Utorak, 13.09.2011.

10:00

Pretnja huligani a ne mirni građani

Organizatori Parade ponosa pozvali institucije i stranke da jasno označe huligane kao pretnju bezbednosti, a ne građane koji će se mirno okupiti 2. oktobra.

Izvor: B92

Pretnja huligani a ne mirni graðani IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Masters of the Universe

pre 13 godina

Da nije zalosno bilo bi smesno...U skoro svakom izvestaju policije nakon izvrsenog kriminalnog dela, postoji ona cuvena "Pocinitelj je od ranije poznat policiji."Ime i prezime, adresa stanovanja... ljudi koji su moguci organizatori nasilja su dobro poznati policiji, zna se ko ima neku odredjenu masu ljudi oko sebe...Izvedes Zandarmeriju na ulicu i to je to,e pa nije upola manje Zandarmerije bi moglo da obezbedjuje ovakve skupove da neke druge strukture policije odrade svoj posao...Ako se i desi neki pojedinacni istup, odmah u maricu, kod sudije i cao...

PeraPoštar

pre 13 godina

Datum održavanja parade je 2 oktobar a izveštaj EK je 10 oktobra! Od parade zavisi status kandidata... Slučajnost? Ne bih rekao...

Prle Opasni

pre 13 godina

Naša vlast godinama ne poštuje ni domaće zakone ni Ustav, ne znam zašto bi bilo drugačije sa eventualnom opstrukcijom parade ponosa...Neka i sad prekrše Ustav i zakone i neka je zabrane! Kad je bal nek je maskembal!

Šetač

pre 13 godina

Izzy, dragi/a,
i ta deca će jednog dana u budućnosti nama biti zahvalna što šetamo na paradi jer time gradimo otvorenije društvo za sve nas. A ko može da tvrdi čije će dete spoznati da je gej? Ko? Dakle, iako ti se tako ne čini, mi koji šetamo nismo za razgradnju društva već sasvim suprotno. ;)

trudim se da ne mislim

pre 13 godina

Evo pre neki dan idem ulicom i vidim dve devojke od jedno petnaestak godina kako se drze za ruke i ljube u usta.
I prodjem ja pored njih kao pored turskog groblja. Nista nisam ni dobacio. Samo sam se zacudio, sta drugo. Ipak mislim da su me primetile dok sam ih posmatrao sa "izuzetnim" cudjenjem pa su na trenutak pustile jedna drugoj ruku.
Pomislih, a sta ako se njih dve svarno vole? I naravno dok sam ja tako mislio sta njih dve to tako vazno rade, propustih autobus.

Deni

pre 13 godina

Moje misljennje je da su homoseksualci prave muskarcine i hrabri ljudi. Pored toliko pretnji oko te parade oni ce ipak izaci na ulice i paradirati, ne da bi nekog naljutili ili isprovocirali vec da bi bili prihvaceni i poceli da mirno vode svoj zivot, bez trzavica i straha da li ce ih neke patriJote napasti i prebiti bez ikakvog povoda. Ne znam da li ce se ikada promeniti to primitivno ponasanje i razmisljanje ljudi u Srbiji ali jednom mora da se krene pa neka ova parada bude korak ka civilizaciji. Cmacenje na ulici odnosno javnom mestu me strasno iritira, bilo da su u pitanju dva muskarca iliti mladic i devojka. Jednostavno, nepristojno je. Nase umece treba ostaviti za spavacu sobu a ne dokazivati se javno koliko smo vesti u tim stvarima. Drzanje za ruke, poljubac u obraz su ok ali nesto vise od toga na javnom mestu je degutantno i neprimereno. Kritikuju se homo (koji nisu birali svoju seksualnost) ali taj homko ne rusi grad, ne divlja na ulici, ne prebija nikog, ne krade...taj homo pristojno izgleda dok sa druge strane imamo razbijace sa kapuljacama, kajle, trenerke i ono dobro poznato " sa, sa me gledas"?

J

pre 13 godina

Ja ne podnosim Grand, ne podnosim primitivizam, ne podnosim ljude koje sam prosle godine gledala ispred svoje zgrade kako bacaju kamenje i pale sve sto im se nadje na putu. Ali, ne mislim da treba spaliti Grand, ne mislim da treba prebijati primitivce i destruktivne maloletnike. Njima treba pomoc i obrazovanje! Ja njih ne mogu da gledam kao sto oni ne mogu da gledaju gay ljude, ali nikad ih ne bih pretukla samo zato sto mi se ne dopadaju. U tome je sustinska razlika.
I prestanite vise da poredite stvarikoje veze nemaju jedna sa drugom. Kakve veze ima Kosovo sa gay paradom? Kakve veze ima standard sa gay paradom?!
Molim vas…. Sto kaze Draskovic Vuk – Don’t mix grandmothers and frogs!
A od izjave " jadna deca koja to gledaju" ja ne cuh (od Palme) i ne procitah (od Izzy) vecu glupost.

Andrej77

pre 13 godina

Ma dajte vise.. stvarno nemam nista protiv gej populacije i postujem njihova prava ali ne mogu da razumem to silovanje da parada mora da se odrzi u centru grada. Svi ce biti zrtve, najvise Beograd i Beogradjani. U Pragu je ove godine prvi put odrzana ista manifestacija, ne razumem zasto svet od nas ocekuje da smo progresivniji od jedne Ceske, kada smo realno dva veka iza njih po svakom kriterijumu. Nismo mi dovoljno zrelo drustvo i nista se na silu nece popraviti. Moramo polako da napredujemo a ne da se izaziva jos veci animozitet izmedju ekstremista sa obe strane. Znam, sada bi mi svi objasnili kako postoje ustavom zagarantovana prava razlicitih manjina i slazem se u potpunosti.. ali mislim da su NGO-ovi agresivni koliko i huligani, homofobi i ostale nazadne bitange. Postedite nas i jedni i drugi vaseg demonstriranja, Jednostavno nismo zrelo drustvo i ne razumem zasto ne odrzite taj skup na preporucenom mestu od strane MUP-a!?

ccccc....

pre 13 godina

Pa kakava je to drzava koj amora da zazire od grupe nahuskanih huligana i fasista instruiranih i placenih od raznih politickih partija koje zive od sukoba nereda i nestabilnosti u Srbiji.te partije sa svojom paravojskom zvanom huligani jedino i opstaju. Pa kako onda misl e da izadju na kraj sa 2 milion Albanaca koji objektivno zive na Kosovu. Zasto bi oni zeleli ovakvu nestabilni i nesigurnu Srbiju koja sama priznaje da se palse huligana.Otvorite tajne dosijea da konacno vidi ko je ko u ovoj zemlji.koga to ugrozava PARADA PONOSA.Onog iz OBRAZA sto kaze "cekomo vas" Pa ko je njega izmislio i koga finansira. pa ta recenica je pretnja savkom gradjaninu.To rade te tajne sluzbe i mafijasi skrivenei iza nekih partija. Ako nije tako -kako je onda sve ovo moguce????

eureka

pre 13 godina

Sa strane ljudskih prava i zaštite ustava definitivno imam pozitivan stav sto se tiče parade.

Sa svakodnevnog gledišta nemam nikakav stav o ovom pitanju. Svako ko ga ima, a da nije striktno stav sa strane ljudskih prava je ili gay ili se pita kako bi to izgledalo. 100% tih što hoće u nedelju na ulice da biju su latentni homoseksualci i to oni najprimitivniji.

Mnogo se ovde ljudi bavi politikom i gleda tuđa posla.
Knjigu u šake, a dupe gde ko hoće.

Milos

pre 13 godina

Svu tu takozvanu "decu" bi trebalo staviti u zatvor na minimum 10 godina tako da nikom vise ne padne napamet da se tako ponasa!
Nije njima krivo drustvo vec njihovi roditelji i oni sami.

Milos

pre 13 godina

(Izzy, 13. septembar 2011 11:25)

Da ih deca gledaju svaki dan ne bi ni bilo toliko bolesne homofobije u Srbiji!
Mozda bi i odrasla u normalne osobe koje prihvataju razlicitost!
Meni smetaju agresivni i neraspolozeni ljudi koje vidjam na ulici svaki dan, gej parada bi mozda unela malo boja u sivilo Beograda!

Biblijski ucitelj

pre 13 godina

@darko
Ne negiram nicija prava, stavise, ali treba biti realan i ne ici glavom kroz zid. Mi imamo sistemski problem u zemlji, problem koji je u rukama drzave, kojeg jedino i ona moze da resi, jer ima u svojoj ruci policiju, sudove, zakone (kako se resava to je vec drugo pitanje). Pojedinac ne moze da se "bori", to je posao drzave i njene dobre ili "lose" volje. Pokusajte npr. da se borite za prava hriscana u nekoj islamskoj zemlji. Tako otprilike izgleda pokusaj gej populacije da se bori u Srbiji za pravo da se javno okuplja i javno manifestuje. Ne ide to glavom kroz zid, a nije fer da se pokusa tudjom glavom (glavom policajaca, npr, ili slucajnih prolaznika).

Izzy

pre 13 godina

Deca su naše najveće bogatstvo! I kada nas više ne bude, ostaće naša deca da nas se sećaju i pričaju svojoj deci o nama.

Iza pedera neće ostati ništa, samo parada i maskarada.

Nemam ja ništa protiv njih, neka su i neka se okupljaju, ali ne u centru grada. I ne u gradu. I ne treba im dozvoliti da ruše instituciju porodice na kojoj se zasniva svako normalno društvo!

Nijedno pravo njima nije uskraćeno, mogu da biraju, da budu birani, da rade, da zarade, ..... Ali javna maskarada po centru grada krši prava ostalih mirnih građana koji veruju u porodicu!

Rocky

pre 13 godina

jedino ko dize tenziju pred paradom ponosa su upravo organizatori.
niko nista ne prica od politicara zadnjih dana, niko javno ne preti, i onda oni da skrenu paznju na sebe, dodju sa nekom izmisljenom pricom i dizu tenziju.

Covek

pre 13 godina

Neuki Izzy dosta te dece koje bi da "zastitite" ce se jednog dana deklarisati kao gej jer biti gej nije stvar trenutnog trenda vec normalna bioloska pojava. I umesto da ih od malih nogu ucimo toleranciji mi pravimo nove generacije nesrecnih ljudi i nove generacije homofoba i samim tim pravimo nezdravo drustvo. Drustvo u kom ne mozes da zagrlis, poljubis osobu koju iskreno volis a istog je pola kao i ti, nije zdravo drustvo. A takvo je zahvaljujuci tebi i tebi slicnima koji su ti dali plus za komentar.

Goran

pre 13 godina

@Branko: A zasto Madjarska (a, Boga mi, ni Srbija) nema more? Ima li to sto ti pricas ikakve veze sa ovom temom, uopste? OK, jasno je svima nama da svet nije savrsen i da nikada nece biti. Istina je da uvek ima vecih problema o kojima treba misliti, ali to nije, niti moze biti, razlog za ignorisanje manjih problema. Ne resavaju se problemi sekvencijalno, jedan po jedan. Nije valjda da postoji samo jedan "resavac problema" u Srbiji, pa da moramo da ih resavamo na takav nacin?
Uostalom, bar ovaj problem nije tesko resiti. Zapravo - nista ne treba raditi da bi se problem resio, jer on ne postoji dok ga mi sami ne napravimo. Parada ponosa ce biti bezbednosni problem SAMO ako nekome padne na pamet da vrsi nasilje nad ucesnicima iste.
Ako vam gay populacija smeta, zasto je ne ignorisete, kao sto ignorisete kriminalce na ulici? Zasto jednostavno ne okrenete glavu na drugu stranu, kao i kad nekoga pljackaju i tuku na ulici, a vi necete da se mesate, jer je to "njihova stvar"? E, pa nemojte ni ovde da se mesate i sve ce biti OK.
Ja se gay populacije ne plasim, ne smeta mi ... moju guzu mogu da dobiju samo ako im je voljno dam, a to necu uraditi. Da li se vi, ljudi, zapravo plasite svojih unutrasnjih poriva, a ne gay populacije? Gay ljudi na moju decu nece uticati negativno, a sigurno ne losije nego sto bi gomila "straight" huligana mogla da utice. Siguran sam da gay moje dete nece prebiti na ulici, sto za mnoge "ispravne" ljude uopste nisam siguran.
I jos nesto ... stavite sebe u poziciju roditelja koji u jednom trenutku saznaje da mu je dete homoseksualno nastrojeno. Hocete li svoje dete jednostavno prihvatiti takvo kako jeste i voleti ga i dalje, nesmanjenim intenzitetom, dozvoliti mu da bude srecno i zadovoljno time sto jeste, ili cete ga sputavati i naterati ga da bude nesrecan pripadnik armije "ispravnih" ljudi?

James Bond

pre 13 godina

Uff kako su hrabri ti huligani kad su u grupama...
Prvo treba da se edikuju njihovi roditelji koji po ceo dan piju kafu, pivo, gledaju grand i koje kakve serije uz jedno 3 paklice cigareta.....jedva cekaju da ih poteraju iz stana od 25m da imaju malo mira i tisine......Sa ili bez parade ti tipovi u suskavim trenerkama i belim kaisima me nerviraju do bola....rurbanisti dodju u Beograd da vide bar grad ako nista drugo!

Sandra

pre 13 godina

Nazivanje izmanipulisanih klinaca, prepustenih ulici bez prave perspektive huliganima nije resenje problema.

Resenje je da novac koji ulazete na pogresnim mestima ulozite u sport i odvojite decu od ulica. Izgradite u svakoj opstini u gradu zatvoreni olimpijski bazen, pomognete ostalim sportovima u novcu da izgrade infrastrukturu, postavite prostore za igru i treninge u svim naseljima i pruzite besplatne treninge u sportovima za svu decu a ne da to bude pristupacno samo onima koji imaju novca kao sto je sada.

Dok god to ne budete uradili deca ce biti prepustena ulici, manipulacijama, drogi i sl. glupostima i onda se nemojte cuditi kada se po gradu ponasaju huliganski jer svoju energiju i bes moraju negde da iskale.

Treba misliti pametno i pruziti svima pravo na normalan zivot a ne samo odredjenima.

Pele

pre 13 godina

Dosta više sa takvim paradama po Beogradu. Svako ima prava da se deklariše kao peder, ali nemojte dozvoliti da naša deca to gledaju. Neka se te parade održavaju negde na nekom ostrvu van očiju naše dece!

