razmisli,Srbija i ne zna drugacije.
Pa kostalo sta kosta,a kostace skupo.I to obicnu
raju najvise.Zivela nebeska Srbija.Ziveo Vladimir
Vladimirovic.
pre 10 godina
nasi funkcioneri opasno brkaju loncice kad kazu da ce nedobijanje datuma ugroziti realizaciju sporazuma. Upravo je realizacija sporazuma bila i jeste uslov za dobijanje datuma. Nasi bi evropske pare sto pre, a sporazum posle da koce. Nece moci, Nemci znaju s kim imaju posla. Potpis nista ne znaci, ako se to i ne sprovede u delo. Prema tome, opet smo mi na potezu.
pre 10 godina
Idite bre vise u Evropu , pustite nas da zivimo malo, prodje mi detinstvo i mladost sada sam otac a mozda cu i deda da postanem dok svi odete u evropu...
pre 10 godina
Ovakve izjave ne pomažu nikome.
pre 10 godina
Mozda ja ne vidim dobro odavde iz Londona ali je cinjenica da su Rusi dali $500 mil. ZA BUDZET SRBIJE!. Obratite paznju ZA BUDZET!To jest, da bi Srbija mogla da postoji kao drzava. E sad, poznato je da 6000 nemackih firmi radi u Rusiji i da su odnosi izmedju dve zemlje sasvim solidni. Uz to, ruske banke su stigle u Srbiju, investiraju u infrastrukturu, naftovot .... Dakle, zasto bi Rusi investirali u zemlju koja hoce u EU ... Dodatje tu i ceste posete nasih politicara rusiji i izvucite zakljucke. Recimo sta ako su se Rusi i Nemci dogovorili da Srbija ide Rusima!? Mozda bude, al ne mora da znaci. Al $500 mil. se na daje na bale oci.
pre 10 godina
djuric jedini shvata kako sve funkcionise. toliko
pre 10 godina
Prthodna VLada Srbije je bila demagoškio - populistički nastrojena. Demagoga smo se rešili . Ostaju još populisti da izađu iz vlasti.
pre 10 godina
Ko se vise interesuje za EU ? Po statistici skoro niko i ne zeli tamo.
pre 10 godina
Nikada Srbija nece dobiti datum dok traje kriza u EU. Ja zivim na zapadu 20 godina i dobro ih poznajem. Oni znaju lepo da komuniciraju, da se smeskaju, obecavaju i lepo pricaju. Medjutim, da bi ti oni nesto dali, potrebno je da za njih zaradis bar pet puta vise. U vezi Kosova, ja ne znam koliko to kosta ali ja nikad ne bih potpisivao neke sporazume bez garancije. Na kraju, ko je izucavao istoriju mogao je da zakljuci da je zapad uvek od Srbije trazio da se zrtvuje za njihove interese. Na kraju krajeva, mozda je i dobro sto je Srbija zrtvovala Kosovo za nista jer oni su mogli da naprave situaciju, kao u prvom i drugom svetskom ratu, da 10-30% stanovnistva izgine za njihove interese. U svakom slucaju, verujem da ce se smilovati i u vreme ekonomske krize poslati neku humanitarnu pomoc. Mada i u to sumnjam...
pre 10 godina
Srbija je postala jako ozbiljna zemlja. Dobro je što SPS ne vodi odlučujuću rec. Inače ko bi nas shvatio ozbiljno kada u toku dana promenimo mišljenje i po nekoliko puta.
pre 10 godina
Dobri momci zadužiše Vulina da sprovede sporazum koji je za njega katastrofalan!
pre 10 godina
e pa "gosn'"daciicu jadno je da si sve sto si naucio od tvog pokojnog"gazde"- upotrebio, sli se nsdam da ce sve "nauceno I upotrbljeno" biti dovoljno za tvoje politicko "upokojenije"...g o t o v. si!!!
pre 10 godina
Ja da sam političar, a nisam, okrenuo bi se državama BRIKS-a i ostalima.
pre 10 godina
Ova izjava je potpuno kotraproduktivna sem ako vlast ni nema maneru da sprovede Sporazum. Ovo ce biti protumaceno u Bundestagu kao poziv na inacenje i bacanje krivice za neuspeh implementacije na EU, Evropa ce reagovati sa odlaganjem datuma sve dok neki ne shvate. Tamo ne pale besmislene ucene a svi dobro znaju kakva je reputacija Srbija za odrzavanje obecanog i potpisanog. Pa jos se nisu sprovele ni stvari koje su potpisane u sporazumcicu iz Tadicevog vremena.
pre 10 godina
Ne bih da slutim po zlu, ali očekujem da se zabrinuta Mrs/Miss Fajon oglasi ovih dana, u nastavku omiljene nam sage 'Srbija, azilanti i vize'.
pre 10 godina
@Bojan slazem se samo bih dodao da ni EU nije bez korupcije i kriminala ali to je sve mnogo prefinjenije nego kod nas. Kod nas se jos pucaju zbog poslova obezbijedjena
pre 10 godina
Meni su najzanimlivciji oni koji govore o okretanju zemljama BRIKS-a.
A do sada NI JEDNA od tih 5 drzava/zemalja nije pokazala da smo joj interesantni t5j. zainteresovala se, cak ni ponudila akamoli pruzila pomoc,...
pre 10 godina
Najpre referendum da li građani Srbije uopšte žele ulazak u EU, pa onda tražite datum početka pregovora. Jedino to je pošteno. Da završimo više sa tom EU.
pre 10 godina
Dačiću a sta je sa tvrdnjama da razlog potpisivanja sporazuma nije datum?m?
pre 10 godina
Mog entuzijazma za ulazak Srbije u EU odavno nema, tako da dobijanje ili nedobijanje datuma ne menja ništa u činjenici da EU odavno od svih ovde (na čelu sa aktuelnom vlašću) pravi budale. Ko god od političara nema ideja i decidiran stav o ključnim pitanjima, ko nema ekonomski program i ne veruje da može sopstvenim snagama da učini nešto za boljitak ove zemlje, uhvati se za EU kao za slamku spasa. Samo što ta slamka još nikoga nije spasila, i bolje nam je svima da umesto toga naučimo da plivamo na uzburkanom moru. Što budemo samostalniji, što budemo jači, čvršći u svojim stavovima, to će i EU morati da počne da nas uvažava umesto da nas pretvara u predmet sprdnje.
pre 10 godina
Jos malo senzacionalizma Premijera,kako bi dao na vaznosti SPS-u, cija konkretna dejstva ne mozemo zapaziti ni u jednom od nadleznih resora.
