Ponedeljak, 07.03.2016.

16:12

Vučić: Pitao sam direktore...; Ilić: Ogromna voda

Premijer Srbije Aleksandar Vučić rekao je u čačanskom naselju Preljina da su ga direktori uveravali da je sve u redu i da neće biti poplava.

Izvor: B92

Vuèiæ: Pitao sam direktore...; Iliæ: Ogromna voda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Gorana

pre 8 godina

Trebaju nam bolja i trajna rešenje, bez obzira na vlast, narod strada, niko ne može štetu nadoknaditi, da vidimo šta je problem da se zašititmo.

Ivica

pre 8 godina

Velimir Ilić je preko 20 godina posredno ili neposredno na čelu opštine Čačak i on je trebao sa svojim bratom da stane pred narod i da odgovara a ne premijer Vučić!

Alex-gradjevinac

pre 8 godina

@Тихи,
verovatno niste upoznati sa cinjenicom, da se reka Pestan, u okolini Obrenovac izlila. posto niste upoznati procitajte tekst, http://www.blic.rs/vesti/beograd/nabujala-voda-reka-pestan-poplavila-oko-40-kuca-kod-obrenovca/tt45bvm.
I tamo gde se radilo, opet se lose radilo. Ali hajde da ne cepidlacim. I kada postoji volja i novac nema znanja. Treba pored menadzera sa privatnih fakulteta da bude i neko ko zna da uradi posao. Ali takvi beze od neznalica.

Silver Surfer

pre 8 godina

@ Mihailo

Stari Egipcani su uspevali da kontrolisu poplave. Doduse oni su brze izgradili Keopsovu piramidu nego sto ce ovi Beograd na vodi.
Btw, jel Velji jos uvek treba ona masina sa onim napred sto radi ono. Kad bi to imali sigurno bi resili sve probleme koje imaju na terenu.

Mitar Mirijevo

pre 8 godina

Da li je sanaciju kod Cacka potpisao nadzor?Jeste ,pa nek sad odgovara,jer to su nase pare iisti taj nadzor ima odgovornost prema nama narodu. Smenite odgovorne!

aleksa

pre 8 godina

Nijedna vast nikad nije ulagala u recna korita i zastitu i preventivu od ovakvih situacija, pre dve godine nas zadesile neverovatne poplave, i nanele veliku stetu, i tad se vlast dobro izborila sa problemom a i mnogo je potrebno i za sanaciju i za zastitu sad i finansijski i vremenski, mi u Vojvodini nemamo probema sa ogromnim padavinama jer imamo DTD, dok vamo u Srbiji sve je brdovito i sve se sliva, korita su uska, i kod ogromnih kolicina za kratko vreme ovo je ocekivano da se desi... Nikog ne treba kriviti vec gledati sta moze da se ucini sad a naravno svi treba da razmisljamo o svojoj zivotnoj sredini i da je cuvamo i unapredjujemo.

Тихи

pre 8 godina

@Alex - gradjevinac
Ок све то што си написао, али си заборавио да приметиш да је новац за превенцију од поплава углавном улаган у подручја, и водотокове, који су имали највише проблема 2014. И ту где се радило сада није било проблема.

Pepe

pre 8 godina

@zvezdana, pitala bih te da je tebi voda do pazuha u dnevnoj sobi dva puta za dve godine, šta je važno. Sram te bilo, i tebe i tvoje kolege sendvičare.

The Spatula

pre 8 godina

Pa dobro sto se ljutite... Ne mogu ilici da prave za sebe domove, kupuju stanove, kuce, firme itd i da rade nama nasipe... Ne preteruj te... Pa nije im i Cemernicu ostavio deda pa da brinu o njoj.

Miki

pre 8 godina

Nekada su ljudi organizovali akcije na uredjenju zgrada i mesta gde zive. Sada sve ocekuju od drzave. Svakako da drzava treba da pomogne. Ali treba razgraniciti obaveze tj. nadleznosti. Beogradjani, od kojih dobar broj potice sa sela, nece ispred zgrade da ociste sneg, niti smece oko zgrade... Kad vidim da iz gradske cistoce ciste i grabuljaju smece ispred zgrade, prosto zanemim. Da sam neko i nesto to ne bih odobrio. Vecina bi samo da "popuju" a da nista ne rade. Nedavno mi jedan mestanin sela u okolini Leskovca, gde su odvodne kanale sami zatrpali, rece da je drzava tj. lokalna vlast kriva sto su isti zatrpani i ne moze da otice voda. Rekao sam mu ono sto bi mu mnogi rekli...

Veljko

pre 8 godina

udruzeni mestani na teren pa radna akcija!
(Zvezdana, 07. mart 2016 17:18)

Zasto placam porez? Udruzeni ministri i poslanici, kad ponestane para za penzije, na teren pa radna akcija!

Analyst

pre 8 godina

Sta su ti Direktori po struci? Mehanicari? Bravari? Frizeri? Kada cete shvatiti da se na odgovorna mesta trebaju postaviti strucni ljudi a ne partijski poslusnici, rodbina, kumovi i prijatelji? Opet milionske stete za Srbiju, samo sto ovoga puta nece biti para iz EU....

dex

pre 8 godina

@hedona

Koja je poenta da vi botovi izvlacite iz teksta recenice? Procitali smo tekst!
Vi se sprdate sa poplavljenima dok botujete za sendvic i odlazak na mitinge u mesta koja inace ne bi videli.

Vozdra1

pre 8 godina

Lako je pričati priče o tome kako šta treba. Sve ovde što sam pročitao je samo jedan skup nepoznavanja ili nerazumevanja stvari. Niko ko nije video šta je poplava i kakve ona štetu čini ne može o tome pričati. Slažem se treba kazniti one direktore koji su davali lažnu sliku da neće biti poplava. Jer to je nešto što mora da se zna. Ali isto tako ljudi se moraju odnositi adekvatno prema svojoj sredini, ne zapuštati je. Jer priroda ti vraća loše ako se ti loše ophodiš prema njoj.

razocaran u vlast

pre 8 godina

ove poplave dobro dodju ovima na vlasti jer ce opet da nam skidaju od plate. treba im lova za izbore a narod te pare nece ni da vidi. isto ko i prosli put. naravno nista se nece preduzeti po pitanju poplava kao i to da se nikad nece saznati koliko su para ugrabili od naroda sto preko poruka. donacija i odbijanja od plata radnika za vreme predhodnih poplava.
sto se samog naroda tice veoma mi je zao sto se sami moraju snalaziti u ovom haosu jer nema ko da im pomogne.