Deca imaju prava da to ne gledaju!
(Izzy, 13. septembar 2011 11:25)

I ta deca koja pristojno protestvuju imaju prava da se mirno bore da ne budu maltretirana samo zato sto su se, ne svojim izborom, rodila drugacija. DOk god je njihov protest miran i u okvirima pristojnog on je prihvatljiv i potreban.
Uzgred, ja imam malo dete i uvek cu ga uciti da onaj ko je drugaciji nije po definiciji losiji.
Dosta je primitivizma u Srbiji!

MUKNAVI

pre 13 godina

Javasluk, korumpirani, upravlja drzavom te se nije cuditi da razobadana marva ukiti po ulicima, zavodi svoje principe i maltretira mirne gradjane koji ce, ukoliko ne pocnu oni da rade, pitati marvu dal` mogu do prodavnice? Alo bre mirni gradjani, sta cekate?

kome se ne svidja, nek pokrene proceduru za izmenu zakona

pre 13 godina

Novi svetski poredak stalno forsira idividualne slobode kao sto su prava homoseksualaca, i sa tim nemam nista protiv. Ali ako ta individualnost ugrozava kolektivnu slobodu, kao sto MNOGIMA u Srbiji smeta PARADA, dakle parada a ne protest, drzava je duzna i obavezna da omoguci VECINI (a ne manjini) slobodno zivljenje, a ne da moramo da okrecemo glavu tog dana samo zato sto to traze drzave koje su nas bombardovale i osakatile... a o teroru manjine nad kolektivom da i ne pricamo...
(bubamara, 13. septembar 2011 12:02)

protivnicima parade i onima koje parada ne zanima nijedna kolektivna sloboda nije uskracena organizovanjem parade.
to sto ce se ulicama setati gejevi nama ostalima ne uskracuje pravo da se isto prosetamo.
svi imamo pravo da to ne gledamo ako ne zelimo, ali nemamo pravo da njima to zabranimo.

takodje, demokratska i pravna drzava mora da uradi sve da onemoguci teror vecine nad manjinom, koja god manjina bila u pitanju, i da omoguci da pripadnicima manjina prava ne budu uskracena.

Bojan NS

pre 13 godina

Dzaba parada bez promene svesti ljudi. Dzaba parada bez organizovane akcije na promeni stava ljudi prema gay populaciji. Kroz medije, kroz emisije, kroz akcije. Koliko ja vidim drzava omogucava pride forme radi, da bi se zadovoljila EU. Ali time se nista ne postize sustinski. Sustinska promena bi bila kada bi ove godine bilo duplo manje besnih ljudi na ulici. A naredne godine duplo manje od ove godine, itd. Samo odrzavanje parade znaci jako malo. Napredak je prihvatanje prava gay osoba od strane sire populacije, a to se ne postize kordonima policije. Mislim da mi u Srbiji imamo mnogo drugih problema koje treba da resimo sami sa sobom pre nego sto uopste budemo u stanju da se suocimo sa pitanjem prihvatanja gay prava. Mislim da trenutno kao narod nismo na tom nivou da to mozemo da razumemo i prihvatimo. Tako da je upotreba drzavne sile zaista jedini nacin da se parada odrzi.

dm

pre 13 godina

Ne brinite se vi za decu, ona su mnogo pametnija i tolerantnija od vas matorih po svim pitanjima. Umesto na decu da se ugledate, vi im namećete vaš pokvareni pogled na svet.

darko

pre 13 godina

@Biblijski ucitelj
Tako misli većina gradjana i sedi kući i ništa ne radi umesto da vam smetaju svi koji se bore za svoja prava ,mogli bi da se ugledate njih.
Celo bi društvo krenulo napred.

beOgradjanka

pre 13 godina

Prvi put da vidim ovakav naslov, i u njemu je SVE RECENO, znaci TO je SUSTINA problema, koji postoji i koji ce nam ubrzo svima, iz ovih ili onih razloga "doci glave" ukoliko se drzava najostrije ne obracuna sa huliganima i nacistima kojih je sve vise na ulicama Beograda! Danas su im na meti homoseksualci (satro, to je zbog odbrane tradicionalnih porodicnih vrednosti)a vec sutra svi mi, kojima nesto, po njihovim merilima "fali"! Samo deca mogu poverovati u njihovu pricu da nas homoseksualci ugrozavaju, jer njihov spisak onih koji "smetaju" je malo duzi! MISLITE O TOME!!!

xeno

pre 13 godina

a sto mora u beogradu ?
sto ne odete malo u novi sad, nish, vranje, jagodinu ... negde
samo ne u beogradu ... svi sto nesto imaju da poruche blokiraju moj grad
pa idite malo negde van centra... eno tamo usche ... znachi moze se napravi
koncert za 10.000 ljudi ili beerfest a nemoze se skupi 500 likova ?...

dosta vise sakrivanja iza dece

pre 13 godina

@ Izzy:ja mislim da je najbolje da gejeve strpamo u geto, a kad bas moraju da izadju iz njega da to rade nocu i krisom. ne daj boze da ih deca vide! sta ti mislis da ce se desiti ma toj paradi? masovne orgije? kako ti ne smeta sto deca gledaju huligane koji se biju na sve strane, narko dilere u svojim osnovnim skolama, raznorazne zikine sarenice, voajerske rialiti emisije, stoje/seke/mice trofrtaljke, ministre koji gaze ljude po ulicama, beskonacne redove za dokumenta, opsti nedostatak perspektive i jos bezbroj pravih problema? svaki od tih problema mnogo vise pogadja decu nego to sto se cika i cika drze za ruke.

Huligan to je bot

pre 13 godina

Popravni ispit za drzavu 2. oktobra, da li ce drzava bar jednom pobediti huligane, evropa ce posmatrati da li postoje institucije koje su u stanju da zaustave kriminal i anarhiju. Zadatak je jednostavan- obezbediti gey paradu.

Branko

pre 13 godina

"Evropska komisija pridaje veliki značaj poštovanju osnovnih prava, a organizacija Parade ponosa u Beogradu je važan aspekt ovih prava."
A osnovna prava Srba na Kosovu i Metohiji ne interesuju Evropsku Komisiju, EULEX i Ameriku?

Branko

pre 13 godina

Radi podsećanja:
Rezolucija UN 1244

Aneks 2
Sporazum treba da bude postignut na osnovu dole navedenih principa kako bi se krenulo u pravcu rešavanja krize na Kosovu:
1. Trenutna i proverljiva obustava nasilja i represije na Kosovu.
2. Proverljivo povlačenje svih vojnih, policijskih i paravojnih snaga sa Kosova, u skladu sa hitnim rasporedom.
3. Raspoređivanje na Kosovu, pod pokroviteljstvom Ujedinjenih nacija, efikasnog međunarodnog civilnog i bezbednosnog prisustva, sposobnog da garantuje postizanje zajedničkih ciljeva, koje će delovati, ako se tako odluči, u skladu sa Glavom VII Povelje.
4. Međunarodno bezbednosno prisustvo uz suštinsko učešće NATO mora da bude raspoređeno pod jedinstvenom komandom i kontrolom i ovlašćeno da uspostavi bezbedno okruženje za sve ljude na Kosovu, kao i da olakša bezbedan povratak svih raseljenih lica i izbeglica njihovim domovima.
5. Uspostavljanje privremene administracije za Kosovo kao dela međunarodnog civilnog prisustva pod kojim će narod Kosova moći da uživa suštinsku autonomiju u okviru SR Jugoslavije o čemu će odluku doneti Savet bezbednosti UN. Privremena administracija treba da obezbedi prelaznu upravu, i da pri tome uspostavlja i nadgleda razvoj privremenih demokratskih samoupravnih institucija kako bi se obezbedili uslovi za miran i normalan život svih stanovnika Kosova.
6. Nakon povlačenja, dogovorenom broju jugoslovenskog i srpskog osoblja će biti dozvoljeno da se vrati i obavlja sledeće funkcije:
* vezu sa međunarodnom civilnom misijom i međunarodnim bezbednosnim prisustvom;
* obeležavanje/čišćenje minskih polja;
* održavanje prisustva na mestima srpske kulturne baštine;
* održavanje prisustva na glavnim graničnim prelazima.

7. Bezbedan i slobodan povratak svih izbeglica i raseljenih lica uz nadzor UNHCR (Visokog komesara UN za izbeglice) i neometan pristup humanitarnih organizacija Kosovu.
8. Politički proces u cilju uspostavljanja sporazuma o privremenom političkom okviru koji će obezbediti suštinsku samoupravu za Kosovo, uzimajući u potpunosti u obzir sporazume iz Rambujea i principe suvereniteta i teritorijalnog integriteta SR Jugoslavije i drugih zemalja regiona, kao i demilitarizaciju OVK. Pregovori između strana u pravcu postizanja rešenja ne treba da odlažu ili ometaju uspostavljanje demokratskih samoupravnih institucija.
9. Sveobuhvatni pristup ekonomskom razvoju i stabilizaciji kriznog regiona. Ovo će uključiti sprovođenje Pakta stabilnosti za jugoistočnu Evropu, uz široko međunarodno učešće kako bi se dalje podsticalo unapređenje demokratije, ekonomskog prosperiteta, stabilnosti i regionalne saradnje.
10. Suspenzija vojnih aktivnosti će zahtevati prihvatanje gore navedenih principa, uz saglasnost za druge već identifikovane tražene elemente, koji su sadržani u dole navedenim napomenama.

Zatim će biti hitno zaključen vojno-tehnički sporazum koji će, između ostalog, precizirati dadatne modalitete uključujući uloge i funkcije jugoslovenskog-srpskog osoblja na Kosovu:

Boban

pre 13 godina

Predhodnih nekoliko vlada,ova vlada danas,sledecih nekoliko su potpuno nesposobne da organizuju normalan zivot u zemlji Srbiji. Najveci deo vremena se bave sobom,svojim pozicijama u vlasti,izmisljanjem radnih mesta za rodjake a najmanje onim za cega su placeni(PREPLACENI). Pa tako danas imamo problem sa ekstremnim grupama, poslodavcima koji iskoristavaju radnike, sudske sporove koji traju po dve decenije, krizu morala i poremecen sistem vrednosti. Da li mi uopste imamo drzavu a pitamo se zasto nam konstantno zapad "udara cvogere" Zasluzujemo li bolje!?

handsinashes

pre 13 godina

Za prošlogodišnji haos istu odgovornost snose i oni klipani koji su mi uništavali Vračar a dovukli se iz Gornjeg Lebanovca i organizatori Prajda koji od su za celu ovu halabuku uzeli grdnu kintu tokom godina. Pa, dragi sugrađani, nevezano za seksualnu orijentaciju, izaberite da li ćete biti odrani od batina zarad "poštovanja zakona" ili "odbrane vrednosti".... u oba slučaja, na kojoj god da ste strani, žestoko ste izmanipulisani i instrumentalizovani. Nit' mi smeta parada, nit' me se tiče, ali ako opet krene peetchweiss po gradu (a nemojmo se lagati, sva je prilika da hoće, jer je stanje u zemlji gore nego prošle godine, pa samim tim i stanje u glavi likova koji su mi razbijali grad), lepo krivične prijave i mardelj za ove što lome i kradu (pošto će grad opet biti kolateralna šteta, jer samoj paradi nema šanse da priđu), a organizatore odrati finansijski.

bubamara

pre 13 godina

Novi svetski poredak stalno forsira idividualne slobode kao sto su prava homoseksualaca, i sa tim nemam nista protiv. Ali ako ta individualnost ugrozava kolektivnu slobodu, kao sto MNOGIMA u Srbiji smeta PARADA, dakle parada a ne protest, drzava je duzna i obavezna da omoguci VECINI (a ne manjini) slobodno zivljenje, a ne da moramo da okrecemo glavu tog dana samo zato sto to traze drzave koje su nas bombardovale i osakatile... a o teroru manjine nad kolektivom da i ne pricamo...

sale

pre 13 godina

@(Izzy, 13. septembar 2011 11:25)

znaci deca imaju pravo da ne gledaju paradu, a nemaju pravo da ne gledaju grand show, farmu i molebane za patike?
decu vaspitavaju roditelji, a ne ono sto vide... toliko...
iako nisam pristalica gay populacije, podrzavam paradu jer svako ima pravo na svoj zivot, sve dok fizicki ne ugrozava populaciju oko sebe...

Švaba i Musa - nnnnnnaVkomani

pre 13 godina

Svaki početak je težak. Tako će i pripadnici LGBT populacije proći putem koji je posut trnjem, dok načelno ne izdejstvuju svoja prava. Nije ovako bilo samo u Srbiji, trebali ste da malo prekopate istoriju vesti na ovakvu ili slične teme, pa bi ste uvideli da nisu svuda sjajno prošle "Gay parade".
Ali, dozvoliti da postoji ograničenje kretanja srpskim državljanima i svim ostalim slobodnim građanima u glavnom gradu ove države, zbog toga što neko hoće da organizuje šetnju, a neko kome se ta šetnja ne sviđa hoće da polomi tuđu imovinu, zapali državnu ili prebije nekog slobodnog građanina, onda je ovo tema o kojoj je stvarno izlišno raspravljati.
Neophodno je pozvati Ministra Unutrašnjih poslova na odgovornost. Oni su ti koji treba da omoguće bezbedno organizovanje prijavljenog skupa i da obezbede da mi ostali slobodni građani imamo ista prava kao i pripadnici LGBT populacije. Vrlo jednostavno.
A pošto to niko neće uraditi, idem da budem slobodan građanin neke druge države. "Palimo odavde čoveče, ko ih ****"

Petar

pre 13 godina

Ovde svi nesto opravdavaju huligane i nasilnike a onda kad se nesto desi kao Tatonovo ubistvo svi vicu '40 god' i uzbudjuju se zbog 'slike Srbije koja se salje u svet'. Pa to je prava slika Srbije koja se salje u svet, ne mozete ih tapsati ramenima, i smatrati nasilnistvo kao normalan oblik drustvenog delovanja a onda se cuditi kako nas 'Evropa ucenjuje, ne prima, ne voli itd.' Nasilje je neprihvatljivo i tu nema diskusije. Kako vam ne padne na pamet, sta ako vam je dete gay, navijac suprotnog tima ili koja god vec razlicitost. Da li zbog toga zasluzuje da mu neko polomi glavu?

Biblijski ucitelj

pre 13 godina

Sta je razlika izmedju znanja i mudrosti? Znanje je kad znas da od drzave imas pravo na prajd. Mudrost je kad se odreknes tog prava jer ce to nekoga da kosta milion evra stete i po koje razbijene glave.