Srecom , te od njih i samo od njih, pitanja sporazuma nece zavisiti
pre 10 godina
E kad cujem ove iz LDPa, pitam se koje drzave su oni drzavljani?
Ovi nesrecnici na vlasti da odustanu od "primitivnih pretnji" kao odgovoru na verovatno "civilizovane" pretnje i ucene koje slusamo vise od 15 godina bez prestanka samo razlictog tonaliteta....
pre 10 godina
Prthodna VLada Srbije je bila demagoškio - populistički nastrojena. Demagoga smo se rešili . Ostaju još populisti da izađu iz vlasti.
(Otpravnik demokrata, 11. jun 2013 17:23)
Tačno tako, pa da preuzmete kompletni demagoško-populistički program, i postanete inokosni izvršioci istog.
pre 10 godina
Bolje d nam daju to svtlo pa da se naši političari otrezne već jednom.
pre 10 godina
Mnogo su se oni osilili toliko godina u vlasti i stalno nešto petljare.
pre 10 godina
Mislim da srpski pramac polako okrecemo na drugu stranu. Od ovih iz EU nema vajde. Ne vidim Srbiju narednih 7-8 godina u uniji. Samo uslovljavanja i nista konkretno.
pre 10 godina
Srecom ne pitate se vi nista nego Vucic!
pre 10 godina
Ako nam ne daju datum, znaci da imaju razlog da nas otkace. A onda po starom, kad Ti udje, ne mrdaj mnogo, ulazi sve dublje.
Mislim da su Nemci svesni da ako na sad puste, nema nazad, a to im se ne svidja.
pre 10 godina
Srbija je velike ustupke napravila po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU, a ne “zeleno svetlo”.
(danka, 11. jun 2013 18:06)
A ti pripadaš LDP-u?
pre 10 godina
Što se mene tiče, koliko vidim ovako misle SPS i DS, što je po meni totalno ne bitno jer se oni nisu ni pomerili kako bi rešili koji problem a samo nešto kritikuju. Briselski sporazum će biti sproveden pa kome to smeta šta da mu radimo.
pre 10 godina
Lako je siriti demagogiju! Sto nesto niste uradili dok ste bili zajedno na vlasti!
pre 10 godina
Ovo je bilo u posebnoj vesti a sad je ubačeno ovde:
"Sličnog mišljenja je i šef poslaničke grupe Demokratske stranke Borislav Stefanović koji je izjavio da nije izvesno da će Srbija dobiti datum za početak pregovora sa EU što, kako kaže, može imati vrlo negativne posledice po implementaciju briselskog sporazuma."
Reklo bi se da i pozicija i opozicija imaju iste stavove po ovom pitanju.
Ali nema veze daj da pljucnemo malo po sebi... Neki gradjani ove države jednostavno mrze društvo, državu i naciju kojoj pripadaju...
Date pljačkašu šta traži jer "gradjani" to traže od vas, onda kad pljačkaš, zamislite, traži još - ti isti gradjani viču na vas da ste krivi što se pljačkaš vratio po još!? I tako već godinama...
Blago nama sa nama samima...
pre 10 godina
Једино исправно решење је то.Ако нема датума,значи нема ни споразума.Јер ако две стране потписнице споразума,нека од нјих се не држи договор тада ни договор не важи.
pre 10 godina
Pa zasto vi niste resili problem kada ste zajedno bili na vlasti?!
pre 10 godina
Mozda ovaj put stvarno trebamo da zauzmemo stav, jer ovima iz EU nikad nece izgleda biti dosta.
pre 10 godina
Definitivno 5 oktobar 2000g, je bio plisani bunt i promena, ali 5 oktobar 2013g. ce biti definitivno revolucionarni dan i slavice se dugo...
Zli ljudi iz crveno-crne koalicije ovaj put vam je bolje da vidite gde cete da bezite na vreme...
(Krstic, 11. jun 2013 16:32)
'Ajde!? Smrz'o sam se od straha od vas "heroja" tzv. plišane revolucije :) . Koliko bi ste sada okupili ljudi posle svih razočaranja od strane DOS-a ?
pre 10 godina
Daj Boze! I onda se zna ko je kriv.
pre 10 godina
Ponajmanje imam razloga da pravdam nekog SPS- ovskog poslanika, niti sam za bilo kakve izjave koje konfrontiraju Srbiju od EU, ali 'ajde, realno pomislite, koga ce biti briga i ko ce imati bilo kakav motiv za sprovodjenje tog plana, ako odluka o dobijanju datuma bude nezadovoljavajuca. KOga ce da uopste zanima sporazum?
Ako ne dobijemo taj 'datum' svi ce biti na gubitku. Najvise KOsovo. Ovo je situacija u kojoj ce iracionalni glasaci SNS da progutaju svaku pricu o EU. A, oni odlucuju o sudbini ove zemlje. nadam se da ce EU i to imati u vidu, ako zeli da iskoristi 'povoljan vetar'.
pre 10 godina
"cinguliminguli"je zborio najmudrije...
pre 10 godina
(Alex, 11. jun 2013 15:40)
Misliš da će tvoje demokrate da se vrate na vlast?