Alex - gradjevinac

pre 8 godina

@BotKiller, Potpuno ste u pravu, odbrana od poplava se resava prevencijom. Ali tako sto se prevencija planira. A kada se isplanira onda se izvrsava. Da biste izvrsili morate da imate neku operativu. I naravno novac. Dolazimo do kljucne stvari. Novca nema, pa se gleda u nebo. Zasto nema novca? Pa jednostavno, jer ga jako malo ima i onda se centralizuje. Koliko ima dobrih firmi, koje placaju poreze i doprinose u Srbiji? Strane firme su pod subvencijama, dobit preko fiktivnih konsultantskih ugovora se vraća vlasniku. Domace firme, u ektremno teskim uslovima rada, imaju male plate, pa su mali i porezi. Transfer novca iz centralizovane kase se ne vraca lokalnim samoupravama. Pogledajte na APR-u koliko je firmi, koje se bave uređenjem korita reka, a imaju u nazivu Erozija, nesto radi. Vecina je u STECAJU. Koliko je novca ulozeno u elektronsku opremu za osmatranje vodostaja ulozeno? Mizerno. Posledice osecamo. Svaka malo jaca kisa je elementarna nepogoda. Na to jos imamo da od prosle poplave nisu ociscena korita, pa da gradjani sav sut bacaju u korita i na kraju nelegalne objekte (koji sada jos mogu da se legalizuju), što sve onemogucava prevenciju. Svaka iole jaca kisa je katastrofa u najavi. Evo u Pazaru se ruse mostovi ili od bujice ili namerno, da bi se obezbedila propusna moc. Sve je jasno, nista se nije radilo, unazad mnogo godine. Mi smo zapustena drzava. Na to dodati jos nekompetentne, partijske kadrove i haos je siguran. Ovo neznanje sad je kao slag na tortu.

Živela Srbija

pre 8 godina

Pomoći ćemo koliko možemo a podići ćemo takse i poreze koliko hoćemo! Tu pomoć ćete dobiti nekad - ako - ikad a poreze ćete platiti odmah. Ako vi zakasnite sa plaćanjem - ode kuća, a ako mi zakasnimo - ode kuća! U svakom slučaju ode kuća.

repus

pre 8 godina

a što su vam oni I danas direktori umesto da kaže pitao sam od danas bivše direktore on opet dude varalice za narod deli gde su pare dobijene na donatorskom samitu za bedeme bankine I podubljivanje recnioh korita po ovim poplavama se vidi da nisu urađene gde je nopvac onda kao 90 ništa se neradi a para nema a narod strada narode postradali idu izbori pa dobro razmislite dali da zaokružite prve da bi ste vi bili u void do guše opet

Kvazimodo Sorabius

pre 8 godina

Gradonacelnik Cacka je rodjeni brat Velje Ilica.
Da li cemo saznati koliko je para 2014. (i 2015.) strpano u Cacak?
Nisam vernik ni sujevernik, ali...
Pred one izbore behu "Biblijske poplave" - kako je Vucic vise puta izjavljivao.
Pred ove izbore - opet "Biblijske poplave"..?
Izgleda Cacak pre Beograda stize na vodu!
U svakom slucaju Srbiji stize upozorenje pred izbore... Ponovo.

Grobari KV

pre 8 godina

Nivo vode u Cacku raste i po mojim proracunima, za nekih dva do tri sata, talas stize do Kraljeva, a Kraljevo ima problema preko glave u naselju Grdica koje je vec poplavljeno. Ne znam odakle vam informacija da poplava nece biti, kad je nivo Zapadne Morave u Cacku u porastu i da je naselje Grdica vec poplavljeno?!

dada

pre 8 godina

Puzovic, da je ovo normalna drzava, posle poplava 2014. vise ne bi bio direktor Srbija voda, niti bilo cega drugog. Ali, posto je i dalje to sto jeste, scenario je isti, poplavljena Srbija.Sta je uradjeno od proleca 2014. godine do danas na nasipima po Srbiji? Nista!!! Pa tako je lako biti direktor, ne radis nista, niko te ne poziva na odgovornost i teraj dalje, od proleca do proleca, od poplave do poplave. Koliko vidim danas su se izlili vodotoci prvog reda, koji su u nadleznosti drzave, pardon gospodina Puzovica.

BotKiller

pre 8 godina

@(Zvezdana, 07. mart 2016 17:18)
O kakvoj "velikoj vodi" pricas? Pa ne protice Jang Ce kroz Cacak covece... Ovde je bilo reci o izgradnji obaloutvrde od metar i po bote... Nisu uspeli od 2014 do danas da urede nijedan vodotok, ovakve stvari se sprecavaju prevencijom, a ne gledanjem u nebo. Jadna li je ova zemlja...

ljudi, svi na izbore!

pre 8 godina

"Sve ono što nije urađeno dobro i kvalitetno, to je palo."

TU JE POENTA, SVE STO OVA vLADA URADI, A MALO JE TOGA, JE URADJENO OFRLJE!

Nasipi, ciscenje, prevencija, sto se tice poplava, ali i sve ostalo, urade auto-put koji se za manje od mesec dana napuni rupama, odrade ulicu u Beogradu, posle par meseci se raspada!!!

Naprednjaci, dodjite u Novi Sad da vidite kako su demokrate ovde osigurale grad od Dunava, ucvrstili i podigli vec dobro utvrdjen nasip, a onda za radost gradjana, na njemu napravili staze za bicikliste, setace i za jogging! Milina jedna!

Secam se da su, dok se radilo, naprednjaci bacali drvlje i kamenje na njih sto trose pare, ne shvatajuci da dobro ulozene pare predupredjuju mnogo veci trosak kasnije, jer sprecavaju katastrofu!

Naprednjaci rade po principu "drzi vodu dok majstori odu", zato nam tako i ide!

Nemanja

pre 8 godina

Poplave su iskljucivo zbog toga jer su miniranjem pomerili tok reke Dicine. Sve se to desavalo kad je Velimir Ilic bio ministar za infrastrukturu i licno je on odgovoran za ovo sto se desava. Dicina se uliva u reku Cemernicu koja sad stvara probleme ziteljima Preljine,Konjevica i Baluge!!!

Hedona

pre 8 godina

Nama ostaje da brzo rešavamo problem i da vidimo da svaka kuća bude zadovoljna, a da od sutra krenu opštinske komisije sa vladinim i da nadoknađuju štetu. I nema filozofije. To je nešto što se događa u životu i što su prirodne nepogode. Daćemo i pomoći ćemo koliko možemo, ali to je mnogo manjeg obima sada nego što je bilo 2014. godine. Ovo je svakako važno da se Srbija obnovi, u poplavljenim područjima.

srbIN

pre 8 godina

Sto Vucic nije preusmerio onih 110 autobusa is Sremske Mitrovice koje je doveo onomad da mu aplaudiraju u Cacak da pune dzakove i dizu nasipe, cudo bi napravili. Cudi me da nije bilo neko spektakularno spasavanje kao u Feketicu pre par godina.