Svetom preovladjuju paradajz ljudi!

pre 13 godina

Huligani šatro patriote a homoseksualci prave paradu "ponosa".Bože gde ja živim!!!
(Nikola, 13. septembar 2011 10:57)

A zaboravio si najbolji deo...Mi i nasi stari,imacemo "cast" da isfinansiramo sve to, kao i sanaciju stete...

Marko

pre 13 godina

Nije mi jasno kako vecina jos uvek ne kapira da je odnos prema manjinama prava slika svakog drustva. Sve je povezano. Nema bogatstva bez ekonomskih sloboda, nema ekonoskih sloboda bez slobodnog drustva gde se postuje zakon i pravo ali ne i pravo jaceg, a nema slobodnog drustva ako postoje diskrminisane manjine.
Manjina je diskriminisana flagrantno ako joj nije omoguceno javno okupljanje i izrazavanje svojih stavova na miran nacin. Prema tome, ako se, podrzavali ili ne paradu ponosa, oglusite o njihovo pravo, znajte da to direktno na kraju utice i na vase slobode i vas novcanik. Danas gejevi, sutra (ili vec i danas) ne-Srbi, prekosutra bilo ko,

StrandRules

pre 13 godina

Ne razumem zašto ovolike polemike na ovu temu, kao da se ljudi plaše da će i sami postati homoseksualci ako ih negde slučajno ugledaju. Ili jeste ili niste, a taj strah miriše na latentno nešto, šta, prosudite sami.

BoKi

pre 13 godina

Ne znam zašto se ljudi žeste oko toga što Evropa ovo prati. Smatraju to nekom „pretnjom“. Naravno da prate, to je jedan od uslova za ulazak u njihovo društvo, ako hoćemo. Običan test da se vidi da li smo sazreli dovoljno da ovakve parade prodju bez nasilja ili - daj bože jednog dana – praktično nezapaženo, kao kod njih. Tamo niko ne obraća pažnju na to. Imaju pametnija posla.

Drugi je problem što ni naši „huligani“ sve to ne rade besplatno... Onda je test zapravo da se vidi koliko su jači od države oni koji ih plaćaju...

бидермајер

pre 13 godina

Чему форсирати параду толико кад она суштински не решава став према припадницима ЛГБТ у србији !? Ако је парада само показатељ "добре воље" власти, условљену уод европе нека је одрже и обезбеде прописно ,што неће смањити не присташе лгбт-а,а којима на памет не пада да или подрже или изађу или сметају одржавањe саме параде. Значи хапшење и ригорозно кажњавање је само за оне "гневне "који ће изаћи да ометају и искаљују свој бес на актерима параде који нити провоцирају нити чине било шта осим што изазивају дискриминаторске духове , док је став мирних и индиферентних грађана непромењен бар задуго .Тако да неко наредно одржавање параде поноса сноси исте реперкусије, осим што ће то бити неки нови клинци упливисани да то није морално,и који ће прихватити мишљења и опхођење својих претеча "мрзитеља " ЛГБТ-а.

Moravac

pre 13 godina

Sramota je za vlast ako ne može da da urazumi 1000 huligana i kriminalaca.Nisam ni za ni protiv parade ponosa, ali svako ima pravo da manifestuje svoje stavove. Uostalom, na paradi ponosa učestvuju mirni gradjani, koji ne ruše i ne lome po Beogradu. Sa fašistima koji prete treba se razračunavati silom, oni samo to priznaju.

Ugroženi građanin

pre 13 godina

Huligani će uvek naći povoda da divljaju na beogradskim ulicama. Setimo se samo 2008. godine i mitinga protiv nezavisnosti Kosova. Tad su huligani palili ambasadu SAD, razbijali grad i krali šta su stigli. Zatim, kad je uhapšen Radovan Karadžić i kad su radikali držali miting, opet je bilo divljanja i haosa. 2009. godine trebalo je da se održi PRIDE, ali je otkazan. Huligani su, bez obzira na to, divljali, demolirali gradski autobus na liniji 53 kada je povređena jedna šesnaestogodišnja devojčica. Baš u tom periodu je nastradao ni kriv ni dužan francuski državljanin Bris Taton. Prošle godine je održan PRIDE i opet je bilo divljanje huligana. Moje mišljenje je seledeće: gej populacija bi trebalo na neko vreme da stopira održavanje PRIDE. Nisam homofob niti imam išta protiv njih, ali naša nacija je strašno fobična kad je u pitanju različitost. Dovoljno je da se drukčije misli, pa ste odmah na meti i odmah žigosani. Kad je tako prema onom koji drukčije misli, šta je tek ostalo za onog koji je drukčijeg seksualnog opredeljenja.

vuchkomilli

pre 13 godina

A kako mislite da vlast urazumi bilo koga, kada vlast prvo nema gradjansku podrsku, konstanto smo podeljeni na 2 bloka, kada svi ti ljudi koje nazivate huligani, ustvari "rade" za nekog... To su sluzbenici, kao i svaki drugi, rade i dobijaju novac... Dok ne prestane sprega politike i kriminala, bilo trgovinskog ili ovog,da kazem obicnog, nema prava nizakoga od nas...Jos jednom... Ne vezujte nasilje na ulicama sa nasiljem na sportskim manifestacijama, ovo je cisto politicka stvar, ako se tako pridje problemu, i ako se otkrije ko iz sveta politike stoji iza nasilja, onda je resenje lako...Delo,ime,dokazi,kazna... Nema grupa, grupacija, teorija, pitanja ko je fasista a ko nije... Ja nisam za paradu, ali nisam ni za nasilje protiv nje i verujem da masa ljudi nije za paradu, ali nije ni za nasilje. Samo da se resi ovaj mali "problemcic" oko nasilja, i eto, parada ce se odrzavati, a ti ljudi ce i dalje biti tu gde jesu, ne zato sto Srbi vole da teraju inat, vec zato sto 30% ima samo osnovno obrazovanje, zato sto je crkva, a ne vera svetinja, zato sto se lako pale na epske govore. Zato neko moze da pogine, a da smo malo nacitaniji, mogli bi da raspravljamo o ovome na neki plodniji nacin. Da ste svi zivi i zdravi, i da se tog dana vratite kuci u jednom komadu, sa koje god da ste strane kordona...

esb

pre 13 godina

@Izzy
I moja deca imaju prava da ne gledaju takve kao ti na ulici da im se zlo i zatucanost kojim slucajem ne bi primilo, tako da mislim da ne bi trebalo da vise izlazis iz kuce.

buckokojinelazmisla

pre 13 godina

dosta bre sa tim lažnim dilemama: ili prava homoseksualcima da paradiraju ili nema Evrope.mi da skorije vidimo Evropu nećemo makar cela Srbija bila na paradi"ponosa".nisam da se parada"ponosa" pretvori u paradu"po nosu",ali ni na kraj pameti mi nije da se njome opterećujem jer ima toliko drugih i važnijih(po mom mišljenju)problema koji opterećuju ovaj narod i državu.

Izzy

pre 13 godina

Dosta više sa takvim paradama po Beogradu. Svako ima prava da se deklariše kao peder, ali nemojte dozvoliti da naša deca to gledaju. Neka se te parade održavaju negde na nekom ostrvu van očiju naše dece!

Deca imaju prava da to ne gledaju!

Karlo

pre 13 godina

Veliko je licemerje na sceni. Dacic se boji za svoj rejting pa ne preuzima odgovornost za funkciju koju obavlja. Nema on sta da prebacuje odgovornost na vlast, njegova je obaveza po zakonu da zastiti svaki skup koji je uredno prijavljen i po prirodi miran.

I ostali se boje za rejting pa nemaju hrabrosti da razgranice huligane od mirnih gradjana, pa dolaze na suludu ideju da sklone mirne gradjane sa ulice da se huligani ne bi ljutili. Izgleda da od sad treba da pitam huligane koga cu da volim, za koga cu da navijam, koji odnos hormona u telu treba da imam i u sta da verujem. Oni su merodavni.

Cinicne izjave u stilu "Da li nam je to bas sada potrebno?" ili "Nije ekonomska situacija dobra?" obasipaju medije. Radi se o zameni teza. To je kao kada bi neko pitao "Da li nam je postovanje zakona bas sad potrebno?" ili "Nema dovoljno novca, pa ne mozemo bas sad zakone da postujemo."

Ja nisam puskom terao ove ljude na vlasti da usvoje te zakone, a takodje ih nisam puskom terao da budu na vlasti. Ako su vec usvojili zakone, ako su vec preuzeli fotelje, dozvoli, neka preuzmu i odgovornost. Za tako velike plate koje primaju ocekujem da ovu zemlju srede kao Svajcarsku.

Seselj bi bio posteniji od njih. Covek bi iskreno rekao "Nema ljudskih prava, ja ovde odredjujem ko ce ziveti a ko nece." i onda bih ja, kao glasac, imao izbora da ostanem ili pobegnem. Necu da me lazu i zavlace. Moj glas su dobili da srede drzavu i omoguce postovanje ljudskih prava, a ne da pitaju huligane da li je vreme da miran svet seta ulicama.

Ako ne odrze paradu, moj glas ide Seselju, i bezim odavde. Pa kad se vrati iz Haga, makar zbog iskrenosti zasluzuje da dobije tu platu. Licemerje mi se vise gadi.

besna glista

pre 13 godina

Odlican i vrlo precizno formulisan naslov. Precesto se ovde zamenjuju teze. Treba jasno definisati ko zapravo pravi problem, a ne zatvarati oci pred neonacizmom koji u Srbiji buja proteklih 6-7 godina...

darko

pre 13 godina

Uveren sam da država preventivno može da spreći te hulgane i kriminalce da naparave.
Osnove za hapšenje daju svaki svojim ponašanjem i delovanjem.
Tu interesnu grupu koja malo po malo pravi neki problem treba onemogućiti svakako bez obzira na paradu.
Dosta su matretirali sve gradjani .

Izzy

pre 13 godina

Dosta više sa takvim paradama po Beogradu. Svako ima prava da se deklariše kao peder, ali nemojte dozvoliti da naša deca to gledaju. Neka se te parade održavaju negde na nekom ostrvu van očiju naše dece!

Deca imaju prava da to ne gledaju!

Karlo

pre 13 godina

Veliko je licemerje na sceni. Dacic se boji za svoj rejting pa ne preuzima odgovornost za funkciju koju obavlja. Nema on sta da prebacuje odgovornost na vlast, njegova je obaveza po zakonu da zastiti svaki skup koji je uredno prijavljen i po prirodi miran.

I ostali se boje za rejting pa nemaju hrabrosti da razgranice huligane od mirnih gradjana, pa dolaze na suludu ideju da sklone mirne gradjane sa ulice da se huligani ne bi ljutili. Izgleda da od sad treba da pitam huligane koga cu da volim, za koga cu da navijam, koji odnos hormona u telu treba da imam i u sta da verujem. Oni su merodavni.

Cinicne izjave u stilu "Da li nam je to bas sada potrebno?" ili "Nije ekonomska situacija dobra?" obasipaju medije. Radi se o zameni teza. To je kao kada bi neko pitao "Da li nam je postovanje zakona bas sad potrebno?" ili "Nema dovoljno novca, pa ne mozemo bas sad zakone da postujemo."

Ja nisam puskom terao ove ljude na vlasti da usvoje te zakone, a takodje ih nisam puskom terao da budu na vlasti. Ako su vec usvojili zakone, ako su vec preuzeli fotelje, dozvoli, neka preuzmu i odgovornost. Za tako velike plate koje primaju ocekujem da ovu zemlju srede kao Svajcarsku.

Seselj bi bio posteniji od njih. Covek bi iskreno rekao "Nema ljudskih prava, ja ovde odredjujem ko ce ziveti a ko nece." i onda bih ja, kao glasac, imao izbora da ostanem ili pobegnem. Necu da me lazu i zavlace. Moj glas su dobili da srede drzavu i omoguce postovanje ljudskih prava, a ne da pitaju huligane da li je vreme da miran svet seta ulicama.

Ako ne odrze paradu, moj glas ide Seselju, i bezim odavde. Pa kad se vrati iz Haga, makar zbog iskrenosti zasluzuje da dobije tu platu. Licemerje mi se vise gadi.

besna glista

pre 13 godina

Odlican i vrlo precizno formulisan naslov. Precesto se ovde zamenjuju teze. Treba jasno definisati ko zapravo pravi problem, a ne zatvarati oci pred neonacizmom koji u Srbiji buja proteklih 6-7 godina...

Moravac

pre 13 godina

Sramota je za vlast ako ne može da da urazumi 1000 huligana i kriminalaca.Nisam ni za ni protiv parade ponosa, ali svako ima pravo da manifestuje svoje stavove. Uostalom, na paradi ponosa učestvuju mirni gradjani, koji ne ruše i ne lome po Beogradu. Sa fašistima koji prete treba se razračunavati silom, oni samo to priznaju.

darko

pre 13 godina

Uveren sam da država preventivno može da spreći te hulgane i kriminalce da naparave.
Osnove za hapšenje daju svaki svojim ponašanjem i delovanjem.
Tu interesnu grupu koja malo po malo pravi neki problem treba onemogućiti svakako bez obzira na paradu.
Dosta su matretirali sve gradjani .

dosta vise sakrivanja iza dece

pre 13 godina

@ Izzy:ja mislim da je najbolje da gejeve strpamo u geto, a kad bas moraju da izadju iz njega da to rade nocu i krisom. ne daj boze da ih deca vide! sta ti mislis da ce se desiti ma toj paradi? masovne orgije? kako ti ne smeta sto deca gledaju huligane koji se biju na sve strane, narko dilere u svojim osnovnim skolama, raznorazne zikine sarenice, voajerske rialiti emisije, stoje/seke/mice trofrtaljke, ministre koji gaze ljude po ulicama, beskonacne redove za dokumenta, opsti nedostatak perspektive i jos bezbroj pravih problema? svaki od tih problema mnogo vise pogadja decu nego to sto se cika i cika drze za ruke.

sale

pre 13 godina

@(Izzy, 13. septembar 2011 11:25)

znaci deca imaju pravo da ne gledaju paradu, a nemaju pravo da ne gledaju grand show, farmu i molebane za patike?
decu vaspitavaju roditelji, a ne ono sto vide... toliko...
iako nisam pristalica gay populacije, podrzavam paradu jer svako ima pravo na svoj zivot, sve dok fizicki ne ugrozava populaciju oko sebe...

buckokojinelazmisla

pre 13 godina

dosta bre sa tim lažnim dilemama: ili prava homoseksualcima da paradiraju ili nema Evrope.mi da skorije vidimo Evropu nećemo makar cela Srbija bila na paradi"ponosa".nisam da se parada"ponosa" pretvori u paradu"po nosu",ali ni na kraj pameti mi nije da se njome opterećujem jer ima toliko drugih i važnijih(po mom mišljenju)problema koji opterećuju ovaj narod i državu.