Hahhahahaha
pre 10 godina
U briselski sporazum je mnogo uloženo , vremena , truda i znanja da bi EU dozvolila da se isti blokira. Verujemo da će Srbija na Vidovdan dobiti datum za otpočinjanje pregovora jer je to u interesu i Srbije ,i Kosova i EU.
pre 10 godina
Ako je iko ucinio toliko napora kao Srbija, ucinila je i velike ustupke napravila po pitanju Kosova. Gospodin Aleksandar Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Koju niko pre njega nije smeo u proteklih 2o godina ni da pokrene a kamoli da resava. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU.
pre 10 godina
Na žalost ne pita se Aleksandar Vučić mnogo, pita se premijer Srbije Ivica Dačić da je Aleksandar Vučić imao veće ingerencije Srbija bi dobila datum u junu. Implementacija će biti sprovedena onako kako je sporazum nalaže. Datum zavisi od premijer i EU. Srbija je zahvaljujući Aleksandru Vučiću zaslužila datum. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.
pre 10 godina
Na žalost ne pita se Aleksandar Vučić mnogo, pita se premijer Srbije Ivica Dačić da je Aleksandar Vučić imao veće ingerencije Srbija bi dobila datum vec u junu. Implementacija sporazuma će biti sprovedena onako kako je sporazum dogovoreno i potpisano . Datum zavisi od premijera i EU. Srbija je zahvaljujući Aleksandru Vučiću zaslužila datum. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. Pretiti u ovom trenutku nije dobro. Jer se meri svaka izgovorena rec, pogotovu sa nase strane.
pre 10 godina
Srbija je velike ustupke napravila po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU, a ne “zeleno svetlo”.
pre 10 godina
Ukoliko Srbija ne dobije datum za pocetak pregovora sa EU, bice to ogroman gubitak, ali ne znaci da ce svet stati. Definitivno ce se na mnogo toga odraziti. Potpredsednik Vucic ce uciniti sve napore, da u junu ili makar do kraja godine, Srbija dobije datum, jer su mu interesi Srbije i Srpskog naroda na prvom mestu.
pre 10 godina
@(cinguliminguli, 11. jun 2013 17:37)
Po tvom komentaru rekao bih da nisi za Srbiju a i da nisi naš, pa s tim u vezi mogu ti reći da Srbi rade, al ne dozvoljavaju da bivaju ucenjeni. A što se tiče dal će da se stopira Briselski sporazum ako ne dobijemo datum, ja mislim da neće.
pre 10 godina
Srecom ne pitate se vi nista nego Vucic!
pre 10 godina
Sve ovo sto se dogadja oko datuma je jedan veliki politicko medijski intermeco nase vlade.Ja bih naj vise voleo da ih EU pritisne samo sa jednim ciljem a to je kriminal politickog vrha i njegovo razotkrivanje u zadnjih 20 godina.Posto gospoda ne bi bila voljna da se to preispita jer vrana vrana oci ne vadi onda i nema datuma .A sto se tice EU oni ce i dalje da ucenjuju.Mocni su i gledaju svoj interes.Sto se Srbije tice ucenjivace je dok imaju interes.Na zalost i dobijanjem datuma Srbija nece dobiti.I dalje ce biti isto.
pre 10 godina
To sto u SPS-u nista ne shvataju je cisto normalno. Takav im je predsednik stranke. Ocigledno je da im je I DS jako blizu.
pre 10 godina
Mislim da se o primeni sporazuma najviše pita SNS, a ne samo SPS. Siguran sam da Vučić zna šta radi i da neće blokirati primenu sporazma bez obzira da li ćemo dobiti datum 28 juna.
pre 10 godina
Hvala bogu sto sada ovakva odluka ne zavisi kao pre 14 godina od SPS-a!
pre 10 godina
Ukoliko ne dobijemo datum za pocetak pregovora sa EU u junu, to moze da izazove blokadu realizacije briselskog sporazuma, smatraju u SPS-u i DS-u.
pa obe ove premudre partije nam godinama obecavale ulazak u EU, ili su to sada zaboravile?
pre 10 godina
Dacic cvrsta ruka Sps-a!
pre 10 godina
Siguran sam da Vučić neće blokirati primenu sporazuma ukoliko datum ne bude 28 juna, jer bi to bilo loše po državu i narod, a on je već pokazao da mu je stalo do ove države a ne do rejtinga.
pre 10 godina
Poslanik Liberalno demokratske partije Bojan Dzuric pozvao je, s druge strane, vlast da odustane od "primitivnih metoda pretnji Briselu" da se nece sprovoditi briselski sporazum ako Srbija ne dobije datum za pocetak pregovora sa EU.
A ko vas sa 2% podrske za bilo sta pita?
pre 10 godina
Srbija, kako je dodao, smatra da je ucinila sve ono sto je bilo do nje, jer je uslov bio postizanje briselskog sporazuma i plana o njegovoj implementaciji, sto je i uradzeno.
Srbija je ucinila i vise nego sto se od nje trazilo, isponizavali smo sami sebe onoliko sve zarad datuma, pa hajde da se vise i ova agonija okonca.
pre 10 godina
Verovatno ce imati negativne posledice i izazvace nezadovoljstvo jer ova Vlada je ucinila mnogo da bi dobila datum. Zasluzila je Srbija taj datum i ne treba pominjati nikakva zelena svetla i uslovne datume, MZ treba dobro da razmisli o tome koliko lose ce biti ako ne dobijemo datum!!
pre 10 godina
Sadašnjoj politici nema mesta populizmu.
pre 10 godina
Posle svih napora i preuzimanja odgovornosti cak i za ogromne greske u diplomatiji prethodnog rezima, potpuno bi suludo bilo da datum ne dobijemo.
pre 10 godina
Ako ne dobijemo datum, znaci da su nas po ko zna koji put napravili budalama, to je bar vrlo prosto.
pre 10 godina
Podsetimo, premijer Srbije i predsednik SPS-a Ivica Dacic izjavio je da ce Srbija biti prevarena ukoliko ne dobije pozitivnu odluku Saveta EU o datumu pocetka pregovora o clanstvu u Evropskoj uniji.
tacnije, ispascemo budale po ko zna koji put zbog visegodisnje ocajno vodjene politike u kojoj je ucestvovao i Dacic.
pre 10 godina
Ako nema datuma, Srbija vise da se ne odaziva. Ne treba to nazvati blokadom, vec ih izbegavati i nista ne ciniti osim na unutrasnjem planu. Pa kad se oni ne oglusavaju na nase potrebe, onda reciprocno. Sto je dosta, dosta smo sedruzili i davali.
pre 10 godina
Srecom ne pitate se vi nista nego Vucic!
pre 10 godina
Na žalost ne pita se Aleksandar Vučić mnogo, pita se premijer Srbije Ivica Dačić da je Aleksandar Vučić imao veće ingerencije Srbija bi dobila datum u junu. Implementacija će biti sprovedena onako kako je sporazum nalaže. Datum zavisi od premijer i EU. Srbija je zahvaljujući Aleksandru Vučiću zaslužila datum. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.