Slavko

pre 8 godina

Na ovakvim stvarima se vidi ko je za rukovodioca a ko nije. Kazniti odgovorne po sluzbenoj duznosti sve da onaj sledeci koji se prihvati uloge direktora mora dobro da razmisli.

TheBloom

pre 8 godina

Ukoliko su direktori i nadlezni uveravali Vucica da je sve u redu,a nije bilo tako na terenu, onda ti isti trebaju biti smenjeni i to smesta. Igraju sa satudjim zivotima a to je za najgoru osudu i kaznu.

Манипулатору је дошао крај.

pre 8 godina

Слушам га сад на дневнику како је 200.000 дин велики новац и да држава нема те паре.
Јуче на митингу у једном граду дошло је преко 100 аутобуса. Бензин, дневнице и остали трошкови се не мере у стотинама хиљада динара него у еврима.
У Сремској Митровици се одржао митинг подршке Вучићу а најмање је било људи из тог града и тог краја.

Обећао је да ће купити бар један хеликоптер и?

Човек који отвара ВЦ по школама, отворене фабрике, деонице путева од неколико метара и аутопут без хабајућег слоја прича о томе како ништа није могло да се уради.

Човек који ради 25 сати дневно је урадио једно велико ништа. Извините да није радио ништа ми би имали исти стандард пре него што је дошао на власт. Све је горе од момента доласка на власт па до данас.

Zvezdana

pre 8 godina

Protiv velike vode se nista ne moze,samo je bitno spasiti glavu a sve ostalo ce se nadohnaditi. Drzava je tu da pomogne koliko moze ali i mi sami trebamo zasuci svoje rukave pa kada sve prodje a onda udruzeni mestani na teren pa radna akcija!

Malo, malo, poplava

pre 8 godina

Odgovornost! A ne opravdanja! Ah da, zaboravio sam da se od skoro odgovornost prihvata tako što se kaže "Prihvatam odgovornost" i nikom ništa.

Može biti samo je*an

pre 8 godina

Zamislite kako bi bila brza reakcija Ministarstva za vanredne situacije, da je na primer, ministar tog ministarstva iz - Čačka...
Da nije žalosno, bilo bi smešno....

nije dobro

pre 8 godina

"Ilić zaključuje da su u pravu i građani koji kažu da je do poremećaja u Zapadnoj Srbiji došlo i zbog gradnje autoputa Koridora 11."
============================

Iz ovih Ilicevi reci se izvlaci Ovoga zakljucak da je u projektovanju koridora 11 uradjeno nesta vrlo, vrlo pogresno posto ispada da su izgradnjom koridora pooremeceni neki vodotokovi

Dule Astro

pre 8 godina

Očistite SVE vodotokove bujičnih reka od izvora do ušća i problema će biti mnogo manje, čak bih se usudio da kažem da ih ne bi ni bilo.

max%

pre 8 godina

Ostavke odmah,da ste ranije razmisljali o ovome,bilo bi manje poplava,ali ova vlada je na recima,nema nigde dela,tek kad se nesto desi svi su tu!!!!!!

Gorana

pre 8 godina

Jeste velika voda ali bilo je kiša i pre 3o i 2o godina, šta je uradila struka i nauka da nadje rešenja, što direktori tih jp rade kada im poplave svake godine štetu čine?

KG

pre 8 godina

"Ilić zaključuje da su u pravu i građani koji kažu da je do poremećaja u Zapadnoj Srbiji došlo i zbog gradnje autoputa Koridora 11."
Ne spadam u sujeverne ljude, ali ovo je "nagrada" za iseceni sestovekovni zapis.

Phantom F-4/C Black Bunny

pre 8 godina

Učili smo mi na postiplomskim kako se ove stvari prevazilaze, ali
smo na vreme otišli iz zemlje.
Ako vas kiša iznenadi i treći put, stvarno ste kraljevi!!

maksa

pre 8 godina

"Sve ono što nije urađeno dobro i kvalitetno, to je palo."

Po meni, veoma bitna recenica.
Uzimaju se pare iz budzeta namenjene za prorodne nepogode ,otalja se nesto na brzaka a razlika strpa u dzep jer proradi onl nase "Neće valjda.."
Isto tako je i sa putevia, firma kasira od drzave za celu deonicu a pokrpi samo rupe,razliku u dzep.
Facit: Kao narod smo pokvareni i gotovo.

srbIN

pre 8 godina

Sto Vucic nije preusmerio onih 110 autobusa is Sremske Mitrovice koje je doveo onomad da mu aplaudiraju u Cacak da pune dzakove i dizu nasipe, cudo bi napravili. Cudi me da nije bilo neko spektakularno spasavanje kao u Feketicu pre par godina.

Манипулатору је дошао крај.

pre 8 godina

Слушам га сад на дневнику како је 200.000 дин велики новац и да држава нема те паре.
Јуче на митингу у једном граду дошло је преко 100 аутобуса. Бензин, дневнице и остали трошкови се не мере у стотинама хиљада динара него у еврима.
У Сремској Митровици се одржао митинг подршке Вучићу а најмање је било људи из тог града и тог краја.

Обећао је да ће купити бар један хеликоптер и?

Човек који отвара ВЦ по школама, отворене фабрике, деонице путева од неколико метара и аутопут без хабајућег слоја прича о томе како ништа није могло да се уради.

Човек који ради 25 сати дневно је урадио једно велико ништа. Извините да није радио ништа ми би имали исти стандард пре него што је дошао на власт. Све је горе од момента доласка на власт па до данас.

Phantom F-4/C Black Bunny

pre 8 godina

Učili smo mi na postiplomskim kako se ove stvari prevazilaze, ali
smo na vreme otišli iz zemlje.
Ako vas kiša iznenadi i treći put, stvarno ste kraljevi!!

Zvezdana

pre 8 godina

Protiv velike vode se nista ne moze,samo je bitno spasiti glavu a sve ostalo ce se nadohnaditi. Drzava je tu da pomogne koliko moze ali i mi sami trebamo zasuci svoje rukave pa kada sve prodje a onda udruzeni mestani na teren pa radna akcija!

Može biti samo je*an

pre 8 godina

Zamislite kako bi bila brza reakcija Ministarstva za vanredne situacije, da je na primer, ministar tog ministarstva iz - Čačka...
Da nije žalosno, bilo bi smešno....

ljudi, svi na izbore!

pre 8 godina

"Sve ono što nije urađeno dobro i kvalitetno, to je palo."