BoKi

pre 13 godina

Ne znam zašto se ljudi žeste oko toga što Evropa ovo prati. Smatraju to nekom „pretnjom“. Naravno da prate, to je jedan od uslova za ulazak u njihovo društvo, ako hoćemo. Običan test da se vidi da li smo sazreli dovoljno da ovakve parade prodju bez nasilja ili - daj bože jednog dana – praktično nezapaženo, kao kod njih. Tamo niko ne obraća pažnju na to. Imaju pametnija posla.

Drugi je problem što ni naši „huligani“ sve to ne rade besplatno... Onda je test zapravo da se vidi koliko su jači od države oni koji ih plaćaju...

esb

pre 13 godina

@Izzy
I moja deca imaju prava da ne gledaju takve kao ti na ulici da im se zlo i zatucanost kojim slucajem ne bi primilo, tako da mislim da ne bi trebalo da vise izlazis iz kuce.

beOgradjanka

pre 13 godina

Prvi put da vidim ovakav naslov, i u njemu je SVE RECENO, znaci TO je SUSTINA problema, koji postoji i koji ce nam ubrzo svima, iz ovih ili onih razloga "doci glave" ukoliko se drzava najostrije ne obracuna sa huliganima i nacistima kojih je sve vise na ulicama Beograda! Danas su im na meti homoseksualci (satro, to je zbog odbrane tradicionalnih porodicnih vrednosti)a vec sutra svi mi, kojima nesto, po njihovim merilima "fali"! Samo deca mogu poverovati u njihovu pricu da nas homoseksualci ugrozavaju, jer njihov spisak onih koji "smetaju" je malo duzi! MISLITE O TOME!!!

Izzy

pre 13 godina

Deca su naše najveće bogatstvo! I kada nas više ne bude, ostaće naša deca da nas se sećaju i pričaju svojoj deci o nama.

Iza pedera neće ostati ništa, samo parada i maskarada.

Nemam ja ništa protiv njih, neka su i neka se okupljaju, ali ne u centru grada. I ne u gradu. I ne treba im dozvoliti da ruše instituciju porodice na kojoj se zasniva svako normalno društvo!

Nijedno pravo njima nije uskraćeno, mogu da biraju, da budu birani, da rade, da zarade, ..... Ali javna maskarada po centru grada krši prava ostalih mirnih građana koji veruju u porodicu!

StrandRules

pre 13 godina

Ne razumem zašto ovolike polemike na ovu temu, kao da se ljudi plaše da će i sami postati homoseksualci ako ih negde slučajno ugledaju. Ili jeste ili niste, a taj strah miriše na latentno nešto, šta, prosudite sami.

Marko

pre 13 godina

Nije mi jasno kako vecina jos uvek ne kapira da je odnos prema manjinama prava slika svakog drustva. Sve je povezano. Nema bogatstva bez ekonomskih sloboda, nema ekonoskih sloboda bez slobodnog drustva gde se postuje zakon i pravo ali ne i pravo jaceg, a nema slobodnog drustva ako postoje diskrminisane manjine.
Manjina je diskriminisana flagrantno ako joj nije omoguceno javno okupljanje i izrazavanje svojih stavova na miran nacin. Prema tome, ako se, podrzavali ili ne paradu ponosa, oglusite o njihovo pravo, znajte da to direktno na kraju utice i na vase slobode i vas novcanik. Danas gejevi, sutra (ili vec i danas) ne-Srbi, prekosutra bilo ko,

Covek

pre 13 godina

Neuki Izzy dosta te dece koje bi da "zastitite" ce se jednog dana deklarisati kao gej jer biti gej nije stvar trenutnog trenda vec normalna bioloska pojava. I umesto da ih od malih nogu ucimo toleranciji mi pravimo nove generacije nesrecnih ljudi i nove generacije homofoba i samim tim pravimo nezdravo drustvo. Drustvo u kom ne mozes da zagrlis, poljubis osobu koju iskreno volis a istog je pola kao i ti, nije zdravo drustvo. A takvo je zahvaljujuci tebi i tebi slicnima koji su ti dali plus za komentar.

Pele

pre 13 godina

Dosta više sa takvim paradama po Beogradu. Svako ima prava da se deklariše kao peder, ali nemojte dozvoliti da naša deca to gledaju. Neka se te parade održavaju negde na nekom ostrvu van očiju naše dece!

Deca imaju prava da to ne gledaju!
(Izzy, 13. septembar 2011 11:25)

I ta deca koja pristojno protestvuju imaju prava da se mirno bore da ne budu maltretirana samo zato sto su se, ne svojim izborom, rodila drugacija. DOk god je njihov protest miran i u okvirima pristojnog on je prihvatljiv i potreban.
Uzgred, ja imam malo dete i uvek cu ga uciti da onaj ko je drugaciji nije po definiciji losiji.
Dosta je primitivizma u Srbiji!

Boban

pre 13 godina

Predhodnih nekoliko vlada,ova vlada danas,sledecih nekoliko su potpuno nesposobne da organizuju normalan zivot u zemlji Srbiji. Najveci deo vremena se bave sobom,svojim pozicijama u vlasti,izmisljanjem radnih mesta za rodjake a najmanje onim za cega su placeni(PREPLACENI). Pa tako danas imamo problem sa ekstremnim grupama, poslodavcima koji iskoristavaju radnike, sudske sporove koji traju po dve decenije, krizu morala i poremecen sistem vrednosti. Da li mi uopste imamo drzavu a pitamo se zasto nam konstantno zapad "udara cvogere" Zasluzujemo li bolje!?

Ugroženi građanin

pre 13 godina

Huligani će uvek naći povoda da divljaju na beogradskim ulicama. Setimo se samo 2008. godine i mitinga protiv nezavisnosti Kosova. Tad su huligani palili ambasadu SAD, razbijali grad i krali šta su stigli. Zatim, kad je uhapšen Radovan Karadžić i kad su radikali držali miting, opet je bilo divljanja i haosa. 2009. godine trebalo je da se održi PRIDE, ali je otkazan. Huligani su, bez obzira na to, divljali, demolirali gradski autobus na liniji 53 kada je povređena jedna šesnaestogodišnja devojčica. Baš u tom periodu je nastradao ni kriv ni dužan francuski državljanin Bris Taton. Prošle godine je održan PRIDE i opet je bilo divljanje huligana. Moje mišljenje je seledeće: gej populacija bi trebalo na neko vreme da stopira održavanje PRIDE. Nisam homofob niti imam išta protiv njih, ali naša nacija je strašno fobična kad je u pitanju različitost. Dovoljno je da se drukčije misli, pa ste odmah na meti i odmah žigosani. Kad je tako prema onom koji drukčije misli, šta je tek ostalo za onog koji je drukčijeg seksualnog opredeljenja.

Branko

pre 13 godina

"Evropska komisija pridaje veliki značaj poštovanju osnovnih prava, a organizacija Parade ponosa u Beogradu je važan aspekt ovih prava."
A osnovna prava Srba na Kosovu i Metohiji ne interesuju Evropsku Komisiju, EULEX i Ameriku?

Petar

pre 13 godina

Ovde svi nesto opravdavaju huligane i nasilnike a onda kad se nesto desi kao Tatonovo ubistvo svi vicu '40 god' i uzbudjuju se zbog 'slike Srbije koja se salje u svet'. Pa to je prava slika Srbije koja se salje u svet, ne mozete ih tapsati ramenima, i smatrati nasilnistvo kao normalan oblik drustvenog delovanja a onda se cuditi kako nas 'Evropa ucenjuje, ne prima, ne voli itd.' Nasilje je neprihvatljivo i tu nema diskusije. Kako vam ne padne na pamet, sta ako vam je dete gay, navijac suprotnog tima ili koja god vec razlicitost. Da li zbog toga zasluzuje da mu neko polomi glavu?

Goran

pre 13 godina

@Branko: A zasto Madjarska (a, Boga mi, ni Srbija) nema more? Ima li to sto ti pricas ikakve veze sa ovom temom, uopste? OK, jasno je svima nama da svet nije savrsen i da nikada nece biti. Istina je da uvek ima vecih problema o kojima treba misliti, ali to nije, niti moze biti, razlog za ignorisanje manjih problema. Ne resavaju se problemi sekvencijalno, jedan po jedan. Nije valjda da postoji samo jedan "resavac problema" u Srbiji, pa da moramo da ih resavamo na takav nacin?
Uostalom, bar ovaj problem nije tesko resiti. Zapravo - nista ne treba raditi da bi se problem resio, jer on ne postoji dok ga mi sami ne napravimo. Parada ponosa ce biti bezbednosni problem SAMO ako nekome padne na pamet da vrsi nasilje nad ucesnicima iste.
Ako vam gay populacija smeta, zasto je ne ignorisete, kao sto ignorisete kriminalce na ulici? Zasto jednostavno ne okrenete glavu na drugu stranu, kao i kad nekoga pljackaju i tuku na ulici, a vi necete da se mesate, jer je to "njihova stvar"? E, pa nemojte ni ovde da se mesate i sve ce biti OK.
Ja se gay populacije ne plasim, ne smeta mi ... moju guzu mogu da dobiju samo ako im je voljno dam, a to necu uraditi. Da li se vi, ljudi, zapravo plasite svojih unutrasnjih poriva, a ne gay populacije? Gay ljudi na moju decu nece uticati negativno, a sigurno ne losije nego sto bi gomila "straight" huligana mogla da utice. Siguran sam da gay moje dete nece prebiti na ulici, sto za mnoge "ispravne" ljude uopste nisam siguran.
I jos nesto ... stavite sebe u poziciju roditelja koji u jednom trenutku saznaje da mu je dete homoseksualno nastrojeno. Hocete li svoje dete jednostavno prihvatiti takvo kako jeste i voleti ga i dalje, nesmanjenim intenzitetom, dozvoliti mu da bude srecno i zadovoljno time sto jeste, ili cete ga sputavati i naterati ga da bude nesrecan pripadnik armije "ispravnih" ljudi?

Biblijski ucitelj

pre 13 godina

Sta je razlika izmedju znanja i mudrosti? Znanje je kad znas da od drzave imas pravo na prajd. Mudrost je kad se odreknes tog prava jer ce to nekoga da kosta milion evra stete i po koje razbijene glave.

bubamara

pre 13 godina

Novi svetski poredak stalno forsira idividualne slobode kao sto su prava homoseksualaca, i sa tim nemam nista protiv. Ali ako ta individualnost ugrozava kolektivnu slobodu, kao sto MNOGIMA u Srbiji smeta PARADA, dakle parada a ne protest, drzava je duzna i obavezna da omoguci VECINI (a ne manjini) slobodno zivljenje, a ne da moramo da okrecemo glavu tog dana samo zato sto to traze drzave koje su nas bombardovale i osakatile... a o teroru manjine nad kolektivom da i ne pricamo...

James Bond

pre 13 godina

Uff kako su hrabri ti huligani kad su u grupama...
Prvo treba da se edikuju njihovi roditelji koji po ceo dan piju kafu, pivo, gledaju grand i koje kakve serije uz jedno 3 paklice cigareta.....jedva cekaju da ih poteraju iz stana od 25m da imaju malo mira i tisine......Sa ili bez parade ti tipovi u suskavim trenerkama i belim kaisima me nerviraju do bola....rurbanisti dodju u Beograd da vide bar grad ako nista drugo!

handsinashes

pre 13 godina

Za prošlogodišnji haos istu odgovornost snose i oni klipani koji su mi uništavali Vračar a dovukli se iz Gornjeg Lebanovca i organizatori Prajda koji od su za celu ovu halabuku uzeli grdnu kintu tokom godina. Pa, dragi sugrađani, nevezano za seksualnu orijentaciju, izaberite da li ćete biti odrani od batina zarad "poštovanja zakona" ili "odbrane vrednosti".... u oba slučaja, na kojoj god da ste strani, žestoko ste izmanipulisani i instrumentalizovani. Nit' mi smeta parada, nit' me se tiče, ali ako opet krene peetchweiss po gradu (a nemojmo se lagati, sva je prilika da hoće, jer je stanje u zemlji gore nego prošle godine, pa samim tim i stanje u glavi likova koji su mi razbijali grad), lepo krivične prijave i mardelj za ove što lome i kradu (pošto će grad opet biti kolateralna šteta, jer samoj paradi nema šanse da priđu), a organizatore odrati finansijski.

kome se ne svidja, nek pokrene proceduru za izmenu zakona

pre 13 godina

Novi svetski poredak stalno forsira idividualne slobode kao sto su prava homoseksualaca, i sa tim nemam nista protiv. Ali ako ta individualnost ugrozava kolektivnu slobodu, kao sto MNOGIMA u Srbiji smeta PARADA, dakle parada a ne protest, drzava je duzna i obavezna da omoguci VECINI (a ne manjini) slobodno zivljenje, a ne da moramo da okrecemo glavu tog dana samo zato sto to traze drzave koje su nas bombardovale i osakatile... a o teroru manjine nad kolektivom da i ne pricamo...
(bubamara, 13. septembar 2011 12:02)

protivnicima parade i onima koje parada ne zanima nijedna kolektivna sloboda nije uskracena organizovanjem parade.
to sto ce se ulicama setati gejevi nama ostalima ne uskracuje pravo da se isto prosetamo.
svi imamo pravo da to ne gledamo ako ne zelimo, ali nemamo pravo da njima to zabranimo.

takodje, demokratska i pravna drzava mora da uradi sve da onemoguci teror vecine nad manjinom, koja god manjina bila u pitanju, i da omoguci da pripadnicima manjina prava ne budu uskracena.

dm

pre 13 godina

Ne brinite se vi za decu, ona su mnogo pametnija i tolerantnija od vas matorih po svim pitanjima. Umesto na decu da se ugledate, vi im namećete vaš pokvareni pogled na svet.

darko

pre 13 godina

@Biblijski ucitelj
Tako misli većina gradjana i sedi kući i ništa ne radi umesto da vam smetaju svi koji se bore za svoja prava ,mogli bi da se ugledate njih.
Celo bi društvo krenulo napred.