pre 10 godina
E OVOM IZJAVOM STE UPRAVO ODUŠEVILI EVROPLJANE, PUCALI STE SEBI U KOLENO. Što sebi, nego što nama? Biće em ganuti, em potrešeni.
pre 10 godina
Srbija je velike ustupke napravila po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU, a ne “zeleno svetlo”.
pre 10 godina
Ako je iko ucinio toliko napora kao Srbija, ucinila je i velike ustupke napravila po pitanju Kosova. Gospodin Aleksandar Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Koju niko pre njega nije smeo u proteklih 2o godina ni da pokrene a kamoli da resava. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU.
pre 10 godina
Na žalost ne pita se Aleksandar Vučić mnogo, pita se premijer Srbije Ivica Dačić da je Aleksandar Vučić imao veće ingerencije Srbija bi dobila datum vec u junu. Implementacija sporazuma će biti sprovedena onako kako je sporazum dogovoreno i potpisano . Datum zavisi od premijera i EU. Srbija je zahvaljujući Aleksandru Vučiću zaslužila datum. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. Pretiti u ovom trenutku nije dobro. Jer se meri svaka izgovorena rec, pogotovu sa nase strane.
pre 10 godina
Ja da sam političar, a nisam, okrenuo bi se državama BRIKS-a i ostalima.
pre 10 godina
Samoizolacija drugi deo, opet u režiji SPS-a i radikala.
Jao kad vam narod izadje na ulice, ni u mišijoj rupi nećete biti sigurni!
Setite se Čaušeskog i njegove žene...
pre 10 godina
Ukoliko Srbija ne dobije datum za pocetak pregovora sa EU, bice to ogroman gubitak, ali ne znaci da ce svet stati. Definitivno ce se na mnogo toga odraziti. Potpredsednik Vucic ce uciniti sve napore, da u junu ili makar do kraja godine, Srbija dobije datum, jer su mu interesi Srbije i Srpskog naroda na prvom mestu.
pre 10 godina
Mozda ovaj put stvarno trebamo da zauzmemo stav, jer ovima iz EU nikad nece izgleda biti dosta.
pre 10 godina
Nije pametno pričati o blokadi. Pretnja blokadom je samo još više razlog da Nemci ne odobre datum Srbiji. Nemačka će da odobri datum kad implementacija sporazuma dosegne tačku od koje nema povratka i blokada sporazuma više nije moguća.
pre 10 godina
Koji je pa ovaj, strucnjak zasta? Pa EU ne juri vas da se pridruzite vi jurite EU. Sacekaj te odluku pa onada reagujte a ne da trcite pred rudu kao sto ste uvek radili. Samo vi dizite retoriku pa ce te dobiti po nosu a onda ce te pitati sta jos treba da damo.
pre 10 godina
Vi Srbi samo nekog vraga pretite (ništa drugo i neznate). Bolje vam je da šutite i da radite.
pre 10 godina
Srecom ne pitate se vi nista nego Vucic!
pre 10 godina
Đuriću, da uvedemo u škole predmet uvlačenje u nemačku bulju?
pre 10 godina
Nikada Srbija nece dobiti datum dok traje kriza u EU. Ja zivim na zapadu 20 godina i dobro ih poznajem. Oni znaju lepo da komuniciraju, da se smeskaju, obecavaju i lepo pricaju. Medjutim, da bi ti oni nesto dali, potrebno je da za njih zaradis bar pet puta vise. U vezi Kosova, ja ne znam koliko to kosta ali ja nikad ne bih potpisivao neke sporazume bez garancije. Na kraju, ko je izucavao istoriju mogao je da zakljuci da je zapad uvek od Srbije trazio da se zrtvuje za njihove interese. Na kraju krajeva, mozda je i dobro sto je Srbija zrtvovala Kosovo za nista jer oni su mogli da naprave situaciju, kao u prvom i drugom svetskom ratu, da 10-30% stanovnistva izgine za njihove interese. U svakom slucaju, verujem da ce se smilovati i u vreme ekonomske krize poslati neku humanitarnu pomoc. Mada i u to sumnjam...
pre 10 godina
Najpre referendum da li građani Srbije uopšte žele ulazak u EU, pa onda tražite datum početka pregovora. Jedino to je pošteno. Da završimo više sa tom EU.
pre 10 godina
Ko se vise interesuje za EU ? Po statistici skoro niko i ne zeli tamo.
pre 10 godina
Једино исправно решење је то.Ако нема датума,значи нема ни споразума.Јер ако две стране потписнице споразума,нека од нјих се не држи договор тада ни договор не важи.
pre 10 godina
cik da blokirate sporazum!!
pre 10 godina
Srbija je velike ustupke napravila po pitanju Kosova. Gospodin Vučić je otpočeo žestoku i bezkompromisnu borbu protiv korupcije i kriminala. Nadam se da će evropski zvaničnici sve ovo znati da cene, i da će Srbija, a to je u interesu svih nas, ma kojoj stranci da pripadamo, dobiti datum za pregovore o pristupanju EU, a ne “zeleno svetlo”.
(danka, 11. jun 2013 18:06)
A ti pripadaš LDP-u?
pre 10 godina
Komentari koje citam samo potvrduju da je Srbija dugo vremena bila izolirana od Svijeta pa malo izgubila i dodir sa stvarnoscu. Vidimo se u EU za 10-15 godina. Pozdrav iz Zagreba.
pre 10 godina
Mislim da srpski pramac polako okrecemo na drugu stranu. Od ovih iz EU nema vajde. Ne vidim Srbiju narednih 7-8 godina u uniji. Samo uslovljavanja i nista konkretno.
pre 10 godina
Definitivno 5 oktobar 2000g, je bio plisani bunt i promena, ali 5 oktobar 2013g. ce biti definitivno revolucionarni dan i slavice se dugo...
Zli ljudi iz crveno-crne koalicije ovaj put vam je bolje da vidite gde cete da bezite na vreme...
(Krstic, 11. jun 2013 16:32)
'Ajde!? Smrz'o sam se od straha od vas "heroja" tzv. plišane revolucije :) . Koliko bi ste sada okupili ljudi posle svih razočaranja od strane DOS-a ?
pre 10 godina
E kad cujem ove iz LDPa, pitam se koje drzave su oni drzavljani?