TU JE POENTA, SVE STO OVA vLADA URADI, A MALO JE TOGA, JE URADJENO OFRLJE!

Nasipi, ciscenje, prevencija, sto se tice poplava, ali i sve ostalo, urade auto-put koji se za manje od mesec dana napuni rupama, odrade ulicu u Beogradu, posle par meseci se raspada!!!

Naprednjaci, dodjite u Novi Sad da vidite kako su demokrate ovde osigurale grad od Dunava, ucvrstili i podigli vec dobro utvrdjen nasip, a onda za radost gradjana, na njemu napravili staze za bicikliste, setace i za jogging! Milina jedna!

Secam se da su, dok se radilo, naprednjaci bacali drvlje i kamenje na njih sto trose pare, ne shvatajuci da dobro ulozene pare predupredjuju mnogo veci trosak kasnije, jer sprecavaju katastrofu!

Naprednjaci rade po principu "drzi vodu dok majstori odu", zato nam tako i ide!

maksa

pre 8 godina

"Sve ono što nije urađeno dobro i kvalitetno, to je palo."

Po meni, veoma bitna recenica.
Uzimaju se pare iz budzeta namenjene za prorodne nepogode ,otalja se nesto na brzaka a razlika strpa u dzep jer proradi onl nase "Neće valjda.."
Isto tako je i sa putevia, firma kasira od drzave za celu deonicu a pokrpi samo rupe,razliku u dzep.
Facit: Kao narod smo pokvareni i gotovo.

Slavko

pre 8 godina

Na ovakvim stvarima se vidi ko je za rukovodioca a ko nije. Kazniti odgovorne po sluzbenoj duznosti sve da onaj sledeci koji se prihvati uloge direktora mora dobro da razmisli.

Malo, malo, poplava

pre 8 godina

Odgovornost! A ne opravdanja! Ah da, zaboravio sam da se od skoro odgovornost prihvata tako što se kaže "Prihvatam odgovornost" i nikom ništa.

Hedona

pre 8 godina

Nama ostaje da brzo rešavamo problem i da vidimo da svaka kuća bude zadovoljna, a da od sutra krenu opštinske komisije sa vladinim i da nadoknađuju štetu. I nema filozofije. To je nešto što se događa u životu i što su prirodne nepogode. Daćemo i pomoći ćemo koliko možemo, ali to je mnogo manjeg obima sada nego što je bilo 2014. godine. Ovo je svakako važno da se Srbija obnovi, u poplavljenim područjima.

BotKiller

pre 8 godina

@(Zvezdana, 07. mart 2016 17:18)
O kakvoj "velikoj vodi" pricas? Pa ne protice Jang Ce kroz Cacak covece... Ovde je bilo reci o izgradnji obaloutvrde od metar i po bote... Nisu uspeli od 2014 do danas da urede nijedan vodotok, ovakve stvari se sprecavaju prevencijom, a ne gledanjem u nebo. Jadna li je ova zemlja...

Dule Astro

pre 8 godina

Očistite SVE vodotokove bujičnih reka od izvora do ušća i problema će biti mnogo manje, čak bih se usudio da kažem da ih ne bi ni bilo.

max%

pre 8 godina

Ostavke odmah,da ste ranije razmisljali o ovome,bilo bi manje poplava,ali ova vlada je na recima,nema nigde dela,tek kad se nesto desi svi su tu!!!!!!

Gorana

pre 8 godina

Jeste velika voda ali bilo je kiša i pre 3o i 2o godina, šta je uradila struka i nauka da nadje rešenja, što direktori tih jp rade kada im poplave svake godine štetu čine?

nije dobro

pre 8 godina

"Ilić zaključuje da su u pravu i građani koji kažu da je do poremećaja u Zapadnoj Srbiji došlo i zbog gradnje autoputa Koridora 11."
============================

Iz ovih Ilicevi reci se izvlaci Ovoga zakljucak da je u projektovanju koridora 11 uradjeno nesta vrlo, vrlo pogresno posto ispada da su izgradnjom koridora pooremeceni neki vodotokovi

dada

pre 8 godina

Puzovic, da je ovo normalna drzava, posle poplava 2014. vise ne bi bio direktor Srbija voda, niti bilo cega drugog. Ali, posto je i dalje to sto jeste, scenario je isti, poplavljena Srbija.Sta je uradjeno od proleca 2014. godine do danas na nasipima po Srbiji? Nista!!! Pa tako je lako biti direktor, ne radis nista, niko te ne poziva na odgovornost i teraj dalje, od proleca do proleca, od poplave do poplave. Koliko vidim danas su se izlili vodotoci prvog reda, koji su u nadleznosti drzave, pardon gospodina Puzovica.

KG

pre 8 godina

"Ilić zaključuje da su u pravu i građani koji kažu da je do poremećaja u Zapadnoj Srbiji došlo i zbog gradnje autoputa Koridora 11."
Ne spadam u sujeverne ljude, ali ovo je "nagrada" za iseceni sestovekovni zapis.

Nemanja

pre 8 godina

Poplave su iskljucivo zbog toga jer su miniranjem pomerili tok reke Dicine. Sve se to desavalo kad je Velimir Ilic bio ministar za infrastrukturu i licno je on odgovoran za ovo sto se desava. Dicina se uliva u reku Cemernicu koja sad stvara probleme ziteljima Preljine,Konjevica i Baluge!!!

Grobari KV

pre 8 godina

Nivo vode u Cacku raste i po mojim proracunima, za nekih dva do tri sata, talas stize do Kraljeva, a Kraljevo ima problema preko glave u naselju Grdica koje je vec poplavljeno. Ne znam odakle vam informacija da poplava nece biti, kad je nivo Zapadne Morave u Cacku u porastu i da je naselje Grdica vec poplavljeno?!

TheBloom

pre 8 godina

Ukoliko su direktori i nadlezni uveravali Vucica da je sve u redu,a nije bilo tako na terenu, onda ti isti trebaju biti smenjeni i to smesta. Igraju sa satudjim zivotima a to je za najgoru osudu i kaznu.

Živela Srbija

pre 8 godina

Pomoći ćemo koliko možemo a podići ćemo takse i poreze koliko hoćemo! Tu pomoć ćete dobiti nekad - ako - ikad a poreze ćete platiti odmah. Ako vi zakasnite sa plaćanjem - ode kuća, a ako mi zakasnimo - ode kuća! U svakom slučaju ode kuća.