Huligan to je bot

pre 13 godina

Popravni ispit za drzavu 2. oktobra, da li ce drzava bar jednom pobediti huligane, evropa ce posmatrati da li postoje institucije koje su u stanju da zaustave kriminal i anarhiju. Zadatak je jednostavan- obezbediti gey paradu.

xeno

pre 13 godina

a sto mora u beogradu ?
sto ne odete malo u novi sad, nish, vranje, jagodinu ... negde
samo ne u beogradu ... svi sto nesto imaju da poruche blokiraju moj grad
pa idite malo negde van centra... eno tamo usche ... znachi moze se napravi
koncert za 10.000 ljudi ili beerfest a nemoze se skupi 500 likova ?...

Rocky

pre 13 godina

jedino ko dize tenziju pred paradom ponosa su upravo organizatori.
niko nista ne prica od politicara zadnjih dana, niko javno ne preti, i onda oni da skrenu paznju na sebe, dodju sa nekom izmisljenom pricom i dizu tenziju.

бидермајер

pre 13 godina

Чему форсирати параду толико кад она суштински не решава став према припадницима ЛГБТ у србији !? Ако је парада само показатељ "добре воље" власти, условљену уод европе нека је одрже и обезбеде прописно ,што неће смањити не присташе лгбт-а,а којима на памет не пада да или подрже или изађу или сметају одржавањe саме параде. Значи хапшење и ригорозно кажњавање је само за оне "гневне "који ће изаћи да ометају и искаљују свој бес на актерима параде који нити провоцирају нити чине било шта осим што изазивају дискриминаторске духове , док је став мирних и индиферентних грађана непромењен бар задуго .Тако да неко наредно одржавање параде поноса сноси исте реперкусије, осим што ће то бити неки нови клинци упливисани да то није морално,и који ће прихватити мишљења и опхођење својих претеча "мрзитеља " ЛГБТ-а.

ccccc....

pre 13 godina

Pa kakava je to drzava koj amora da zazire od grupe nahuskanih huligana i fasista instruiranih i placenih od raznih politickih partija koje zive od sukoba nereda i nestabilnosti u Srbiji.te partije sa svojom paravojskom zvanom huligani jedino i opstaju. Pa kako onda misl e da izadju na kraj sa 2 milion Albanaca koji objektivno zive na Kosovu. Zasto bi oni zeleli ovakvu nestabilni i nesigurnu Srbiju koja sama priznaje da se palse huligana.Otvorite tajne dosijea da konacno vidi ko je ko u ovoj zemlji.koga to ugrozava PARADA PONOSA.Onog iz OBRAZA sto kaze "cekomo vas" Pa ko je njega izmislio i koga finansira. pa ta recenica je pretnja savkom gradjaninu.To rade te tajne sluzbe i mafijasi skrivenei iza nekih partija. Ako nije tako -kako je onda sve ovo moguce????

Svetom preovladjuju paradajz ljudi!

pre 13 godina

Huligani šatro patriote a homoseksualci prave paradu "ponosa".Bože gde ja živim!!!
(Nikola, 13. septembar 2011 10:57)

A zaboravio si najbolji deo...Mi i nasi stari,imacemo "cast" da isfinansiramo sve to, kao i sanaciju stete...

eureka

pre 13 godina

Sa strane ljudskih prava i zaštite ustava definitivno imam pozitivan stav sto se tiče parade.

Sa svakodnevnog gledišta nemam nikakav stav o ovom pitanju. Svako ko ga ima, a da nije striktno stav sa strane ljudskih prava je ili gay ili se pita kako bi to izgledalo. 100% tih što hoće u nedelju na ulice da biju su latentni homoseksualci i to oni najprimitivniji.

Mnogo se ovde ljudi bavi politikom i gleda tuđa posla.
Knjigu u šake, a dupe gde ko hoće.

Švaba i Musa - nnnnnnaVkomani

pre 13 godina

Svaki početak je težak. Tako će i pripadnici LGBT populacije proći putem koji je posut trnjem, dok načelno ne izdejstvuju svoja prava. Nije ovako bilo samo u Srbiji, trebali ste da malo prekopate istoriju vesti na ovakvu ili slične teme, pa bi ste uvideli da nisu svuda sjajno prošle "Gay parade".
Ali, dozvoliti da postoji ograničenje kretanja srpskim državljanima i svim ostalim slobodnim građanima u glavnom gradu ove države, zbog toga što neko hoće da organizuje šetnju, a neko kome se ta šetnja ne sviđa hoće da polomi tuđu imovinu, zapali državnu ili prebije nekog slobodnog građanina, onda je ovo tema o kojoj je stvarno izlišno raspravljati.
Neophodno je pozvati Ministra Unutrašnjih poslova na odgovornost. Oni su ti koji treba da omoguće bezbedno organizovanje prijavljenog skupa i da obezbede da mi ostali slobodni građani imamo ista prava kao i pripadnici LGBT populacije. Vrlo jednostavno.
A pošto to niko neće uraditi, idem da budem slobodan građanin neke druge države. "Palimo odavde čoveče, ko ih ****"

J

pre 13 godina

Ja ne podnosim Grand, ne podnosim primitivizam, ne podnosim ljude koje sam prosle godine gledala ispred svoje zgrade kako bacaju kamenje i pale sve sto im se nadje na putu. Ali, ne mislim da treba spaliti Grand, ne mislim da treba prebijati primitivce i destruktivne maloletnike. Njima treba pomoc i obrazovanje! Ja njih ne mogu da gledam kao sto oni ne mogu da gledaju gay ljude, ali nikad ih ne bih pretukla samo zato sto mi se ne dopadaju. U tome je sustinska razlika.
I prestanite vise da poredite stvarikoje veze nemaju jedna sa drugom. Kakve veze ima Kosovo sa gay paradom? Kakve veze ima standard sa gay paradom?!
Molim vas…. Sto kaze Draskovic Vuk – Don’t mix grandmothers and frogs!
A od izjave " jadna deca koja to gledaju" ja ne cuh (od Palme) i ne procitah (od Izzy) vecu glupost.

Deni

pre 13 godina

Moje misljennje je da su homoseksualci prave muskarcine i hrabri ljudi. Pored toliko pretnji oko te parade oni ce ipak izaci na ulice i paradirati, ne da bi nekog naljutili ili isprovocirali vec da bi bili prihvaceni i poceli da mirno vode svoj zivot, bez trzavica i straha da li ce ih neke patriJote napasti i prebiti bez ikakvog povoda. Ne znam da li ce se ikada promeniti to primitivno ponasanje i razmisljanje ljudi u Srbiji ali jednom mora da se krene pa neka ova parada bude korak ka civilizaciji. Cmacenje na ulici odnosno javnom mestu me strasno iritira, bilo da su u pitanju dva muskarca iliti mladic i devojka. Jednostavno, nepristojno je. Nase umece treba ostaviti za spavacu sobu a ne dokazivati se javno koliko smo vesti u tim stvarima. Drzanje za ruke, poljubac u obraz su ok ali nesto vise od toga na javnom mestu je degutantno i neprimereno. Kritikuju se homo (koji nisu birali svoju seksualnost) ali taj homko ne rusi grad, ne divlja na ulici, ne prebija nikog, ne krade...taj homo pristojno izgleda dok sa druge strane imamo razbijace sa kapuljacama, kajle, trenerke i ono dobro poznato " sa, sa me gledas"?

Branko

pre 13 godina

Radi podsećanja:
Rezolucija UN 1244

Aneks 2
Sporazum treba da bude postignut na osnovu dole navedenih principa kako bi se krenulo u pravcu rešavanja krize na Kosovu:
1. Trenutna i proverljiva obustava nasilja i represije na Kosovu.
2. Proverljivo povlačenje svih vojnih, policijskih i paravojnih snaga sa Kosova, u skladu sa hitnim rasporedom.
3. Raspoređivanje na Kosovu, pod pokroviteljstvom Ujedinjenih nacija, efikasnog međunarodnog civilnog i bezbednosnog prisustva, sposobnog da garantuje postizanje zajedničkih ciljeva, koje će delovati, ako se tako odluči, u skladu sa Glavom VII Povelje.
4. Međunarodno bezbednosno prisustvo uz suštinsko učešće NATO mora da bude raspoređeno pod jedinstvenom komandom i kontrolom i ovlašćeno da uspostavi bezbedno okruženje za sve ljude na Kosovu, kao i da olakša bezbedan povratak svih raseljenih lica i izbeglica njihovim domovima.
5. Uspostavljanje privremene administracije za Kosovo kao dela međunarodnog civilnog prisustva pod kojim će narod Kosova moći da uživa suštinsku autonomiju u okviru SR Jugoslavije o čemu će odluku doneti Savet bezbednosti UN. Privremena administracija treba da obezbedi prelaznu upravu, i da pri tome uspostavlja i nadgleda razvoj privremenih demokratskih samoupravnih institucija kako bi se obezbedili uslovi za miran i normalan život svih stanovnika Kosova.
6. Nakon povlačenja, dogovorenom broju jugoslovenskog i srpskog osoblja će biti dozvoljeno da se vrati i obavlja sledeće funkcije:
* vezu sa međunarodnom civilnom misijom i međunarodnim bezbednosnim prisustvom;
* obeležavanje/čišćenje minskih polja;
* održavanje prisustva na mestima srpske kulturne baštine;
* održavanje prisustva na glavnim graničnim prelazima.

7. Bezbedan i slobodan povratak svih izbeglica i raseljenih lica uz nadzor UNHCR (Visokog komesara UN za izbeglice) i neometan pristup humanitarnih organizacija Kosovu.
8. Politički proces u cilju uspostavljanja sporazuma o privremenom političkom okviru koji će obezbediti suštinsku samoupravu za Kosovo, uzimajući u potpunosti u obzir sporazume iz Rambujea i principe suvereniteta i teritorijalnog integriteta SR Jugoslavije i drugih zemalja regiona, kao i demilitarizaciju OVK. Pregovori između strana u pravcu postizanja rešenja ne treba da odlažu ili ometaju uspostavljanje demokratskih samoupravnih institucija.
9. Sveobuhvatni pristup ekonomskom razvoju i stabilizaciji kriznog regiona. Ovo će uključiti sprovođenje Pakta stabilnosti za jugoistočnu Evropu, uz široko međunarodno učešće kako bi se dalje podsticalo unapređenje demokratije, ekonomskog prosperiteta, stabilnosti i regionalne saradnje.
10. Suspenzija vojnih aktivnosti će zahtevati prihvatanje gore navedenih principa, uz saglasnost za druge već identifikovane tražene elemente, koji su sadržani u dole navedenim napomenama.

Zatim će biti hitno zaključen vojno-tehnički sporazum koji će, između ostalog, precizirati dadatne modalitete uključujući uloge i funkcije jugoslovenskog-srpskog osoblja na Kosovu:

Bojan NS

pre 13 godina

Dzaba parada bez promene svesti ljudi. Dzaba parada bez organizovane akcije na promeni stava ljudi prema gay populaciji. Kroz medije, kroz emisije, kroz akcije. Koliko ja vidim drzava omogucava pride forme radi, da bi se zadovoljila EU. Ali time se nista ne postize sustinski. Sustinska promena bi bila kada bi ove godine bilo duplo manje besnih ljudi na ulici. A naredne godine duplo manje od ove godine, itd. Samo odrzavanje parade znaci jako malo. Napredak je prihvatanje prava gay osoba od strane sire populacije, a to se ne postize kordonima policije. Mislim da mi u Srbiji imamo mnogo drugih problema koje treba da resimo sami sa sobom pre nego sto uopste budemo u stanju da se suocimo sa pitanjem prihvatanja gay prava. Mislim da trenutno kao narod nismo na tom nivou da to mozemo da razumemo i prihvatimo. Tako da je upotreba drzavne sile zaista jedini nacin da se parada odrzi.

Biblijski ucitelj

pre 13 godina

@darko
Ne negiram nicija prava, stavise, ali treba biti realan i ne ici glavom kroz zid. Mi imamo sistemski problem u zemlji, problem koji je u rukama drzave, kojeg jedino i ona moze da resi, jer ima u svojoj ruci policiju, sudove, zakone (kako se resava to je vec drugo pitanje). Pojedinac ne moze da se "bori", to je posao drzave i njene dobre ili "lose" volje. Pokusajte npr. da se borite za prava hriscana u nekoj islamskoj zemlji. Tako otprilike izgleda pokusaj gej populacije da se bori u Srbiji za pravo da se javno okuplja i javno manifestuje. Ne ide to glavom kroz zid, a nije fer da se pokusa tudjom glavom (glavom policajaca, npr, ili slucajnih prolaznika).

Šetač

pre 13 godina

Izzy, dragi/a,
i ta deca će jednog dana u budućnosti nama biti zahvalna što šetamo na paradi jer time gradimo otvorenije društvo za sve nas. A ko može da tvrdi čije će dete spoznati da je gej? Ko? Dakle, iako ti se tako ne čini, mi koji šetamo nismo za razgradnju društva već sasvim suprotno. ;)

MUKNAVI

pre 13 godina

Javasluk, korumpirani, upravlja drzavom te se nije cuditi da razobadana marva ukiti po ulicima, zavodi svoje principe i maltretira mirne gradjane koji ce, ukoliko ne pocnu oni da rade, pitati marvu dal` mogu do prodavnice? Alo bre mirni gradjani, sta cekate?

Sandra

pre 13 godina

Nazivanje izmanipulisanih klinaca, prepustenih ulici bez prave perspektive huliganima nije resenje problema.

Resenje je da novac koji ulazete na pogresnim mestima ulozite u sport i odvojite decu od ulica. Izgradite u svakoj opstini u gradu zatvoreni olimpijski bazen, pomognete ostalim sportovima u novcu da izgrade infrastrukturu, postavite prostore za igru i treninge u svim naseljima i pruzite besplatne treninge u sportovima za svu decu a ne da to bude pristupacno samo onima koji imaju novca kao sto je sada.

Dok god to ne budete uradili deca ce biti prepustena ulici, manipulacijama, drogi i sl. glupostima i onda se nemojte cuditi kada se po gradu ponasaju huliganski jer svoju energiju i bes moraju negde da iskale.

Treba misliti pametno i pruziti svima pravo na normalan zivot a ne samo odredjenima.