Ovi nesrecnici na vlasti da odustanu od "primitivnih pretnji" kao odgovoru na verovatno "civilizovane" pretnje i ucene koje slusamo vise od 15 godina bez prestanka samo razlictog tonaliteta....
pre 10 godina
Samo vi pretite! Nesto drugo i ne znate, osim da pretite!
pre 10 godina
U briselski sporazum je mnogo uloženo , vremena , truda i znanja da bi EU dozvolila da se isti blokira. Verujemo da će Srbija na Vidovdan dobiti datum za otpočinjanje pregovora jer je to u interesu i Srbije ,i Kosova i EU.
pre 10 godina
(Alex, 11. jun 2013 15:40)
Misliš da će tvoje demokrate da se vrate na vlast?
Hahhahahaha
pre 10 godina
Stara,uspesna,potvrdjena i oprobana taktika srba.Neverovatno.
pre 10 godina
Taj sporazum u prevodu znaci NORMALIZACIJA odnosa,pre svega zbog ljudi koji zive dole. I sad NORMALIZACIJU nece da primenjuju. Jos jedan dokaz da kaskamo za Africkim zemljama. Kakva crna Evropa.
pre 10 godina
Definitivno 5 oktobar 2000g, je bio plisani bunt i promena, ali 5 oktobar 2013g. ce biti definitivno revolucionarni dan i slavice se dugo...
Zli ljudi iz crveno-crne koalicije ovaj put vam je bolje da vidite gde cete da bezite na vreme...
pre 10 godina
Zadnji put kad ste siljili k#### na zapad bombardovali su nas ajd da vidimo sta ce biti sad
pre 10 godina
@(cinguliminguli, 11. jun 2013 17:37)
Po tvom komentaru rekao bih da nisi za Srbiju a i da nisi naš, pa s tim u vezi mogu ti reći da Srbi rade, al ne dozvoljavaju da bivaju ucenjeni. A što se tiče dal će da se stopira Briselski sporazum ako ne dobijemo datum, ja mislim da neće.
pre 10 godina
Socialiste prete Evropi, budalastine! Ovo me podseca na Milosevicevo vreme, pa cekaj, to su ovi isti. Nadam se Srbija nece opet isto proci. Joj Boze, preslo je vreme odavno da se ova stranka istera sa politiku scenu.
pre 10 godina
To to samo ostro, ako treba i u rat opet drugovi socijalisti,tu samo...
pre 10 godina
tako se radi kad ruski orientaciona politika trazi izgovor. Nismo zaboravili da Dacic ne radi nista konkretno da ne konsultuje sa Moskvom.
Pametan cuti i saceka izhod !
pre 10 godina
Srbija je postala jako ozbiljna zemlja. Dobro je što SPS ne vodi odlučujuću rec. Inače ko bi nas shvatio ozbiljno kada u toku dana promenimo mišljenje i po nekoliko puta.
pre 10 godina
Pa jeste li rekli da Kosovo resavate zbog nas samih, a ne zbog datuma i Evrope? Koga li vise zamajavate?
Ova izjava je potresla celu EU!
pre 10 godina
daleko smo mi da nekome pretimo..mnogo daleko..nazalost..
pre 10 godina
Lako je siriti demagogiju! Sto nesto niste uradili dok ste bili zajedno na vlasti!
pre 10 godina
Molim Boga za nov BMW do 2016. Ako ga ne vozim do 2017, niti ću da palim sveće, ni crkva da me vidi, neće.
pre 10 godina
Ako nam ne daju datum, znaci da imaju razlog da nas otkace. A onda po starom, kad Ti udje, ne mrdaj mnogo, ulazi sve dublje.
Mislim da su Nemci svesni da ako na sad puste, nema nazad, a to im se ne svidja.
pre 10 godina
Mog entuzijazma za ulazak Srbije u EU odavno nema, tako da dobijanje ili nedobijanje datuma ne menja ništa u činjenici da EU odavno od svih ovde (na čelu sa aktuelnom vlašću) pravi budale. Ko god od političara nema ideja i decidiran stav o ključnim pitanjima, ko nema ekonomski program i ne veruje da može sopstvenim snagama da učini nešto za boljitak ove zemlje, uhvati se za EU kao za slamku spasa. Samo što ta slamka još nikoga nije spasila, i bolje nam je svima da umesto toga naučimo da plivamo na uzburkanom moru. Što budemo samostalniji, što budemo jači, čvršći u svojim stavovima, to će i EU morati da počne da nas uvažava umesto da nas pretvara u predmet sprdnje.
pre 10 godina
Ponajmanje imam razloga da pravdam nekog SPS- ovskog poslanika, niti sam za bilo kakve izjave koje konfrontiraju Srbiju od EU, ali 'ajde, realno pomislite, koga ce biti briga i ko ce imati bilo kakav motiv za sprovodjenje tog plana, ako odluka o dobijanju datuma bude nezadovoljavajuca. KOga ce da uopste zanima sporazum?
Ako ne dobijemo taj 'datum' svi ce biti na gubitku. Najvise KOsovo. Ovo je situacija u kojoj ce iracionalni glasaci SNS da progutaju svaku pricu o EU. A, oni odlucuju o sudbini ove zemlje. nadam se da ce EU i to imati u vidu, ako zeli da iskoristi 'povoljan vetar'.
pre 10 godina
Mozda ja ne vidim dobro odavde iz Londona ali je cinjenica da su Rusi dali $500 mil. ZA BUDZET SRBIJE!. Obratite paznju ZA BUDZET!To jest, da bi Srbija mogla da postoji kao drzava. E sad, poznato je da 6000 nemackih firmi radi u Rusiji i da su odnosi izmedju dve zemlje sasvim solidni. Uz to, ruske banke su stigle u Srbiju, investiraju u infrastrukturu, naftovot .... Dakle, zasto bi Rusi investirali u zemlju koja hoce u EU ... Dodatje tu i ceste posete nasih politicara rusiji i izvucite zakljucke. Recimo sta ako su se Rusi i Nemci dogovorili da Srbija ide Rusima!? Mozda bude, al ne mora da znaci. Al $500 mil. se na daje na bale oci.
pre 10 godina
Ma samo da imamo opravdanje da ne sprovodimo Briselski Sporazum, koga i ovako svim nevidljivim silama blokiramo, a onda ce da usledi bljesak na Kosovu umesto oluje i tu ce nam biti kraj.