Kvazimodo Sorabius

pre 8 godina

Gradonacelnik Cacka je rodjeni brat Velje Ilica.
Da li cemo saznati koliko je para 2014. (i 2015.) strpano u Cacak?
Nisam vernik ni sujevernik, ali...
Pred one izbore behu "Biblijske poplave" - kako je Vucic vise puta izjavljivao.
Pred ove izbore - opet "Biblijske poplave"..?
Izgleda Cacak pre Beograda stize na vodu!
U svakom slucaju Srbiji stize upozorenje pred izbore... Ponovo.

aleksa

pre 8 godina

Nijedna vast nikad nije ulagala u recna korita i zastitu i preventivu od ovakvih situacija, pre dve godine nas zadesile neverovatne poplave, i nanele veliku stetu, i tad se vlast dobro izborila sa problemom a i mnogo je potrebno i za sanaciju i za zastitu sad i finansijski i vremenski, mi u Vojvodini nemamo probema sa ogromnim padavinama jer imamo DTD, dok vamo u Srbiji sve je brdovito i sve se sliva, korita su uska, i kod ogromnih kolicina za kratko vreme ovo je ocekivano da se desi... Nikog ne treba kriviti vec gledati sta moze da se ucini sad a naravno svi treba da razmisljamo o svojoj zivotnoj sredini i da je cuvamo i unapredjujemo.

Тихи

pre 8 godina

@Alex - gradjevinac
Ок све то што си написао, али си заборавио да приметиш да је новац за превенцију од поплава углавном улаган у подручја, и водотокове, који су имали највише проблема 2014. И ту где се радило сада није било проблема.

Alex - gradjevinac

pre 8 godina

@BotKiller, Potpuno ste u pravu, odbrana od poplava se resava prevencijom. Ali tako sto se prevencija planira. A kada se isplanira onda se izvrsava. Da biste izvrsili morate da imate neku operativu. I naravno novac. Dolazimo do kljucne stvari. Novca nema, pa se gleda u nebo. Zasto nema novca? Pa jednostavno, jer ga jako malo ima i onda se centralizuje. Koliko ima dobrih firmi, koje placaju poreze i doprinose u Srbiji? Strane firme su pod subvencijama, dobit preko fiktivnih konsultantskih ugovora se vraća vlasniku. Domace firme, u ektremno teskim uslovima rada, imaju male plate, pa su mali i porezi. Transfer novca iz centralizovane kase se ne vraca lokalnim samoupravama. Pogledajte na APR-u koliko je firmi, koje se bave uređenjem korita reka, a imaju u nazivu Erozija, nesto radi. Vecina je u STECAJU. Koliko je novca ulozeno u elektronsku opremu za osmatranje vodostaja ulozeno? Mizerno. Posledice osecamo. Svaka malo jaca kisa je elementarna nepogoda. Na to jos imamo da od prosle poplave nisu ociscena korita, pa da gradjani sav sut bacaju u korita i na kraju nelegalne objekte (koji sada jos mogu da se legalizuju), što sve onemogucava prevenciju. Svaka iole jaca kisa je katastrofa u najavi. Evo u Pazaru se ruse mostovi ili od bujice ili namerno, da bi se obezbedila propusna moc. Sve je jasno, nista se nije radilo, unazad mnogo godine. Mi smo zapustena drzava. Na to dodati jos nekompetentne, partijske kadrove i haos je siguran. Ovo neznanje sad je kao slag na tortu.

Miki

pre 8 godina

Nekada su ljudi organizovali akcije na uredjenju zgrada i mesta gde zive. Sada sve ocekuju od drzave. Svakako da drzava treba da pomogne. Ali treba razgraniciti obaveze tj. nadleznosti. Beogradjani, od kojih dobar broj potice sa sela, nece ispred zgrade da ociste sneg, niti smece oko zgrade... Kad vidim da iz gradske cistoce ciste i grabuljaju smece ispred zgrade, prosto zanemim. Da sam neko i nesto to ne bih odobrio. Vecina bi samo da "popuju" a da nista ne rade. Nedavno mi jedan mestanin sela u okolini Leskovca, gde su odvodne kanale sami zatrpali, rece da je drzava tj. lokalna vlast kriva sto su isti zatrpani i ne moze da otice voda. Rekao sam mu ono sto bi mu mnogi rekli...

Vozdra1

pre 8 godina

Lako je pričati priče o tome kako šta treba. Sve ovde što sam pročitao je samo jedan skup nepoznavanja ili nerazumevanja stvari. Niko ko nije video šta je poplava i kakve ona štetu čini ne može o tome pričati. Slažem se treba kazniti one direktore koji su davali lažnu sliku da neće biti poplava. Jer to je nešto što mora da se zna. Ali isto tako ljudi se moraju odnositi adekvatno prema svojoj sredini, ne zapuštati je. Jer priroda ti vraća loše ako se ti loše ophodiš prema njoj.

Pepe

pre 8 godina

@zvezdana, pitala bih te da je tebi voda do pazuha u dnevnoj sobi dva puta za dve godine, šta je važno. Sram te bilo, i tebe i tvoje kolege sendvičare.

dex

pre 8 godina

@hedona

Koja je poenta da vi botovi izvlacite iz teksta recenice? Procitali smo tekst!
Vi se sprdate sa poplavljenima dok botujete za sendvic i odlazak na mitinge u mesta koja inace ne bi videli.

Analyst

pre 8 godina

Sta su ti Direktori po struci? Mehanicari? Bravari? Frizeri? Kada cete shvatiti da se na odgovorna mesta trebaju postaviti strucni ljudi a ne partijski poslusnici, rodbina, kumovi i prijatelji? Opet milionske stete za Srbiju, samo sto ovoga puta nece biti para iz EU....

razocaran u vlast

pre 8 godina

ove poplave dobro dodju ovima na vlasti jer ce opet da nam skidaju od plate. treba im lova za izbore a narod te pare nece ni da vidi. isto ko i prosli put. naravno nista se nece preduzeti po pitanju poplava kao i to da se nikad nece saznati koliko su para ugrabili od naroda sto preko poruka. donacija i odbijanja od plata radnika za vreme predhodnih poplava.
sto se samog naroda tice veoma mi je zao sto se sami moraju snalaziti u ovom haosu jer nema ko da im pomogne.

Veljko

pre 8 godina

udruzeni mestani na teren pa radna akcija!
(Zvezdana, 07. mart 2016 17:18)

Zasto placam porez? Udruzeni ministri i poslanici, kad ponestane para za penzije, na teren pa radna akcija!