Andrej77

pre 13 godina

Ma dajte vise.. stvarno nemam nista protiv gej populacije i postujem njihova prava ali ne mogu da razumem to silovanje da parada mora da se odrzi u centru grada. Svi ce biti zrtve, najvise Beograd i Beogradjani. U Pragu je ove godine prvi put odrzana ista manifestacija, ne razumem zasto svet od nas ocekuje da smo progresivniji od jedne Ceske, kada smo realno dva veka iza njih po svakom kriterijumu. Nismo mi dovoljno zrelo drustvo i nista se na silu nece popraviti. Moramo polako da napredujemo a ne da se izaziva jos veci animozitet izmedju ekstremista sa obe strane. Znam, sada bi mi svi objasnili kako postoje ustavom zagarantovana prava razlicitih manjina i slazem se u potpunosti.. ali mislim da su NGO-ovi agresivni koliko i huligani, homofobi i ostale nazadne bitange. Postedite nas i jedni i drugi vaseg demonstriranja, Jednostavno nismo zrelo drustvo i ne razumem zasto ne odrzite taj skup na preporucenom mestu od strane MUP-a!?

trudim se da ne mislim

pre 13 godina

Evo pre neki dan idem ulicom i vidim dve devojke od jedno petnaestak godina kako se drze za ruke i ljube u usta.
I prodjem ja pored njih kao pored turskog groblja. Nista nisam ni dobacio. Samo sam se zacudio, sta drugo. Ipak mislim da su me primetile dok sam ih posmatrao sa "izuzetnim" cudjenjem pa su na trenutak pustile jedna drugoj ruku.
Pomislih, a sta ako se njih dve svarno vole? I naravno dok sam ja tako mislio sta njih dve to tako vazno rade, propustih autobus.

Milos

pre 13 godina

Svu tu takozvanu "decu" bi trebalo staviti u zatvor na minimum 10 godina tako da nikom vise ne padne napamet da se tako ponasa!
Nije njima krivo drustvo vec njihovi roditelji i oni sami.

vuchkomilli

pre 13 godina

A kako mislite da vlast urazumi bilo koga, kada vlast prvo nema gradjansku podrsku, konstanto smo podeljeni na 2 bloka, kada svi ti ljudi koje nazivate huligani, ustvari "rade" za nekog... To su sluzbenici, kao i svaki drugi, rade i dobijaju novac... Dok ne prestane sprega politike i kriminala, bilo trgovinskog ili ovog,da kazem obicnog, nema prava nizakoga od nas...Jos jednom... Ne vezujte nasilje na ulicama sa nasiljem na sportskim manifestacijama, ovo je cisto politicka stvar, ako se tako pridje problemu, i ako se otkrije ko iz sveta politike stoji iza nasilja, onda je resenje lako...Delo,ime,dokazi,kazna... Nema grupa, grupacija, teorija, pitanja ko je fasista a ko nije... Ja nisam za paradu, ali nisam ni za nasilje protiv nje i verujem da masa ljudi nije za paradu, ali nije ni za nasilje. Samo da se resi ovaj mali "problemcic" oko nasilja, i eto, parada ce se odrzavati, a ti ljudi ce i dalje biti tu gde jesu, ne zato sto Srbi vole da teraju inat, vec zato sto 30% ima samo osnovno obrazovanje, zato sto je crkva, a ne vera svetinja, zato sto se lako pale na epske govore. Zato neko moze da pogine, a da smo malo nacitaniji, mogli bi da raspravljamo o ovome na neki plodniji nacin. Da ste svi zivi i zdravi, i da se tog dana vratite kuci u jednom komadu, sa koje god da ste strane kordona...

Milos

pre 13 godina

(Izzy, 13. septembar 2011 11:25)

Da ih deca gledaju svaki dan ne bi ni bilo toliko bolesne homofobije u Srbiji!
Mozda bi i odrasla u normalne osobe koje prihvataju razlicitost!
Meni smetaju agresivni i neraspolozeni ljudi koje vidjam na ulici svaki dan, gej parada bi mozda unela malo boja u sivilo Beograda!

PeraPoštar

pre 13 godina

Datum održavanja parade je 2 oktobar a izveštaj EK je 10 oktobra! Od parade zavisi status kandidata... Slučajnost? Ne bih rekao...

Prle Opasni

pre 13 godina

Naša vlast godinama ne poštuje ni domaće zakone ni Ustav, ne znam zašto bi bilo drugačije sa eventualnom opstrukcijom parade ponosa...Neka i sad prekrše Ustav i zakone i neka je zabrane! Kad je bal nek je maskembal!

Masters of the Universe

pre 13 godina

Da nije zalosno bilo bi smesno...U skoro svakom izvestaju policije nakon izvrsenog kriminalnog dela, postoji ona cuvena "Pocinitelj je od ranije poznat policiji."Ime i prezime, adresa stanovanja... ljudi koji su moguci organizatori nasilja su dobro poznati policiji, zna se ko ima neku odredjenu masu ljudi oko sebe...Izvedes Zandarmeriju na ulicu i to je to,e pa nije upola manje Zandarmerije bi moglo da obezbedjuje ovakve skupove da neke druge strukture policije odrade svoj posao...Ako se i desi neki pojedinacni istup, odmah u maricu, kod sudije i cao...

Izzy

pre 13 godina

Dosta više sa takvim paradama po Beogradu. Svako ima prava da se deklariše kao peder, ali nemojte dozvoliti da naša deca to gledaju. Neka se te parade održavaju negde na nekom ostrvu van očiju naše dece!

Deca imaju prava da to ne gledaju!

Karlo

pre 13 godina

Veliko je licemerje na sceni. Dacic se boji za svoj rejting pa ne preuzima odgovornost za funkciju koju obavlja. Nema on sta da prebacuje odgovornost na vlast, njegova je obaveza po zakonu da zastiti svaki skup koji je uredno prijavljen i po prirodi miran.

I ostali se boje za rejting pa nemaju hrabrosti da razgranice huligane od mirnih gradjana, pa dolaze na suludu ideju da sklone mirne gradjane sa ulice da se huligani ne bi ljutili. Izgleda da od sad treba da pitam huligane koga cu da volim, za koga cu da navijam, koji odnos hormona u telu treba da imam i u sta da verujem. Oni su merodavni.

Cinicne izjave u stilu "Da li nam je to bas sada potrebno?" ili "Nije ekonomska situacija dobra?" obasipaju medije. Radi se o zameni teza. To je kao kada bi neko pitao "Da li nam je postovanje zakona bas sad potrebno?" ili "Nema dovoljno novca, pa ne mozemo bas sad zakone da postujemo."

Ja nisam puskom terao ove ljude na vlasti da usvoje te zakone, a takodje ih nisam puskom terao da budu na vlasti. Ako su vec usvojili zakone, ako su vec preuzeli fotelje, dozvoli, neka preuzmu i odgovornost. Za tako velike plate koje primaju ocekujem da ovu zemlju srede kao Svajcarsku.

Seselj bi bio posteniji od njih. Covek bi iskreno rekao "Nema ljudskih prava, ja ovde odredjujem ko ce ziveti a ko nece." i onda bih ja, kao glasac, imao izbora da ostanem ili pobegnem. Necu da me lazu i zavlace. Moj glas su dobili da srede drzavu i omoguce postovanje ljudskih prava, a ne da pitaju huligane da li je vreme da miran svet seta ulicama.

Ako ne odrze paradu, moj glas ide Seselju, i bezim odavde. Pa kad se vrati iz Haga, makar zbog iskrenosti zasluzuje da dobije tu platu. Licemerje mi se vise gadi.

besna glista

pre 13 godina

Odlican i vrlo precizno formulisan naslov. Precesto se ovde zamenjuju teze. Treba jasno definisati ko zapravo pravi problem, a ne zatvarati oci pred neonacizmom koji u Srbiji buja proteklih 6-7 godina...

Izzy

pre 13 godina

Deca su naše najveće bogatstvo! I kada nas više ne bude, ostaće naša deca da nas se sećaju i pričaju svojoj deci o nama.

Iza pedera neće ostati ništa, samo parada i maskarada.

Nemam ja ništa protiv njih, neka su i neka se okupljaju, ali ne u centru grada. I ne u gradu. I ne treba im dozvoliti da ruše instituciju porodice na kojoj se zasniva svako normalno društvo!

Nijedno pravo njima nije uskraćeno, mogu da biraju, da budu birani, da rade, da zarade, ..... Ali javna maskarada po centru grada krši prava ostalih mirnih građana koji veruju u porodicu!

darko

pre 13 godina

Uveren sam da država preventivno može da spreći te hulgane i kriminalce da naparave.
Osnove za hapšenje daju svaki svojim ponašanjem i delovanjem.
Tu interesnu grupu koja malo po malo pravi neki problem treba onemogućiti svakako bez obzira na paradu.
Dosta su matretirali sve gradjani .

Ugroženi građanin

pre 13 godina

Huligani će uvek naći povoda da divljaju na beogradskim ulicama. Setimo se samo 2008. godine i mitinga protiv nezavisnosti Kosova. Tad su huligani palili ambasadu SAD, razbijali grad i krali šta su stigli. Zatim, kad je uhapšen Radovan Karadžić i kad su radikali držali miting, opet je bilo divljanja i haosa. 2009. godine trebalo je da se održi PRIDE, ali je otkazan. Huligani su, bez obzira na to, divljali, demolirali gradski autobus na liniji 53 kada je povređena jedna šesnaestogodišnja devojčica. Baš u tom periodu je nastradao ni kriv ni dužan francuski državljanin Bris Taton. Prošle godine je održan PRIDE i opet je bilo divljanje huligana. Moje mišljenje je seledeće: gej populacija bi trebalo na neko vreme da stopira održavanje PRIDE. Nisam homofob niti imam išta protiv njih, ali naša nacija je strašno fobična kad je u pitanju različitost. Dovoljno je da se drukčije misli, pa ste odmah na meti i odmah žigosani. Kad je tako prema onom koji drukčije misli, šta je tek ostalo za onog koji je drukčijeg seksualnog opredeljenja.

bubamara

pre 13 godina

Novi svetski poredak stalno forsira idividualne slobode kao sto su prava homoseksualaca, i sa tim nemam nista protiv. Ali ako ta individualnost ugrozava kolektivnu slobodu, kao sto MNOGIMA u Srbiji smeta PARADA, dakle parada a ne protest, drzava je duzna i obavezna da omoguci VECINI (a ne manjini) slobodno zivljenje, a ne da moramo da okrecemo glavu tog dana samo zato sto to traze drzave koje su nas bombardovale i osakatile... a o teroru manjine nad kolektivom da i ne pricamo...

Biblijski ucitelj

pre 13 godina

Sta je razlika izmedju znanja i mudrosti? Znanje je kad znas da od drzave imas pravo na prajd. Mudrost je kad se odreknes tog prava jer ce to nekoga da kosta milion evra stete i po koje razbijene glave.

Moravac

pre 13 godina

Sramota je za vlast ako ne može da da urazumi 1000 huligana i kriminalaca.Nisam ni za ni protiv parade ponosa, ali svako ima pravo da manifestuje svoje stavove. Uostalom, na paradi ponosa učestvuju mirni gradjani, koji ne ruše i ne lome po Beogradu. Sa fašistima koji prete treba se razračunavati silom, oni samo to priznaju.

бидермајер

pre 13 godina

Чему форсирати параду толико кад она суштински не решава став према припадницима ЛГБТ у србији !? Ако је парада само показатељ "добре воље" власти, условљену уод европе нека је одрже и обезбеде прописно ,што неће смањити не присташе лгбт-а,а којима на памет не пада да или подрже или изађу или сметају одржавањe саме параде. Значи хапшење и ригорозно кажњавање је само за оне "гневне "који ће изаћи да ометају и искаљују свој бес на актерима параде који нити провоцирају нити чине било шта осим што изазивају дискриминаторске духове , док је став мирних и индиферентних грађана непромењен бар задуго .Тако да неко наредно одржавање параде поноса сноси исте реперкусије, осим што ће то бити неки нови клинци упливисани да то није морално,и који ће прихватити мишљења и опхођење својих претеча "мрзитеља " ЛГБТ-а.

xeno

pre 13 godina

a sto mora u beogradu ?
sto ne odete malo u novi sad, nish, vranje, jagodinu ... negde
samo ne u beogradu ... svi sto nesto imaju da poruche blokiraju moj grad
pa idite malo negde van centra... eno tamo usche ... znachi moze se napravi
koncert za 10.000 ljudi ili beerfest a nemoze se skupi 500 likova ?...

sale

pre 13 godina

@(Izzy, 13. septembar 2011 11:25)

znaci deca imaju pravo da ne gledaju paradu, a nemaju pravo da ne gledaju grand show, farmu i molebane za patike?
decu vaspitavaju roditelji, a ne ono sto vide... toliko...
iako nisam pristalica gay populacije, podrzavam paradu jer svako ima pravo na svoj zivot, sve dok fizicki ne ugrozava populaciju oko sebe...

Covek

pre 13 godina

Neuki Izzy dosta te dece koje bi da "zastitite" ce se jednog dana deklarisati kao gej jer biti gej nije stvar trenutnog trenda vec normalna bioloska pojava. I umesto da ih od malih nogu ucimo toleranciji mi pravimo nove generacije nesrecnih ljudi i nove generacije homofoba i samim tim pravimo nezdravo drustvo. Drustvo u kom ne mozes da zagrlis, poljubis osobu koju iskreno volis a istog je pola kao i ti, nije zdravo drustvo. A takvo je zahvaljujuci tebi i tebi slicnima koji su ti dali plus za komentar.

esb

pre 13 godina

@Izzy
I moja deca imaju prava da ne gledaju takve kao ti na ulici da im se zlo i zatucanost kojim slucajem ne bi primilo, tako da mislim da ne bi trebalo da vise izlazis iz kuce.

buckokojinelazmisla

pre 13 godina

dosta bre sa tim lažnim dilemama: ili prava homoseksualcima da paradiraju ili nema Evrope.mi da skorije vidimo Evropu nećemo makar cela Srbija bila na paradi"ponosa".nisam da se parada"ponosa" pretvori u paradu"po nosu",ali ni na kraj pameti mi nije da se njome opterećujem jer ima toliko drugih i važnijih(po mom mišljenju)problema koji opterećuju ovaj narod i državu.