Tada cemo uzeti motke u ruke i resiti sve probleme ove vlasti!
A mozda bi gospodin Vucic mogao opet da ode do Kosovske Mitrovice na konsultacije da bi potvrdio sumnje Evrope i sveta u iskrenost rada nase vlasti za ulazak Srbije u zajednicu civilizovanih!
pre 10 godina
Aha, i Kumanovski sporazum nije bio kapitulacija, već pobeda nad NATO-om....
Konstantno, dugogodišnje, izvrtanje činjenica je vredjanje zdravog razuma, ne samo gradjana Srbije već i svetskih zvaničnika.
NEsprovodjenje Briselskog sporazuma blokira dobijanje datuma pristupanja EU. To je isto kao kada se zaposlite. NE možete da dobijete platu unapred, već najpre morate da je zaradite tj. odradite ceo mesec. TAČKA!
pre 10 godina
Ucjenama necete dobiti datum, kao ni sporazumom na papiru. Dok sve bude u primjeni u praksi, i vidi se da sve funkcionira, tada ce biti napretka.
Tako vam to funkcionira. Dizanje huke u javnosti, od premijera, ministara, ili ikoga drugoga, nece impresionirati EU. Traze se konkretni rezultati.
Isto ce biti i sa slijedecim zemljama, kod kojih vidim velike probleme u pregovorima, posebice npr u Bosni koja nema dogovora oko JMBGa, a kamoli ce oko vaznih reformi.
Od svih zemalja na lageru, Crna Gora ce mozda imati najmanje problema.
pre 10 godina
Srbija preti praznom puskom i bez zrna baruta.
pre 10 godina
Ko to nama najavljuje izbore? CCCCC
pre 10 godina
Prthodna VLada Srbije je bila demagoškio - populistički nastrojena. Demagoga smo se rešili . Ostaju još populisti da izađu iz vlasti.
pre 10 godina
Idite bre vise u Evropu , pustite nas da zivimo malo, prodje mi detinstvo i mladost sada sam otac a mozda cu i deda da postanem dok svi odete u evropu...
pre 10 godina
Ih bre,oni nas mrze ,a mi bas hteli u EU,cccc sta ti je zivot ,eto ne vredi a sve smo pokusali...Pa ljudi jel vi verujete ovoj bandi crvenoj ili ste zaboravili s kim imate posla?
pre 10 godina
Žalosno je kako ovi ljudi razumeju EU i integracije. Jasno je da oni to ne rade iz ubeđenja da postanemo uređena demokratska zemlja jer takvo društvo nije za njih, već sve rade iz razloga da bi nešto dobili. Sad još i ucenjujemo EU. Pa ako smo poptisali sporazum da bi rešili problem Kosova zbog nas samih ne zbog bilo čega drugog (kao što su govorili), onda ne treba da pretimo time da nećemo da ga sprovodimo. A u tome i jeste stvar što je u suštini to samo slovo na papiru, a ovi iz EU vrlo dobro znaju da je (kako SPS poslanik sam kaže) želja da dobijemo nešto jedini način da radimo ono što treba.
pre 10 godina
Ovo je bilo u posebnoj vesti a sad je ubačeno ovde:
"Sličnog mišljenja je i šef poslaničke grupe Demokratske stranke Borislav Stefanović koji je izjavio da nije izvesno da će Srbija dobiti datum za početak pregovora sa EU što, kako kaže, može imati vrlo negativne posledice po implementaciju briselskog sporazuma."
Reklo bi se da i pozicija i opozicija imaju iste stavove po ovom pitanju.
Ali nema veze daj da pljucnemo malo po sebi... Neki gradjani ove države jednostavno mrze društvo, državu i naciju kojoj pripadaju...
Date pljačkašu šta traži jer "gradjani" to traže od vas, onda kad pljačkaš, zamislite, traži još - ti isti gradjani viču na vas da ste krivi što se pljačkaš vratio po još!? I tako već godinama...
Blago nama sa nama samima...
pre 10 godina
Time sto je vlada Srbije na poziciju sefa tima za provodjenje sporazuima postavila osobu koja se ne slaze sa sporazumom [Vulin] i koja je radi toga podnela ostavku, vlada je i pre datuma pokazla da u stvari vec sada blokira sporazum
pre 10 godina
djuric jedini shvata kako sve funkcionise. toliko
pre 10 godina
ko to tamo mlatara praznom pus....jel´iz ekipe ...niko ne sme da vas bij...
pre 10 godina
Pa zasto vi niste resili problem kada ste zajedno bili na vlasti?!
pre 10 godina
Ovakav pristup samo ide u prilog tome da namere nase drzavne administracije u kontekstu Briselskog sporazuma nisu iskrene i potkrepljuju sumnje Nemaca. Autogol kakav se retko prima. Amaterizam i nezrelost na delu.
pre 10 godina
Meni bas i nije najjasnije zasto ljudi smatraju da smo mi za Evropsku Uniju?Sta cemo to mi kao zemlja i kao nacija doneti toj zajednici?Korumpirani smo do besvesti,osiromaseni isto tako,stopa nezaposlenosti je probila plafon,poljoprivreda,zdravstvo propali nacisto...kasa nam je prazna a zemlja u kreditima koje ce vracati narednih 10 generacija...o kriminalu svakojake vrste jos i da ne govorim...A Evropska Unija je zajednica zasnovana na medjusobnom interesu i prosperitetu...dok za nas ona predstavlja slamku spasa jer na drugi nacin ne mozemo da obezbedimo novac da pokrpimo rupe koje su 13 godina lose politike napravile...A sta cemo mi njima dati?Ono cime se dicimo po novinama?Splavove,lepe devojke,nocne klubove,izlaske do jutra?Nismo realni...nikako da shvatimo da nije problem u njima...problem je u nama.
pre 10 godina
Prthodna VLada Srbije je bila demagoškio - populistički nastrojena. Demagoga smo se rešili . Ostaju još populisti da izađu iz vlasti.