The Spatula

pre 8 godina

Pa dobro sto se ljutite... Ne mogu ilici da prave za sebe domove, kupuju stanove, kuce, firme itd i da rade nama nasipe... Ne preteruj te... Pa nije im i Cemernicu ostavio deda pa da brinu o njoj.

repus

pre 8 godina

a što su vam oni I danas direktori umesto da kaže pitao sam od danas bivše direktore on opet dude varalice za narod deli gde su pare dobijene na donatorskom samitu za bedeme bankine I podubljivanje recnioh korita po ovim poplavama se vidi da nisu urađene gde je nopvac onda kao 90 ništa se neradi a para nema a narod strada narode postradali idu izbori pa dobro razmislite dali da zaokružite prve da bi ste vi bili u void do guše opet

Mitar Mirijevo

pre 8 godina

Da li je sanaciju kod Cacka potpisao nadzor?Jeste ,pa nek sad odgovara,jer to su nase pare iisti taj nadzor ima odgovornost prema nama narodu. Smenite odgovorne!

Silver Surfer

pre 8 godina

@ Mihailo

Stari Egipcani su uspevali da kontrolisu poplave. Doduse oni su brze izgradili Keopsovu piramidu nego sto ce ovi Beograd na vodi.
Btw, jel Velji jos uvek treba ona masina sa onim napred sto radi ono. Kad bi to imali sigurno bi resili sve probleme koje imaju na terenu.

Alex-gradjevinac

pre 8 godina

@Тихи,
verovatno niste upoznati sa cinjenicom, da se reka Pestan, u okolini Obrenovac izlila. posto niste upoznati procitajte tekst, http://www.blic.rs/vesti/beograd/nabujala-voda-reka-pestan-poplavila-oko-40-kuca-kod-obrenovca/tt45bvm.
I tamo gde se radilo, opet se lose radilo. Ali hajde da ne cepidlacim. I kada postoji volja i novac nema znanja. Treba pored menadzera sa privatnih fakulteta da bude i neko ko zna da uradi posao. Ali takvi beze od neznalica.

Ivica

pre 8 godina

Velimir Ilić je preko 20 godina posredno ili neposredno na čelu opštine Čačak i on je trebao sa svojim bratom da stane pred narod i da odgovara a ne premijer Vučić!

Gorana

pre 8 godina

Trebaju nam bolja i trajna rešenje, bez obzira na vlast, narod strada, niko ne može štetu nadoknaditi, da vidimo šta je problem da se zašititmo.

Манипулатору је дошао крај.

pre 8 godina

Слушам га сад на дневнику како је 200.000 дин велики новац и да држава нема те паре.
Јуче на митингу у једном граду дошло је преко 100 аутобуса. Бензин, дневнице и остали трошкови се не мере у стотинама хиљада динара него у еврима.
У Сремској Митровици се одржао митинг подршке Вучићу а најмање је било људи из тог града и тог краја.

Обећао је да ће купити бар један хеликоптер и?

Човек који отвара ВЦ по школама, отворене фабрике, деонице путева од неколико метара и аутопут без хабајућег слоја прича о томе како ништа није могло да се уради.

Човек који ради 25 сати дневно је урадио једно велико ништа. Извините да није радио ништа ми би имали исти стандард пре него што је дошао на власт. Све је горе од момента доласка на власт па до данас.

srbIN

pre 8 godina

Sto Vucic nije preusmerio onih 110 autobusa is Sremske Mitrovice koje je doveo onomad da mu aplaudiraju u Cacak da pune dzakove i dizu nasipe, cudo bi napravili. Cudi me da nije bilo neko spektakularno spasavanje kao u Feketicu pre par godina.

ljudi, svi na izbore!

pre 8 godina

"Sve ono što nije urađeno dobro i kvalitetno, to je palo."

TU JE POENTA, SVE STO OVA vLADA URADI, A MALO JE TOGA, JE URADJENO OFRLJE!

Nasipi, ciscenje, prevencija, sto se tice poplava, ali i sve ostalo, urade auto-put koji se za manje od mesec dana napuni rupama, odrade ulicu u Beogradu, posle par meseci se raspada!!!

Naprednjaci, dodjite u Novi Sad da vidite kako su demokrate ovde osigurale grad od Dunava, ucvrstili i podigli vec dobro utvrdjen nasip, a onda za radost gradjana, na njemu napravili staze za bicikliste, setace i za jogging! Milina jedna!

Secam se da su, dok se radilo, naprednjaci bacali drvlje i kamenje na njih sto trose pare, ne shvatajuci da dobro ulozene pare predupredjuju mnogo veci trosak kasnije, jer sprecavaju katastrofu!

Naprednjaci rade po principu "drzi vodu dok majstori odu", zato nam tako i ide!

Phantom F-4/C Black Bunny

pre 8 godina

Učili smo mi na postiplomskim kako se ove stvari prevazilaze, ali
smo na vreme otišli iz zemlje.
Ako vas kiša iznenadi i treći put, stvarno ste kraljevi!!

Malo, malo, poplava

pre 8 godina

Odgovornost! A ne opravdanja! Ah da, zaboravio sam da se od skoro odgovornost prihvata tako što se kaže "Prihvatam odgovornost" i nikom ništa.

maksa

pre 8 godina

"Sve ono što nije urađeno dobro i kvalitetno, to je palo."

Po meni, veoma bitna recenica.
Uzimaju se pare iz budzeta namenjene za prorodne nepogode ,otalja se nesto na brzaka a razlika strpa u dzep jer proradi onl nase "Neće valjda.."
Isto tako je i sa putevia, firma kasira od drzave za celu deonicu a pokrpi samo rupe,razliku u dzep.
Facit: Kao narod smo pokvareni i gotovo.

Može biti samo je*an

pre 8 godina

Zamislite kako bi bila brza reakcija Ministarstva za vanredne situacije, da je na primer, ministar tog ministarstva iz - Čačka...
Da nije žalosno, bilo bi smešno....

nije dobro

pre 8 godina

"Ilić zaključuje da su u pravu i građani koji kažu da je do poremećaja u Zapadnoj Srbiji došlo i zbog gradnje autoputa Koridora 11."
============================

Iz ovih Ilicevi reci se izvlaci Ovoga zakljucak da je u projektovanju koridora 11 uradjeno nesta vrlo, vrlo pogresno posto ispada da su izgradnjom koridora pooremeceni neki vodotokovi

max%

pre 8 godina

Ostavke odmah,da ste ranije razmisljali o ovome,bilo bi manje poplava,ali ova vlada je na recima,nema nigde dela,tek kad se nesto desi svi su tu!!!!!!