Biblijski ucitelj

pre 13 godina

@darko
Ne negiram nicija prava, stavise, ali treba biti realan i ne ici glavom kroz zid. Mi imamo sistemski problem u zemlji, problem koji je u rukama drzave, kojeg jedino i ona moze da resi, jer ima u svojoj ruci policiju, sudove, zakone (kako se resava to je vec drugo pitanje). Pojedinac ne moze da se "bori", to je posao drzave i njene dobre ili "lose" volje. Pokusajte npr. da se borite za prava hriscana u nekoj islamskoj zemlji. Tako otprilike izgleda pokusaj gej populacije da se bori u Srbiji za pravo da se javno okuplja i javno manifestuje. Ne ide to glavom kroz zid, a nije fer da se pokusa tudjom glavom (glavom policajaca, npr, ili slucajnih prolaznika).

Rocky

pre 13 godina

jedino ko dize tenziju pred paradom ponosa su upravo organizatori.
niko nista ne prica od politicara zadnjih dana, niko javno ne preti, i onda oni da skrenu paznju na sebe, dodju sa nekom izmisljenom pricom i dizu tenziju.

Branko

pre 13 godina

"Evropska komisija pridaje veliki značaj poštovanju osnovnih prava, a organizacija Parade ponosa u Beogradu je važan aspekt ovih prava."
A osnovna prava Srba na Kosovu i Metohiji ne interesuju Evropsku Komisiju, EULEX i Ameriku?

dosta vise sakrivanja iza dece

pre 13 godina

@ Izzy:ja mislim da je najbolje da gejeve strpamo u geto, a kad bas moraju da izadju iz njega da to rade nocu i krisom. ne daj boze da ih deca vide! sta ti mislis da ce se desiti ma toj paradi? masovne orgije? kako ti ne smeta sto deca gledaju huligane koji se biju na sve strane, narko dilere u svojim osnovnim skolama, raznorazne zikine sarenice, voajerske rialiti emisije, stoje/seke/mice trofrtaljke, ministre koji gaze ljude po ulicama, beskonacne redove za dokumenta, opsti nedostatak perspektive i jos bezbroj pravih problema? svaki od tih problema mnogo vise pogadja decu nego to sto se cika i cika drze za ruke.

Pele

pre 13 godina

Dosta više sa takvim paradama po Beogradu. Svako ima prava da se deklariše kao peder, ali nemojte dozvoliti da naša deca to gledaju. Neka se te parade održavaju negde na nekom ostrvu van očiju naše dece!

Deca imaju prava da to ne gledaju!
(Izzy, 13. septembar 2011 11:25)

I ta deca koja pristojno protestvuju imaju prava da se mirno bore da ne budu maltretirana samo zato sto su se, ne svojim izborom, rodila drugacija. DOk god je njihov protest miran i u okvirima pristojnog on je prihvatljiv i potreban.
Uzgred, ja imam malo dete i uvek cu ga uciti da onaj ko je drugaciji nije po definiciji losiji.
Dosta je primitivizma u Srbiji!

BoKi

pre 13 godina

Ne znam zašto se ljudi žeste oko toga što Evropa ovo prati. Smatraju to nekom „pretnjom“. Naravno da prate, to je jedan od uslova za ulazak u njihovo društvo, ako hoćemo. Običan test da se vidi da li smo sazreli dovoljno da ovakve parade prodju bez nasilja ili - daj bože jednog dana – praktično nezapaženo, kao kod njih. Tamo niko ne obraća pažnju na to. Imaju pametnija posla.

Drugi je problem što ni naši „huligani“ sve to ne rade besplatno... Onda je test zapravo da se vidi koliko su jači od države oni koji ih plaćaju...

handsinashes

pre 13 godina

Za prošlogodišnji haos istu odgovornost snose i oni klipani koji su mi uništavali Vračar a dovukli se iz Gornjeg Lebanovca i organizatori Prajda koji od su za celu ovu halabuku uzeli grdnu kintu tokom godina. Pa, dragi sugrađani, nevezano za seksualnu orijentaciju, izaberite da li ćete biti odrani od batina zarad "poštovanja zakona" ili "odbrane vrednosti".... u oba slučaja, na kojoj god da ste strani, žestoko ste izmanipulisani i instrumentalizovani. Nit' mi smeta parada, nit' me se tiče, ali ako opet krene peetchweiss po gradu (a nemojmo se lagati, sva je prilika da hoće, jer je stanje u zemlji gore nego prošle godine, pa samim tim i stanje u glavi likova koji su mi razbijali grad), lepo krivične prijave i mardelj za ove što lome i kradu (pošto će grad opet biti kolateralna šteta, jer samoj paradi nema šanse da priđu), a organizatore odrati finansijski.

beOgradjanka

pre 13 godina

Prvi put da vidim ovakav naslov, i u njemu je SVE RECENO, znaci TO je SUSTINA problema, koji postoji i koji ce nam ubrzo svima, iz ovih ili onih razloga "doci glave" ukoliko se drzava najostrije ne obracuna sa huliganima i nacistima kojih je sve vise na ulicama Beograda! Danas su im na meti homoseksualci (satro, to je zbog odbrane tradicionalnih porodicnih vrednosti)a vec sutra svi mi, kojima nesto, po njihovim merilima "fali"! Samo deca mogu poverovati u njihovu pricu da nas homoseksualci ugrozavaju, jer njihov spisak onih koji "smetaju" je malo duzi! MISLITE O TOME!!!

Huligan to je bot

pre 13 godina

Popravni ispit za drzavu 2. oktobra, da li ce drzava bar jednom pobediti huligane, evropa ce posmatrati da li postoje institucije koje su u stanju da zaustave kriminal i anarhiju. Zadatak je jednostavan- obezbediti gey paradu.

James Bond

pre 13 godina

Uff kako su hrabri ti huligani kad su u grupama...
Prvo treba da se edikuju njihovi roditelji koji po ceo dan piju kafu, pivo, gledaju grand i koje kakve serije uz jedno 3 paklice cigareta.....jedva cekaju da ih poteraju iz stana od 25m da imaju malo mira i tisine......Sa ili bez parade ti tipovi u suskavim trenerkama i belim kaisima me nerviraju do bola....rurbanisti dodju u Beograd da vide bar grad ako nista drugo!

Branko

pre 13 godina

Radi podsećanja:
Rezolucija UN 1244

Aneks 2
Sporazum treba da bude postignut na osnovu dole navedenih principa kako bi se krenulo u pravcu rešavanja krize na Kosovu:
1. Trenutna i proverljiva obustava nasilja i represije na Kosovu.
2. Proverljivo povlačenje svih vojnih, policijskih i paravojnih snaga sa Kosova, u skladu sa hitnim rasporedom.
3. Raspoređivanje na Kosovu, pod pokroviteljstvom Ujedinjenih nacija, efikasnog međunarodnog civilnog i bezbednosnog prisustva, sposobnog da garantuje postizanje zajedničkih ciljeva, koje će delovati, ako se tako odluči, u skladu sa Glavom VII Povelje.
4. Međunarodno bezbednosno prisustvo uz suštinsko učešće NATO mora da bude raspoređeno pod jedinstvenom komandom i kontrolom i ovlašćeno da uspostavi bezbedno okruženje za sve ljude na Kosovu, kao i da olakša bezbedan povratak svih raseljenih lica i izbeglica njihovim domovima.
5. Uspostavljanje privremene administracije za Kosovo kao dela međunarodnog civilnog prisustva pod kojim će narod Kosova moći da uživa suštinsku autonomiju u okviru SR Jugoslavije o čemu će odluku doneti Savet bezbednosti UN. Privremena administracija treba da obezbedi prelaznu upravu, i da pri tome uspostavlja i nadgleda razvoj privremenih demokratskih samoupravnih institucija kako bi se obezbedili uslovi za miran i normalan život svih stanovnika Kosova.
6. Nakon povlačenja, dogovorenom broju jugoslovenskog i srpskog osoblja će biti dozvoljeno da se vrati i obavlja sledeće funkcije:
* vezu sa međunarodnom civilnom misijom i međunarodnim bezbednosnim prisustvom;
* obeležavanje/čišćenje minskih polja;
* održavanje prisustva na mestima srpske kulturne baštine;
* održavanje prisustva na glavnim graničnim prelazima.

7. Bezbedan i slobodan povratak svih izbeglica i raseljenih lica uz nadzor UNHCR (Visokog komesara UN za izbeglice) i neometan pristup humanitarnih organizacija Kosovu.
8. Politički proces u cilju uspostavljanja sporazuma o privremenom političkom okviru koji će obezbediti suštinsku samoupravu za Kosovo, uzimajući u potpunosti u obzir sporazume iz Rambujea i principe suvereniteta i teritorijalnog integriteta SR Jugoslavije i drugih zemalja regiona, kao i demilitarizaciju OVK. Pregovori između strana u pravcu postizanja rešenja ne treba da odlažu ili ometaju uspostavljanje demokratskih samoupravnih institucija.
9. Sveobuhvatni pristup ekonomskom razvoju i stabilizaciji kriznog regiona. Ovo će uključiti sprovođenje Pakta stabilnosti za jugoistočnu Evropu, uz široko međunarodno učešće kako bi se dalje podsticalo unapređenje demokratije, ekonomskog prosperiteta, stabilnosti i regionalne saradnje.
10. Suspenzija vojnih aktivnosti će zahtevati prihvatanje gore navedenih principa, uz saglasnost za druge već identifikovane tražene elemente, koji su sadržani u dole navedenim napomenama.

Zatim će biti hitno zaključen vojno-tehnički sporazum koji će, između ostalog, precizirati dadatne modalitete uključujući uloge i funkcije jugoslovenskog-srpskog osoblja na Kosovu:

StrandRules

pre 13 godina

Ne razumem zašto ovolike polemike na ovu temu, kao da se ljudi plaše da će i sami postati homoseksualci ako ih negde slučajno ugledaju. Ili jeste ili niste, a taj strah miriše na latentno nešto, šta, prosudite sami.

Marko

pre 13 godina

Nije mi jasno kako vecina jos uvek ne kapira da je odnos prema manjinama prava slika svakog drustva. Sve je povezano. Nema bogatstva bez ekonomskih sloboda, nema ekonoskih sloboda bez slobodnog drustva gde se postuje zakon i pravo ali ne i pravo jaceg, a nema slobodnog drustva ako postoje diskrminisane manjine.
Manjina je diskriminisana flagrantno ako joj nije omoguceno javno okupljanje i izrazavanje svojih stavova na miran nacin. Prema tome, ako se, podrzavali ili ne paradu ponosa, oglusite o njihovo pravo, znajte da to direktno na kraju utice i na vase slobode i vas novcanik. Danas gejevi, sutra (ili vec i danas) ne-Srbi, prekosutra bilo ko,

kome se ne svidja, nek pokrene proceduru za izmenu zakona

pre 13 godina

Novi svetski poredak stalno forsira idividualne slobode kao sto su prava homoseksualaca, i sa tim nemam nista protiv. Ali ako ta individualnost ugrozava kolektivnu slobodu, kao sto MNOGIMA u Srbiji smeta PARADA, dakle parada a ne protest, drzava je duzna i obavezna da omoguci VECINI (a ne manjini) slobodno zivljenje, a ne da moramo da okrecemo glavu tog dana samo zato sto to traze drzave koje su nas bombardovale i osakatile... a o teroru manjine nad kolektivom da i ne pricamo...
(bubamara, 13. septembar 2011 12:02)

protivnicima parade i onima koje parada ne zanima nijedna kolektivna sloboda nije uskracena organizovanjem parade.
to sto ce se ulicama setati gejevi nama ostalima ne uskracuje pravo da se isto prosetamo.
svi imamo pravo da to ne gledamo ako ne zelimo, ali nemamo pravo da njima to zabranimo.

takodje, demokratska i pravna drzava mora da uradi sve da onemoguci teror vecine nad manjinom, koja god manjina bila u pitanju, i da omoguci da pripadnicima manjina prava ne budu uskracena.

Andrej77

pre 13 godina

Ma dajte vise.. stvarno nemam nista protiv gej populacije i postujem njihova prava ali ne mogu da razumem to silovanje da parada mora da se odrzi u centru grada. Svi ce biti zrtve, najvise Beograd i Beogradjani. U Pragu je ove godine prvi put odrzana ista manifestacija, ne razumem zasto svet od nas ocekuje da smo progresivniji od jedne Ceske, kada smo realno dva veka iza njih po svakom kriterijumu. Nismo mi dovoljno zrelo drustvo i nista se na silu nece popraviti. Moramo polako da napredujemo a ne da se izaziva jos veci animozitet izmedju ekstremista sa obe strane. Znam, sada bi mi svi objasnili kako postoje ustavom zagarantovana prava razlicitih manjina i slazem se u potpunosti.. ali mislim da su NGO-ovi agresivni koliko i huligani, homofobi i ostale nazadne bitange. Postedite nas i jedni i drugi vaseg demonstriranja, Jednostavno nismo zrelo drustvo i ne razumem zasto ne odrzite taj skup na preporucenom mestu od strane MUP-a!?

Šetač

pre 13 godina

Izzy, dragi/a,
i ta deca će jednog dana u budućnosti nama biti zahvalna što šetamo na paradi jer time gradimo otvorenije društvo za sve nas. A ko može da tvrdi čije će dete spoznati da je gej? Ko? Dakle, iako ti se tako ne čini, mi koji šetamo nismo za razgradnju društva već sasvim suprotno. ;)

Petar

pre 13 godina

Ovde svi nesto opravdavaju huligane i nasilnike a onda kad se nesto desi kao Tatonovo ubistvo svi vicu '40 god' i uzbudjuju se zbog 'slike Srbije koja se salje u svet'. Pa to je prava slika Srbije koja se salje u svet, ne mozete ih tapsati ramenima, i smatrati nasilnistvo kao normalan oblik drustvenog delovanja a onda se cuditi kako nas 'Evropa ucenjuje, ne prima, ne voli itd.' Nasilje je neprihvatljivo i tu nema diskusije. Kako vam ne padne na pamet, sta ako vam je dete gay, navijac suprotnog tima ili koja god vec razlicitost. Da li zbog toga zasluzuje da mu neko polomi glavu?