(Otpravnik demokrata, 11. jun 2013 17:23)
Tačno tako, pa da preuzmete kompletni demagoško-populistički program, i postanete inokosni izvršioci istog.
pre 10 godina
Bolje d nam daju to svtlo pa da se naši političari otrezne već jednom.
pre 10 godina
"Ako ne dobijemo datum" ne sprovesti Briselski sporazum" I sta onda ,kome gore nego srbima?!
pre 10 godina
Ovakve izjave ne pomažu nikome.
pre 10 godina
Preti mis medvedu. Za briselski sporazum ce da nas ucene vizama. I eto i sporazum i daleko od EU. Gde cete bre vi sa njima da se kacite. A onda izbori i ode Ivica u ...
pre 10 godina
Ko ne postuje svoju rec, ne zasluzuje da mu se postuje data rec.
pre 10 godina
Što se mene tiče, koliko vidim ovako misle SPS i DS, što je po meni totalno ne bitno jer se oni nisu ni pomerili kako bi rešili koji problem a samo nešto kritikuju. Briselski sporazum će biti sproveden pa kome to smeta šta da mu radimo.
pre 10 godina
Ako blokirate sporazum cela EU će na bolovanje, zabole ih .., znaš već.
pre 10 godina
Uz duzno postovanje ljudi koji daju komentare na ovu temu,dozvolite mi da se ispovracam na komentar doticne gospodje VANESE.Aman gospodjo pa toliko slihtanje gospodinu Vucicu je odvratno,pa makar i da ste mu najblizi rod.Datum necemo dobiti zato sto nismo iskreni prema primeni sporazuma,sto nista nismo uradili u sudsvu, sto o korupciji samo vi mislite da se ova vlada iskreno bori,sto nam je zemlja pred bankrotom,a vi o krivcu DACICU I SPASITELJU VUCICU.
pre 10 godina
Dragi naši političari, podeliću dve stvari sa vama:
Prvo, Evropa hoće da vidi da mi sprovodimo stvari koje pokazuju da zastupamo iste vrednosti kao i oni (a ne samo da pričamo o tome). Bilo koji potpisani sporazum ne vredi ništa ako se ne sprovodi, a mi smo u ovom milenijumu za toliko stvari rekli da ćemo ih uraditi, sa ili bez sporazuma, i onda ostali samo na nameri.
Drugo, mnogo bitnije, svojevremeno je Velika Britanija dva puta bezuspešno tražila prijem u EU da bi joj zahtev bio uvažen tek iz trećeg puta. Razlog prva dva odbijanja: De Golu se tako htelo.
Sad dragi političari lepo preispitajte vaš evropski put i razrešte sami sa sobom šta hoćete, a onda tako uradite već jednom.
pre 10 godina
Ista Milosevicevska politika zavlacenja,laznih obecanja,jajarenja,odugovlacenja,pilicarenja...
Kad se bolje razmisli,Srbija i ne zna drugacije.
Pa kostalo sta kosta,a kostace skupo.I to obicnu
raju najvise.Zivela nebeska Srbija.Ziveo Vladimir
Vladimirovic.
pre 10 godina
Koliko ja znam,od uslova koje Srbija treba da ispuni je i pocetak primene sporazuma,da bi se dobio datum a ne obrnuto,i Kipar je nesto pretio i cekao odgovor Moskve pa BANKROT.
pre 10 godina
Ne bih da slutim po zlu, ali očekujem da se zabrinuta Mrs/Miss Fajon oglasi ovih dana, u nastavku omiljene nam sage 'Srbija, azilanti i vize'.
pre 10 godina
Netreba nikakav referrendum u Srbiju jer Srbija nije zainteresovana za ulazak u EU nego je zainteresovana za FONDE EU-a u Koje ce uzeti Pare to zanju i Njemci i cela EVROPA pa zato je tesko dace dobiti Datum.
pre 10 godina
I uplasi se Evropa od Ivice...
pre 10 godina
Jos malo senzacionalizma Premijera,kako bi dao na vaznosti SPS-u, cija konkretna dejstva ne mozemo zapaziti ni u jednom od nadleznih resora.
Srecom , te od njih i samo od njih, pitanja sporazuma nece zavisiti
pre 10 godina
Još da imamo jaka "ledja" pa da uslovljamo.....ali ovako....
pre 10 godina
e pa "gosn'"daciicu jadno je da si sve sto si naucio od tvog pokojnog"gazde"- upotrebio, sli se nsdam da ce sve "nauceno I upotrbljeno" biti dovoljno za tvoje politicko "upokojenije"...g o t o v. si!!!
pre 10 godina
Nekim pretnjama se ne postize nista.
Ovaj narod ne voli da se vraca u devedesete gospodine Dacicu.
Ako niste spremni da teret svojih postupaka i odgovornost iznesete onda napustite mesto premijere.
Srbiji treba vodja i u dobru i u zlu.
pre 10 godina
"cinguliminguli"je zborio najmudrije...
pre 10 godina
Narod je sigurno zaboravio kako se to zavrsilo kada su isti ovi isto pricali, pa ih je zato ponovo izglasao, ali zato oni nisu to zaboravili. Izgleda da hoće da nam ponove ono sto su nam navukli pre 14 godina.
pre 10 godina
Daj Boze! I onda se zna ko je kriv.
pre 10 godina
@Bojan slazem se samo bih dodao da ni EU nije bez korupcije i kriminala ali to je sve mnogo prefinjenije nego kod nas. Kod nas se jos pucaju zbog poslova obezbijedjena
pre 10 godina
"Ukoliko ne dobijemo datum za početak pregovora sa EU u junu, to može da izazove blokadu realizacije briselskog sporazuma, smatraju u SPS-u i DS-u."
Pre mesec i po dana je "opravdanje" za predaju Kosova i Metohije bilo da ne bi mogli da ga odbranimo ako bi Pristina htela oruzjem da pokori Sever. Pitam se onda sta se to promenilo na vojnom planu za ovih 7 nedelja da sada to mozemo da uradimo ? Jesu li mozda vec stigli oni ruski migovi ili S300 ?
pre 10 godina
K otebe pita sta Srbija zaslužuje??? Drzava u ostem haosu, kojoj treba vreme da se uvede u red... Nemate vi pojma sta je normalna yemlja i sta su standardi jedne normalne drzave. Tuga ko nam vodi vladu.. To vam je pravi nacin, ucenite EU pa cete tek videti posledice...
pre 10 godina
Opa, SPS preti.