KG

pre 8 godina

"Ilić zaključuje da su u pravu i građani koji kažu da je do poremećaja u Zapadnoj Srbiji došlo i zbog gradnje autoputa Koridora 11."
Ne spadam u sujeverne ljude, ali ovo je "nagrada" za iseceni sestovekovni zapis.

Gorana

pre 8 godina

Jeste velika voda ali bilo je kiša i pre 3o i 2o godina, šta je uradila struka i nauka da nadje rešenja, što direktori tih jp rade kada im poplave svake godine štetu čine?

BotKiller

pre 8 godina

@(Zvezdana, 07. mart 2016 17:18)
O kakvoj "velikoj vodi" pricas? Pa ne protice Jang Ce kroz Cacak covece... Ovde je bilo reci o izgradnji obaloutvrde od metar i po bote... Nisu uspeli od 2014 do danas da urede nijedan vodotok, ovakve stvari se sprecavaju prevencijom, a ne gledanjem u nebo. Jadna li je ova zemlja...

dada

pre 8 godina

Puzovic, da je ovo normalna drzava, posle poplava 2014. vise ne bi bio direktor Srbija voda, niti bilo cega drugog. Ali, posto je i dalje to sto jeste, scenario je isti, poplavljena Srbija.Sta je uradjeno od proleca 2014. godine do danas na nasipima po Srbiji? Nista!!! Pa tako je lako biti direktor, ne radis nista, niko te ne poziva na odgovornost i teraj dalje, od proleca do proleca, od poplave do poplave. Koliko vidim danas su se izlili vodotoci prvog reda, koji su u nadleznosti drzave, pardon gospodina Puzovica.

Nemanja

pre 8 godina

Poplave su iskljucivo zbog toga jer su miniranjem pomerili tok reke Dicine. Sve se to desavalo kad je Velimir Ilic bio ministar za infrastrukturu i licno je on odgovoran za ovo sto se desava. Dicina se uliva u reku Cemernicu koja sad stvara probleme ziteljima Preljine,Konjevica i Baluge!!!

Dule Astro

pre 8 godina

Očistite SVE vodotokove bujičnih reka od izvora do ušća i problema će biti mnogo manje, čak bih se usudio da kažem da ih ne bi ni bilo.

Zvezdana

pre 8 godina

Protiv velike vode se nista ne moze,samo je bitno spasiti glavu a sve ostalo ce se nadohnaditi. Drzava je tu da pomogne koliko moze ali i mi sami trebamo zasuci svoje rukave pa kada sve prodje a onda udruzeni mestani na teren pa radna akcija!

Grobari KV

pre 8 godina

Nivo vode u Cacku raste i po mojim proracunima, za nekih dva do tri sata, talas stize do Kraljeva, a Kraljevo ima problema preko glave u naselju Grdica koje je vec poplavljeno. Ne znam odakle vam informacija da poplava nece biti, kad je nivo Zapadne Morave u Cacku u porastu i da je naselje Grdica vec poplavljeno?!

Živela Srbija

pre 8 godina

Pomoći ćemo koliko možemo a podići ćemo takse i poreze koliko hoćemo! Tu pomoć ćete dobiti nekad - ako - ikad a poreze ćete platiti odmah. Ako vi zakasnite sa plaćanjem - ode kuća, a ako mi zakasnimo - ode kuća! U svakom slučaju ode kuća.

Kvazimodo Sorabius

pre 8 godina

Gradonacelnik Cacka je rodjeni brat Velje Ilica.
Da li cemo saznati koliko je para 2014. (i 2015.) strpano u Cacak?
Nisam vernik ni sujevernik, ali...
Pred one izbore behu "Biblijske poplave" - kako je Vucic vise puta izjavljivao.
Pred ove izbore - opet "Biblijske poplave"..?
Izgleda Cacak pre Beograda stize na vodu!
U svakom slucaju Srbiji stize upozorenje pred izbore... Ponovo.

razocaran u vlast

pre 8 godina

ove poplave dobro dodju ovima na vlasti jer ce opet da nam skidaju od plate. treba im lova za izbore a narod te pare nece ni da vidi. isto ko i prosli put. naravno nista se nece preduzeti po pitanju poplava kao i to da se nikad nece saznati koliko su para ugrabili od naroda sto preko poruka. donacija i odbijanja od plata radnika za vreme predhodnih poplava.
sto se samog naroda tice veoma mi je zao sto se sami moraju snalaziti u ovom haosu jer nema ko da im pomogne.

repus

pre 8 godina

a što su vam oni I danas direktori umesto da kaže pitao sam od danas bivše direktore on opet dude varalice za narod deli gde su pare dobijene na donatorskom samitu za bedeme bankine I podubljivanje recnioh korita po ovim poplavama se vidi da nisu urađene gde je nopvac onda kao 90 ništa se neradi a para nema a narod strada narode postradali idu izbori pa dobro razmislite dali da zaokružite prve da bi ste vi bili u void do guše opet

Alex - gradjevinac

pre 8 godina

@BotKiller, Potpuno ste u pravu, odbrana od poplava se resava prevencijom. Ali tako sto se prevencija planira. A kada se isplanira onda se izvrsava. Da biste izvrsili morate da imate neku operativu. I naravno novac. Dolazimo do kljucne stvari. Novca nema, pa se gleda u nebo. Zasto nema novca? Pa jednostavno, jer ga jako malo ima i onda se centralizuje. Koliko ima dobrih firmi, koje placaju poreze i doprinose u Srbiji? Strane firme su pod subvencijama, dobit preko fiktivnih konsultantskih ugovora se vraća vlasniku. Domace firme, u ektremno teskim uslovima rada, imaju male plate, pa su mali i porezi. Transfer novca iz centralizovane kase se ne vraca lokalnim samoupravama. Pogledajte na APR-u koliko je firmi, koje se bave uređenjem korita reka, a imaju u nazivu Erozija, nesto radi. Vecina je u STECAJU. Koliko je novca ulozeno u elektronsku opremu za osmatranje vodostaja ulozeno? Mizerno. Posledice osecamo. Svaka malo jaca kisa je elementarna nepogoda. Na to jos imamo da od prosle poplave nisu ociscena korita, pa da gradjani sav sut bacaju u korita i na kraju nelegalne objekte (koji sada jos mogu da se legalizuju), što sve onemogucava prevenciju. Svaka iole jaca kisa je katastrofa u najavi. Evo u Pazaru se ruse mostovi ili od bujice ili namerno, da bi se obezbedila propusna moc. Sve je jasno, nista se nije radilo, unazad mnogo godine. Mi smo zapustena drzava. Na to dodati jos nekompetentne, partijske kadrove i haos je siguran. Ovo neznanje sad je kao slag na tortu.

Hedona

pre 8 godina

Nama ostaje da brzo rešavamo problem i da vidimo da svaka kuća bude zadovoljna, a da od sutra krenu opštinske komisije sa vladinim i da nadoknađuju štetu. I nema filozofije. To je nešto što se događa u životu i što su prirodne nepogode. Daćemo i pomoći ćemo koliko možemo, ali to je mnogo manjeg obima sada nego što je bilo 2014. godine. Ovo je svakako važno da se Srbija obnovi, u poplavljenim područjima.

Mitar Mirijevo

pre 8 godina

Da li je sanaciju kod Cacka potpisao nadzor?Jeste ,pa nek sad odgovara,jer to su nase pare iisti taj nadzor ima odgovornost prema nama narodu. Smenite odgovorne!

The Spatula

pre 8 godina

Pa dobro sto se ljutite... Ne mogu ilici da prave za sebe domove, kupuju stanove, kuce, firme itd i da rade nama nasipe... Ne preteruj te... Pa nije im i Cemernicu ostavio deda pa da brinu o njoj.

TheBloom

pre 8 godina

Ukoliko su direktori i nadlezni uveravali Vucica da je sve u redu,a nije bilo tako na terenu, onda ti isti trebaju biti smenjeni i to smesta. Igraju sa satudjim zivotima a to je za najgoru osudu i kaznu.

Veljko

pre 8 godina

udruzeni mestani na teren pa radna akcija!
(Zvezdana, 07. mart 2016 17:18)

Zasto placam porez? Udruzeni ministri i poslanici, kad ponestane para za penzije, na teren pa radna akcija!

Pepe

pre 8 godina

@zvezdana, pitala bih te da je tebi voda do pazuha u dnevnoj sobi dva puta za dve godine, šta je važno. Sram te bilo, i tebe i tvoje kolege sendvičare.

Analyst

pre 8 godina

Sta su ti Direktori po struci? Mehanicari? Bravari? Frizeri? Kada cete shvatiti da se na odgovorna mesta trebaju postaviti strucni ljudi a ne partijski poslusnici, rodbina, kumovi i prijatelji? Opet milionske stete za Srbiju, samo sto ovoga puta nece biti para iz EU....

dex

pre 8 godina

@hedona

Koja je poenta da vi botovi izvlacite iz teksta recenice? Procitali smo tekst!
Vi se sprdate sa poplavljenima dok botujete za sendvic i odlazak na mitinge u mesta koja inace ne bi videli.

aleksa

pre 8 godina

Nijedna vast nikad nije ulagala u recna korita i zastitu i preventivu od ovakvih situacija, pre dve godine nas zadesile neverovatne poplave, i nanele veliku stetu, i tad se vlast dobro izborila sa problemom a i mnogo je potrebno i za sanaciju i za zastitu sad i finansijski i vremenski, mi u Vojvodini nemamo probema sa ogromnim padavinama jer imamo DTD, dok vamo u Srbiji sve je brdovito i sve se sliva, korita su uska, i kod ogromnih kolicina za kratko vreme ovo je ocekivano da se desi... Nikog ne treba kriviti vec gledati sta moze da se ucini sad a naravno svi treba da razmisljamo o svojoj zivotnoj sredini i da je cuvamo i unapredjujemo.

Miki

pre 8 godina

Nekada su ljudi organizovali akcije na uredjenju zgrada i mesta gde zive. Sada sve ocekuju od drzave. Svakako da drzava treba da pomogne. Ali treba razgraniciti obaveze tj. nadleznosti. Beogradjani, od kojih dobar broj potice sa sela, nece ispred zgrade da ociste sneg, niti smece oko zgrade... Kad vidim da iz gradske cistoce ciste i grabuljaju smece ispred zgrade, prosto zanemim. Da sam neko i nesto to ne bih odobrio. Vecina bi samo da "popuju" a da nista ne rade. Nedavno mi jedan mestanin sela u okolini Leskovca, gde su odvodne kanale sami zatrpali, rece da je drzava tj. lokalna vlast kriva sto su isti zatrpani i ne moze da otice voda. Rekao sam mu ono sto bi mu mnogi rekli...

Slavko

pre 8 godina

Na ovakvim stvarima se vidi ko je za rukovodioca a ko nije. Kazniti odgovorne po sluzbenoj duznosti sve da onaj sledeci koji se prihvati uloge direktora mora dobro da razmisli.

Тихи

pre 8 godina

@Alex - gradjevinac
Ок све то што си написао, али си заборавио да приметиш да је новац за превенцију од поплава углавном улаган у подручја, и водотокове, који су имали највише проблема 2014. И ту где се радило сада није било проблема.

Vozdra1

pre 8 godina

Lako je pričati priče o tome kako šta treba. Sve ovde što sam pročitao je samo jedan skup nepoznavanja ili nerazumevanja stvari. Niko ko nije video šta je poplava i kakve ona štetu čini ne može o tome pričati. Slažem se treba kazniti one direktore koji su davali lažnu sliku da neće biti poplava. Jer to je nešto što mora da se zna. Ali isto tako ljudi se moraju odnositi adekvatno prema svojoj sredini, ne zapuštati je. Jer priroda ti vraća loše ako se ti loše ophodiš prema njoj.

Ivica

pre 8 godina

Velimir Ilić je preko 20 godina posredno ili neposredno na čelu opštine Čačak i on je trebao sa svojim bratom da stane pred narod i da odgovara a ne premijer Vučić!

Gorana

pre 8 godina

Trebaju nam bolja i trajna rešenje, bez obzira na vlast, narod strada, niko ne može štetu nadoknaditi, da vidimo šta je problem da se zašititmo.

Silver Surfer

pre 8 godina

@ Mihailo

Stari Egipcani su uspevali da kontrolisu poplave. Doduse oni su brze izgradili Keopsovu piramidu nego sto ce ovi Beograd na vodi.
Btw, jel Velji jos uvek treba ona masina sa onim napred sto radi ono. Kad bi to imali sigurno bi resili sve probleme koje imaju na terenu.

Alex-gradjevinac

pre 8 godina

@Тихи,
verovatno niste upoznati sa cinjenicom, da se reka Pestan, u okolini Obrenovac izlila. posto niste upoznati procitajte tekst, http://www.blic.rs/vesti/beograd/nabujala-voda-reka-pestan-poplavila-oko-40-kuca-kod-obrenovca/tt45bvm.
I tamo gde se radilo, opet se lose radilo. Ali hajde da ne cepidlacim. I kada postoji volja i novac nema znanja. Treba pored menadzera sa privatnih fakulteta da bude i neko ko zna da uradi posao. Ali takvi beze od neznalica.