Goran

pre 13 godina

@Branko: A zasto Madjarska (a, Boga mi, ni Srbija) nema more? Ima li to sto ti pricas ikakve veze sa ovom temom, uopste? OK, jasno je svima nama da svet nije savrsen i da nikada nece biti. Istina je da uvek ima vecih problema o kojima treba misliti, ali to nije, niti moze biti, razlog za ignorisanje manjih problema. Ne resavaju se problemi sekvencijalno, jedan po jedan. Nije valjda da postoji samo jedan "resavac problema" u Srbiji, pa da moramo da ih resavamo na takav nacin?
Uostalom, bar ovaj problem nije tesko resiti. Zapravo - nista ne treba raditi da bi se problem resio, jer on ne postoji dok ga mi sami ne napravimo. Parada ponosa ce biti bezbednosni problem SAMO ako nekome padne na pamet da vrsi nasilje nad ucesnicima iste.
Ako vam gay populacija smeta, zasto je ne ignorisete, kao sto ignorisete kriminalce na ulici? Zasto jednostavno ne okrenete glavu na drugu stranu, kao i kad nekoga pljackaju i tuku na ulici, a vi necete da se mesate, jer je to "njihova stvar"? E, pa nemojte ni ovde da se mesate i sve ce biti OK.
Ja se gay populacije ne plasim, ne smeta mi ... moju guzu mogu da dobiju samo ako im je voljno dam, a to necu uraditi. Da li se vi, ljudi, zapravo plasite svojih unutrasnjih poriva, a ne gay populacije? Gay ljudi na moju decu nece uticati negativno, a sigurno ne losije nego sto bi gomila "straight" huligana mogla da utice. Siguran sam da gay moje dete nece prebiti na ulici, sto za mnoge "ispravne" ljude uopste nisam siguran.
I jos nesto ... stavite sebe u poziciju roditelja koji u jednom trenutku saznaje da mu je dete homoseksualno nastrojeno. Hocete li svoje dete jednostavno prihvatiti takvo kako jeste i voleti ga i dalje, nesmanjenim intenzitetom, dozvoliti mu da bude srecno i zadovoljno time sto jeste, ili cete ga sputavati i naterati ga da bude nesrecan pripadnik armije "ispravnih" ljudi?

ccccc....

pre 13 godina

Pa kakava je to drzava koj amora da zazire od grupe nahuskanih huligana i fasista instruiranih i placenih od raznih politickih partija koje zive od sukoba nereda i nestabilnosti u Srbiji.te partije sa svojom paravojskom zvanom huligani jedino i opstaju. Pa kako onda misl e da izadju na kraj sa 2 milion Albanaca koji objektivno zive na Kosovu. Zasto bi oni zeleli ovakvu nestabilni i nesigurnu Srbiju koja sama priznaje da se palse huligana.Otvorite tajne dosijea da konacno vidi ko je ko u ovoj zemlji.koga to ugrozava PARADA PONOSA.Onog iz OBRAZA sto kaze "cekomo vas" Pa ko je njega izmislio i koga finansira. pa ta recenica je pretnja savkom gradjaninu.To rade te tajne sluzbe i mafijasi skrivenei iza nekih partija. Ako nije tako -kako je onda sve ovo moguce????

vuchkomilli

pre 13 godina

A kako mislite da vlast urazumi bilo koga, kada vlast prvo nema gradjansku podrsku, konstanto smo podeljeni na 2 bloka, kada svi ti ljudi koje nazivate huligani, ustvari "rade" za nekog... To su sluzbenici, kao i svaki drugi, rade i dobijaju novac... Dok ne prestane sprega politike i kriminala, bilo trgovinskog ili ovog,da kazem obicnog, nema prava nizakoga od nas...Jos jednom... Ne vezujte nasilje na ulicama sa nasiljem na sportskim manifestacijama, ovo je cisto politicka stvar, ako se tako pridje problemu, i ako se otkrije ko iz sveta politike stoji iza nasilja, onda je resenje lako...Delo,ime,dokazi,kazna... Nema grupa, grupacija, teorija, pitanja ko je fasista a ko nije... Ja nisam za paradu, ali nisam ni za nasilje protiv nje i verujem da masa ljudi nije za paradu, ali nije ni za nasilje. Samo da se resi ovaj mali "problemcic" oko nasilja, i eto, parada ce se odrzavati, a ti ljudi ce i dalje biti tu gde jesu, ne zato sto Srbi vole da teraju inat, vec zato sto 30% ima samo osnovno obrazovanje, zato sto je crkva, a ne vera svetinja, zato sto se lako pale na epske govore. Zato neko moze da pogine, a da smo malo nacitaniji, mogli bi da raspravljamo o ovome na neki plodniji nacin. Da ste svi zivi i zdravi, i da se tog dana vratite kuci u jednom komadu, sa koje god da ste strane kordona...

Svetom preovladjuju paradajz ljudi!

pre 13 godina

Huligani šatro patriote a homoseksualci prave paradu "ponosa".Bože gde ja živim!!!
(Nikola, 13. septembar 2011 10:57)

A zaboravio si najbolji deo...Mi i nasi stari,imacemo "cast" da isfinansiramo sve to, kao i sanaciju stete...

Švaba i Musa - nnnnnnaVkomani

pre 13 godina

Svaki početak je težak. Tako će i pripadnici LGBT populacije proći putem koji je posut trnjem, dok načelno ne izdejstvuju svoja prava. Nije ovako bilo samo u Srbiji, trebali ste da malo prekopate istoriju vesti na ovakvu ili slične teme, pa bi ste uvideli da nisu svuda sjajno prošle "Gay parade".
Ali, dozvoliti da postoji ograničenje kretanja srpskim državljanima i svim ostalim slobodnim građanima u glavnom gradu ove države, zbog toga što neko hoće da organizuje šetnju, a neko kome se ta šetnja ne sviđa hoće da polomi tuđu imovinu, zapali državnu ili prebije nekog slobodnog građanina, onda je ovo tema o kojoj je stvarno izlišno raspravljati.
Neophodno je pozvati Ministra Unutrašnjih poslova na odgovornost. Oni su ti koji treba da omoguće bezbedno organizovanje prijavljenog skupa i da obezbede da mi ostali slobodni građani imamo ista prava kao i pripadnici LGBT populacije. Vrlo jednostavno.
A pošto to niko neće uraditi, idem da budem slobodan građanin neke druge države. "Palimo odavde čoveče, ko ih ****"

Deni

pre 13 godina

Moje misljennje je da su homoseksualci prave muskarcine i hrabri ljudi. Pored toliko pretnji oko te parade oni ce ipak izaci na ulice i paradirati, ne da bi nekog naljutili ili isprovocirali vec da bi bili prihvaceni i poceli da mirno vode svoj zivot, bez trzavica i straha da li ce ih neke patriJote napasti i prebiti bez ikakvog povoda. Ne znam da li ce se ikada promeniti to primitivno ponasanje i razmisljanje ljudi u Srbiji ali jednom mora da se krene pa neka ova parada bude korak ka civilizaciji. Cmacenje na ulici odnosno javnom mestu me strasno iritira, bilo da su u pitanju dva muskarca iliti mladic i devojka. Jednostavno, nepristojno je. Nase umece treba ostaviti za spavacu sobu a ne dokazivati se javno koliko smo vesti u tim stvarima. Drzanje za ruke, poljubac u obraz su ok ali nesto vise od toga na javnom mestu je degutantno i neprimereno. Kritikuju se homo (koji nisu birali svoju seksualnost) ali taj homko ne rusi grad, ne divlja na ulici, ne prebija nikog, ne krade...taj homo pristojno izgleda dok sa druge strane imamo razbijace sa kapuljacama, kajle, trenerke i ono dobro poznato " sa, sa me gledas"?

trudim se da ne mislim

pre 13 godina

Evo pre neki dan idem ulicom i vidim dve devojke od jedno petnaestak godina kako se drze za ruke i ljube u usta.
I prodjem ja pored njih kao pored turskog groblja. Nista nisam ni dobacio. Samo sam se zacudio, sta drugo. Ipak mislim da su me primetile dok sam ih posmatrao sa "izuzetnim" cudjenjem pa su na trenutak pustile jedna drugoj ruku.
Pomislih, a sta ako se njih dve svarno vole? I naravno dok sam ja tako mislio sta njih dve to tako vazno rade, propustih autobus.

Milos

pre 13 godina

(Izzy, 13. septembar 2011 11:25)

Da ih deca gledaju svaki dan ne bi ni bilo toliko bolesne homofobije u Srbiji!
Mozda bi i odrasla u normalne osobe koje prihvataju razlicitost!
Meni smetaju agresivni i neraspolozeni ljudi koje vidjam na ulici svaki dan, gej parada bi mozda unela malo boja u sivilo Beograda!

Bojan NS

pre 13 godina

Dzaba parada bez promene svesti ljudi. Dzaba parada bez organizovane akcije na promeni stava ljudi prema gay populaciji. Kroz medije, kroz emisije, kroz akcije. Koliko ja vidim drzava omogucava pride forme radi, da bi se zadovoljila EU. Ali time se nista ne postize sustinski. Sustinska promena bi bila kada bi ove godine bilo duplo manje besnih ljudi na ulici. A naredne godine duplo manje od ove godine, itd. Samo odrzavanje parade znaci jako malo. Napredak je prihvatanje prava gay osoba od strane sire populacije, a to se ne postize kordonima policije. Mislim da mi u Srbiji imamo mnogo drugih problema koje treba da resimo sami sa sobom pre nego sto uopste budemo u stanju da se suocimo sa pitanjem prihvatanja gay prava. Mislim da trenutno kao narod nismo na tom nivou da to mozemo da razumemo i prihvatimo. Tako da je upotreba drzavne sile zaista jedini nacin da se parada odrzi.

Sandra

pre 13 godina

Nazivanje izmanipulisanih klinaca, prepustenih ulici bez prave perspektive huliganima nije resenje problema.

Resenje je da novac koji ulazete na pogresnim mestima ulozite u sport i odvojite decu od ulica. Izgradite u svakoj opstini u gradu zatvoreni olimpijski bazen, pomognete ostalim sportovima u novcu da izgrade infrastrukturu, postavite prostore za igru i treninge u svim naseljima i pruzite besplatne treninge u sportovima za svu decu a ne da to bude pristupacno samo onima koji imaju novca kao sto je sada.

Dok god to ne budete uradili deca ce biti prepustena ulici, manipulacijama, drogi i sl. glupostima i onda se nemojte cuditi kada se po gradu ponasaju huliganski jer svoju energiju i bes moraju negde da iskale.

Treba misliti pametno i pruziti svima pravo na normalan zivot a ne samo odredjenima.

dm

pre 13 godina

Ne brinite se vi za decu, ona su mnogo pametnija i tolerantnija od vas matorih po svim pitanjima. Umesto na decu da se ugledate, vi im namećete vaš pokvareni pogled na svet.

darko

pre 13 godina

@Biblijski ucitelj
Tako misli većina gradjana i sedi kući i ništa ne radi umesto da vam smetaju svi koji se bore za svoja prava ,mogli bi da se ugledate njih.
Celo bi društvo krenulo napred.

eureka

pre 13 godina

Sa strane ljudskih prava i zaštite ustava definitivno imam pozitivan stav sto se tiče parade.

Sa svakodnevnog gledišta nemam nikakav stav o ovom pitanju. Svako ko ga ima, a da nije striktno stav sa strane ljudskih prava je ili gay ili se pita kako bi to izgledalo. 100% tih što hoće u nedelju na ulice da biju su latentni homoseksualci i to oni najprimitivniji.

Mnogo se ovde ljudi bavi politikom i gleda tuđa posla.
Knjigu u šake, a dupe gde ko hoće.

PeraPoštar

pre 13 godina

Datum održavanja parade je 2 oktobar a izveštaj EK je 10 oktobra! Od parade zavisi status kandidata... Slučajnost? Ne bih rekao...

Milos

pre 13 godina

Svu tu takozvanu "decu" bi trebalo staviti u zatvor na minimum 10 godina tako da nikom vise ne padne napamet da se tako ponasa!
Nije njima krivo drustvo vec njihovi roditelji i oni sami.

Boban

pre 13 godina

Predhodnih nekoliko vlada,ova vlada danas,sledecih nekoliko su potpuno nesposobne da organizuju normalan zivot u zemlji Srbiji. Najveci deo vremena se bave sobom,svojim pozicijama u vlasti,izmisljanjem radnih mesta za rodjake a najmanje onim za cega su placeni(PREPLACENI). Pa tako danas imamo problem sa ekstremnim grupama, poslodavcima koji iskoristavaju radnike, sudske sporove koji traju po dve decenije, krizu morala i poremecen sistem vrednosti. Da li mi uopste imamo drzavu a pitamo se zasto nam konstantno zapad "udara cvogere" Zasluzujemo li bolje!?

MUKNAVI

pre 13 godina

Javasluk, korumpirani, upravlja drzavom te se nije cuditi da razobadana marva ukiti po ulicima, zavodi svoje principe i maltretira mirne gradjane koji ce, ukoliko ne pocnu oni da rade, pitati marvu dal` mogu do prodavnice? Alo bre mirni gradjani, sta cekate?

J

pre 13 godina

Ja ne podnosim Grand, ne podnosim primitivizam, ne podnosim ljude koje sam prosle godine gledala ispred svoje zgrade kako bacaju kamenje i pale sve sto im se nadje na putu. Ali, ne mislim da treba spaliti Grand, ne mislim da treba prebijati primitivce i destruktivne maloletnike. Njima treba pomoc i obrazovanje! Ja njih ne mogu da gledam kao sto oni ne mogu da gledaju gay ljude, ali nikad ih ne bih pretukla samo zato sto mi se ne dopadaju. U tome je sustinska razlika.
I prestanite vise da poredite stvarikoje veze nemaju jedna sa drugom. Kakve veze ima Kosovo sa gay paradom? Kakve veze ima standard sa gay paradom?!
Molim vas…. Sto kaze Draskovic Vuk – Don’t mix grandmothers and frogs!
A od izjave " jadna deca koja to gledaju" ja ne cuh (od Palme) i ne procitah (od Izzy) vecu glupost.

Prle Opasni

pre 13 godina

Naša vlast godinama ne poštuje ni domaće zakone ni Ustav, ne znam zašto bi bilo drugačije sa eventualnom opstrukcijom parade ponosa...Neka i sad prekrše Ustav i zakone i neka je zabrane! Kad je bal nek je maskembal!

Masters of the Universe

pre 13 godina

Da nije zalosno bilo bi smesno...U skoro svakom izvestaju policije nakon izvrsenog kriminalnog dela, postoji ona cuvena "Pocinitelj je od ranije poznat policiji."Ime i prezime, adresa stanovanja... ljudi koji su moguci organizatori nasilja su dobro poznati policiji, zna se ko ima neku odredjenu masu ljudi oko sebe...Izvedes Zandarmeriju na ulicu i to je to,e pa nije upola manje Zandarmerije bi moglo da obezbedjuje ovakve skupove da neke druge strukture policije odrade svoj posao...Ako se i desi neki pojedinacni istup, odmah u maricu, kod sudije i cao...