Ajde recite sta je realizirano od implementacije, bar jednu tacku.
Nista. Cak ni one barikade u Mitrovici niste uspeli da uklonite.
Pa nisu oni u Bundestagu bas toliko naivni da se upecaju na paraf.
Bolje bi nam bilo da se nesto stvarno radi. A mi, cak i onaj Vucic umuknuo. Do pre neki dan i sami ste govorili implementacija pa datum.
pre 10 godina
Meni su najzanimlivciji oni koji govore o okretanju zemljama BRIKS-a.
A do sada NI JEDNA od tih 5 drzava/zemalja nije pokazala da smo joj interesantni t5j. zainteresovala se, cak ni ponudila akamoli pruzila pomoc,...
pre 10 godina
Mnogo su se oni osilili toliko godina u vlasti i stalno nešto petljare.
pre 10 godina
Ova izjava je potpuno kotraproduktivna sem ako vlast ni nema maneru da sprovede Sporazum. Ovo ce biti protumaceno u Bundestagu kao poziv na inacenje i bacanje krivice za neuspeh implementacije na EU, Evropa ce reagovati sa odlaganjem datuma sve dok neki ne shvate. Tamo ne pale besmislene ucene a svi dobro znaju kakva je reputacija Srbija za odrzavanje obecanog i potpisanog. Pa jos se nisu sprovele ni stvari koje su potpisane u sporazumcicu iz Tadicevog vremena.
pre 10 godina
nasi funkcioneri opasno brkaju loncice kad kazu da ce nedobijanje datuma ugroziti realizaciju sporazuma. Upravo je realizacija sporazuma bila i jeste uslov za dobijanje datuma. Nasi bi evropske pare sto pre, a sporazum posle da koce. Nece moci, Nemci znaju s kim imaju posla. Potpis nista ne znaci, ako se to i ne sprovede u delo. Prema tome, opet smo mi na potezu.
pre 10 godina
Dacic cvrsta ruka Sps-a!
pre 10 godina
Dobri momci zadužiše Vulina da sprovede sporazum koji je za njega katastrofalan!
pre 10 godina
Dačiću a sta je sa tvrdnjama da razlog potpisivanja sporazuma nije datum?m?
pre 10 godina
Hvala bogu sto sada ovakva odluka ne zavisi kao pre 14 godina od SPS-a!
pre 10 godina
Verovatno ce imati negativne posledice i izazvace nezadovoljstvo jer ova Vlada je ucinila mnogo da bi dobila datum. Zasluzila je Srbija taj datum i ne treba pominjati nikakva zelena svetla i uslovne datume, MZ treba dobro da razmisli o tome koliko lose ce biti ako ne dobijemo datum!!
pre 10 godina
Posle svih napora i preuzimanja odgovornosti cak i za ogromne greske u diplomatiji prethodnog rezima, potpuno bi suludo bilo da datum ne dobijemo.
pre 10 godina
Sve ovo sto se dogadja oko datuma je jedan veliki politicko medijski intermeco nase vlade.Ja bih naj vise voleo da ih EU pritisne samo sa jednim ciljem a to je kriminal politickog vrha i njegovo razotkrivanje u zadnjih 20 godina.Posto gospoda ne bi bila voljna da se to preispita jer vrana vrana oci ne vadi onda i nema datuma .A sto se tice EU oni ce i dalje da ucenjuju.Mocni su i gledaju svoj interes.Sto se Srbije tice ucenjivace je dok imaju interes.Na zalost i dobijanjem datuma Srbija nece dobiti.I dalje ce biti isto.
pre 10 godina
Ukoliko ne dobijemo datum za pocetak pregovora sa EU u junu, to moze da izazove blokadu realizacije briselskog sporazuma, smatraju u SPS-u i DS-u.
pa obe ove premudre partije nam godinama obecavale ulazak u EU, ili su to sada zaboravile?
pre 10 godina
Srbija, kako je dodao, smatra da je ucinila sve ono sto je bilo do nje, jer je uslov bio postizanje briselskog sporazuma i plana o njegovoj implementaciji, sto je i uradzeno.
Srbija je ucinila i vise nego sto se od nje trazilo, isponizavali smo sami sebe onoliko sve zarad datuma, pa hajde da se vise i ova agonija okonca.
pre 10 godina
To sto u SPS-u nista ne shvataju je cisto normalno. Takav im je predsednik stranke. Ocigledno je da im je I DS jako blizu.
pre 10 godina
Mislim da se o primeni sporazuma najviše pita SNS, a ne samo SPS. Siguran sam da Vučić zna šta radi i da neće blokirati primenu sporazma bez obzira da li ćemo dobiti datum 28 juna.
pre 10 godina
Sadašnjoj politici nema mesta populizmu.
pre 10 godina
Siguran sam da Vučić neće blokirati primenu sporazuma ukoliko datum ne bude 28 juna, jer bi to bilo loše po državu i narod, a on je već pokazao da mu je stalo do ove države a ne do rejtinga.
pre 10 godina
Poslanik Liberalno demokratske partije Bojan Dzuric pozvao je, s druge strane, vlast da odustane od "primitivnih metoda pretnji Briselu" da se nece sprovoditi briselski sporazum ako Srbija ne dobije datum za pocetak pregovora sa EU.
A ko vas sa 2% podrske za bilo sta pita?
pre 10 godina
Ako ne dobijemo datum, znaci da su nas po ko zna koji put napravili budalama, to je bar vrlo prosto.
pre 10 godina
Podsetimo, premijer Srbije i predsednik SPS-a Ivica Dacic izjavio je da ce Srbija biti prevarena ukoliko ne dobije pozitivnu odluku Saveta EU o datumu pocetka pregovora o clanstvu u Evropskoj uniji.
tacnije, ispascemo budale po ko zna koji put zbog visegodisnje ocajno vodjene politike u kojoj je ucestvovao i Dacic.
108 Komentari
Sortiraj po: